Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Кирилл Кириллович 4 січня 2024, 22:18
Пользуюсь счетом как обычно более 8 лет, никаких больших платежей, все как всегда и все стабильно. В один вечер получаю блокировку счета и сообщение о том что банк разрывает со мной договор.

Это новый приказ сверху что всем кто за границей надо блочить счета и все?) Интересная тогда политика получается))
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2024, 8:42
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
neznayka8484 4 січня 2024, 14:49
програмісти-полухакери привата вдруге спіймані на знятті коштів по картці.зникають гроші та виникають інші цифри, але не встигають обробити це за два місяці тай підтримка їх прикрива.невдало.будьте обережні та перевіряйте.себе вони ловити не будуть)) десь так
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2024, 16:37
Вітаємо.
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на картці сум (Це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в Приват24.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте свою версію до підтримки банку, наші оператори поруч 24/7, та допоможуть розібратись.
Проблема вирішена
Zakharii 1122 4 січня 2024, 14:07
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 8
Я замовив зі свого валютного рахунку $1000 у відділення банку, щоб забрати готівкою. Замовлення зробив 01.01.2024 на 01.02.2024. Пізніше 01.02.2024 прийшло повідомлення що замовлення перенесено і готівка буде 01.03.2024. Прийшов я в банк 01.03 так як ніяких повідомлень більше не було і на касі мені сказали що моя готівка не приїхала і мене перенесли на 01.04.2024. Сьогодні ніякі повідомлення знову ж таки не прийшли, зайшов в додаток де знайшов що моя готівка буде вже 01.05.2024. Дзвонив оператору — допомогти він не може. Що це за ставлення таке, що клієнт має тиждень чекати щоб тисячку готівкою отримати??? Чи в банку вже такі проблеми з валютою що не можете привезти її на замовлення??? Одним словом — свинство.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2024, 16:22
Вітаємо.
Наразі виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Будь ласка, не дублюйте заявки, рекомендуємо за необхідності замовляти валюту з 8 січня. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Allaya07 4 січня 2024, 11:32
Помер мій батько, у якого на картці залишились кошти (заробітна плата). Від нотаріуса було зроблено 3 запити, на які отримана відповідь, що рахунків немає. Після десятків звернень на гарячу лінію, дзвінків до Нацбанку, запропоновано, щоб підприємство зверталось до банку. Ок. Відповідь підприємству, від якого перераховувались кошти — «банківська таємниця». Тобто, маю готувати позов до суду, не зрозуміло тільки, чому…
Тобто, «чудовий банк»… Будьте готові, що одного дня ні коштів, ні рахунків на ваше ім'я не буде знайдено…
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2024, 12:58
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щодо цієї ситуації вам вже були надані пояснення та рекомендації. Підприємству потрібно направити листа до банку на повернення коштів. Після повернення вже потім зможуть вирішувати щодо видачі суми спадкоємцю.
Проблема вирішена
Olga9996 3 січня 2024, 21:28
3 листопада мій приватний виконавець відправив на ПриватБанк кошти для закриття боргу по картці. ПриватБанк зарахував на мою картку тільки ту суму, що потрібна була для закриття мінусу. Тобто на картці став нуль, а де надлишок — невідомо. Надлишок десь завис у ПриватБанку на транзитних рахунках і мені ці кошти не повертають досі.

Від 3го листопада я зверталася до всіх інстанцій банку, кожен раз мені говорять різні речі і гроші не повертають. У кол-центрі та чаті максимально некомпетентно відповідають, наче роботи по скриптах, взагалі не чуючи деталей ситуації. Я спілкувалася про ситуацію у відділенні банку, спілкувалася з операторами гарячої лінії, спілкувалася в чатах, спілкувалася з юридичним відділом, спілкувалася з технічним відділом. Постійно формуються якісь «офіційні» заяви, які розглядаються до 30 днів і відповіді притомної немає.

