Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
natalia1133 5 травня 2021, 22:54
Необходимо было разблокировать карту. Обратилась в онлайн поддержку и полностью довольна качеством обслуживания. Оператор отвечал быстро, вежливо и по делу. Карту разблокировали без проблем. Спасибо оператору Владиславу за хорошую работу!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 8:37
Вдячні вам за такі теплі слова. Владислав, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Проблема вирішена
Dmitrich 5 травня 2021, 21:34
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
Нещодавно Приват анонсував «оптимізацію тарифів», яка по факту стала їх підвищенням для юридичних осіб та ФОП. Дивна поведінка під час кризи, коли більшість бізнесу потерпають від карантинних заходів та падіння попиту. Але ж, банків багато, не подобається — переходь.
Кредитна політика також є дивною. Кілька разів брав кредит під депозит і КУБ, віддавав без проблем і завчасно. Але ж тепер, раптом, отримав відповідь, що пов’язана (ні) зі мною особа (би) має(ють) певні заборгованості, тому мені відмовлено у кредитуванні ФОП. Яка особа і кому винна — відповіді немає. Прописаний разом з двома дітьми 16 і 18 років, які боргів не мають. Логічно попередити свого клієнта про певні обставини, подбати про його безпеку, але ж Приват іншої думки і лише натякає на міфічні борги пов’язаних осіб — дякую.
Громадська організація інвалідів, що мала знижений тариф у 20 грн. на місяць, раптом опинилася на загальному тарифі. На мій запит отримав обіцянку повернути той тариф, який вже не діє для нових клієнтів, але залишено для старих. Телефонують за годину і повідомляють, що тарифу немає такого, платіть 150. Також дякую…
Щоб не платити підвищений тариф на перекази за кордон та комісію за валюто обмінні операції, перейшов для ФОП на тариф Бізнес ПРО. Серед іншого, в умовах тарифу зазначено, що клієнт має право відкрити одну картку класу Visa Signature або Black Edition, які не тарифікуються. Це стало ще однією причиною переходу на тариф, бо віртуальний помічник на 3700 здатний допомогти лише втратити час та спокій, а то і отримати психічні порушення, якщо питання виникають часто. Ну то ж, не зволікаючи, подав заявку через форму Привата і поготився на зустріч із спеціалістом для відкриття картки. На моє запитання щодо обставин, бо ця картка є умовою тарифу для ФОП, мене заспокоїли, що спеціаліст у відділенні все зробить і перевірить. Втрачаю на відділенні близько години, поки мій спеціаліст Вікторія намагається зрозуміти як безкоштовно відкрити картку, якщо система цього не дозволяє. Збирали якісь консиліуми за участі відділу корпоративних клієнтів, я також телефонував як на корпоративну лінію, так і у Консьєрж. По телефону мене черговий раз запевняли у тому, що все добре і картку мені мають відкрити, обіцяли зв’язатися з моїм відділенням і щось пояснити. Врешті нічого пояснити не змогли, бо система просто блокує можливість отримання картки безкоштовно. Рідний Привате, куди йдемо? Чому менеджери не поінформовані про ваші нові програми і тарифи з бонусами, чому глючить система і чи можна це назвати обслуговуванням VIP? Чому я сиджу у VIP відділенні і слухаю припущення працівників, що може має місяць чи три пройти на новому тарифі для активації бонусу, чи може надходження мають зайти в певному розмірі або зірки певним чином зійтись? Прошу, не робіть лише крайньою дівчину, яка дійсно намагалася допомогти у вирішенні, але була безсилою проти системи. Винні ті, хто запустив недосконалий проект і не підготував ні спеціалістів до змін, ні програмне забезпечення, а то і не всі умови прописав в тарифах. От з них би премію зняти і мені перерахувати у якості компенсації. Готовий надати номер картки Приватбанку, поки вона в мене ще є.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 10:39
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулись з незручностями. Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно встановлених тарифів.
