Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vera25lk 7 березня 2021, 13:13
Я, Довга Віра Яківна хочу висловити велику подяку працівниці Новопсковського відділення приватбанку Донцовій Юліі за високопрофесійну допомогу у вирішенні питання у відновленні шаблонів за сплату комунальних послуг через Приват 24., які я не змогла отримати у колцентрі (заявка 29764297), змарнувала дарма майже півтори години, ажде дозвонити до оператора неможливо, а потім і вирішити нагальне питання. І тільки після звернення до Новопсковського відділення спеціаліст Донцова Юлія вирішила всі мої проблеми. Дякую Юлії за її професійність і чуйність. З повагою Довга Віра Яківна.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 15:06
Добрий день!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Юлії. Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам сервіс найвищої якості, але ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль. Вибачаємося за можливі незручності та сподіваємося на подальшу вашу з нами співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
martos 7 березня 2021, 12:58
Спочатку в грудні 2020 мені повідомили, що будуть заблоковані мої рахунки, доки я не пройду актуализацію. Спробував через приват 24, видправляв скани паспорту та фдентифікаційного коду (я вважав що ідентифікаційний код дається один раз и на протязі життя не змінюється), мені було відмовлено. Коли приїхав до банку то вмене вимагали справки переселенця, якої в мене на той час не було, та де її взяти, не знав. За декілька днів зробів. Привіз, з паспортом і кодом, менеджер зробила всі фото та відправила їх, після цього актуалізація відбулась. Але в березні 2021 мені знов прийшло повідомлення, що необхідно знов пройти актуалізацію в банку (через 3 місяці). В тойже день, взяв документи, поїхав до банку, менеджер знов зробив фото планшетом банку, також зфотографував мене, але через декілька днів знов з’явилось повідомлення, що я маю пройти актуализацію інакше мені заблокують рахунки. Швидше за все головний офіс відмовляє мені в актуалізації данніх. Хоча в них мають бути мої данні і я впевненний, що вони мали змогу порівняти їх з попередніми, але їм це не потрібно. Вони мабуть мають за бажання зробити так, щоб я не міг отримувати кошти, та був вимушений виїхати на окуповану територію та шукати там собі роботу.
Але головний оффіс приватбанку забуває, що окрім нього в країні є ще банки.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 15:11
Добрий день!
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розглянути ваш випадок більш детально.
Проблема вирішена
TECHNOZON 7 березня 2021, 6:37
Уже пол года как не являюсь клиентом банка по решению самого банка.
Пришел получить платиновую карту, мне просто сказали что Вы больше не клиент без объяснения причин.

Никаких объяснений не дали ни сотрудники ни на горячей линии. Заученная фраза — В ОДНОСТОРОННЕМ ПОРЯДКЕ БАНК РЕШИЛ ПРЕКРАТИТЬ ОТНОШЕНИЯ С ВАМИ КАК С КЛИЕНТОМ.

И мне то по сути не только не выдали платиновую карту, а и не продлили текущую.

Очень удивительно чем же я как клиент не устроил банк?
Я полностью был дебетовый клиент. Ни кредитов, ни кредитных карт ни просрочек.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 10:55
Добрий день!
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Полезный комментарий
TECHNOZON 9 березня 2021, 16:46
И так, по итогу проверки Банком, проблеме решена. Карта новая выдана и приглашен в отделение для оформления Платиновой карты.
Ошибки блокировки бывают в любой системе)))

Спасибо Приватбанку за быстрое решение проблемы
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Килияну Светлана 6 березня 2021, 20:22
рекомендую тому що приватбанк завжди поруч, фахівці завжди можуть дати відповідь на любе питання, не залежно від часу особливо дуже зручно користуватися приватбанком не виходячи із дому
я клієнт приватбанку вже протягом десяти років і вже не уявляю щоденне життя без приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 10:47
Добрий день!
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 березня 2021, 20:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 6 березня 2021, 19:57
Мошенница осторожно!!! карта 4314140201251821
Мошенница осторожно!!! карта 4314 1402 0125 1821
татьяна, берет предоплату и исчезает
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 9:27
Добрий ранок!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 6 березня 2021, 19:53
Мошенница осторожно!!! карта 4149 1621 8024 1018 Лученко
на олх
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 9:25
Добрий ранок!
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином, але після офіційного запиту поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iRTA71 6 березня 2021, 17:18
Здравствуйте! Пишу от имени своего пожилого отца, с просьбой о помощи.

