Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Doodlez3221 28 січня 2021, 17:55
Випадково скинув кошти не на ту картку, працівники банку швидко вирішили питання та дромогли!
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 18:22
Добрий вечір!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Vaal3110 28 січня 2021, 16:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 18
Заканчивается срок зарплатной карты, пришёл в отделение ПриватБанк и мне сообщили что перевыпуск карты не возможен, так как банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке, без объяснения причин. Пользуюсь приветом очень и очень давно, много операций, ничего противозаконного, тысячи гривен оплаченных комиссий для банка, и раз и прекратили обслуживание. Теперь придётся переходить на УкрГазБанк. Поддержка приват банка морозится, колл центр тоже, причину не объясняют. Не советую этот банк, со временем испортился!
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 18:09
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Наталія Романенко 28 січня 2021, 16:15
Добрий день. У мене шахрайським способом було знято кредитні кошти. Я відразу оформила заявку на шахрайство, а вірніше оформив заявку ваш консультант, який був у чаті зі мною, коли знімались кошти. Картка була заблокована. Я декілька раз просила у відділеннях банку відтермінувати виплату, або розділити борг, пока ведуться розслідування в поліції, но нажаль мені відказали, при цьому мене не повідомили про те, що на суму яку вкрали накладуть процентну ставку, а ще, що буде за два місяці. Я виплатила половину суми, а в повідомленні від приват 24 було вказано, що на суму яка залишилась будуть нараховуватись проценти. Мені банк нарахував процентів близико 950 грн, знаючи, що їх вкрали. Я довгим часом була вашою клієнткою, але на жаль я розчарувалась у цому банку.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 17:59
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Ruslana11111 28 січня 2021, 15:11
Столкнулась с мошенничеством на торговой площадке Шафа, отправила предоплату за товар который в течении 5 дней так и не был отправлен. Карта 5168755455931812 БАЛТАК ЕКАТЕРИНА РУСЛАНОВНА ДАННЫЕ МОШЕННИЦЫ, Я оказалась одна из немногих кого обманула данная особа. Так вот я обратилась в чат приват банка с этой информацией и в течении двух часов мой вопрос решили, карту мошенника заблокировали, а деньги вернулись на карту
Спасибо большое за оперативную работу оператора банка! Я пораженна вашей заинтересованностью ситуацией и быстротой выполнения! Спасибо
Не забывайте на ситуацию, а решайте ее оперативно чтобы не страдали другие люди
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 15:43
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть в подальшому не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
mira97 28 січня 2021, 15:00
Відділення за адресою: Суми, вул. Металургів, 13
Со мной банк разорвал договор в одностороннем порядке, мне сейчас нужно открыть карту «пакунок малюка», как мне это сделать, если банк отказывается мне выдавать карту
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 15:41
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Versig 28 січня 2021, 14:44
Замовляв товар на сайті.
Мали доставити дві тверки з Польщі перерахував 50% предоплату, товар не доставили, з менеджерами сайту дуже тяжко було зв’язатись, пообіцяли повернути кошти протягом трьох днів знову недозвонився. Уже думав писати заяву в поліцію.
Але тут телефонують з ПриватБанка і розпитують за даний переказ коштів, все розказав як ми домовлялись в інтернет магазині, сказали що передзвонять і воаля
Дзвінок через 30−40хв. і оператор питає згоди на повернення коштів на ту саму карту на протязі доби.
Ось очікую на кошти
Приват Банк дуже чудово спрацював. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 15:35
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Sergiy73 28 січня 2021, 14:35
У моего отца истёкает срок пенсионной карты (он без ноги, 7 лет не выходит из дома не видит, катаракта), в банке сказали нужно личное присутствие, но можно перевыпустить карту через приват24, беру карту, прохожу на сайте верефикацию, прошёл, потом заменил карту и тут банк блокирует её, снятие блокирвки лично ему надо прийти. я опять к ним, посоветовали через горячую линию вызвать курьера для оформления карты, звоню объясняю всю ситуацию, оператор переговорил с отцом, подвердил все личные данные, но оказывается, что приходит курьер для перевыпуска карты не может снять блокировку., нужно ввести его в банк или нотариуса, звоню нотариусу вызов 2000—2500 тыс. и свидетили, если человек не может расписаться., только как он в банке распишится, непонятно. теперь или ввести или нести банк или отказываться от улуг, пусть почтальон приносит пенсию.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 15:33
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Дарина Марченко 28 січня 2021, 11:37
В грудні минулого року стала учасником акції від ПриватБанк, за умовами якої знижка від замовлення на сайті Sushi icons повинна становити 20%.

При здійсненні замовлення мною було сплачено повну суму, без врахування відповідної знижки.