По іншим ситуаціям, які описані у відгуці, вже проводимо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
vasrevizor 5 травня 2021, 19:30
Щойно скористався онлайн чатом Приват24. Оператор Іван якісно і головне результативно вирішив мої питання. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 20:16
Іван справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
nburdilo 5 травня 2021, 17:07
Я дуже вдячна Христині, оператору лінії 3700 ПриватБанку, за уважне, людяне ставлення, чудове обслуговування, оперативне вирішення моєї проблеми. Приємно, що є такі відповідальні, компетентні та чуйні працівники у ПриватБанку!
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 17:20
Ми поруч 24/7 :)
Дякуємо, що ви з нами.
Sherba33 5 травня 2021, 16:52
З 22.04.21 року з депозитного рахунку юридичної особи почалося списання комісії за РКО, до цього часу списання комісії проводилось з поточного рахунку.
26.04.21 року на Callback була залишена заявка № 30208933, списання припинилося, але неправомірно списані кошти так і не повернулись.
В зв’язку з неповерненням неправомірно списаної комісії з депозитного рахунку була залишена повторна заявка № 15398713.
Станом на 29.04.21року дві попередні заявки були закриті но не виконані. Банк визнав, що це трапилось по їхній вені, але щось змінювати вони не хочуть.
Після чого була залишена нова заявка № 30241394, де вказувалося, щоб комісію за РКО, яка була неправомірна списана з депозитного рахунку має повернутися на депозитний рахунок, а списання коштів за РКО має проводиться з основного рахунку.
Приватбанк своєю бездіяльність грубо порушує Умови та правила банківських послуг, а саме пункт 3.1.2.4.1. Клієнт доручає Банку здійснювати списання винагороди за надані послуги при настанні строків платежів за Договором з поточного рахунку Клієнта у розмірі винагороди згідно Тарифів Банку (здійснювати договірне списання).
Керуючись викладеним пропоную Приватбанку привести свою діяльність відповідно до внутрішніх правил та договорів підписаних між клієнтом та банком. Повернути на депозитний рахунок неправомірно списану комісію, списати кошти комісії за РКО з поточного рахунку, зробити перерахунок по відсоткам по депозиту.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 17:57
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
IRYNA94 5 травня 2021, 10:07
Не просто не советую, а настоятельно рекомендую не связываться с Приватбанком для оформления кредита под депозит. Все началось изначально с обмана. Ни о каком оформление кредита на срок минус пять дней от депозитного речь не идет. Кредит оформлен на срок один год минус пять дней не смотря на то, что срок депозита полтора года. Банк обьяснил это тем, что какая разница потом продлим на срок депозита. И вот тут при продление началось самое интересное. Документы на продление оформлялись 11 дней. Как заявлял банк это вопрос одного дня и при том удаленно. Приватбанк, рекламируя себя, постоянно делает акцент на том, что у них все быстро и удаленно. Не хочу писать даже о том, какие «бредовые» документы были запрошены банком за эти 11 дней. Не смотря на долгое оформление, договор о продление кредита был подписан в необходимый срок. И вот новый сюрприз. Не обращая внимания на этот договор, кредит выходит в просрочку. Приватбанк списывает все деньги с текущего счета предприятия в погашение кредита со всеми вытекающими последствиями. За два дня ни кто не удосужился даже приступить к решению этой проблемы. Все выписки и скрины документов сохранены во избежание того, что они сейчас быстренько все исправят вроде ни чего не было. Сейчас решаем что дальше с этим делать, но это уже наши проблемы, отзыв написан специально для того, что бы другие не попали в такую ситуацию.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 11:17
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
l972al 5 травня 2021, 2:11
Обращался, не один раз, в службу поддержки банка. Всегда терпеливо отвечали на вопросы и помогали. И в выходные и в рабочие дни. По вине банка проблем не возникало ни разу. Спасибо за обслуживание. Услугами банка пользуюсь уже не один год.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:09
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Lacity 4 травня 2021, 22:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Тургенєвська, 16
В ноябре 2020 года столкнулся с упертостью отдела комплаенса Приватбанка, они требовали от меня декларацию о доходах за 2020 год, когда согласно закона я ее делать должен только в начале 2021 год. Закрыли мне счёт, ограничили доступ к ячейке и много других сложностей. Это при том, что карта была уровня WorldElite, VIP обслуживание. В конце декабря, я потребовал, от них справки, что долгов перед банком нет и счет мой ЗАКРЫТ.
