Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Tiramisu 26 січня 2021, 20:59
Сегодня мой старенький отец позвонил и попросил помощи.
Оказалось что уже несколько дней он не может дозвониться до оператора по горячей линии. После нажатия на 0 и решетки, робот продолжает циклично повторять инструкцию.
Отцу 85 лет и он СЛЕПОЙ. Попросил, чтобы я написала в чат «помощь онлайн» на сайте и попыталась заказать обратный звонок.
Ответы «помощи онлайн от Приватбанка» от чат-бота Андрей привожу ниже. Представить, что это живой человек невозможно.

— позвоните 3700, нажмите 0 и решетку (мы вообще то с этой проблемой и обратились)
— нам очень жаль, что вы столкнулись с этой проблемой
— пусть ваш отец сам напишет в чат, вы не можете заказать обратный звонок из банка за него

Я подумала, ладно, раз так, то я и буду отец от первого лица. Дала все данные: его телефон, ФИО, дату рождения, жену, маму…
В ответ: вы не можете дать заявку за другого человека.

И что делать моему отцу?
Мне с ним идти в отделение, чтобы заказать ему обратный звонок?

Я считаю, это настоящее издевательство над стариками. Неуважение к клиентам и допотопный сервис. Ничего человеческого. Приватбанк превратился в один большой чат-бот
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:33
Інформація по картах / рахунках може бути надана тільки власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж клієнти не будуть нам довіряти. Для можливості керування рахунками тата, ви можете звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки — це засвідчить його бажання та доручення на керування його картками.
Нам дуже прикро, що у вашого тата виникли труднощі зі з`єднанням з оператором. Бачимо, все ж він успішно додзвонився в підтримку.
Обов'язково перевіримо, чому так могло вийти та додатково зв`яжемось з татом.
65viks 26 січня 2021, 19:19
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Богоявленський, 22/1
У будь який час можна звернутись для вирішення свого питання та отримати круту консультацію та допомогу. Банк який завжди допомагає своїм клієнтам і вирішує їх питання. Завжди все якісно, швидко та прозоро.
Все можна вирішити дистанційно.Дякую за таку класну роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 19:39
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
polyplastic 26 січня 2021, 19:14
Как я решил предпринимателем стать.
Открыл ФОП, открыл счет в Привате пр. Науки 64 г. Харьков. Получил ключ-карту и решил ее сегодня активировать. В отделении мне сказали, что для активации необходимо вставить ее в банкомат, 4-ре нуля, смена пин-кода и карта активируется. Я так и сделал, но нет. Данная операция -смена пин-кода невозможна. Позвонил на 3700. Первый «помогающий» сначала предложил активировать ее через ВиАр меню. Но после голосового сообщения, что карта активирована и сейчас придет СМС с новым пином -тишина.
Звоню снова и тут же все встало на свои места. Для активации ключ-карты необходима карта Привата физ лица!!! На резонный вопрос зачем я внятного ответа не получил. Такая процедура. Т. е. неприкрытое навязывание дополнительного продукта.
Я добился составления заявки в отдел техобслуживания, ее номер -29410220. Но как я догадываюсь -это не поможет. Ситуация полный бред. Я открыл счет предпринимателя, хочу работать, а мне -дык карту физлица не открыл иди на… Банк просто «супер». Никому не советую. Если бы не клиенты с номерами в привате, никогда не связался бы с этим дном.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:32
Добрий ранок!
Нам прикро, що ви відчули певні незручності, однак просимо звернути увагу на важливий момент. Наявність картки фізичної особи для активації картки «Ключ до рахунку» — це умова продукту.
Персональною карткою підтверджується її прив'язка до конкретної фізичної особи.
Для активації картки « Ключ до рахунку» ви можете оформити, наприклад, картку «Універсальну» та користуватися нею за необхідністю кредитними коштами, або власними, чи взагалі не користуватися. Вона не буде вам заважати, однак в будь-який момент зможе стати вірним помічником.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
kurinskiy 26 січня 2021, 17:50
Заблокировали счет у компании. Говорят, что мне нужно актуализировать данные. С момента регистрации компании ни один параметр не изменился. Заблокировали счет. Отправил в банк анкету. Уже прошло две недели — счет заблокирован. НАписано, что ее изучает сотрудник банка. Уже более 10 лет я был клиентом банка. У меня здесь открыты все корпоративные и личные счета.
