Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Oksanazolotova 29 квітня 2021, 15:33
Зверталась у ПриватБанк за допомогою повернути свої власні кошти, так як робила покупку і оплату провела наперед. Попала на шахраїв Завдяки хорошому обслуговуванню кошти було повернуто. Дякую працівникам банку за оперативну роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 15:46
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
katerina85l 29 квітня 2021, 14:38
Мала проблему в інтернет банкінгу приват-24: система вимагала актуалізації даних саме через відділення банку. Декілька раз зверталась на короткий номер, але проблема вирішувалась лише частково. Спочатку додали можливість актуалізації онлайн, але додані документи не проходил перевірку з незрозумілих причин. І от вчора вранці зателефонувала співробітниця і за день зуміла вирішити проблему! Документи актуалізовано, нові картки додано! Дуже вдячна за можливість в локдаун вирішувати питання дистанційно: замовлення карток онлайн, кур'єрська доставка на адресу, вправна робота служб — все це дозволило уникнути черг та мінімізувати контакти.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 15:46
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
stratnik 29 квітня 2021, 14:38
После 1-го входа в л. кабинет в любом браузере, ПБ требует повторную авторизацию и вход на ПБ 24/7, или по тел. Это лишние, неудобные, раздражающие действия.
Более того, написать жалобу по этому поводу на сайт ПБ не удается, т.к. ввели требование отправить файл подтверждения, который блокируется.
Мы из бывшего СССР?!
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 15:47
Ви можете включити однофакторну авторизацію (тільки логін і пароль). При цьому, якщо сесія Приват24 буде достатньо захищена, банк не буде відправляти підтвердження входу на фінансовий телефон.
Це можна зробити в особистому кабінеті, натиснувши на Фото — «Керування» — «Безпека».
Проблема вирішена
Current1 28 квітня 2021, 22:32
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 128/2
Истек срок валютной карты, пришел в отделение заказать новую. Получил, как и многие тут — информацию: банк отказал вам в дальнейшем сотрудничестве (перевыпуске карт). Ни в отделении, ни по телефону гор. линии, ни в чате поддержки банк не поясняет причину. Уважаемый приват, это просто скотство. Да, банк вправе отказать в обслуживании по своему усмотрению, но неужели так сложно информировать об этом, а не делать такие подлые сюрпризы. Далее, так как карта валютная — банк не выдает принадлежащие мне деньги через кассу банка. Предлагает открыть счет в другом банке и перевести деньги — то есть, снять комиссию за перевод.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 10:03
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема вирішена
torinv25 28 квітня 2021, 21:58
22.04.2021 мала необережність розрахуватися за товар через онлайн нова пошта картою приват, не кридитні а власні кошти, кошти списало та через 10−30 хв було скасовано дві опраціїї а основна сума не повернулася на карту, прийшлося на відділенні нової пошти розрахуватися ще раз але вже картою через термінал і картою іншого банку, посилку отримала все добра, Протягом певного періоду перевірила баланс карти приват і оказалось що повернулись кошти «за доставку і за нал. платіж» а основнв сума на карту не повернулась, перетелефонувала в банк, пояснила ситуацію, і тут почалось саме цікаве, заявку сформували № 1496364, відповідь пришла що кошти мені поверуть лише на 11 день, такий у їх регламент, та якщо хочете отримать гроші скоріше надайте довідку як вони говорять від «продавця», що він не отримав кошти, добре іду на Нову пошту, подаю звернення, нова пошта подає звернення на НОВАпей, і тут фініш, я так думала,))) отримала я цю довідку, надсилаю, жду що мені вже накінецьто повернуть гроші, та не тут то було, звоню знов в банк, і тут ДЖЕКПОТ, формуємо заявку на заявку що заявка по заявці не була розглянута, і чекайте відповідь, ах да забула, довідку яку я надала від новапей до уваги взагалі не береться і треба довідка на довідку де розписано всі суми, окей зробила, надала, результат 0. Якби то було тисяча три тисячі яб чекала поки сума вийде сама, а так сума для мене значні, і я вже 6 днів подаю довідки на довідки до довідки, оператори формують запити на запити до запитів, а грошей як не було на карті так і немає. ДАКАЗУВАТИ ЩОСЬ У ЦЬОМУ БАНКУ БЕЗ СМИСЛУ, НАДІЯТИСЬ ЩО ОПЕРАТОРИ НАДАДУТЬ ВАМ КВІЛІФІКОВАНУ ДОПОМОГУ БЕЗ СМИСЛУ. Я при першій же можливості як тільки зможу перевести всі виплати на карту іншого банку, забуду про приват як про страшний сон, і надіюсь що кошти все-таки повернуться хочаб на 11 день, а не вони ще щось придумають і прийдеться чекати місяць.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 11:41
При оплаті через термінали, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Додатково вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Альона Васьковець 28 квітня 2021, 20:38
Вже два дні мене ганяють між пенсійним фондом і банком. Не можуть правильно відкрити рахунок за дорученням і видати довідку у пенсійний фонд. Спочатку мені сказали, коли прийде смс з номером рахунку, віднести і показати в пенсійний. Пенсійний звичайно ж завернув, сказали треба виписка. Виписку зробили таку, що в пенсійний не підходить. Гаряча лінія і у відділені говорять протилежні речі. Попередній рахунок закрили. Лінія сказала, що збіг термін і ним не користувались. Рахунок був відкритий власником, а на пенсійний передали інф.,
