Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Виталий Аксём 19 квітня 2021, 10:32
У банка «есть» такая услуга как заказать доставку карты… Котора не работает совсем!!! Я заказал карту 25 марта, пришла карта мне 1апреля почтальоном Мист экспресс, который не понятно сколько доставлял мою копию документов в банк плюс проспал моё фото с картой… После этого я бесконечное количество раз звонил на 3700 чтоб мне карту активировали… В и тоге уже 19 апреля и у меня карта-пустышка которой я не могу пользоваться… И в какой-то момент на номер 3700 меня перестали соединять с оператором, видать надоел я им, и меня отправляет в чат пообщаться с специалистом. Я общался с тремя «специалистами» которые оказались ботами которые мне тоже не помогли.
Итог: банк с операторами которым платят з/п просто за просиживание поп на стуле, чат боты нерабочие, и услуга доставки карты на дом не рабочая. Я очень разочарован…
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 18:27
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Як бачимо, на даний момент питання активації картки було вирішене. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами для надання зворотнього зв'язку після перевірки інформації за вашим зверненням в підтримку.
RVern 19 квітня 2021, 9:28
Обратился в отделение с вопросом о перевыпуске карты-отказ по решению банка. Звонок на горячую линию результата тоже не дал. Обращение к банку в пятницу, 16.04.21 и через час уже мне перезвонила представитель банка Валерия и сообщила, что вопросом занимаются. В понедельник, 19.04.21 уже в 09.00 мне перезвонила Валерия и сообщила, что мой вопрос решен положительно. Большое спасибо за оперативность!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:00
Добрий день!
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alex Rudyk 18 квітня 2021, 19:49
Ну как-то никогда не было никаких проблем с Приватом. Конечно, были «непонятки», которые весьма оперативно решались после звонка.
Например: Невозможность перевода денег на гривневую интернет карту.
Или было непонятное копеечное снятие комиссионных с платежа Триолану с начала года (не в претензии).
Всё. 😊
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 8:23
Доброго ранку!
Ми робимо все, щоб наші клієнти отримували лише найкраще обслуговування. У разі чого, наша підтримка 24/7 готова допомогти з будь-яким питанням!
Дякуємо за ваш вибір :)
svetlaniy 18 квітня 2021, 16:23
Відділення за адресою: Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Я не являюсь ни клиентом банка, ни поручителем, ни, тем более, должником. Но кто-то оставил мой телефон, когда оформлял карту голд в Приват банке. И, я так понимаю, не заплатил за обслуживание 70 грн. (это информация от сотрудников банка). Теперь мне звонят из этого банка каждый день, причем, даже в воскресенье — в 8.00 утра!!! Я раз 200 сказала, что не знаю этого человека и не имею к нему отношения. Все равно звонят и как попка — дурак, просят пригласить к МОЕМУ телефону этого человека.
Я уже подала жалобу в Нацбанк. Думаете что-то изменилось? НЕТ!!!
Это переходит все границы.
Не представляю как они ведут себя с теми, кто им действительно что-то должен.
НИКОГДА НЕ ИМЕЙТЕ ДЕЛО С ПРИВАТБАНКОМ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 18:12
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
UASOF 18 квітня 2021, 14:37
Приватбанк — нарушители закона! Я являюсь действующим военнослужащим, имею статус УБД, предоставил документы с места службы, а именно из Военного ВУЗА, где прохожу службу, а мне Приватбанк отказал с кредитных каникулах потому что там работают недоучки и не знают что любой ВВНЗ это такая же воинская часть!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 15:58
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Необхідні документи (оригінали) для надання кредитних канікул:

1. Військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу:
— перший розворот, де ПІБ і фото;
— 2,3 стор. або 4,5 стор., де вказаний період проходження військової служби.
2. Службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.

Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (територіальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.

Максимальна кількість сканкопій — 2 шт.
Дані надані згідно з Листом від Міністерства оборони України від 01.02.2019 № 321/722.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodiks 18 квітня 2021, 11:20
Вчера (17 апреля 2021 года) перевел на карту ПБ сумму 950 грн. Человек оказался мошенником. Можно ли произвести какие-то действия с его картой (блокировка)?