Я понимаю формальные процедуры, но 2 недели смотреть анкету.
Завтра открываю счета в другом банке и перевожу все счета туда. С вами работа закончена.
Изучайте дальше мою анкету.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 19:19
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
larisa30 26 січня 2021, 17:25
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
На неодноразові вмовляння банківських працівників, в минулому році оформила карту юніор для своєї доньки. Працівник банку розповіла про всі плюси данної карти та ПОВІДОМИЛА ДИТИНІ, що банк проводить навчання банківській справі та різні конкурси з призами, виграшами, про що буде повідомлятись особисто дитині і мені. Дитина весь рік чекала на повідомлення для участі.
26.01.2021 нам надходить повідомлення про те що в минулому році було проведно конкурс-квест з грошовим призом для всіх користувачів карток юніор. Оскільки ми не отримували ніяких повідомлень щодо вказаного конкурсу, дитина участі не приймала. На гарячій лінії приватбанку працівники не надали змістовної відповіді щодо причин ненадходження нам повідомлення про участь у розіграші. Дитина дуже засмучена, і не розуміє чому саме вона не отримала повідомлення про участь в конкурсі, коли інші діти його отримали і виграли ВСІ БЕЗ ВИЙНЯТКУ грошові призи у розмірі 777грн. Мені дуже хотілося б знати: у конкурсі приймали участь вибіркові якісь діти, а не ВСІ власники юніор карти, і чи багато ще дітей, ЯКІ ЧЕКАЛИ НА ЦЕЙ РОЗІГРАШ, не отримали повідомлень від банку і залишились без права вибору та грошових призів. Якщо ви не можете організувати проведення конкурсу, то не давайте дітям марні надії!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 18:02
Добрий вечір!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nmylynkaya 26 січня 2021, 16:04
Роботою спеціалістів як у відділенні так і в он-лайн допомозі і по телефону, задоволена на всі 200%, звертаюся доволі часто за консультаціями завжди допоможуть, підкажуть як правильно вирішити питання! Процвітання вам і гарних клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:48
Добрий день!
Дякуємо вам за такі теплі слова. Ми поруч 24/7 :)
denmos 26 січня 2021, 15:54
17.01 пошел снимать в банкомат деньги, все как обычно, вводу сумму, банк начинает считать деньги, но тех самых денег не выдал… Вернул только карту… Захожу в приват24 и вуаля, вижу что деньги со счёта списаны! Позвонил в 3700, сказали ждать от 45 до 120 дней! Это что вообще за бред??? Как украсть деньги так мигом, а как вернуть так 120 дней! Инкасация банкомата проходит чуть ли не каждую неделю, и видно что внем лишние деньги! У операторов один и тот же ответ, ожидайте!
P. S. Если у кого-то будет такая же история, не надейтесь, денег не вернут! Вот так самый большой банк страны ворует честно заработанные!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:36
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Так як банкомат, в якому ви знімали кошти належить іншому банку – на жаль, ми не можемо вплинути на процес інкасації. З нашого боку, вже подана заявка стосовно оспорювання операції. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем. Ми зробимо все можливе, щоб питання було вирішено у вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Vikylka 26 січня 2021, 15:46
Відділення за адресою: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
На початку грудня мені зателефонував співробітник банку і повідомив, що я буду отримувати кешбек від розрахунку карткою у розмірі 5%. Пізніше цей кешбек буде перераховано мені на картку. Протягом грудня мені нараховано кешбеку у розмірі 405грн. Щоб їх отримати я написала вперше у чат онлайн на початку січня, про що отримала відповідь, що його буде нараховано до 13 січня на картку. Приблизно 21−22 січня я знову написала в допомогу онлайн, адже кешбек так і не було нараховано. Мені повідомили, що кешбек надійде протягом 1−2 днів. 26 січня (сьогодні) я вирішила піти у відділення банку, там мені не змогли допомогти, лише замовили дзвінок. Спеціаліст який до мене телефонував оформив заявку до технічної служби. Пізніше мені перетелефонували з результатами заявки і я повинна була відповісти на питання. Відповіла я вірно, однак мені сказано що мої дані заблоковано, потрібно