×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Всі курси банку |
Возвращение средств за уплату коммуналки не верный л/с
Связался с банком в чате Приват24 в течении 5 мин вернули средства
Все супер
Ми завжди допоможемо, а наші друзі в підтримці на сайті, 24/7 будуть вашою чарівною паличкою для вирішення будь-яких питань.
Написати коментар
МОШЕННИКИ ПРИВАТБАНК, Днiпро, Наб. Перемоги, 30 Iнтернет-сплата
Пытались снять 1300грн, всё по тому же адресу, слава богу операцию отклонили из за суммы.
БЕГИТЕ ИЗ ПРИВАТА — Всё что могу сказать.
Ймовірно, надійшов запит на списання з сервісу до якого картка була раніше прив'язана з використанням даних, що відомі лише її власнику.
Щоб розібратись детальніше, йдемо до приватних повідомлень.
Коментарі (2)
Банк заблокировал счета пенсионеров
В данный момент, я нахожусь в трудной жизненной ситуация, мне необходима дорогостоящая операция. Я прошу Вас! Пожалуйста заблокировать наши средства.
Ситуація була детально розглянута при встановленні обмеження та були надані рекомендації, щодо врегулювання ситуації.
Написати коментар
ПриватБанк оказался на дне
С 27.11.2020 по нынешнее время (03.12.2020) в рассмотрении находятся 2 жалобы. Сегодня, 03.12 могло бы добавиться ещё 2, если бы сотрудники были компетентны, и знали, как собственно эти жалобы принимать, и какие для этого могут быть основания.
Законы для ПриватБанка не писаны, у них похоже своё законодательство.
Постоянно срывают сроки рассмотрения заявок, которые САМИ ЖЕ и устанавливают. Было обещано рассмотрение в течении 24 часов, собственно вторые сутки пошли — ещё даже никто не перезванивал. Сотрудники колл-центра обманывают, обещая связь в течении часа.
Вам заблокируют возможность дозвона к оператору через 3700, и естественно никого не волнует, есть у вас интернет, или работает ли отделение.
Все выше написанное могу подкрепить скриншотами, номерами обращений.
Так же оставляю за собой право на освещение данной ситуации в своих социальных сетях.
Звичайно, питання клієнта для нас важливіше та давайте будемо об'єктивні. Колеги, що розглядали ваше питання не працюють над роликами для тік ток і навпаки.
Отримавши від вас сигнал, вся необхідна інформація була передана профільним фахівцям, які завжди прагнуть якомога швидше вирішити питання, щоб не змушувати вас чекати навіть зайві хвилини.
При реєстрації звернення ми вказуємо стандартний регламент його розгляду. Та бувають ситуації, коли потрібно трохи більше часу, щоб розібратись в ситуації. Це не відміняє того, що ми одразу повідомимо вас про результат.
Щодо скарги від 27.11, то дозвольте зазначити, що за результатом її розгляду з вами вже зв'язувались наші колеги для надання інформації.
Коментарі (2)
Законослухняному клієнту неможливо скористатися послугами банку без порушень чинного законодавства
Під час першого дзвінка щодо цієї ситуації оператор колл-центру пішла уточнювати інформацію, за 15 хвилин повідомила що треба ще трохи часу та пообіцяла передзвонити впродовж години, проте ніхто так і не передзвонив. Наступного ж дня я знову подзвонив, цього разу оператор колл-центру одразу розповіла що фотофіксація робиться для можливості відео-підтвердження менеджером банку коли клієнт знаходиться за кордоном та не може скористатися рахунком через прив’язку до українського номера телефону. Варіант оформити картку без фотофіксації не передбачений, хоча залишається незрозумілим чому б не зробити цю можливість опціональною, особливо якщо це не є вимогою НБУ. При цьому як співробітниця відділення, так і оператори колл-центру наполягали що мовляв зніміть маску на секунду та не дихайте, проте у карантинних обмеженнях дозволу знаходитись без маски в приміщеннях у певних часових рамках або ж не дихаючи не передбачено. До відома співробітників банку, при знятті маски у приміщенні та повторному її одяганні ймовірність зараження різко збільшується, оскільки при цьому часточки вірусу з повітря в приміщенні проникають в шар повітря під маскою, яке потім вдихається людиною. Оскільки я законослухняний громадянин, що дбає про своє життя та здоров’я, а також життя та здоров’я оточуючих, я відмовився, на що співробітниця банку відповіла що мовляв приходьте після карантину.
Оператор колл-центру пообіцяла врахувати мої зауваження та пропозиції, але не зрозуміло в яких часових рамках це відбуватиметься. Тому я знову спробую оформити картку законним шляхом десь за тиждень, якщо знову не вийде — доведеться прискорити цей процес викликом поліції та штрафуванням відділень банку аби стимулювати дотримання карантинних обмежень та чинного законодавства.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Саме тому, банк здійснює актуалізацію даних не рідше зазначених законом термінів. Також, банк піклується про здоров'я клієнтів і розробив можливість надання документів віддалено, без відвідування відділень. На даний час ви можете надати документи за допомогою Приват24.
Також, перевіримо інформацію за вашим зверненням до підтримки. Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (6)
Найкращий банк!
Дякуємо вам за відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами була комфортною для вас.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Онлайн-топ
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Фашисти з Привату
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Саме тому, банк здійснює актуалізацію даних не рідше зазначених законом термінів. Також, банк піклується про здоров'я клієнтів і розробив можливість надання документів віддалено, без відвідування відділень. На даний час ви можете надати документи за допомогою Приват24 та замовити після цього віртуальну картку
Що ж стосується анкети, вона має бути заповнена особисто клієнтом або ж довіреною особою/опікуном.
