Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nick47 7 грудня 2023, 16:19
Валерія Мацюк — Спеціаліст. Дуже сподобалося її ставлення, як до клієнта. На зв’язок виходить швидко. Спілкується ввічливо. Максимально точно надає інформацію щодо виниклих питань. Чітко і зрозуміло пояснює, що треба зробити для врегулювання ситуації. Дякую за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 17:00
Вітаємо.
Валерія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
korotall 7 грудня 2023, 8:49
Мене здивувало отримати інформацію, що мій рахунок, було закрито без будь-якого повідомлення щодо причини. Являюсь клієнтом банку більше 10 років. Я прагну розібратися у причинах, що призвели до такого рішення, і вважаю, що мені належить хоть якась відровідь на питання, що до цього приводу.
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 9:52
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Проблема вирішена
Три літри 6 грудня 2023, 20:35
Короткий вступ: після повернення в Харків звернувся до свого ділера з питаннями по машині. СТО працює окремо від салону і в них заплатити можна або готівкою, а через Приват24. Довелось встановити цю штуку собі на телефон. При оплаті через Приват24 банк бере комісію 1₴ і це мене дуже дратує не стільки сумою скільки фактом комісії.

Сьогодні ще раз завітав по справах, і поки очікував спробував розібратись чи є варіанти заплатити без комісії. Нормальних тарифів зібраних в одному місця не знайшлося тож подумав можливо якщо відкрити картку привату можна буде платити без комісії. Але ні, не можна … не можна відкрити віртуальну (вона зветься діджитал) картку банку через застосунок банку — обов’язково треба завітати до відділення де пройти повну аутентифікацію. Є альтернативний варіант: зробити фото з паспортом та РНОКПП, а потім ще зробити відеодзвінок — але це не для відкриття картки, а для знов таки аутентифікації як клієнта. А картку ще потом окремо відкривати. Але головне з’ясував вдома сидячи за компом: комісія 1₴ береться завжди, незалежно від того якого банку картка.

От так я вчергове не став клієнтом Приватбанку. Я б ще зрозумів коли мова йде про кредит, але просту платіжну картку в інших банках можна отримати з набагато меньшим гемороєм. Це хіба що даніличи та льолікі обожнюють візити до відділень, але я нє.

Минулий раз, що смішно, теж був теж пов’язаний з автосалоном — він порекомендував мені оформити кредит через Приват, але просидівши декілька годин у відділенні і так я був відправлений додому з пропозицією прийти наступного дня. https://minfin.com.ua/ua/company/kredobank/review/308072/
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 9:48
Вітаємо.
Тарифи встановлюються, виходячи з кон'юктури ринку, собівартості надання послуги, наявності договору з отримувачем на прийом платежів. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Ivanna31 6 грудня 2023, 13:31
Давно перестала пользоваться услугами этого банка, так как стали выдумывать кучу всякого бреда касательно услуг по карте и т. д. Но сегодня случился прикол с банкоматом. Муж поехал снять деньги с карты (другого банка), засунул карту в банкомат, на экране картинка обновилась и… карты нет. То есть банкомат её даже не видит и обратно не выдаёт! Позвонила в техподдержку банка и получила ответ, что карту вернуть невозможно! 21 век, а банк не может вытащить и вернуть карту. Деньги за перевыпуск новой именной карты конечно тоже никто не возместит…
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 15:32
Добрий день.
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за можливі незручності. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
luxeon101 6 грудня 2023, 10:40
Писал здесь про то что банк не дает ответ нотариусу о вкладе. Ответили что разобрались и отправили. как бы не так, а воз и ныне там. Депозит в банке это в итоге выброшенные деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 15:28
Вітаємо.
Сьогодні відправимо лист повторно.
Arrow186 5 грудня 2023, 20:50
Виникла необхідність зняти кошти з поточного рахунку, без замовлення валюти не видають, замовив на сьогодні, звертаюсь в 9:30 (відділення працює з 8:00 до 17:00) але каса зачинена, касира немає, ну ок прийду пізніше, приходжу в 16:50 і каса знову зачинена, і ще на мене такими великими очима дивляться, типу, а нахера ти приперся в такий час до нас.
Залишив скаргу на роботу відділення, відтелефонували і радісно повідомили що касира зараз немає і його заміняє інший касир який доїздить і тому такий графік, і класти ми хотіли що написано на сайті, ви на це не дивіться.
Ну та ок але я приїхав хто мені це компенсує?
Ніхто але ми Вам надамо кежбек 2% до розрахунків, ха-ха я ж картою Привату жодних розрахунків не проводжу😅
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 9:18
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей. Зробимо все можливе, щоб в подальшому наші клієнти не отримували такий неприємний досвід.
