Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ksuha13 2 березня 2021, 11:53
Как всегда
Ничего не меняется
Обратная связь УЖАСНАЯ
Перечисления всех возможных Вариантов ответов что я хочу от банка и о чудо мне нужно нажать 8, нажимаю и что… к сожалению банк не может обработать Ваш запрос…
Самый отстойный банк
Идут на контакт только когда нужно что бы продлили договор
А так, хоть блек, хоть голд — вопросы решить невозможно
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 12:49
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо надавати лише якісний сервіс та завжди готові допомогти. Щоб розібратись в питанні більш детально, звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha2201 2 березня 2021, 10:26
Начисление процентов непонятно, специалисты обзвона постоянно владеют необъективной информацией. Имея огромные обороты по карте разово просрочив кредит выльют по соседям куча хамства из уст малолетних специалистов. Банк испортился. Позор!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2021, 11:34
Добрий день!
Ми прагнемо, щоб наші клієнти могли користуватись картками та кредитним лімітом і при цьому не сплачувати зайвих комісій. Для зручності на нашому сайті ми розмістили декілька порад, які допоможуть в цьому — https://privatbank.ua/kak
Відсотки нараховуються на суму заборгованості окремо за кожен день та списуються 1-го числа наступного місяця. В своєму Приват24 ви можете бачити суму нарахованих відсотків по картці Універсальна за поточний місяць. Після списання відсотків у виписці по картці доступний детальний розрахунок.
Більш детальна інформація по картці Універсальна, тарифи та умови користування лімітом доступні на сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Щоб уточнити деталі ситуації та перевірити інформацію, щодо звернення в підтримку йдемо в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 березня 2021, 13:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
O638495367 1 березня 2021, 15:29
По акции не были правильно начислены повышенные балы за покупку. Оставил заявку. Через день перезвонили, сообщили о небольшом сбое, извинились и доначислили баллы. Спокойно, вежливо, оперативно сработали. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 16:31
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Проблема вирішена
kuliksv79 1 березня 2021, 10:20
Я є клієнтом організацвї БО Б Ф Хесед Менахем та отримую благодійну допомогу на платіжну картку Приватбанку. З 17.02.21 року я не можу зробити покупки продуктів в супремаркетах АТБ, ВАРУС та Сильпо постерминал пишеть помилку «картка не обслуговується». При зверненні на відділення Приватбанку співробітники інформують, що картка активна, і направляють в благодійну організацію.
Співробітники хеседа рекомендують звертаться до адміністрації торгової точки, щоб вони зателефонували на горячу лінію 8 800 500 030 для отримання пошагової інструкції щодо коректної настройки пост-терминалу.
Адміністратор АТБ відповила мені, що вони про ситуацію з картками хеседа ознайомлені. Звернення зробили на керівництво мережі АТБ, а керівництво відправили заявку у Приватбанк. Чекають дій зі сторони банку.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 12:02
Добрий день!
Банк надає можливість здійснення оплат та додатково не обмежує використання карток від БФ Хесед.
У разі виникнення питань при використанні картки, просимо її власника особисто звернутись до підтримки банку через захищений канал на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua
Svetlana0991 1 березня 2021, 10:19
Ну, начну с того, что мне позвонил автоответчик и сказал о прохождении идентификации. Окей, 19.02 я пришла в банк, специалист сделала идентификацию, и заверила меня, что все нормально. Проходит неделя, и мне звонит опять автоответчик с требованием пройти идентификацию. Вопрос- я должна каждую неделю тратить свое время на вашу идентификацию, потому, что вы не научили своих сотрудников правильности данной процедуры? Ладно, звоню, чтоб выяснить данный момент на чудо-номер 3700. Конечно же, начинает робот Яна рассказывать опять про идентификацию. Затем просит сказать свой вопрос для соединения с оператором. Озвучивал вопрос, и этот робот повторно начинает рассказывать как пройти идентификацию в Приват 24. Пыталась 5 минут перефразировать вопрос, чтоб все же поговорить с челоком-оператором- какой там. Просто не хватило нервов. Вы издеваетесь над людьми. Обслуживание на -100 баллов. Ваш NPS итак не к черту, вы же и добиваете своих клиентов таким отношением!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 11:31
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за вашим зверненням до відділення.
