×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Приватбанк «помощь онлайн»
Оказалось что уже несколько дней он не может дозвониться до оператора по горячей линии. После нажатия на 0 и решетки, робот продолжает циклично повторять инструкцию.
Отцу 85 лет и он СЛЕПОЙ. Попросил, чтобы я написала в чат «помощь онлайн» на сайте и попыталась заказать обратный звонок.
Ответы «помощи онлайн от Приватбанка» от чат-бота Андрей привожу ниже. Представить, что это живой человек невозможно.
— позвоните 3700, нажмите 0 и решетку (мы вообще то с этой проблемой и обратились)
— нам очень жаль, что вы столкнулись с этой проблемой
— пусть ваш отец сам напишет в чат, вы не можете заказать обратный звонок из банка за него
Я подумала, ладно, раз так, то я и буду отец от первого лица. Дала все данные: его телефон, ФИО, дату рождения, жену, маму…
В ответ: вы не можете дать заявку за другого человека.
И что делать моему отцу?
Мне с ним идти в отделение, чтобы заказать ему обратный звонок?
Я считаю, это настоящее издевательство над стариками. Неуважение к клиентам и допотопный сервис. Ничего человеческого. Приватбанк превратился в один большой чат-бот
Нам дуже прикро, що у вашого тата виникли труднощі зі з`єднанням з оператором. Бачимо, все ж він успішно додзвонився в підтримку.
Обов'язково перевіримо, чому так могло вийти та додатково зв`яжемось з татом.
Коментарі (9)
Приват Банк -Супер Банк
Все можна вирішити дистанційно.Дякую за таку класну роботу.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
активация ключ-карты ФОП-а
Открыл ФОП, открыл счет в Привате пр. Науки 64 г. Харьков. Получил ключ-карту и решил ее сегодня активировать. В отделении мне сказали, что для активации необходимо вставить ее в банкомат, 4-ре нуля, смена пин-кода и карта активируется. Я так и сделал, но нет. Данная операция -смена пин-кода невозможна. Позвонил на 3700. Первый «помогающий» сначала предложил активировать ее через ВиАр меню. Но после голосового сообщения, что карта активирована и сейчас придет СМС с новым пином -тишина.
Звоню снова и тут же все встало на свои места. Для активации ключ-карты необходима карта Привата физ лица!!! На резонный вопрос зачем я внятного ответа не получил. Такая процедура. Т. е. неприкрытое навязывание дополнительного продукта.
Я добился составления заявки в отдел техобслуживания, ее номер -29410220. Но как я догадываюсь -это не поможет. Ситуация полный бред. Я открыл счет предпринимателя, хочу работать, а мне -дык карту физлица не открыл иди на… Банк просто «супер». Никому не советую. Если бы не клиенты с номерами в привате, никогда не связался бы с этим дном.
Нам прикро, що ви відчули певні незручності, однак просимо звернути увагу на важливий момент. Наявність картки фізичної особи для активації картки «Ключ до рахунку» — це умова продукту.
Персональною карткою підтверджується її прив'язка до конкретної фізичної особи.
Для активації картки « Ключ до рахунку» ви можете оформити, наприклад, картку «Універсальну» та користуватися нею за необхідністю кредитними коштами, або власними, чи взагалі не користуватися. Вона не буде вам заважати, однак в будь-який момент зможе стати вірним помічником.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Заблокировали счет. Жду уже 2 недели пока клерк соизволит проверить анкету
Я понимаю формальные процедуры, но 2 недели смотреть анкету.
Завтра открываю счета в другом банке и перевожу все счета туда. С вами работа закончена.
Изучайте дальше мою анкету.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (5)
БАНК ОБДУРИВ ДИТИНУ!!!
26.01.2021 нам надходить повідомлення про те що в минулому році було проведно конкурс-квест з грошовим призом для всіх користувачів карток юніор. Оскільки ми не отримували ніяких повідомлень щодо вказаного конкурсу, дитина участі не приймала. На гарячій лінії приватбанку працівники не надали змістовної відповіді щодо причин ненадходження нам повідомлення про участь у розіграші. Дитина дуже засмучена, і не розуміє чому саме вона не отримала повідомлення про участь в конкурсі, коли інші діти його отримали і виграли ВСІ БЕЗ ВИЙНЯТКУ грошові призи у розмірі 777грн. Мені дуже хотілося б знати: у конкурсі приймали участь вибіркові якісь діти, а не ВСІ власники юніор карти, і чи багато ще дітей, ЯКІ ЧЕКАЛИ НА ЦЕЙ РОЗІГРАШ, не отримали повідомлень від банку і залишились без права вибору та грошових призів. Якщо ви не можете організувати проведення конкурсу, то не давайте дітям марні надії!!!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вас проінформуємо.