Получил несколько справок: о закрытии счета, об отсутствии задолженности физ лица, об отсутствии задолженности юр. лица.
Сейчас начало мая 2021 года и один из сервисов, который я оплачивал еще в сентябре 2020 года, решил сделать мне возврат, на ту же карту, с которой платил. Процедура была простой, если счет закрыт, деньги возвращаются и они уже платят на счет, который я предоставлю, но какого же было мое удивление, когда мне пришла смс от Приватбанка о ЗАЧИСЛЕНИЕ этой суммы на счет и в дополнение у меня до сих пор висит открытый КРЕДИТНЫЙ ЛИМИТ на 200к, когда я НЕОДНОКРАТНО писал заявление о закрытии всего и вся.

Согласно правилам, закрытие происходят в течении 30 дней после заявления, но прошло больше 180 дней, а счета открыты. Теперь я должен идти в отделение и снова писать бумажки, о переводе остатка и о снова о закрытии счета. Это вообще легально, не закрывать так долго счет?
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:57
Добрий день!
Наші колеги вже перевіряють інформацію за вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Volodymyr Murashkin 4 травня 2021, 18:09
Купил билет 4.05 направлением Умань-Кривой Рог на рейс 9225 Щецин-Кривой Рог на bilet.pb.ua

В назначенное время 15:30 автобус не приехал. Никаких уведомлений не было.
Выговорил все деньги с перевозчиком фоп Стецик Т. В. чтобы узнать, что делать. Ничего полезного, кроме как «ждите» не узнал. Закончились деньги на мобильном счету.

Т.к. был интернет написал в чат приват24 с просьбой помочь в общении с перевозчиком, на автобус которого я через приват купил билет

Как и в случае со страхованием, вся роль сотрудника «Привата» свелась к ответу «вся информация есть в билете, звоните и разбирайтесь со своей проблемой сами».

После того, как выбрал пункт, что не доволен общением, через полчаса пришел ответ «проверяющего», аналогичный ответу оператора — мы только продаем билет без каких-либо обязательств, проблемы решайте сами.

Годы проходят, отношение «привата» к просьбам о помощи не меняется. Очень жаль
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 17:15
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації детальніше та уточнити додаткову інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Rayzi 4 травня 2021, 18:07
Стаття 14 п. п 15. Закону про соц. і правовий захист військових. Після написання заяви про не нарахування зобов’язань банк раз і назавжди псує Вашу кредитну історію на такому недосервісі, як UBKI — вважаю необхідно закрити, так як зберігає персональні дані. Роздає номер різним мікрофінансовим організаціям, які в свою чергу надсилають велику кількість невигідних пропозицій, користуючись вашою проблемною ситуацією. Добре, ваш банк хай не обслуговує мене, переживу. Але ваші дії впливають на мої права. Планую організувати позов до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 9:59
Доброго ранку!
