Ненадійний банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Далі надаю переписку в чаті Приват24 з фахівцем банку.
Добрий день.
Анастасія
Добрий день, Олександре!
Уточніть, будь ласка, бажаєте збільшити кредитний ліміт?
Хочу отримати роз’яснення, щодо безпідставного зменшення кредитного ліміту з 46000грн. до 0грн. та повернути кредитний ліміт, який був на карті.
Коротко суть питання.
Шановна служба підтримки Приват Банку.
Це не відповідь на питання. Прошу надати чітке роз’яснення з посиланням на договір.
З повагою,
Ніколенко Олександр.
Це моя відповідь на лист від банку.
15.06.21 мені змінили кредитний ліміт по карті Універсальна з 46000 до 0грн. За період користування картою, не маю жодного порущення (протермінування/несплату)з мого боку. Прошу Банк, надати офіційну відплвідь, щодо вище зазначеного питання з посиланням на договір.
Це моє листування з Станіславом, вашим співробітником.
Відповідно до політики управління лімітами, банк проаналізував сучасний стан та історію використання карти і прийняв рішення знизити ліміт. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
У разі якщо Ви бажаєте знову отримати ліміт, через 30 днів після зниження я рекомендую в Приват24 подати заявку. Прикріпивши довідку про доходи, рішення може бути переглянуто.
Анастасія
На жаль, на даний момент, ліміт не може бути наданий за рішенням банку. Ви використовували кошти більше допустимого ліміту. Для можливості зміни кредитного ліміту, будь ласка, погасіть овердрафт на вашій карті
Це його відповідь.
Анастасія
Ви можете подавати заявки на зміну ліміту в Приват24: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Кредитний ліміт'. Ліміт буде переглянуто після погашення поточної заборгованості по картці
Я не використав гроші банку більше допустимого ліміту.Коли я користувався ліміт був 46000шрн. поточна зазаборговагість була близько 6000грн. всі платежи вносилися вчасно, а потім раз і ліміт став 0.
Ви пишете не правду.
Анастасія
Після зміни ліміту, Ви робили спробу його збільшити. Вище було надано причину, чому наразі він не збільшується
Чому для перегляду ліміту, я маю погасити весь овердрафт, якщо я вчасно вносив всі платежі?
Хочу отримати аналіз по сучасному стану та історії використання моєї картки Універсальна, на підставі яких банк прийняв рішення про зниження кредитного ліміту до 0грн.
Це моє питання до вашого співробітника.
Анастасія
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
2.1.1.2.5. …При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
А ось його відповідь
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті www.ubki.ua/
Ваш працівник повідомив мені, куда я можу звернутись в Українське Бюро кредитних історій.
Я і звернувся та подивився свою кредитну історію та рейтинг складає 90%
Анастасія
Банк вставновлює ліміт на основі своїх показників та історії використання картки. після цього банком було прийнято рішення про зміну ліміту
Так в мене питання, як банк визначив мою кредитоспроможність?
Анастасія
система встановлення ліміту працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
Ще раз вам наголошую, ваш працівник повідомив мені(переписка вище додається)щоб я звернувся за даними щодо обслуговування мною кредитів на сайт Українського Бюро Кредитних Історій, що я і зробив. Згідно з даними вище зазначеного сайту в мене гарний кредитний рейтинг 90%
Анастасія
Добре. Ліміт у банку надається за аналізом показників саме у банку
Вот в мене і виникає логічне питання, на основі яких своїх показників, яких у вас, з ваших слів сотні та математичних моделей, банк знімає кредитний ліміт клієнту, в якого кредитний рейтинг згідно з даними Українського бюро кредитних історій 90%.
Прошу аргументуйте, які саме показники по моїй картці, вплинули на рішення банку про зменшення кредитного ліміту з 46000грн. др 0грн. одночасно.
Анастасія
Банк не уточнює дану інформацію.
Ліміт може змінюватись за рішенням банку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, згідно умов договору
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вам, всеодно прийдеться пояснити причину.
Анастасія
За рішенням банку, це і є причина
Це кредитна карта, на ній був встановлений ліміт який збільшуваася та належним чином обслуговувався.
Анастасія
Вище Вам вже було повідомлено, що згідно пункту правил, Банк може самостійно змінювати Ваш ліміт в односторонньому порядку
Підкажіть, будь ласка, можливо у Вас виникли питання по наданій інформації?
А банк в односторонньому порядку, не аргументуючи, без попередження бере та знімає кошти з кредитного ліміту.
Анастасія
Все вірно, згідно пункту правил
Але ж ви нещодавно в переписці розказували мені про кредитоспрлможність відсидали мене в Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене все добре, для чого, просто би написали що банк забирає кредитний ліміт коли хоче та без пояснення причин.
І це було би коротко і ясно.
Але це не повага до клієнта.
Анастасія
на сайті УБКІ Ви можете перевіряти самостійно свій кредитний рейтинг т.
У чаті вище одразу було написано пункт правил та описано його, що банк має право самостійно змінювати ліміт.
Свої висновки, щодо багку, я вже зробив.
Допоможу і іншим людям зробити, тим хто ще не зробив!
До побачення!
Анастасія
Гарного дня
13:44
Висновок цього всього один. Приват Банк в односторонньому порядку одночасно обнулив кредитний ліміт по карті та спочатку намагався по різному трактувати своє рішення (спочатку казали 5−7днів, потім повністю погасіть овердрафт, потім посилалися на якусь внутрішню аналітику банку, яку вони нікому не показують, потім на Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене жодного протермінування та цим підтведжується моя платіжоспроможність) та коли я навів беззаперечні факти відсутності підстав по вище зазначеним пунктам, банк просто повідомив що змінив (повністю обнулив кредитний ліміт по моїй карті) в односторонньму порядку, на підставі договору та ніяких роз’яснень надавати не збирається.Тобто по простому приклад: ви отримали ліміт по карті 10000грн. потім здійснили якісь покупки на 5000грн., ви думаєте що у вас ще є 5000грн. на карті та розраховуваєте, як будете гасити заборгованість (обов'язковий платіж, платіж пільгового періоду) а нє, на наступний день, дивитесь, а на карті -5000грн. без пояснень і все.
Думайте, чи пов’язувати себе співпрацєю з таким банком!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому та покращити якість обслуговування.
Щодо зміни ліміту, то зазвичай банк спирається на велику кількість факторів та приймає рішення на основі їх сукупних показників. Наші колеги додатково перевірять інформацію, щодо збільшення ліміту по вашій картці та зв'яжуться за результатом.