Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Я заказивала товар в интернете и меня обманули, в итоге не денег ни товара, обратилась на гарячую линию в ПриватБанк и дала все реквизиты мошенников і так получилось я даже не ожидала, мне через 2 недели перезвонили з банка и сообщили что деньги вернули всю суму 1280грн, спасибо большое 👍👍👍
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 10:53
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Раптом що – ми поруч цілодобово :)
Проблема вирішена
Alena11111222 15 березня 2021, 9:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 67
Заканчивается именная карта, обратилась в отделение, за 2 недели. Мне сказали, мол отказ в выдаче. Банк разрывает с Вами сотрудничество. Карта рабочая, сейчас пользуюсь. Проблемы не возникали, никакой активной деятельности не веду. Прям аж интересно стало.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:38
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Ababagalamaga84 15 березня 2021, 9:36
07.10.2020 року в Приват24 мені прийшло повідомлення про арешт моїх рахунків, згідно постанови державного виконавця. В тому числі був заблокований рахунок, на який мені виплачувалася зарро ітна платня. Звернувся в банк на гарячу лінію і спробував пояснити оператору, що своїми діями вони порушують закон і мої права. Навіть якщо приходить постанова про арешт, банк повинен повідомити державного виконавця про цільове призначення рахунку і НЕ БЛОКУВАТИ зарплатні, пенсійні та рахунки на які здійснюються соціальні виплати. Проте оператор мене не став слухати і порадив звернутись до державного виконавця. Звернувшись в виконавчу службу, я дізнався, що мені САМОМУ необхідно їхати в банк, брати довідку, яка б підтверджувала цільове призначення рахунку (за яку я доречі заплатив 100 гривень), а потім повернутися до виконавчої служби і написати заяву на зняття арешту з зарплатної рахунку. Хоча підтверджувати цільове призначення повинен банк, без клієнта в якості посередника. Витратив я на це пів дня свого часу, відмовившись від запланованих напередодні справ, 100 гривень на довідку і біля 50 гривень на проїзд. 150 гривень це не великі гроші на теперішній час, але вони на дорозі не валяються і я не розумію, чому повинен витрачати гроші за чужі помилки. Ну начебто питання було вирішено. Але ні. Тиждень тому, банком було заблоковано рахунок, на який мені нараховується пенсія по інвалідності. І знову все почалось спочатку. За винятком того, що перший раз рахунок було розблоковано на протязі декількох годин, а на другий раз ця процедура зайняла 6 діб, безліч дзвінків в міську виконавчу службу, обласну виконавчу службу, міністерство юстиції і НБУ. Раніше теж користувався послугами привату, та останнім часом їх робота дуже погіршилася.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:24
Добрий день!
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладає арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт, це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в постановах, які надійшли до банку.
У разі, якщо цього не було вказано в провадженні – варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної картки.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Илья Пугачев 15 березня 2021, 2:16
Приватбанк оформил на меня несуществующий кредит 490 грн., внес в БКИ неправдивую информацию о его просрочке, испортил мою безупречную кредитную историю. Кроме того, каждый день мне звонят какие-то хамы из Приватбанка и с криками требуют оплатить кредит. Я уже подал в суд иск к Приватбанку о компенсации морального ущерба. Прошу Приватбанк в дальнейшем все свои финансовые претензии предъявлять в скором судебном разбирательстве. Все ваши хамские звонки с вымогательствами я записываю, они усугубляют ваше положение и увеличивают сумму морального ущерба. Всем клиентам Привата рекомендую немедленно разрывать договор с этим банком, так уже по моему совету поступили многие мои друзья и знакомые.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:08
Добрий день!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
asinska 14 березня 2021, 19:33
Горячая линия не отвечает.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 10:52
Добрий день!
Нам сумно, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
TatyanaLM 14 березня 2021, 19:16
5 раз отправляла фото документов для актуализации данных, на телефон как и в личный кабинет приходят сообщения о том, что если я не пришлю данные карточку заблокируют. Сколько раз еще нужно прислать вам данные, чтобы меня оставили в покое?
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 10:42
Добрий день!
Для успішної актуалізації важливо надати ідентифікуючі документи, де відображається повна інформація, а саме сфотографовані повністю сторінки паспорта. Просимо звернути увагу на даний аспект та повторно надіслати фото належної якості та з нявністю чітких даних. Перед відправкою документу перевірте:
— Серію та номер паспорта;
— Відображення ПІБ;
— Дата видачі паспорта та прикріплені розвороти документа у повному вигляді.
Якщо маєте питання — пишіть нам, ми поруч і раді будемо допомогти!
Juliya1979 14 березня 2021, 17:49
Моя оценка 0, Жалко что такой оценки здесь не поставишь. Я являюсь клиентом банка 6 лет и вот последний этот год они заколебали своей актуализацией, я 3 раза скидывала данные через приват 24, качественные фото паспорта всех страниц и код, 2 раза отклонили, на третий раз написали что актуализация прошла успешно и тут через дня 3−4 опять пишут нужно актуализация и это при том что за этот год я 3 раза меняла карту по причине неизвестного снятия денег и потере карты, я вынуждена была старые блокировать и новые заказать и прежде чем получить новую карту им нужно предоставить копии документов+ещё
фото с картой делают, так где вы эти мои копии документов деваете, они что за пределами банка?? В общем вынуждают идти в отделение, стоять в очереди из-за какой то ерунды чтобы только актуализацию пройти.Но я устала уже подтверждать поэтому просто закрыла все карты и перешла в другой более адекватный банк.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 19:31