Номер карты: 5168 7456 0642 6424
Владелец карты: Скурихіна Любов Володимирівна
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 13:24
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Кривошап 18 квітня 2021, 8:36
Швидко вирішили питання!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 11:28
Стараємось для вас!
Galka78 17 квітня 2021, 22:21
Не думала, що колись буду писати такий відгук, але це просто переходить всі межі… В 21, 40 год, був помилковий платіж з кредитної картки на картку юніора, в 21,41 год, було звернення до оператора, про скасування помилкового платежу, оператор вийшов на зв’язок через дві хвилини…і упс (((платіж скасувати не можна… ЧОМУ??? Бо це переказ миттєвий??? В смислі??? То так ви заробляєте гроші ??? На процентах з кредитки? Я 11 років є клієнтом приват банку, і від коли він є державним, ще ні одної проблеми, якісно не було вирішено!!! Тому пора з вами прощатися, з таким відношенням до клієнтів, ви самі є шахраями!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 11:27
Добрий день!
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Для проведення переказу клієнтом обираються як картка-відправник, так і картка-отримувач та вводиться сума самостійно клієнтом. Також, додатково здійснюється підтвердження переказу особисто клієнтом на наступному екрані.
Дійсно, здійснити повернення переказу в данному випадку немає можливості.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlonaLavrenchuk 17 квітня 2021, 20:16
Спасибо большое консультанту Владиславу за быструю помощь, я получила детальный step by step в решению моей проблемы, спасибо за терпеливое ожидание пока я выполнила все шаги что бы решить данную задачу.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 10:50
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо оператору Владиславу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 квітня 2021, 9:22
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Elena47 17 квітня 2021, 13:37
Имела неосторожность заказать товар через интернет с предварительной полной оплатой. Спустя 2 дня удивительным образом аккаунт продавца заблокирован и наша переписка удалена со стороны мошенника. Позвонив в пн вечером на горячую линию Приватбанка с жалобой на мошенника и рассказав всю ситуацию сотрудница колл центра меня выслушав дала рекомендации и сообщила, что передаст в работу СБ… В ср со мной связались и сообщили, что мой вопрос решен в положительную сторону для меня и в тот же день вернули деньги на карту. Спасибо огромное сотрудникам банка за оперативность решения моего вопроса. Я даже не рассчитывала на то, что мне вернут деньги)) СБ на своем месте, спасибо еще раз!
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 15:34
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mite 17 квітня 2021, 12:20
Обслужили отлично. Претензий нет
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 12:36
Стараємось для вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 квітня 2021, 15:03
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
nik114 17 квітня 2021, 10:34
Сервіс жахливий. Оператори не компетентні. І саме головне при оплаті Вам не дадуть квитанцію про проведення платежу. Мені не дали. Тобто якщо гроші не дойдуть до отримувача (в моєму випадку ДПА) то підтверджуючих документів що Ви дійсно оплатили у Вас не буде. Не рекомендую нікому з ними зв’язуватись.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 12:36
Liqpay — це платіжний веб інтерфейс для прийому платежів, призначений для покупок в інтернет. Інтернет-еквайрінг не передбачає квитанції з мокрими печатками. Це аналогічно оплаті в магазині через термінал.
Після проведення оплати ви маєте можливість отримати квитанцію в електронному вигляді на зручний е-mail.
За вашим зверненням банком додатково вам було направлено довідку, як додаткове підтвердження проведення платежу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2021, 12:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 17.04.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vladyslav Valko 17 квітня 2021, 1:28
Відділення за адресою: Львів, вул. Шота Руставелі, 38
Замовив картку, для заміни старої, здавалося б все круто, онлайн, свій дизайн, одразу здійснив оплату, у розмірі 149 гривень.
Прийшло повідомлення від банку проте, що картка готова до видачі у відділенні по вул. Шота Руставелі 38.
Прийшов до відділення, кажуть, все ок, хочемо вас сфотографувати з карткою.
На питання, навіщо, відповідають, що для ідентифікації особи.
Пропоную що прийду через 15 хвилин з паспортом, кажуть по паспорту вас не можемо ідентифікувати, треба вас сфотографувати з карткою, таким чином пройде ідентифікація.
Згідно їз законом «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України вказані у статті 13, та карти серед них немає.