Проблема вирішена
putentsovaIra 5 грудня 2023, 19:28
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-К
Пыталась зайти в приложение, выбило ошибку. Связалась через чат с техподдержкой, сообщили, что ПриватБанк в одностороннем порядке разорвал со мной договор. Ни уточнений по какими конкретно операциям у банка возникли подозрения мне не сообщили. Сообщили только, что я могу перевести остаток средств на счет в другом банке и мне нужно обратиться в отделении ПриватБанка. Я нахожусь с ребёнком маленьким заграницей, на карте были деньги на еду ребёнку, теперь годовалый ребенок и я, остались в другой стране, без копейки денег. Все мои средства были на счетах ПриватБанка. Каким образом мне обратиться в отделении ПриватБанка, если я нахожусь заграницей? У меня просто нет средств даже. Отношение просто ДНО. В отзывах тут писали уже, что отношение к клиентам, просто ужасное!
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 20:24
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
YevheniiM 5 грудня 2023, 19:06
Сьогодні мені заблокували всі рахунки без попередження, мотивуючи це тим, що я отримував кошти без підтвердження джерела доходів. Чому мені не було надіслано листа із запитом та не попереджено про блокування у разі відсутності інформації про доходи? Я міг надати всю інформацію та відповідні документи на запит, але приват вирішив просто заблокувати рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 20:19
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
roma506 5 грудня 2023, 18:25
Самовільно змінили тариф на обслуговування бізнес рахунку та стягнули додаткову комісію 700 юах, скаргу зареєстрували, але вже днів 5 розглядають, підтримка на дзвінки зовсім не відповідає, в чаті — три повідомлення розтягуються на годину часу
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 19:45
Вітаємо.
Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Frank553 5 грудня 2023, 12:40
Мені приват банк підключив по кредитній картці переказ кредитних коштів за тарифом 0 грн до 11.12.2023 року включно. Але потім вони захотіли змінити умови і 05.12.2022 року вимкнули мені цю акцію.
Дуже дивне поводження для банку, змінювати умови коли заманеться і як заманеться.
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 13:52
Вітаємо. При виконанні умови акції, після здійснення платежу в інший банк згідно з оговореною сумою, повертається базова комісія на платежі. Після проведення платежу на обговорену в ході діалогу суму, підключається акційна пропозиція, яка була озвучена при дзвінку з банку. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
inga66 5 грудня 2023, 5:11
Добрый день,
Не могу провести оплату за интернет через Приват 24.
Не приходит СМС с кодом для проведения проплаты.
Подскажите что делать?
Пробовала двумя картами (обе Ощадбанка), не проходит оплата.
Звонила в Ощадбанк, сказали что Приват 24 как бы не видит мою карты.
Как так?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 10:00
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти вирішити питання.
zeka13 4 грудня 2023, 22:56
Жахлива ситуація яка відбулась в мене з роботою з даним банком.
Після відкриття ФОП відкрили рахунок в Приваті, як надійного партнера.
Але цей партнер виявився не надійним, після того як держава почала підписувати контракти і зараховувати кошти. Банк заморозив кошти які мали надійти на рахунок, просили підтвердити надходження коштів. Але це питання почати задавати не державній установі, а мені. А вже через 3 місяці роботи прийшла відмова від обслуговування. Перед цим банк попросив надати документи про походження коштів, при цьому документи були надані на відділення в той самий день.
Причини закінчення співпраці відсутні, навіть на відділенні не знають, кажуть звертайтесь в центральний офіс і чекайте відповідь до 30 днів.
А потім, довіряй банку, коли тебе за публічні операції блокують і не хочуть тебе обслуговувати.
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 9:55
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися, що сталося.
Проблема вирішена
Maksym Solomko 4 грудня 2023, 20:11
Додав платіжну картку системи mastercard у «Google Гаманець», щоб зняти з неї готівку на касі й прийняти тим самим участь в акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай» (1 листопада зареєструвався в акції, а 10 — зняв готівку). Кешбек мені не нарахували, мотивуючи тим, що мною не був уведений ПІН-код від картки. А те, що термінал магазину не запитав у мене ПІН-код від картки, оскільки оплата здійснювалася телефоном із NFC при розблокованим екраном — фахівець підтримки на це повідомив, що міг би попросити продавця зробити запит ПІН. Я ось стою на касі, мені термінал показує суму для оплати й я не знаю чи термінал запитає ПІН, операція торгова чи переказ, правильний МСС… У повних умовах акції (пункт 3.1) взагалі про запит ПІН немає і мови. Кидок від банку :(
Але більше за все мені не подобається процес з'єднання з фахівцем підтримки, бо треба пройти «квест» від бота й можливо при правильному «паролі» він з'єднає з оператором, а у в противному випадку ні. Й тут немає різниці я дзвоню на 3700 чи пишу в чат. Наприклад, в осени я зробив терміновий переказ через Western Union, отримувач переказ отримати не зміг і система повернула переказ відправнику, але для цього мені було потрібно з'єднатися з оператором для фіксації запиту (оскільки в системі переказ успішний, але він не доступний для повернення) — я витратив більше 10 хвилин спілкування з роботом Поліна, щоб вона з'єднала з необхідним фахівцем; а щодо неотриманного кешбеку мені що тільки не прийшлось писати боту. Я розумію, що бот допомагає вирішити питання самостійно, но таке неправильне його налаштування робить неможливим отримати необхідну підтримку від банку. Відстій повний!
