Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dribon 5 квітня 2024, 13:57
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 45/4
Дуже гарне обслуговування! Особиста подяка Кропівній Наталії! Швидко! Зрозуміло! Доступно все розповіла! і головне по ділу!!! Ще раз дякую за обслуговування!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 14:14
Вітаємо.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Проблема вирішена
Koen1957 5 квітня 2024, 4:33
Не рекомендую приват 24, зокрема купівля авіаквитків через приват 24.Виступаючи в моєму випадку провайдером не несе жодної фінансової відповідальності за некомпетентно надану послугу.Не рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 9:39
Вітаємо.
Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією. Вже перевіряємо чим можемо зарадити і прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо.
Проблема вирішена
Dorian Gray 4 квітня 2024, 21:18
Банк взял комиссию в размере 85.75 гривен за покупку в OLX, котоаря была отменена не с моей стороны, за покупку деньги вернулись, но за комиссию нет. Просто на ровном месте эта контора украла у меня 85 гривен за ничего, за по сути еще не осуществленную пересылку денег.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 9:03
Вітаємо.
Банком було виконано свої зобов'язання з перерахуванням коштів, рішення відносно повернення приймає саме торгова мережа отримувач. Тому підстав для повернення комісії банку за успішне перерахування коштів немає.
Olenauser 4 квітня 2024, 16:40
Щиро дякую працівникам банка! Помилково були переведені кошти. Банк, а особливо завдяки оперативній і бездоганній роботі natalija.korkhovaja.01@privatbank.ua моє питання за кілька один було позитивно вирішено. Щиро дякую за роботу!!! Тому хто сумнівається в таких випадках однозначно рекомендую звертатись до працівників банку!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2024, 17:05
Вітаємо.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Проблема вирішена
Lordwar 3 квітня 2024, 20:47
Не рекомендую вкладывать в данный банк валюту в USD, так как после оконьчания депозита ты получаеш рвание, старые с пятнами купюры и никто на это не обращает внимания всем наплевать!!! А всё потому что ты ждёш смс о снятии наличных, а эта смс приходит после 12.00, когда новых купюр нет, потому как они может и были, но их уже разобрали утром, так что замкнутый круг получается и повлиять на это никто неможет. Так что прежде чем вкладывать в этот банк подумайте хорошенько и сделайте для себя вывод.Благодарю всех, кто меня понял и прочитал!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2024, 9:32
Вітаємо.
Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання.
Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Pb683430 2 квітня 2024, 20:45
Добрый вечер
30.04.2024 около 19:00 так как плохо работал экран на терминале Приват Банка ошибся в пополнении своей карты на 2 последних цифры.Сразу же позвонил в банк, они сказали что платеж успешный и не чем помочь не могут
Сумма 4500, сегодня перезвонили с службы поддержки и сказали что верунуть не смогут
Деньги нужно было перевести маме в больницу, которая лежит в Киеве с инсультом
Спасибо больше Привату ((ужастный банк
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2024, 10:16
Добрий день! Наші фахівці прикладали максимум зусиль, щоб повернути вам кошти, однак, на жаль, в даній ситуації не все залежить від нас. Без згоди отримувача, ми не можемо здійснювати переказ коштів з його картки.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо звернутися в правоохоронні органи, а ми, в свою чергу, з радістю посприяємо якнайшвидшому вирішенню питання після офіційного запиту поліції.
Mari44 2 квітня 2024, 17:56
Ніколи не звʼязуйтесь з цим банком, особливо щодо депозитів в долларах. Вони видають тільки старими банкнотами, а якщо хочете нові, ходіть туди щодня. Так можна ходити і рік… Навіть не йдуть на компроміс, щоб взяти номер телефона клієнта, щоб не ганяти його по місту щодня. Жахливо. Обслуговуюсь близько 15 років і такого ще не бачила. ДЕТРАКТОР!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 18:36
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
TheF0cus1 . 2 квітня 2024, 15:59
Потрібно було вирішити питання нарахування відсотків по кредитній картці. Звернувся на гарячу лінію. Голосовий помічник банку не може вирішити практично ніяке питання, спамить вас непотрібними гайдами (які я не просив) і не дає зв’язатись із оператором. Якимось чудом, 10 разів змінивши формулювання мого запитання, нарешті вдалось зв’язатись з оператором, яка за пів хвилини вирішила питання. Складається враження, що голосовий помічник був доданий навмисне щоб дошкуляти клієнтам і витрачати їх час попусту.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 17:33
Вітаємо. Приносимо вибачення, за можливі незручності. У разі виникнення непорозумінь з віртуальним помічником Яною, для з'єднання з оператором просто достатньо перефразувати питання для коректного визначення необхідного вам фахівця. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24.