Коли мій виконавець вже у грудні звернувся до банку з запитом на повернення мені надлишку коштів, йому представник юридичного відділу дав відповідь, що я просто маю написати письмово заяву на головний офіс і мені повернуть кошти, бо питань немає, боргу немає, все ок. Я написала офіційну заяву, преклала докази, що надлишок є, платіжні інструкції перерахування коштів, постанову про закриття провадження і відправила документи на головний офіс Привату. І знаєте що? Через 3 тижні я знову отримала відповідь, що тільки виконавець має звертатися до банку. Як таке може бути? При цьому зворотнього звʼязку зі спеціалістами, які хоч якусь інформацію можуть дати компетентно, немає. Неможливо повернутися до спеціаліста, з яким тільки що спілкувався по заяві, бо «в банку такої можливості немає». І до цього ж не надається мені юридичне підтвердження, що дійсно виконавець має писати запит на повернення моїх коштів. Тобто я можу йти знову до виконавця (хоча це взагалі не моя задача!) і на словах пояснювати, що від нього в котрий раз хоче банк.

І це вже триває третій місяць. Тобто притомного зворотнього звʼязку немає, мене футболять з відділу на відділ, будь-яка заява на найпростішу дію розглядається до 30 днів і результату немає. Хоча це мої законні кошти, які мені мали зарахувати на мою карту ще 3 листопада. Як може так працювати система? Як можна спиратися просто на слова і не надавати жодного юридичного підтвердження? Як таке може бути, що я не можу свої ж кошти повернути 3 місяць і маю бути посередником між виконавцем і банком і вмовляти вирішити моє питання? Як може бути офіційна наче відповідь від представнику банку, що «ну це ж її кошти, хай і пише кудись заяви»?
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2024, 10:26
Вітаємо.
Надмірно перераховані кошти від ДВС на картки клієнта не повертаються, кошти повернути можна лише відправнику за листом.
Для повернення зайво перерахованих коштів необхідно надати лист від відправника з проханням повернути надмірно оплачені кошти із зазначенням № рахунку для повернення.
Проблема вирішена
allyawey 3 січня 2024, 20:36
Як завжди користувався власним рахунком, вже достатньо довгий період часу. Відкривав депозити (і на теперішній момент є) користувався кредитним лімітом, все вчасно сплачував, і сьогодні прийшло сповіщення що вхід в додаток не можливий. Хоча я не здійснював за останні 3 дні операції через цей банк. Чому банк так вирішив залишається тільки здогадуватись. Читаючи відповіді На інші коментарі, банк посилається на законодавство України, та регламент банку. Я як громадянин України знаю законодавство України на досить високому Рівні так як працюю у цій сфері. Порушень законодавства України, та регламенту банку з мого боку не було і я впевнений в цьому. ЗАКОН УКРАЇНИ
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» — не було порушено. Прошу банк переглянути рішення і відновити доступ до рахунку. Дякую за розуміння! Все буде Україна! Слава Україні!
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2024, 9:41
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Проблема вирішена
Groot1790 3 січня 2024, 19:36
Сьогодні зрозуміла що заблокували банк і всі картики, відповіді нормальної немає, ліміта не перевищувала. Вже 10 років користуюсь великий ліміт, забргованості не маю.Нормальної відповіди немає це жахливе відношення. Також страховку платила багато років, а коли щелепу щламала в 3х місцях то дали мені 1000 грн, рекомендація страховку не платити по це шарага
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2024, 9:36
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
DeeMON4ik 3 січня 2024, 13:27
Я є клієнтом «ПриватБанку» вже понад 10 років. Активно користувався всіма послугами банку, ніколи не мав жодних проблем та заборгованостей, все завжди було в порядку. Завжди оперативно та успішно проходив всі актуалізації даних та верифікації. Саме тому банк надав мені великий кредитний ліміт яким я постійно користувався.

І ось у черговий раз коли я скористувався пільговим кредитним лімітом у грудні 2023 для оплати будівельно-ремонтних робіт банк через декілька днів без будь-яких попереджень та пояснень заблокував мені рахунок! 5.12.2023 я вже не міг зробити жодної транзакції та увійти в додаток, 6.12.2023 я звернувся на гарячу лінію, там мені нічого конкретного не змогли пояснити — сказали тільки що рахунок обмежено. Причини невідомі. Порекомендували звернутись у відділення банку, і хоча на той момент для мене це було максимально незручно я звернувся у відділення банку де також конкретно не змогли мені пояснити що та чому відбувається — але уточнили що банк скоріш за все розірвав зі мною ділові відносини. Вже після мого звернення на гарячу лінію та у відділення банку мені надійшов лист на пошту яка була вказана при реєстрації який називався «ПОВІДОМЛЕННЯ
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку». В якому також немає ніяких пояснень чому саме банк вирішив розірвати договір та заблокувати мені рахунок!

