×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Арештований рахунок
Відповідно до п. 10-2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про виконавче провадження», розмір ліміту на здійснення видаткових операцій з поточного рахунку на якому накладено арешт, залишається без змін (14200 грн) оскільки для визначення суми для здійснення видаткових операцій береться розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року.
Написати коментар
видимо приват умирает или у его сотрудников отсутствует элементарная здравая логика
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що розмір ліміту, як по кредитній картці так і по Оплаті Частинами переглядається регулярно і розраховуються для кожного клієнта індивідуально.
Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (4)
Раньше был нормальный банк
У разі якщо було вичерпано ліміт отримання переказів на поточний місяць, то необхідно очікувати відновлення ліміту, яке відбувається першого числа кожного календарного місяця. Спасибі за розуміння!
Написати коментар
Зняли 400 гривень за обслуговування закритої преміальної карти
Тому щоб не платити 400 грн на місяць, вам треба закрити й вашу Універсальну карту, з підписками на сервіси, яка прив’язана до гаманців і різного роду додатків та випустити собі нову карту…
Коментарі (2)
Хамство і перевищення службових обовʼязків керівника відділення Бойків Ольги
Залишили заявку на підключення терміналу з ПРРО.
Термінал поставили (неодноразово просили Ольгу пояснити як ним користуватись, але допомоги не отримали)
Натомість чекали 6 міс на термінал з ПРРО (Ольга сказала, що їх немає). Зрештую звернулись в інше відділення, на вул. Шевченка,66.
Хлопці оперативно подали в телефонному режимі заявку, і допомогли у підключенні ПРРО.
Про це згодом дізналась керівник Ольга, прийшла в магазин з претензією до працівників, яке вони мали право звертатись в інше відділення, знову нахамила і сказала, що обслуговуватись можемо тільки в неї.
На жаль, ніхто не хотів проконсультувати як користуватись цим.
Але на цьому історія не закінчилась.
Минулого тижня, вона з якимось чоловіком, знову прийшла в магазин, нахамила працівникам, сказала, що не пробиваємо по прро (без підтвердження інформації) і вона його забирає (хоч встановлювало інше відділення !!) Жодного акту підписано не було, жодного документу про розірвання! при цьому всьому ще сказала подякувати, що це забирає не інженер, бо ми би заплатили 5000 грн штрафу. (за що?)
Працівникам магазину погрожувала, кричала що ми пробиваємо напевне на «лівак»
Тепер питання, як магазин має фукціонувати без рро???
Прошу надати пояснення, яке право має керівник відділення Бойків Ольга зʼявлятись на місце ведення бізнесу ФОП, хамити працівникам і розповідати як вести бізнес, в якому відділенні обслуговуватись, забирати рро і погрожувати???
І з чого взагалі така інформація що ФОП не пробиває по рро?
Прошу вжити відповідні міри до даного працівника методом винесення відповідного покарання за завдані незручності і порушення ділової репутації.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими та ввічливими, дозвольте нам опрацювати цю ситуацію детальніше і вжити відповідні заходи впливу. Про результат розгляду справи, ми вас проінформуємо. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Написати коментар
Приват на проспекті Голосіївському ,130/57
Написати коментар
Як приватбанк розводить на гроші
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
Коментарі (2)
Банк вкрав гроші
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Написати коментар
26.04.2024 не пришли деньги на карту
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в даний пристрій та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (7)
Спроба обману зі сторони банку
Прошу представника вникнути в цей кейс і погодитися з тим, що в даній ситуації дії банку несуть мету ввести клієнта в оману і є несправедливими. Номер звернення 124494802.
Вибачте за створені незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
Є оселя від ПРИВАТ
Подав я заявку в Дії, отримав попередню позитивну відповідь зі мною зв’язався представник банку, розказав всі мої дії. Пояснив що, для початку потрібно знайти нерухомість, яка б мене цікавила. Цей процес у мене зайняв тиждень. Я знову зв’язався з представником і тут почалося. Нам потрібно було розрахувати чи зможуть мені видати кредит чи ні. З мене виписки з БР оскільки я ПП, і дані по нерухомості з них суми. Цей процес тривав вічність, виписки і дані я підготував за 15 хв, але зустріч з представником банку зайняла тиждень. Я дзвонив до нього кожног дня. І постійно чув я в нотаріуса передзвони в 15:00, в 15:00 казав сьогодні вже ні подзвони завтра, завтра сказав подзвонити в понеділок, в понеділок сказав набери мене зранку я введу дані по телефону. В кінцевому результаті дані по телефону не ввелися сказали приїхати після дзвінка в даний момент. Все мотивувалось тим що даний працівник один працює по єОселі на всю область.
Після заповнення моєї заявки мені погодили кредит, але з авансовим платижем 40%, тільки через те, що рахунок мого ПП відкритий не в приватбанку, і банк не може контролювати підприємницьку діяльність!!!
А що саме цікавіше, згаяний мною час на даний процес, дав свій результат. Квартира продана!!! Но не мені.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
Обслуживание клиентов
P. S. Выводы сам напрашиваются! Всем нам мирного неба и спокойствия!
Було проведено розбір Вашого зауваження з приводу обслуговування у відділенні ПриватБанку, приносимо Вам щирі вибачення за інцидент, з яким Вам довелося зіткнутися. Також додатково інформуємо, що згідно з тарифами банку, які розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna, надання довідки/виписки за карткою «Універсальна» у відділенні банку за будь-який період коштує 100 грн. У Приват24 Ви можете замовити довідку безкоштовно. Ми вважаємо чудове обслуговування клієнтів своєю ключовою метою і докладемо всіх зусиль, щоб надалі співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження. З повагою, команда ПриватБанку!