Наші оператори працюють для вас цілодобово і завжди з радістю допоможуть вирішити питання. Спасибі за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataKram 1 квітня 2024, 22:49
Нещодавно шахраї зняли з моєї карти кошти і мені заблокували не лише карту, а і вхід в свій аккаунт. Тепер ніякого зв*язку з банком немає (розмовляють, бачте, лише з авторизованими клієнтами), грошей немає, карта заблокована, і я, як клієнт, виходить теж…
Відразу після дивних операцій, про які стало відомо з повідомлень в додатку Приват24, я звернулася в онлайн допогу і зголосила шайхрайство. Мені порадили відкрити діджитал картку і заблокувати основну. Поки я відкривала ту діджитал картку, мене викинуло з аккаунту і з тих пір більше доступу до свого рахунку я не маю. Що мені робити? Живу закордоном, відвідати відділення особисто в найближчі 2 місяці не є можливим. Я без грошей, а найголовніше — кинута своїм банком в блок. ЗА ЩО? Адже те, що рахунок клієнта слабо захищений від шахраїв це проблема саме банку, а не його клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 10:07
Вітаємо. Попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо при вході до Приват24 у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.
Для підключення співробітника у діалог не обов'язково авторизовуватись, — оберіть будь-яку тематику питання або ту, що найбільше підходить до Вашого питання. Також можете описати в чаті Ваше питання вручну короткими висловами, слідувати підказкам та очікувати з'єднання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Seva100pol74 1 квітня 2024, 12:19
1. ПриватБанк користуючись ситуацією вкрав з депозита моєй родини 5000 долларов.
2. Не бажає розбиратись в ЛЮБОЙ ситуації, а бажає тільки зароблять гроші.
3. Буду переводить свою зп в другій банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2024, 13:12
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Neox 30 березня 2024, 19:56
Провів валютообмінну операцію онлайн, вирішив одразу відмінити, бо не сподобалася комісія, яка у 50разів перевищує річну ставку за депозитом. Однак оператор повідомив, що відмінити таку операцію немає можливості. Після переходу банку у державну власність рівень сервісу та обслуговування впав нижче плінтуса. Категорично не рекомендую мати справу з даним банком.
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2024, 10:32
Вітаємо.
Успішний переказ між картками не відміняється. Інформація про тарифи доступна на сайті банку та зазначається на етапі створення переказу.
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bitamin79 29 березня 2024, 15:04
Мої батьки знаходяться в окупації в маленькому містечку Скадовськ на Лівому березі Дніпра. До війни мій тато активно користувався кредиткою від Приватбанку, своєчасно ії поповнював. З 01 червня 2022 року кацапськи свинособаки заблокували роботу українських операторів і мій тато втратив можливість користуватися карткою та поповнювати її своєчасно. Приватбанк натравив на мого батька коллекторів з компанії Інтерриск які вимагають сплатити борг на зважаючи на те, що люди на Лівобережжі знаходяться в заручниках. Коллекторам була надана відповідь, що одразу після визволення Лівобережжя мій тато погасить заборгованність, але вони вимагають кошти негайно. Як це зробити на окупованій території? Люди схаменіться, пенсіонери там ледь виживають, а Ви ще й вимагаєте з них кошти. От такий у нас Приватбанк та коллектори з компанії Інтерриск. Одразу після нашої перемоги будемо вирішувати це питання. Ми переможемо 100%. СЛАВА УКРАЇНІ!

p. s. Наприклад коли ОТП Банк зателефонував до мене і дізналися що мої батьки лишилися в окупації, то було чути щире співчуття батькам та шана нашим воїнам які боронять країну. Одразу після нашої перемоги будуть погашені усі боргові зобов’язання. Алу у час війни вимагати кошти у людей які знаходяться в заручниках — це гидко!
