Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність операторів КЦ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Inary 12 листопада 2021, 11:48
І так співпрацю з Приватом я почала в студентські роки, коли ще взагалі не знала про фін.установи. Після закінчення ВУЗу я продовжила користуватись карткою, замінивши її на Універсальну. Потім вийшла заміж, замінила документи… Банк надіслав запрошення на уточнення. Якось виділила хвилинку зайти в банк, щоб надати нові документи — однак тоді не працювала система. Адміністратор залу запропонував альтернативу — надіслати фото документів в месенджер. Я відмовилась і мене це збентежило. Документи надсилати невідомо як… Я попросила в такому випадку закрити всі рахунки, адже більше наша співпраця мене не влаштовувала. Мені відмовили, мотивуючи знову ж таки вже наявністю декількох гривень на рахунку. Знаючи про банківську позицію щодо допомоги дітям — попросила перерахувати туди. Знову відмова… Після залишеної скарги і 3 тижнів спілкування з різними операторами — рахунок закрили (ніби).
Але через пару місяців знову почались рекламні прозвони від робота і пропонування кредитів, тощо.
Я потерпіла більше року і ось, коли я вкотре підняла слухавку і почула кредитку від привату — вирішила дзвонити.
Ледве дозвонилась і попросила зафіксувати скаргу щодо дзвінків (цей дзвінок був 08.11), тут же попросила уточнити інформацію про наявність/відсутність рахунків. Запропонували надіслати на емейл після телефонної ідентифікації. Її я, звичайно ж, не пройшла — адреса не співпадала… Ну добре, оператор повідомила, що на рахунок скарги мені перетелефонують і потім надішлють запитувану інфо на емейл.
Дзвінок 10.11 — «ми відключили рекламу, вибачаємось… Блабла, надішлемо інфо на емейл»
Прочекала більше доби. Листа на має
Дзвоню уточнити 11.11 — отримую відповідь, що я не клієнт банку, а скаргу закрили. При цьому зазначили, що лист дійсно не надсилали.
Повторно фіксую скаргу.
Сьогодні 12.11 дзвонить співробітник і каже, що відповідь надішлють на юридичну адресу і на емейл. Уточнюю юридичну адресу — дівчина вимикає звук і вмикає коли вже говорить чи то номер будинку, чи то номер кімнати (нагадаю — рахунок відкрито в студентські роки). Прошу повторити що таке 92/98 — хамовито «ваша адреса». Кажу повторіть повністю, бо я не чула. Вона знову хамить. Наполягаю на повторі і чую адресу гуртожитку, але ж я після одруження зверталась… як так??? Зазначаю, що просила надіслати на іншу адресу — оператор знову хамить. прошу зафіксувати скаргу, що мою попередню розмову взагалі ігнорували, а я там зазначила іншу адресу — відмова.
Прошу більш наполегливо, бо знаю свої права — каже «ок» і ніби фіксує. Уточнюю у неї ПІБ, аби вже не бути голослівною — відмова. Прошу табельний і ледве випросила — Людмила, 46341.
Прохання все ж таки надати зворотній зв’язок щодо наявності/відсутності рахунків у банку, щодо розірвання дкбо та скарг, які були залишені.
Додатково зазначу, що після такого спілкування буду наполягати аби чоловік закрив у вас рахунок також (включаючи ФОП), бо спілкування операторів — це верх некомпетентності та хамства. Дуже прошу прослухати розмови — оскільки жодного слова агресії від мене не було до поки ваші оператори не включили дурня. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 12:52
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.

Коментарі - 3

+
0
Inary
Inary
12 листопада 2021, 13:05
#
А пойдите лесом Если вам нравится когда вас обманывают — вперёд и с песней
+
0
Inary
Inary
12 листопада 2021, 13:05
#
Надала додаткову інформацію для уточнення в особисті повідомлення
+
+20
kingcity
kingcity
12 листопада 2021, 14:50
#
Не повезло Вам, у них є і хороші оператори у службі підтримки. Але сама установа — так, скочується все нижче, по можливості варто подалі від них триматись, ну або дуже обережно з ними співпрацювати.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 43.1
USD 39.55 40.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 43.1
USD 39.55 40.15
Всі курси банку