Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
DmytroBuryachok 8 листопада 2024, 11:35
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 7-Б
Доброго дня, звертаюсь до підтримки приват банку з проханням терміново допомогти у вирішенні ситуації, яка склалась між мною та моїм банківським рахунком в приват банк. Я проводив обмін криптовалюти собі на свою картку. Після чого мені встановили обмеження по картці та попросили надати пояснення з приводу руху коштів по картці. Я усе це зробив. Після чого мене попросили надати підтверджуючі документи (зарплата) довідки і так далі. Я також надав офіційні документи по зарплатні терміном за 1 рік. Усі вимоги виконав, але обмеження по картці досі. Кошти утримуються на картці, та не припиняються ділові відносини. Оператор чату ніякої конкретики не надає від слова зовсім на моє питання, чому обмежено використання моїх же коштів, якщо усі документи, включаючи офіційні з дії я надав, відповіді від нього конкретної немає. Припиніть будь ласка ділові відносини, або зніміть обмеження по картці, так як пояснення руху коштів по картці і усі підтверджуючі офіційні документи по зарплатні, доходах я надав!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2024, 12:07
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymir24 8 листопада 2024, 8:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Неодноразово звертався до відділення за адресою пр. Бажана, 10. Обслуговування на високому рівні, особливо касир Наталія Паутова, завжди ввічливо, оперативно, уважно виконує свої обов’язки. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2024, 9:45
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Дякуємо, що ви з нами.
ches55 8 листопада 2024, 1:33
На моє просте запитання в чаті Приватбанку стосовно придбання воєнних ОВДП, а саме: — «якщо списання коштів за придбання валютних ОВДП буде здійснено з карти для виплат, то зарахування коштів при погашенні також буде здійснено на цю ж саму карту для виплат?» дуже простої відповіді «Так чи Ні» я вже як третій день досі не одержав. Між тим в чаті з оператором було погоджено, що таку відповідь від фахівця в такому «складному» питанні я оперативно одержу на свій зафіксований в Приват24 email (знаходжусь за кордоном, дзвінки нема змоги приймати, тому на email).
Як відомо усім, в тому числі, сподіваюсь, персоналу Приватбанку, придбання населенням воєнних ОВДП допомагає підсиленню ЗСУ. Але Приватбанк, думаю, в силу своєї забюрократизованості, на це, бачу, не дуже зважає…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Ростислав-Павло Барнінець 7 листопада 2024, 15:58
Все було добре, але в один день з’явилося повідомлення «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в ТСО або у відділенні.»
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 16:50
Вітаємо.
Дана помилка виникає у випадку необхідності підтвердити номер телефону фінансовим. Дана міра застосовується для збереження ваших даних та коштів. Зверніться в онлайн чат https://pb.ua/chat — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання.
kyba 7 листопада 2024, 14:48
вже більше двох годин не можу відправити кошти зі своєї приват карти на свою моно, блокують і відправляють пройти верифікацію до оператора, спочатку в апці в меню зв’язку з оператором пише почекати 4хв, потім пише вільних немає позвоніть за номером, за номером робот, поки дійшов до оператора то сказали всі зайняті бо тривога хоча тривоги не було в той час… перейшов по лінці на сайт де треба сфоткатися з картою чи паспортом, але воно все там рагульно працює що я так і не зміг навестися нормально з паспортом, тож отримав реджект… і як мені перевести свої кошти? всі зайняті зато перевірку вліпили. Повне відчуття що власні кошти в приваті НЕ власні!!! в телеграмі підтримка тупий робот який нав’язує якісь варіанти які мені не підходять, оператора живого не зміг дістати ні в телеграмі, ні в телефоні, ні в апці приват24. переводжу свій ФОП на моно.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 17:01
Вітаємо.
Необхідність підтвердження платежів введена Банком з метою недопущення шахрайства за вашими рахунками. Підтвердити платіж можна встановленим Банком способом або ж ви можете звернутись до нашого онлайн чату https://pb.ua/chat — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання.