andineall 1 березня 2021, 1:49
Не понятно, как банк с такими IT-ошибками до сих пор продолжает работу в финансовом поле. Попытавшись снять деньги со счета в банкомате, с помощью QR-кода, с совершенно не понятными условиями (можно снять только 5 раз по 4 000 грн) банкомат смог обработать только 4 суммы и заблокировал снятие на 24 часа. Обратившись к сотрудникам поддержки, с абсолютно конкретным вопросами, почему было всего 4 снятия и произошла блокировка, я получила совершенно невнятные ответы, игнорирование просьб, по какой-то причине, оператор запросила данные для разблокировки лимита по переводу денег с карты на карту и разблокировала лимит (хотя такой просьбы не было), другой оператор сообщил, что в банкомате закончились деньги ??? На следующий день ситуация повторилась с 2-мя банкоматами, на что операторы абсолютно проигнорировали инцидент и предложили обратиться в 4 банкомат видимо сомневаясь в том, что им сообщили. Мне совершенно не понятно, почему банк, который позиционирует свою IT-систему, как облегчающую работу людям, не может решить ошибки в своей системе, вынуждая своих клиентов по 2 суток искать банкомат, чтобы снять деньги. При этом всем Я несколько раз !!!, просила операторов зафиксировать жалобу, соединить с руководством или хотя бы поговорить с человеком, который может решить эти проблемы, на что мои просьбы, была проигнорированы, операторы делали вид, что совершенно нет никакой проблемы, которую нужно решить, или они ее решать. При всем этом никто эту проблему так и не решил. Не думаю, что банк, с таким отношение к своим клиентам и тем более такими проблемами в собственной системе вызывет доверие своих клиентов и желание продолжать сотрудничество.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2021, 12:46
Добрий день!
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Банком надається можливість зняття коштів без наявності картки до 5 раз на добу, що включає не успішні спроби.
Що ж стосується питання за вашими зверненнями до підтримки, раніше з вами зв'язувався співробітник банку та надав консультацію щодо цього питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 28 лютого 2021, 19:55
Мошенник осторожно!!! карта 5355 0762 2183 7289
Мошенник осторожно!!! карта 5355076221837289
Меркушев Виктор Иванович
мошенник на олх
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2021, 20:38
Зазначена картка відкрита не в ПриватБанку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaXolina 28 лютого 2021, 13:17
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Текстильників, 18
Сколько пользуюсь услугами Приватбанка? Уже и не вспомню, но как только он появился в моей жизни — её качество заметно улучшилось. Платежи за коммунальные услуги — в один клик, в то время, как знакомые и коллеги часы проводят в отделениях других банков, что бы заплатить. Глядя на меня и послушав мои отзывы почти все стали делать платежи через Приват24. Не хватает денег до зарплаты? Кредитка на что? И занимать у друзей не надо, и микрокредиторов кормить. Страховка от несчастного случая, страхование недвижимости на «всякий пожарный» дают уверенность в завтрашнем дне. За всё время сотрудничества не встречала невежливых или некомпетентных сотрудников, и в отделениях Привата и на «3700».Спасибо, что вы есть!
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2021, 15:10
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 березня 2021, 17:18
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Selena75 28 лютого 2021, 12:11
Являюсь клиентом Приватбанка много лет. Была шокирована ситуацией, которая случилась со мной 28.02.2021. Проверяя баланс по карте, обнаружила несовпадение с остатком. Разница составляла 2642,00 грн. И я не вижу этой статьи расходов в моей выписке трат в личном кабинете. Обратилась в службу поддержки. Получила информацию, что данные о расходах в моем личном кабинете обновляются в течении 11 дней!!! И уведомления об этой трате не приходило. Менеджеры сообщили мне, что видят эту сумму в «резерве», ссылаясь на магазин «Эпицентр». Но я эту сумму там не тратила. Я настояла, что бы менеджер разобрался в ситуации, как могло произойти списание без моего ведома. Через 30 минут, зайдя в личный кабинет, на баланс была возвращена исчезнувшая сумма. Менеджер перезвонила и сказала проверить личный кабинет, т.к. там баланс был восстановлен. Хотя, в разговоре до этого менеджеры утверждали, что сбоя нет и информация по балансу достоверная. Почитав отзывы, обнаружила, что подобные случаи происходили и с другими клиентами Приватбанка. Люди, будьте бдительны!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2021, 16:43
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс картки. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, що не відображає заблокованих на картці сум (це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується, тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки вам потрібно орієнтуватися тільки на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Богдан Коник 28 лютого 2021, 9:58
Я намагався перевести гроші на карту іншого банку. Мені подзвонив оператор і дуже довго задавав незрозумілі питання. Коли я передумав переводити і сказав про це оператору — мені заблокували доступ до приват24, заблокували картку, а коли дзвоню на номер техпідтримки — отримую відповідь що цей номер телефону не зареєстрований в банку і тому не можу поговорити із оператором техпідтримки!
Свій логін і пароль я пам’ятаю. Номер телефону не змінював уже 12 років. Пароль до пошти своєї пам’ятаю. Пін код до картки не забував. У вас є копія мого паспорту і моє фото. Відновіть, будьласка, доступ! В чому проблема?
У відділення я не хочу йти тому що час роботи збігається з моїм
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2021, 11:08
В зазначеній ситуації зняти обмеження ви можете, звернувшись до нашого чату на сайті банку.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лариса Шпаченко 28 лютого 2021, 8:51
. Возникла ситуация при которой я не смогла перечислить деньги со своего счёта. Благодаря действиям Ярослава проблема была решена. Большое спасибо Ярославу. Лариса Шпаченко. Г. Киев
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2021, 10:53
Дякуємо вам за відгук!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. У разі чого — 24/7 до ваших послуг :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 березня 2021, 17:17
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Vik50 27 лютого 2021, 22:29
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-К
Восемь лет пользуюсь золотыми карточками для выплат. Недавно пришло сообщение — на протяжении 5 дней зайти с паспортом и ПИН кодом в любое отделение Приватбанка, иначе пользование счеттом будет приостановлено… Прихожу 26.02.2021 г. в районе 17:00 по адресу КИЕВ, бул. Кольцова 14К и мне девушка клерк объясняет, что пользоваться карточками для выплат НЕЛЬЗЯ без ОБЯЗАТЕЛЬНОГО оформления Унмверсальной карточки, которой я могу и не пользоваться — «она у Вас может просто лежать» (слова клерка). Уточняю: мне не нужна карточка с функцией кредита. Меня успокоили — кредит по Универсальной карте НЕ выдается… Подписываю электронные бумаги, прихожу домой и интересуюсь на сайте Приватбанка, что же за карточку мне оформили и почему от нее я не мог отказаться. Оказалось меня просто нагло обманули! Обычная карта с возможностью кредитной истории. Я в шоке. Конечно буду писать жалобы в какие только найду адреса. Жаль ограничен в передвижениях — в будние дни я смотрю за маленькой дочкой. Для начала в понедельник отправлюсь в злополучное отделение, благо идти пять минут. Покопался тут в похожих историях других клиентов. И что вы думаете дамы и господа? Такое наглое и нечестное поведение банка по насильственному открытию Универсальной карточки это система. Делайте выводы. Это что? Это как? Чтобы потом кто-то взял вместо Вас кредиты, а банк развел руками? Почитайте в интернете — такие случаи имеются. Конечно это НЕ ВИНА самого Приватбанка, а отдельных его сотрудников. Уважаемая служба безопасности Приватбанка, присмотритесь к этим отдельным сотрудникам. В моем случае это сотрудница.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2021, 10:53
Нам дуже шкода, що після відвідування відділення у вас залишився неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. За результатом перевірки додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Client5 27 лютого 2021, 18:41
Приват має чудовий інтернет банкінг і також компетентну підтримку. Користуюся послугами привату вже 10 років, і нарікань немає. Все зручно і чітко. Питання вирішуються дуже оперативно.