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 9:50
Вітаємо. Перелік дій, щоб стати учасником акції «Готівку на касі знімай – 50 гривень забирай» вказаний на сайті https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte, де однією з умов є підтвердження операцію за допомогою ПІН-коду картки.
Для з'єднання з оператором на лінії 3700, ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або короткими фразами описати ваше питання та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліста.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
siziy2000 4 грудня 2023, 19:50
Жене позвонили с этого номера, сказали, что совершаются покупки в другом городе. Называли ФИО, прописку, CVV код! Ничего не спрашивали. Предложили заблокировать карту. После окончания разговора стали приходить смс о конвертации валюты, оплаты покупок, открытии кредита, снова куча снятий. После нашего звонка в 3700 все счета были заблокированы. Результат-заявление о мошенничестве, заявление в Полиицию и Кредитную историю.Через неделю после визита в банк вердикт-отказано. При этом обещали перезвонить, не перезвонили. В результате лично я закрыл все счета, получил выписку о том, что задолженности нет. Позвонил в 3700 и спросил, возможно ли открыть виртуальный счет и взять кредит, взломав Приват24. Ответ-ну да, это возможно! Т. е. любой, кто хоть раз зашел в это недоприложение, может оказаться в числе заемщиков, хотя не имеет с Приватом уже ни связи на карт. Вывод-мошенники на уровне государства, недоприложение с кучей дыр, невозможность принципиально отказаться от кредитной линии через приложение! Я просил отключить ворзможность получения кредита без личного визита в банк. Ответ-внимание! технически невозможно. Вывод думайТЕ!
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 9:18
Вітаємо. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не здійснюючи дії за вказівками шахраїв.
За посиланнями 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення сумнівів в тій чи іншій ситуації ми завжди радимо звертатись до банку. Наші колеги в підтримці на сайті https://privatbank.ua/ цілодобово онлайн та готові прийти на допомогу.
Проблема вирішена
Алеся Лозько 4 грудня 2023, 16:39
кожного дня затримують фінсові платежі, прилдумують якись моніторінг. Не можуть відповісти на якій підставі. Треба закривати рахунок і переходити в інший банк
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 18:06
Вітаємо. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти вирішити питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oopr07051975 4 грудня 2023, 15:07
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Сегодня обслуживалась в Херсоне в отделении на Кулика ,149.Кассир очень вежливая и приятная женщина.Раньше оставляла пост о том что людей на холоде держат на улице и подвергают опасности попасть под обстрел.Спасибо банку вопрос решили.Теперь люди ожидают внутри в тепле на стульчиах Все очень довольны.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 16:35
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова і обов’язково передамо їх нашому співробітнику. Ми завжди поруч, можете на нас розраховувати!
RomanPinchuk 4 грудня 2023, 9:56
Нужно было провести актуализацию карты «Для выплат» Пришел в отделение, А там мне начали рассказывать что для этого мне нужно завести еще одну карту — универсальную Вы там серьезно ??? Зачем мне вторая бесполезная карта? Операторша в отделении начала рассказывать что это нужно для моей же подстраховки Когда я сказал, что «подстраховка» мне не нужна — ничего внятного в ответ не услышал Так же она начала уверять меня, что когда мне выдавали карту для выплат, то уже тогда дали и универсальную Я ответил что не давали Она настаивала на своем Полезла в свой ПК и была огорчена — универсальную мне реально не давали Такой себе бестолковый сервис
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 10:27
Вітаємо. Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісне обслуговування та уважно ставимось до всіх зауважень клієнтів. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контактні дані, звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nikallenik 3 грудня 2023, 20:13
Пропонують заробіток на відсотках з умовних продаж. Перевела на його карту свої останні 4 тис грн. Люди заробляють в інтернеті, але у мене щось не виходить. Завжди обласна, а тут критична фінансова ситуація відключила голову 😔
Карта А-Банк на ім'я Олексій Павлович
4323347363649986
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖЕНІ!
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 8:38
Вітаємо.
Зазначений номер картки не належить ПриватБанку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Parti 3 грудня 2023, 15:19
Взяв участь в акції банку Готівку на касі знімай — готівку получай! Виконав умови акції, кілька разів звертався в чат, співробітники підтвердили що умови акції я виконав. В останній раз спеціаліст создав заявку. Сьогодні мені подзвонив фахівець і сказав що я не виконав умови акції, бо зареєструвався на сторінці акцій банка, а треба було зареєструватися в листі запрошення взяти участь в цій акції, який банк прислав мені на пошту. Для себе я зробив висновок: більше в ніяких акціях Приватбанку участь не беру!!! ПриватБанк на мій погляд псує собі репутацію такими діями. Читав такі ж відгуки клієнтів про різні акції, ось особисто перевірив.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2023, 17:35
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Laura2323 1 грудня 2023, 9:38
29/11/2023 у моєї мами були вкрадені гроші з рахунку. НБУ, Мінфін, зверніть будь-ласка увагу на те як колишні співпрацівники Привату продають бази данних клієнтів. Це жах. Це дно. Більше ні 1 копійки не покладу в ваш банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 11:21
Вітаємо. ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вже звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