×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Несанкционированное снятие денег со счёта.
Дійсно, інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Оплата може бути проведена у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
Для повернення коштів, ви можете звернутися в службу підтримки сайту, на рахунок якого здійснився платіж, або написати в наш чат для подачі заявки на оспорювання оплати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Бонус онлайн не сработал
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (3)
Заставили оформить кредитную карту.
Продукти банку оформлюються лише за згодою клієнта. Ми детально проаналізуємо дану ситуацію та по результату вам зателефонуємо.
Коментарі (27)
Неможливо активувати карту «Універсальна»
В мене склалася така ситуація: Я замовив собі карту «Універсальна» за допомогою онлайн анкети, до мене приїхав кур'єр, я заповнив всі анкети, сфотографували мене, вручили мені карту, але от проблема: Її неможливо активувати, ні через смс, ні через дзвінок.
Я прочитав тут схожі проблеми, допоможіть будь ласка вирішити і мою)
Питання передано профільним фахівцям. За результатом його розгляду з вами зв'яжуться.
Коментарі (2)
Неадекватні співробітники банку.
Перед тим звертався ще до одного оператора, прийшлось питати двічі, що отримати відповідь на своє запитання.
Перепрошуємо за незручності.
Ми проведемо роботу з операторами, щоб в подальшому уникнути незручностей та надавати найкращий сервіс. У разі виникнення питань, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Коментарі (1)
Ненадійний банк
Далі надаю переписку в чаті Приват24 з фахівцем банку.
Добрий день.
Анастасія
Добрий день, Олександре!
Уточніть, будь ласка, бажаєте збільшити кредитний ліміт?
Хочу отримати роз’яснення, щодо безпідставного зменшення кредитного ліміту з 46000грн. до 0грн. та повернути кредитний ліміт, який був на карті.
Коротко суть питання.
Шановна служба підтримки Приват Банку.
Це не відповідь на питання. Прошу надати чітке роз’яснення з посиланням на договір.
З повагою,
Ніколенко Олександр.
Це моя відповідь на лист від банку.
15.06.21 мені змінили кредитний ліміт по карті Універсальна з 46000 до 0грн. За період користування картою, не маю жодного порущення (протермінування/несплату)з мого боку. Прошу Банк, надати офіційну відплвідь, щодо вище зазначеного питання з посиланням на договір.
Це моє листування з Станіславом, вашим співробітником.
Відповідно до політики управління лімітами, банк проаналізував сучасний стан та історію використання карти і прийняв рішення знизити ліміт. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
У разі якщо Ви бажаєте знову отримати ліміт, через 30 днів після зниження я рекомендую в Приват24 подати заявку. Прикріпивши довідку про доходи, рішення може бути переглянуто.
Анастасія
На жаль, на даний момент, ліміт не може бути наданий за рішенням банку. Ви використовували кошти більше допустимого ліміту. Для можливості зміни кредитного ліміту, будь ласка, погасіть овердрафт на вашій карті
Це його відповідь.
Анастасія
Ви можете подавати заявки на зміну ліміту в Приват24: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Кредитний ліміт'. Ліміт буде переглянуто після погашення поточної заборгованості по картці
Я не використав гроші банку більше допустимого ліміту.Коли я користувався ліміт був 46000шрн. поточна зазаборговагість була близько 6000грн. всі платежи вносилися вчасно, а потім раз і ліміт став 0.
Ви пишете не правду.
Анастасія
Після зміни ліміту, Ви робили спробу його збільшити. Вище було надано причину, чому наразі він не збільшується
Чому для перегляду ліміту, я маю погасити весь овердрафт, якщо я вчасно вносив всі платежі?
Хочу отримати аналіз по сучасному стану та історії використання моєї картки Універсальна, на підставі яких банк прийняв рішення про зниження кредитного ліміту до 0грн.
Це моє питання до вашого співробітника.
Анастасія
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
2.1.1.2.5. …При цьому Сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
А ось його відповідь
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті www.ubki.ua/
Ваш працівник повідомив мені, куда я можу звернутись в Українське Бюро кредитних історій.
Я і звернувся та подивився свою кредитну історію та рейтинг складає 90%
Анастасія
Банк вставновлює ліміт на основі своїх показників та історії використання картки. після цього банком було прийнято рішення про зміну ліміту
Так в мене питання, як банк визначив мою кредитоспроможність?
