Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kasicks 4 грудня 2020, 11:07
Оплачивал счёт за электроэнергию по шаблону неверный как оказалось был л/с
Связался с банком в чате Приват24 в течении 5 мин вернули средства
Все супер
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 12:56
Добрий день!
Ми завжди допоможемо, а наші друзі в підтримці на сайті, 24/7 будуть вашою чарівною паличкою для вирішення будь-яких питань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kilinore 3 грудня 2020, 23:16
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
Смотря на отзывы понимаю, что из приватбанка нужно бежать, как можно дально.
Пытались снять 1300грн, всё по тому же адресу, слава богу операцию отклонили из за суммы.
БЕГИТЕ ИЗ ПРИВАТА — Всё что могу сказать.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 12:35
Добрий день!
Ймовірно, надійшов запит на списання з сервісу до якого картка була раніше прив'язана з використанням даних, що відомі лише її власнику.
Щоб розібратись детальніше, йдемо до приватних повідомлень.
Проблема вирішена
Карапетян Наталья 3 грудня 2020, 22:53
Здравствуйте! Я, Карапетян Наталья Игоревна, в 2014 году, со своим мужем, Карапетян Георгием Соломоновичем, положили на свои карточные счета по 33333 грн, после чего наши счета были заблокированы по подозрению в мошенничестве и заморожены по сегодняшний день.
В данный момент, я нахожусь в трудной жизненной ситуация, мне необходима дорогостоящая операция. Я прошу Вас! Пожалуйста заблокировать наши средства.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 13:38
Добрий день!
Ситуація була детально розглянута при встановленні обмеження та були надані рекомендації, щодо врегулювання ситуації.
Проблема вирішена
Nuar 3 грудня 2020, 19:57
Вероятнее всего, сотрудникам важнее снимать ТикТоки, чем реагировать на ваши жалобы.
С 27.11.2020 по нынешнее время (03.12.2020) в рассмотрении находятся 2 жалобы. Сегодня, 03.12 могло бы добавиться ещё 2, если бы сотрудники были компетентны, и знали, как собственно эти жалобы принимать, и какие для этого могут быть основания.
Законы для ПриватБанка не писаны, у них похоже своё законодательство.
Постоянно срывают сроки рассмотрения заявок, которые САМИ ЖЕ и устанавливают. Было обещано рассмотрение в течении 24 часов, собственно вторые сутки пошли — ещё даже никто не перезванивал. Сотрудники колл-центра обманывают, обещая связь в течении часа.
Вам заблокируют возможность дозвона к оператору через 3700, и естественно никого не волнует, есть у вас интернет, или работает ли отделение.
Все выше написанное могу подкрепить скриншотами, номерами обращений.
Так же оставляю за собой право на освещение данной ситуации в своих социальных сетях.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2020, 8:37
Доброго ранку!
Звичайно, питання клієнта для нас важливіше та давайте будемо об'єктивні. Колеги, що розглядали ваше питання не працюють над роликами для тік ток і навпаки.
Отримавши від вас сигнал, вся необхідна інформація була передана профільним фахівцям, які завжди прагнуть якомога швидше вирішити питання, щоб не змушувати вас чекати навіть зайві хвилини.
При реєстрації звернення ми вказуємо стандартний регламент його розгляду. Та бувають ситуації, коли потрібно трохи більше часу, щоб розібратись в ситуації. Це не відміняє того, що ми одразу повідомимо вас про результат.
Щодо скарги від 27.11, то дозвольте зазначити, що за результатом її розгляду з вами вже зв'язувались наші колеги для надання інформації.
Проблема вирішена
Kolomoisha 3 грудня 2020, 19:42
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Купріна, 54/1
Прийшов у відділення банку аби оформити карту „Універсальна”, проте не зміг цього зробити. Співробітниця у відділенні банку вимагала зняти захисну маску в тісному приміщенні загального користування без вимірювання температури з купою інших сторонніх людей аби зробити моє фото, не попереджаючи та не пояснюючи навіщо це потрібно, хоча це є грубим порушенням розпоряджень Кабміну щодо карантинних вимог та по суті штовхає клієнта до скоєння адміністративного правопорушення, за яке передбачено штраф, не кажучи вже про ризики для життя за здоров’я людей. При цьому вона та оператори колл-центру посилалися на власний внутрішній регламент, тобто вимога фотографування клієнта у відділенні банку не регулюється директивами НБУ.

