Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вас турбує приватбанк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kravchuk123 13 вересня 2021, 8:30
Розкажу цікаву історію, яка забрала півдня мого життя і паскудно попсувала настрій. Преамбула — Маю звичайний рахунок для виплат у «Приватбанку». Працюю офіційно у держустанові, на вказаний рахунок приходить виключно зарплата, жодних інших переказів з нього не роблю. Карткою користуюсь у звичайному режимі, в магазинах і т.д. Приват 24 на телефон не ставлю, бо телефон у мене кнопочний і без андроїда. Сама історія — в один прекрасний момент мені потрібно терміново (терміново це ключове слово) переказати на іншу картку 30 000 грн. Заходжу у приват 24 на комп’ютері, здійснюю переказ, для підтвердження двонить «Приватбанк» з 056, я підтверджую, виключаю комп’ютер. А тепер увага — через 5 хвилин дзвінок з київстарівського номеру, піднімаю трубку. Якась мадам починає розказувати, що вона з служби безпеки «Приватбанку», ніби то виявила підозрілий переказ і розпитувати мою особисту інформацію, прізвище, ім'я, по батькові, адресу… Як кожна нормальна людина, я побажав їй «вечер у хату» і послав у піший похід, номер заблокував. Розв’язка історії — у мене заблокований рахунок, мадам з прокуреним голосом виявилася дійсно працівницею приватбанку. Гроші не перевелися, у мене створилася через це купа проблем на рівному місці, карту вдалося розблокувати через 6 годин, коли актуальність цього різко впала. Мораль байки — служба безпеки «Приватбанку» може дзвонити з звичайних «Київстарівських» номерів, чому вони це роблять нікому невідомо, як їх відрізнити від шахраїв — невідомо теж. Ваші гроші в приваті Ви фіг використаєте, коли Вам потрібно…
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 10:06
Добрий день!
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.

Коментарі - 15

+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
13 вересня 2021, 10:14
#
Я відповів на Ваше приватне повідомлення. Цікаво, що Ви хочете ще з’ясувати? Суть проблеми одна — Ваші співробітники дзвонять із київстарівських номерів, які я не маючи приват 24 на телефоні перевірити не можу. Це спричинило мені суттєві незручності, які мені ніхто не компенсував…
+
0
Jokets
Jokets
13 вересня 2021, 14:03
#
Ну так вы сами послали сотрудника куда подальше, но виноват банк) Мб где-то написано что банк должен звонить с какого о одного номера?
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
13 вересня 2021, 14:21
#
Він мені скрінів посвідчення цей сатруднік не показував… Чому я маю по телефонному дзвінку з невідомого номеру повідомляти свої анкетні дані?
+
0
Jokets
Jokets
13 вересня 2021, 15:46
#
И не покажет ибо такого нету, банк может звонить сути с любого номера. А вот «послал в пеший поход» очень звучит взросло, ещё парочку раз так и потом будет удивление, а чего с вам банк больше не общается в тел режиме)
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
13 вересня 2021, 16:00
#
Наскільки я зрозумів — Ви працівник приватбанку, або банк Вам платить за ці коменти. Тому більше з даного приводу саме з Вами дискутувати не буду. Єдине — повторюся, я не розповідаю за незнайомими номерами своїх анкетних даних, місця реєстрації і проживання, тощо. Банк ніколи не запитує особисту інформацію — це у них же написано. Зрештою, я не бачу жодної проблематики змінити банк. Мені в приваті нічого не залежить. Просто обурило ставлення дури з прокуреним і спитим голосом, котра замість того, щоб дочекатися мого дзвінка на 3700 заблокувала картку і відвязала мій номер телефону. Зрештою нижче я писав, я не бачу логіки в цьому — сьогодні у відділенні банку я за допомогою цієї ж карти і телефону, будучи у масці, без будь яких документів, зняв 35 000 грн. Про яку перевірку і захист може йти мова?
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
13 вересня 2021, 14:01
#
І добавлю — сьогодні у відділенні банку дав картку, касир спокійно без пінкоду зняла 35 000 грн, лише підтвердження дзвінком з приватбанку, документів, що посвідчують особу ніхто навіть не питав. Де логіка у Ваших діях — цих і попередніх???
+
0
Андрюха Луганський
Андрюха Луганський
13 вересня 2021, 16:37
#
Вот полностью поддерживаю. Звонки с левых номеров типа«от банка» лучше скинуть не разбираясь и не выслушивая даже что там будут наливать.