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності.
На жаль, фото надані минулого разу не пройшли перевірку. Радимо надавати фото всіх сторінок, на яких є записи та вклеєні фотографії актуального документа.
Звертаємо вашу увагу, що необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства та ні в якому разі не нашою примхою.
Проблема вирішена
Микола Матвіїв 14 березня 2021, 17:32
Поповнив свою карточку в банкоматі (знімай, поповнюй) щоб перекинути гроші на рахунок допомогі старій людині 1000 гривень, закинув 1050 гривень — пише на екрані комісія 0.00, а ні в додатку по телефону вже в дома зняло комісію 5.25. Так само поповнюю тій людині похилого вікуз свого додатку 1000 гривень на картку пише комісія 0, але вже стикався з цим випадком — комісія ще переться з отримувача. Тепер ця жіночка піде в касу банку — де знеї теж знімуть комісію за знімання готівки. Дуже обурений і незадоволений приватбанком, а нас таких міліон.Питання за ЩО я воював!
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 18:43
Добрий вечір!
При поповненні картки відображається комісія терміналу за проведення даної операції. При цьому, якщо поповнюється картка для виплат, комісія даної картки складає 0.5% від суми нецільового зарахування. Зняття готівки з неї буде без комісії. Всі тарифи по картці вказані у відкритому доступі на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
При здійсненні платежу в Приват24 комісія по картці отримувача відображається перед його відправкою.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в підтримку. Наші колеги 24/7 готові допомогти та підказати в будь-який ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir1287 14 березня 2021, 13:33
Хочу оставить благодарность на оператора Александра, он в чате мне помог решил мой вопрос
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 14:09
Добрий день!
Завжди раді допомогти.
Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 березня 2021, 18:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
AliaKovalchuk46 14 березня 2021, 2:03
Решила открыть в приват 24 digital карту чтобы перебрасывать туда деньги с пенсионной и через google pay расчитываться digital картой в магазинах, так как
временно нахожусь за границей и не могу в отделении открыть физическую универсальную. Получила пин и уже было начала радоваться что затратила на это минимум времени, но приват банк не был бы самим собой, если б не начал создавать проблемы на ровном месте. Для подтверждения карты оказывается надо звонить на украинский номер 056.
я позвонила туда со своего УКРАИНСКОГО финансового номера (находясь в руоминге).там прослушала автоответчик и в итоге машина сообщила мне. что подтвердить
карту я не могу так как этот номер не является финансовым. в итоге зря потратила время, нервы, деньги. Решить проблему с операторами по мессенджерам. через приват 24
невозможно, так как они говорят 3−4 заученных предложения, предлагают снова позвонить на 056, или что мой номер неправильно определился автоответчиком.
А что толку звонить если какой то человек внес в машину неправильную информацию, или номер определяется неправильно! Выйти на более компетентных людей чем операторы
невозможно, нет таких опций в привате!
По этой же причине раннее приват банк вынудил меня заполнять форму W-9 из местной налоговой (опять же из-за того что мой финансовый номер якобы не украинский).
Короче если в привате вас запишут в верблюды, то у вас нету метода убедить их что вы не верблюд. Интересно почему актуализацию через мессенджер с оператором я могу
сделать в реальном времени, а подтвердить карту я должна в автответчике? Такое впечатление что приват банк стремится максимально усложнить жизнь своим клиентам и заодно дать заработать мобильным операторам и укртелекому.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 11:40
Добрий день!
Для оформлення віртуальної картки та її активації достатньо зробити декілька кліків в Приват24 та отримати повідомлення з ПІН-кодом. Після цього карткою можна користуватись, як і звичайною пластиковою.
У вашому випадку додаткове підтвердження могло знадобитись при проведенні операції, такої як переказ коштів, котрий система визначила ризиковим. Щоб впевнитись в тому, що саме клієнт, а не третя особа, здійснює операцію, іноді виникає потреба додатково її підтвердити.
Необхідність підтвердження платежу є мірою направленою виключно на те, щоб вберегти ваші кошти від шахраїв.
mikePro 14 березня 2021, 0:11
Я являюсь клиентом Приватбанка уже больше 7 лет все это время активно использовал карту и даже открыл счет ФОПа в вашем банке, но спустя 8 месяцев работы как ФОП все мои счета были заблокированы без указания каких либо причин, хотя налоги я плачу постоянно и со стороны банка не было запросов на подтверждение каких-либо транзакций. Все менеджеры с которыми я общался (а это 4 человека) давали разную информацию. Первый говорил что возможно это технический сбой и счет будет разблокирован, дальше менеджеры ссылались на статью 1074 (но при этом никаких судебных постановлений нет) и тоже говорили что счета в данный момент проверяются, но последний менеджер сказал что счета заблокированы без возможности разблокирования вообще и можно только оформить запрос на перевод средств в другой банк. Я конечно воспользуюсь советом и сменю банк в котором обслуживаюсь, но сама ситуация мягко говоря очень неприятная так как по факту на не определенный промежуток времени я остался без каких либо средств для жизни.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 11:13
Добрий день!
На жаль, даних вказаних у відгуку недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Щоб розібратись в питанні детальніше, йдемо в приватні повідомлення.
ktvtdtrlf 13 березня 2021, 23:09
