Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Olha2007 9 березня 2021, 14:10
При пересылке собственных средств с пенсионной карты на собственную карту другого банка заставили стоять 10 минут возле банкомата и называть свою личную информацию. Как только выпишут из больницы сразу аннулирую все счета, включаяя бизнес аккаунт
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:45
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
ПриватБанк піклується про безпеку коштів клієнтів та, для уникнення можливих дій зі сторони шахраїв, банком може здійснюватись додаткова перевірка при здійсненні переказів
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Проблема вирішена
Юрій Чучук 9 березня 2021, 13:56
Відповідно до тарифів банку при переказі (за реквізитами) діє комісія 3 грн. Але чомусь при переказі на поточний рахунок в іншому банку приват 24 розраховує комісію у відсотках
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:30
Добрий день!
Банк здійснює прозору політику комісій за здійснення переказів, ознайомитись з якими ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Також, перед підтвердженням переказу, Приват24 надає інформацію щодо суми комісії за його здійснення, що дозволяє клієнту додатково ознайомитись з тарифом.
Alexey55 9 березня 2021, 13:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 108
Хочу выразить искренние слова благодарности коллективу отделения и отдельно Вашему специалисту Березовской Ирине Сергеевне!
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Приватбанка много лет.
Неоднократно в операциях мне помогала Ирина Сергеевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница; во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Ирине Сергеевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.
Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения.
Она хороший пример честности, добропорядочности, компетентности, высокого профессионализма в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!
С праздником Вас и Ваш уважаемый коллектив! Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ви можете на нас розраховувати в будь-який момент. Ми будемо поряд і залюбки допоможемо!
Юлия Соломенцева 9 березня 2021, 13:40
Благодарна отделу по вопросам с клиентами. При осуществлении полной предоплаты товара, мною не был получен товар в течении длительного периода.
Сотрудник Приват банка в течение 10 минут решил вопрос с продавцом о товаре или возврате денег.
Выражаю свою благодарность данному отделу за оперативность и помощь клиентам банка в разрешении подобных ситуаций.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 15:04
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DariaOrdynska 9 березня 2021, 13:35
Три дні я намагалась закрити свою валютну карту. Натрапляла на «фахівців «але сьогодні (9 березня) в 13:00 знову написала в підтримку і ФАХІВЕЦЬ Анастасія нарешті допомогла мені. Дуже приємна, вихована і професіонал своєї справи. Дуже тобі вдячна, все зробила швидко, завжди залишалась на зв’язку і просто підняла настрій. Подальше таких працівників Приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 14:59
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 березня 2021, 18:22
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
nika19 9 березня 2021, 12:35
Відділення за адресою: Харків, вул. Отакара Яроша, 18-Д
Добрый день! 20.02.2020 неизвестным лицом на мое имя были взяты онлайн-кредиты в трех финучреждениях-Еврогроши, Гоуфингоу, Динеро. Я написала заявление в полицию-подключилась и киберполиция и адвокатская контора по защите прав человека. Были написаны всевозможные исковые заявления, назначены даты в суде. И вот тут самое интересное началось--кредиты выдавались полностью без идентификации личности --аргумент для выдачи был (пришли все распечатки с этих финучреждений) по номеру телефону , — который был у меня подвязан к зарплатной карте в 2010 году! Телефон был контрактный, на меня не оформлен. И далее в этой распечатке были все номера телефонов за 10 лет! которые подвязывались к моей зарплатной карте, а также места работы/регистрации и проживания! Были такие сведения, которые никто не знал, кроме приватбанка.Я случайно в полиции познакомилась еще с аналогичным потерпевшим Александром Ш. на него взяли 4 кредита по номеру телефона, который был привязан к зарплатной карте в Приватбанке в 2004—2005 гг. То есть мошенники имея всю базу, пробивая номера телефонов и если номер свободен -подключают и берут кредиты. Именно по мне номер был куплен 19.02.2020 г. создана эл/почта и все … Я писала также жалобу в Нацбанк, как имея лицензию на выдачу онлайн кредитов -люди не идентифицируются-выдают всем!!! и приватбанк им в этом помогает!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 13:14
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Безпека особистих даних наших клієнтів є головним пріоритетом банку та банк не надає інформацію третім особам.
Банк не може контролювати та нести відповідальність за дії сторонніх організацій щодо здійснення їх ідентифікації клієнтів.
Для вирішення питання радимо дотримуватись рекомендацій правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владимир Петренко 9 березня 2021, 9:51
Я купив бейсболку чоловічу за 200 гр в ПБ Л П Одяг для сім"ї в м. Дніпро наб. Перемоги 30 і оплатив через термінал #I0110INL 04.03.2021 11.12.25 чек№ 0000002591003965 Код авторизації 110040 RRN:48524703219 Сьогодні вже 9 березня ні слуху… ні духу… Прочитавши відгуки …я зрозумів що це лохотрон який уже існує не один рік…Мені незрозуміло як так можить це робитись через ПриватБанк… Жах якийсь…
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:53
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VladE 8 березня 2021, 18:43
Этот банк не пропускает платеж с интернет-карточки в сумме 99 грн. Деньги на карточке есть. В чате говорят, что интернет карты приватбанка не предназначены для оплаты в интернете сервиса Мегого, а надо открыть диджитал-карту. Мегого говорит, что проблема на стороне приватбанка. Что делать? Думаю, надо менять как Приватбанк так и Мегого
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:58
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви не змогли здійснити бажану операцію.
Хочемо пояснити, що за вказаною операцією в банк надходить запит на створення операції за окремим токеном (віртуальним рахунком) картки, що не припустима для інтернет картки.
Також, через те, що торгова точка використовує термінал іншого банку, на його налаштування може вплинути лише магазин, що його використовує.
На даний час банком розроблено можливість створення digital карток за допомогою Приват24.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Після створення картки, ви можете перевести кошти без комісії з інтернет картки на digital картку «Універсальна».
Ch192007 8 березня 2021, 17:23
Универсальная карточка банка, мной была заблокирована, без полной идентификации клиента была разблокирована банком, безопасность банка не просто не заинтересовалась странными операциями с множествами отказов, а еще и предлагала помощь в снятии денег с карты, на все запросы получил отписки никакого конструктивного диалога. Законы Украины игнорируется, он не для руководства Гос.банка.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:49