Приватбанк Н Е отвечает на наши письма с ЖАЛОБОЙ ни по электронной почте (дважды отправляли запити, вхідний номер 1226-ВБ и 2028-ВБ), ни по обычной, отправляли заказными письмами на главный офис (номера накладных укрпочты № 8561201383391 и 8561201387990)

Мой отец является Вашим клиентом, имеет счет для зачисления ему пенсии IBAN карточка для выплат 516874******7724, в АО КБ «ПРИВАТБАНК», Киев, Украина.

14 декабря 2020 года по ИП № 56130597 старшим государственным исполнителем ВДВС Пахомова А. М. было вынесено постановление об аресте средств должника, в результате чего был арестован счет на его имя карточка для выплат 516874******7724, который открыт в АО КБ «ПРИВАТБАНК», для зачисления пенсии.

Мы с жалобой на это постановление государственного исполнителя обратились в суд, к-й 25.01.21 вынес решение об отмене постановления в части наложения ареста на средства содержащиеся на этом р/с в Приватбанке.
08 февраля 2021 года частным исполнителем исп. округа Донецкой области Горелик Е. Б. было вынесено постановление об аресте средств должника, которые содержатся на всех его открытых счетах, а также на средства на счетах, которые будут открыты после вынесения постановления об аресте средств должника, кроме средств, которые содержатся на счетах наложения ареста та/або обращения взыскания, на которые запрещено законом, и принадлежат должнику, в результате чего был ПОВТОРНО арестован счет на имя моего отца, карточка для выплат 516874******7724, который открыт для зачисления пенсии.

В связи с чем, с 14 декабря 2020 года (уже три месяца) отец не может получать надлежащую пенсию, которая является единственным источником его существования. Согласно части 3 статьи 52 Закона «Об исполнительном производстве» не подлежат аресту в порядке, установленном данным Законом, средства, которые находятся на счетах со специальным режимом использования, спец. и других счетах, обращение взыскания на которые запрещено законом. Банк, другое финансовое учреждение, центральный орган исполнительной власти, которая реализует государственную политику в сфере казначейского обслуживания бюджетных средств, в случае поступления постановления исполнителя об аресте средств, которые находятся на таких счетах, обязан сообщить исполнителю о целевом назначении счета и повернуть постановление исполнителя без выполнения в части ареста средств, которые находятся на таких счетах.

В банк мы предоставили справку из Пенсионного Фонда в которой указано, что счет предназначен именно для зачисления пенсии, также предоставили решение суда, которым указанное постановление от государственного исполнителя 14.12.2020р. отменено, исполнительная служба подала апелляционную жалобу, в которой указала, что снятие ареста со счетов, к-е являются песионными ЭТО ПОЛНОМОЛЧИЯ БАНКА. Частный исполнитель предоставил ответ, в котором указал, что счет является текущим, а не пенсионным, потому отказал нам. Частный исполнитель, сделал вид что справку с ПФУ он не видит, и справку с помесячной распечаткой поступлений на р/с из Приватбанка он тоже не видит. Сотрудники банка нам тоже отказали.
Ситуация сплошной ужас, поскольку три государственных учреждения (что финансируются из налогов граждан) незаконно издеваются над гражданами. Следовательно, на данное время банк незаконно удерживает средства моего отца, чем искусственно увеличивает размер оборотных средств, имеет беспроцентный депозит, получает прибыль. Мой отец не работает и на вышеуказанный счет зачисляется ТОЛЬКО принадлежащая ему пенсия. Других видов дохода он НЕ имеет!

У меня к Вам вопрос, каким образом мой отец должен существовать без средств???, или ваш банк предоставляет бесплатно еду, оплатит коммунальные? Человек на грани сердечного приступа и это будет на совести ваших работников.

