Безвідповідальне ставлення до кілієнтів. Не змогла отримати нову картку у звязку із закінченням терміну старої
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня, 01 червня 2021 року я звернулася до відділення приватбанку для одержання нової картки, у звязку із закінченням строку старої, але на жаль мені було відмовлено, причину не пояснили. Сказали зателефонувати на 3700. Зателефонувавши за цим номером оператор повідомив, що дійсно картку для виплат нову одержати я не можу так як банк за власним рішенням розірвав зі мною трудові відносини на підставі п. 1.1.3.2.6. Правил банку. Ознайомившись з цим пунктом мені стало ще більше незрозуміло яке відношення я маю до цього пункту, оскільки там йшлося посилання на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; весь пункт не буду цитувати. Вже більше 10 років я є клієнтом приватбанка, кредитів та заборгованості по кредитам не маю, через приват банк отримую заробітку плату, користуюсь послугами приват 24, через який сплачую всі комунальні, інтернет та інші платежі, але тепер з незрозумілих мені причин я не можу користуватися послугами. Оператор порекомендувала звернутися до головного управління в м. Дніпро с офіційним запитом, але ж це все час. Виходить через якийсь збій в програмі я не можу отримати ні заробітну плату, ні сплатити комунальні, оскільки за місцем мого проживання інших банків не має, а приват банк не зацікавлений в тому аби швидше вирішити це питання, оскільки ні увіділенні, ні за номером 3700 мені не допомогли розібратися в цій ситуації. Таке відношення суперечить всім конституційним правам. І як я розумію, так проблема трапилася багато з ким, але ні приват банк ні мінфін, ні як невирішують це питання. І приват банк за місяць втратить 1000 клінтів.
Відповідь банку
8 червня 2021, 11:56
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||