звернутись у відділення банку. Я знову йду до відділення (з двома дітками 1,5 і 4 роки) вже вдруге за сьогодні. Актуалізую дані і знову подаю заявку на повернення коштів. Не розумію чому все так складно. Якщо банк сам організовує такі пропозиції, то чому щоб отримати кошти мають бути такі складні процедури і багато звернень? Чи банк розраховує на те, що люди побачать незначну суму кешбеку і вирішать, що немає сенсу добиватись його нарахування. Загалом залишилась дуже втомлена і незадоволена від вашого сервісу. Це стосується і чату онлайн і того, що оператори немають доступу до того, щоб допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:17
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
48682530 26 січня 2021, 15:28
Решил я как-то сменить банк для получения ЗП т.к. Ощадбанк меня не устраивает по некоторым пунктам. Тут начал рассматривать варианты банков которые устроят посоветовавшись с женой решил остановится на ПриватБанке. Так как были выходные заказал карту через онлайн с доставкой в отделение банка, в понедельник в пол десятого был звонок от сотрудника банка предлагал оформить универсальную карту. Я ему ответил что карту уже заказал и сегодня зайду в отделение банка и оформление её, на что он ответил «я вас понял, счастливого дня». После работы в 16 часов посещаю отделение банка и работнику банка говорю что делал заявку на оформление платежной карты. Работник банка ответил, хорошо предоставте ИИН и паспорт для оформления, мной были предоставлены документы. После того как работник внёс мои данные в компьютер работник мне сообщил что мне отказано банком и не чем помочь не могут. На каком основании и по какой причине мне отказано не кто не дал.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 16:07
Добрий день!
Передали ваше питання профільним фахівцям. Зробимо все можливе, щоб розглянути його в найкоротші терміни.
Rusanova777 26 січня 2021, 12:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Паньківська, 27/78
Добрый день. Ночью 25.01.2021 с моей карты Приват Банка были сняты денежные средства за четыре транзакции в период с 2:45 до 2:56 без смс уведомлений на подтверждение от меня данных операций. Банк не обеспечил мне, как клиенту, двухфакторную аунтефикацию платежей на посторонних сайтах.
Утром 25.01.2021 я позвонила в call центр банка, заблокировала карту. Оператор мне сообщила, что деньги они вернуть не смогут, необходимо обратиться в кибер полицию, они занимаются подобными вопросами. Заявление подала, через пару часов они мне отправили на почту уже ими подписанное.
Также хочу отметить, что при блокировке карты сотрудник колл-центра Приватбанк категорично заявил, что отмена операции перевода средств невозможна, что противоречит законодательству.
Вечером этого же дня я пошла в отделение банка, которое находится по адресу: г. Киев, ул. Паньковская 27/28, восстановила карту. Менеджер по работе с клиентами была не особо компетентна в вопросе возмещения украденных средств с моей карты, мои вопросы, как избежать подобных ситуаций в дальнейшем, практически игнорировала. Я, как клиент банка, весьма не довольна подобным обслуживанием!
Прошу связаться со мной КОМПЕТЕНТНОМУ сотруднику для подготовки заявки на чарджбэк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Недоруба 26 січня 2021, 12:35
Пол года назад была жалоба на сотрудницу банка, управляющая Лышина Полина". Приват банк тогда урегулировал конфликт… Но сотрудников данного отделения хватило ровно на пол года. «Не считая радости видя меня в отделении». Вчера около 15 40 закрыли перед лицом дверь… Яко бы заботясь о людях проветривая помещение… Люди стояли мокли под дождем с детишкам… На двери надпись «Без маски вход заприщен » Без печати и подписи (важный докумет) … Мне девушка Ира, сказала «Вам в одделение нельзя вы без маски «На просьбу позвать упраляющую или сказать кто управляющий этим всем, полный игнор, пришлось повторить три раза, ответ меня поразил «Вот дверь иди сам и зови» … Я являюсь инвалидом первой группы, и это видно… Не смотря на решение конст. Суда игнор ст. 8, 22, 24, 28, 64, 68 КУ
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 13:17
Добрий день!
Вибачаємоcь, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в описаній вами ситуації.
