Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrRulya 20 квітня 2021, 22:59
Каждые несколько дней названивает бот с номеров, начинающихся с +38067… и впаривает картку Голд.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:13
Ми запросили в особистих повідомленнях ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше вас не турбувати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PepelatsBeta 20 квітня 2021, 20:05
З приватом з 2009, ніколи не було ніяких проблем і ось нарешті.
Ютюб пару днів як почав показувати рекламу. Заглянув в акаунт — непроплачено. Згадав що пару тижнів як змінив карту, що була прив’язана до GPay. Вибрав опцію заплатити з другої карти. Наступного дня знову реклама. Знову в акаунт — не оплачено. Чому — вимкнена подвійна конвертація. Вмикати не захотів (ну як же ж, з 99 грн/міс розоритися на ній можна), вирішив прив’язати доларову інтернет-карту, яка була оформлена досить давно. З другої спроби зареєструвати її помічаю повідомлення від Приват24: «для підтвердження операції зателефонуйте 3700 протягом години». Ок, набираю. Мені починають задавати купу питань про якісь очікувані платежі, втрати карток, шахраїв, потім починають звіряти анкету починаючи з ПІБ і далі за списком до дрібного тексту з зірочками. Запнувся на одному з питань — ну 2 місця роботи у мене, багато років 2 (обидва обслуговуються в приваті). У відповідь — «ніт, назвіть одне». Мабуть не вгадав. По закінченню допиту оператор заявляє:«Через те що ви надали невірні дані я блокую вам всі рахунки". І реально блокує. Не відміняє запит на підключення карти до GPay, а блокує рахунки та видаляє фінансовий номер (тобто відлітає і доступ до ФОП). І пропонує відновити доступ у відділенні. О 17й вечора пропонує. В Києві. В локдаун.
Робот за наступним дзвінком запропонував збігати до банкомату та вставити карту аби прив’язати фінансовий номер. Супер ідея. Заблокувати ще й карту в банкоматі.
Я впевнений що завтра зранку у відділенні питання закриється дуже швидко, але якого біса??? А як би я це зробив 30 квітня? Приїзжай після травневих? А за кордоном?
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 10:10
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
Клавдия Некрасова 20 квітня 2021, 18:30
Очень благодарна сотрудникам приват24, попалась на мошенников и отправила им деньги, приват24 помог вернуть в течении суток, спасибо большое!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 18:41
Стараємось для вас!
kat10971374 20 квітня 2021, 16:13
Поступила непонятно от кого сума на карту, как выяснилось человек просто ошибся номером когда переводил, в итоге заблокирован счёт и приват банк ничего не делает, а только кормит обещаниями!
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 17:09
Добрий день!
Ми звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
Iv2021 20 квітня 2021, 15:14
Приватбанк на протязі двох тижнів безпідставно не розблоковує картку, на яку надійшов переказ з-за кордону, посилаючись на Закон Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, тим самим позбавивши сім'ю коштів для проживання на невизначений термін, на численні звернення і заяви лише формальні відмовки, що в них такий порядок
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 16:46
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Екатерина Кузнецова 20 квітня 2021, 14:36
Я отправила случайно деньги, отправка была случайная другому абоненту денежных средств, ПриватБанк меньше чем за сутки решили мой вопрос и деньги мне все вернулись, я очень довольная быстротой решение моего вопроса и возврата денежных средств.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 15:03
Добрий день!
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами.
Моїй мамі зупинили надходження пенсії на її власний разунок через те, що вона більшість часу знаходиться за кордоном, карткою не користується. Хоча у мене є картка дублікат, оформлена по довіреності і я нею користуюся, кошти на рахунку «рухаються». В пенсійному фонді сказали,
що банк надав дані, про те, що пенсія отримується взагалі по дорученню (як можна отримувати пенсію на власний рахунок по дорученню?). Людина для того і виготовляє дублікат картки для іншої людини, бо з певних причин не має змоги користуватись своєю та й не зобов’язана. Чому людина має їхати тисячі кілометрів, для чого? Вона оформила пенсійну карту і має право одержувати на неї пенсію та користуватись нею на свій розсуд. Хто понесе відповідальність за такі неправомірні дії?
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 16:42
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
johnoscar 20 квітня 2021, 12:59
последний раз месяц назад актуализировал данные в отделении. Спустя неделю требуют опять актуализировать данные. Можно было бы предположить что это из-за прописки в днр, но справку переселенца предоставлял.
Ну и еще плохо что закрыли отделение в моем селе и теперь чтобы актуализировать данные в отделении нужно ехать в другое село.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 13:47
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
kulibin76 20 квітня 2021, 12:35
Завел дополнительный номер телефона для размещения объявлений и покупок в интернет магазинах. Через несколько недель начался спам от Приватбанка, по два звонка подряд с разных номеров. Отказался от услуг этого банка.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 13:14
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви відчули незручності. Бачимо, що при вашому зверненні в підтримку, наш оператор відключив усі непотрібні дзвінки по вказаному вами номеру телефону.
У разі додактових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Mnl 20 квітня 2021, 11:17
Я не заказывала карту Голд. С утра, через каждый час звонки от робота — заберите карту в отделении. Один номер блокируешь — через час робот звонит с другого номера, все номера на 067 начинаются. Достали!
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 12:10
Добрий день!
Вибачаємось за спричинені незручності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та вирішити питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stastelegroup 20 квітня 2021, 9:25
Отдел технической поддержки помог вернуть неправильно перечисленные через терминал деньги.
Большое спасибо ребятам за понимание и отличную работу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 10:00