Під час першого дзвінка щодо цієї ситуації оператор колл-центру пішла уточнювати інформацію, за 15 хвилин повідомила що треба ще трохи часу та пообіцяла передзвонити впродовж години, проте ніхто так і не передзвонив. Наступного ж дня я знову подзвонив, цього разу оператор колл-центру одразу розповіла що фотофіксація робиться для можливості відео-підтвердження менеджером банку коли клієнт знаходиться за кордоном та не може скористатися рахунком через прив’язку до українського номера телефону. Варіант оформити картку без фотофіксації не передбачений, хоча залишається незрозумілим чому б не зробити цю можливість опціональною, особливо якщо це не є вимогою НБУ. При цьому як співробітниця відділення, так і оператори колл-центру наполягали що мовляв зніміть маску на секунду та не дихайте, проте у карантинних обмеженнях дозволу знаходитись без маски в приміщеннях у певних часових рамках або ж не дихаючи не передбачено. До відома співробітників банку, при знятті маски у приміщенні та повторному її одяганні ймовірність зараження різко збільшується, оскільки при цьому часточки вірусу з повітря в приміщенні проникають в шар повітря під маскою, яке потім вдихається людиною. Оскільки я законослухняний громадянин, що дбає про своє життя та здоров’я, а також життя та здоров’я оточуючих, я відмовився, на що співробітниця банку відповіла що мовляв приходьте після карантину.

Оператор колл-центру пообіцяла врахувати мої зауваження та пропозиції, але не зрозуміло в яких часових рамках це відбуватиметься. Тому я знову спробую оформити картку законним шляхом десь за тиждень, якщо знову не вийде — доведеться прискорити цей процес викликом поліції та штрафуванням відділень банку аби стимулювати дотримання карантинних обмежень та чинного законодавства.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 20:29
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Саме тому, банк здійснює актуалізацію даних не рідше зазначених законом термінів. Також, банк піклується про здоров'я клієнтів і розробив можливість надання документів віддалено, без відвідування відділень. На даний час ви можете надати документи за допомогою Приват24.
Також, перевіримо інформацію за вашим зверненням до підтримки. Ми зателефонуємо вам додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mcharnosh 3 грудня 2020, 16:44
Всі звернення опрацьовуються дуже швидко, якісно та ефективно! Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 19:14
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами була комфортною для вас.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 грудня 2020, 15:39
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 02.12.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Delrik 3 грудня 2020, 16:38
В онлайне все хорошо прошло, операторы хорошо обработали мои вопросы.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 18:56
Добрий вечір!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 грудня 2020, 15:38
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.12.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
hshcherbata 3 грудня 2020, 15:37
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 111/35
Я — лежачий протягом 21 року інвалід 1А групи, вчителька на пенсії. Більше 20 років отримую пенсію через ПБ. В серпні 2020 року у мене закінчився строк дії картки, і, як зазвичай, я звернулась до ПБ з проханням прислати працівницю найближчого відділення (воно через дорогу від мого будинку) до мене додому для оформлення нової. Так оформляли 20 років. ДО СЬОГОДНІ, вже майже 4 місяці, НІХТО НЕ ПРИХОДИТЬ, і сказали, що не прийдуть. Приходьте самі, кажуть. Пенсія моя як єдине джерело існування заблокована, нею користується ПБ, а я не маю за що купити ні їжі, ні ліків. Офіційну скаргу, оприлюднену тут https://dostup.pravda.com.ua/request/628fashizmpb, і НБУ, і ПБ просто ігнорують. Тільки фашисти так знущались над нашими предками. Прошу Мінфін вважати цей лист скаргою, допомогти мені і заставити ПБ оформити у мене вдома нову пенсійну картку та повернути пенсію, а також покарати за бездіяльність НБУ. Відповідь прошу надати мені на електронну адресу, на яку я зареєструвала цей аккаунт на сайті, з якого пишу це повідомлення. Місце мого проживання — житло в м. Вінниці. Дякую завчасно. 03.12.20. Підпис: Г.С. Щербата (Галина Сергіївна Щербата).