Коментарі (2)
Помилка при відкритті вкладу Слава Героям.
Відповідальні фахівці займаються питанням. За результатами обробки заявки з Вами обов'язково зв'яжеться співробітник і повідомить всю інформацію.
Ми зацікавлені у якнайшвидшому вирішенні Вашого питання і сподіваємося на Ваше розуміння. Вибачте за створені незручності!
Написати коментар
Привітний персонал
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Написати коментар
Трутні відділу Chargeback Приватбанк
Ця заявка була створена більше року назад, а саме в лютому 2023р. Я одразу надав всі докази та пояснення ситуації. І тут почалося саме цікаве. Працівники відділу чарджбек два рази закривають заявку, наче я їм нічого не відправив, хоча дублював листи 4 рази. Всі листи, що відправляю на їхню почту chargeback@privatbank.ua — ігноруються. Достукатися до них можна тільки через скаргу самого банку. І кожен раз банк вибачається, що більше таке не повториться, що це некомпетентність їх співробітників і будуть притягнуті до відповідальності (якої?).
Заявка в роботі. Все починаєтсья по новому, ніхто не відповідає на мої листи, не відомо коли повернуть гроші і т.д. Останній статус в заявці від 03.08.2023
«Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами надішлемо вам SMS.»
25.04.2024 гроші не повернуті.
Приватбанку начхати на міжнародні правила Visa. Всі сроки та процедура Chargeback були порушені цим банком.
https://privatbank.ua/refund/2338984#refund_table
На жаль, за заявкою на проведення претензійної роботи № 2338984 отримано відмову. Справу програно, повторному оскарженню заявка не підлягає. У разі якщо зі сторони торгової точки відбулося шахрайство, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Коментарі (2)
Отказали в страховке
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Написати коментар
Не переоформлюють лізінгові машини Приватбанка
Приватбанк відповіді на це питання не дає.Виглядає це наступним образом-машина викуплена але вона остається в власності Приватбанка. Так може Приватбанк повинен повернути все сплачене з відсотками? І головне коли надавали всі документи на переоформлення даже не «заікнулися» що зараз по таким авто така проблєма.Не рекомендую мати фінансові стосунки з цим банком.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим /набутими за договором/договорами фінансового лізингу транспортним засобом / транспортними засобами. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Коментарі (6)
Авто у лізінг, чи повне розчарування Приват Банком
Сьогодні була у сервісному центрі МВС, де мені повідомили, що переоформлення автомобіля Приват Банку неможливо, що майно Приват банку арештоване, та не може бути відчуджене.
Коли я запросила всі документи для сервісного центру МВС, мене не повідомили, про те, що, банк під арештом. І найжахливіше, те, що я не можу виїхати за кордон, тому що, Приват Банк відмовляє мені, в довідці, про те, що він дозволяє вивезти (ВЖЕ МОЄ АВТО) на три місяці за кордон.
Я в шоці, через те, що за моє сумлінне виконання умов договору і за сплачення по лізингу навіть, у перші місяці повномаштабної війни, я тепер знаходжусь у безвіхідному становищі.
Я у жодному разі НЕ РЕКОМЕНДУЮ брати авто у лізінг у Приват Банку!!!
Коментарі (5)
Підняли кредитний ліміт до 100000 без мого відому і моєї присутності
Відповідь приватбанку мені: «Встановлено, що переказ коштів з карток був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24 (далі — Приват24).
Вхід в Приват24 був здійснений під Вашою авторизацією. При даній процедурі клієнт вводить
свої ім'я користувача і пароль та входить у Приват24, створює необхідний платіж, вводить
тільки йому відомий ключ доступу і після цього до Банку надходить платіжне доручення,
відповідно до якого Банк здійснює переказ коштів.
Списання коштів стороннім інтернет ресурсом проводиться після введення номеру карти,
CVV-коду, терміну дії.
Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання Вашого фінансового
телефону та іншої особистої інформації.» Як могла служба безпеки банку пропустити таке і ці 167 операцій??? Це просто нонсенс! В такій ситуації може опинитися люба людина, але ніякого захисту немає…А служба фінмоніторингу куда дивиться? В цій країні все дозволено, на жаль, немає ніяких гарантій, що ваші кошти будуть цілими…і вам не підвищать просто так шалений кредитний ліміт без вашого відому та вашої згоди і не відкриють нових карток на ваші ПІБ!!!
Коментарі (5)
Порушення вимог НБУ для безготівкових платежів
Показники лічильника не приймаються як зазначено — записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
А банк блокує передачу показників лічильника.
Заповнення призначення платежу не відповідає вимогам НБУ — Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 41. Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Надавач платіжних послуг платника перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у пункті 41 розділу II цієї Інструкції, лише за зовнішніми ознаками.
А банк взагалі блокує внесення призначення платежу.
Приватбанк установиив МАКСИМАЛЬНУ кількість символів в Призначенні платежу 140, а потрібно 3×140 = 420 згідно ISO 20022.
Отплат по ревізитам також не відповідає вимогам НБУ. Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 58. Надавач платіжних послуг отримувача перевіряє в платіжній інструкції заповнення реквізитів отримувача, визначених у підпунктах 7, 8 пункту 37 розділу II цієї Інструкції, та підпис отримувача на відповідність вимогам додатка до цієї Інструкції. Перевіряємо електронний підпис Платника електронної платіжної інструкції від приватбанку — НЕМАЄ, електронний підпис банку не відповідає візуалізаціїї платіжної інструкції.
Аналогічно для виписки з особового рахунку — немає відповідної ЕЦП, не всі обовязкові реквізити.
Як так приватбанк ??? А в інших банках виконують вимоги НБУ.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)