Прошу в кратчайший срок сообщить государственному и частному исполнителям о целевом назначении счета и вернуть постановления государственному и частному исполнителям без выполнения в части ареста средств (выплата пенсии, заработной платы), которые находятся на таких счетах.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 18:56
Добрий вечір!
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладує арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в останній актуальній постанові, яка надійшла до банку.
В разі, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної карти.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Щоб ми могли надати більш детальну інформацію має звернутись клієнт власник картки, так як мова йде про дані персонального характеру. Клієнт може отримати консультацію звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Alona Obod 6 березня 2021, 16:34
Дуже вдячна за відмінне обслуговування операторів чату підтримки при оформленні карти для виплат, так і в інших питаннях.
Завжди шводко, вичерпані відповіді і зрозумілий план дій. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 17:29
Добрий день!
З радістю допоможемо в будь-якому питанні :)
VikiKov 6 березня 2021, 16:32
1 марта 2021 ориентировочно в 14.53 по улице Героев Украины 94 (Торговый центр Люкс) города Мелитополь я хотела пополнить свою карту ПУМБ на 110грн через терминал Приватбанка (Делала это не раз в этом терминале). Вставила карту в терминал. Засунула 110грн ровно. Операция зависла, очень долго обрабатывалась, после было написано на экране «операция обработается позже» (примерно так было сказано) и вылетело на главный экран терминала. Не было указано что операция прошла успешно. В конечном итоге деньги на карту не поступили. Обновляла весь день. Со вторника 02.03.2021 стала связываться с Приватбанком, мне оформили заявку на возврат денег, на следующий день (03.03.2021) пришло уведомление, что мне отказано в возврате средств так как операцию было не найдено. Последующие дни я связывалась со специалистами POS-терминалов и мне оформили ещё две заявки повторно, но опять же приходили уведомления, что операцию было не найдено. Деньги так и не вернулись. Далее оформлять заявки видимо нет смысла. Но что мне делать? Деньги же лишние были в терминале! Это были последние деньги и мне дело принципа добиться справедливости в этой ситуации! По сути банк УКРАЛ у меня деньги и прикрывается тем что операцию не было найдено! Куда я могу обратиться? В какие инстанции чтобы разобраться в этом вопросе и мне вернули наконец мои деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 17:23
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію за вашою ситуацією та зв'яжуться за результатом перевірки.
Анастасия Лисенко 6 березня 2021, 13:32
Проживаю закордоном. Я було втратила доступ до свого додатку приват24, для відновлення треба було ввести пін код картки, який я теж не пам’ятала. Поїхаті в Україну, щоб самій піти у банк, наразі дуже складно через ковід, а повернутися назад я би і зовсім не змогла. СМС з кодом 1234 просто не доходило з місцевого номеру, який в мене зараз фінансовий. Три спеціалісти місяць тому ніяк не могли допомогти мені відновити доступ, але сьогодні пан Олександр дуже допоміг. Буквально за 5 хвилин в чаті після ідентифікації в нього вийшло відновити мені доступ до додатку, і нарешті я можу бачити, що там відбувається. Бо навіть перекази вже не проходили, бо картку було заблоковано
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 14:37
Добрий день!
Можете на нас розраховувати де б ви не були. Наші колеги на сайті онлайн 24/7.
Oksana2810 6 березня 2021, 9:49
Со всплеском мошенничества угоном сим-карт, я решила завести отдельный банковский номер телефона, с которого не буду брать трубку, который не знают даже мои родные. Телефон, по которому я буду общаться лишь с представителями банка посредством исходящих звонков. Счёт у меня был только в Юниверсал. Прежде чем открыть счёт в Приват, я сделала как и задумывала, завела отдельный номер и пошла в отделение на Голосеевском проспекте возле отеля Мир (сейчас отделение на ремонте) открывать счёт. Было это ~пол года назад.
Второй телефон — это не отдельный девайс, а Е-Сим, установленная на мой айфон, потому привыкнуть сразу было сложно чтобы видеть кто звонит. А спустя ровно неделю после открытия счета звонок с неизвестного номера. Я на автомате поднимаю трубку, а там отдел по задолженности давно несуществующего Дельта Банка. Банка нет, отдела тоже значит нет. Вывод — это мошенники. Только к вечеру я обратила внимание что звонили на мой банковский телефон, который не знает никто, обратились по ФИО, то есть они знали кому звонят. А это значит, что Приват весьма оперативно слил мои данные непонятно кому. Я оставила официальную жалобу в чате поддержки, скрины есть. Спустя 3 дня со мной связалась девушка и заверила что они все проверили, в мою анкету никто не заходил, быть такого не могло.