Коментарі (1)
Відмінно
Дякуємо вам за такі теплі слова. Ми поруч 24/7 :)
Написати коментар
Банк ворует личные средства
P. S. Если у кого-то будет такая же история, не надейтесь, денег не вернут! Вот так самый большой банк страны ворует честно заработанные!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Так як банкомат, в якому ви знімали кошти належить іншому банку – на жаль, ми не можемо вплинути на процес інкасації. З нашого боку, вже подана заявка стосовно оспорювання операції. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем. Ми зробимо все можливе, щоб питання було вирішено у вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Кешбек
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Непонятно с банком
Передали ваше питання профільним фахівцям. Зробимо все можливе, щоб розглянути його в найкоротші терміни.
Коментарі (1)
Списание денежных средств мошенниками с моей карты
Утром 25.01.2021 я позвонила в call центр банка, заблокировала карту. Оператор мне сообщила, что деньги они вернуть не смогут, необходимо обратиться в кибер полицию, они занимаются подобными вопросами. Заявление подала, через пару часов они мне отправили на почту уже ими подписанное.
Также хочу отметить, что при блокировке карты сотрудник колл-центра Приватбанк категорично заявил, что отмена операции перевода средств невозможна, что противоречит законодательству.
Вечером этого же дня я пошла в отделение банка, которое находится по адресу: г. Киев, ул. Паньковская 27/28, восстановила карту. Менеджер по работе с клиентами была не особо компетентна в вопросе возмещения украденных средств с моей карты, мои вопросы, как избежать подобных ситуаций в дальнейшем, практически игнорировала. Я, как клиент банка, весьма не довольна подобным обслуживанием!
Прошу связаться со мной КОМПЕТЕНТНОМУ сотруднику для подготовки заявки на чарджбэк.
Коментарі (3)
По очереди сотрудники решили нарушать Конституцию и права человека
Вибачаємоcь, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в описаній вами ситуації.
Коментарі (23)
Не могу скачать выписку по закрытому счёту ФОП
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями, однак вимушені констатувати, що процедура не передбачає надання інформації по закритих рахунках в Чат-онлайн чи формування запиту на отримання в режимі чату/3700. Через те, що рахунки закрито — послуга Приват24 для бізнесу, на жаль, не доступна. Якщо йде запит на отримання інформації, то він приймається на підставі умов діючого договору та відносин між клієнтом та банком. Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Невід'ємною частиною договору банківського обслуговування є Умови і правила надання банківських послуг (далі — Умови), розміщених на офіційному сайті посилання у мережі Інтернет. Укладання такого договору здійснюється на підставі заяви про приєднання та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України. Згідно п. 1.1.3.2.2. Умов Банк має право надавати письмові відповіді Клієнтам тільки за зверненнями, відправленими на адресу Банку: 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30. Шлях реєстрації звернень визначає банк.
Коментарі (1)
Не могут выдать Вендинг эквайринг (терминал для вендинга)
Не могу получить от банка Вендинг эквайринг (терминал для вендинга). Уже который день пытаюсь через службы поддержки 3700, через почту и все доступные мне варианты получить этот терминал для вендинга. Каждый раз мне в поддержке дают почту ответственного сотрудника, на которую он не отвечает и просто игнорирует запросы. Фамилия этого сотрудника Тимченко, зовут Владимир. Ему что пиши, что не пиши, ответа нет. Так же банк не может ничего сделать, так как он один у них там отвечает за эти терминалы. Уважаемый Приватбанк, вы что издеваетесь? Вы не можете выдать терминал, который будет вам же приносить деньги?! Сколько нужно времени и мучений что бы получить данный терминал? Если вы уже начали предоставление услуг по выдаче этих терминалов (вендинговых), то надо же соответствовать, а не только говорить что мы можем и пишите на деревню к дедушке. Судя из моих мучений по получению этого терминала, то ваш слоган что «Беремо і робимо» вам явно не соответствует. Так как у вас просишь, а не берёте и не делаете ничего. Прошу связаться со мной и выдать таки наконец-то этот терминал.
