Черги і не професійність працівників.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Черги по 25−40 людей кожен день (вже майже рік там така ситуація). — а тут доречно нагадати байку «Про мишей та кактус».
- +
- 0
- komandor95
- 30 вересня 2021, 16:02
- #
Многим людям все ещё удобнее придти в отделение, кассу чтобы оплатить какой-то платёж. Они не умеют делать это самостоятельно, боятся что-то не то нажать и не туда отправить, потому обращаются в отделение чтобы им в этом помогли. Потому и возникают постоянные очереди. Возможно не кому их обучить этому или просто они этого не хотят, нет компьютера, телефон кнопочный чтобы платить дома самостоятельно. Хотя сейчас многие бабушки уже со смартфонами, многие так и оплачивают платежи с мобильного или компьютера, тем самым экономя время. Если у них возникают вопросы, они звонят в службу поддержки чтобы им подсказали куда что нажать. Я сам редко хожу в отделение, а если и приходится туда идти, то зависаю минимум на полчаса там.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення.