Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
mindguru 26 квітня 2021, 16:09
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
Собственно, та же проблема, что в предыдущем случае. Я проживаю в Киеве и в Днепре никогда не был. 4 марта с моей карты списали в сумме 3830 грн. якобы за покупки в интернет-магазине, в котором я никогда ничего не покупал. Всего две операции, для каждой есть чек POS-терминала. Адрес регистрации терминала совпадает с адресом отделения (УКРАЇНА, ДНIПРО, НАБ. ПЕРЕМОГИ, 30). Причём в обоих случаях лимит оплаты в интернете был проигнорирован. Просьба разобраться в ситуации и по возможности вернуть деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 18:00
Добрий вечір!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, ми бачимо, що за вашим зверненням, вам раніше було надано шлях, за яким ви можете перевірити сайт, на якому було здійснено платіж.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
svitolek 26 квітня 2021, 15:11
ДОсконале обслуговування. Консультант Віталій допоміг розібратися, Як сформувати довідку англійською мовою, терпляче відповідав на всі мої уточнювальні питання і врешті обрали оптимальний варіант.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 17:32
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує Оператора Віталія на нові звершення :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 квітня 2021, 9:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 28.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Leolviv 26 квітня 2021, 15:04
26.04.21р. о 9:00 звернення до Приватбанку через подвійну трансакцію. Фахівець за кілька хвилин перевірив інформацію і вирішив ситуацію. Кошти повернені. Щиро дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 17:30
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Проблема вирішена
BaltaNastya 26 квітня 2021, 14:08
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Шолохова, 7
Пользуюсь услугами банка с 2009 года, ещё в институте получала стипендию в вашем банке. Сегодня пришла в отделение, т. к заканчивается срок годности карты, на что мне ответили, что получить карту не возможно. Прошла идентификацию. Без каких либо объяснений, попросили покинуть банк!
На мой вопрос в чем причина, ответили звоните 3700
Я набрала, мне предоставили точно такую информацию. БАНК РАЗРЫВАЕТ С ВАМИ ДОГОВОР В ОДНОСТОРОННЕМ ПОРЯДКЕ

На вопрос о получении кредитной карты, сказали вам лучше воспользоваться другим банком

Так и не поняла в чем причина
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 15:26
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alex Rudyk 26 квітня 2021, 13:28
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
Да, иногда злоупотребляю, заказывая звонок по депозитам, хотя никаких вопросов к банку по существу — не имею, просто после пьянки иногда телефон не могу найти… а Интернет и Приват 24 — не пропьешь.
Извините, Бога ради, вот такая вот *** ваш вкладчик. 😘
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 14:42
Ми з вами 24/7, в будь-якій ситуації ;)
Valentina1960 26 квітня 2021, 11:02
Я давно являюсь клиентом Приватбанка, мне нравится их гибкость в работе, большой выбор предоставляемых услуг. А сегодня я в очередной раз убедилась в правильности своего выбора. Мне на мобильный телефон позвонили и представились службой безопасности Приватбанка, сообщили о том, что Карта будет заблокирована и будут начислены штрафные санкции в связи с тем, что якобы была попытка входа в Приват24 с другого устройства и была попытка снятия денежных средств. Для избежания этой проблемы мне рекомендовалось немедленно зайти в Приват24 и выполнить действия, которые мне укажут. Я в ответ зашла в мобильное приложение Приват и сообщила об этом уведомлением. Реакция сотрудников банка была мгновенной. Мое обращение рассмотрели и сообщили, что это был звонок от аферистов и соответственно я не должна ничего предпринимать. Спасибо огромное за оперативность и внимание к клиентам!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 12:17
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Проблема вирішена
Maksym Solomko 25 квітня 2021, 11:55
5 квітня через чат у мобільному застосунку фахівцю підтримки передав електронне звернення дома файлами: pdf-файл, на який накладений КЕП (кваліфікований електронний підпис), і pdf-файл без підпису. Фахівець створив запит, який чомусь 12 квітня мовчки закрили й відповіді мені не надали!

22 квітня на електронну пошту банку help@pb.ua вирішив повторно відправити ці файли, щоб електронне звернення взяли в роботу. Отримав відповідь:
«Звернення має бути підписано особистим підписом, або ЕЦП ПриватБанку, на жаль, немає можливості перевірки сторонніх підписів…»

По-перше, поняття ЕЦП уже вживати некоректно через прийняття нового закону — замість ЕЦП використовуються КЕП.
По-друге, фахівець не перевіряв файл із розширенням p7s, оскільки цей файл містив pdf, на який накладений КЕП, одержаний через Приват24.
По-трете, банк став настільки технологічним, що не може перевірити підписи на державних сайтах.

23 квітня повторно вислав електронним листом е-звернення лише файл p7s і його успішно зареєстрували. Двоякі стандарти.

ps Є учасник GOLD-клубу…
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 13:50
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
WKBAPKA 24 квітня 2021, 23:59
Ну вот и меня обнулил приват по оплате частями

про тысячу параметров слышать даже не хочу, походу в банке проблемы серьезные
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 10:31
Для доступності послуги рекомендуємо вам повністю або частково погасити існуючу заборгованість перед ПриватБанком або іншими фінансовими структурами.
Проблема вирішена
Katrine09 24 квітня 2021, 21:17
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Івана Мазепи, 45
Отец переслал мне валютный перевод. Я его сняла в кассе, понесла в другой банк положить на депозит. В другом банке некоторые купюры не приняли по причине «ветхости», предложили взять с комиссией 10%, но т.к. купюр не приняли довольно много, я их отнесла в терминал приватбанка (в кассе мне кассир сказала, что комиссия будет больше, чем в терминале). Терминал все купюры «съел», не плевался ими. Это было 12 апреля. А 21 апреля мне звонят из службы безопасности, с утверждением, что 1 купюра номиналом в 100 долл фальшивая. И требуют, чтобы я ее заплатила банку или мои счета замораживают. Естественно я отказалась оплачивать 100 долл, т.к. есть сведения с другого банка, что она ветхая, но не фальшивая. Соответственно мои счета, а это долларовая карта, на которой 190 долл и карта для выплат, куда накануне пришла стипендия — заморожены. Через некоторое время опять звонок из службы безопасности, что купюра не полностью фальшивая, а частично, у нее «отксеренный уголок», но действий от меня ждут прежних — уплаты этих 100 дол. На мой ответ, что ваш кассир мне выдал такую купюру, идет обвинение в мой адрес, что мне выдали нормальную купюру, а я мол ее уже порвала, это моя проблема. К концу рабочего дня звонит девушка из колл-центра приватбанка, говорит, что уже все окончательно решила служба безопасности, теперь эта купюра не фальшивая, а просто «изношенная», но они такую не принимают, «давайте или 100 долл, или все счета заморожены, как передумаете, звоните 3700». На все мои ответы, что вы же сами выдали, терминал съел, какие ко мне претензии — стандартный ответ — «мы святые — ты козел».Платите 100 долл или сидите без своих денег. Приват просто стал наживаться на своих клиентах. Приватбанк оставил без средств не только меня одну, но и двух моих детей. Грабеж одним словом.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 10:29
Ваше питання було детально перевірено профільними фахівцями та надано зворотній зв`язок в телефонному режимі.
Банк не працює зі значно зношеною валютою та з інкасо.
При здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
koteyka2 24 квітня 2021, 13:08
У жены был простроченный кредит. С зарплатной карты каждый раз снималась некая сумма для его погашения.
В один прекрасный день, а именно 1-го апреля (шутники, однако) зарплатную карту заблокировали. На момент блокировки оставшаяся сумма для погашения по кредитной карте составляла 4100 грн.
Это первое нарушение закона (заблокировали карту для выплат).
Сказали, что будут рассматривать 15 раб. дней. Прошло 20 дней, ответа нет. Мы начинаем напрягать банк, что и как. После трех дней борьбы перезвонили с приват-банка и сказали, что для того, чтобы разблокировать карту нужно погасить всю задолженность, которая почему-то на 22.04 уже составила 5780 грн
Это второе нарушение закона (начисление штрафов и процентов во время карантина)
На вопрос, почему так, они ответили, что карта была заблокирована и автоматически платеж не снялся. Поэтому и набежали проценты и штрафы.
На претензии, что блокировка была по их инициативе и поэтому платеж не списался, ответили тупым ответом — «Мы тут не причем, это система»
Это было третье нарушение закона, которое объединяет в себе и первые два.
Юристы говорят, что сумма возмещения слишком мала и нет смысла судиться, т.к. затраты выйдут намного больше. А что суд присудит их возместить, гарантии нет.
Вот так долбаный приват-банк и наживается.
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2021, 13:23