Банк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства та керуючись вимогами регулятора. Передана банком кредитна історія лише відображає наявність прострочених зобов'язань по кредитам або їх відсутність. Важливо розуміти, що відміна нарахованих відсотків, штрафів та пені не передбачає скасування взятих на себе клієнтом зобов'язань, щодо повернення використаної суми. Що ж до інших фінансових установ, то рішення про надання вам кредиту вони приймають самостійно.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. Це також стосується і номерів телефонів, які залишає клієнт в банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Voitasyk 4 травня 2021, 15:17
Спілкувалася з фахівцем, Владиславом, швидко і без проблем вирішив мою проблему
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 16:39
Наш Оператор Владислав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kusiakliuda 4 травня 2021, 14:31
Звернулася до фахівця Іван в додатку Приват24, швидко вирішив проблему. Все детально пояснив👍👍👍👍
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 15:59
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Іван — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
ruslan121 4 травня 2021, 11:23
Опишу опыт пользования ПриватБанком на нескольких ПЕРСОНАЛЬНЫХ случаях:
1) никаких проблем при получении валютных переводов.
В банке, которым пользовался до Привата снял деньги с карты в день зачисления, и на следующий день был должен 400 гривен, так как у них изменился курс 🤦‍♂️
2) в отделениях вежливые и пунктуальные сотрудники.
Опять же, исходя из личного опыта я ни разу не сталкивался с хамством.
3) поддержка работает четко и оперативно.
Пример из другого банка, который поставил модного нынче телефонного бота:
Бот: скажите, чем я могу вам помочь?
Я: *четко и внятно озвучиваю вопрос*
Бот: к сожалению, я вас не поняла. Хорошего вам дня!
*конец разговора*
И ЭТО ВООБЩЕ НИ РАЗУ НЕ ВЫДУМАННАЯ ШУТКА, РЕБЯТА.
У Привата такого нет, к большому счастью. Да, даже если телефонный бот работает не идеально, то ты можешь быть уверен, что в конце он просто свяжет тебя с живим сотрудником.
4) ни разу не испытывал проблем с конфиденциальностью данных.
Вообще поднимать вопрос о том, что ПриватБанк «сливает что-то куда-то», как минимум, не совсем корректно, учитывая то, что все мы зарегистрированы на десятке, а то и сотне сайтов, где указываем и номер телефона, и имя, и город, и так далее.
И в заключение, из последнего (после чего я и решил написать этот отзыв). ПриватБанк реально помог вернуть предоплату у недобросовестного продавца.
Итак, исходя из ЛИЧНОГО опыта, на данный момент — это лучший банк, которым мне приходилось пользоваться.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 12:43
Добрий день!
Дуже дякуємо вам за такий розгорнутий та детальний відгук!
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
hunterelectric 3 травня 2021, 21:47
Приходит смс на мобилку, о возврате денег за покупку и состоянии баланса. Ссылку на скрин прилагаю (сколько проживет не знаю) https://skr.sh/s7sxOJDwepw?a
Так вот там написано переказ 70.56 баксов на карту, и тут же пишут баланс по карте 108.83, но такой баланс был еще в апреле месяце. Вообщем как работали на авось, так и работают. Для простого человека это смс взрыв мозга, но для них в порядке вещей.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 11:03
Добрий день!
У зазначеному скріншоті баланс картки вказується у валюті зарахування за курсом дня здійснення операції.
У разі, якщо ви не згодні з діючим балансом, або ж у вас виникли додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fedia1994 3 травня 2021, 17:12
КО***Й банк. По рекомендации консультантов открыл Gold карточку. Спустя время пошёл в банк её закрыть. Мне по сути отказали. И потом я о ней забыл. На ней образовался долг 90 гривен. Так эти *** ПриватБанка звонили моей маме и угрожали. Я очень хочу придать этому делу огласку. Я ни за что заплатил 90 гривен. Плюс эти *** моей маме нервы трепали. Ещё вопрос откуда они её номер телефона нашли. Настоятельно прошу игнорировать этот банк. Оценка из 5(пяти) ставлю 0(ноль)
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2021, 19:01
При відсутності заборгованості ви можете закрити картку в будь-який момент в особистому кабінеті Приват24. Щоб розібратися в причинах, з яких вам відмовили в закритті, написали вам в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 травня 2021, 9:30
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vveter 3 травня 2021, 2:35
Работники привата сливают информацию о клиентах банка налево и направо. Кому то за деньги, кому то просто так, но это 100% факт. После того, как обращение в службу безопасности (были названы ФИО работника, который сливал инфо, ФИО людей, которые были «слиты» и даже время +/- 1 час) не дало абсолютно никаких результатов, отказался от использования этого недобанка. Будьте бдительны
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2021, 11:26
Банк дотримується політики нетерпимості шахрайства.
