Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Vika45678 3 травня 2024, 13:27
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 27
1 квітня мою карту було заблоковано ніби то через скаргу людини, яка робила переказ в службі підтримки сказали, що це на 30 днів після чого карта буде розблокована автоматично. Ну і звісно ж після 30 днів обмеження не було знято з моєї карти. Дзвонила не одноразово в підтримку сказали очікувати на питання скільки ще очікувати сказали що не відомо. Краще не залишайте гроші на рахунках цього банку бо може бути та сама ситуація і коли отримаєте доступ до свої коштів не відомо
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2024, 14:10
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
atieadnan 2 травня 2024, 22:07
Відділення за адресою: Одеса, пл. Грецька, 3/4
Це не скарга на співробітників відділення, це порушення термінів зарахування коштів по державній програмі є-оселя. Я, Атіє Аднан, скаржусь на те що державний ПриватБанк не зараховує кошти по програмі Є-оселя мені як продавцю нерухомості. Кошти були відправлені з УКРГАЗБАНКу 01.05.2024 року в 16.32, завтра буде 03.05.2024, вже третій день як я буду знову у відділеннях Приватбанку чекати поки зайдуть кошти на мій рахунок. По факту — для перерахування коштів по Державній програмі Є-оселя я вибрав державний банк ПриватБанк, відкрив рахунок, і предоставив реквізити для перерахування коштів як продавця в УКРГАЗБАНК, в 16.32 кошти були відправлені на мій рахунок. 01.05.2024 року в день угоди в 17.00 я прибув на відділення Приватбанку в м.Одеса, але до закриття відділення в 18.00 вони на рахунок не поступили. Я зателефонував на гарячу лінію, відправив в застосунку Приват 24 платіжне доручення і залишив скаргу. Вранці прийшов запит що потрібні підтверджуючі документи і я в 09.30 заніс оригінал договору купівлі-продажу у найближче відділення на вулиці Грецька в м.Одеса. Кошти так і не надійшли на рахунок до кінця робочого дня 02.05.2024 року. Не допомогли ні дзвінки на 3700, ні скарги, ні звернення в різні відділення Приватбанку. Ми з покупцем не можемо підписати договір остаточного розрахування по угоді Є-оселя у нотаріуса, хоча у договорі прописано що це повинно було відбутися 02.05.2024р., на слідуючий робочий день. Це порушення термінів зарахування коштів — якщо є державна програма якою передбачається перерахування коштів на рахунок який вибирає продавець у будь-якому банку то повинні ці кошти зараховуватись першочергово! По Україні з відгуків інших клієнтів кошти зараховувались на інші банки на протязі 30 хвилин, чому така неприємна ситуація трапилась в Приватбанку і на який нормативний документ банк ссилається затримуючи мільйони на своїх рахунках, а ми іногородні покупець і продавець повинні чекати.
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2024, 9:56
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Garag 2 травня 2024, 19:45
Відділення за адресою: Харків, пр-т Льва Ландау, 12
Быстро решили вопрос пропажи денег со счета. Отличное обслуживание
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2024, 20:04
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Проблема вирішена
AYa2802 2 травня 2024, 13:07
пенсионную карту я получил в середине марта. На 2е мая деньги не поступили. Пенсионный фонд до сих пор не получил банковских документов на начисление пенсии и отсылает меня в банк. Телефонный робот банка с живым менеджером не соединяет.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2024, 15:42
Вітаємо.
Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від пенсійного фонду. Отримати довідку по рахунку з реквізитами можливо у Приват24 та надати її за потреби до пенсійного фонду. Ви завжди можете звернутися до банку на офіційному сайті банку. pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити будь-які питання.
Артур Лакатош 2 травня 2024, 8:14
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 100
Был клиентом очень долго и проблем не было НО, мне пришли на карту деньги (раньше и не такие суммы заходили), я хотел перекинуть и отдать долг, в итоге заморозили карту и деньги на ней. А СУМА НЕ МАЛЕНЬКАЯ. Общался с поддержкой, и бестолку, почему мою проблему никто не решает?! И почему мне не отдают мои средства? Я уже смирился с закрытием счета, но верните мне МОИ средства, все другие банки не задерживают деньги и отдают их.
Пожалуйста, свяжитесь со мной. Это важно.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2024, 9:52
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі ситуації.
Проблема вирішена
Liudmila3016 1 травня 2024, 13:51
Доброго дня. Звернулися у м Луцьк Лесі українки 55 відділення за видачею готівки, першого разу видали старі банкноти, а коли їх через тиждень знову понесли в банк — кажуть вони пошкоджені, хоча занесли такими як брали. Знову купили долари, а на відділенні знову видають старі дешевші купюри за ціною нових.як забрати долари нового зразка?
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2024, 14:28
Вітаємо. ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, здійснивши перевірку не відходячи від каси.
Filipova1946 1 травня 2024, 12:47
я Філіпова Ольга Семенівна звернулася у відділення банку Приват місто Ружин з проханням проінформувати про продовжений термін дії карти Приват банку,

Мені 77 років, працівниця відділу Олена нічого толком не пояснила й видала нову карту змінивши мої контактні дані й змінила на неробочий фінансовий телефон й я позбулася доступу до послуги Приват 24. Вимушена піти з цього банку й більше не повернуся. Ганьба сервісу.

Дзівнки на гарячу лінію Приват у проблему не вирішили, а тільки фіксують сказали. Працівниця банку категорично відмовила мені надати свої данні навіть назвати своє імя.

Такого жаху ще не бачила в сервісі ні одного банку

Не раджу більше нікому цей банк
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2024, 13:42
Доброго дня. Ми дуже стурбовані тим, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані, розібратися в ситуації та діях співробітника під час вашого звернення, а також допомогти з відновленням доступу до Приват24.
Заздалегідь дякуємо за зворотній зв'язок в особистих повідомлення на цьому порталі.
Проблема вирішена
Кирило Коровін 1 травня 2024, 12:23
Приватбанк розірвав договір з дружиною, а до цього на тижні вона тільки, но уточнювала знову в додатку дані
На рахунках залишились гроші
В відділені взагалі нічим не допомогли, сказали «Читайте листа» який не прийшов поштою. На гарячій лінії допомогти також не можуть, пояснити нічого не можуть
Дуже рекомендую всім закривати свої рахунки бо ви дуже ризикуєте грошима
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2024, 13:29
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Лист буде надіслано на юридичну адресу вашої дружини, що була вказана в системі банку.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування коштів на рахунках, власнику рахунку або його представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
andrii0512 1 травня 2024, 10:49
Питання чому Приватбанк не слідкує за змінами у законодавстві. Дозволені витрати з арештованого рахунку дорівнюють двум мінімальним заробітним платам. З 1 квітня вона 8000 грн тобто дозволені витрати повинні бути 16000, але що в квітні банк обмежував у сумі 14200, зараз знову дивлюсь на травень 14200 чому ???
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2024, 11:34
Добрий день. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Відповідно до п. 10-2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про виконавче провадження», розмір ліміту на здійснення видаткових операцій з поточного рахунку на якому накладено арешт, залишається без змін (14200 грн) оскільки для визначення суми для здійснення видаткових операцій береться розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року.
Tatianadnepr 30 квітня 2024, 11:47
Являюсь клиентом этого банка уже не одно десятилетие, никогда никаких просрочек, штрафов и тому подобное не было, но сначала, к моему удивлению, убрали мне «оплату частями», которой я успешно пользовалась, а приват на этом зарабатывал, поэтому пришлось перейти пользоваться «рассрочками» в другой банк и там использовать этот сервис и давать зарабатывать другому банку, а за последние две недели, так вообще банк поразил меня своими действиями — снизили мне кредитный лимит в 4 раза, объяснив, что из-за того, что я им не пользуюсь в предоставленном размере, сегодня ещё в 2 раза… «уже удивляюсь», что совсем не закрыли… и это при том, что я точно знаю (по знакомым), что одновременно они повышают кредитный лимит тем, у кого уже и так есть просрочки по кредитным картам, а таких как я «добросовестных плательщиков» как бы наказывают за то, что не просрочили оплату по кредитному лимиту…, поэтому получается, что-либо что-то с финансовым алгоритмом в банке не то, либо проблемы со здравым смыслом и логикой… либо «что-то не так» с деньгами, раз решили раздавать тем, кто платит с просрочками, а забирать у тех, кто платит исправно, типа «сгорел сарай, гори и хата»… Может самое время запастись попкорном и наблюдать)
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2024, 13:13
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що розмір ліміту, як по кредитній картці так і по Оплаті Частинами переглядається регулярно і розраховуються для кожного клієнта індивідуально.
Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Светлана Неволина 30 квітня 2024, 11:26
Очень недовольна работой данного банка! Много лет с ним сотрудничала, были депозиты. После начала войны-банк испортился совершенно. У меня нет слов просто! Из-за боевых действий я просрочила выплаты по кредиту в Пумб, из-за чего Приват посчитал, что у меня плохая кредитная история и заблокировал мне кредитку на 5000 грн! При том, что у меня был депозит в Привате! Самое интересное, что сам Пумб мне кредитку не заблокировал!!! Вскоре я выплатила долг Пумбу, успешно сотрудничаю с банком Пумб, но прошло 2 года, а кредитка в Привате до сих пор заблокирована! Спустя 2 года мне нужно было перевести деньги через wise на карту Привата. Несколько платежей прошло. Но потом- на разные карты зависли! В wise сообщили, что проблема в Приват. Я превысила лимит, причем независимо от карт, просто лимит (чего тогда, если не карты?) Привата! Это не банк, это негодя…и и хам.ы, как экономист, я думаю, что с такой стратегией скоро банк обанкротится, туда ему и дорога!
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2024, 12:59
Добрий день. Банк проаналізувавши поточний стан та історію використання картки, прийняв рішення встановити дане обмеження. При цьому Ви можете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження Ви будете додатково сповіщені по SMS.
У разі якщо було вичерпано ліміт отримання переказів на поточний місяць, то необхідно очікувати відновлення ліміту, яке відбувається першого числа кожного календарного місяця. Спасибі за розуміння!
Ігор М 30 квітня 2024, 10:25
Будьте обережні, у кого колись була відкрита акційна «Visa Signature» і ви її закрили, щоб не платити за обслуговування. Бо як пояснили в підтримці договір на неї відкритий одразу на дві карти, на Visa Signature і на звичайну універсальну. І от щоб не платити треба закрити всі карти. Хоча ваш «Преміальний банкір» рекомендує вам закрити тільки Visa Signature. І наступного місяця вам буде -400 грн, бо ця карта, як виявилось не була окремою картою, а виявилась прив’язаною до вашої звичайної карти.

Тому щоб не платити 400 грн на місяць, вам треба закрити й вашу Універсальну карту, з підписками на сервіси, яка прив’язана до гаманців і різного роду додатків та випустити собі нову карту…
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2024, 11:20
Вітаємо. Щоб перевірити інформацію детальніше та розібратись в ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом розгляду питання з Вами зв'яжемось.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
MariyaAndriivna 29 квітня 2024, 15:18
Хочу залишити відгук про некомпетентність керівника відділення, оскільки було відкрито рахунок ФОП у відділенні на вул. Майдан Ринок,33/26 в Бойків Ольги.
Залишили заявку на підключення терміналу з ПРРО.
Термінал поставили (неодноразово просили Ольгу пояснити як ним користуватись, але допомоги не отримали)
Натомість чекали 6 міс на термінал з ПРРО (Ольга сказала, що їх немає). Зрештую звернулись в інше відділення, на вул. Шевченка,66.

Хлопці оперативно подали в телефонному режимі заявку, і допомогли у підключенні ПРРО.
Про це згодом дізналась керівник Ольга, прийшла в магазин з претензією до працівників, яке вони мали право звертатись в інше відділення, знову нахамила і сказала, що обслуговуватись можемо тільки в неї.
На жаль, ніхто не хотів проконсультувати як користуватись цим.
Але на цьому історія не закінчилась.
Минулого тижня, вона з якимось чоловіком, знову прийшла в магазин, нахамила працівникам, сказала, що не пробиваємо по прро (без підтвердження інформації) і вона його забирає (хоч встановлювало інше відділення !!) Жодного акту підписано не було, жодного документу про розірвання! при цьому всьому ще сказала подякувати, що це забирає не інженер, бо ми би заплатили 5000 грн штрафу. (за що?)
Працівникам магазину погрожувала, кричала що ми пробиваємо напевне на «лівак»
Тепер питання, як магазин має фукціонувати без рро???

Прошу надати пояснення, яке право має керівник відділення Бойків Ольга зʼявлятись на місце ведення бізнесу ФОП, хамити працівникам і розповідати як вести бізнес, в якому відділенні обслуговуватись, забирати рро і погрожувати???
І з чого взагалі така інформація що ФОП не пробиває по рро?