Після чого, я звернулася до онлайн-консультанта ПииватБанку і впродовж місяця кошти у розмірі 20% від суми замовлення було повернуто на мій особистий рахунок.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 12:43
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Tetiana Sa 28 січня 2021, 8:41
Мною були куплені 2 авіабілета 30.10.2019 р через сервіс Приватбанку. Квитком в зворотному напрямку нам не довелось скористатися з причини відміни всіх польотів авіакомпанії із-за пандемії. 28.11.2020 р. я оформила повернення коштів за невикористані квитки та отримала відповідь від представника Приватбанку privatbank. airlife@gmail.com що термін повернення коштів може затягнутися до 2 місяців з дня оформлення повернення. Також отримала відповідь від help@pb.ua, де було вказано, що кошти повертаються напротязі дня після повернення їх авіакомпанією.
Після закінчення вказаного терміну очікування 2 місяці, я знову звернулася до представників Приватбанку за вказаними вище електронними адресами. На що отримала відповідь від privatbank. airlife@gmail.com такого змісту :«Уважаемая Татьяна, добрый день.
Информируем Вас о том, что по Вашему бронированию средства за возврат уже переданы на перечисление и течении двух недель должны поступить на Ваш счёт.
вт, 26 янв. 2021 г. в 09:14″
По перше, питання чому порушуються вказані терміни повернення? По-друге, судячи з цього повідомлення кошти від авіакомпанії повернуті, та будуть зараховані напротязі 14 днів, що суперечить терміну зарахування, вказаному від help@pb.ua, про що звернулася до help@pb.ua. У відповідь без жодних пояснень, чому термін повернення порушується 27.01.2021 отримала
«Тетяна Михайлівна, вітаємо!

Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Кошти будуть зараховані на картку після їх перерахування авіакомпанією до банку. Орієнтовний термін повернення 14 днів. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
На мої запитання чому порушуються терміни повернення, чому повідомлення від різних представників Приватбанку різняться стосовно повернення коштів від авіакомпанії, чому в архіві замовлення квитків стоїть статус «ПОВЕРНЕНО», але коштів до сих пір не має, на мої питання ніхто не реагує. Скільки таких термінів «2 місяці», тоді «2 тижні» ще може бути? Цей Приватбанк зареєстровано та ліцензовано в НБУ то це офіційний банк чи шахраї, котрі не повертають кошти, а відповідають« завтра, завтра, завтра. чекайте, будь ласка»

Прошу розібратися в даній ситуації як найшвидше, тому що ми не можемо купити нові квитки для повернення в Україну із-за цих нечесних маніпуляції з боку представників Приватбанку.
Буду вдячна за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 11:38
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми працюємо над якомога швидшим вирішенням питання.
Наші колеги вже передали запит до авіакомпанії.
Проблема вирішена
kostya01091981 28 січня 2021, 7:56
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
Утром проснулся на телефоне уже висело уведомление о списание средств
Покупка, ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ: LP DATING SER UAH (УКРАЇНА, ДНIПРО, НАБ. ПЕРЕМОГИ, 30) — -611.04 грн.
Не смс с кодом для транзакции, ни запрос уведомление не приходили.
Позвонил на горячую линию, девушка оператор сказала что в течении 5−7 дней будет ответ.
Я в приват банке уже 10 лет, такое в первый раз.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 11:03
Добрий день!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Ми бачимо, що ви звертались до підтримки банку, де була названа інформація про отримувача платежу та подано заявку на оскарження операції. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою і можуть складати до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, рекомендуємо відкрити окрему картку, яку ви зможете використовувати на сайтах, які ви вважаєте підозрілими та завжди ознайомлюватись з умовами сайту, на які погоджуєтесь при додаванні картки.
Iryna06 28 січня 2021, 1:56
Чи ваші оператори проходять навчання перед тим як надавати консультації в чаті? Виявляється, успішні платежі неможливо скасувати, а лише ті, «якщо Ви надали дані картки третім особам» (цитата). Виходить, я не вводила номер картки на сайті? Треба було дати дані карти третім особам чи може взагалі віддати карту третім особам? Насправді, сума менша, ніж 155 грн. І це тільки однин з випадків. Оператори стабільно-регулярно верзуть нісенітниці, краще вже не мати онлайн пітримки, ніж забирати час клієнта на намагання знайти відповідь на своє запитання і більше того, вводити його в оману.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 10:27
Добрий ранок!
Всі оператори проходять навчання перед тим, як приступити до роботи.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Covalevskij 27 січня 2021, 22:16
Доброго дня. Шановний Приват прошу надати відповідь на даному порталі на якій підставі ви передаєте недостовірну інформацію в УБКІ що даний договір SAMDN50000022302062 закрито 24.06.2107 року, якщо він закритий 28.09.2012року? На якій підставі ви кожних три дні на протязі восьми років оновлюєте інформацію про те що сума даного кредиту становить 1600 грн? Чому ваші так звані спеціалісти чату та help@pb.ua не можуть вже як понад місяць вирішити дане питання про передання достовірної інформації в УБКІ та сформувати офіційну довідку про закриття кредиту де буде вказано дату закриття 28.09.12 року? Скільки Вам потрібно ще часу щоб Ви вірно передали інформацію в УБКІ про закриття кредиту? Не одноразово вам пересилался відповідь від УБКІ що відповідальність за коректність переданих даних несе кредитор. Порядок прийому інформації від кредитора описаний в Публічному договорі підписаному між бюро і партнером, згідно якого партнер зобов’язаний надавати достовірну інформацію і несе відповідальність за надання Бюро недостовірних відомостей про субєктів кредитної історії. Чому співробітники банку настільки не обізнані та не володіють даною інформацією? Перед тим як надати відповідь прошу прочитати уважно, вникнути в суть проблеми та надати відповідь на даному порталі. Шановні клієнти перевірте свої кредитні історії в УБКІ, тому що Приватбанк закриває кредитні договора в майбутньому і цим цілеспрямовано портить кредитну історію та кредитний рейтинг.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 11:36
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково
Елизавета Черковская 27 січня 2021, 20:16
05.01.2021 я обратилась в приват банк в чат поддержку, из-за того, что система перестала меня идентифицировать и я не могла никак зайти в свой личный кабинет и в приложение, оператор не смог помочь и мягко говоря послал меня ссылаясь на то, что помочь мне смогут лишь в отделении банка, куда физически попасть смогу через пол года. На следующий день, 06.01.2021, я снова обратилась в Чат Поддержку и мне помогла оператор Эвелина. Девушка предоставила услугу очень профессионально, была терпелива и внимательна. Я очень довольна, что мне удалось встретить в чате такого уровня специалиста, как Эвелина. Благодарю
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2021, 10:08
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей вашого першого звернення та перевірки інформації, що надав наш співробітник.
Татьяна Макаренко 27 січня 2021, 19:21
Спасибо большое сотрудникам Приват банка. Через мобильное приложение допустила ошибку при переводе денег (ввела не верный номер карты) меньше чем 24 часа, деньги менне вернули на счёт.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 20:15
Ми завжди поряд і раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема вирішена
02873515 27 січня 2021, 18:51
Хочу оставить отзыв от визита сегодня в отделение Приватбанка в г. Белая Церковь, б-р Александрийский, 101.

У Приватбанка появился ОБЕД! Ни в одном другом банке я такого не видел. Более того — в любом банке можно получить доступ к банкомату (на выдачу и прием) 24/7 открыв дверь даже картой другого банка, но только не в Привате, в Привате перерыв с 12:30 до 13:30. Все для людей. Совсем зажрались.

+ к этому, охранник закрыл дверь за 7 минут до начала перерыва и хамил людям.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 19:08
Банк суворо виконує закони та підзаконні акти, включаючи ті, що вимагають виконання противірусних заходів.
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В першу чергу аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезінфекцію. В той самий час відділення це, поки що, невід’ємна частина банківського обслуговування певної частини клієнтів та операцій.
Нагадуємо, що більшість операцій ви можете провести онлайн в Приват24.
Що стосується поведінки охорони, обов`язково розберемося в зазначеній ситуації та додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
Vadim75 27 січня 2021, 17:18
В ПриватБанке счета нескольких предприятий уже не один год. Довольно значительные обороты и остатки по счетам. Вдруг 19.01.2021 г. по нескольким предприятиям банк заблокировал счета из-за отсутствия обновленной анкеты предприятий. Анкеты были предоставлены, но счета неразблокированны. На все обращения ответ- ваша анкета в обработке… Говорят что обработка анкеты займет от 8 до 18 дней в связи с их большой нагрузкой… Таким образом предприятия на этот срок полностью лишены оборотных средств и не могут осуществлять платежи. Как зарплату, налоги, оплату поставщикам. То есть работа предприятий остановлена. Вопрос в том, что это незаконно и то, что не хватает персонала это не проблема клиентов. Поэтому всех предостерегаю — не связывайтесь с этим банком, если не хотите остаться без средств для осуществления деятельности на неопределенный период. Открывайте счета в других банках и переводите туда свои денежные средства. Закрывайте в ПриватБанке депозиты, зарплатные проекты. Потом вы не сможете доказать, что виноват банк в несвоевременной уплате налогов, зарплаты, расчетов с контрагентами. А я собираюсь подавать на ПриватБанк в суд с требованием возместить убытки, упущенную выгоду и вред здоровью. Так как блокировка значительных средств на счетах без основания привело меня к прединфарктному состоянию.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 19:00
Нам дуже шкода, що для вирішення цього питання вам довелося вже публічно звертатися до банку. Ми зробимо все можливе для його якнайшвидшого вирішення. Додатково вам були надані пояснення в телефонному режимі.
