×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Обслуговування при оформленні картки.
Завжди шводко, вичерпані відповіді і зрозумілий план дій. Дякую
З радістю допоможемо в будь-якому питанні :)
Написати коментар
Терминал «съел» деньги, но на карту мне не зачислились
Перепрошуємо за незручності.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію за вашою ситуацією та зв'яжуться за результатом перевірки.
Коментарі (1)
Допомогли відновити доступ закордоном
Можете на нас розраховувати де б ви не були. Наші колеги на сайті онлайн 24/7.
Написати коментар
Сливают данные клиентов
Второй телефон — это не отдельный девайс, а Е-Сим, установленная на мой айфон, потому привыкнуть сразу было сложно чтобы видеть кто звонит. А спустя ровно неделю после открытия счета звонок с неизвестного номера. Я на автомате поднимаю трубку, а там отдел по задолженности давно несуществующего Дельта Банка. Банка нет, отдела тоже значит нет. Вывод — это мошенники. Только к вечеру я обратила внимание что звонили на мой банковский телефон, который не знает никто, обратились по ФИО, то есть они знали кому звонят. А это значит, что Приват весьма оперативно слил мои данные непонятно кому. Я оставила официальную жалобу в чате поддержки, скрины есть. Спустя 3 дня со мной связалась девушка и заверила что они все проверили, в мою анкету никто не заходил, быть такого не могло.
Ответа вижу два: либо у Приват дырявая безопасность и их данные крадут, да так что они сами того не видят, либо они просто сливают свои базы направо-налево.
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Коментарі (18)
Распечатка квитанции операции в терминале
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Написати коментар
Тотальне закриття відділень по всій країні, підриває довіру до ПриватБанку і держави зокрема.
Відділення надавало якісні послуги, а у самому відділенні було завжди людно.
В західному управлінні закриття мотивують ніби то нерентабельністю відділення, хоча жодних підтверджуючи документів надити неможуть. Мовляв курс на скорочення таких відділень був затверджений наглядової народною Привату, і ніяк вплинути на це необдуиане рішення можливості немає…
Закриття спричиняє незручності багатьом клієнтам банку, а особливо людям літнього віку, котрим важко коричстуватися онлайн сервісами…
Приват, за підсумками 2020 р став найприбутковіші банком України, то невже відділення, котра працювало з 2005 року раптом стало тягарем.
Коли у 2016, банк було рефінансовано з держбюджету, фактично грошима платників податків, котрі і є клієнтами банку. То, тепер до думки цих платників, ніхто не прислухатися…
Перепрошуємо за можливі незручності.
Для зручності клієнтів нами активно розвиваються віддалені канали обслуговування. Так в Приват24 можна здійснити більшість необхідних операцій не виходячи з дому. Велика мережа банкоматів та терміналів самообслуговування дозволяє проводити ще більше операцій без звернення у відділення, в тому числі, операції з готівкою.
У разі виникнення питань доступна цілодобова підтримка по телефону та онлайн на нашому сайті, де наші колеги залюбки допоможуть і підкажуть як вирішити виниклі питання.
Написати коментар
Задоволена роботою банку
Ми завжди поряд і раді допомогти :)
Дякуємо за ваш вибір.
Написати коментар
Лишают денег без предупреждения
При створенні заявки на повернення коштів ми можемо вказати вашу картку ПриватБанку замість телефону. Таку заявку можна подати звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Щоб уточнити деталі ситуації йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (3)
Отключение питания банкомата при транзакции. Киев. Соломенская площадь 2
Перепрошуємо за незручності.
За вашим питанням вже зареєстрована заявка на повернення коштів. На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (5)
Актуалізація даних
Чесно кажучи, не розумію навіщо ці всі процедури потрібні щороку. ІД код у людини не міняється все життя.
Словом, Приватбанк робить усе можливе для комерційного самогубства.
Актуалізація даних — не наша примха, а необхідність обумовлена діючим законодавством.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти з вирішенням питання.
Коментарі (5)
Отзыв о работе банковского работника и самого банка
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Обов'язково передамо Івану вашу подяку.
Що ж до питання картки, то автоматичне списання відбувається у разі, коли картка вийшла на прострочення. Своєчасно поповнивши мінімальний платіж можна уникнути подібної ситуації.