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2024, 18:35
Вітаємо. Роботу щодо стягнення заборгованості банк може доручити проводити колекторській компанії. Якщо кредит не було відступлено, тоді приймається рішення залучити колекторську компанію для роботи з заборгованістю. По всім питанням щодо врегулювання заборгованості необхідно звертатись до компанії «ІНТЕР-РІСК УКРАЇНА».
Srita2024 29 березня 2024, 11:55
Добрый день. Со мной произошла ситуация, я торговала на бирже Binance и продала там 265 долларов, после чего на мою карту поступило 11 000 грн от третьего лица. Ничего противозаконного я не делала. Через сутки я обнаружила, что моя карта приват заблокирована. Я начала выяснять почему так произошло. Где мне служба безопасности предлагает 2 способа решения проблемы: 1- я возвращаю «потерпевшему» 11 000 грн или обращаюсь в полицию. Естественно, что я обратилась в полицию. После чего на след. день со мной связялась «потерпевшая» по моему личному номеру телефона (интресно, откуда он у нее появился? наверное, потому что Приват и его сотрудники соблюдают «конфидициальность».) и выясняется, что она тоже стала заложником обстоятельств и перевела на мою карту деньги через ОЛХ доставку.
Приват мне заблокировал возможность даже позвонить им или написать в чате, единственное, что я могу делать- общаться со следователем. Я считаю, что ущемляются мои права, тк не разобравшись полностью в ситуации, сделали с ней меня «козлом отпущения». Я не у кого эти средства не вымагала, отправила по-честному деньги на Binance, за что в эту же минуту получила в ответ свои 11 000 грн, я и подумать не могла, что такое вообще возможно. Ладно бы они заблокировали эти 11 тысяч только и разбирались дальше бы, но заблокированы абсолютно все мои средства, которые были на карте…
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2024, 13:03
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
PavlenkoP 29 березня 2024, 10:16
Доброго дня, така ситуація з приватом, я являють клієнтом банку вже 10 років, ніяких претензій та дій не було. Я інвалід 3-ої групи, батько у мене військовий, працюю офіційно с грудня 2018 року у державній структурі, все офіційно і всі податки також (так я трохи роблю ставки у фавбет, це легалізовано у нас, так робив багато транзакцій), але ніякої злочинної діяльності чи підприємницької не здійснював і не збирався, батько перевів мені на картку 2 платежі 24000 грн, також я переводив до 10 раз протягом мабуть тижня, кошти в на картку а-банк, свою, але це ж мої кошти я можу управляти як хочу, нічого протизаконного нема. Вчора коли я заводив і виводив, невеликі суми до 1000 грн, о 9:37 можливо я навіть не бачив в приват 24 щось прийшло, коли о 9:39 я вирішив зайти у додаток подивитися, мені вибило смс що з вами розірвані трудові відносини, ніякого попередження на електронну або дзвінка навіть не було, у мене були всі збереження і кошти на цій картці. Поїхав до головного офісу на ковпака, прийшов до консультанта чи як там, пояснив йому всю ситуацію, він сказав що заяву на зняття коштів готівкою у приваті подав і чекай до трьох діб, поки ще смс чи дзвінка не було, тобто я другий день зараз без коштів на існування і не можу собі купити ліки котрі потрібні (була операція на серці). Другий момент написав заяву на начальника управління приват, але коли я тільки прийшов перші питання були чи я торгую криптою або перекази з окупованої території, я відповідв звісно ні, криптовалюти взагалі не розумію і не знаю що це таке, після моїх пояснень, адміністратор пішов до керівника, розказав ситуацію, і сказав що шанси не великі для розблокування, я не розумію без попередження і ніякої незаконної діяльності я не робив, у меня мої доходи офіційні і законні тільки на приваті, прошу розглянути мою заяву, і не блокувати рахунок. Копію моєї заяви віддали і сказали чекай відповідь по пошті протягом 30 днів, сподіваюсь на розгляд, а не просто по стандарту написати, криптовалюти чи взагалі фінансування тероризму, це взагалі без попередження розірвати угоду з постійним клієнтом який вже 10 років у цьому банку.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2024, 11:46
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Банк розглядає та надасть відповідь на ваше письмове звернення протягом регламенту встановленого законодавством.