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Luk10061976 23 квітня 2021, 22:38
22.04.2021 в магазине где я продавец клиент выбрал оплату через pos терминал Приватбанка.
1 попытка — терминал выдал отказ (без запроса pin кода), вторая попытка — успешно.
Через час клиент возвращается — заметил что деньги списали 2 раза.
Перезвонили в его банк — да, 2 раза
Перезвонили в приват- да, не считался какой то код с карты — деньги вернуться через сутки.
Сутки прошли. Денег нет — оба банка разводят руками. Куда обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2021, 11:09
Добрий день!
В даному випадку, власнику картки необхідно звернутись на лінію підтримки для оформлення заявки на повернення коштів.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksiy71 23 квітня 2021, 19:29
После заказа и 100% оплаты товара в интернет-магазине Mobilluck.com.ua от магазина пришло сообщение, что данного товара нет в наличии и после предоставления реквизитов магазин вернет всю сумму предоплаты. Реквизиты были предоставлены и два месяца!!! магазин кормил обещаниями вот-вот вернуть всю сумму. Два месяца ежедневных звонков в магазин с выслушиванием глубочайших извинений и обещанием вернуть деньги до конца недели. И когда надежды на возврат денег уже не было позвонил в Приватбанк. На удивление, меня очень внимательно выслушали, создали заявку и пообещали разобраться в течение недели. И о чудо — к вечеру того же дня на мою карту была перечислена вся сумма предоплаты. Спасибо персоналу Приватбанка за уважение к своим клиентам и оперативность в решении моей проблемы.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 19:47
Добрий вечір!
Стараємось для вас! Дякуємо за ваш вибір :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 квітня 2021, 15:38
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 24.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smyrnov 23 квітня 2021, 19:17
Хороший банк, техпідтримки стала дуже ефективною. Онлайн Консультанту Ярославу випишіть премію
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 19:44
Добрий вечір!
Ярослав справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 квітня 2021, 15:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 24.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Galina1209 23 квітня 2021, 13:36
Добрый день! Прошу подтвердить /опровергнуть ПРАВОМЕРНОСТЬ сложившейся ситуации.
19.04.21 г. я проводила обмен валюты через терминал в банковском отделении, а именно пополнила гривневый картсчет одной 100-долларовой купюрой. Без малейших загвоздок купюра была принята терминалом, а карта пополнена на соответствующую сумму в гривнах. ЧЕТЫРЕ ДНЯ спустя (!!!) мне поступил звонок от представителя Приватбанка, который настойчиво пытался меня убедить, что конкретно МОЯ купюра оказалась непригодной для инкассации, и что я ОБЯЗАНА её заменить на другую или вернуть её эквивалент. Повторюсь, купюра была принята НЕ кассиром (недосмотр живого человека еще как-то можно было бы понять), а БАНКОВСКИМ ТЕРМИНАЛОМ. Более того, с момента обмена прошло ЧЕТЫРЕ дня!!!
На присланных фотографиях «моей» купюры никаких видимых дефектов я не обнаружила. Следовательно, я могла их не заметить и в живую. Но вопрос в другом. Если купюру ПРИНЯЛ ТЕРМИНАЛ, какие могут быть вопросы ко мне??? А главное, В СКОЛЬКИХ РУКАХ за 4 дня побывали эти 100 долл, которые за это время реально могли испачкать или повредить, а от меня теперь в категорической форме требуют их забрать или заменить??? Ситуация настолько абсурдная, что даже закралась мысль, что это какой-то новый хитроумный вид «шахрайства».
Справедливости ради замечу, что за 10 с лишним лет обслуживания в ПБ у меня не было к нему ни малейших нареканий. Поэтому хотелось бы и дальше оставаться в числе Ваших клиентов и при этом не утратить к Вам доверие. НО для этого мне нужны понятные и убедительные разъяснения сложившейся ситуации.
П. С. Моя оценку ТРИ — среднеарифметическая, с учетом прошлых лет)) А за 19 апреля «1» конечно.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:47
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oksoks 23 квітня 2021, 13:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
20 апреля 2021 я делал перечисление денег в отделении города Киева по улице Саксаганского 61/17. Мною была передана сумма денег в валюте и гривне. Гривневый эквивалент составлял 62 000. Кассир приняла наличку и с помощью счетной машинки насчитала уже 45 700!!! Каким-то чудесным образом улетучилось в неизвестность 16 300 грн!!! Деньги были пересчитаны мной перед выходом из дома предварительно — было ровно 62 000 грн. Проводя операцию по пересчету денег, кассир отодвигала наличку под стенку и просмотреть, что она делала не было возможности. На мое заявление, что сумма некорректна, кассир спокойным тоном заявила, что может я забыла деньги дома либо потеряла их по дороге…