Ми активно розвиваємо канали самообслуговування, щоб ви мали змогу проводити всі необхідні операції віддалено та не звертаючись до відділеня. А у разі виникнення питань наші колеги в підтримці цілодобово на зв'язку та готові допомогти.
Написати коментар
Очень печально…
То теперь блокируют…
Я просто охреневаю от такого маразма
У меня лично заблокировали карту, у которой нет задолженности, и даже льготный период не истёк, просто только за то что на убки они якобы нашли у меня кредит…
При том что я в шоке!!! Просто мягко сказано, и мне сразу заблокировали…
Но здесь кстати выяснится момент, что на меня оформили кредит мошенники. Дело конечно в полиции и мы выясним откуда же мои данные слили…
Ведь по сути Я пользовалась только услугами приват банка… Вот и думай как после всего доверять приват у!!!
Я очень сильно разочарована в банке.
И думаю что пути наши разошлись.
Шкодуємо, що ви оцінюєте весь банк лише за критерієм надання вам кредиту.
Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи зменшити ліміт по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено. Є велика кількість змінних на основі яких відбувається перерахунок ліміту.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Коментарі (1)
Попытка закрыть карту, выписаную по доверенности и открыть простую ткрыть
мне продолжали пенсию выплачивать на карту, меня автоматом переведут на почту. А это значит, что мне надо обращаться в соц. службу, чтобы ходили платили коммунальные, так как я одинока, детей, мужа нет. Что мне делать? И если перестанут переводить пенсию на Приват, карта будет заблокирована или как? И я таки могу открыть простую пенс. карту вместо теперешней по доверенности или нет? Оценка 0, так как результат, кроме потери остатков здоровья -0.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших клієнтів виникало якомога менше необхідності йти до відділення. При відсутності надходжень цільових виплат картка не блокується.
У разі необхідності, ви завжди можете закрити картку в web Приват24, в меню: 'Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки'. Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку — Digital). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Написати коментар
Некорректный баланс по карте и удаление выписки из мобильного приложения
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в веб Приват24, в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.
Коментарі (2)
Обманывают клиентов!!!
Коментарі (1)
отказ в обслуживании
Коментарі (8)
Ужас, а не приват. банк
Дозвольте пояснити, що маючи рахунок «Бонус Плюс», ви нічого не втрачаєте, а навпаки – отримуєте додатковий дохід.
При розрахунку картками ПриватБанку вам повертається частина покупки у вигляді грошових бонусів на спеціальний рахунок «Бонус Плюс» своєї картки.
Звертаємо вашу увагу, що зарахування процентів, нарахованих на залишок власних коштів по картці «Універсальна» відбувається саме на рахунок «Бонус Плюс». Податок становить — 19,5%.
Витратити суму накопичених бонусів ви можете в будь-якому магазині мережі «Бонус Плюс». Переглянути список торгівельних точок є можливість за посиланням: https://bonus.privatbank.ua/
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Приват Банк в очередной раз показал свой уровень работы теперь не только по обслуживанию клиентов, а и с официальными запросами от управления патрульной полиции г. Киева
15.02.2021 г. следователем управления патрульной полиции был направлен официальный запрос исх.№ 5271/41/11/5−21 на предоставление видеозаписи с камер данного отделения. Обратилась с данным письмом в отдел службы безопасности, которые находятся по тому же адресу, на что все сотрудники дружно ответили «Вам мы не имеем права ничего показывать, приезжаете со следователем и флешкой, тогда видео предоставим.» На следующий день я приехала к ним, вместе со следователем, нас ожидал новый ответ: «мы ничего не имеем права предоставлять без запроса с центрального офиса или Вам надо ехать в ГО, которое находится в г. Днепр».
Ну как так, зачем было говорить одно, а на следующий день уже совершенно другое? Как будто сотрудники специально издевались! (культурным текстом тяжело описать всю эту ситуацию.) Я не могу понять в чем такая конфиденциальность видео на улице, в чем была сложность показать видеозапись представителю правоохранительных органов?
На сегодняшний день видео от банка в управление патрульной полиции так и не поступило. Такое впечатление что предоставление видео специально затягивается, чтобы его по истечению срока хранения просто удалить. В данном случае можно рассматривать как препятствие следствию.
Исходя из всех ситуаций описанных выше, все больше подозрений что в мой автомобиль въехал именно кто-то из сотрудников данного отделения.