Ми звернулися до вас в приватних повідомленнях, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 травня 2021, 9:28
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kurd 2 травня 2021, 19:51
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 43/1
Приват банк не напоминает клиентам о приближении даты текущего платежа по кредиту. Приват банк ставит перед фактом что у вас образовывалась просрочка по оплате кредита и начисляет штраф. Приват банк делает рассылку рекламы на вайбер. А сообщить за пару дней что нужно внести средства для оплаты кредита приват банк на вайбер не может. Деньги это все имидж это НЕ что думаю таков должен быть лозунг Приват банка.
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2021, 11:19
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, рух коштів, графік платежів доступні в особистому кабінеті Приват24 https://privat24.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KoMuK 2 травня 2021, 13:47
Много лет пользовался услугами Приватбанка и были разные ситуации, но до такого маразма еще не доходило. Сестра пошла пополнять монобанковскую карту мамы на терминале приватбанка. Платеж не прошел, номер сестры по которому подтверждалась операцию — не зарегистрирован в приват24. Операцию не прошла, деньги ушли в никуда. Теперь, для того чтобы вернуть деньги сестру заставляют стать клиентом приватбанка. То есть, по сути, если Вы не клиент банка, но воспользовались услугой приватбанковского терминала, то вас будут ЗАСТАВЛЯТЬ стать клиентом либо не вернут деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2021, 15:06
Добрий день!
В даному випадку, повернення коштів можливе лише на картку ПриватБанку. Після відкриття картки, клієнт зможе вирішити користуватися нею чи ні.
У разі необхідності, є можливість закрити картку дистанційно в Приват24, або звернувшись до підтримки банку.
Проблема вирішена
lena5852980 2 травня 2021, 9:26
11лет пользовалась услугами банка. Но в один прекрасный день без объяснения в одностороннем порядке обнулили кредитный лимит, при том что я платила вовремя по кредиту. Постоянно пользовалась кредитной картой. Причину почему обнулили кредитный лимит мне никто не объяснил (сказали не рационально использовали карточку, как не рационально если я оплачивала коммунальные услуги, оплачивала картой в магазине, в аптеке, заправляла машину, пополняла телефон и т. д. пополняла каждый месяц как только получала зарплату. Никогда не задерживала платеж!!!). Получаю пенсию с банке, мой. выплаты, зарплату. За один месяц я погасила 10 тис грн. Оставалось ещё 22 тис. погасить. В результате с меня сняли 2011 грн только проценты (хотя должны были снять 3.4% на остаток суммы по кредиту с 22тис получается 748грн, а сняли 2011грн).
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2021, 11:06
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з незручностями. Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
У разі, якщо ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
Розрахунок процентів за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,4% * 12 / 365,
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,4% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Нарахування процентів проводиться в останній день місяця після закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальніше ознайомитися з інформацією ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
OkValencia 2 травня 2021, 4:44
Я обратилась со сложной срочной ситуацией на горячую линию ПриватБанка в ночное время.
Хочу обратить Ваше внимание на работу Олены Кулиш, профессиональные и человеческие качества которой, позволяют надеяться на ее карьерный рост. Мою сложную ситуацию она предлагала решать различными способами качественно. В течении часа Олена Кулиш не только решила мою проблему, но и уберегла меня от нервного срыва.
От всего Сердца желаю ей благоденствия.
Берегите таких сотрудников.
И премию, пожалуйста, Олене Кулиш!🎉
Приватбанк
Відповідь банку
2 травня 2021, 10:00
Вдячні вам за такі теплі слова. Олена, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