У відділенні банку за допомогою співробітників я написав листа у головний офіс «ПриватБанку» де я попросив пояснити конкретні причини блокування/розірвання, тому що я не робив ніяких заборонених транзакцій, не було жодних проблем та питань з боку банку та взагалі я вважаю що це якась помилка. Та готовий підтвердити всі операції, пройти додаткові верифікації та зробити все що потрібно. На що банк через декілька днів надіслав мені паперового листа «УкрПоштою» за адресою фактичного проживання — але цей лист був точною копією електронного повідомлення яке було раніше та не містив ніяких конкретних відповідей на мій запит!

Особисті кошти які були на «Скарбничці» не повернули, інформацію стосовно погашення моєї заборгованості по використанним кредитним коштам не надали, жодного разу не звʼязувались (хоча співробітники відділення обіцяли зворотній звʼязок протягом декількох днів).

Звертався ще раз у відділення — сказали що мій запит в процесі, зі мною зв’яжуться як тільки запрацює «Київстар» (на той момент як раз були проблеми зі зв’язком) — але тиша і досі…
У відділенні надали номер заявки — 34550045, але коли я звʼязусь з гарячою лінією то за цим номером не надають жодної конкретної інформації — «рахунок обмежено, зверніться у відділення»… І так постійно по колу!

В мене є підозра що банку не подобається місце мого народження та прописки (тимчасово окуповане місто Маріуполь) — але я не проживаю там вже 11 років та не був з початку 2022 року. Ніякого відношення немаю до нього після окупації та можу це підтвердити будь-яким чином. Інших думок щодо блокування в мене немає — а банк так і не надає інформації щодо справжніх причин! Я готовий закрити рахунки, оплатити заборгованість — але ж я маю право хоча б бути в курсі причин блокування та отримати свої особисті кошти зі «Скарбнички»!
А взагалі то сподіваюсь що це якась технічна помилка та мені поновлять обслуговування та розблокують рахунок. Зі свого боку готовий надати всю інформацію та пройти всі верифікації. Як онлайн так і у відділенні — але все залежить від банку!
Сподіваюсь що за допомогою MinFin моє питання вирішиться! Заздалегідь дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2024, 15:36
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Diebeste 3 січня 2024, 12:34
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Шевченка, 64
З мого рахунку було знято 15 000 різними платежами (оплата в ресторанах, кафе і тд.) в іншій країні. 20.12 повідомила про шахрайство банку, 29.12 написала заяву в поліцію. В банку мені хлопець сказав — нічим допомогти не можу зверніться на гарячу лінію. (А навіщо вони тоді там в банку сидять, якщо вони допомогти не можуть?)
Чому я маю платити відсотки за користування кредитом 15 000 грн, якщо це шахраї зняли з мого рахунку гроші? Скільки часу банк має розглядати справу «шахрайства»? Чому ніяких підтверджень розрахунку картою у Франціі (коли я в Україні) не надходило? Поки банк та поліція розглядають справу, якщо дійсно розглядають — може пройти не 1 рік і весь цей час будуть нараховуватись відсотки?
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2024, 14:03
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Окремо позначимо, що у випадку повернення коштів за фактом шахрайства, Банк може переглянути нараховані раніше відсотки.
Проблема вирішена
Jassmminne 3 січня 2024, 1:14
Доброго дня, прошу надати пояснення, чому не можу зайти в приват 24?
Я так розумію, мої рахунки заблоковані? Якщо так, то прошу пояснити причину блокування.
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2024, 10:23
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Ivan63180 2 січня 2024, 19:51
Доброго вечора! У мене прийшов час для планової актуалізації даних. ПриватБанк, читаючи відгуки на порталі Мінфін я побачив вашу не справедливість по відношенню до своїх клієнтів. От скажіть будь ласка, чому у вас на одне і те ж саме питання щоб вирішити проблему актуалізації даних відповіді різні? Зверніть будь ласка увагу!
Клієнту «Olexandra98» коментар від 28 грудня 2023року ви написали відповідь, що актуалізація даних обов’язкова і якщо не пройти її то рахунки будуть обмежені. В той же час коментар користувачу «1asdfgh» від 30 жовтня 2022року, а також користувачу «User10123» від 14 вересня 2023року яким ви надали відповідь що: «У випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки». Для порівняння хотів виложити скриншот цих відгуків, але нажаль не знайшов можливості як це зробити
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2024, 10:23
Вітаємо.
З плином часу та з урахуванням різних факторів щось може змінюватись. Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G
Andreydu 2 січня 2024, 16:14
Слетело приложение на Андроиде 14 уровня (не балалайка какая-то, чтоб вы понимали). Пытался танцевать танец с бубном на протяжении четырёх часов, чтобы восстановить это грёбаное приложение. Бот направлял меня туда-сюда и безрезультатно. Постоянно какие-то ошибки. То сервис прерван, то ошибка сервиса, то нет интернета, короче. Создаётся впечатление, что это делается специально для людей.
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2024, 18:33
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
Проблема вирішена
Володимир Rj 1 січня 2024, 16:17
Ті, хто вижив у ядерному вогні
назвали цю війну Судним Днем.
Але їх чекав новий кошмар:
війна проти машин…

