Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kusiakliuda 4 травня 2021, 14:31
Звернулася до фахівця Іван в додатку Приват24, швидко вирішив проблему. Все детально пояснив👍👍👍👍
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 15:59
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Іван — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
ruslan121 4 травня 2021, 11:23
Опишу опыт пользования ПриватБанком на нескольких ПЕРСОНАЛЬНЫХ случаях:
1) никаких проблем при получении валютных переводов.
В банке, которым пользовался до Привата снял деньги с карты в день зачисления, и на следующий день был должен 400 гривен, так как у них изменился курс 🤦‍♂️
2) в отделениях вежливые и пунктуальные сотрудники.
Опять же, исходя из личного опыта я ни разу не сталкивался с хамством.
3) поддержка работает четко и оперативно.
Пример из другого банка, который поставил модного нынче телефонного бота:
Бот: скажите, чем я могу вам помочь?
Я: *четко и внятно озвучиваю вопрос*
Бот: к сожалению, я вас не поняла. Хорошего вам дня!
*конец разговора*
И ЭТО ВООБЩЕ НИ РАЗУ НЕ ВЫДУМАННАЯ ШУТКА, РЕБЯТА.
У Привата такого нет, к большому счастью. Да, даже если телефонный бот работает не идеально, то ты можешь быть уверен, что в конце он просто свяжет тебя с живим сотрудником.
4) ни разу не испытывал проблем с конфиденциальностью данных.
Вообще поднимать вопрос о том, что ПриватБанк «сливает что-то куда-то», как минимум, не совсем корректно, учитывая то, что все мы зарегистрированы на десятке, а то и сотне сайтов, где указываем и номер телефона, и имя, и город, и так далее.
И в заключение, из последнего (после чего я и решил написать этот отзыв). ПриватБанк реально помог вернуть предоплату у недобросовестного продавца.
Итак, исходя из ЛИЧНОГО опыта, на данный момент — это лучший банк, которым мне приходилось пользоваться.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 12:43
Добрий день!
Дуже дякуємо вам за такий розгорнутий та детальний відгук!
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
hunterelectric 3 травня 2021, 21:47
Приходит смс на мобилку, о возврате денег за покупку и состоянии баланса. Ссылку на скрин прилагаю (сколько проживет не знаю) https://skr.sh/s7sxOJDwepw?a
Так вот там написано переказ 70.56 баксов на карту, и тут же пишут баланс по карте 108.83, но такой баланс был еще в апреле месяце. Вообщем как работали на авось, так и работают. Для простого человека это смс взрыв мозга, но для них в порядке вещей.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 11:03
Добрий день!
У зазначеному скріншоті баланс картки вказується у валюті зарахування за курсом дня здійснення операції.
У разі, якщо ви не згодні з діючим балансом, або ж у вас виникли додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fedia1994 3 травня 2021, 17:12
КО***Й банк. По рекомендации консультантов открыл Gold карточку. Спустя время пошёл в банк её закрыть. Мне по сути отказали. И потом я о ней забыл. На ней образовался долг 90 гривен. Так эти *** ПриватБанка звонили моей маме и угрожали. Я очень хочу придать этому делу огласку. Я ни за что заплатил 90 гривен. Плюс эти *** моей маме нервы трепали. Ещё вопрос откуда они её номер телефона нашли. Настоятельно прошу игнорировать этот банк. Оценка из 5(пяти) ставлю 0(ноль)
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2021, 19:01
При відсутності заборгованості ви можете закрити картку в будь-який момент в особистому кабінеті Приват24. Щоб розібратися в причинах, з яких вам відмовили в закритті, написали вам в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 травня 2021, 9:30
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vveter 3 травня 2021, 2:35
Работники привата сливают информацию о клиентах банка налево и направо. Кому то за деньги, кому то просто так, но это 100% факт. После того, как обращение в службу безопасности (были названы ФИО работника, который сливал инфо, ФИО людей, которые были «слиты» и даже время +/- 1 час) не дало абсолютно никаких результатов, отказался от использования этого недобанка. Будьте бдительны
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2021, 11:26
Банк дотримується політики нетерпимості шахрайства.
Ми звернулися до вас в приватних повідомленнях, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 травня 2021, 9:28
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kurd 2 травня 2021, 19:51
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 43/1
Приват банк не напоминает клиентам о приближении даты текущего платежа по кредиту. Приват банк ставит перед фактом что у вас образовывалась просрочка по оплате кредита и начисляет штраф. Приват банк делает рассылку рекламы на вайбер. А сообщить за пару дней что нужно внести средства для оплаты кредита приват банк на вайбер не может. Деньги это все имидж это НЕ что думаю таков должен быть лозунг Приват банка.
