Недбале відношення до клієнтів банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Хотів зробити поповнення картки приват через термінал самообслуговування 28.08. Термінал кошти забрав, а зарахування на рахунок не провів. Тепер детальніше. Алгоритм дій терміналу починається з зчитування даних карти, після авторизації він віддає карту і на екрані з’являється команда на внесення коштів. Цей раз (в мене таке вперше), карта була ще в терміналі, яку він ніяк не міг «пережувати», але команда на внесення коштів з’явилася разом з успішною авторизацією. Нічого не підозрюючи я вніс суму в 200гр., після чого екран відключається на 1−2 секунди. Після повторного включення я побачив, що сума поповнення залишилася 0??? Як так??? Картку він тягав туди сюди ще до хвилини… О, нарешті, віддав… Але сума залишилася без змін??? Звідти ж я негайно зателефонував в службу підтримки, взяли пояснення, подали заявку на повернення коштів і зпевнили, що розберуться. Через деякий час я отримав повідомлення в додатку:«На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн»", що я і зробив, і не раз… 6, шість!!! разів я подавав ті заявки і онлайн і до банку ходив, толку нуль. На всі отримав відмову. Я впевнений в своїй правоті, а тут відмова за відмовою. Якесь не зрозуміле відношення банку до свого авторитету… та Бог з ним, з вашим авторитетом, головне це відношення до клієнтів і їхніх проблем через вашу некомпетентність… Як після результатів інкасації можна було не помітити що від внесеної суми в термінал, зайві 200 гр., Це не гривня і не дві!!! Напрошується висновок, що працівники банку, які займаються перерахунком інкасованих коштів просто собі прикарманюють зайве, та і все, обкрадаючи з допомогою недолугих терміналів простий люд. Вибачте за таку некоректну термінологію, але я у відчаї, невже вже і банкам довіряти потрібно з острахом…
Відповідь банку
3 вересня 2021, 11:47
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |