×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Всі курси банку |
Терминал не зачислил деньги на карту
Давайте перевіримо інформацію за платежем. Для цього вже йдемо до приватних повідомлень.
Написати коментар
Мошенник 5168-7427-1810-8511 Целуйко Сергей Николаевич г.Сумы
ОЛХ https://www.olx.ua/obyavlenie/kurtka-puma-IDJPxxI.html
Берет оплату, отправляет совсем ни тот товар который заказываешь, после отправки трубку не берет, в соцсетях блокирует.Курточка ужасного качества, нитки торчат, ткань дешевая, внутри дешевый синтепон, который уже вылез! Ни в коем случае, не делайте предоплату, и не заказывайте одежду!
При всьому бажанні захистити своїх клієнтів від шахраїв, в даній ситуації Банк обмежений у своїх можливостях. Адже розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (2)
Возвращение невозвращаемого.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Коментарі (2)
Задоволення
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Коментарі (2)
Підключили страховку від ковіду, на яку я не погоджувалася
Прошу надати зворотній зв'язок і повернути кошти. Наведіть лад у вашій компанії, бо я не збираюся виплачувати добровільне страхування!!!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (2)
Приватбанк перекинуть деньги между своими картами 242грн
1. Курс не рыночный абсолютно. Если я перевожу тысячу долларов в гривну, только на курсе теряю 100 грн по сравнению с монобанком, например.
2. Приват теперь берет комиссию за перевод между своими счетами. За ту же тысячу баксов хотят 142 гривна.
Итого 242 гривны. Если забыть сколько еще взяли чтобы эти деньги попали на карту для выплат. Ну не прелесть ли? А это я еще ничего не снимал, все внутри их системы происходит.
Возможно банку стоит пересмотреть политику в отношении хотя бы внутренних операций. Какой смысл в ваших картах для выплат если на них куча комиссий?
Комісія за проведення платежу залежить від типів карток, за якими вони здійснюються.
Картка для виплат передбачає комісію за поповнення, при цьому комісія за зняття коштів відсутня.
Детально ознайомитись з тарифами за здійснення платежів ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Коментарі (7)
До керівництва банку
Р.S. Можливо це вигідно ВАм чи Вашим працівникам?
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Коментарі (4)
Лимит кассы
СМСка лимит аннулирован до 0 грн без прдупреждения, даже не снижен.
Просто аннулирован. Просрочек нет, кредитная история норм.
Спасибо за «подддержание»!!! малого бизнеса.
Знаю, звонила, могут согласно договора в одностороннем порядке, но время непростое можно к постоянным клиентам быть лояльнее Непростое время пройдет, переводите обороты и т.д.
Ми раді, що ви оцінили переваги користування нашими послугами та дозвольте пояснити, що кредитний ліміт на картку встановлюється та змінюється на основі сотень факторів. Один чи декілька з них виділяти було б не коректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком. Зменшення ліміту на даному етапі не означає, що він буде таким і надалі. Активне користування нашими сервісами збільшує ваші шанси на підвищення ліміту в майбутньому.
Написати коментар
Украли деньги ребенка
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
На даний час в банк надійшов запит щодо вашого питання та, за результатами розгляду, вам буде надано офіційну відповідь банку.
Коментарі (7)
С карты моей матери украли 10 тыс грн, также был опустошен кредитный лимит около 40 тыс грн. Банк требует оплатить кредит.
Из-за этого, мне нужно срываться и ехать помогать маме подавать заявление в суд, она уже немолода и самой защитить свои права ей будет трудно.
Да и потеря ен по своей вине немалой суммы денег это для нее огромный стресс, ситуацию усугубляют и сотрудники банка, которые говорят, что несмотря на мошенничество, кредит все равно нужно оплачивать. А деньги, которые были потеряны при операциях, не проведенных моей мамой, надо требовать через суд с мошенника.
В результате: мать в стрессе с огромным кредитом,
я с проблемами по работе, на которой буду отсутствовать, пока буду в другой областии решать проблемы с судом в другой области, Приват радостно подчитывает проценты по обязательствам, возникшим по вине мошеннических действий по отношению к их клиентам.
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, ми впевнені, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка його цікавить.
Коментарі (3)
Оперативная работа службы безопасности Приватбанк
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Как такое возможно?
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Коментарі (2)
Шахрайство з Дисконтним клубом
Однак в дійсності при розрахунку була надана знижка по програмі «Бонус плюс», де відсоток знижки менший.
Після звернення в чат Приват24 заявка №28802161(15230726) розглядалася бльше двох тижнів, в результаті правила Дисконтного клубу на сайті відредагували ЗАДНІМ ЧИСЛОМ у наступній редакції:
«У разі участі торгової точки одночасно у двох програмах лояльності ПриватБанку – «Бонус Плюс» і «Дисконтний клуб» – при розрахунку клієнта касир самостійно обирає за якою програмою буде надано знижку. Клієнт має можливість обрати програму, за якою він отримає знижку. Для цього, при розрахунку в торговій точці клієнт має озвучити назву програми касиру.»