Столкнулся с проблемой блокировки моих счетов, якобы в связи с тем, что алгоритм определил меня как резидента США. Сделал он это из-за того, что интернациональный код моего телефонного номера — +1. Почему-то алгоритм не взял в учет то, что +1 — интернациональный код не только США, а еще и Канады и Доминиканы. Пришлось пройти через 5, если не больше операторов поддержки, пока не дошел до Саида, который профессионально и адекватно оценил ситуацию — проверил мои транзакции, подтвердил информацию о номере телефонна, и пришел к выводу, что я действительно не являюсь резидентом США по списку разных критериев. Огромное спасибо и будущих успехов Саиду, который оперативно решил проблему, которую с другими агентами поддержки я пытался решить уже больше, чем два месяца.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 11:10
Добрий день!
Перепрошуємо, що вирішення питання потребувало від вас додаткових дій.
Ми завжди на зв'язку та готові допомогти в будь-якому питанні. Можете на нас розраховувати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Сухиненко 13 березня 2021, 18:56
Новая именная карта. Первые пару месяцев не использовал PayPass, когда начал пользоваться оказалось что он не рабочий, через время заработал сам, отработал 2 недели и опять пей пасс помер.
Перевыпуск именной карты, по информации тех поддержки, платный.
Мне не жалко этой суммы, съездить в банк и то дороже. Я понимаю платный перевыпуск испорченной карты или утерянной, но платный перевыпуск изначально бракованной карты — это уже слишком. Купи карту — крутни рулетку и узнай рабочая она или нет.
Вообщем ПриватБанк не предоставляет гарантию на свои товары оказывается.
Зато Платинуовую карты предлагают. Сначала бы обычные именные нормально работали.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 11:06
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Проблема вирішена
vikitory 13 березня 2021, 15:17
Являюсь очень старым клиентом Привата. Лет 15 как минимум. Когда банк был частным — порядка было больше! Как зашло государство — стали периодически вылезать какие-то косяки. Сегодня обозначился очередной. Я внезапно обратила внимание, что мне не начисляют проценты на пенсионную карту. Проверила у мужа — есть начисления, проверила у мамы — есть начисления. Написала в техподдержку с вопросом — Ребята, что за дела? Куда проценты пропали? На что мне ответили, что ТЕПЕРЬ нужно согласие пенсионера, чтобы ему выплачивали проценты! О как! У нас пенсионеры все такие миллионеры, что они видимо массово возражают о получении хоть и копеек, но дополнительных в виде процентов по вкладу. Ребята, вы получаете мою пенсию все эти самые 15+ лет согласно заключенному договору, где я все свои согласия и подписывала! А про необходимость нового меня как-то забыли проинформировать. Короче, служба поддержки объяснила где и как активировать выплату процентов, ну и, как обычно, они очень сожалеют. Я не получала проценты 2 года и 2 месяца, мне их сожаления теперь на хлеб намазать? Пусть там и сумма не Бог весть какая и тем не менее… Если бы не доплатил 3 копейки по кредиту, то уже бы 100500 раз напомнили, а в обратной ситуации никому ничего не надо. Кроме наших денег!
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 16:36
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Au250657 13 березня 2021, 13:19
Очень помогла Катерина из Днепра. Внимательная, терпеливая. Хороший специалист. Дай Бог ей всего хорошего.
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 14:05
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 березня 2021, 9:03
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 16.03.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Ярослава Корнута-Голубка 13 березня 2021, 12:23
17 грудня 2020 року з моєї карти Приватбанку, було знято 5 платежів, які я не підтверджувала, а ні відправляла. Не знаю яким чином вони були зняті, але ввечері я побачила, що моїх коштів немає. Я відразу зателефонувала до банку, щоб повідомити про те, що сталося. Дівчина була дуже ввічливою, відразу заблокувала мою карту, оформила заявки на повернення моїх коштів, яких було знято майже 4000 грн і запропонувала, щоб я оформила нову карту, для того, щоб в майбутньому знову таке не трапилось.
І так, Я дуже багато разів телефонувала в банк, щоб дізнатися чи будуть повернені мої кошти. Чесно скажу, Я і не надіялась, що вони повернуться, але дякую банку, вони повернулись в березні. Защо, Я щиро вдячна Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 13:34
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Эдуард Старосельский 13 березня 2021, 0:55
Хотел оставить отзыв в гугле. Но не смог, пишет что я не в аккаунте, предлагает перейти и обрыв, дальше все по кругу. Специально сделали, потому что оценка уже 3. Скоро вообще перестанут люди пользоваться приватбанком. Отделение просто оторви и выкинь, сидят мямлят очередь километр, а самое главное что гонят людей на улицу, а там ветер ПРОНИЗУЮЩИЙ!!! СНЕГ!!! СОБАКУ НА УЛИЦУ НЕ ВЫГОНЕШЬ. Встал возле двери стою один, как давай возмущается что тут стоять нельзя, идите на улицу там стойте. Мне вообще не хочется больше в это отделение ходить.
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 10:46
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Зазначимо, що банк не може впливати на роботу Google Maps через те, що даний сервіс належить іншій компанії.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено за допомогою Приват24, терміналів та банкоматів, а також служби підтримки банку.
Що ж стосується зауваження про кількість людей у приміщенні, дана ситуація викликана діючим законодавством, згідно з яким обмежується кількість людей, що може обслуговуватись у відділенні одночасно.
Проблема вирішена
Nikolayy11 12 березня 2021, 22:51
Собственно говоря я держу тут депозит (что уже страшно, депозит большой) являюсь вип клиентом приват банка, человек я далеко не молодой, но в интеренете могу платить еще.
И так не так давно я делал оплату в интернете где-то пол месяца назад, значит потдверждаю все как нужно, и тут бац бац, приват банк всегда на страже, блокирует платеж говорит спасем тебя от мошенников, пишу в чем дело собственно, на что получаю ответ пройти селфи верификацию, ясное дело отказался, хорошо что это был день, пошел в банк сняли ограничения.