Ответа вижу два: либо у Приват дырявая безопасность и их данные крадут, да так что они сами того не видят, либо они просто сливают свои базы направо-налево.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 10:25
Добрий день!
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Алена Плохотнюк 6 березня 2021, 9:45
Очень быстро и вежливо. Александр помог мне с моей просьбой получить распечатку операций по моей карте в терминале
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 10:21
Добрий день!
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
TurystUa 5 березня 2021, 23:52
Приватбанк взяв курс на тотальне скорочення відділень по всій Україні. Зокрема сьогодні (5.03.2021) було закрито відділення у м. Копичинці, Тернопільської області. Що викликало хвилю обурення і занепокоєння у більшості жителів міста. м. Копичинці розташоване на міжнародній автомагістралі Е-85 (М-19), тому послугами відділення мали можливість користувалося як гості міста з різних куточків держави так і жителі Копичинецької, та сусідніх громад.
Відділення надавало якісні послуги, а у самому відділенні було завжди людно.
В західному управлінні закриття мотивують ніби то нерентабельністю відділення, хоча жодних підтверджуючи документів надити неможуть. Мовляв курс на скорочення таких відділень був затверджений наглядової народною Привату, і ніяк вплинути на це необдуиане рішення можливості немає…
Закриття спричиняє незручності багатьом клієнтам банку, а особливо людям літнього віку, котрим важко коричстуватися онлайн сервісами…
Приват, за підсумками 2020 р став найприбутковіші банком України, то невже відділення, котра працювало з 2005 року раптом стало тягарем.
Коли у 2016, банк було рефінансовано з держбюджету, фактично грошима платників податків, котрі і є клієнтами банку. То, тепер до думки цих платників, ніхто не прислухатися…
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 11:03
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Для зручності клієнтів нами активно розвиваються віддалені канали обслуговування. Так в Приват24 можна здійснити більшість необхідних операцій не виходячи з дому. Велика мережа банкоматів та терміналів самообслуговування дозволяє проводити ще більше операцій без звернення у відділення, в тому числі, операції з готівкою.
У разі виникнення питань доступна цілодобова підтримка по телефону та онлайн на нашому сайті, де наші колеги залюбки допоможуть і підкажуть як вирішити виниклі питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Коваль 5 березня 2021, 22:56
Завжди конкретно вирішується операторами питання, задоволена роботою банку.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 10:15
Добрий день!
Ми завжди поряд і раді допомогти :)
Дякуємо за ваш вибір.
Dogoff 5 березня 2021, 20:24
Из-за сбоя терминала, предлагают, переведенные деньги положить на счёт телефона??? Это как? Зачем мне на счёте столько денег?? Перевели. Не адресату, а на арестованный счет.Спасибо.Лишили и так не легких денег. Всё для людей!
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 10:13
Добрий день!
При створенні заявки на повернення коштів ми можемо вказати вашу картку ПриватБанку замість телефону. Таку заявку можна подати звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Щоб уточнити деталі ситуації йдемо в приватні повідомлення.
kirill1982 5 березня 2021, 19:51
Відділення за адресою: Київ, пл. Солом'янська, 2
Сегодня 05.03.2021 в 14.57 снимал деньги с пенсионной карты для выплат в одном из двух банкоматов на пл. Соломенская 2 (номер банкомата САК20116). После ввода пароля и указания суммы в размере 3000 грн на 10 секунд отключилось питание. На экране банкомата появилось сообщение «Помилка» и кн. Завершити. В итоге деньги сняли с карты, но не были по факту выданы банкоматом. Позвонил на номер 3700 — сказали что они увидели не заврешенную операцию и сказали ждать возможно до 14 дней (!!!). Подскажите это законно? Деньги пенсионные и последние — нужны на лекарства и еду. В отделении на пл. Соломенской 2 ничем не помогли в этой ситуации, хотя банкомат прямо вписан в зал.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 20:37
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
За вашим питанням вже зареєстрована заявка на повернення коштів. На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Olena Gonchar 5 березня 2021, 18:04
У Приват24 приблизно в жовтні 2020-го з’явилася вимога про актуалізацію даних. Інакше — заблокують картку. Разів чотири фотографувала, сканувала ІД код, сторінки паспорта — ефекту нуль, повідомлення знову з’являлося. Картку обнулила. Банк її заблокував.
Чесно кажучи, не розумію навіщо ці всі процедури потрібні щороку. ІД код у людини не міняється все життя.
Словом, Приватбанк робить усе можливе для комерційного самогубства.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 19:17
Добрий вечір!
Актуалізація даних — не наша примха, а необхідність обумовлена діючим законодавством.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти з вирішенням питання.