Я уверенна, что если бы на моем месте оказался кто-то из сотрудников Приват Банка, или важный «VIP» клиент, вопрос бы решили намного быстрее и без официальных переписок.
Оставайтесь пожалуйста людьми, вне зависимо от должности и социального статуса, помните, что в такую ситуацию может попасть каждый!
Ваше питання вже на розгляді. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Прошу замінити Бонус+ на Кешбек з реальними грошима, замість міфічних бонусів
Що ви пропонуєте сьогодні? Кілька торгівельних закладів (надання послуг), для отримання бонусу у яких треба їхати у якусь частину міста, спеціально шукати їх, витрачати на це час. Аби отримати бонус. Так само треба їхати їх десь шукати, витрачати час, аби витратити бонус. Бо ж використати його можна лише там, де вирішили Ви. А бонус настільки мізерний, що оплатити ним у цих закладах практично немає чого.
Я клієнт Приватбанку зі студенських років, вже 10 років. Останні роки я не маю уявлення, де використати ваш бонус+. Останні кілька років знаєте, як я використовував його? — він був настільки мізерним, що на нього я зміг купити лише упаковку сірників у Вопаку, коли я опинявся біло того Вопака, але у буденному житті щодня Вопак не входить до місця моєї роботи чи проживання.
Ви чудово знаєте що у інших українських банках, ваших конкурентах є програмии кешбеку, які дозволяють отримувати бонуси, гроші протягом місяця у вибраних категоріях — Продукти, АЗС та автомобілі, Краса та здоров’я, Спорт та розваги, Таксі, Тварини, Подорожі і тд. Такі кешбекові програми є у Ідеа банку, альфабанку, Авалі, Монобанку.
Ваш колишній топменеджер Дмитро Дубілет, співзасновник Монобанку та його колеги зрозуміли, що бонус+ застарів та вичерпав себе. Люди не хочуть ходити та шукати ті кілька магазинів на все місто, де можна отримати / використати бонус від бонус+.
Ви влаштовуєте регулярно маркетингові акції у яких пропонуєте тимчасовий кешбек певній категорії клієнтів за певні дії протягом місяця. Чесно кажучи кілька разів реєструвався, але більшість акцій не підпадала під мене як клієнта або мої дії.
Натомість ви категорично відмовляєтесь від запровадженні постійного кешбеку по категоріях витрат, як у вишче перелічених мною банках. Ви заробляєте щодня на клієнтові на комісях, винагородах, кредитах, комісійній винагороді за інтерчейндж і тд. Водночас ви не бажаєте дати клієнту таку можливість клієнту. Це прикро.
Світ не стоїть на місці, все змінюється. ПриватБанк теж змінюється, чудовий приват24, оновлення інтерфейсу. Але у питанні Бонус+ Ви залишилися на рівні розвитку 5−7 річної давності. Це ваш програш. Я спілкувався з працівниками приватбанку, писав неонаразово на цю тему — у відповідь простий ігнор.
Дякуємо вам за відгук. Ми враховуємо думку кожного клієнта. Кешбек в ПриватБанку існує, однак доступний у разі:
— розрахунку за покупки онлайн з сервісом БонусОнлайн https://bonus.privatbank.ua/ua/cashback. Щоб отримати кешбек від покупок в інтернеті, необхідно щоразу переходити на сайти інтернет-магазинів через сервіс;
— акцій https://newpromos.privatbank.ua/;
— отримання персональної пропозиції від банку в межах певної категорії клієнтів та/або продуктів через SMS, e-mail чи повідомлення в Приват24.
Мережа партнерів програми Бонус + досить велика. З повним списком торгівельних точок ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://bonus.privatbank.ua/
Також, не варто забувати, що в нашому банку є «Дисконтний клуб» — це програма лояльності для власників карток класу Gold, Platinum, World Black Edition Mastercard, Infinite ПриватБанку, які в точці-партнері «Дисконтного клубу» отримують до 30% знижки при оплаті карткою.
У випадку додаткових чи невирішених питань з банком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Борьба с мошенниками
Вот контакты человека чтобы и вас не кинули. Скайп — dmitro. sparta
Телеграм — @info_sparta
E-mail — dmitro. sparta@gmail.com
https://freelancehunt.com/freelancer/Dmitro_Designer.html
https://www.behance.net/w_sparta
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином, але після офіційного запиту поліції.
Коментарі (2)