Мною была подана заявка в отдел безопасности касательно данной ситуации с запросом на предоставление видео с камер наблюдения (я знаю, что это доступно только для полиции, но хотелось получить хоть какие-нибудь детали), но через день мне просто пришла смс на телефон от привата, что причин для волнений и возврата средств нет…
А так можно было?
Мной на удивление было найдено много случаев мошенничества в привате. Много людей не досчитались своих денег в подобных ситуациях, к сожалению…
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:37
Добрий день!
На жаль, вказаних у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2021, 17:27
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Anastasiia16 23 квітня 2021, 11:55
Написала вчора в підтримку Приватбанку, не сподіваючись, що можна ще повернути кошти, перераховані шахраю. Шахрай отримав передоплату за пересилку і упакування товару і зник, батьки хотіли купити бджіл на сайті олх, ніхто навіть і не подумав що з якимись бджолами можуть обманути.
Співробітниця банку зв’язалася зі мною в той же день, а вже сьогодні моя проблема вирішена. Дуже оперативно. Послугами банку користуюсь більше 7 років, нарікань не було, а тепер маю ще більше довіри.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:35
Добрий день!
Завжди раді допомогти.
Дякуємо, що ви з нами :)
Віктор Власійчук 23 квітня 2021, 11:05
З 1 квітня 2021 року допомога на поховання від Пенсійного фонду України виплачується виключно на банківські рахунки. Учора я таку допомогу отримав на карту для виплат і з неї Приват добросовісно зняв комісію 0,5%. Моя карта для виплат має статус соціальної карти для виплат, на неї я отримую пенсію і її реквізити я дав в Пенсійний фонд з надією, що зарахування цієї допомоги буде без всяких комісій. Знаючи про цю комісію я б дав реквізити універсальної карти. В призначенні платежу від Пенсійного фонду чітко вказано, що це разова виплата від Пенсійного фонду. Це мало би бути ознакою про ненарахування комісії. Крім того, отримані кошти не мають статусу цільових надходжень (таких як пенсія чи зарплата), ними не можна поповнити послугу Стандарт безподатковий. Я вважаю, що це неправильно. Банк не збідніє, якщо не візьме свою комісію з похоронних грошей!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 11:34
Добрий день!
Статус цільових коштів встановлюється відправником. Банк в даній ситуації є отримувачем та не має змоги змінювати статус коштів з цільових на інший. Якщо відправником не було вказано, що ці гроші є цільовим зарахуванням стягується комісія згідно тарифів картки для виплат.
Проблема вирішена
Oksana Shelest 23 квітня 2021, 10:30
Заблокировали перевод на карты приват банка! Пол дня убила на чат с сотрудником, заполняла анкеты, делала скриншоты. Обещали в течение дня все исправить. На следующий день — все по новой! Тупая тех поддержка, дозвониться до реального оператора — проблемы, нужно долго общаться с роботом и выслушивать кучу акций и предложений. ГОЛД КЛУБ? нафига тогда личный банкир — если по его номеру телефона не берут трубку, а потом перезванивает робот! Попробовала МОНО-банк — совсем другое дело! Шикарное приложение, работает как часы! Буду переводить активы в моно. Приват задолбал.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 12:21
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності. Платежі, які ви проводили були визначені, як ризикові або такі, що потребують проведення через інший канал обслуговування з міркувань безпеки. У вашому випадку, радимо спробувати провести платіж пізніше.
Що ж до звернення в підтримку, в голосовому меню достатньо натиснути нуль для з'єднання з оператором. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Ми проаналізували ваше звернення до наших колег в підтримці та проведемо роботу з фахівцем, щоб в подальшому уникнути незручностей та підвищити якість обслуговування.
Проблема вирішена
buten88 22 квітня 2021, 18:49
Добрый день! Учера были арестованные все карты у Приватбанку (карта на выплату зарплаты в том числе), сегодня ходила до выконавчой службы. Мне у выконавчой службы сказали что это банк решает какие счета арестовувать, а не выконавчая служба которая в принцыпе незнает кто на какую карту получает выплаты. У нас в Украине еще не отменили закон про получение зароботной платы и списание долга только 50% с карты, а не 100%. И как мне теперь жить??? Когда чтобы оспорить не известно какой то долг от ТОВ мне нужно ити в суд и оспаривать все это. А там нужны деньги. И пардон арестовувать счета так из выше написаных отзывов банк мастер. И вся эта ситуация научить людей вообще не доверять банкам.!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:41
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту Ви можете у виконавця.