Tetiana87 7 листопада 2024, 9:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Неодноразово обслуговувалась у відділенні за адресою проспект Бажана, 10, касир Паутова Наталія. Завжди якісне, швидке, приємне обслуговування. Буду звертатися і в подальшому.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 9:58
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Юлія Гуделенкова 7 листопада 2024, 0:17
Шахрайські списання коштів з рахунку, овердрафт без відома власника карти, а тепер Приват банк повідав на мене кредит який стянула платіжна система без мого відома та будь якого підтвердження. Оператори не тактовні, не обізнані, не можуть пояснити, а те що пояснюють означає лише те що бути клієнтом Приват банк це те що в будь який момент ви можете стати ошуканим, та без коштів. Адже аж у вас просто вкрадуть, без вашого відома, хто ?? Чи то банк чи то платіжна система. Ніхто не каже, або кажуть що я залишила десь свої данні. От така безпека ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 9:49
Вітаємо
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
Андрей Лихогляд 7 листопада 2024, 0:08
На мій термінал ФОП Андрія Лихогляда клієнт здійснив оплату за послуги 29.10. Кошти мали надійти наступного дня, але їх не було. Я звернувся до банку, де мені повідомили про підозрілі дії та порадили написати пояснювальні листи. Я все написав і подав, після чого кілька днів чекав, але жодної реакції не було. Потім отримав лист, у якому зазначалося, що банк має право затримувати кошти на 180 днів. Це жахливо, адже мені потрібно закуповувати товар, а кошти затримують без жодної конкретної інформації. Обслуговування просто жахливе! Будь ласка, вплиньте якось на ситуацію і проведіть перевірки швидше.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 листопада 2024, 10:08
Вітаємо.

Деякі платежі можуть потрапляти на додаткову перевірку в цілях безпеки. Для розблокування платежу просимо направити на пошту документи, що раніше були затребувані колегами: fraud@privatbank.ua
Звертаємо увагу, що швидкість опрацювання платежу також залежить від повноти та якості надання необхідних документів.
Наші колеги зроблять все можливе, щоб якнайскоріше допомогти у вирішенні питання.
У разі виникнення додаткових питань ви також можете адресувати на пошту: fraud@privatbank.ua
bestsportsmen 6 листопада 2024, 15:08
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 54
Звернувся до відділення банку з питанням стосовно виведення коштів зі скарбнички в кінці строку (залишалось кілька днів до його закінчення). На питання «як по завершенню строку вивести гроші?», працівниця відповіла (цитую) — «вона автоматично продовжиться, тому ми можемо її зараз закрити».
Зі скарбничкою раніше ніколи не стикався, не був обізнаний в питаннях по ній і погодився на пропозицію працівниці її закрити. От тільки мене ніхто не попередив, що це виходить дострокове розірвання угоди і будуть втрачені відсотки! Далі підсунули на підпис електронну заяву і через пів хвилини гроші вже були в мене на картці, БЕЗ ВІДСОТКІВ. Тільки тут я прийшов до тями і запитав «а як же відсотки?»… на що працівниця відповіла — «не знаю, можемо залишити електронну заявку по цьому питанню», а її колега сказала «та через 2 дні зазвичай відсотки нараховуються».
Звернувся з цим питанням на гарячу лінію, зареєстрували ще одну заявку, сказали що протягом 3х банківських днів буде відповідь з прийнятим рішенням.
Відповідь вразила… «нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена робота з персоналом…». Тобто це банальна відписка! А клієнту що з того, що ви можливо провели перевірку та винесли догану??? Клієнт втратив відсотки! А на це банку байдуже! На ще одне звернення з цього питання, була відповідь яка шокувала ще більше… «ви не перший, хто звертаєтеся з таким питанням, але ви ж самі підписали заяву на дострокове розірвання угоди, до того ж немає підтвердження що працівниця вас не попереджала про втрату відсотків, а на відео видно як ви підписуєте заяву… тому далі ця розмова безперспективна».
