Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smyrnov 23 квітня 2021, 19:17
Хороший банк, техпідтримки стала дуже ефективною. Онлайн Консультанту Ярославу випишіть премію
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 19:44
Добрий вечір!
Ярослав справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 квітня 2021, 15:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 24.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Galina1209 23 квітня 2021, 13:36
Добрый день! Прошу подтвердить /опровергнуть ПРАВОМЕРНОСТЬ сложившейся ситуации.
19.04.21 г. я проводила обмен валюты через терминал в банковском отделении, а именно пополнила гривневый картсчет одной 100-долларовой купюрой. Без малейших загвоздок купюра была принята терминалом, а карта пополнена на соответствующую сумму в гривнах. ЧЕТЫРЕ ДНЯ спустя (!!!) мне поступил звонок от представителя Приватбанка, который настойчиво пытался меня убедить, что конкретно МОЯ купюра оказалась непригодной для инкассации, и что я ОБЯЗАНА её заменить на другую или вернуть её эквивалент. Повторюсь, купюра была принята НЕ кассиром (недосмотр живого человека еще как-то можно было бы понять), а БАНКОВСКИМ ТЕРМИНАЛОМ. Более того, с момента обмена прошло ЧЕТЫРЕ дня!!!
На присланных фотографиях «моей» купюры никаких видимых дефектов я не обнаружила. Следовательно, я могла их не заметить и в живую. Но вопрос в другом. Если купюру ПРИНЯЛ ТЕРМИНАЛ, какие могут быть вопросы ко мне??? А главное, В СКОЛЬКИХ РУКАХ за 4 дня побывали эти 100 долл, которые за это время реально могли испачкать или повредить, а от меня теперь в категорической форме требуют их забрать или заменить??? Ситуация настолько абсурдная, что даже закралась мысль, что это какой-то новый хитроумный вид «шахрайства».
Справедливости ради замечу, что за 10 с лишним лет обслуживания в ПБ у меня не было к нему ни малейших нареканий. Поэтому хотелось бы и дальше оставаться в числе Ваших клиентов и при этом не утратить к Вам доверие. НО для этого мне нужны понятные и убедительные разъяснения сложившейся ситуации.
П. С. Моя оценку ТРИ — среднеарифметическая, с учетом прошлых лет)) А за 19 апреля «1» конечно.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:47
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oksoks 23 квітня 2021, 13:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
20 апреля 2021 я делал перечисление денег в отделении города Киева по улице Саксаганского 61/17. Мною была передана сумма денег в валюте и гривне. Гривневый эквивалент составлял 62 000. Кассир приняла наличку и с помощью счетной машинки насчитала уже 45 700!!! Каким-то чудесным образом улетучилось в неизвестность 16 300 грн!!! Деньги были пересчитаны мной перед выходом из дома предварительно — было ровно 62 000 грн. Проводя операцию по пересчету денег, кассир отодвигала наличку под стенку и просмотреть, что она делала не было возможности. На мое заявление, что сумма некорректна, кассир спокойным тоном заявила, что может я забыла деньги дома либо потеряла их по дороге…
Мною была подана заявка в отдел безопасности касательно данной ситуации с запросом на предоставление видео с камер наблюдения (я знаю, что это доступно только для полиции, но хотелось получить хоть какие-нибудь детали), но через день мне просто пришла смс на телефон от привата, что причин для волнений и возврата средств нет…
А так можно было?
Мной на удивление было найдено много случаев мошенничества в привате. Много людей не досчитались своих денег в подобных ситуациях, к сожалению…
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:37
Добрий день!
На жаль, вказаних у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2021, 17:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Anastasiia16 23 квітня 2021, 11:55
Написала вчора в підтримку Приватбанку, не сподіваючись, що можна ще повернути кошти, перераховані шахраю. Шахрай отримав передоплату за пересилку і упакування товару і зник, батьки хотіли купити бджіл на сайті олх, ніхто навіть і не подумав що з якимись бджолами можуть обманути.
Співробітниця банку зв’язалася зі мною в той же день, а вже сьогодні моя проблема вирішена. Дуже оперативно. Послугами банку користуюсь більше 7 років, нарікань не було, а тепер маю ще більше довіри.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:35
Добрий день!
Завжди раді допомогти.