Добрий ранок!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, рекомендуємо відкрити окрему картку, яку ви зможете використовувати на сайтах, які ви вважаєте підозрілими та завжди ознайомлюватись з умовами сайту, на які погоджуєтесь при додаванні картки.
Раніше з вами зв'язувались співробітники банку та надали інформацію щодо ситуації, що виникла, а також, банком було надано офіційну відповідь на ваш запит.
Проблема вирішена
M1shay 8 березня 2021, 14:55
Відділення за адресою: Рівне, пр-т Миру, 8
Вчера я хотел открыть интернет-карту, но мне отказал банк уведомлением: «згідно рішенням банку відкриття інтернет-картки відхилено». Я обратился в службу поддержки, и на второй день мне позвонил оператор, он сказал что мое открытие интернет-карты закрыто навсегда, аргументировал этим что я мол много раз закрывал и открывал карту, ну так я для своей безопасности это делал, и в договоре нету такого что при закрытии и открытии интернет-карта карт мне заблокируют навсегда! Это недопустимо!
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 17:50
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг Банк має право встановлювати обмеження щодо кількості випущених карток одному Клієнту.
Ви можете користуватись іншими картковими продуктами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sokolova26 8 березня 2021, 14:30
Здравствуйте. Я очень рада, что в приложении «Приват24» есть такие замечательные специалисты, которые с пониманием и ответственностью подходят к решению того или иного вопроса. Особенно хочу выделить специалиста Лену, которая действительно профессионал своего дела. Не только помогла с лёгкостью решить вопрос, но и зарядила позитивом на целый день 😺😇😉
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 16:51
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iryna Mak 8 березня 2021, 11:56
У мене були технічні проблеми із додатком приват24, не могла зайти в нього, смс підтвердження не приходило на номер телефону та через це було багато незручностей. Попередньо спілкувалась з людьми в банку, вони нічим допомогти не змогли. Сказали звернутись в онлайн допомогу додатку. Спершу коли я звернулась до оператора мені нічим не допомогли, я була розчарована, але потім мені попалась чудова дівчина Ельміра, яка мені допомогла зайти в додаток та налаштувала всі смс! Дякую тобі Ельміра!
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 16:46
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ми завжди поруч і готові допомогти :)
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше проаналізувати консультації операторів.
Дякуємо, що ви з нами!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 березня 2021, 20:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Приват банк давно стал расстраивать, но в последние 3 года отношение к клиентам ужасное. Заказывала их платную карту с дизайном из-за чипа (это наверное единственный банк который не имеет бесплатных чипов карт), заказала, но никто из консультантов не подсказал что чип нужно активировать в банкомате, из-за чего мне выпустили вторую карту сотрудники отделения, так как думали что карта не рабочая и только потом мне рассказала директор отделения что нужно записать пин код через банкомат.
Второй случай произошёл недавно ребёнок увидел на сайте новый дизайн карты с Чипом (о боги) пошёл в отделение, выдали карту со старым дизайном и тарифами 2017 года. Ребёнок расстроился так как на сайте нам обещают другое, а выдают старые карты. Написала в поддержку мол почему так, оператор Мария ответила что новые карты только для городов Днепр и Киев, на сайте об этом ни слова, а все остальные пока могут заказать платную карту или довольствоваться тем что имеют. Заказать карту Новой почтой нельзя. В общем расстроена, хочу закрыть все счета в этом банке и больше не иметь с ними дела. С каждым днем все хуже становится. Тарифы вообще ужас.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2021, 14:16
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. З початку минулого року ПриватБанк відкрив оформлення нових безкоштовних «кольорових» карт з безконтактної технологією в більшості відділень. Ви завжди можете уточнити наявність потрібного пластику у відділенні за зверненням до підтримки банку.
Що стосується описаної ситуації з активацією карти,
дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок, ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Vera25lk 7 березня 2021, 13:13
Я, Довга Віра Яківна хочу висловити велику подяку працівниці Новопсковського відділення приватбанку Донцовій Юліі за високопрофесійну допомогу у вирішенні питання у відновленні шаблонів за сплату комунальних послуг через Приват 24., які я не змогла отримати у колцентрі (заявка 29764297), змарнувала дарма майже півтори години, ажде дозвонити до оператора неможливо, а потім і вирішити нагальне питання. І тільки після звернення до Новопсковського відділення спеціаліст Донцова Юлія вирішила всі мої проблеми. Дякую Юлії за її професійність і чуйність. З повагою Довга Віра Яківна.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 15:06
Добрий день!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Юлії. Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам сервіс найвищої якості, але ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль. Вибачаємося за можливі незручності та сподіваємося на подальшу вашу з нами співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
martos 7 березня 2021, 12:58
Спочатку в грудні 2020 мені повідомили, що будуть заблоковані мої рахунки, доки я не пройду актуализацію. Спробував через приват 24, видправляв скани паспорту та фдентифікаційного коду (я вважав що ідентифікаційний код дається один раз и на протязі життя не змінюється), мені було відмовлено. Коли приїхав до банку то вмене вимагали справки переселенця, якої в мене на той час не було, та де її взяти, не знав. За декілька днів зробів. Привіз, з паспортом і кодом, менеджер зробила всі фото та відправила їх, після цього актуалізація відбулась. Але в березні 2021 мені знов прийшло повідомлення, що необхідно знов пройти актуалізацію в банку (через 3 місяці). В тойже день, взяв документи, поїхав до банку, менеджер знов зробив фото планшетом банку, також зфотографував мене, але через декілька днів знов з’явилось повідомлення, що я маю пройти актуализацію інакше мені заблокують рахунки. Швидше за все головний офіс відмовляє мені в актуалізації данніх. Хоча в них мають бути мої данні і я впевненний, що вони мали змогу порівняти їх з попередніми, але їм це не потрібно. Вони мабуть мають за бажання зробити так, щоб я не міг отримувати кошти, та був вимушений виїхати на окуповану територію та шукати там собі роботу.
Але головний оффіс приватбанку забуває, що окрім нього в країні є ще банки.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 15:11
Добрий день!
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розглянути ваш випадок більш детально.
Проблема вирішена
TECHNOZON 7 березня 2021, 6:37
Уже пол года как не являюсь клиентом банка по решению самого банка.
Пришел получить платиновую карту, мне просто сказали что Вы больше не клиент без объяснения причин.