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 19:43
Добрий вечір!
Дякуємо вам за такі теплі слова! Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди. :)
З повагою, ПриватБанк!
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 березня 2021, 17:19
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 01.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дядченко Алексей 27 лютого 2021, 18:00
Мою карточку заблокировали по этому вопросу будет проводиться проверка, но разговор не об этом сотрудники ПриватБанка очень быстро отреагировали на моё обращение помогли мне в решении вопрос также хочу отметить что около 10 лет я пользуюсь услугами ПриватБанка мне никогда не поменяю этот банк на какой-то другой самое лучшее люди работают в ПриватБанке
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 18:51
Добрий вечір!
Дякуємо вам за довіру!
Ваш відгук свідчить про те, що ми рухаємося в правильному напрямі.
Беремо і робимо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 березня 2021, 17:16
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
MachOleg29 27 лютого 2021, 14:39
2014 года мене заблокировали в етом банке как клиента, предяявляя факт мошенничества в делах, которие я не делал, даже не били в том городе, где их хтото делал. После 4 годов розбирательства я узнал, сто моей карткою, которую я потерял в другом городе, завладели мошенники и делали какие то опперации, хотя делали такие я нааернека не знаю, бо банк не дает жодние конкретние документи на мои официальние листи. Моя ошибка била лиш в невнимательности, я не заметил пропажу картки и вовремя не сообщил об етом. Прошлом врем’я, я смрилмя, сто не буду клиентом банка, на которий так багато скарг. Но последний месяц мне звонять и предлагають открить картку. Я думаю, ладно, пусть будет, приходжу на отделение, а там кажуть: «ви далее заблокирование». Ето сто за издевательство? Ето вже вопрос принципа: я не хочу обслуживатся в банке, но заблокированим здесь тоже не хачу. Требую чтоби меня разблокировали так, как я не делал жодного мошенничества, бил в другом городе, и непонятно чи бил етот факт
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 15:06
Добрий день!
У разі втрати картки, потрібно відразу сповіщати банк, або блокувати її самостійно в особистому кабінеті Приват24. Власник картки несе повну відповідальність за операції, які по ній проходять.
Вашу ситуацію вже розглядають наші профільні фахівці. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати ваш випадок в найкоротші терміни.
klone 27 лютого 2021, 8:33
Предистория: подтверждал я платёж где в результате мне заблокировали счета и открепили номер. Она была 3 или 4 оператором которому я звонил ругаться, был негативен. Все как один говорили обрачаться в отделение или в чат, но по компьютеру что-то другое я не особо понимаю, но этот оператор Алина 291669 (надеюсь верно запомнил имья, номер записал точный) со мной на линии провисела, сама вызвалась мне помочь, подробно сказала что куда нажимать что нужно писать в чат осталась со мной до тех пор пока «не передала решение моего вопроса куда нужно», из некоторых моих негативных фраз пошутила где подняла настроение мне и я уже забыл что сначала с ней ругался. Очень хороший оператор и очень помогла мне. Спасибо ей от всего сердца
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 10:27
Добрий день!
Вибачаємось, що при вирішені вашого питання ви відчули незручності, та дякуємо за теплі слова на адресу Аліни. Ми намагаємося завжди надавати клієнтам сервіс найвищої якості, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль.
Щиро сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу вашу з нами співпрацю.
Раді бачити вас нашим клієнтом!