що отримується за дорученням. Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалась виписка з банку. Де ті гроші ділись за три роки? Витрачені нерви, втрачений час. І скільки ще потрібно потратити, щоб розібратись в ситуації. Змушена переривати довголітні відношення з приватбанком. Неймовірно неприємний осад.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 10:03
Бачимо, що раніше ваше питання було детально розглянуто банком та проведено зворотній зв`язок в телефонному режимі. Вам було надано актуальну інформацію.
Дійсно, припинення нарахування пенсії проведено згідно Умов та Правил надання банківських послуг, так як картка довірителя закінчила строк своєї дії.
Довірителю необхідно відкрити новий пенсійний рахунок, реквізити даного рахунку надати в ПФ для перепідключення пенсії на рахунок в ПБ, і до цього пенсійного рахунку отримати картку для виплат по дорученню на довірену особу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Mary077 28 квітня 2021, 17:01
Здравствуйте!
В банкомате Турции, в котором я не была, 15 апреля 2021 года с моей карты Приватбанка украли в общей сложности 1912.05 долларов за 3 транзакции: в 15:30 — 1054.63 доллара, в 15:31 — 659.58 долларов, в 15:33 — 197.84 доллара, и была предпринята еще одна попытка снятия денег, но их на счету больше не было (иначе еще бы сняли). Приватбанк не уведомил меня о списании средств, я узнала об этом в кабинете на сайте Приват24. Карту заблокировала и перевыпустила. Заявление в киберполицию написала, заявку на проведение претензионных работ подала. С турецкой стороны контакта нет, я не могу воздействовать, т.к. это другое государство, и в банке, списавшем деньги с моей карты, я никогда не была. Указанные суммы были в резерве на протяжении 11 дней, но время вышло, резерв аннулировался, деньги мне не вернулись. Получается, средства на карте никак не защищены. Помогите мне, пожалуйста, вернуть свои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 19:05
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між клієнтом і банком, в якому були операції.
За цей час ви можете звернутися до банку, який є власником банкомату і запросити повернення. У разі, якщо даний банк відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номери заявок. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операцій, щоб вони були закриті на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Viktork64 28 квітня 2021, 15:59
Дякую співробітнику відділу звернень п. Наталії за допомогу у вирішенні питання повернення коштів на карту
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 16:42
Беремо і допомагаємо!
GusGorinich 28 квітня 2021, 15:16
+380732671819 — и снова робот-звонилка прибатбанка радует своими звонками. Ведь я так счастлив в 25й раз услышать ваше замечетельное предложение, уже прям бегу роняя тапки. Хотелось бы узнать: банк ворует/покупает базы или рандомом звонит всем подряд
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 15:51
Добрий день!
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та відключити вам усі непотрібні дзвінки.
vitalij5 28 квітня 2021, 14:03
Мне заблокировали счёт и зарплатную карточку.
Я военнослужащий и на данный момент нахожусь в зоне оос.
Это мой единственный доход и способ проживания.
Как и за что жить человеку в подобной ситуации.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 14:52
Добрий день!
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
lickea 28 квітня 2021, 12:26
Напередодні я зробила замовлення в одному так званому книжковому інтернет-магазині (Буква юа) на суму більше 600 грн. Для мене це велика сума, це мав би бути подарунок від батьків на мій день народження. Сплатила замовлення і все, більше мені не відповідали ні у вайбер, ні по телефону, ні по електронній пошті, ні у месенджер у фейсбуці, щоб розповісти, коли вони надішлють замовлення. Я почитала відгуки про цей інтернет-магазин і побачила велику кількість негативних відгуків про Букву юа, ці відгуки співпадали із моїм досвідом, тобто після оплати магазин не виходить на зв’язок та не надсилає замовлення. Я зрозуміла, що скоїла прикру помилку. Але мені було шкода грошей, мені подарували їх мої батьки-пенсіонери! У відчаї я написала у підтримку Привату із питанням, чи можу я скасувати операцію. Мені спочатку відповіли, що зазвичай розгляд таких питань займає до 120 днів, але, оскільки я постійний та надійний клієнт Привату, мені все повернуть сьогодні. І повернули майже одразу! Це було таке щастя, бо я насправді не сподівалась, що повернення грошей можливе! У ситуації була винна тільки я, але Приват банк пішов назустріч і допоміг! Дуже вдячна банку! Загалом можу сказати, що Приват банк завжди привітний, відкритий, завжди допомагає, в мене за багато років обслуговування не було конфліктних ситуацій, завжди все було швидко, надійно. Усім раджу користуватись послугами цього банку!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 13:07
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
tayakov 28 квітня 2021, 11:40
ТОВ зменшило статутний капітал, і відповідно провело актуалізацію в Приватбанку з наданням необхідних документів.

