Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ненадійний банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
OleksNikolenko 3 липня 2021, 20:11
Відділення за адресою: Львів, пр-т Свободи, 49
Коротко суть питання.15.06.21 Приват Банк, безпідставно, без пояснення причини, без попередження, повністю зняв (було 46000грн. стало 0грн.) кредитний ліміт по моїй картці Універсальна.За 9 років користування даною карткою, я жодного разу не порушив умов кредитного договору. Після цього я звернувся у відділення банку з проханням роз’яснити ситуацію та отримав відповідь, що кредитний ліміт відновлять на протязі 5−7днів.Пройшов зазначений строк, кредитний ліміт не відновився та я повторно звернувся до того самого віділення та працівника, який повідомив, що перегляд кредитного ліміту можливий, лише після погашення повністю поточної заборгованності, на що в мене виникло логічне запитання:є щомісячний обов’язковий платіж та платіж щоб не платити відсотки, ці умови з могу богу на момент звернення були виконані.Представник банку не зміг пояснити причину повного зняття (було 46000грн. стало 0грн.)кредитного ліміту.
Далі надаю переписку в чаті Приват24 з фахівцем банку.
Добрий день.
Анастасія
Добрий день, Олександре!
Уточніть, будь ласка, бажаєте збільшити кредитний ліміт?
Хочу отримати роз’яснення, щодо безпідставного зменшення кредитного ліміту з 46000грн. до 0грн. та повернути кредитний ліміт, який був на карті.
Коротко суть питання.
Шановна служба підтримки Приват Банку.
Це не відповідь на питання. Прошу надати чітке роз’яснення з посиланням на договір.
З повагою,
Ніколенко Олександр.
Це моя відповідь на лист від банку.
15.06.21 мені змінили кредитний ліміт по карті Універсальна з 46000 до 0грн. За період користування картою, не маю жодного порущення (протермінування/несплату)з мого боку. Прошу Банк, надати офіційну відплвідь, щодо вище зазначеного питання з посиланням на договір.
Це моє листування з Станіславом, вашим співробітником.
Відповідно до політики управління лімітами, банк проаналізував сучасний стан та історію використання карти і прийняв рішення знизити ліміт. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
У разі якщо Ви бажаєте знову отримати ліміт, через 30 днів після зниження я рекомендую в Приват24 подати заявку. Прикріпивши довідку про доходи, рішення може бути переглянуто.
Анастасія
На жаль, на даний момент, ліміт не може бути наданий за рішенням банку. Ви використовували кошти більше допустимого ліміту. Для можливості зміни кредитного ліміту, будь ласка, погасіть овердрафт на вашій карті
Це його відповідь.
Анастасія
Ви можете подавати заявки на зміну ліміту в Приват24: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Кредитний ліміт'. Ліміт буде переглянуто після погашення поточної заборгованості по картці
Я не використав гроші банку більше допустимого ліміту.Коли я користувався ліміт був 46000шрн. поточна зазаборговагість була близько 6000грн. всі платежи вносилися вчасно, а потім раз і ліміт став 0.
Ви пишете не правду.
Анастасія
Після зміни ліміту, Ви робили спробу його збільшити. Вище було надано причину, чому наразі він не збільшується
Чому для перегляду ліміту, я маю погасити весь овердрафт, якщо я вчасно вносив всі платежі?
Хочу отримати аналіз по сучасному стану та історії використання моєї картки Універсальна, на підставі яких банк прийняв рішення про зниження кредитного ліміту до 0грн.
Це моє питання до вашого співробітника.
Анастасія
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
2.1.1.2.5. …При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
А ось його відповідь
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті www.ubki.ua/
Ваш працівник повідомив мені, куда я можу звернутись в Українське Бюро кредитних історій.
Я і звернувся та подивився свою кредитну історію та рейтинг складає 90%
Анастасія
Банк вставновлює ліміт на основі своїх показників та історії використання картки. після цього банком було прийнято рішення про зміну ліміту
Так в мене питання, як банк визначив мою кредитоспроможність?
