Мошенничество на ОЛХ и возвращение денег
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
1. Пришло уведомление в день кражи от номера 3700, я перезвонила и мне сообщили — только что моими деньгами воспользовались мошенники. Мы были вынуждены заблокировать карту.
Это как понимать? Банк видит что деньги ушли злоумышленникам, но не остановили списание денег. Хорошо что хоть карту быстро заблокировали. Почему банк не защищает своих клиентов?!
2. Вечером общалась с сотрудником банка (кстати, приятный и квалифицированный оператор). Он сообщил что деньги ушли на терминал «ETPaymentsVIP». И можно найти владельца, спросить куда дальше переводились деньги.
Но такого сервиса не существует, он не официальный. Возможно однодневка. Никакой информации о терминале в интернете нет.
3. 4.09 мне пришел ответ на мою заявку. Вот что решили сотрудники банка «За заявкою на повернення коштів провести протензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки».
Классно ответ завуалировали, правда? Сразу куча вопросов в голове «что, где, когда».
4. Злоумышленников я попыталась самостоятельно найти. Может кому-то будет полезна эта информация. Владельцы фишинговых сайтов: Козлов Миша и Александр Обухов. Все они жители России. Номер телефона привязан на Артура, Водофон.
Что я решаю делать дальше? Стоит ли писать официальное заявление в НБУ? Обращаться в суд по причине невыполнения «цивільно-правових договорів»?
Всем спасибо за ответ!
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей.
Ми неодноразово попереджали наших клієнтів бути пильними, в тому числі, якщо вам приходять SMS невідомого авторства з проханням надіслати отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
З нашого боку, була створена заявка на оспорювання операції, але так як у вашому випадку вказувався код підтвердження, на жаль, платіж немає можливості оскаржити, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацію та щиро сподіваємося, що наші поради, які описані на сайті: https://privatbank.ua/safeness/fraud-protection
допоможуть в майбутньому убезпечити ваші кошти від недобросовістних осіб.
З повагою, ПриватБанк.