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 16:23
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Саме тому, банк здійснює актуалізацію даних не рідше зазначених законом термінів. Також, банк піклується про здоров'я клієнтів і розробив можливість надання документів віддалено, без відвідування відділень. На даний час ви можете надати документи за допомогою Приват24 та замовити після цього віртуальну картку
Що ж стосується анкети, вона має бути заповнена особисто клієнтом або ж довіреною особою/опікуном.
Проблема вирішена
lazeo85 3 грудня 2020, 15:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Глибочицька, 29/31
Вулиця Глибочицька, 29/31, Київ, 04050. Сьогодні 3 грудня десь опівдні зайшов у відділення обміняти монети номіналом 25 копійок, так як ними розраховуватися вже не можна. Сума була 10-12 гривень. Але настрій мені було зіпсовано. Я зразу зрозумів, що бажання виконувати свої службові обов«язки у касира не було. Згідно постанови НБУ № 117 від 12.08.2020 Про вилучення з готівкового обігу монет номіналом 25 копійок. Банки зобов»язані до 30 вересня 2021 року, а такий як Приват то до 30 вересня 2021 року приймати монети і обмінювати на грощі, якими можна розраховуватись в магазині- Безкоштовно, і нема різниці чи ти клієнт чи ні… А тут вже пропонують різні махінації. Звісно я розумію, що їй бавитись не хочеться, але це її робота… А тут питання, Ви клієнт кажу так, ну давайте на карточку, я кажу ну добре, але кажу Ви то знаєте, що якщо я захотів поміняти на нал, то… а тут почалося, хамство мені на ти вже. Я у тебя вобще не буду принимать, я кажу я зараз подзвоню на гарячу лінію, а у відповідь хоч Президенту… Мовчки забрав, подзвонив, звісно не Президенту а на 3700 вказав прізвище касира, лишив скаргу. Чомусь у відділені на Чорновола без проблем поміняли, я вже з переляку карточку тяну, бо вдруг знов почнуть принижувати, а тут все в нормі культурно на вищому рівні. Прошу вжити заходів.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 15:27
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
59847313 3 грудня 2020, 13:00
Шахраї праюють в Instagram. Отримують на карту
Приват Банк:
5169 3305 1953 9990
Secret торгове підприємство
гроші за товар, і нічого не висилають
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 14:55
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
p1o3L0i1S2 3 грудня 2020, 0:34
УКРАЛИ ДЕНЬГИ с сайта xBill*zMoney GP KYIV UA я хотела перечислить 100 грн. Сняли сначала 1100 грн потом 2100
Написала заявление в полиции…
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 11:27
Добрий день!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Владимир Гусак 2 грудня 2020, 22:41
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 76
Сегодня 01.12.2020 при попытке перевода 800 грн со своей карты Приват на свою карту МоноБанка вместо кода пришло предложение подтвердить платеж через звонок на 3700.Что было и сделано, оператор сказала, что это вибіркова перевірка, позадавала вопросы на которые я ответил правильно(привычка такие разговоры записывать) и сказала, что через 5 мин я смогу успешно повторить операцию. При повторной попытке перевода оказалось что мой аккаунт Приват 24 заблокирован.Все дальнейшие звонки операторши рассказывали, что я должен прийти в отделение и сделать свой номер тел. «ФИНАНСОВЫМ», который в привате уже не менее 10 лет.Завтра в 9 я буду в отделении с надеждой, что мои деньги не сняли сотрудники банка. И еще -мерзость ситуации в том что деньги были нужны родственнику на лекарства.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 11:30
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
Безпека коштів наших клієнтів є головним пріоритетом банку. Саме тому банком здійснюється додаткова перевірка платежей.
Нами буде перевірено діалог зі співробітником та, у разі виявлення порушень, прийнято необхідні заходи, про що ви будете додатково проінформовані.