Что же вы спросите будет дальше?

Как же они з**** своей актулизацией данных задолбали…
Опять я делаю платеж, и что вы думаете??? Верно опять заблокировали в целях безопасноти как бы… Говорю оператору вы че там офигели? На что получаю ответ: доброго вечера. (21.47) я бурно отвечаю там говорю о проблеме даю все данные… Думаете меня кто-то слышал?
21.52 Декилька хвилин будь ласка.
Ну ок подождем.
проходит 12 минут пишу оператор ты где?

22.04 Для виришення питання мени потрибно декилька хвилин.

Уже начинаю конкретно психовать

22:16 Доброго вечеро ««««» (да да он походу порнуху смотрел) потом смотрю редактирует сообщения на декилька хвилин будь ласка.

22:30 Зараз пидвищення навантажности на операторов чекайте будь ласка (при том это у них на постоянной основе)
Потом уже кидает запрос для введения информации обо мне что я собственно делаю… И как вы думаете что???
ДААААА пройдите селфи верификацию, я думал конечно отправить ему верификацию 18+ но потом передумал, говорю я не могу пройти
верификацию на что получаю ответ кукуйте до понедельника)

Собственно говоря если платите в интернете будь-те готовы бегать в банк каждые 2 недели что бы вам разблокировали платежку) вот так вот)

Вот вам наглядный пример кто такой и что такой приват банк, не важно вип клиент с золотой картой или нет, отношения как у быков.
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 10:28
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Нами буде проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Lena17 12 березня 2021, 20:19
Відділення за адресою: Одеса, вул. Катерининська, 78
Снимала в отделении банка перевод в валюте $ сумму пересчитала особо не рассматривая каждую купюру отдельно. Пришла через пару дней в это же отделение сделать обмен на гривны касир отказался принемать купюру говоря что она в пятнах. Тоесть подсунули не ходовую купюру. Я вам такую дать не могла. Спасибо влитела на здаче в ветхую валюту на 400 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2021, 9:38
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Перед тим, як видати купюри клієнту, вона проходить перевірку на спеціальних пристроях у касі перерахунку, через що банком не може бути видана клієнту банкнота, що не приймається фінансовими установами.
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Smv89 12 березня 2021, 16:39
Перевёл деньги с карты ключ на старый, заблокированный счёт. Помогли оперативно! Почувствовал огромную заботу о клиентах!
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2021, 18:03
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Раптом що – ми поруч цілодобово :)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