Термінатор 2: Судний день

За номер 3700 нас зустрічає віртуальни голосовий помічник Яна (недолугий робот), яка або не компетентна або знущається. Пів години 1 раз та п’ятнадцять хвилин 2 раз я спвлкування з нею питання не вирішило, а мені просто потрібно було поспілкуватись з живою людиною… з оператором.

Ось коротенький переказ нашої з нею розмови (спрощено):
Голосовий помічник: «Яке питання Вас цікавить?»
Я: «Переказ westernunion "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
Я: «Не бажаю міняти номер, зв’яжіть з оператором, живою людиною»
ГП: «У нас дуже багато спеціалістів, скажіть удь ласка з яким питанням Ви хочете звернутись до оперратора?, та я перемкну Вас на спеціаліста»
Я: «Питання про перекази westernunion! "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
І так по колу…

Завіса… (ято кажуть.

Питання до співробітників Приват:
1. Як допомагають клієнтам впроваджені Вами нові технології? (Окрім того що можна тримати в штаті менш живих операторів та відмазуватись від запитань клієнтів бо вони просто кидають слухавку при спвлкувані з Вашою Яною?)
2. Чому не можна в томуж голосовому помічнику виділити окрему кнопку під «Поговорити з «живим» оператором?
3. Які ще технології Ви збираєтесь залучати для обслуговування і допомоги клієнтам щоб як найбільше погіршити досвід співпраці з Вашим прогресивним банком?