Проблема вирішена
Alexandra31 2 грудня 2020, 22:11
02.12.2020 я звернулась на центральне відділення у м. Хмельнцький, за адресою Проскурівська 19, до касира Мельничук К. В., з обміном монет номіналом 0.25 коп. 100 шт. і 1 грн. — 7 шт. (старого зразка, жовта) сумарно на 32 грн. коли касир відволіклась від лежання на стільці і свого телефону, порахувала лише на 20 грн і сказала, що вони закриваються на обід і пафосно закрила жалюзі, хоча виділити ще 20 секунд і дорахувати решту, всього лише 12 грн, в неї бажання не виявилось.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 10:32
Добрий ранок!
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема вирішена
Яна Кобзарь 2 грудня 2020, 21:55
Приехала в приватбанк обменять карту-ключ ФОПовскую, так как заканчивался срок. Директор отделения сказала, что сначала необходимо пройти актуализацию, я предоставила все документы, включая справку переселенца, спарвку отсканировали и прикрепили к документам на актуализацию. Мою актуализацию не принимают. Блокируют счет и все средства, которые были на счету. То есть предпринимательскую деятельность я без денег осуществлять не могу.Причина «Адреса місця реєстрації знаходиться в зоні ООС, внаслідок чого рахунки призупинені.» И получилась такая фишка: каким-то чудным образом в анкете прописывается место регистрации Донецк и место проживания Донецк, хотя менеджер все документы правильно и корректно оформила.
И здесь начинается самое интересное: звоню на 3700, первое предложение, что мне необходимо прописаться на территории Украины или предоставить справку переселенца. Говорю, что справку предоставили, они ее видят и говорят, отлично, мы очень хотим Вам помочь, сейчас создадим заявку.
Создают первую заявку, через 1,5 суток звонят и говорят, что я должна предоставить справку переселенца. Ребята! Вы серьезно? Справка есть! Она прикреплена к документам и они ее все видят.
И опять очень искренно понимают ситуацию и хотят помочь и создают вторую заявку. По второй заявке отзваниваются через сутки и говорят, что ФОП зарегистрировано в Донецке и нужно его перерегистрировать на территории Украины, только потом можно актуализироваться. Вы опять серьезно??? Я что, 6 лет была подпольным предпринимателем, тайно платившим налоги в Донецк? Мы с супругом попытались объяснить, что наша налоговая переехала на территорию Украины, сделали скрин выписки из реестра, выделили красным адрес. На что менеджер опять очень сильно сожалел и создал новую заявку, пообещал, что в этот раз они рассмотрят ее на более серьезном уровне. И вот сегодня звонит мне еще кто-то представляется, что он из головного офиса. Думаю, ну наконец-то кого-то адекватного направили решить мою проблему. И его первая фраза, у Вас нет справки впо. Карл!!! Я уже «миллион» раз говорила им, что есть, есть, есть, ее прикрепили к документам, отсканировали и прикрепили!!! Да, посмотрите!!! Попросил несколько минут, потом сказал дааа, точно, справка, есть, но в чем же дело? Обещал перезвонить и пропал.
Директор отделения говорит, что ничем помочь не может. Вот такая ситуация! В итоге 6 дней заблокирован счет и проблема не решена.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 10:20
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataDimkina 2 грудня 2020, 21:01
5354 6630 0415 1383 Горват Иосиф
Страница обуви в Инстаграме, приняли заказ, сделала оплату, через 2дня меня заблокировали.Товар не отправили
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 8:22
Добрий ранок!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
MaksimSH 2 грудня 2020, 20:43
Вчера вносил деньги на карту в терминале по адресу г. Чернигов, ул. Рокоссовского 14. Денежные средства были считаны терминалом некорректно. Из четырех банкнот по 500 грн, одну 500 грн. аппарат принял как 100 грн. Итого на счёт было зачислено 1600 грн. вместо положенных 2000 грн.
После обращения на горячую линию было создана заявка, ответ на которую был следующий: Na zhal za zaiavkoiu na povernennia 400.00 UAH my ne vyiavyly fakt zboiu i zmusheni vidmovyty v povernenni koshtiv. pb.ua/2377
Что примечательно, похожая ситуация уже случалась с другим терминалом этого банка несколько лет назад. Тогда 200 грн была зачислена как 10 грн. Возврата средств разумеется не было.
