термінал приват забрав кошити. Банк не повертає.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Одразу, не відходячи, подзвонив оператору, дав всі дані, оператор сказала щоб я завершив операцію на терміналі і що на протязі 24 годин гроші будуть повернені на мою картку. Я натиснув завершити.
Через деякий час в особистому кабінеті з’явилась моя заявка, але ще через пару годин з’явилось повідомлення що рішення буде прийняте тільки після результатів інкасації через 1−14днів. Трохи більше ніж через добу з’явилося сухе повідомлення без пояснень що збій терміналу не підтвердився. Одразу зателефонував оператору, якій не зміг пояснити причин (не зміг повідомити ні результатів інкасації, нічого) і також відмовився коментувати що попередня людина також мала таку ж проблему з терміналом, це мовляв не коментуємо. Оператор створила нову заявку (22595546), і через годину знову з’явилася суха відмова без пояснень, знову те саме, що збою не зафіксовано. Наступне звернення теж нічого не дало, вимагав пояснень, оператор сказав що уточнить про причини того що є відмова (фото відео, результати інкасації, тощо) і мені передзвонить. Ніхто Не перетелофонував на протязі дня, досі чекаю. Отак схоже банк заробляє, і схоже масово з деякого часу. Будьте обережні.