Прошу вжити відповідні міри до даного працівника методом винесення відповідного покарання за завдані незручності і порушення ділової репутації.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2024, 16:36
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за дії нашого працівника.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими та ввічливими, дозвольте нам опрацювати цю ситуацію детальніше і вжити відповідні заходи впливу. Про результат розгляду справи, ми вас проінформуємо. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
r199111V 29 квітня 2024, 14:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Доволі тривалий час обслуговуюсь на відділені привату за адресою проспект Голосіївський ,130/57, проте тільки зараз підібрані компетентні, привітні та ввічливі співробітники банку.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2024, 15:42
Добрий день. Вдячні вам за ці слова і дякуємо, що ви з нами!
Проблема вирішена
OlehSnizko 27 квітня 2024, 9:49
Приватбанк поставив в торгових точках свої еквайринги, але для роботи на них постійно не видає касову стрічку. Керівник відділення агресивно відповідає, що їх у них не має, щоб ми за власні кошти купляли її самі. При цьому декларують мільярдні прибутки, а к асової стрічки для своїх терміналів купити не можуть. На скарги не реагують.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 11:05
Вітаємо. У разі користування додатковим сервісом ПРРО як власної, так і зовнішньої розробки, встановленим на POS-термінал, витратні матеріали банком в т.ч термапапір не надаються банком згідно з п. 3.6.1.2.1.1 Умов та Правил.
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
Проблема вирішена
sul0021 27 квітня 2024, 1:22
Доброго дня. Виводив кошти після закриття рахунку, ходив у відділення, сидів там 2 години майже, поставили на вивід. На балансі було 22439 грн, мені вивели лише 19564 грн. Як на комісію — завелика 2875 грн. На моє прохання надати виписку за рахунками, менеджер сказав що не має доступу. Я хочу отримати виписки за моїми рахунками. І хочу щоб мені вивели всю суму.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 10:42
Вітаємо.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Марина Самойлова 26 квітня 2024, 22:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лісовий, 23
26.04.2024 пополняла карту в терминале г. КИЕВ Лесной пр. 14. Без наличия карты по номеру. В 12.12 был звонок с номера +380542710793 и банкомат просил ввести три последние цифры. После чего я положила 2000. Грн и банкомат написал, что принято 4 купюры пр 500 грн. Потом кнопка зеленого цвета Подтвердить. А вечером когда зашла в приложение увидела, что денег нет. Разволновалась и начала звонить 3700, оператор сказал, что такого адреса нет какя говорю и я пошла пешком позно вечером чтобы сказать номер банкомата. Мне сказали, что заявка создана, что сбоя в работе банкомата не обнаружено и жлать инкасации, чтобы выявить излишки. Я плакала и просила проверить, но номеру и времени который мне звонил из Привата, после чего мой номер был заблокирован и я не смогла дозвонится до орератора Приватбанк, мне было рекомендовано обращатся в чат. Позвонила в полицию, сказали писать заявление про шахрайські дії.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 10:25
Добрий день. Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в даний пристрій та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
koshka83 26 квітня 2024, 17:00
Приємно була здивована пропозицією банку щодо акції кешбек за комунальні послуги 3%. Пройшла реєстрацію, оплатила кілька послуг на загальну суму 2000 грн, кешбек успішно був нарахований. На наступний день вирішила сплатити за газ Нафтогазу 9830 грн, пересвідчилась що комісія 1 грн, підтвердила оплату. Заходжу у виписку і не вірю своїм очам. Снято с картки 10125.93 грн, кешбек не нарахований. Пишу у підтримку і отримую відповідь що десь у них сайті вказано що при оплаті комунальних послуг у сумі вище 10000 грн стягується комісія 3%. Питання 1. Чому про це я не була повідомлена перед підтвердженням оплати? Питання 2. Чому у виписці по карті не відображено що я оплатила комісію 295.93 грн, натомість пише й надалі що комісія 1 грн. Питання 3. Чому не нарахований кешбек якщо я оплачувала і підтверджувала оплату 9830 грн + 1 грн комісії і не була проінформована що сплачую більше 10 000 грн.
Прошу представника вникнути в цей кейс і погодитися з тим, що в даній ситуації дії банку несуть мету ввести клієнта в оману і є несправедливими. Номер звернення 124494802.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 18:32
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:57
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Антон Ten 26 квітня 2024, 13:52
Хотів скористатись своїм правом отримати кредит по програмі «ЄОселя». Звернувся в на своє горе в приватбанк.