Люди, висновки робіть кожний сам для себе. А особисто в мене після цієї історії якось зовсім зникло бажання бути клієнтом цього банку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 листопада 2024, 16:36
Вітаємо.
З Вашого питання раніше була ініційована заявка, фахівці провели внутрішню перевірку, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. За рішенням по заявці був зворотний зв'язок. Вибачте за створені незручності.
Azas 5 листопада 2024, 19:37
Сделала заказ в магазине Комфи, оплатила на сайте и это был плюс. Так как в приват отображается кому платёж направлен. Магазин три дня молчал, видимо пока деньги к ним не поступили, а потом звонит, и говорит большая посылка, отменить можем только. Ну вообщем на следующий день отменить то отменили, но чтоб вернуть деньги просили заполнить заявку с данными паспорта, кода и только так. И даже на то что товар даже не отправляли был не аргумент. Но спасибо представитель банка помог оформить заявку на данный платёж и успешно вернули деньги за три дня, учитывая, что два дня были выходные. Очень довольна, что могу рассчитывать хоть на какую-то защиту от этих странных условий магазинов. Спасибо большое Вам за оперативность и помощь!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 листопада 2024, 20:29
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Вiктор Копчук 4 листопада 2024, 18:03
Очень благодарен менеджеру отделения банка (ул.Парковая30) г. Краматорск, Нестеренко Анне, за чуткость и внимание! А также компетентность в работе, несмотря на молодость… УМНИЦА!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2024, 18:25
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашій співробітниці. Анна дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Kalgonie 4 листопада 2024, 15:21
Звернувся до привату для надання військовослужбоцю кредитних канікул на час служби.
Почув відмову по причині що я контрактник, а не мобілізований і в мене немає убд
Убд в мене не має тому що я служу ще тільки 3 місяці (2 з яких навчальний центр)
Робимо висновки — пішов добровільно захищати країну — тобі нічого не передбачується
Упакували в буса — можеш оформляти.
Дякую, приват, за мотивацію
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2024, 16:10
Вітаємо.
Згідно з п. 15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» штрафні санкції, пеня за невиконання зобов'язань перед Банком, а також проценти за користування кредитом не нараховуються в тому числі військовослужбовцям, які брали або беруть участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку із збройною агресією Російської Федерації проти України — за період проходження ними військової служби (з дати початку військової служби до дати закінчення військової служби), але не більше тривалості особливого періоду та їх дружинам (чоловікам) з моменту набуття чинності закону — з 18.05.2024 на весь час проходження ними військової служби;

Який документ необхідно надати військовослужбовцю:
— посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни видане після 18.03.2014 р;
— разом із посвідченням один із документів, який підтверджує період проходження військової служби:
● військовий квиток;
● витяг з наказу;
● контракт на військову службу;
● довідка за формою 5 або іншої форми, в якій зазначено період проходження військової служби.
Krabi25 4 листопада 2024, 14:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Дорогожицька, 16
Сьогодні прийшла до Приватбанку (м.Київ, Дорогожицька,16) щоби купити 200$. Попросила касира долари нового зразку. Вона мені видала долари 2006 року. Я літня людина, погано бачу і зрозуміла це лише через 30 хвилин. Зразу же звернулася до цього ж касира (з квитанцією) і попросила обміняти на нові купюри. Отримала у відповідь: «Треба було дивитися. «На прохання поговорити з керівником відділення, касир відповіла, що його нема.Менеджери банку також сказали, що до банку треба приходити з окулярами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2024, 15:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації зі співробітниками, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
MariannaKiew 4 листопада 2024, 10:08
Добрий день. Замовляли готівку ЕUR у відділенні банку за адресою: Київ, Лісовий пр. 23.