У договорі, який Приватбанк прислав після замовлення картки, такого пункту також немає, керівник відділення заявляє, що це внутрішня інструкція банку.
Цікаво, як внутрішня інструкція може суперечити законам України?
Розуміючи, що послуга оплачена, та не надана, прошу підготувати документи про розірвання договору на замовлену картку та повернення, хоч і невеликих, але грошей.
Оператор заявляє, що гроші повернути банк не може, оскільки банк зі своєї сторони все зробив.
Але я, як клієнт послугу, попередньо оплачену, не отримав.
Досить дивна ситуація, коли клієнта, який співпрацює з банком близько двадцяти років заставляють фотографуватися ніби мавпочку у зоопарку, посилаючись на дивні внутрішні інструкцій, які суперечать чинному законодавству.

Оскільки таке відношення до клієнтів вважаю неприпустимим, у подальшому планую розірвати договір фізичної особи та особи підприємця.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 10:39
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а також збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допоможе нам обслужити вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, вам достатньо буде назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
ione 16 квітня 2021, 22:50
Клієнт з 14го року. ФОП. Постійно генерую надходження виручки. Кредитний ліміт на картці 50 тис грн. ЧАс від часу користуюсь послугою «оплата частинами». Причому намагаюсь закривати раніше.
Сьогодні хотів купити в розетці побутової техніки на 20 тис. Розбити на 10 місяців. Приват відмовив. Заходжу в додаток, ліміт на видачу 0.
Пишу в підтримку «чому», підтримка пише «погана кредитна історія, починайте брати кредити, щоб покращити». Пишу «та це жарт якийсь, це не причина, прошу обєктивно відписати причину відмови». У відповідь «ми не зобовязані нічого пояснювати». По суті, я як клієнт, був посланий ***. Зайшов в бюро кредитних історій, рейтинг 90%. Що там сталось в самому приваті для мене загадка. Видно якийсь манагер щось не те наклацав. Одним словом, посилаю цей банк в ***. Дякую що харкнули в лице.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 10:40
Активно користуйтеся кредитною карткою в межах свого ліміту.
Не допускайте прострочень, активно користуйтеся послугами ПриватБанку. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати повідомлення від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
Zhmunya 16 квітня 2021, 20:48
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 6
Есть необходимость ребенку 14 лет оформить карту для выплат, а id карту он пока не получил, но есть действующий загранпаспорт.
Оформить карту по загранпаспорту можно с 16 лет, а в 14 только по id карте по данным консультанта в Приват24.
Где логика и в чем отличие процесса она ответить не смогла.
Чем загранпаспорт отличается в 16 лет от 14 лет для меня осталось загадкой. Подозреваю, что это натупил бизне-аналитик, когда не дописал требования по бизнес-процессу по оформлению карты для выплат. Хотелось бы чтобы банк привел в соответствие действующему законодательству свои процессы и добавил в перечень документов для оформления карты для выплат загранпаспорт с 14 лет, так как этот документ удостоверяет личность наравне с id картой в Украине.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 11:04
Ідентифікація по закордонному паспорту України доступна для всіх клієнтів.
Ми проведемо роботу з оператором та додаткове навчання.
Вибачте, будь ласка, за надану консультацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AZRAEL12 16 квітня 2021, 17:36
Відділення за адресою: Одеса, бул. Італійський , 6
Будьте внимательны когда покупаете вещи у лохотронщиков они всегда с вас будут брать предоплату, на олх данный аккаунт себя представляет как продавец электроники, аккаунт: magazin_tehno_ua
Позавчера хотел купить у него самсунг s10, просил предоплату 300 гривен так как он не высылает олх доставкой, а только по новой почте, в итоге мне вместо телефона пришёл деревянный брусок за 16к.
Если кто-то попался на него то неповезло вам
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 18:05
Добрий вечір!
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/safeness
zvo 16 квітня 2021, 15:21
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Університетська, 1
Доброго дня. В мене прострочена кредитна карта. До пологів залишилось менше 2 місяців і чоловік має повернутись з-за кордону до пологів щоб закрити весь борг. Проблема в тому, що на мене банк подав до суду. У центральному відділенні приватбанку в м. Чернівці мені порадили звернутись до відділу коллекторів, але там зазвичай рідко хто буває.