Дякуємо, що ви з нами :)
Віктор Власійчук 23 квітня 2021, 11:05
З 1 квітня 2021 року допомога на поховання від Пенсійного фонду України виплачується виключно на банківські рахунки. Учора я таку допомогу отримав на карту для виплат і з неї Приват добросовісно зняв комісію 0,5%. Моя карта для виплат має статус соціальної карти для виплат, на неї я отримую пенсію і її реквізити я дав в Пенсійний фонд з надією, що зарахування цієї допомоги буде без всяких комісій. Знаючи про цю комісію я б дав реквізити універсальної карти. В призначенні платежу від Пенсійного фонду чітко вказано, що це разова виплата від Пенсійного фонду. Це мало би бути ознакою про ненарахування комісії. Крім того, отримані кошти не мають статусу цільових надходжень (таких як пенсія чи зарплата), ними не можна поповнити послугу Стандарт безподатковий. Я вважаю, що це неправильно. Банк не збідніє, якщо не візьме свою комісію з похоронних грошей!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 11:34
Добрий день!
Статус цільових коштів встановлюється відправником. Банк в даній ситуації є отримувачем та не має змоги змінювати статус коштів з цільових на інший. Якщо відправником не було вказано, що ці гроші є цільовим зарахуванням стягується комісія згідно тарифів картки для виплат.
Проблема вирішена
Oksana Shelest 23 квітня 2021, 10:30
Заблокировали перевод на карты приват банка! Пол дня убила на чат с сотрудником, заполняла анкеты, делала скриншоты. Обещали в течение дня все исправить. На следующий день — все по новой! Тупая тех поддержка, дозвониться до реального оператора — проблемы, нужно долго общаться с роботом и выслушивать кучу акций и предложений. ГОЛД КЛУБ? нафига тогда личный банкир — если по его номеру телефона не берут трубку, а потом перезванивает робот! Попробовала МОНО-банк — совсем другое дело! Шикарное приложение, работает как часы! Буду переводить активы в моно. Приват задолбал.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:21
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності. Платежі, які ви проводили були визначені, як ризикові або такі, що потребують проведення через інший канал обслуговування з міркувань безпеки. У вашому випадку, радимо спробувати провести платіж пізніше.
Що ж до звернення в підтримку, в голосовому меню достатньо натиснути нуль для з'єднання з оператором. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Ми проаналізували ваше звернення до наших колег в підтримці та проведемо роботу з фахівцем, щоб в подальшому уникнути незручностей та підвищити якість обслуговування.
Проблема вирішена
buten88 22 квітня 2021, 18:49
Добрый день! Учера были арестованные все карты у Приватбанку (карта на выплату зарплаты в том числе), сегодня ходила до выконавчой службы. Мне у выконавчой службы сказали что это банк решает какие счета арестовувать, а не выконавчая служба которая в принцыпе незнает кто на какую карту получает выплаты. У нас в Украине еще не отменили закон про получение зароботной платы и списание долга только 50% с карты, а не 100%. И как мне теперь жить??? Когда чтобы оспорить не известно какой то долг от ТОВ мне нужно ити в суд и оспаривать все это. А там нужны деньги. И пардон арестовувать счета так из выше написаных отзывов банк мастер. И вся эта ситуация научить людей вообще не доверять банкам.!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:41
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Проблема вирішена
Роман Князев 22 квітня 2021, 18:23
С тех пор, как банк национализировали, с ним начались твориться очень большие проблемы.
Коротко, сотрудники знают как действовать если ситуация шаблонная, если шаг влево или вправо, они не понимают как действовать.
Со мной приключилась следующая ситуация.
Я уехал в командировку за пределы страны и в связи с закрытием границ, не мог вернуться обратно.
Срок действия, карты у меня закончился и я решил заказать карту с индивидуальным дизайном за 100 грн, с доставкой домой, (указал адрес и номер телефона жены как контактный, так как я в роуминге).
Карту заказал 13.03. и мне пообещали её доставить до 27.03. Так как старая карта действовала до 23.03, а кредитный лимит можно до 25.04 ложить, меня ситуация устраивала.
Заканчивается март, а карты всё нет. Обращаюсь в поддержку 05.04. Мне сообщают, что карту не доставили, так как не дозвонились. Я сверил ещё раз контактные данные, указал, что на телефон жены звонить, так как мой не в сети. По адресу, жена тоже целый день дома.
Мне сообщили, что ожидайте в течение 2 дней дадим ответ.