Після чого зателефонували і повідомили, що перерахунку знижки не буде. На заперечення, що на момент оплати на офіційному сайті програми Дисконтний клуб була зовсім інша інформація, сказали, що рішення остаточне і перегляду не підлягає.
Отакі шахраї працюють в Приватбанку, які можуть в будь який момент заднім числом вносити зміни в умови акцій і обслуговування.
Ми бачимо, що раніше з вами зв'язувався співробітник банку та повідомив інформацію за питанням.
Дійсно, у разі одночасної участі торгової точки в двох програмах лояльності ПриватБанку — «Бонус Плюс» і «Дисконтний клуб» — при розрахунку клієнта касир самостійно вибирає за якою програмою буде надана знижка. Вам достатньо повідомити касира про бажаний вибір.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на наші відносини.
Коментарі (1)
Оформив chagreback, а гроші пропали
18 жовтня 2020р сервіс WIX.com підтвердив повернення коштів та скасування передплати на підписку, вроді як конфлікт мав б бути вичерпаний.
Проте 25 листопада 2020р (місяць після підтвердження WIX.com) ПриватБанк повідомив, що у chargeback мені відмовлено. Незважаючи навіть на те що винуватець сам погодився відшкодувати кошти.
В результаті де мої гроші не знають, немає а ні грошей, а ні послуг сервісу WIX.com, на гарячій лінії Привату нічим допомогти не можуть, пакет документів надати відмовляються. Я навіть не переконаний чи вони той Chargeback подавали до платіжної системи чи просто брешуть.
Просто в шоці від цього банку. Буду переводити всі платежі ФОПа на монобанк, там хоч який-неякий адекват залишився.
У разі, якщо сайт повідомив вам особисто про готовність повернути кошти, то рекомендуємо звернутись до підтримки сайту для обговорення способів повернення коштів.
Нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Причина відмови полягає в тому, що нам було відмовлено еквайером у поверненні коштів. Ми готові надати вам всі документи, щоб ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
Коментарі (5)
Банкомат съел деньги но на карту не зачислил
я сразу же не отходя от места позвонила в банк и оставила заявку, оператор сказала, что нужно ждать инкассации и что обычно деньги в таких ситуациях возвращаются в течении суток. Вчера по прошествии суток я опять позвонила в банк, естественно там мне ничего вразумительного ответить не смогли- ждите инкассации. А ситуация то следующая, что деньги мне нужны были в тот же день, что бы рассчитаться с магазином за диван, который придет сегодня курьерской доставкой под дом, мало того что я не оплатила магазину заказ и теперь должна буду переплачивать процент за наложенный платеж почте, так у меня и вовсе нет денег, чтобы расплатиться сегодня с курьером, но к сожалению их там это не очень то и волнует. получается я для того чтобы не переплачивать процент почте за наложенный платеж- решила воспользоваться услугами банка, пополнить свою карту и перевести деньги магазину наперед( рискуя), но риск был в другом пользоваться услугами банка, они были предоставлены некачественно, потому что где теперь мои деньги неизвестно и когда мне их вернут тоже, и совершить свою покупку которую я ждала месяц и за которую был внесен уже не малый залог я тоже не могу.
плюс ко всему этому 2 бессонные ночи, нервы и испорченное здоровье.
прошу как можно быстрее вернуть мои деньги и компенсацию в размере 160 гривен которые я должна переплатить.
Перепрошуємо за завдані незручності.
На даний час за вашим питанням очікуються результати інкасації пристрою.
Ми зробимо все можливе для якомога швидшого вирішення питання і повернення коштів, у разі підтвердження збою.
За результатами вас буде додатково проінформовано банком.
Коментарі (4)
Вопрос решили
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Поддержка просто закрывает чат без решения проблемы
Такая же ситуация с сотрудником Богданом, он просто закрыл чат не дав ответ
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Ми обов'язково проведемо роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились не вирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Написати коментар
Качество обслуживания
Быстро перезвонили. Оперативно помогли.
Огромное спасибо специалисту Татьяне
Завжди поряд і раді допомогти.
Написати коментар
Кидалово банкомата!!!!. Приватбанка
Деньги положила отдельно, не в кошелек. Пересчитала деньги, когда нужно было отдавать. Вместо 1000 купюры была купюра в 100 грн. И конечно не хватало ровно 900 грн. Посмотрела выписку, списано; Зняття готівки в банкоматі: Чудо Маркет, Харків, вул. Академіка Проскури, буд. 3-в-−20 200.00 грн,200.00 грн. Позвонила в банк 3700 приняли заявку: Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Перевірити статус заявки можна за посиланням: pb.ua/refund/20146377. Через час приходит SMS: На жаль за заявкою на повернення 20000.00 UAH ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів. pb.ua/2377. Вот и вся история. Кидалово банкомата!!!!.. Я в минусе 900 грн.
Коментарі (12)
Піклування про клієнта на достойному рівні!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написати коментар