Наразі, наші фахівці опрацьовують заявку про видачу коштів, про результат ви будете сповіщені. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
marina190471 29 березня 2024, 3:58
12.03.2024 г. получаю от Приватбанка сразу 5 сообщений «Для підтвердження операції протягом години зателефонуйте 3700(Україна)/+38−073−716−11−31(з-за кордону)». Я никаких операций не производила и ничего не покупала, личных средств на карте не было, а был только кредитный лимит 5000 грн., которым я не пользуюсь потому что без работы и нет возможности его погашать. Так как я ничего не покупала и никаких операций не делала, открываю приложение, на карте стоит кредитный лимит 5000 и тут же на глазах он становится меньше, т. е. Приватбанк без моего подтверждения снимает деньги с кредитного лимита не «протягом години» как в их сообщении, а в течении 1 минуты! Звоню на 3700 говорю оператору, что никаких операций не было, только получила 5 сообщений о якобы каких-то операциях, которые надо подтвердить, но только я открыла приложение, не успела бы даже заблокировать карту, как банк вмиг без моего согласия списывает деньги. Оператор называет мне суммы с этих сообщений, а суммы от 3000 грн., я отвечаю, что никаких покупок не совершала и все эти операции не мои, как и первое списание, которое прошло без моего подтверждения, после этого оператор просто блокирует карту. Я сразу иду в банк, меняю карту на новую, но кредитный лимит уже не 5000 грн., а меньше с учётом этой операции, которую якобы я сделала. Оператор, которая выдала новую карту сказала, что деньги вернут, прошли сутки — денег нет. Перезванивала в банк 14 и 15 марта — прошло уже пол месяца, а денег так и нет. Звонила и писала на e-mail неоднократно, просила предоставить моё подтверждение на снятие этих средств если такая операция была, банк ответил, что это невозможно, как и невозможно связаться с руководителем банка. Оставила жалобу, обещали разобраться и дать ответ в течение двух рабочих дней. Прошло трое суток — ответа нет, денег тоже.
Будьте осторожны! Обнуляйте кредитный лимит, который Приватбанк навязывает Вам не случайно! ПРИВАТБАНК — это МОШЕННИКИ, списывающие деньги с кредитного лимита без вашего согласия, делая из Вас должников, заставляя Вас потом погашать задолженности, которые Вы не делали!
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2024, 10:40
Доброго дня. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією. Вже перевіряємо чим можемо зарадити і прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Герман Фредерих 27 березня 2024, 23:47
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Моніторна, 10
Начали наконец-то давать кешбек и нормальные промо, но блин комиссии просто сиди и плач
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2024, 9:06
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з ситуації на ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Lolochka Lolochka 27 березня 2024, 19:17
Відділення за адресою: Львів, вул. Шевченка, 358
Я продавала свою криптовалюту на біржі Binance, оплата була від третьої особи, особа надала квитанцію і я переказала їй криптовалюту. На другий день у мене заблоковано всі мої кошти, тому що ця третя особа подала скаргу на повернення коштів.
Я створила заявку, і на другий день до мене передзвонив працівник банку і сказав що у мене є два розвитку подій: перший-це повернути кошти і продовжувати користуватися банком, другий-це зачекати 60 днів поки закінчиться перевірка і вивести кошти на будь-який інший банк, і перестати бути клієнтом Приватбанку. Я вибрала другий варіант, і перепитала чи 100% я зможу повернути свої кошти, на що мені відповіли так, звичайно!
Вечері я вирішила написати в службу підтримки, на що я отримала таку відповідь: що не знаємо чому вас так проінформували, але кошти ви зможете повернути лише через правоохоронні органи і рішенням суду.
Я пишу у поліцію, на що поліція мені відповідає що ніяку справу відкрити вона не може, і взагалі не знає чому банк перекидає до них. Що мені робити в такій ситуації, і як мені повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2024, 20:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
ANadiko 27 березня 2024, 0:48
Замовила валюту у відділенні мКиїв вул Джона Макейна 36
Валюту отримала 2купюри по 500€ зовні як нові, звідки їх витягував касир я не знаю тому що вікно закривається., при мені їх не просвічували сунули у вікно і все. Я ці грощі заробляю своїм трудом і ставюсь до грошей акуратно, коли я прийшла через деякий час поміняти їх на гривні мені відмовили їх приймати вони не фальшиві але світяться тому ми їх не візьмемо. Начальника відділення немає, скаргу прийняти нема кому, приходьте колись в другий день, на гарячу лінію подала скаргу, але приват прислав відповідь як на моє зауваження та зателефонував.
