Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Валентина Гуменюк 21 січня 2021, 14:21
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Неодноразово на мобільний телефон приходять смс від Алекскредіт, ПріватZбiр. Мої особисті дані не вказуються, а вимагають повернути гроші за Договором 2854175. Співробітники Приватбанку надали кваліфіковані пояснення та рекомендації он-лайн. Дякую Приватбанк
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 15:02
Добрий день!
Були раді допомогти. Гарного дня!
Проблема вирішена
Італій . 21 січня 2021, 12:03
Первый банковский счёт, а позже и первую банковксую карту я открыл в Приватбанке, сейчас уже и не вспомню точно год, кажется 96 или 97.

Но банк в силу какие-то причин при всей своей продвинутости местами работал хуже сберкассы, например возврат депозитов через запись в тетрадку сотрудника повергла меня в шок. Попользовавшись услугами банка я решил более никогда не пользоваться его услугами и в принципе придерживаюсь этого правила до сих пор. Уж счета так точно не открываю, разве что в нулевых деньги пересылал деньги на карты продавцев через терминалы потому что это был единственный способ оплаты на тот момент. Да, номер телефона указывал, без этого ж не отправишь деньги. Но никакого согласия на обработку моих ПД при этом не передавал, как и не давал согласия на получение рекламы — потому что терминал собственно и не запрашивал такого.

Но отсутствие моего согласия не мешает Приватбанку терроризировать меня своей рекламой. Причем он делает это и на новом номере, которому от силы года три-четыре и который не использовался при пересылке денег через терминалы.

Если поначалу мне звонили сотрудники и пытались впарить свою замечательную карту Gold, то последние года два звонит робот, причём не предоставляет никаких опций отказа от маркетинговых предложений.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 12:46
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
На ваш номер, вказаний в заявці до відгуку, ми відключили подібні дзвінки. Також звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваш додатковий номер для відключення дзвінків на нього.
juvchik 21 січня 2021, 11:34
Знімають кошти (власні кошти) ні за що!!! На питання чому не попереджають людей, в обовязки менеджере не входить, договір читати потрібно (який договір- ці карти робились без договору)!!! А що входить в його обовязки??? це банк мені має відсотки
заплати що кошти були в їх користуванні…після цього просто не буду користуватися послугами цього банку!
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 12:45
Добрий день!
По картці Юніора у випадку, коли термін її дії закінчився більше ніж 12 місяців назад і при цьому по картці не було здійснено операцій за останні 6 місяців, списується комісія за моніторинг неактивного рахунку в розмірі 100грн. В даній ситуації, картку достатньо було своєчасно перевипустити або ж перерахувати кошти з неї на іншу вашу картку, якщо юніор не планував користуватись своєю карткою.
Інформація про умови і тарифи по картці є у відкритому доступі на нашому сайті, а у разі виникнення питань достатньо звернутись до нас в підтримку. Наші колеги залюбки б допомогли та надали інформацію.
Сегодня хотел закинуть.суму денег на карту, зашол в АТБ, там стоит два терминала ПриватБанка, не один не работает. В этот раз не работал сенсор (другие терминалы, боксы работают) пришлось пополнять через бокс и платить огромную комиссию. В других банках можно пополнить карту через банкомат в ПриватБанке этой услуги нет. А с этими терминалах вечно какие-то неисправности
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 10:34
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Щоб уточнити адресу терміналів звернулись в особистому повідомленні.
Щодо банкоматів, то ми активно проводимо заміну обладнання та ставимо нові банкомати, які не тільки видають, а також і приймають готівку пачкою. На нашому сайті pb.ua/map ви можете знайти найближчий банкомат чи термінал самообслуговування.
Проблема вирішена
katerinaleo 21 січня 2021, 5:23
Имею счет в привате, карту привата, финансовый телефон. Карта оформлялась в Запорожье в декабре 2020 года. Привозил курьер привата. Нужно перевести пенсионное дело из Херсона где я получала пенсию в Запорожье где сейчас я имею прописку и живу. Для перевода пенсионного дела в Запорожье нужно заявление от приватбанка в пенсионный фонд. Все уперлось в то что я лично должна прийти в приват подписать это заявление. У меня парализованы ноги. На улице мороз и пандемия. Доверенность кому то давать я боюсь. От моего дома до приватбанка 300 метров. Как решить вопрос с переводом пенсии из Херсона в Запорожье?
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 10:33
Добрий день!
З даним питанням радимо звернутись в пенсійний фонд, адже банк є лише отримувачем коштів, які виплачуються фондом.
Якщо ми можемо якось зарадити, то рекомендуємо власнику картки звернутися до нашої підтримки, де його зможуть ідентифікувати та підтвердити особу.
