×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Быстрая и приятная помощь онлайн
Коментарі (2)
Як важко здобути статус VIP, і багато іншого.
Кредитна політика також є дивною. Кілька разів брав кредит під депозит і КУБ, віддавав без проблем і завчасно. Але ж тепер, раптом, отримав відповідь, що пов’язана (ні) зі мною особа (би) має(ють) певні заборгованості, тому мені відмовлено у кредитуванні ФОП. Яка особа і кому винна — відповіді немає. Прописаний разом з двома дітьми 16 і 18 років, які боргів не мають. Логічно попередити свого клієнта про певні обставини, подбати про його безпеку, але ж Приват іншої думки і лише натякає на міфічні борги пов’язаних осіб — дякую.
Громадська організація інвалідів, що мала знижений тариф у 20 грн. на місяць, раптом опинилася на загальному тарифі. На мій запит отримав обіцянку повернути той тариф, який вже не діє для нових клієнтів, але залишено для старих. Телефонують за годину і повідомляють, що тарифу немає такого, платіть 150. Також дякую…
Щоб не платити підвищений тариф на перекази за кордон та комісію за валюто обмінні операції, перейшов для ФОП на тариф Бізнес ПРО. Серед іншого, в умовах тарифу зазначено, що клієнт має право відкрити одну картку класу Visa Signature або Black Edition, які не тарифікуються. Це стало ще однією причиною переходу на тариф, бо віртуальний помічник на 3700 здатний допомогти лише втратити час та спокій, а то і отримати психічні порушення, якщо питання виникають часто. Ну то ж, не зволікаючи, подав заявку через форму Привата і поготився на зустріч із спеціалістом для відкриття картки. На моє запитання щодо обставин, бо ця картка є умовою тарифу для ФОП, мене заспокоїли, що спеціаліст у відділенні все зробить і перевірить. Втрачаю на відділенні близько години, поки мій спеціаліст Вікторія намагається зрозуміти як безкоштовно відкрити картку, якщо система цього не дозволяє. Збирали якісь консиліуми за участі відділу корпоративних клієнтів, я також телефонував як на корпоративну лінію, так і у Консьєрж. По телефону мене черговий раз запевняли у тому, що все добре і картку мені мають відкрити, обіцяли зв’язатися з моїм відділенням і щось пояснити. Врешті нічого пояснити не змогли, бо система просто блокує можливість отримання картки безкоштовно. Рідний Привате, куди йдемо? Чому менеджери не поінформовані про ваші нові програми і тарифи з бонусами, чому глючить система і чи можна це назвати обслуговуванням VIP? Чому я сиджу у VIP відділенні і слухаю припущення працівників, що може має місяць чи три пройти на новому тарифі для активації бонусу, чи може надходження мають зайти в певному розмірі або зірки певним чином зійтись? Прошу, не робіть лише крайньою дівчину, яка дійсно намагалася допомогти у вирішенні, але була безсилою проти системи. Винні ті, хто запустив недосконалий проект і не підготував ні спеціалістів до змін, ні програмне забезпечення, а то і не всі умови прописав в тарифах. От з них би премію зняти і мені перерахувати у якості компенсації. Готовий надати номер картки Приватбанку, поки вона в мене ще є.
Нам шкода, що ви зіткнулись з незручностями. Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно встановлених тарифів.
По іншим ситуаціям, які описані у відгуці, вже проводимо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Якісне обслуговування оператором Іваном
Коментарі (3)
Подяка ХРИСТИНІ, оператору лінії 3700 ПриватБанку
Дякуємо, що ви з нами.
Коментарі (1)
Бездіяльність Приватбанку
26.04.21 року на Callback була залишена заявка № 30208933, списання припинилося, але неправомірно списані кошти так і не повернулись.
В зв’язку з неповерненням неправомірно списаної комісії з депозитного рахунку була залишена повторна заявка № 15398713.
Станом на 29.04.21року дві попередні заявки були закриті но не виконані. Банк визнав, що це трапилось по їхній вені, але щось змінювати вони не хочуть.
Після чого була залишена нова заявка № 30241394, де вказувалося, щоб комісію за РКО, яка була неправомірна списана з депозитного рахунку має повернутися на депозитний рахунок, а списання коштів за РКО має проводиться з основного рахунку.
Приватбанк своєю бездіяльність грубо порушує Умови та правила банківських послуг, а саме пункт 3.1.2.4.1. Клієнт доручає Банку здійснювати списання винагороди за надані послуги при настанні строків платежів за Договором з поточного рахунку Клієнта у розмірі винагороди згідно Тарифів Банку (здійснювати договірне списання).
Керуючись викладеним пропоную Приватбанку привести свою діяльність відповідно до внутрішніх правил та договорів підписаних між клієнтом та банком. Повернути на депозитний рахунок неправомірно списану комісію, списати кошти комісії за РКО з поточного рахунку, зробити перерахунок по відсоткам по депозиту.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
Кредит под депозит для юридического лица
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Всегда помогут
Коментарі (1)
Возврат средств
Получил несколько справок: о закрытии счета, об отсутствии задолженности физ лица, об отсутствии задолженности юр. лица.
Сейчас начало мая 2021 года и один из сервисов, который я оплачивал еще в сентябре 2020 года, решил сделать мне возврат, на ту же карту, с которой платил. Процедура была простой, если счет закрыт, деньги возвращаются и они уже платят на счет, который я предоставлю, но какого же было мое удивление, когда мне пришла смс от Приватбанка о ЗАЧИСЛЕНИЕ этой суммы на счет и в дополнение у меня до сих пор висит открытый КРЕДИТНЫЙ ЛИМИТ на 200к, когда я НЕОДНОКРАТНО писал заявление о закрытии всего и вся.
