×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Зимова Єпідтримка банк не віддає
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Коментарі (5)
Підтриммка
Написати коментар
ПриватБанк саботує виконання програми «Зимова єПідтримка»
Це свідомий саботаж банку чи некомпетентність та безвідповідальність осіб, яких понабирали по об’явах?
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Коментарі (8)
Найкращий сервіс з усіх банків
Єдине, по телефону поспілкуватися з реальною людиною важко)) весь час робот, який мене не розумів. А от онлайн супер! І у відділенні теж завжди ввічливо допоможуть. Є один відомий банк, не буду називати, то в мене досі стрес, як згадую досвід спілкування спеціалістів у відділенні((Тож, є з чим порівняти.
Написати коментар
Швидка підтримка
Написати коментар
Безвідповідальність
Коментарі (3)
Почему списывают деньги не выдавая их с банкомата
Коментарі (1)
Ганьба! Волонтеру банк відмовив в обслуговуванні!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
***
Коментарі (1)
Кідалово
Написати коментар
Банк займається лохотроном замість кешбеку
Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я тільки з жахом уявляю які реальні масштаби цього лохотрону.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (3)
Приват банк — отстой
И это учитывая то, что я являюсь клиентом этого банка уже более 10 лет.
Что хочу сказать — клиентоориентированность никакая, после того как банка забрали у Коломойского — сервис ужасный.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо Вам активно користуватись карткою і надалі, тоді наступного разу шансів отримати кредит буде значно більше. Якщо нам будуть потрібні від вас документи, що підтверджують дохід — ми обов'язково це вкажемо при подачі заявки в Приват24.
Коментарі (14)
7 годин у чаті
Перепрошуємо за незручності. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Написати коментар
Подяка
Ми обов’язково передамо Оксані ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Знущання над люьми у важкий військовий час
Я намагалась зв’язатися з ними, але це просто неможливо! Вхід в аплікацію заблокували і вимагають пін, який я не знаю! Я вирішила звернутися через чат, почала заповнювати всі ці поля для підтвердження місця проживання, а програма каже, що вулиця, на якій я все життя живу, не існує! Це просто абсурд! Я не можу купити другий подарунок! Мені все перекрили і нічого не пояснюють! Як так можна?!
Для отримання пін-коду:
1. Відправити смс (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700,
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
Як тільки ми отримаємо дану команду, вам надійде відповідь від банку з новим PIN-кодом.
2. Можливо запросити змінити пін-код через робота на 3700 (якщо знаходитесь в Україні).
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Коментарі (3)
Неправомерная блокировка счета
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (5)
Не професійне обслуговування,
роботу щоб було видно який оператор що робе. Оператор з телефону 380503629633 07/12/24 около 10−30 чому не зробив все щоб карта не була заблокована, я ж повідомила про свою наступну дію. Також спитала чи вважаю я її некомпетентность, так дуже. Це тільки один випадок роботи банку, а проблеми на некомпетентність співробітник постійна. Також навіщо присилати повідомлення в часі підтримки, що зараз повітряна тривога і всі оператори в укриттях якщо не має тревоги, а жодній області
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Оновлення даних
Що це за такі угоди потрібно підписувати?
Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи
ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА
та/або державним органам США, зокрема, але не обмежуючись цим, секретарю
Казначейства, Генеральному прокурору (далі «Отримувач (і)»)
…
У тому числі, але не обмежуючись цим, Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі «Інформація»), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту. Дозвіл на розкриття Банком Інформації надається в межах запиту, наданого Отримувачами. Перелік інформації, що становить банківську таємницю, визначений в ст. 60 ЗУ «Про банки і банківську діяльність». Крім цього, Клієнт надає дозвіл на передачу на запити Отримувачів копій документів, отриманих від Клієнта, (далі «Документи»). Дозвіл на передачу Інформації та Документів надається як Банку, так і на передання від одного Отримувача другому, що здійснив запити до одного із Отримувачів щодо Клієнта.
Клієнт усвідомлює та згоден, що передача Інформації/Документів Отримувачу (ам) здійснюватиметься за допомогою поштових відправлень на поштову адресу Отримувача (ів), засобами електронної пошти каналами зв’язку в мережі
Інтернет на адресу електронної пошти Отримувача (ів) і передана таким способом інформація, може стати доступною третім особам. Клієнт звільняє Банк, від будь-якої пов’язаної із цим відповідальності.
+
Я надаю згоду на наступну обробку:
на отримання рекламних повідомлень за моїм номером телефону, електронною поштою або іншим мережевим ідентифікатором.
НІ. НЕ НАДАЮ.
Якщо без цього ніяк — будемо прощатися.
Коментарі (1)
Банкомат не видав гроші
Коментарі (2)
Приват банк заблокував використання кредитних рахунків
Ви або попереджайте про такі дії заздалегідь, хоча б якимось повідомленням, або дайте відповідь коли відновлять, місяць, два, рік?
Коментарі (2)