В касі нам намагались навʼязати абсолютно старі, трухляві, брудні, порвані, з пляма і якимось сторонніми надписами купюри. Такі гроші мають списуватися і утілізуватися, а не видаватися клієнтам банку. Це просто жах! І касир провів операцію отримання грошей навіть не попередив, що гроші мають жахливий стан.
Дуже довго намагались вибрати з цього мотлоху щось пристойне. Але все одно купюри старі та трухліяві! Теперь дуже нервуємо, чи зможемо з часом поміняти ці купюри на гривню, адже це пов’язано з прийдешнім лікуванням.
Дуже незадоволені такою нечесною роботою банку і таким ставленням до клієнтів. Це просто неприпустимо.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 листопада 2024, 10:38
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.

Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.

У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати. Також платіжні купюри можна обміняти на гривню через касу будь-якого відділення ПриватБанку або через термінал самообслуговування.
JUJO 3 листопада 2024, 13:53
В мене є універсальна іменна картка 5363 **** **** 6601. При спробі зняти готівку В КАСІ закордонного банку я постійно отримую помилку через безпекові обмеження накладені на дану картку! (Скріншот: https://prnt.sc/UmduBGqYsosO) Я зверталась в підтримку і происила відключити цю функцію, мені сказали начебто це неможливо. Я написала скаргу (заявка № 1597776) після чого зі мною звязалися співробітники банку і повідомили що начебто проблеми взагалі немає, потрібно просто змінити пінкод і перевірити баланс карти у банкоматі або виконати зняття коштів через банкомат і тоді можна бути зняти кошти в касі без проблем. Після цього працівники ПриватБанк вказану прблему відразу відзначили як вирішену. Я виконала ВСІ вищеперелічені дії і всеодно я отримую помилку при знятті коштів в КАСІ закордонном! (Фото помилки: https://prnt.sc/lLMLzQmBT6EN) Я витратила кошти на оформлення данної картки і мені довелося сплатити чималу комісію яку бере банкомат закорднном для вирішення проблеми за порадою працівника банку. Мене вражає така некомпетентність і байдужість банку до моєї проблеми. В мене відкрити ФОП в ПриватБанку і ми дуже давно плідно співрацюємо, данна проблема заставляє мене замислитися щодо припинення нашої співрпаці і перенесенню ФОПа до іншого банку. В черговий раз хочу наголосити що з карток інших українських банків я успішно знімаю кошти в касі закородном. Найбільший абсурд полягає в тому що моя подруга з такою ж самою універсальною карткою ПриватБанка успішно знімає кошти в тій касі що намагаюсь зняти кошти я.(скріншот: https://prnt.sc/7VHj6g-UomOj) Отже проблема носить суто технічний характер. Сподіваюсь ПриватБанк зверне увагу на мою проблему і вирішить її швидше ніж я повністю перестану користуватися його послугами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 листопада 2024, 15:51
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Олександр Євтушенко 3 листопада 2024, 11:13
У мене зняли з карти близько 50 000 гривень уночі за київським часом наприкінці жовтня 2024 року, з бізнесів на території США… Незрозуміло, як банк не заблокував ці транзакції як підозрілі. Але що ще більше непокоїть, це те, що мій випадок не їдничний.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 листопада 2024, 13:46
Вітаємо.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GudenkoK 3 листопада 2024, 11:02
Чим далі тим краще респект привату найкращий банк України
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 листопада 2024, 13:47
Вітаємо.
Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Проблема вирішена
Kepi1976 2 листопада 2024, 11:39
29.10.24 Банк заблокував мені рахунок, неможливо вивести гроші, попередньо мені не написали, ні в електронну пошту ні в смс, що зі мною розірвані відносини, на кшталт вислали лист за адресою реєстрації, вивести гроші неможливо, Якщо тільки особисто приїхати до відділення банку, або написати довіреність на якусь довірену особу, так як я перебуваю за кордоном зробити це взагалі неможливо, так як консульство України не обслуговує більше громадян, та й взагалі це чистої води крадіжка коштів, якщо банку не подобатися щось, розривайте стосунки та перекладайте мої кошти на вказаний мною рахунок, а не вимагайте з’явитися особисто, цієї чистої води крадіжка грошей у стилі коломойського, приват банк це синонім невпевненості та шахрайства в українській банківській системі
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 2 листопада 2024, 12:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Yulia0402 1 листопада 2024, 20:58
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Доброго вечера. Почну с того що, мене кокретно хотів банк обікрати на процентах по кредиту. Брала в приват банку кредит на суму 5000 тис.грн щомісячний відцоток 3,5 %.від суми…2 місяці я не виплачувала, накопились відцотки по заборгованості.Після 2-х місяців я погасила увесь кредит, сума 5000 + 500грн по відцоткам.Пройшло 3 дня, мою карту нарешті розблокували.Банк сам вирішив.без мого рішення, понизити кредитний ліміт.ну це то ладно. Щоб ви розуміли на мої картці було (0) я їй не користувалась, через неділю мені приходить повідомлення від приват 24.що з моей карти списано відцоток 143.70 по кредиту 143.70.я спочатку подумала що, це такий жарт і що в банку є якась помилка але ні… в тех.підтримці мені ясно дали зрозуміти.або я плачу.за щось «условно«або він буде рости. А тепер саме цікаве.щоб ви зрозуміли.дозвонитись до оператора неможливо.вони просто тупо не беруть трубку.На все про все вони пишуть по (шаблонам), ви заборговали банку, а що і як і звідки не зрозуміло?! Навіть є історія транзакцій, поповнень.час і дата.їх це не хвилює…С таким стикаюсь уперше і мабуть в останнє.тому що я видалила всі карти, і закінчила співпрацю з банком. Ще, хочу доповнити трішки про саме ставлення банку, до своїх клієнтів в самому відділенні. Я знаходжусь в м.Херсон це прифронтове місто.де через 5 км вже через річку лінія фронту.сьогодні запустили балістику по місту, почалась тривога, банк вигнав всі 10 -теро людей на вулицю…і їм фіолетово.що летить ракета.а прилетіло в цьому районі. Після тривоги вони їх по 2 люди запрошували…як при ковіді.це жах.я вважаю що цьому банку не місце взагалі в Україні.а бути національним тим паче…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 2 листопада 2024, 9:11
Вітаємо.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці вебверсії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.

Щоб перейти до старої версії з https://next.privat24.ua/ — скористайтеся меню ´Фото´. Це кругла позначка зображення або ваше фото, якщо ви раніше його завантажували, що знаходиться праворуч у верхньому куті після входу до особистого акаунта Приват24. Далі оберіть, будь ласка — ´Перейти в стару версію´. Приклад — https://pb.ua/short?8F4

Якщо картка не перебувала в пільговому періоді, буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість включно.
ahmedgeorg 1 листопада 2024, 12:33
У мене закінчився срок дії карти і я прийшов в банк її обміняти. Яке ж було моє здивування коли співробітник банк дав мені карту, яку до того тримав в руках і обдивлявся. Я попросив його надати іншу карту, в конверті чи з іншим захистом даних, бо ця карта уже побувала у нього в руках, номер карти, CVV код і срок дії вже стали йому відомі. На моє прохання дати карту в конверті він відповів, що у їх відділенні всі карти у такому вигляді (і дійсно, показав мені стос карт, без всяких конвертів, де кожний співробітник банку може взнати CVV-код, дату закінчення і номер карти). Також він запропонував «застрахувати мене від шахрайських дій». Спочатку банк ствроює умови для шахрайства, а потім пропонує застрахуватися від нього — прекрасний маркетинговий хід :). І як це узгоджується с правилами платіжних систем? І зовсім цинічним виглядає твердження, що «Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства»
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 листопада 2024, 13:48
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