Роман Пушкин 26 січня 2021, 11:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 2
Пытаюсь уже две недели получить выписку по своему закрытому ФОП. Раньше ее можно было видеть даже после закрытия, а теперь после закрытия нужно идти в банк, писать заявление и ждать 30 дней что бы ее получить и не факт что дадут ее. Информация о том как ее получить расходится, в чате на сайте банка говорят приходите в банк и вам ее выдадут сразу же по требованию, по телефону 3700 говорят вроде как можно оформить заявку на получение выписки в Приват24. Кому верить непонятно, жду вторую неделю, пока без результата. Я вообще не понимаю в чем проблема распечатать мне ее сразу в отделении или скинуть на флешку или электронную почту, я же свою прошу, не чужую.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 14:02
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями, однак вимушені констатувати, що процедура не передбачає надання інформації по закритих рахунках в Чат-онлайн чи формування запиту на отримання в режимі чату/3700. Через те, що рахунки закрито — послуга Приват24 для бізнесу, на жаль, не доступна. Якщо йде запит на отримання інформації, то він приймається на підставі умов діючого договору та відносин між клієнтом та банком. Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Невід'ємною частиною договору банківського обслуговування є Умови і правила надання банківських послуг (далі — Умови), розміщених на офіційному сайті посилання у мережі Інтернет. Укладання такого договору здійснюється на підставі заяви про приєднання та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України. Згідно п. 1.1.3.2.2. Умов Банк має право надавати письмові відповіді Клієнтам тільки за зверненнями, відправленими на адресу Банку: 49000, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30. Шлях реєстрації звернень визначає банк.
Проблема вирішена
magicwhitte 25 січня 2021, 22:30
Здравствуйте.
Не могу получить от банка Вендинг эквайринг (терминал для вендинга). Уже который день пытаюсь через службы поддержки 3700, через почту и все доступные мне варианты получить этот терминал для вендинга. Каждый раз мне в поддержке дают почту ответственного сотрудника, на которую он не отвечает и просто игнорирует запросы. Фамилия этого сотрудника Тимченко, зовут Владимир. Ему что пиши, что не пиши, ответа нет. Так же банк не может ничего сделать, так как он один у них там отвечает за эти терминалы. Уважаемый Приватбанк, вы что издеваетесь? Вы не можете выдать терминал, который будет вам же приносить деньги?! Сколько нужно времени и мучений что бы получить данный терминал? Если вы уже начали предоставление услуг по выдаче этих терминалов (вендинговых), то надо же соответствовать, а не только говорить что мы можем и пишите на деревню к дедушке. Судя из моих мучений по получению этого терминала, то ваш слоган что «Беремо і робимо» вам явно не соответствует. Так как у вас просишь, а не берёте и не делаете ничего. Прошу связаться со мной и выдать таки наконец-то этот терминал.
С Уважением пока ещё ваш клиент.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:39
Добрий день!
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Фахівець вже надав вам відповідь на ваше звернення. Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Markant 25 січня 2021, 11:05
Я начале января оплатила задолженность по карте универсальная…
оплатила полностью и карту закрыла, счет закрыла. Все карты были разблокированы.
при первом же пополнении карты были списаны деньги на карту BAD цель оплата штрафа! обратила в кол центр сказали сначала что это штраф за то что не было оплат 6 мес, потом сказали это это судебные издержки. внятного ответа не была.
Почему банк во время карантина наложил штраф?!
Откуда эта цифра 2270?!
если это судебные издержки то почему и на каком основании списали средства без решения суда!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 12:51
Добрий день!
Зі своєї сторони ПриватБанк починаючи з 01.03.2020 до 31.01.2021 відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом. У даному випадку, було здійснено перерахування коштів між вашими рахунками для погашення поточної та простроченої заборгованості.
В Приват24 ви можете отримати виписку за рахунком та переглянути інформацію детально.
Хороше обслуговування, дуже приємні працівники, працюють швидко і якісно
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 9:14
Доброго ранку!
Дякуємо, що ви з нами. Будемо продовжувати й надалі радувати вас якісним обслуговуванням!
Galla5979 24 січня 2021, 18:10
Я сейчас не в Украине. Никак не удавалось пройти идентификацию данных удалённо
Искренне благодарна операторам чата Приват 24 за профессионализм, терпение и желание помочь клиенту.
Проблема решена.
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 9:02
Доброго ранку!