Viktor49 20 січня 2021, 23:10
Я являюся клієнтом банку багато років (Більше 10), маю і бізнес рахунок у ПриватБанку і також картку Універсальна, по цій картці сьогодні отримав повідомлення: «У вас прострочена заборгованість — кредитні кошти недоступні. Погасіть борг, і ми переглянемо розмір кредитного ліміту протягом 3 днів. Якщо платіж не буде погашено, ви не зможете отримати кредит у майбутньому.» по картці Універсальна пільговий період 55 днів. Кошти заплачено з кредитних 26 грудня, 14 січня картка поповнена на 5000 грн (тобто більше обов’язкового платежу), сьогодні 20 січня я отримав повідомлення про прострочену заборгованість, при тому, що мій пільговий період, ще не закінчився. При звернені до консультантів онлайн, мені сказали, що Банк використав складну математичну модель та аналіз і так вирішив… Я сумлінний платник, мене не цікавить кредитний ліміт, який мені обмежили, мене цікавить про яку прострочену заборгованість йдеться? Якщо зі мною так чинить банк, як із фізособою, то і сподіватися на виконання всіх зобов’язань, як юрособа я також не можу.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 10:13
Добрий день!
Передали ваше питання колегам, які детально перевірять ситуацію та зв'яжуться за результатом.
elenakuhno 20 січня 2021, 17:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Милославська, 43
По собственной инициативе пришла в отделение банка закрыть старую карту, у которой закончился срок действия, и перевыпустить новую карту. Менеджер очень компетентно и вежливо помогла мне решить вопрос с перевыпуском новой карты. Получила хороший сервис. Пользуюсь продуктами банка с удовольствием, так как удобно, что повсюду есть работающие терминалы и банкоматы.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 18:19
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 січня 2021, 17:57
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 21.01.2021).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Orbita21 20 січня 2021, 16:20
Уже много лет пользуюсь услугами этого банка и никаких нерешаемых проблем не было. Но, на прошлой неделе с моей карточки были неправомерно списаны деньги. Вор провел 2 платежа (пополнил счёт водафона через сайт www.portmone.com и оплатил услуги газового хозяйства). И все это без моих подтверждений об оплате. Никаких паролей не приходило. Карточку конечно сразу заблокировали. С помощью сотрудника банка создали заявку на возврат неправомерно списанных средств. Ответ пришел отрицательный никаких денег мне не вернут.
Вывод один — пора прощаться с банком, который не может защитить Ваши деньги.
Ну, или на самый крайний случай, не стоит держать деньги на карте. В кошельке надёжнее.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 18:18
Добрий день!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
У разі, якщо ви не згодні зі списанням, ви можете звернутись до підтримки банку для оскарження операції. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою і можуть складати до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, рекомендуємо відкрити окрему картку, яку ви зможете використовувати на сайтах, які ви вважаєте підозрілими та завжди ознайомлюватись з умовами сайту, на які погоджуєтесь при додаванні картки.
AlexDem 20 січня 2021, 15:21
Мой отзыв не будет отличаться от большинства предыдущих. Пользуюс услугами банка очень давно. За последние 5 лет не было просрочек, всегда все вношу вовремя. Пользуюсь лимит, в зависимости от нужд могу выбрать полность, а могу не трогать вовсе. В это месяце сделал несколько трат в общем на 14500грн. Лимит не большой, всего 17500… на счету осталась доступно ещё 3000грн. К моему удивлению банк через пару дней обнулил лимит, тем самым загнав меня в несанкционированный офердрафт. «Большое спасибо», именно так необходимо работать с клиентами. Хочеться пожелать вам найти компетентных сотрудником и переписать скрипты. Вы должны понимать что когда Клинты делают покупки на суммы в пределах которые вы же сами согласовали, он имеет право погасить эту задолженность по условиям что вы прописали в договоре. Если вы считаете что клиент «не достоин» лимита, уменьшайте его на сумму погашения, либо на плюсовой баланс если клиент внесёт большую. Таким образом вы не будете ставить людей в затруднительное положение, и опускать, и без того опущенную, репутацию. На последок скажу, задолженность без проблем закрываю, карту блокирую и полностью перехожу туда где меня будут обслуживать на высшем уровне, и на вопрос mono лимит побольше, всегда ответят mono! Благодарю за внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 15:58
Добрий день!
Рішення про зміну кредитного ліміту приймаються автоматично, за допомогою спеціального алгоритму та з урахуванням великої кількості факторів.

Розмір кредитного ліміту регулярно переглядається! Користуйтесь карткою та послугами ПриватБанку. Важливо зберігати позитивну кредитну історію. Це вплине на алгоритм визначення персонально вашого кредитного ліміту.
Evg11 20 січня 2021, 14:45
Много лет пользуюсь картой приват банка. Ни когда не было ни каких проблем. Имелся кредитный лимит 40000 гр. которым я пользовался. Всегда укладывался в льготный период. И вдруг при очередной попытке расплатиться в магазине обнаруживаю что баланс карты отрицательный —38000. Банк взял и без всяких уведомлений убрал кредитный лимит. Спасибо что загнали меня в долги.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 15:37
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nastyasemen4uk 20 січня 2021, 14:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Підлісна, 3
Некомпетентность, хамство и грубость сотрудников банка! Обслуживают в первую очередь лишь тех кто выгоден им.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 14:56
Добрий день!
