Обслуговування на НЕ високому рівні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Вдома зателефонував на гарячу лінію 3700, там сказали що немає ніякої необхідності у встановленні цього додатку для виконання операцій такого типу. Завтра їду туди вже в 3 раз.
Це називається не обслуговування клієнтів, а нибивання плану працівником відділення. кожен раз розмова з персоналом цього відділення починається зі слів «чому ви не хочете встановлювати приват24 ???».
Будь ласка роз’ясніть ситуацію, хіба наявність додатку приват24 є обов’язковою умовою щоб бути клієнтом вашого банку? якщо ні, прошу — наведіть порядок з персоналом (а точніше з керівництвом) Відділення ПриватБанку пл. Корятовича 13, м. Ужгород. Дякую.
Перепрошуємо, що ви зтикнулись з такою ситуацією.
Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки відносно дій співробітника відділення. За її результатом додатково зв'яжемось з вами.