Согласно правилам, закрытие происходят в течении 30 дней после заявления, но прошло больше 180 дней, а счета открыты. Теперь я должен идти в отделение и снова писать бумажки, о переводе остатка и о снова о закрытии счета. Это вообще легально, не закрывать так долго счет?
Наші колеги вже перевіряють інформацію за вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (1)
Никакой поддержки от «Привата» после продажи билета на автобус
В назначенное время 15:30 автобус не приехал. Никаких уведомлений не было.
Выговорил все деньги с перевозчиком фоп Стецик Т. В. чтобы узнать, что делать. Ничего полезного, кроме как «ждите» не узнал. Закончились деньги на мобильном счету.
Т.к. был интернет написал в чат приват24 с просьбой помочь в общении с перевозчиком, на автобус которого я через приват купил билет
Как и в случае со страхованием, вся роль сотрудника «Привата» свелась к ответу «вся информация есть в билете, звоните и разбирайтесь со своей проблемой сами».
После того, как выбрал пункт, что не доволен общением, через полчаса пришел ответ «проверяющего», аналогичный ответу оператора — мы только продаем билет без каких-либо обязательств, проблемы решайте сами.
Годы проходят, отношение «привата» к просьбам о помощи не меняется. Очень жаль
Щоб розібратись в ситуації детальніше та уточнити додаткову інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Цей банк працює проти військових України
Банк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства та керуючись вимогами регулятора. Передана банком кредитна історія лише відображає наявність прострочених зобов'язань по кредитам або їх відсутність. Важливо розуміти, що відміна нарахованих відсотків, штрафів та пені не передбачає скасування взятих на себе клієнтом зобов'язань, щодо повернення використаної суми. Що ж до інших фінансових установ, то рішення про надання вам кредиту вони приймають самостійно.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. Це також стосується і номерів телефонів, які залишає клієнт в банку.
Коментарі (3)
Повернення коштів на карту
Коментарі (1)
Допомога фахівця в Приват24
Дякуємо вам за відгук!
Іван — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Коментарі (1)
Исходя из личного опыта.
1) никаких проблем при получении валютных переводов.
В банке, которым пользовался до Привата снял деньги с карты в день зачисления, и на следующий день был должен 400 гривен, так как у них изменился курс 🤦♂️
2) в отделениях вежливые и пунктуальные сотрудники.
Опять же, исходя из личного опыта я ни разу не сталкивался с хамством.
3) поддержка работает четко и оперативно.
Пример из другого банка, который поставил модного нынче телефонного бота:
Бот: скажите, чем я могу вам помочь?
Я: *четко и внятно озвучиваю вопрос*
Бот: к сожалению, я вас не поняла. Хорошего вам дня!
*конец разговора*
И ЭТО ВООБЩЕ НИ РАЗУ НЕ ВЫДУМАННАЯ ШУТКА, РЕБЯТА.
У Привата такого нет, к большому счастью. Да, даже если телефонный бот работает не идеально, то ты можешь быть уверен, что в конце он просто свяжет тебя с живим сотрудником.
4) ни разу не испытывал проблем с конфиденциальностью данных.
Вообще поднимать вопрос о том, что ПриватБанк «сливает что-то куда-то», как минимум, не совсем корректно, учитывая то, что все мы зарегистрированы на десятке, а то и сотне сайтов, где указываем и номер телефона, и имя, и город, и так далее.
И в заключение, из последнего (после чего я и решил написать этот отзыв). ПриватБанк реально помог вернуть предоплату у недобросовестного продавца.
Итак, исходя из ЛИЧНОГО опыта, на данный момент — это лучший банк, которым мне приходилось пользоваться.
Дуже дякуємо вам за такий розгорнутий та детальний відгук!
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Написати коментар
СМС для взрыва мозга)))
Так вот там написано переказ 70.56 баксов на карту, и тут же пишут баланс по карте 108.83, но такой баланс был еще в апреле месяце. Вообщем как работали на авось, так и работают. Для простого человека это смс взрыв мозга, но для них в порядке вещей.
У зазначеному скріншоті баланс картки вказується у валюті зарахування за курсом дня здійснення операції.
У разі, якщо ви не згодні з діючим балансом, або ж у вас виникли додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Написати коментар
Настоятельно рекомендую не пользоваться
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Работники привата продают информацию
Ми звернулися до вас в приватних повідомленнях, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Приват Банк не заботится о своих клиентах
Коментарі (6)
Не советую
В даному випадку, повернення коштів можливе лише на картку ПриватБанку. Після відкриття картки, клієнт зможе вирішити користуватися нею чи ні.
У разі необхідності, є можливість закрити картку дистанційно в Приват24, або звернувшись до підтримки банку.
Коментарі (5)
ПриватБанк обманывает клиентов
Нам сумно, що ви зіткнулися з незручностями. Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
У разі, якщо ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
Розрахунок процентів за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,4% * 12 / 365,
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,4% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Нарахування процентів проводиться в останній день місяця після закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальніше ознайомитися з інформацією ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Отзыв о работе Олены Кулиш
Хочу обратить Ваше внимание на работу Олены Кулиш, профессиональные и человеческие качества которой, позволяют надеяться на ее карьерный рост. Мою сложную ситуацию она предлагала решать различными способами качественно. В течении часа Олена Кулиш не только решила мою проблему, но и уберегла меня от нервного срыва.
От всего Сердца желаю ей благоденствия.
Берегите таких сотрудников.
И премию, пожалуйста, Олене Кулиш!🎉
Коментарі (1)