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 квітня 2021, 15:51
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MMila 20 квітня 2021, 2:24
У меня скорее не отзыв, а просьба и соответственно вопрос. Скажите, пожалуйста, почему процедура chargeback рассматривается банком так долго? У меня пропал авиабилет по вине компании (естественно МАУ). Оплата была 07.02.2021 г. Сегодня 19.04.2021 г. В данный момент нахожусь за границей, материально не имею возможности взять обратный билет домой. Прошу Приват Банк помочь мне в возврате личных денежных средств как можно быстрее для приобретения нового. В данной ситуации моей вины нет, а забрать свои деньги оказывается огромной проблемой. Вот и просьба о помощи!
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 9:47
Добрий ранок!
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, банк ніяк не може прискорити розгляд заявки.
Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Milana15 19 квітня 2021, 19:31
Спасибо огромное специалисту в Приват24 Тимуру за его высокий профессионализм и терпение. Помог решить не простую задачу, очень вежливо всё объяснил и нашёл выход из ситуации! Очень грамотный и высококвалифицированный специалист ПриватБанка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 20:16
Добрий вечір!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ludaluda11 19 квітня 2021, 19:00
Спасибо сотрудникам банка помогли вернуть деньги неверно оплаченные за газ
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 19:25
Добрий вечір!
Завжди до ваших послуг :)
Проблема вирішена
Виталий Аксём 19 квітня 2021, 10:32
У банка «есть» такая услуга как заказать доставку карты… Котора не работает совсем!!! Я заказал карту 25 марта, пришла карта мне 1апреля почтальоном Мист экспресс, который не понятно сколько доставлял мою копию документов в банк плюс проспал моё фото с картой… После этого я бесконечное количество раз звонил на 3700 чтоб мне карту активировали… В и тоге уже 19 апреля и у меня карта-пустышка которой я не могу пользоваться… И в какой-то момент на номер 3700 меня перестали соединять с оператором, видать надоел я им, и меня отправляет в чат пообщаться с специалистом. Я общался с тремя «специалистами» которые оказались ботами которые мне тоже не помогли.
Итог: банк с операторами которым платят з/п просто за просиживание поп на стуле, чат боты нерабочие, и услуга доставки карты на дом не рабочая. Я очень разочарован…
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 18:27
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Як бачимо, на даний момент питання активації картки було вирішене. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами для надання зворотнього зв'язку після перевірки інформації за вашим зверненням в підтримку.
RVern 19 квітня 2021, 9:28
Обратился в отделение с вопросом о перевыпуске карты-отказ по решению банка. Звонок на горячую линию результата тоже не дал. Обращение к банку в пятницу, 16.04.21 и через час уже мне перезвонила представитель банка Валерия и сообщила, что вопросом занимаются. В понедельник, 19.04.21 уже в 09.00 мне перезвонила Валерия и сообщила, что мой вопрос решен положительно. Большое спасибо за оперативность!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:00
Добрий день!
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alex Rudyk 18 квітня 2021, 19:49
Ну как-то никогда не было никаких проблем с Приватом. Конечно, были «непонятки», которые весьма оперативно решались после звонка.
Например: Невозможность перевода денег на гривневую интернет карту.
Или было непонятное копеечное снятие комиссионных с платежа Триолану с начала года (не в претензии).
Всё. 😊
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 8:23
Доброго ранку!
Ми робимо все, щоб наші клієнти отримували лише найкраще обслуговування. У разі чого, наша підтримка 24/7 готова допомогти з будь-яким питанням!
Дякуємо за ваш вибір :)
svetlaniy 18 квітня 2021, 16:23
Відділення за адресою: Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Я не являюсь ни клиентом банка, ни поручителем, ни, тем более, должником. Но кто-то оставил мой телефон, когда оформлял карту голд в Приват банке. И, я так понимаю, не заплатил за обслуживание 70 грн. (это информация от сотрудников банка). Теперь мне звонят из этого банка каждый день, причем, даже в воскресенье — в 8.00 утра!!! Я раз 200 сказала, что не знаю этого человека и не имею к нему отношения. Все равно звонят и как попка — дурак, просят пригласить к МОЕМУ телефону этого человека.
Я уже подала жалобу в Нацбанк. Думаете что-то изменилось? НЕТ!!!
Это переходит все границы.
Не представляю как они ведут себя с теми, кто им действительно что-то должен.
НИКОГДА НЕ ИМЕЙТЕ ДЕЛО С ПРИВАТБАНКОМ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 18:12
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
UASOF 18 квітня 2021, 14:37
Приватбанк — нарушители закона! Я являюсь действующим военнослужащим, имею статус УБД, предоставил документы с места службы, а именно из Военного ВУЗА, где прохожу службу, а мне Приватбанк отказал с кредитных каникулах потому что там работают недоучки и не знают что любой ВВНЗ это такая же воинская часть!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 15:58
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Необхідні документи (оригінали) для надання кредитних канікул:

1. Військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу:
— перший розворот, де ПІБ і фото;
— 2,3 стор. або 4,5 стор., де вказаний період проходження військової служби.
2. Службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.

Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (територіальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.

Максимальна кількість сканкопій — 2 шт.
Дані надані згідно з Листом від Міністерства оборони України від 01.02.2019 № 321/722.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodiks 18 квітня 2021, 11:20
Вчера (17 апреля 2021 года) перевел на карту ПБ сумму 950 грн. Человек оказался мошенником. Можно ли произвести какие-то действия с его картой (блокировка)?
Номер карты: 5168 7456 0642 6424
Владелец карты: Скурихіна Любов Володимирівна
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 13:24
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.75 41.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.75 41.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