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2021, 11:19
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, рух коштів, графік платежів доступні в особистому кабінеті Приват24 https://privat24.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KoMuK 2 травня 2021, 13:47
Много лет пользовался услугами Приватбанка и были разные ситуации, но до такого маразма еще не доходило. Сестра пошла пополнять монобанковскую карту мамы на терминале приватбанка. Платеж не прошел, номер сестры по которому подтверждалась операцию — не зарегистрирован в приват24. Операцию не прошла, деньги ушли в никуда. Теперь, для того чтобы вернуть деньги сестру заставляют стать клиентом приватбанка. То есть, по сути, если Вы не клиент банка, но воспользовались услугой приватбанковского терминала, то вас будут ЗАСТАВЛЯТЬ стать клиентом либо не вернут деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2021, 15:06
Добрий день!
В даному випадку, повернення коштів можливе лише на картку ПриватБанку. Після відкриття картки, клієнт зможе вирішити користуватися нею чи ні.
У разі необхідності, є можливість закрити картку дистанційно в Приват24, або звернувшись до підтримки банку.
Проблема вирішена
lena5852980 2 травня 2021, 9:26
11лет пользовалась услугами банка. Но в один прекрасный день без объяснения в одностороннем порядке обнулили кредитный лимит, при том что я платила вовремя по кредиту. Постоянно пользовалась кредитной картой. Причину почему обнулили кредитный лимит мне никто не объяснил (сказали не рационально использовали карточку, как не рационально если я оплачивала коммунальные услуги, оплачивала картой в магазине, в аптеке, заправляла машину, пополняла телефон и т. д. пополняла каждый месяц как только получала зарплату. Никогда не задерживала платеж!!!). Получаю пенсию с банке, мой. выплаты, зарплату. За один месяц я погасила 10 тис грн. Оставалось ещё 22 тис. погасить. В результате с меня сняли 2011 грн только проценты (хотя должны были снять 3.4% на остаток суммы по кредиту с 22тис получается 748грн, а сняли 2011грн).
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2021, 11:06
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з незручностями. Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
У разі, якщо ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
Розрахунок процентів за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,4% * 12 / 365,
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,4% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Нарахування процентів проводиться в останній день місяця після закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальніше ознайомитися з інформацією ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
OkValencia 2 травня 2021, 4:44
Я обратилась со сложной срочной ситуацией на горячую линию ПриватБанка в ночное время.
Хочу обратить Ваше внимание на работу Олены Кулиш, профессиональные и человеческие качества которой, позволяют надеяться на ее карьерный рост. Мою сложную ситуацию она предлагала решать различными способами качественно. В течении часа Олена Кулиш не только решила мою проблему, но и уберегла меня от нервного срыва.
От всего Сердца желаю ей благоденствия.
Берегите таких сотрудников.
И премию, пожалуйста, Олене Кулиш!🎉
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2021, 10:00
Вдячні вам за такі теплі слова. Олена, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
MidMaks 1 травня 2021, 19:01
Написав що до проблемі, через 1 мінут відписали все бистро і якісно зробили, і без зайвих питаннь.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2021, 19:12
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SERJIO011 30 квітня 2021, 21:30
Банк списав два рази з універсальної картки по 325 гривень о 09,53 і 09,51 24 квітня 2021 року. Я був вдома з дружиною. Є підтвердження друзів. Банк списав кошти незаконно і списав без мого відома і без моєї дії за адресою Нижнєюрківська вулиця 45а. Я проживаю на вулиці Корольова. Де Ви поділи мої кошти? Люди контролюйте рух коштів. Банк без Вашого відома краде гроші з картки.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2021, 7:54
Доброго ранку!
На жаль, за вказаною інформацією не вдалось знайти дані платежі по вашим карткам. Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі йдемо в приватні повідомлення.
Soul Goodman 30 квітня 2021, 18:42
Мав питання щодо умов по картам Універсальна та Універсальна Gold, та різниці між цими картами, та інші нюанси.
Представник Іван в чаті оперативно відповідав на всі запитання и допоміг прийняти рішення.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 19:13
Добрий вечір!
Наш оператор Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Герман Фредерих 30 квітня 2021, 13:38
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Івана Мазепи, 45
В отделении менеджерам начхать на клиента, не по терминалу не подскажут ничего. Хотел поменять деньги в кассе сказали услуга платная, как хотел достать телефон что бы заснять весь этот процесс так менеджеры завопили, что мы меняем деньги только у кого карта приват банка. То есть по факту банк нарушает статью 13 закона о защите прав потребителя, а конкретно навязывание ненужных услуг банком. Сегодня произошел инцидент с вашим инкассатором по адресу г. Днепр мониторная 1А 30 апреля 13−00. Я сдавал выручку в терминале набирал реквизиты, пришел инкассатор не здрасте, не досвидания закрыл программу и сказал мне надо сделать инкассацию. Это вообще что за ноухау? На замечание инкассатор отреагировал неадекватно и выражаясь нецензурной лексикой. Требую приват банка рассмотреть жалобу в досрочном порядке!