Далее я с банком общался каждые 2 дня, каждый раз они отправляли и говорили ждите ещё 2 дня. Вопрос стоит на месте.
В итоге сегодня 22.04. Карту нужно гасить до 25.04 Сотрудники банка вообще ничего не делают чтоб решить вопрос и это уже за оплаченную мною карту.
Курьер даже не приходил ко мне домой и сотрудники не пытались связаться ни в приват 24 ни на альтернативные номера. С момента заказа карты прошло 40 дней цена карты 100 грн.
Доставка новой почтой 1 день — 40 грн,
доставка укр почтой 3 дня — до 10 грн.
Приват, вы побили все рекорды.

Большинство клиентов приват банка уже перешли на монобанк и другие банки. Теперь вот думаю, а стоит ли вообще обслуживаться в этом банке, если здесь им на людей наплевать.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:47
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Romankolt 22 квітня 2021, 18:04
Сталося так що я мав необережність заблокувати картку і мені прийшлося звернутися до служби підтримки, мене з'єднали з менеджером Анастасією, яка вирішила моє питання просто блискавично. Дуже вдячний за таку роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:01
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Обов’язково передамо оператору Анастасії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Ecocosmetic 22 квітня 2021, 17:52
Відділення за адресою: Київ, бул. Євгена Чикаленка, 25
Добрый день!

Это не просто крик души, или отзыв лишь бы поднять хайп.
Это реальное отсутствие безопасности в крупнейшем украинском банке.

Ну что ж, начнем, пожалуй, историю с того что у меня более 3 лет взломали приват24 без подтверждения ночью и перевели деньги на третье лицо того же Приватбанка. При этом сим не блокировалась, никому никаких пин кодов, данных карт не выдавал, подозрительных звонков и т. д. не принимал.
Просто захожу утром в кабинет, и вижу там большой минус (из-за того что взяли кредитный лимит, а тут достаточно всего навсего иметь доступ к привату). Соответственно, отсутсвие безопасности номер 1- это доступ к приват24(нет ни доп. вопросов при взятии кредита, ни девичья фамилия матери, НИЧЕГО!). В итоге, этот банк подтвердил что кредит взяло и перевело третье лицо ИХ ЖЕ БАНКА, и… всего навсего отказали ему в обслуживании (деньги сказали вернуть не могут, он все снял у себя в городе)
После чего я решил погасить за свой счет кредит, и закрыть все карты, остался лишь один депозит.

И что Вы думаете, на этом история заканчиваеться?) Нет!
У меня, в моем мышлении, всегда была установка, чтобы снять депозит необходим паспорт, ИНН, и конечно сделают фото! Но нет! Оператор который сидел за столом, не попросил ни паспорта, ни инн, НИ ДАЖЕ СМС НА ФИН. НОМЕР для снятия депозита! Он сказал мне достаточно вашей визуальной идентификации и фото которое сделает на планшет!
И все! Идешь в кассу с чеком и получаешь деньги! Депозит конечно был мой, но после этого случая привату не доверю НИ КОПЕЙКИ!

Ну и третий момент, как лишнее доказательство полной незащищенности данных в этом банке.
Спустя где-то полгода после того, как закрыл все карты, счета и депозиты, решил проверить все ли ок и зайти в отделение, так вот тут началось самое интересное
В одном отделении оператор не спросила ни паспорта, ничего, по фин. номеру сразу начала предоставлять инфо о моих закрытых картах, а во втором отделении, когда пришел спустя 2 недели, сразу попросили паспорт и сказали без него какую либо информацию озвучить не могут (что являеться абсолютно правильным!!!)

ТАК ВОТ, СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА, КАКОЙ РЕГЛАМЕНТ, О КАКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ И ЗАКОНАХ НБУ МОЖНО ГОВОРИТЬ? ОНИ НАРУШАЮТЬСЯ ВО ВСЕХ ПРОЯВЛЕНИЯХ В ЭТОМ БАНКЕ!
КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:58
Добрий вечір!