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Novikova20 27 лютого 2021, 0:13
Очень хорошо, что банк заботится о своих клиентах и в случае чего предотвращает факт мошенничества. Очень НЕПОНЯТНО, когда после того, как ты САМ (!) звонишь, чтоб подтвердить транзакцию (с номера, который зарегистрирован и на карточке уже 2 (!) года, если не больше), тебе внезапно блокируют карту и сбрасывают этот же номер с приват 24. Очень НЕПОНЯТНО, когда в такой стрессовой ситуации ты пытаешься выяснить, что к чему более развёрнуто, тебе начинают хамить операторы службы поддержки:) Настроение, конечно, подпортила та девушка оператор… Ах да, пришло смс на почту, что не смогли дозвониться. Интересно, как не смогли? Напомню, что после того, как я САМА звонила с номера, привязанного к привату, мне блокнули карту. Или не перезванивали, потому что я УЖЕ сама им позвонила?))))) в общем, единственный человек, который спокойно все рассказал и объяснил — это Богдан с чата-онлайн. Огромное ему спасибо. Есть в Приватбанке хорошие операторы, но, к сожалению, их очень мало.
И ещё, если вы присылаете на почту ссылку для написания жалоб, сделайте ее доступной:)
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 11:09
Добрий день!
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека наших Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб гарантувати фінансову захищенність людей, які обслуговуютсья в нашому банку. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Якщо Клієнт вказує неточну інформацію — ми повинні прийняти усі міри для протидії шахрайству. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо спричинити вам незручності, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашою підтримкою у вас залишився негативний осад. Ми проаналізуємо ваші звернення, та по результату перевірки вам зателефонуємо.
Для того, щоб залишити скаргу, ви можете звернутися в нашу підтримку цілодобово, чи сформувати звернення на сайті https://privatbank.ua, меню «Скарги та пропозиції». Усі канали працюють. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити ваш випадок.
Denis Shapovalenko 26 лютого 2021, 15:12
Необходимо было получить нестандартную справку с определенным текстом. При обычном обращении не получилось это сделать — несмотря на то что я продиктовал текст, была выслана стандартная справка. Но при втором обращении подключились профильные специалисты и справка была сделана со всем необходимым текстом крайне оперативно. Сотрудники были вежливы и профессиональны.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 16:16
Добрий день!
Були раді допомогти. У разі чого, 24/7 до ваших послуг :)
Проблема вирішена
mrogozhkina91 26 лютого 2021, 12:33
24.02.21 оплатила картой покупку в Сильпо на сумму 1084 грн. 26.02.21 по карте был отрицательным баланс. После обращения к оператору, мне сообщили, что в Сильпо два раза списал эту сумму с разницей в несколько секунд. Оператор оформил заявку на возврат денег в течение 45−120 дней. Почему при сбое в Вашей системе, я должна столько ждать, что бы мне вернули мои деньги? И я так понимаю, если бы я не обратилась к оператору деньги мне бы никто не вернул?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 13:33
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що запит на списання коштів ініціює торгова точка. В ситуації, коли оплата проводилась через термінал іншого банку ми подаємо запит в міжнародну платіжну систему, яка встановила регламент обробки подібних запитів в строк 45-120 днів.
Як бачимо на даний момент ваше питання було віришено та інформацію по картці можна переглянути в Приват24.
У разі виникнення питань ми будемо раді допомогти.
neronar 26 лютого 2021, 9:44
Хочу відкрити рахунок, а мені говорять «не відкриємо поки не сфотографуємо вас з вашим паспортом в руках»
Це що за маразм? Для чого ви це робите? Щоб легше шахраям і аферистам від мого імені обманювати людей або вкрасти мої гроші?
У вас же ці бази персональних даних продаються як горячі пиріжки, а тепер ще й фото будете продавати?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2021, 10:37
Добрий день!
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Процедура ідентифікації клієнта регламентована діючим законодавством та нормами НБУ. Ми працюємо виключно в рамках чинного законодавства та дотримується інструкцій регулятора в своїй діяльності.
Фотографування клієнта при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це робиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством та не допустити несанкціонованих дій з вашими картками і рахунками.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