Завжди можете на нас розраховувати. Для вас ми завжди поряд :)
Артур Райчинець 24 січня 2021, 17:13
Вже майже 1 рік не можу змінити кредитний ліміт з 0 грн хочаб на 1000 грн.
На початку 2020 року кредитний ліміт був 35 000 грн, потім ПриватБанк почав знижати щомісяця кредитний ліміт. За декілька місяців кредитний ліміт став 0 грн, після вияснювання з банком причин зниження кредитного ліміту, менеджери банку повідомили, що я писав заяву про те що загубив паспорт та якщо такого не було потрібно у відділення надати паспорт та ідентифікаційний код, після чого буде відновлено.
В червні 2020 року я приніс у відділення паспорт, ідентифікаційний код та довідку про доходи з місця роботи (щомісяця з 2017 року отримую з/п у ПриватБанку, з/п ~20тис.) — кредитний ліміт не був змінений.
Час від часу залишаю заявку на зміну кредитного ліміту, але все одне й теж повідомлення «Кредитний ліміт не збільшено».
Не розумію ставлення ПриватБанку до своїх клієнтів, зрозуміло одне ПриватБанк вже не той що був раніше (
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 17:50
Добрий вечір!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Anzh 24 січня 2021, 15:57
Ужасно не приятная история. Пишу это для того, чтобы люди были осторожны, взаимодействуя с этим банком. К сожалению, прошли уже те времена когда Приват-банк был одним из лучших и надежных банков Украины. Видимо, ко всему, к чему прикасается рука государства, превращается в то, чему нельзя доверять. Так случилось и в моем случае. А история вот какая:
14 января, сего года, я пополняла кредитную карту в одном из терминалов г. Николаева., пополнив карту, я решила туда еще заникуть своих личных средств в размере 500 грн, потому что планировала расплатиться этой картой в магазине в ближайшее время. 500 грн были у меня одной купюрой, терминал их взял, а потом сообщил мне о том, что не может зачислить их на мою карту и предложил три варианта перевода моих личных средств «перевести на телефон, пречислить на благотворительность или другую карту». Я выбрала вариант «другая карта», вставив сразу же свою зарплатную карту для выплат. Ответ был такой: операция прошла успешно, деньги будут зачислены на карту в течении 2-х суток" Это была пятница, впереди 2 выходных, в понедельник я проверила карту- пусто. Подумала, что в связи с выходными, еще не перечислили. Решила подождать. Жду день, два, три, четыре…, денег нет. В пятницу иду в ближайший банк выяснить причину. Специалист связывалась с банком, долго ей там вопросы задавали, наконец, она мне ответила, что подала заявку и меня уведомят о результатах розыска моих денег. Хотя., по логике вещей, какой может быть «розыск»? Ведь все деньги, поступаемые в банк должны фиксироваться автоматически, не правда ли? И почему не записывается в моей истории, сколько поступило денег, сколько личных средств будет переправлено на другую карту? Как это? Вы взяли деньги и они нигде не фиксируются? Не кажется ли вам это странным? Сегодня открываю приват-24 и получаю вот такую формулировку «На жаль, за заявкою на повернення 500 гривнів ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів«Но єто уважаеміе господа, ВЫ НЕ ВЫЯВИЛИ, а на каком основании я должна верить вашей проверке просто на с словах?
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 17:43
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Blagovistnuk 24 січня 2021, 13:37
Набрані на роботу студенти не вміють відправити в чаті смс з кодом підтвердження для зміни фінансового номера.
Придумують байки Мітяя, що блокірує оператор (в цей час як до оператора звертався особисто в абонентський відділ PLEY.
Потім пропонують перезавантажити телефон, в цей час як навіть сімка мінялась в інший телефон.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 16:32
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
gusmirnova2663 24 січня 2021, 12:23
Це просто знущання над клієнтом та не повага, як до клієнта, так і до його часу. Майже 2 години марнування часу с фахівцем Максим, який по 2 рази ставив одні й ті самі питання, подавав хибне посилання для ідентифікації мене. Де Приват знаходить таких ід***ів, при чим не перший раз стикаюся з не профіссійними операторами, які не вміють працювати з клієнтами, мешкающими за кордоном.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2021, 15:55
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Нами було перевірено ваше звернення та буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