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюється додаткова перевірка за допомогою повідомлення, яке ви називаєте співробітнику.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а так само збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з Вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допомагає нам обслужити вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, вам достатньо назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aaa345782 22 квітня 2021, 17:45
Очень быстро ответили на вопрос и объясни причину задержки перевода.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:51
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Wert1234 22 квітня 2021, 17:37
Сьогодні сплачував податки в Приватбанку і запитав касира про комісію Сказав, що сам також можу сплатити через Приват 24 Вона відповіла, що буде 1% від суми Сплатив карточкою податки Прийшовши додому, перевірив квитанцію Від суми 271 грн взяла 10%, а від суми 66 грн взяла майже 50%
А на депозит платять 7% в рік !!!, які з'їсть інфляція От розмірковуйте шановні клієнти банку, як Нас з Вами дурять і оббирають в Приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:48
Добрий вечір!
Ознайомитись з тарифами за здійснення переказів ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення інформації за наданою консультацією співробітником.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DenLu 22 квітня 2021, 17:15
Швидко відповіли на запитання, пояснили варіанти карток. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 18:39
Стараємось для вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2021, 17:26
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
chinkevice 21 квітня 2021, 23:42
Добрый вечер! Мне наложили арест на мою зарплатную карту на которую начисляется минимальная зарплата, и является одним источником моих доходов) Как выяснилось иза долга по коммунальным услугам в квартире где я прописана,! Но плюс к этому наложили также арест на социальные выплаты моего родного брата инвалида 1групы детства, который прописан по другому адресу где коммунальные услуги оплачиваем, так как я являюсь Опикуном, а также ответственное лицо в Приват Банки открывала счета на выплаты пенсий и соц выплат! Посчитали что эти деньги также можно накладывать арест! Теперь ответьте мне за что теперь мы должны жить, при чём здесь брат который не прописан в моей квартире??? Г. Харьков
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:56
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
denys11 21 квітня 2021, 23:23
В ноябре со мной разорвал договор приват банк из-за того что я лишь занимался выводом денег на карту с биржи binance и занимался на ней торговлей.
Спустя 3 неделе как я торговал криптовалютой и делал вывод на карту привата без обнала, а лишь перевод по карте мне заблокировали все счета в банке.
Я предоставил абсолютно все данные по аккаунту на бирже приват банку и транзакции, но это не помогло и банк разорвал со мной договор. Хотя я имел много счетов у вас и всегда актуализировал данные.
Очень надеюсь, что приват банк свяжется со мной и мы найдем компромисс!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:50
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alinanalina 21 квітня 2021, 23:11
Оператор Александр помог мне быстро решить все мои вопросы. Четко объяснил что почему и как. Помог перевести ФИО на украинский язык.
Даже написал график работы ближайшего отделения чтоб я пришла забрать новую карту. Был предельно вежлив и даже пожелал хорошего дня:)
Обслуживание на высшем уровне!
Рекомендую Приват Банк!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:48
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Оператор Олександр — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2021, 17:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sr25 21 квітня 2021, 22:41
Доброго времени суток. Проблема состоит в том что Приват банк заблокировал карту, обьяснив это тем что мои данные нужно актуализировать. Вопрос?! Какой из пунктов договора который я заключил с банком это регулирует?
И чем не нравится привату мои документы с которыми я его заключал?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 9:45
Добрий ранок!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Надати документи ви можете за допомогою Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bogomolovayana 21 квітня 2021, 16:16
Все сподобалось. Дуже вічливий оператор. Швидко вирішили питання про повернення коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 16:38
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 квітня 2021, 14:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 23.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Оксана Кореева 21 квітня 2021, 15:11
Хотела воспользоваться услугой оплаты частями, получила отказ, объяснили наличием задолженностей и негативной кредитной историей, рекомендовали запросить отчет в УБКИ, что я и сделала, собственно кредитный рейтинг высокий и задолженностей нет, клиентом банка являюсь много лет, имею зарплатную и кредитную голд с достаточным лимитом, два дня пытаюсь решить вопрос с сотрудниками банка через чат, ответы такие, словно не с человеком общаешься, а с ботом, стандартные ответы, посоветовали общаться в чате УБКИ о данной проблеме, хотя чат УБКИ не имеет обратной связи, проблема не решена из чего следует, что сотрудники не достаточно компетентны
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 16:38
Як тільки від УБКІ надійде відповідна інформація в банк, ліміт може бути переглянутий, про що обов`язково додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dn071000raa 21 квітня 2021, 13:42
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Садова, 16/2
Приятные руководители, уважительное отношения, все очень интересно и доступно обясняют. Робота в удовольствие
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 15:16
ПриватБанк — ключ до вашого успіху ;)
Беремо і робимо!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