Как проводилось выявление факта сбоя остаётся загадкой. Вполне себе допускаю, что инкассатор положил положительную разницу себе в карман и сказал что все работает исправно. И ничего не докажешь.
Планирую закрыть все счета в этом банке и впредь отходить его логотипы стороной, то же посоветую и знакомым.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 10:02
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
ukrx 2 грудня 2020, 19:42
Приятно был удивлен получением кешбека за расчет кредитными средствами. Планировал перейти на расчеты картой Monobank, но пока буду пользоваться Приват. Хотел бы кешбек на постоянной основе. Тогда не будет в другом банке смысла.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 20:26
Дякуємо за ваш відгук! Ми дуже стараємось для своїх любих клієнтів:)
Bravlin 2 грудня 2020, 18:07
Вот такое получил, оказывается необходима актуализация моих данных(предупреждение в при), так как в апреле еще исполнилось 45 и я должен или вклеить новое фото, или получить ID-карту. Паспорт еще не обновил по независимым от меня причинам, ну что ж бывает… Ходил в отделение, мне все это объяснили(мой старый паспорт недействительный по версии Приватбанка). Ну что ж, надо решать проблему — говорю закрываем все. Оказывается я не могу закрыть свои карточки без актуализации данных, не могу снять деньги с моих счетов(с валютной тоже), не могу перечислить в другой банк, не могу закрыть мой кредит на универсальной карте с помощью приложения, терминала. Сказали, что могу закрыть кредит ТОЛЬКО в кассе — и пальчиком так на очередь, тебе туда, ковид плодить ))
Написал заявление на закрытие.
Схожу в кассу(по-другому вообще никак), погашу универсальную. Обновлю паспорт, актуализирую данные, сниму все деньги. Закрою карточки физического лица и счета ФОП.
Короче, это не тот банк, на который можна опереться
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 19:59
У разі непроходження Клієнтом ідентифікації або неповної ідентифікації Банк має право призупинити розрахунки за карткою до повної ідентифікації Клієнта. Банк повідомляє Клієнта про необхідність проходження ідентифікації у відділенні Банку під час здійснення операції, шляхом обдзвону, відправлення повідомлення в банкоматі, терміналі самообслуговування, Приват24.
У разі, коли Клієнт не подав відповідну інформацію (офіційні документи та/або належним чином засвідчені їх копії) необхідні для вивчення/уточнення інформації про Клієнта та/чи з`ясування суті/мети фінансової операції Банк має право відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин). п.1.1.3.2.11 pb.ua/terms
Написали вам в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Ольга Левкова 2 грудня 2020, 15:05
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 5/3
24.11 Банкомат не выдал средства но быстренько списал с моего счёта в размере 4000 грн плюс комиссия 40 грн. Я тот же миг обратилась в чат и оставила запрос на разрешение данной ситуации на что мне поступило ответ что я получу результаты в течение 1 – 7 дней. Сегодня 8й день И никаких результатов нет!!!
Мне трудно верится, что данную ситуацию нельзя разрешить намного быстрее!
Единственное что они мне сказали- это ждать!!!
А мои деньги до сих пор висят у Приват банка!
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 16:20
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Кошти буде повернено вам на картку в найкоротші строки.
gosest 2 грудня 2020, 14:40
Здравствуйте. Я являюсь клиентом Приватбанка уже 7 лет! Недавно Заблокировали мою карту 5168 7422 2506 7754 Голд под выдуманным предлогом буд-то я мошенник.
Придумали что были мошенические действия с переводом мне 532 грн. — месячной давности!!!
Я заявляю что Я не мошенник!!!
Связался с теми от куда был перевод в ту дату, сказали что ничего не знают об этом, ни каких претензий не имеют, ни куда не заявляли.
При повторных звонках в Приват банк трубку не берут буд то все операторы заняты.
Помогите разблокировать мои деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2020, 17:44
Даного рода процедура проводиться в зв'язку з надходженням коштів, які мають шахрайський характер.
Ми отримали скаргу від іншого банку. Якщо ви згодні повернути кошти відправнику, напишіть нам, будь ласка, ми постараємося якнайшвидше допомогти із вирішенням ситуації.
Ви також можете звернутись до правоохоронних органів для врегулювання питання із заявником.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