Подав я заявку в Дії, отримав попередню позитивну відповідь зі мною зв’язався представник банку, розказав всі мої дії. Пояснив що, для початку потрібно знайти нерухомість, яка б мене цікавила. Цей процес у мене зайняв тиждень. Я знову зв’язався з представником і тут почалося. Нам потрібно було розрахувати чи зможуть мені видати кредит чи ні. З мене виписки з БР оскільки я ПП, і дані по нерухомості з них суми. Цей процес тривав вічність, виписки і дані я підготував за 15 хв, але зустріч з представником банку зайняла тиждень. Я дзвонив до нього кожног дня. І постійно чув я в нотаріуса передзвони в 15:00, в 15:00 казав сьогодні вже ні подзвони завтра, завтра сказав подзвонити в понеділок, в понеділок сказав набери мене зранку я введу дані по телефону. В кінцевому результаті дані по телефону не ввелися сказали приїхати після дзвінка в даний момент. Все мотивувалось тим що даний працівник один працює по єОселі на всю область.
Після заповнення моєї заявки мені погодили кредит, але з авансовим платижем 40%, тільки через те, що рахунок мого ПП відкритий не в приватбанку, і банк не може контролювати підприємницьку діяльність!!!
А що саме цікавіше, згаяний мною час на даний процес, дав свій результат. Квартира продана!!! Но не мені.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 14:36
Вітаємо.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:57
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Петр Гребенюк 26 квітня 2024, 12:33
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 29
Добрый день всем! 23 апреля текущего года посетил отделение приват банка в г. Виннице по улице Пирогова напротив больницы (номера я не увидел)по причине взимания банком комиссии за обслуживание универсальной картой не только в банкомате, но и в кассе этого банка. Я впервые с таким столкнулся. Два месяца до происходящего я обменял эту карту на новую. Говорю — мне нужно закрыть эту карту. Почему? По причине моего желания и прошу дать мне справку о закрытия счета и выписку движения денег. В ответ- это стоит 100 грн. Хорошо, показываем договор с моей подписью и пункт о оплате этих услуг. Я не буду показывать и дальше — Вас обслуживать! Спрашиваю фамилию и говорю буду жаловаться. В ответ ни фамилии и жалуйтесь! Переходим к менеджеру. Все сначала- почему? В конце беседы объяснил! Мы не можем Вам дать справку о закрытию счета и выписку можем только на эл. почту. Даю адрес почты. Открываю в телефоне этих документов нет. Говорит:, Видно сбой слабый интернет у меня много работы с клиентам посидите подождите". А я кто? я не встану пока все не получу всех документов!!! Минут 10−15 работала. Получил на почту, а если у клиента нет почтового ящика и он не дружит с интернетом и кнопочный телефон? Спрашиваю у менеджера фамилию клерка отказавшей мне в обслуживании. говорит и оказалось она не знает фамилии своих подчиненных! Звоню на горячую линию, подаю жалобу и прошу уволить этого сотрудника и менеджеру выговор за обман клиента. В разговоре оператор попросил зайти в отделении и описать мне клерка, так как по фамилии такая не работает. Лицо у неё было господа читатели Вы даже представить не можете. Оператор горячей линии принял заявление и сказал, что мне будет прислан ответ на моё заявление в течении двух дней. Пришло. За эту особь извинились! Но мне от этого легче не стало. Я написал ответ на это письмо и повторил свое пожелание. оказывается письма пишутся автоматически. Потом был компьютерный звонок об обслуживании от одного до пяти- естественно единица. И сегодня (26.04.2024) мне уже звонит представитель банка и говорит, что с сотрудником проведена беседа и за неё банк приносит извинения. Но как ранее я говорил, я уже потребовал увольнения этого сотрудника по причине неуважения в моем лице всех клиентов и особенно пенсионеров. А руководство пусть дальше проводят беседы!
P. S. Выводы сам напрашиваются! Всем нам мирного неба и спокойствия!
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 14:14
Вітаємо.
Було проведено розбір Вашого зауваження з приводу обслуговування у відділенні ПриватБанку, приносимо Вам щирі вибачення за інцидент, з яким Вам довелося зіткнутися. Також додатково інформуємо, що згідно з тарифами банку, які розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna, надання довідки/виписки за карткою «Універсальна» у відділенні банку за будь-який період коштує 100 грн. У Приват24 Ви можете замовити довідку безкоштовно. Ми вважаємо чудове обслуговування клієнтів своєю ключовою метою і докладемо всіх зусиль, щоб надалі співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження. З повагою, команда ПриватБанку!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