С Уважением пока ещё ваш клиент.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Фахівець вже надав вам відповідь на ваше звернення. Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Написати коментар
Начислят штрафы в период карантина и списывают самостоятельно средства
оплатила полностью и карту закрыла, счет закрыла. Все карты были разблокированы.
при первом же пополнении карты были списаны деньги на карту BAD цель оплата штрафа! обратила в кол центр сказали сначала что это штраф за то что не было оплат 6 мес, потом сказали это это судебные издержки. внятного ответа не была.
Почему банк во время карантина наложил штраф?!
Откуда эта цифра 2270?!
если это судебные издержки то почему и на каком основании списали средства без решения суда!!!
Зі своєї сторони ПриватБанк починаючи з 01.03.2020 до 31.01.2021 відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом. У даному випадку, було здійснено перерахування коштів між вашими рахунками для погашення поточної та простроченої заборгованості.
В Приват24 ви можете отримати виписку за рахунком та переглянути інформацію детально.
Написати коментар
Найкращий банк
Дякуємо, що ви з нами. Будемо продовжувати й надалі радувати вас якісним обслуговуванням!
Написати коментар
Хочу выразить благодарность операторам чата Приват24.
Искренне благодарна операторам чата Приват 24 за профессионализм, терпение и желание помочь клиенту.
Проблема решена.
Завжди можете на нас розраховувати. Для вас ми завжди поряд :)
Написати коментар
Збільшення кредитного ліміту
На початку 2020 року кредитний ліміт був 35 000 грн, потім ПриватБанк почав знижати щомісяця кредитний ліміт. За декілька місяців кредитний ліміт став 0 грн, після вияснювання з банком причин зниження кредитного ліміту, менеджери банку повідомили, що я писав заяву про те що загубив паспорт та якщо такого не було потрібно у відділення надати паспорт та ідентифікаційний код, після чого буде відновлено.
В червні 2020 року я приніс у відділення паспорт, ідентифікаційний код та довідку про доходи з місця роботи (щомісяця з 2017 року отримую з/п у ПриватБанку, з/п ~20тис.) — кредитний ліміт не був змінений.
Час від часу залишаю заявку на зміну кредитного ліміту, але все одне й теж повідомлення «Кредитний ліміт не збільшено».
Не розумію ставлення ПриватБанку до своїх клієнтів, зрозуміло одне ПриватБанк вже не той що був раніше (
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Написати коментар
Недавно столкнулась с воровством моих личных средств Приват-банком.
14 января, сего года, я пополняла кредитную карту в одном из терминалов г. Николаева., пополнив карту, я решила туда еще заникуть своих личных средств в размере 500 грн, потому что планировала расплатиться этой картой в магазине в ближайшее время. 500 грн были у меня одной купюрой, терминал их взял, а потом сообщил мне о том, что не может зачислить их на мою карту и предложил три варианта перевода моих личных средств «перевести на телефон, пречислить на благотворительность или другую карту». Я выбрала вариант «другая карта», вставив сразу же свою зарплатную карту для выплат. Ответ был такой: операция прошла успешно, деньги будут зачислены на карту в течении 2-х суток" Это была пятница, впереди 2 выходных, в понедельник я проверила карту- пусто. Подумала, что в связи с выходными, еще не перечислили. Решила подождать. Жду день, два, три, четыре…, денег нет. В пятницу иду в ближайший банк выяснить причину. Специалист связывалась с банком, долго ей там вопросы задавали, наконец, она мне ответила, что подала заявку и меня уведомят о результатах розыска моих денег. Хотя., по логике вещей, какой может быть «розыск»? Ведь все деньги, поступаемые в банк должны фиксироваться автоматически, не правда ли? И почему не записывается в моей истории, сколько поступило денег, сколько личных средств будет переправлено на другую карту? Как это? Вы взяли деньги и они нигде не фиксируются? Не кажется ли вам это странным? Сегодня открываю приват-24 и получаю вот такую формулировку «На жаль, за заявкою на повернення 500 гривнів ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів«Но єто уважаеміе господа, ВЫ НЕ ВЫЯВИЛИ, а на каком основании я должна верить вашей проверке просто на с словах?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (11)
ПриХватизація фахВівців
Придумують байки Мітяя, що блокірує оператор (в цей час як до оператора звертався особисто в абонентський відділ PLEY.
Потім пропонують перезавантажити телефон, в цей час як навіть сімка мінялась в інший телефон.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Не висилає веріфікаційний код для входу в кабинет
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Нами було перевірено ваше звернення та буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Коментарі (3)