Обслуговування на НЕ високому рівні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
«сказали зібрати всі документи…» — а що там збирати? Паспорт та довідку про ІПН ?
Ну, а на рахунок встановлення додатку — так, просто нав`язування послуги. Не знаю по якій причині Ви не хочете його встановлювати (я б встановив, хоча б для того, щоб контролювати рахунок), але це Ваше право — користуватись ним чи ні.
Ну, а на рахунок встановлення додатку — так, просто нав`язування послуги. Не знаю по якій причині Ви не хочете його встановлювати (я б встановив, хоча б для того, щоб контролювати рахунок), але це Ваше право — користуватись ним чи ні.
До чого тут паспорт і довіка про ІПН? вони цій ситуації ніякої ролі не грають. мова йде про те що працівники могли хоча б попередити що цей додаток — необхідна умова для перевипуску. я приїхав, відстояв чергу, а мені у відповідь — ідіть додому, не маємо бажання перевипускати вашу картку.
по вашому коли персонал обслуговує клієнтів вибірково на свій розсуд це називається «просто нав`язування послуги»?
по вашому коли персонал обслуговує клієнтів вибірково на свій розсуд це називається «просто нав`язування послуги»?
Видно ви не зрозуміли. Додаток не є обов`язковою умовою перевипуску карти, працівники відділення хотіли обманом зиусити вас його встановити — це просто «проштовхування» продукту обманним шляхом.І, звичайно, не мали права на цій підставі відмовляти вам в обслуговуванні. Тому, якщо ситуація буде повторюватись — доводьте свою правоту, скаржіться керівництву Привата, не допоможе — у НБУ.
- +
- 0
- komandor95
- 18 лютого 2021, 20:16
- #
Если сотрудники отделения отказывают вам в предоставлении обслуживания, перевыпуска карты из-за того что вы не используете приложение приват24, то звоните на 3700 и оставляйте жалобу на этого сотрудника, с указанием адреса отделения где вы находитесь, а также желательно фамилией и именем сотрудника который отказал. По факту очередное навязывание услуг банка которые клиенту могут быть не нужны и не являются обязательными для перевыпуска карты.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.75 | 44.75 |
USD | 40.5 | 41.1 |
Всі курси банку |
Вдома зателефонував на гарячу лінію 3700, там сказали що немає ніякої необхідності у встановленні цього додатку для виконання операцій такого типу. Завтра їду туди вже в 3 раз.
Це називається не обслуговування клієнтів, а нибивання плану працівником відділення. кожен раз розмова з персоналом цього відділення починається зі слів «чому ви не хочете встановлювати приват24 ???».
Будь ласка роз’ясніть ситуацію, хіба наявність додатку приват24 є обов’язковою умовою щоб бути клієнтом вашого банку? якщо ні, прошу — наведіть порядок з персоналом (а точніше з керівництвом) Відділення ПриватБанку пл. Корятовича 13, м. Ужгород. Дякую.
Перепрошуємо, що ви зтикнулись з такою ситуацією.
Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки відносно дій співробітника відділення. За її результатом додатково зв'яжемось з вами.