Обслуговування м.Чортків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- StarFighter27
- 27 липня 2022, 23:52
- #
А мне интересно менеджер должна была на всех разорваться в том числе на Вашу маму и каждому кофе подавать? И почему другой менеджер не имел право пойти на обед, даже если этот перерыв фиксированный. Предложите свои услуги Приватбанку и сядьте на место того менеджера и поработайте без обеда, без сверхурочных, со штрафами и тд. И я посмотрю как Вы потом будете мило общаться с клиентами. Вот Вам и ответ об отношении персонала к клиентам. Вывод. Какие клиенты — такой и банк и наооборот
А причем банк к тому что толпа ничего не понимающих сидит сутками от банком, будто это их последний день когда можно оформить выплаты. Сотрудники банка как и любые другие рабочие имеют законное право на обед, но вы почему-то решили что нет, тогда какое вообще имеете право что-то там говорить об отношении к вам? Снимайте корону с головы и хватит ждать и считать что вам должны *** целовать. Нормально относится сами научитесь к работе других людей и ждите своей очереди — не нравится что-то, чемодан вокзал и *** от сюда
- +
- 0
- StarFighter27
- 28 липня 2022, 13:06
- #
Спасибо)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Звати Олександра.м.Чортків.
Сьогодні була у відділенні банку.Там твориться жах:" Привела маму, щоб відкрити їй картку.Працює один менеджер.Це 13.40.
Друга пішла в центр на обід.
Одна обслуговує: відкриття карток рахунки, але сьогодні багато людей із заявами про допомогу.Що твориться жах.Людец уйма.Черга аж на вулиці.Основна частина пенсіонери, які стоять годинами, нічого не розуміють.Ніхтотнічого не пояснює.Вони, як замучена, не розуміючи маса людей.
Невже не може обслуговувати, хоч би два менеджера, не кажу вже про три.Про відношення менеджерів, це взагалі окрема тема Розберіться, наведіть порядок.Я, як клієнт банку розчарована, це м’ягко сказано
Приносимо вибачення за те, що ви та ваша мама відчули незручності, пов'язані з чергою.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. На нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти інформацію щодо завантаженості по будь-якому відділенню, що значно допоможе вам розрахувати та заощадити час.
З повагою, ПриватБанк.