Анастасія
система встановлення ліміту працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
Ще раз вам наголошую, ваш працівник повідомив мені(переписка вище додається)щоб я звернувся за даними щодо обслуговування мною кредитів на сайт Українського Бюро Кредитних Історій, що я і зробив. Згідно з даними вище зазначеного сайту в мене гарний кредитний рейтинг 90%
Анастасія
Добре. Ліміт у банку надається за аналізом показників саме у банку
Вот в мене і виникає логічне питання, на основі яких своїх показників, яких у вас, з ваших слів сотні та математичних моделей, банк знімає кредитний ліміт клієнту, в якого кредитний рейтинг згідно з даними Українського бюро кредитних історій 90%.
Прошу аргументуйте, які саме показники по моїй картці, вплинули на рішення банку про зменшення кредитного ліміту з 46000грн. др 0грн. одночасно.
Анастасія
Банк не уточнює дану інформацію.
Ліміт може змінюватись за рішенням банку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, згідно умов договору
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вам, всеодно прийдеться пояснити причину.
Анастасія
За рішенням банку, це і є причина
Це кредитна карта, на ній був встановлений ліміт який збільшуваася та належним чином обслуговувався.
Анастасія
Вище Вам вже було повідомлено, що згідно пункту правил, Банк може самостійно змінювати Ваш ліміт в односторонньому порядку
Підкажіть, будь ласка, можливо у Вас виникли питання по наданій інформації?
А банк в односторонньому порядку, не аргументуючи, без попередження бере та знімає кошти з кредитного ліміту.
Анастасія
Все вірно, згідно пункту правил
Але ж ви нещодавно в переписці розказували мені про кредитоспрлможність відсидали мене в Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене все добре, для чого, просто би написали що банк забирає кредитний ліміт коли хоче та без пояснення причин.
І це було би коротко і ясно.
Але це не повага до клієнта.
Анастасія
на сайті УБКІ Ви можете перевіряти самостійно свій кредитний рейтинг т.
У чаті вище одразу було написано пункт правил та описано його, що банк має право самостійно змінювати ліміт.
Свої висновки, щодо багку, я вже зробив.
Допоможу і іншим людям зробити, тим хто ще не зробив!
До побачення!
Анастасія
Гарного дня
13:44
Висновок цього всього один. Приват Банк в односторонньому порядку одночасно обнулив кредитний ліміт по карті та спочатку намагався по різному трактувати своє рішення (спочатку казали 5−7днів, потім повністю погасіть овердрафт, потім посилалися на якусь внутрішню аналітику банку, яку вони нікому не показують, потім на Українське Бюро Кредитних Історій, де в мене жодного протермінування та цим підтведжується моя платіжоспроможність) та коли я навів беззаперечні факти відсутності підстав по вище зазначеним пунктам, банк просто повідомив що змінив (повністю обнулив кредитний ліміт по моїй карті) в односторонньму порядку, на підставі договору та ніяких роз’яснень надавати не збирається.Тобто по простому приклад: ви отримали ліміт по карті 10000грн. потім здійснили якісь покупки на 5000грн., ви думаєте що у вас ще є 5000грн. на карті та розраховуваєте, як будете гасити заборгованість (обов'язковий платіж, платіж пільгового періоду) а нє, на наступний день, дивитесь, а на карті -5000грн. без пояснень і все.
Думайте, чи пов’язувати себе співпрацєю з таким банком!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому та покращити якість обслуговування.
Щодо зміни ліміту, то зазвичай банк спирається на велику кількість факторів та приймає рішення на основі їх сукупних показників. Наші колеги додатково перевірять інформацію, щодо збільшення ліміту по вашій картці та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (9)
обман при получении валюты
В лучшем случае, если деньги не фальшивые, получу за минусом комиссионных, в худшем — банк «взул» на 100 баксов.
И вот еще что настораживает. Буквально через пару дней как стала клиентом банка, звонят как бы из банка, говорят прошло списание с карточки и пытаются уточнить кое-какую информацию. Это говорит о том, что сотрудники банка регулярно «сливают» клиентскую базу.
Фахівці перевірять інформацію по даній ситуації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (7)
Приват банк
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Коментарі (6)
Абсолютно ненадежный банк. Приватбанк может оставить вас без доступа к деньгам в любой момент вашей жизни.
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності. Ми піклуємось про безпеку ваших коштів і сподіваємось на ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про захищеність своїх грошей на рахунках. Як тільки ми отримали інформацію про можливу підробку вашої картки — прийняли цю вимушену міру та заблокували її.
Коментарі (7)
Отделения не работают по субботам, хотя в Киеве работают
Більшість операцій можна провести через дистанційні канали скориставшись банкоматом, терміналом самообслуговування або Приват24. У разі виникнення питань наші фахівці в підтримці цілодобово на зв'язку та готові допомогти.