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 14:23
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Проблема вирішена
ZaycevS 30 квітня 2021, 10:40
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 97
Я являюсь клиентом банка уже много лет. Веду предпринимательскую деятельность, все в рамках закона. Уплачиваю все налоги. Хотел воспользоваться своими заработанными средствами, после уплаты налогов. И что вы думаете? оказывается я не имею права! Получил от банка запрос о происхождении средств. ПОДАЛ абсолютно все, что было запрошено (документы+пояснения). Отказали, написали, что требуется дополнительная информация. Снова написал и подал. Этот банк рассматривал мою заявку 5 РАБОЧИХ ДНЕЙ, А РЕГЛАМЕНТ у них 3!!! и что в ответ снова тот же запрос!!! я спрашиваю о конкретизации, а мне «специалист» тупо пересылает одно и то же сообщение!!! ЧТО мне *** делать??? как работать??? и так этот карантин без работы оставил, так еще и банк не разрешает пользоваться своими средствами!!! Не кому больше не советую работать с приватом, бегите от туда в другие банки!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 11:11
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Ekaarerina 30 квітня 2021, 0:17
Помогли вернуть деньги которые попали на карту мошенника, все очень оперативно, общение вежливое!)
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 10:19
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sikorsky 29 квітня 2021, 23:56
Сейчас все онлайн магазины работают по предоплате, и вот эти нелюди решили не отставать и заработать деньги. Кинули на 3000 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 10:00
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
moovietone 29 квітня 2021, 23:07
Відділення за адресою: Харків, бул. Грицевця, 3-А
Не так давно начали приходить мне подозрительные звонки с бки (бюро кредитных историй), что на меня пытаются оформить кредит. Прям все мои данные есть и вот на них оформляют. Я написала заявление, но по нему никто ничего не делает и пришлось взять инициативу в свои руки. Покопавшись в интернете наткнулась на бот глаз бога, там можно узнать какие данные слиты. И сразу пишут откуда именно взяты эти данные. Заплатив за месяц гривен 100 или около того открываю и вижу, что приват слил вообще всё: инн, серию номер паспорта, финансовый номер. Кстати слил не только приват, а ещё и новая почта (номер телефона) и дрфо ещё инн (но приват слил и инн и телефон и вообще всё, прописку, все вместе). Полиция конечно бот не поняла как улику, но теперь не знаю что сделать. В паспортном сказали все равно они паспортныеи данные банку передают, сольют и новый. Совсем я этого не ожидала конечно. Разочарована
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 10:29
Добрий день!
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мір безпеки, але, на жаль, не завжди все залежить від нас.
Можемо вас запевнити, що в банку діють передові методи попередження шахрайства, що надають змогу уникнути витоку інформації.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 травня 2021, 11:12
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий ПШЕНИЧНЫЙ 29 квітня 2021, 22:10
Мне без предупреждения заблокировали две карты, кредитную и зарплатную, по постановлению исполнительной службы, о чём я даже не знал. Долг был 680 гривен по постановлению и три месяца по 280 гривен по оплате частями. И тут началось. Звонки с угрозами, с предложением о продаже автомобиля или дома, для расчета с банком. На мою просьбу снять деньги для расчета с кредитом из карты для выплат, где было на тот момент свыше 20 тысяч, ответ был одолжи, продай, где хочешь возьми, но отдай. Четыре месяца я не мог пользоваться своими деньгами. В конце концов, банк списал средства из карты для выплат, при этом оставил заблокированой кредитную карту. Так как на тот момент, вся семья болела на короновирус, ПриватБанк оставил нас без средств для жизни и загнал в долги.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 9:57
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
При надходженні запиту від виконавчої служби, банк виконує вказані дії у зазначені законом терміни.
На даний час ми бачимо, що обмеження за вашими картками знято після надходження відповідної постанови виконавчої служби до банку.
У разі, якщо у вас виникають додаткові питання при використанні картки, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням або ж до підтримки банку.
privftbank 29 квітня 2021, 21:24
Чистосердечно благодарю сотрудника отдела обращений Артема за помощь по решению вопроса возврата денег на карту Грамотно — оперативно-приятно в общении БОЛЬШОЕ-ПРЕБОЛЬШОЕ СПАСИБО!!! С уважением Людмила Андреевна город Славянск
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 9:06
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук.
Обов’язково передамо оператору Артему. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Vesper 29 квітня 2021, 17:50
С прошлого года обращаюсь на горячую линию банка по поводу рассылок писем. Каждый раз объясняю, что я не являюсь клиентом банка и никогда им не была!!! Операторы обещают удалить адрес эл. посты, но все равно продолжают присылать сообщения! Надеюсь, что данный отзыв хоть как-то повлияет на решение вопроса!
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 19:15
Якщо ви не хочете отримувати розсилку від банку, в кінці інформаційного листа є рядок «Ви отримали цей лист на емейл, оскільки є клієнтом ПриватБанку. Якщо ви хочете відмовитися від повідомлень, будь ласка, натисніть тут. Нам буде вас не вистачати.» При переході по посиланню в листі розсилка буде відключена.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