leonmak 27 січня 2021, 17:08
16 декабря 2020 г. закрыл все счета ФОП в банке. Менеджер банка рассчитала мне сумму по кредиту КУБ, которую мне надо погасить для досрочного погашения кредита, которую я тут же внес в кассу.04 января 2021 г. на своей странице Приват 24 я обнаруживаю якобы у меня задолженность по кредиту в размере 1120 грн. Я делаю заявку № 29220205 от 04,01,2021 г. с просьбой разобраться, мне обещают принять решение по этому вопросу и дать ответ до 05,01,2021 г. Ответ мне дал какой-то оператор по тел. 12,01 и сообщалось что у меня задолженность в размере 2240 грн. 13 января я опять сделал заявку № 29283500 — обещали разобраться и дать ответ до 15 января. Сегодня 27 января — до сих пор мне не ответили, откуда у них берутся мифические задолженности и почему они растут ??? В свое время в августе 2020 г. я выполнял банку (по договору субподряда) работы. Основной подрядчик эти работы сдал и до сих пор не получил за них оплату. Как можно работать с таким банком ???
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 18:08
За результатами розгляду вашого звернення з вами зв`язувався в телефонному режимі наш співробітник та пояснив ситуацію щодо заборгованості.
Додатково зв'яжемось з вами повторно для уточнення з ваших питань.
almaz69 27 січня 2021, 10:40
Здравствуйте! 30.11.2020 года приватбанк без предупреждения забрал у предприятия кредитный лимит, когда позвонил, мне сказали, что из-за того, что нет анкеты. Заполнил анкету (не без проблем, долго не мог загрузить из-за большого объема устава), отправил в банк. Анкета очень долго была на рассмотрении и вот наконец появилась в виде «предварительный просмотр».Звоню в банк спрашиваю когда дадут кредитный лимит, мне отвечают, когда будет фин. отчет за 2020 г. Сейчас понимаю, что нам больше не дадут кредитный лимит, поэтому открываем счет в другом банке. После приватизации Приватбанка отношение к клиентам стало ужасным. Раньше банк из своего анализа определял кредитный лимит, сейчас сплошные преграды. У нас никогда не было просрочек по платежам и по движению по счету всегда можно определить состояние предприятия, а сейчас Приват требует то анкету, то фин. отчет, которого еще нет. Не рекомендую никому Приват, потому что в любой момент может ожидать неприятный сюрприз.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 14:06
Розмір кредитного ліміту залежить від безлічі факторів, у тому числі від оборотів за поточними рахунками в нашому банку, кількості продуктів, якими ви користуєтеся, від того як ви погашаєте або не погашаєте кредити в нашому та інших банках.
Ви можете самі впливати на розмір вашого кредитного ліміту. Чим активніше ви працюєте за рахунками, і чим більше продуктів банку використовуєте — тим вище буде розмір вашого кредитного ліміту.
Можливо вас зацікавить розрахунок Кредиту за програмою Кредит під депозит, це можна зробити по запиту на сторінці https://privatbank.ua/business/kredit-pod-depozit
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nfnflka 27 січня 2021, 10:03
Відділення за адресою: Львів, вул. Княгині Ольги, 106
Я, неодноразово зверталася до ПриватБанку з проханням розтермінувати мій борг по кредитній карті в сумі 13 577.75грн., в оплату рівними частинами терміном на 10міс., тому, що я пенсіонерка, інв. 2гр. з дитинства, отримую не велику пенсію і не маю можливості погасити борг, сплачуючи кожгого місяця відсотки по кредиту в сумі 600−700грн. В зв«язку з весіллям доньки, я змушена була скористатися позикою банку, розраховуючи на те, що Банк піде мені на зустріч, так, як в мене бездоганна кредитна історія і я є давнім клієнтом ПриватБанку. Я дуже хочу віддати борг, тільки прошу, допоможіть мені, переведіть його в оплату частинами. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:42
Умови користування карткою однакові для всіх власників. Для погашення використаного ліміту кредитної картки вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки ви повністю його не погасите.
Детальна інформація на сторінці: https://pb.ua/karta
Илья Пугачев 27 січня 2021, 0:30
Приватбанк вымогает выплатить 500 грн. кредит, который я никогда не брал. Я около 14 лет пользуюсь всевозможными кредитами, в том числе и большими, и ни разу не было ни одной просрочки. А тут они мне сообщают что я взял кредит 500 грн и не оплачиваю. Сумма небольшая конечно, но портит безупречную кредитную историю. Надо сказать, что банк на контакт не идет, на звонки не отвечает. Только шлют смски о непогашенном кредите. Ужасный совковый банк, даже наверно хуже чем Ощад. Всем рекомендую с Привата уходить.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:34
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