При цьому на жаль, платіж про перерахування коштів на рахунок учасника з поверненя йому вкладу Банк блокує вже два тижні, пояснюючи це тим, що рахунок учасника неправильний.
При цьому при зверненні до банку у відділення та на гарячу лінію надають інформацію, що рахунок учасника активний та правильний.
Ми залишили декілька звернень та скарг у Приватбанк, при цьому жодного вирішення нам не надали та повторюють то одну, то іншу інформацію.

Врешті-решт ми не маємо змогу перерахувати кошти та витратили близько 10 годин на з’ясування цього питання з Приватбанком.
Питання досі не вирішене. Спіробітники кол-центру не зацікавлені у вирішенні питання, а відповідають формально та некомпетентно.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 12:35
Добрий день!
Наші колеги вже аналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Полезный комментарий
tayakov 1 травня 2021, 20:25
Питання вирішено протягом 24 годин з моменту написання скарги на цьому сайті. Дякую Приватбанку за оперативне вирішення питання. Добре, що Ви відслідковуєте коментарі та слідкуєте за репутацією.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.
Проблема вирішена
Александр Золотухин 28 квітня 2021, 9:45
27 апреля в 5.40 утра снимал 8000 грн. Банкомат отсчитывал купюры несколько раз и не выдал. Деньги со счета списались 8080 грн. Звоню оператору: оператор говорит что произошёл сбой программы и принята заявка на возврат в течении суток. После суток ожидания деньги на счёт не поступили. Звоню уже сегодня оператору, говорят что поступления нужно ожидать до 14 дней. Что за шарашкина контора?
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 10:17
Добрий день!
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Aleksandr19943 27 квітня 2021, 19:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 164
Ранее никогда не было проблем. Был так сказать «адвокатом» этого банка. Но данная ситуация вывела меня из себя. И я всерьез задумался о закрытии счета.
26.04.21 в городе Киев, около 15 часов дня, снял 6000грн. Да так снял, что деньги списало, а денег не выдало. Банкомат начал считать банкноты, но когда пришло секунд 20, а он все считал и считал, я понял что что-то не так. Затем банкомат написал «Помилка. и кнопка снятия наличных стала недоступна.
Я являюсь клиентом категории ГОЛД (думаю это 80% всех клиентов) Так вот. раньше проблем связаться с оператором не было, а в приложении было удобно связаться со своим менеджером. СЕЙЧАС — нужно прилично попотеть!
Так вот оператор зарегистрировал заявку на возврат денег. НО, ждать решение нужно до 14ти дней! Вы серьезно?
Тут же мне пришлось потрать пол часа по номеру 3700 чтобы меня наконец перекинуло на «живого» оператора. В процессе выбора цифр, автоответчик 2 раза просто так скидывал звонок.

Уважаемые представители банка, а что делать если эти 6тыс были жизненно необходимы? Мне кредит взять? Проценты Вы отдадите?

Номер заявки 21783187.
Можно ускорить процесс возврата средств?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 19:15
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі та очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що готівка не була видана банкоматом та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mellamoale 27 квітня 2021, 16:44
Пользуюсь услугами ПриватБанка больше 10 лет. За это время «попробовал» три других и могу сказать, что по количеству и скорости предоставления нужных мне услуг Приват удобнее всех.