Анастасія
система встановлення ліміту працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
Ще раз вам наголошую, ваш працівник повідомив мені(переписка вище додається)щоб я звернувся за даними щодо обслуговування мною кредитів на сайт Українського Бюро Кредитних Історій, що я і зробив. Згідно з даними вище зазначеного сайту в мене гарний кредитний рейтинг 90%
Анастасія
Добре. Ліміт у банку надається за аналізом показників саме у банку
Вот в мене і виникає логічне питання, на основі яких своїх показників, яких у вас, з ваших слів сотні та математичних моделей, банк знімає кредитний ліміт клієнту, в якого кредитний рейтинг згідно з даними Українського бюро кредитних історій 90%.
Прошу аргументуйте, які саме показники по моїй картці, вплинули на рішення банку про зменшення кредитного ліміту з 46000грн. др 0грн. одночасно.
Анастасія
Банк не уточнює дану інформацію.
Ліміт може змінюватись за рішенням банку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, згідно умов договору
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вам, всеодно прийдеться пояснити причину.
Анастасія
За рішенням банку, це і є причина
Це кредитна карта, на ній був встановлений ліміт який збільшуваася та належним чином обслуговувався.
Анастасія
Вище Вам вже було повідомлено, що згідно пункту правил, Банк може самостійно змінювати Ваш ліміт в односторонньому порядку
Підкажіть, будь ласка, можливо у Вас виникли питання по наданій інформації?
А банк в односторонньому порядку, не аргументуючи, без попередження бере та знімає кошти з кредитного ліміту.
Анастасія
Все вірно, згідно пункту правил
Але ж ви нещодавно в переписці розказували мені про кредитоспрлможність відсидали мене в Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене все добре, для чого, просто би написали що банк забирає кредитний ліміт коли хоче та без пояснення причин.
І це було би коротко і ясно.
Але це не повага до клієнта.
Анастасія
на сайті УБКІ Ви можете перевіряти самостійно свій кредитний рейтинг т.
У чаті вище одразу було написано пункт правил та описано його, що банк має право самостійно змінювати ліміт.
Свої висновки, щодо багку, я вже зробив.
Допоможу і іншим людям зробити, тим хто ще не зробив!
До побачення!
Анастасія
Гарного дня
13:44
Висновок цього всього один. Приват Банк в односторонньому порядку одночасно обнулив кредитний ліміт по карті та спочатку намагався по різному трактувати своє рішення (спочатку казали 5−7днів, потім повністю погасіть овердрафт, потім посилалися на якусь внутрішню аналітику банку, яку вони нікому не показують, потім на Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене жодного протермінування та цим підтведжується моя платіжоспроможність) та коли я навів беззаперечні факти відсутності підстав по вище зазначеним пунктам, банк просто повідомив що змінив (повністю обнулив кредитний ліміт по моїй карті) в односторонньму порядку, на підставі договору та ніяких роз’яснень надавати не збирається.Тобто по простому приклад: ви отримали ліміт по карті 10000грн. потім здійснили якісь покупки на 5000грн., ви думаєте що у вас ще є 5000грн. на карті та розраховуваєте, як будете гасити заборгованість (обов'язковий платіж, платіж пільгового періоду) а нє, на наступний день, дивитесь, а на карті -5000грн. без пояснень і все.
Думайте, чи пов’язувати себе співпрацєю з таким банком!
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2021, 11:05
Добрий день!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому та покращити якість обслуговування.
Щодо зміни ліміту, то зазвичай банк спирається на велику кількість факторів та приймає рішення на основі їх сукупних показників. Наші колеги додатково перевірять інформацію, щодо збільшення ліміту по вашій картці та зв'яжуться за результатом.

Коментарі - 9

+
0
Андрюха Луганський
Андрюха Луганський
4 липня 2021, 12:39
#
У вас з банком повна взаємність — ви вважаєте один одного ненадійними))
+
+30
Shurik Linnik
Shurik Linnik
4 липня 2021, 19:39
#
Ох ця клята модель, що з нею робити приват в загалі не розуміє. Хоть приватовцям є на кого звертати.