PS
В іншому банку на горячій лінії допомогли і відповіли на питання протягом 3 хвилин)
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2024, 18:39
Вітаємо. Нам дуже шкода, що наш голосовий помічник залишила про себе таке враження. Наші фахівці постійно працюють над тим, щоб в подальшому Ви не відчували подібних незручностей і над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів з оператором.
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
Ilona Yaroshenko 1 січня 2024, 16:14
Банк заблокував доступ до рахунку без пояснення причини блокування. Звернулась до відділення банку, працівники не компетентні, нічого не змогли пояснити. Банк не запрошував жодних доказів, не приймає заяву. Я розчарована банком і його працівниками. Сподіваюсь тут мені зможуть допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2024, 17:49
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Q77 30 грудня 2023, 18:51
Мала в Приваті страховку «захист на кожен день» багато років платила. 04.12 стався нещасний випадок, я впала зі сходів, швидка доставила в лікарню з переломом ключиці і забиттям. Мене оперували, обійшлось доволі дорого. Я протягом перших днів, як тільки змогла держати телефон, повідомила про настання страхового випадку. Загрузила довідку з лікарні, фото, рентген до і після операції, чеки. Мені подзвонила менеджер Блажко Ірина, повідомила що необхідно додати виписку. Через кілька днів мене виписали, взявши виписку я робила спробу загрузити документ, але він не приймався. Телефони -скидались виклики. Горяча лінія- бот повідомляв, що нема документа і мені відмовлено. Але чому, не прийняли документ? Чому не відповідав менеджер, адже з її слів, не хватало тільки виписки? Як можна відмовити при наявності всіх документів? І відповідності строків подачі? Це шахраї?
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2023, 11:16
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись, які труднощі із завантаженням документів виникли.
Проблема вирішена
Artem1211 30 грудня 2023, 1:41
Заблокували аккаунт без розбору, навіть не хотіли розібратися в чому справа, консульт в відділі коли щось запитуєш нічого не знаю
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2023, 9:17
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
mimopro 29 грудня 2023, 18:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Євгена Чикаленка, 67
я и мама заказали по 2600 у.е. В итоге все купюры старые, которые многие сервисы\магазины отказываются принимать, а в тех обменниках предлагают обмен по заниженному курсу. Конечно это не вина работников отделения, им что привезли то они и предложили. Вопрос к самому банку как организации. Это происходит постоянно. И судя по отзывам по всем областям. Может хватит своим старым да и новым клиентам пытаться втюхать старую бумагу? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2023, 9:12
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Полезный комментарий
SergeyNina 29 грудня 2023, 23:53
Автору — идите в центральные и вип отделения, а также отделения около цнап, сервисных центров мвс где регистрируют автомобили. В Киеве в этих отделениях есть доллары и евро в любом колличестве у вас тоже наверное самое. Не в коем случае не берите в плохом состоянии купюры. Потом обмен этого хлама очень трудный и их никто не возьмет
Замовив готівку в доларах. $2600. Приїхав отримувати — всі купюри замусолені і всі 1996 року! Інших в касі не має. Спитав гарячу лінію — «Банк не проводить сортування за роком випуску купюр. Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності». Так якщо не сортують, хто відсортував тільки купюри 1996 року? Звичайно у кожного відділення є знайомі «міняли». І ладно були б купюри не нові зелені але хоча б 2000-х років. Але ж не ВСІ що є в касі — 1996 року, та ще й в такому стані, що в обміннику точно не візьмуть.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2023, 18:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
SvitlankaKos 29 грудня 2023, 15:31
Відділення за адресою: Львів, вул. Пекарська, 30
Хочу написати величезну подяку Наталі (відділення приватбанку Пекарська 30). Дуже приємний співробітник, допомогла оформити та активувати карту,
налаштувати кеш бекі. Дуже чуйний до клієнтів співробітник, грамотно та професійно відповідає на запитання. Дуже уважна та привітна. Було дуже приємно взаємодіяти з такою грамотною та доброю людиною. Дякую з наступаючим Новим роком, всього найкращого!
P. s. Було б чудово якби керівництво банку звернуло увагу на цей відгук і заохочило даного співробітника, я дуже їй вдячна
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2023, 16:07
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наталя, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову. Обов’язково передамо співробітнику ваш відгук.
Проблема вирішена
maksimpetychok 29 грудня 2023, 14:38
Вчора 28.12. намагався зняти кошти з банкомату ПриватБанку в м. Києві (вул. Академіка Вільямса в «Ашані»). Кошти списало, а готівку не видало і в результаті вибило, що виникла технічна помилка. Після мене також люди намагалися зняти кошти, але ситуація аналогічна, правда в кого була карта ПриватБанку, то поверталися відразу. Телефоную на гарячу лінію, мені говорять, що нічого зробити не можу, звертайтесь до UKRSIB банку, тобто того, що видав карту. І в середньому регламент розгляду 120 днів. Сьогодні зайшов до відділення ПриватБанку, оператор теж заявив, що нічим допомогти не може, звертайтесь до іншого банку. Якби ці кошти потрібні були б для розваг наприклад, до одного біса, *** з ними, але я військовий і вони необхідні для закупівлі на виїзд, а сума не маленька — 19000 грн. І що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2023, 15:40
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