Проблема вирішена
Sophia22 5 березня 2021, 15:43
Сегодня у меня была проблема с оплатой, но консультант Иван, мне очень сильно помог. Ему за помощь 5 звезд. Он консультировал меня на протяжении 2х часов. Он молодец. А вот о самом банке, другой разговор. Бесит ужасно что списываются деньги, «обязательные платежи» без разрешения!!! Даже если у тебя последние 50 грн на карте, и то спишут. Или только поступят деньги, то сразу списывают. Это раздражает ужасно. Только из-за этой проблемы, хочу уйти с этого банка. Так же проблема с огромными очередями в отделениях. Я с годовалым ребёнком и картой голд больше полутора часа простояла в отделении банка, но попасть так и не смогла. Все бы ничего, но минусов, намного больше чем плюсов.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 16:52
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Обов'язково передамо Івану вашу подяку.
Що ж до питання картки, то автоматичне списання відбувається у разі, коли картка вийшла на прострочення. Своєчасно поповнивши мінімальний платіж можна уникнути подібної ситуації.
Ми активно розвиваємо канали самообслуговування, щоб ви мали змогу проводити всі необхідні операції віддалено та не звертаючись до відділеня. А у разі виникнення питань наші колеги в підтримці цілодобово на зв'язку та готові допомогти.
OwerMeri 5 березня 2021, 14:56
Итак начнем с того что не радует в последнее время этот банк. То лимит без предупреждения на кредитной карте урезают.
То теперь блокируют…
Я просто охреневаю от такого маразма
У меня лично заблокировали карту, у которой нет задолженности, и даже льготный период не истёк, просто только за то что на убки они якобы нашли у меня кредит…
При том что я в шоке!!! Просто мягко сказано, и мне сразу заблокировали…
Но здесь кстати выяснится момент, что на меня оформили кредит мошенники. Дело конечно в полиции и мы выясним откуда же мои данные слили…
Ведь по сути Я пользовалась только услугами приват банка… Вот и думай как после всего доверять приват у!!!
Я очень сильно разочарована в банке.
И думаю что пути наши разошлись.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 15:21
Добрий день!
Шкодуємо, що ви оцінюєте весь банк лише за критерієм надання вам кредиту.
Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи зменшити ліміт по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено. Є велика кількість змінних на основі яких відбувається перерахунок ліміту.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Проблема вирішена
43984307 4 березня 2021, 14:41
Я инвалид с пенсионной картой выписанной на меня как доверителя и мою сестру по моей доверенности. Но так как пенсионный фонд постоянно требует подтверждения, что я жива, а не за меня получают уже неживую пенсию,(это так там объяснили) и я уже приобрела смартфон и сама активно все оплачиваю в Приват24, решила закрыть карту с доверенным лицом, заменив ее простой пенсионной карточкой только на себя. Позвонила на горячую линию — что для этого нужно. Ответили , — просто едите в банк и сразу все сделают. Наняли такси, в период епидемии (после операции на лёгких) еду в банк. Результат, хоть бы физически пережить. Специалист больше часа мариновала меня, выражая недовольство, что она не знает как это делать и вообще ли это можно делать. Потом заставила меня звонить на горячую линию. После на повышенных тонах пресекалась с консультантом горячей линии, которая объясняла ей, что делать. Итог — меня отправили ни с чем. Работник заявила, что закрыть мою карточку у нее не получается, а в чате ей никто не отвечает. Я настолько устала, что еле до машины довели, сейчас отлеживаюсь. Но главное, что пенсионный фонд сказал, что если я лично не приеду теперь к ним и не напишу заявление, чтобы
мне продолжали пенсию выплачивать на карту, меня автоматом переведут на почту. А это значит, что мне надо обращаться в соц. службу, чтобы ходили платили коммунальные, так как я одинока, детей, мужа нет. Что мне делать? И если перестанут переводить пенсию на Приват, карта будет заблокирована или как? И я таки могу открыть простую пенс. карту вместо теперешней по доверенности или нет? Оценка 0, так как результат, кроме потери остатков здоровья -0.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 16:21
Нам дуже шкода, що вам довелось зіткнутися з такими незручностями. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися, які труднощі могли виникнути при зверненні до відділення. Для цього ми написали вам в особистому повідомленні.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших клієнтів виникало якомога менше необхідності йти до відділення. При відсутності надходжень цільових виплат картка не блокується.
У разі необхідності, ви завжди можете закрити картку в web Приват24, в меню: 'Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки'. Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку — Digital). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