Ви можете звернутись до виконавчої служби для зняття обмеження з картки. Також, ви можете отримати довідку про цільове призначення картки за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок» для надання її до виконавчої служби.

При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Проблема вирішена
Роман Князев 22 квітня 2021, 18:23
С тех пор, как банк национализировали, с ним начались твориться очень большие проблемы.
Коротко, сотрудники знают как действовать если ситуация шаблонная, если шаг влево или вправо, они не понимают как действовать.
Со мной приключилась следующая ситуация.
Я уехал в командировку за пределы страны и в связи с закрытием границ, не мог вернуться обратно.
Срок действия, карты у меня закончился и я решил заказать карту с индивидуальным дизайном за 100 грн, с доставкой домой, (указал адрес и номер телефона жены как контактный, так как я в роуминге).
Карту заказал 13.03. и мне пообещали её доставить до 27.03. Так как старая карта действовала до 23.03, а кредитный лимит можно до 25.04 ложить, меня ситуация устраивала.
Заканчивается март, а карты всё нет. Обращаюсь в поддержку 05.04. Мне сообщают, что карту не доставили, так как не дозвонились. Я сверил ещё раз контактные данные, указал, что на телефон жены звонить, так как мой не в сети. По адресу, жена тоже целый день дома.
Мне сообщили, что ожидайте в течение 2 дней дадим ответ.
Далее я с банком общался каждые 2 дня, каждый раз они отправляли и говорили ждите ещё 2 дня. Вопрос стоит на месте.
В итоге сегодня 22.04. Карту нужно гасить до 25.04 Сотрудники банка вообще ничего не делают чтоб решить вопрос и это уже за оплаченную мною карту.
Курьер даже не приходил ко мне домой и сотрудники не пытались связаться ни в приват 24 ни на альтернативные номера. С момента заказа карты прошло 40 дней цена карты 100 грн.
Доставка новой почтой 1 день — 40 грн,
доставка укр почтой 3 дня — до 10 грн.
Приват, вы побили все рекорды.

Большинство клиентов приват банка уже перешли на монобанк и другие банки. Теперь вот думаю, а стоит ли вообще обслуживаться в этом банке, если здесь им на людей наплевать.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 19:47
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