Остаюсь клиентом несмотря на периодические косяки и крайне несвоевременную необходимость обновления данных. Причина? Служба поддержки и персонал на местах. Сотрудницы отделения всегда делают всё возможное для того, чтобы решить проблему. Операторы (именно линия 3700, с чатом у меня опыт так себе) тоже помогают, особенно если сразу чётко указать проблему.

Не очень понимаю их стремление убирать кассы из отделений, но как говорится, их бизнес — их дела.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 17:00
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами :)
Можете бути певні, що кожен з наших колег у підтримці в будь-який момент готовий прийти на допомогу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 квітня 2021, 15:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Valery13 27 квітня 2021, 12:58
Обращался в банк уточнить вопрос мне очень хорошо помогли и все понятно объяснли спасибо очень рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 14:28
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 квітня 2021, 14:35
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.04.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
veb123 27 квітня 2021, 12:41
Открыл счет в банке когда было необходимо вести внешнеэкономическую деятельность как ФОП так как по отзывам на тот момент это было легче и удобнее всего делать в Привате. В течение нескольких лет обслуживания выяснилось несколько неприятных моментов. Во-первых, банк требует процент как за довольно базовые операции которые бесплатны или дешевле у других банков (перевод на карточку другого банка — процент, а не фиксированная оплата, перевод на карту Привата другого физ-лица — тоже процент, некоторые транзакции которые бесплатны утром почему-то становятся платными после обеда (!) и так далее). Во-вторых, сотрудники банка постоянно названивают с коммерческими предложениями. Дошло до того что теперь звонят боты!

В связи с этим я решил прекратить сотрудничество с банком и обратился в поддержку с просьбой удалить мой номер телефона из их базы, но не тут то было! Сотрудник службы поддержки «порадовал» меня, что они буду хранить мой номер телефона и звонить на него с коммерческими предложениями в течение пяти (!) лет и единственный способ отказаться от этого — обращаться к ним раз в пол года с просьбой исключить меня из их «спам списка». Аргументировал это тем что они обязаны хранить мои данные в течение пяти лет в соответствии с каким-то законом о борьбе с отмыванием денег и терроризмом, но объяснить каким образом этот закон мешает им исключить мой номер из «спам списка» навсегда он не смог.

В целом не рекомендую этот банк как по ценам за обслуживание так и по уровню сервиса.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 14:26
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та вимогами регулятора. Що ж до дзвінків на ваш номер та інших комунікацій рекламного характеру — вони відключені успішно. Дійсно, технічно є змога їх відключити на пів року.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити більш детальну інформацію, щодо платежів, про які йде мова.
AndrewBL 27 квітня 2021, 11:08
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсона, 15
Я звернувся до менеджера у відділені м. Херсон по вул. 200 р. Херсону 16. Мені потрібно було замінити карту на нову. Так як термін дії карти вичерпувався.
І тут мені кажуть що Вам відмовлено в обслуговувані! І це Державний Банк відмови обслуговувати людині з інвалідністю. Питаю, а чому? Стандартна фраза … Банк залишає за собой право не розьянювати чому відмовили в обслуговувані. Я був шокований.
А додаток приват 24 робить гарно в них і без збоїв.
Відкрив у другому Банку рахунок так там і ставки по переводом нищі ніж у ПриватБанку. За поповнення мобілки гроші не беруть зовсім.
А прива мин. 2 просить.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:55
Добрий день!
Наші колеги проаналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Aneytis 27 квітня 2021, 11:06
Я не думала, що банк взагалі зверне увагу на мою проблемку. У мене все вийшло як у багатьох: оплатила рекламу в інтернеті, а мене вирішили кинути, перестали виходити на зв’язок. І чомусь я вирішила звернутись в банк. Миттєво відреагували, запропонували заповнити заяву про шахрайство, розказали як чинити далі, зв’язались з самим шахраєм. І вже в цей же день ввечері шахрай вийшов на зв’язок і повернув мені кошти. Так, рідко в таких ситуаціях трапляються хепі енди, але мені надзвичайно приємна реакція і дії банку. Дівчина Олена, яка вела мою заявку аж настрій мені піднімала своєю ввічливістю. Бажаю всім таких вирішень, і таких операторів.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:51
Добрий день!
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 квітня 2021, 13:52
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.04.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
AIUA 27 квітня 2021, 10:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Открыл счет в приват 24 для бизнеса (для ФЛП) полностью онлайн за 1 день. Выглядело очень круто по современному почти как в монобанке)
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:49
Добрий день!
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