Написали вам в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Гаращенко 20 січня 2021, 13:37
Безмежно вдячний за допомогу! Радий що на рівні Головного Офісу є все ж небайдужі люди, які звертають увагу і дбають про комфорт своїх клієнтів! Окрема подяка анонімному молодому чоловіку що дзвонив мені сьогодні о 13:25. Безмежно вдячний за турботу і професіоналізм, говорю і як недавній колега і як клієнт! Шановний банк, звертайте увагу на своїх справді професіоналів)!
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 14:53
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Проблема вирішена
Evgeniya82 20 січня 2021, 12:46
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Моніторна, 10
Доброго времени суток. г. Днепр Отделение73 (Мониторная 10)
При пополнении валютной карты на сумму 100 USD через терминал, купюра была принята, терминал завис и написано «ТЕрминал не може прийняти готівку». Деньги не были зачислены на карту, а также не были возвращены назад терминалом.
На мои завки (3 шт) банк отвечает: при инкасации купюры не обнаружено.
В отделении есть видеокамеры, по которым видно, если бы терминал выдал купюру обратно. Также, после данного инциндента была проведена плановая инкассация минут через 30.
Инциндент произошел около 2 недель назад
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 14:04
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Holovach15 20 січня 2021, 11:33
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Серьожнікова, 6
Хочу выразить благодарность за профессиональное и качественное обслуживание сотруднику Горбик Наталии Петровне (заместитель руководителя) и быстрое решение моего вопроса при обращении в отделение ПриватБанка Чернигов по ул. Сережникова, 6, визит 19.01.2021.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 12:08
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Проблема вирішена
ghost1988 20 січня 2021, 8:31
Плучал карту предложили страховку. Оператор так разхваливал, а когда случилась травма сдал в справки и до сих пор лапшу снимаю. Звоню оператору и слышу вам отказано
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 9:51
Добрий ранок!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Перевіривши інформацію за наданими вами документами, можемо констатувати те, що на даний час відповідь страхової компанії коректна.
Перегляд рішення можливий у разі підтвердження перелому та надання довідки з печаткою медичного закладу.
Згідно з таблицею виплат за страхуванням, ознайомитись з якою ви завжди можете за допомогою Приват24, забій не є страховим випадком.
Работал в Привате почти 2 года. И в ноябре 2020 года, когда мне нужно было взять отпуск чтобы поехать на похороны моего дяди я позвонил своему руководителю Александру Владимировичу К. Он сказал что пришел приказ на мое увольнение и что не подпишет заявление на отпуск до тех пор пока я не напишу заявление на увольнение. Воспользовавшись моим уязвимым состоянием он обманом (как выяснилось позже, никакого приказа на мое увольнение не существовало) заставил меня уволиться. Принимать меры вышестоящее начальство не собиралось. Это повлекло за собой потерю работы, недополучение годовой премии и моральное унижение. Ведь если ты просто «пешка», то и разбираться в ситуации никто не будет
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 11:53
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Зазначимо, що в банку діють програми по захисту співробітників, подати сигнал за внутрішніми каналами э можливість у кожного сотрудника.
Банк завжди готовий працювати та розглядати справи згідно з нормами, що передбачені діючим законодавством.
IvanKalyta 19 січня 2021, 18:48
Мне нужно было закрыть несколько банковских карт по моему счету, но возникли проблемы из-за того что я не помнил пин код, но через оператора Виктория я смог восстановить возможность закрыть карты и с ее работой мне были закрыты ненужные.
От меня осталось только подтвердить закрытие карты! Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 20:28
Ми раді, що після звернення в нашу підтримку у вас залишилися позитивні враження. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди :)
Irinaira1978 19 січня 2021, 17:58
У меня был украден телефон, с него мошенниками через приват24 были сняты деньги с кредитной карты. Я позвонила на гарячую линию 3700, специалисты составили заявление о пропаже денег с карты. Расмотрением моего заявления занялся специалист Максим. Деньги мне вернули. Я очень благодарна работникам которые решили мой вопрос, а особенно МАКСИМУ.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 18:13
Нам дуже приємно, що ви задоволені взаємодією з нами.
Завжди поруч та раді допомогти :)
q14q14 19 січня 2021, 13:25
выиграл два суда с приватом!!! почему банк не снимает меня с должников??? а считает меня им… и грозят на 3700 бросить в боржныки через какуюто частного нотариуса и исполнительную службу??? смешно как-то т. е. решения суда для них пустое место
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 14:28
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ak200365 19 січня 2021, 12:21
10 февраля 2020 купил авиабилет в П24, рейс был перенесен из-за карантина, затем отменен.
Авиакомпания деньги за билет может вернуть только через компанию, в которой покупался билет, т. е. через Приватбанк.
Приватбанк каждый раз предлагает связаться попозже в течение нескольких месяцев.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 13:14
Йдемо до приватних повідомлень, щоб допомогти розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 січня 2021, 17:40
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 2101.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