До судового засідання я б ходіла спробувати домовитись з коллекторами. Але жодних контактів ніхто не дає і немає можливості домовитись про зустріч.
Прошу допомоги, в найкоротші терміни звязатись з коллекторами саме в м. Чернівці.

Заборгованість по карті Gold, просрочка почалась десь з вересня-жовтня 2019 року.

В мене є можливість зустрітись з представником банку чи ні? Спеціалісти по роботі з клієнтами мені не можуть допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 15:47
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі. По результату вам зателефонуємо.
Проблема вирішена
Олег Науменко 16 квітня 2021, 11:05
Раньше активно пользовался из-за возможности купить: например пачку чая в оплату частями на «розетке» или в «эпицентре» банку краски. — и это было удобно и доступно. Кроме этого с некоторых магазинов исчезла программа «бонус+» — это наверное в стоимость тех терминалов, которые стоят на станциях метрополитена, но чтобы к ним попасть то нужно заплатить. Может не во всех случаях так, но я передал то что вижу не сегодняшний день.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 12:28
Добрий день!
Мінімальна сума покупки за кредитом « Оплата частинами» — від 300 грн. Бачимо, що ви являєтесь активним користувачем даної послуги, за що ми вам дуже вдячні.
ПриватБанк має величезну мережу партнерів «Бонус Плюс» по всій країні та з часом торгівельних точок в переліку стає все більше. Актуальний список можна знайти:
• на сайті програми bonus.privatbank.ua;
• в мобільному додатку для смартфона «Бонус Плюс»;
• в Приват24, меню «Мої рахунки — рахунки Бонус Плюс», далі на сторінці під балансом рахунку натиснути на посилання «Про Бонус Плюс»;
• в ботах Telegram та Viber.
У випадку, якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
YaroslavaS 16 квітня 2021, 10:50
Почти семь лет являюсь клиентом, есть личные карты. Открыт счёт фоп. После уплаты налогов перевожу на личную карту деньги со счета фоп.
Первый перевод в шесть вечера, перевод не выполняется, зависает. Решила, что у них сбой. Повторила заявку, перевод не исполняется до 11 утра, отменила заявки, написала в чат поддержки Приват-Бизнес. Оператор ничего внятного сказать не смогла. Подала ещё одну заявку, час прошёл, платёж так и висит «на проверке». Два часа бесполезной переписки с операторами, которые не смогли объяснить, почему деньги зависли, сначала говорили о сбое, потом дошли до того, что проверяют на момент «преступной деятельности». Фоп! С уплаченными налогами!
Прошло 12 часов, заявка на рассмотрении. Ждите один день, потом два дня, потом три (цитирую оператора, который не мог решить, сколько мне ждать).
Деньги нужны срочно. Как фоп имею право распоряжаться средствами со счета после уплаты налогов без ограничений. Банк считает иначе.
Эпилог. Через сутки ситуация не изменилась. Снова написала в чат поддержки. Теперь причина зависания денег уже не в проверке «преступной деятельности», а в том, что у меня «проблема с картой». Приват не может перевести деньги с расчётного счёта Привата на активную и не просроченную карту Привата! Смешно! По итогу удалось вывести деньги на карту другого банка.
Вывод: закрываю все счета и прекращаю с ними сотрудничество!
Вот так государственный банк поощряет людей работать по-белому. Похоже, он против государственной стратегии вывести бизнес из тени и создать нормальные условия предпринимателям.
Да, когда-то был лучший банк в Украине. Теперь — один из худших.
Поэтому прощай, Приват!
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 11:20
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
strizhak9996 15 квітня 2021, 22:24
У меня много вопросов к поддержке в пб, но я нереально осталась довольна работой «Діхтяр Владислав» с табельным 285105, так как он без лишних бесполезных бестолковых вопросов БЫСТРО (а не одно сообщение раз в 10 мин) ответил на мои вопросы. Советую поучиться персоналу у этого специалиста!
В одной жалобе меня описали, как лояльного клиента, так вот это благодаря таким, как Владислав!
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 9:33
Добрий ранок!
Владислав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 квітня 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