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
13 вересня 2021, 16:53
#
Проблема в тому, що після цього у мене заблокували карту.
+
0
PeppaPig
PeppaPig
13 вересня 2021, 19:03
#
Перезвонить на 3700 или написать с компа в п24 в чат поддержки вообще ж не судьба… Ну конечно, вы же умнее всех, наверное еще сами посмеялись со своей шутки про «вечер в хату» и родственникам рассказали)) В следующий раз, вместо глупых комментов на минфине, выделите пару минут времени и почитайте что такое IP-телефония, которой пользуются все банки нашей страны
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
14 вересня 2021, 8:07
#
На жаль зв’язатися з 3700 я уже не зміг, оскільки так звана «служба безпеки» одразу ж відв'язала телефон як фінансовий (спробуйте зв’язатися з нефінансового телефону…). Зайти з комп’ютера в приват 24 також не міг, оскільки він також був заблокований (відповідь на 1 повідомлення у оператора, якщо не увійшов, чомусь займає до 40 хвилин. Саме тому карту я відновив тільки через 6 годин). А по суті коменту — я тут зайшов почитав правила користування картками, зокрема картою для виплат. Так ось, Вас напевно здивує, але там нічого не пише, що я щось повинен знати про айпі телефонію. Але знову ж таки, я про неї знаю. І до чого тут айпі телефонія, коли поступає дзвінок з звичайного київстарівського номеру? P/S передайте своїм колегам, що уже третій день немає відповіді про результати розгляду мого звернення. Зрештою, до цього часу я не вникав у нормативну базу, яка регулює діяльність банків, але напевно тепер почну, наприклад я вже знаю, що скарги на дії банків розглядає Нацбанк.
+
0
PeppaPig
PeppaPig
14 вересня 2021, 11:38
#
В договоре также не прописано что банк обязуется вам звонить с 056, а IP телефония рандомно подбирает номер с которого звонить. P/S моим коллегам очень интересно про ваши проблемы с ПБ и все дружно сказали что н***й выпендриваться !)
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
14 вересня 2021, 12:09
#
Я ось до речі мав телефонну розмову з Вашою колегою з відділу розгляду звернень. Разом вивчали Договір приєднання (на сайті ПБ) — дійшли до висновку, що у в обов’язках клієнта пише тільки номер телефону 3700. До речі а іншій Вашій колезі з спитим і прокуреним голосом (Альона вроді) передайте, що їй не місце в обслуговуванні клієнтів і думаю там вона працювати не буде. P/S проблем у мене немає…проблеми є і помаленьку зростають у людини, яка заблокувала мені на 6 годин рахунок. Чому зростають, тому що скаргу з даного приводу і скаргу про неналежний розгляд скарги ПБ уже скеровано до Нацбанку. Подивимся, що буде далі. І так мені сумно, про працівники приватбанку пишуть у коментах — «дружно сказали что н***й выпендриваться !)»
+
0
PeppaPig
PeppaPig
14 вересня 2021, 12:57
#
Как-то вы быстро съехали с темы и начали уже дальше додумывать какие-то истории — еще один факт вашей недальновидности и ограниченности)) И еще раз, для ограниченных, на ваши отношения с ПБ, жалобы и т. д., мне глубоко *** ) Обучайтесь фин грамотности и дальше таких проблем не будет) Успехов!)
+
0
Kravchuk123
Kravchuk123
14 вересня 2021, 14:11
#
Радив би Вам державну мову вивчити, бо далі однією фінансовою грамотністю важкувато у житті буде) успіхів Вам у цьому)
+
0
PeppaPig
PeppaPig
14 вересня 2021, 19:26
#
Державною мовою володію чудово, а ви ще раз підвердили свою обмеженість, бо вже не знаєте за що зачепитись)
І якщо вже за це зайшла мова, то по вашому попередньому коментарю:
1) не дійшли ДО висновку, а дійшли висновку (так стилістично лаконічніше звучить);
2) не З «спитим», а ЗІ «спитим»;
3) не Альона, а Олена;
4) не ВРОДЕ, а начебто;
5) не подивиМСЯ, а подивиМОСЯ.
Про розділові знаки взагалі мовчу !
Інші ваші повідомлення навіть перечитувати не буду, бо соромно за вас (а повинно бути соромно ВАМ).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Всі курси банку