Никаких объяснений не дали ни сотрудники ни на горячей линии. Заученная фраза — В ОДНОСТОРОННЕМ ПОРЯДКЕ БАНК РЕШИЛ ПРЕКРАТИТЬ ОТНОШЕНИЯ С ВАМИ КАК С КЛИЕНТОМ.

И мне то по сути не только не выдали платиновую карту, а и не продлили текущую.

Очень удивительно чем же я как клиент не устроил банк?
Я полностью был дебетовый клиент. Ни кредитов, ни кредитных карт ни просрочек.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 10:55
Добрий день!
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Полезный комментарий
TECHNOZON 9 березня 2021, 16:46
И так, по итогу проверки Банком, проблеме решена. Карта новая выдана и приглашен в отделение для оформления Платиновой карты.
Ошибки блокировки бывают в любой системе)))

Спасибо Приватбанку за быстрое решение проблемы
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Килияну Светлана 6 березня 2021, 20:22
рекомендую тому що приватбанк завжди поруч, фахівці завжди можуть дати відповідь на любе питання, не залежно від часу особливо дуже зручно користуватися приватбанком не виходячи із дому
я клієнт приватбанку вже протягом десяти років і вже не уявляю щоденне життя без приватбанку
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 10:47
Добрий день!
Завжди до ваших послуг. Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 березня 2021, 20:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 6 березня 2021, 19:57
Мошенница осторожно!!! карта 4314140201251821
Мошенница осторожно!!! карта 4314 1402 0125 1821
татьяна, берет предоплату и исчезает
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 9:27
Добрий ранок!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 6 березня 2021, 19:53
Мошенница осторожно!!! карта 4149 1621 8024 1018 Лученко
на олх
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2021, 9:25
Добрий ранок!
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином, але після офіційного запиту поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iRTA71 6 березня 2021, 17:18
Здравствуйте! Пишу от имени своего пожилого отца, с просьбой о помощи.

Приватбанк Н Е отвечает на наши письма с ЖАЛОБОЙ ни по электронной почте (дважды отправляли запити, вхідний номер 1226-ВБ и 2028-ВБ), ни по обычной, отправляли заказными письмами на главный офис (номера накладных укрпочты № 8561201383391 и 8561201387990)

Мой отец является Вашим клиентом, имеет счет для зачисления ему пенсии IBAN карточка для выплат 516874******7724, в АО КБ «ПРИВАТБАНК», Киев, Украина.

14 декабря 2020 года по ИП № 56130597 старшим государственным исполнителем ВДВС Пахомова А. М. было вынесено постановление об аресте средств должника, в результате чего был арестован счет на его имя карточка для выплат 516874******7724, который открыт в АО КБ «ПРИВАТБАНК», для зачисления пенсии.

Мы с жалобой на это постановление государственного исполнителя обратились в суд, к-й 25.01.21 вынес решение об отмене постановления в части наложения ареста на средства содержащиеся на этом р/с в Приватбанке.
08 февраля 2021 года частным исполнителем исп. округа Донецкой области Горелик Е. Б. было вынесено постановление об аресте средств должника, которые содержатся на всех его открытых счетах, а также на средства на счетах, которые будут открыты после вынесения постановления об аресте средств должника, кроме средств, которые содержатся на счетах наложения ареста та/або обращения взыскания, на которые запрещено законом, и принадлежат должнику, в результате чего был ПОВТОРНО арестован счет на имя моего отца, карточка для выплат 516874******7724, который открыт для зачисления пенсии.

В связи с чем, с 14 декабря 2020 года (уже три месяца) отец не может получать надлежащую пенсию, которая является единственным источником его существования. Согласно части 3 статьи 52 Закона «Об исполнительном производстве» не подлежат аресту в порядке, установленном данным Законом, средства, которые находятся на счетах со специальным режимом использования, спец. и других счетах, обращение взыскания на которые запрещено законом. Банк, другое финансовое учреждение, центральный орган исполнительной власти, которая реализует государственную политику в сфере казначейского обслуживания бюджетных средств, в случае поступления постановления исполнителя об аресте средств, которые находятся на таких счетах, обязан сообщить исполнителю о целевом назначении счета и повернуть постановление исполнителя без выполнения в части ареста средств, которые находятся на таких счетах.

В банк мы предоставили справку из Пенсионного Фонда в которой указано, что счет предназначен именно для зачисления пенсии, также предоставили решение суда, которым указанное постановление от государственного исполнителя 14.12.2020р. отменено, исполнительная служба подала апелляционную жалобу, в которой указала, что снятие ареста со счетов, к-е являются песионными ЭТО ПОЛНОМОЛЧИЯ БАНКА. Частный исполнитель предоставил ответ, в котором указал, что счет является текущим, а не пенсионным, потому отказал нам. Частный исполнитель, сделал вид что справку с ПФУ он не видит, и справку с помесячной распечаткой поступлений на р/с из Приватбанка он тоже не видит. Сотрудники банка нам тоже отказали.
Ситуация сплошной ужас, поскольку три государственных учреждения (что финансируются из налогов граждан) незаконно издеваются над гражданами. Следовательно, на данное время банк незаконно удерживает средства моего отца, чем искусственно увеличивает размер оборотных средств, имеет беспроцентный депозит, получает прибыль. Мой отец не работает и на вышеуказанный счет зачисляется ТОЛЬКО принадлежащая ему пенсия. Других видов дохода он НЕ имеет!

У меня к Вам вопрос, каким образом мой отец должен существовать без средств???, или ваш банк предоставляет бесплатно еду, оплатит коммунальные? Человек на грани сердечного приступа и это будет на совести ваших работников.

Прошу в кратчайший срок сообщить государственному и частному исполнителям о целевом назначении счета и вернуть постановления государственному и частному исполнителям без выполнения в части ареста средств (выплата пенсии, заработной платы), которые находятся на таких счетах.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2021, 18:56
Добрий вечір!
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладує арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в останній актуальній постанові, яка надійшла до банку.
В разі, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної карти.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Щоб ми могли надати більш детальну інформацію має звернутись клієнт власник картки, так як мова йде про дані персонального характеру. Клієнт може отримати консультацію звернувшись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