Коментарі (1)
Приват банк присвоил себе деньги swift перевода, а так выписал кредит на авто без моего ведома.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (2)
Кредитний ліміт в 0 після актуалізації даних
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Що ж до кредитного ліміту, то після успішної актуалізації даних та за наявності інших позитивних факторів, котрі впливають на рішення банку, він може бути переглянутий в більшу сторону.
Також на нашому сайті ми розмістили декілька порад, що допоможуть користуватись картками та не платити зайвих комісій — https://privatbank.ua/kak
Коментарі (1)
Нельзя добавить карту в Google Pay
Мой телефон не поддерживает бесконтактную оплату, и когда я выбираю карту, появляется надпись «Google Pay недоступний» и «Пристрій не підтримує безконтактні платежі». Чтобы добавить карту в Google Pay, я должен вручную ввести номер карты, имя и прочую информацию.
Если я зайду в Приват24 с устройства, поддерживающего бесконтактные платежи, при нажатии на кнопку «Добавить в Google Pay» вся информация (номер карты, срок действия и т. д.) добавляется автоматически.
Но оплачивать с помощью Google Pay можно не только продукты на кассе в супермаркете, но и, например, связь в мобильном приложении «Мой К******р», а также телекоммуникационные услуги Т*****н (интернет / телевидение) на одном из сторонних сервисов онлайн-платежей.
Прошу дать пользователям возможность добавлять карты в Google Pay, даже если устройство не поддерживает бесконтактные оплаты. При этом, пользователю можно вывести на экран информационное сообщение, что его устройство не подходит для совершения платежей, однако он всё равно может добавить карту.
Ми передали інформацію нашим колегам. Дякуємо за пропозицію :)
Написати коментар
Двойное списание средств
23,24 июня 2021 года, у некоторых клиентов Приватбанка со счетов исчезли разные суммы денег. Как обьяснили в самом банке это было свчзанно с каким то сбоем в системе и пообещали все исправить в течении суток. Именно в эти даты происходили двойеые списания средцтв по транзакциям. С моего счета исчезли 1400грн. Через сутки я увидила в выписках что средства по всех двойных списаниях вернулись но… Из 1400 списанвх средств мне были доступны только 531грн хотя в остатке было 1400. После обращения в банк мне предложили создать заявку на возвращение средств которая будет рассмотрена в течении 5−7дней. По истечению этого срока мне сказали что моя заявка рассмотрена и по истечению 5−7дней примут решение!!! Вопрос: забрали мои деньги без заявок и рассмотрений, сколько мне еще ждать что бы мне вернули мои 885 грн??? И как будет возмещенно пользование моими деньнами на протяжении всего этого времени? П. С. Я получаю социальную выплату с биржи, других доходов у меня нет, именно эти деньги забрал Приватбанк…
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (2)
Зняття коштів шахраями
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати запит на опротестування операції, який буде проводитись за правилами встановленими платіжною системою.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися на нашому сайті https://privatbank.ua/safeness.
Ми детально проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу зі співробітником, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Написати коментар
вкрали гроші і не віддають
Коментарі (1)
ПриватБанк отказался перевыпускать карту
Отдельное спасибо за испорченный день, ведь в первом отделении куда я пришел мне не только отказали в перевыпуске, так ещё и с паспортом не захотели выдать наличку в кассе, а ведь именно сегодня я получил отпускные.
Коментарі (5)
Приватбанк новогродовка
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Коментарі (1)
Термінал не зарахував внесені кошти
Суть проблеми в тому, що користуючись терміналом, який приймає купюри оптом, я внесла 69 000,00 грн, апарат їх не зарахував на мій рахунок і не повернув мені. Тобто, фактично в мене відібрані мої кошти!!! При звернені до банку в розмові мені пообіцяли за день вирішити проблему і зарахувати кошти. Але вже пішла друга доба і інформації нуль, кошти великі і вони потрібні мені зараз, чому досі не зроблено інкасації??? (заявка № 22401531, м. Київ)
Написати коментар
Отказ в перевыпуске карты. Без объяснений.
Без объяснений причин! Информации нет никакой! Девушки в отделениях пожимают плечами и не могут ничего объяснить! Звоните 3700!
Звоню, там тоже нет ответа! Единственное что говорят это напишите письмо по адресу:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Кто сталкивался с подобной ситуацией, подскажите пожалуйста решили ли вы данный вопрос?
Коментарі (16)