Касиру ми довіряємо він в нас працює давно (а я кліент фіз особа та підприємство) і мені не довіряють гроші забирати не хочуть, розслідування проводити теж не хочуть (хоча камери стоять скрізьможуть мені допомогти (велике дякую) забрати на інкасо на1−3 місяці та комісія10%. Ви шахраї, яки ошукали мене на1000€, чим ви краще за окупантів яки пограбували мєне та вигнали з мого міста
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2024, 9:22
Вітаємо.
ПриватБанк приймає та видає банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, наведеним на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав та які відповідають вимогам НБУ (Постанови 75 та 76, Постанови №1, Постанови 103) відповідно до ознак зношеності.
Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andriy111333 26 березня 2024, 18:37
Під приводом моніторінга неактивних рахунків вкрали 80 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2024, 19:37
Вітаємо. Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка. Відповідно до Умов та правил надання банківських послуг, якщо клієнт не проводить операцій за карткою протягом 12 місяців, стягується комісія 20 грн за обслуговування такого рахунку. Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24, зробити витрату в магазині або підтримати ЗСУ. В такому випадку, рахунок стане активним і списання комісії не буде.
Проблема вирішена
Vladimir Moskvin 26 березня 2024, 15:40
Собрал денги чтобы закрыть кредит полностью, положил их на дебетовую карту, пробую оплатить кредит, но банк не дает выбрать карту на которой есть деньги. Возможно оплатить только с той карты на которую оформлен кредит. Но для этого мнен надо сначала беспроцентный кредит закрыть, что не приемлемо.

Согласно пункту 2.7.1.3.4 договора кредита Мгновенная рассрочка банк обязан сообщить мне номер счета для оплаты кредита (2.7.1.3.4. Погашення Кредиту та процентів здійснюється щомісячно шляхом переказу коштів Клієнтом на внутрішньобанківський рахунок 2909 (номер якого не пізніше дати погашення надається Банком Клієнту у Системі «Приват24», смс-повідомленні…)) но мне нехотят соощать этот номер. В онлайн чате какой-то счет сообщили, через 3 часа бодания (перевести деньги я должен на свое имя), но по телефону сказали, что это счет для просроченых кредитов… Нет желания переводить деньги на деревню дедушке… Прошу выслать счет по смс официально, не хотят.

В общем, имея деньги, я не могу закрыть кредит, банк выдумал условия и заставляет меня платить проценты.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2024, 16:38
Добрий день! Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці, по результату перевірки ви будете сповіщені. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
Полезный комментарий
Vladimir Moskvin 29 березня 2024, 20:03
Мне удалось таки закрыть кредит! Из П Б звонили два раза. В первый день позвонила барышня которая стала у меня интересоваться о том как работает их система. Она считала, что я могу закрыть кредит за кредтный деньги с карты на которую кредит был оформлен. Но это не возможно, так как показывается сообтветствующее сообщение и при попытке пишет, что не досточно денег. В общем она попросила меня сделать скриншот, а через время перезвонила и сказала, что остается один вариант — открыть IBAN счет, на который я переведу деньги. Но, она думала, что банк не успеет открыть счет и мне придется оплатить проценты про кредиты на следующий месяц. На следуюший день позвонил другой специалист и предложил переключить кредит на другую кредитную карту на котрой нет минуса и на которую я смог закинуть свои деньги и закрыть кредит. Это заняло 15 минут!!! В общем я потратил 5 часов бодания с оналайн поддержкой и телефонной поддержкой. Начилалось все с попыток продраться через тупой чат-бот, потом с высылания скриншотов (операторы не знают как работает система Приват 24), потом мне сообщали что нет возможности закрыть кредит, что это якобы условия банка. Мне не сообщали в каком пункте договора это написано. Игнорировали тот пункт договора который я цетировал о том, что они обязаны отрыть счет для погащения кредита. Один оператор мне назвал какой-то номер счета, но это явно была лажа и я бы потом долго и нудно возвращал бы деньги.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