Коментарі (5)
Шкода, що за таких працівників складається негативне враження про персонал банку.
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (1)
Обережно шахраї
Приват Банк:
5169 3305 1953 9990
Secret торгове підприємство
гроші за товар, і нічого не висилають
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (2)
Сегодня УКРАЛИ С МОЕЙ КАРТОЧКИ ДЕНЬГИ с xBill*zMoney GP KYIV UA я хотела перечислить всего лишь 100 грн. сняли сначала 1100,потом 2100 .Пытвлись еще два раза но денег уже не было
Написала заявление в полиции…
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Коментарі (3)
Необоснованная блокировка карты
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
Безпека коштів наших клієнтів є головним пріоритетом банку. Саме тому банком здійснюється додаткова перевірка платежей.
Нами буде перевірено діалог зі співробітником та, у разі виявлення порушень, прийнято необхідні заходи, про що ви будете додатково проінформовані.
Коментарі (15)
обмін монет
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (3)
Актуализация - мой самый жуткий кошмар
И здесь начинается самое интересное: звоню на 3700, первое предложение, что мне необходимо прописаться на территории Украины или предоставить справку переселенца. Говорю, что справку предоставили, они ее видят и говорят, отлично, мы очень хотим Вам помочь, сейчас создадим заявку.
Создают первую заявку, через 1,5 суток звонят и говорят, что я должна предоставить справку переселенца. Ребята! Вы серьезно? Справка есть! Она прикреплена к документам и они ее все видят.
И опять очень искренно понимают ситуацию и хотят помочь и создают вторую заявку. По второй заявке отзваниваются через сутки и говорят, что ФОП зарегистрировано в Донецке и нужно его перерегистрировать на территории Украины, только потом можно актуализироваться. Вы опять серьезно??? Я что, 6 лет была подпольным предпринимателем, тайно платившим налоги в Донецк? Мы с супругом попытались объяснить, что наша налоговая переехала на территорию Украины, сделали скрин выписки из реестра, выделили красным адрес. На что менеджер опять очень сильно сожалел и создал новую заявку, пообещал, что в этот раз они рассмотрят ее на более серьезном уровне. И вот сегодня звонит мне еще кто-то представляется, что он из головного офиса. Думаю, ну наконец-то кого-то адекватного направили решить мою проблему. И его первая фраза, у Вас нет справки впо. Карл!!! Я уже «миллион» раз говорила им, что есть, есть, есть, ее прикрепили к документам, отсканировали и прикрепили!!! Да, посмотрите!!! Попросил несколько минут, потом сказал дааа, точно, справка, есть, но в чем же дело? Обещал перезвонить и пропал.
Директор отделения говорит, что ничем помочь не может. Вот такая ситуация! В итоге 6 дней заблокирован счет и проблема не решена.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (1)
Мошенники в Инстаграме
Страница обуви в Инстаграме, приняли заказ, сделала оплату, через 2дня меня заблокировали.Товар не отправили
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Сбой в терминале
После обращения на горячую линию было создана заявка, ответ на которую был следующий: Na zhal za zaiavkoiu na povernennia 400.00 UAH my ne vyiavyly fakt zboiu i zmusheni vidmovyty v povernenni koshtiv. pb.ua/2377
Что примечательно, похожая ситуация уже случалась с другим терминалом этого банка несколько лет назад. Тогда 200 грн была зачислена как 10 грн. Возврата средств разумеется не было.
Как проводилось выявление факта сбоя остаётся загадкой. Вполне себе допускаю, что инкассатор положил положительную разницу себе в карман и сказал что все работает исправно. И ничего не докажешь.
Планирую закрыть все счета в этом банке и впредь отходить его логотипы стороной, то же посоветую и знакомым.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (3)
Получил кешбек по специальной акии
Написати коментар
Згідно з рішенням Банку, Ваше обслуговування тимчасово обмежено. Всі картки заблоковани
Написал заявление на закрытие.
Схожу в кассу(по-другому вообще никак), погашу универсальную. Обновлю паспорт, актуализирую данные, сниму все деньги. Закрою карточки физического лица и счета ФОП.
Короче, это не тот банк, на который можна опереться
У разі, коли Клієнт не подав відповідну інформацію (офіційні документи та/або належним чином засвідчені їх копії) необхідні для вивчення/уточнення інформації про Клієнта та/чи з`ясування суті/мети фінансової операції Банк має право відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин). п.1.1.3.2.11 pb.ua/terms
Написали вам в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (13)
Не возвращает мои деньги!!!
Мне трудно верится, что данную ситуацию нельзя разрешить намного быстрее!
Единственное что они мне сказали- это ждать!!!
А мои деньги до сих пор висят у Приват банка!
Коментарі (1)
Заблокировали мою карту
Придумали что были мошенические действия с переводом мне 532 грн. — месячной давности!!!
Я заявляю что Я не мошенник!!!
Связался с теми от куда был перевод в ту дату, сказали что ничего не знают об этом, ни каких претензий не имеют, ни куда не заявляли.
При повторных звонках в Приват банк трубку не берут буд то все операторы заняты.
Помогите разблокировать мои деньги!
Ми отримали скаргу від іншого банку. Якщо ви згодні повернути кошти відправнику, напишіть нам, будь ласка, ми постараємося якнайшвидше допомогти із вирішенням ситуації.
Ви також можете звернутись до правоохоронних органів для врегулювання питання із заявником.
Коментарі (2)