+
+15
ITProves
ITProves
4 липня 2021, 21:01
#
Не Вы первый, я в 2019 разорвал все отношения с Приватом именно по причине «мышиной» активности с лимитами, мне его срезали в аккурат за день до автоматического платежа по «оплате частями», просто случайно увидел, даж оповещения не прислали. Загнать меня в просрочку у банка не вышло, и Приват пошел ровным шагом в… горизонт
+
0
OleksNikolenko
OleksNikolenko
5 липня 2021, 13:07
#
Добрий день. Шановні працівники Приват Банку, сьогодні 05.07.21., о 9:40,пролунав дзвінок з номера +380567369129 це службовий номер Приват Банку, в якому представник Приват Банку проінформувала мене, щодо мого питання, стосовно зменшення мені кредитного ліміту водночас з 46000грн. до 0грн. та пояснила мені, що вище зазначене зменшення ліміту відбулось у зв’язку з тим, що я не вчасно актуалізував свої паспортні дані.Це не правда!28.05.21., о 10:01 пролунав дзвінок з того ж самого номера +380567369129 це службовий номер Приват Банку, де я був проінформований, що мені дається 30 днів на актуалізацію паспортних даних та якщо я не виконаю даних вимог, обслуговування мого рахунку буде припинено. Увага, актуалізацію паспортних данних пройшов 14.06.21. у відділенні Приват Банку, м. Львів, проспект Свободи, 49, представник Банку повідомила мені, що мої дані актуалізовані, в продовж цього дня 14.06.21,о 17:22, я отримав від Банку повідомлення що кредитний ліміт не збільшено, тобто він так і залишився на моїй картці 46000грн., а 15.06.21., о 12:15, я отримав повідомлення що кредитний ліміт переглянуто 0грн. Виходячи з вище наведеного, можно зробити висновок, що актуалізація паспортних даних була проведена мною вчасно та не може бути причиною повного зняття кредитного ліміту.Також з телефонної розмови з представником Банку, яка відбулася сьогодні 05.07.21., я знов почув інформацію, що для перегляду кредитного ліміту по карті, я маю повністю погасити овердрафт, у зв’язку з чим, ще раз хочу наголосити, що є умови договору
+
0
OleksNikolenko
OleksNikolenko
5 липня 2021, 13:17
#
В яких прописані строки внесення обоі'язкового платежу та платежу для збереження пільгового періоду на карті, так що ваша інформація, щодо умов перегляду кредитного ліміту є такою, що суперечить умовам договору. Шановні працівники Приват Банку, у зв’язку з вище зазначеним, в мене до Вас є тільки одне питання, чому ви постійно повідомляєте різну та неправдиву інформацію.
Перевірте та проаналізуйте все що я написав.
Я думаю Вам буде соромно, за ваші дії та намагання їх виправдати!
+
0
Jokets
Jokets
6 липня 2021, 9:25
#
Всегда удивляло- это деньги банка и он решает самостоятельно кому давать их, кому не давать и более того в праве вообще не говорить точных причин, но наши люди *** рвут будто это их личные деньги читая отзывы. Так ещё что-то там требуют от банка. Вы ничего не перепутали? Кто вы или другой подобный такой? Ответ очевиден нииикто, так что идете, а другой банк и открываете себе счёт
+
0
ITProves
ITProves
6 липня 2021, 13:46
#
Jokets, не пытайтесь сместить фокус… по Вашей логике, Вы считаете нормальным что банк внезапно требует возврата кредита (даже в льготном периоде), а именно это и происходит когда используемый лимит умножают на 0. Ну не работает это так в нормальных банках.

С таким же успехом тому же Привату стрельнет идея взять и затребовать от Вас полного возврата по ипотеке или кредитной тачке, на следующий день после покупки… и что Вы тогда запоете?
+
+15
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
6 липня 2021, 13:52
#
С таким же успехом тому же Привату стрельнет идея взять и затребовать от Вас полного возврата по ипотеке или кредитной тачке
==============

Почему нет?! Это нормальная практика для укргавнобанков. Вспомните как выдавали валютные кредиты клиентам не имеющим валютных доходов. Потом установили нужный курс и начали грабить.
+
0
OleksNikolenko
OleksNikolenko
14 липня 2021, 19:33
#
Я вимагаю від банку-дотримуватися умов договору.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.98 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.98 41.58
Всі курси банку