Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
acad22 25 жовтня 2024, 14:51
Робив замовлення на Пром.юа 22-го жовтня, оплатив. Далі продавець скасував замовлення, у підтримці Прома сказали, що «скасування відбулося у день оплати, тому списання не відбулось. Замовлення скасовано — кошти розблоковані на вашій картці». Подзвонив у підтримку Привет, сказали чекати 11 днів від скасування оплати, або 9 від зараз (25-го жовтня). Питання — чому такі великі затримки з поверненням коштів на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2024, 16:14
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Максим Коломийчук 24 жовтня 2024, 13:28
після 15+ років обслуговування ПриватБанк з урахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій прийняв рішення про розірвання договору через:
— встановленням неприйнятно високого рівня ризику
— ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей
— неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників
— подання недостовірної інформації
— подання інформації з метою введення в оману Банк.

що саме стало причиною такого рішення мені незрозуміло, можливо — допомога в оплаті комунальних послуг, поповненя карток сторонніх осіб, оплата штрафів та інші платежі на рахунки держустанов через термінал самообслуговування (що поробиш — не у всіх в нашій країні є картка ПриватБанку, а скористатись послугами банку через термінал самообслуговування для неклієнтів банку неможливо). верифікацію в банку нещодавно пройшов, документи банк прийняв, ніяких питання чи вимог документів про походження коштів чи якоїсь іншої інформації банк не запитував. що ж, шкода…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 13:57
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
parmv 24 жовтня 2024, 10:20
Виконавець 8.10 через АСВП винес постанову про визначення рахунку для здійснення видаткових операцій.
Фахівці банку стверджують, що вони нічого не отримували и постанови вони не бачать
Я заходжу в АСВП і бачу і потанову і супроводжувальний лист.
Виконавець каже, що він все зробив і я з ним згоден т.к. бачу документи в АСВП.
Значіт повинен бачить і банк?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 12:24
Вітаємо.
Для розблокування рахунку, банку необхідно отримати документ від виконавчої служби. На цей момент документ ще не надійшов до Банку.
Якщо відправка електронна, то документи надходять в банк впродовж 5 хвилин в будні дні з 06:30 до 17:25. Зателефонуйте, будь ласка, виконавцю і попросіть перевірити статус документа, який повинен бути надісланим саме до банку.
Якщо замовним листом, термін доставлення 3-5 днів (залежить тільки від поштової служби)
Після того, як постанова про зняття арешту надійде до Банку, обмеження буде знято в період 1-3 дні, про що ми Вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bgdarex 24 жовтня 2024, 0:33
Через мою помилку при підтвердженні переводу грошей було заблоковано картку, та в пізній час доби консультант зміг з нуля швидко допомогти розблокувати мою картку та допомогти змінити все що мені потрібно, після успішного входу в додаток, чат с консультантом був автоматично зачинено та я не зміг відповісти що все успішно пройшло. Дякую консультанту Тимуру
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:36
Вітаємо.
Наш оператор Тимур буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2024, 9:15
Відгук не зарахований (на 27.09.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
rivnyj 23 жовтня 2024, 22:22
Вже давно користуюся послугами даного банку, але такого я ще не зустрів. 17.10.24 було списання на сумму 31$ сша, від UPS цю транзакцію я не провоодив, благо спрацював ліміт і усі наступні спроби були відхилені. Я зняв залишок грошей і заблокував картку. Через 7 днів я виявив овердрафт в 93$ Я відразу звернувся в техпідтримку, оператор запропонував подати на шаїрайсткі дії, і розповідав що навіть з заблокованої картки можуть списати гроші, для чого тоді існує блокування — оператор не зміг надати відповідь, а лише розповів що деяким сайтам можна усе (щооо?) Я підтвердив. Подивившись виписку, я виявив що в приват 24 овердрафт уже як 2 роки був, а в сформованій виписці його не існує, і пілся дзвінка оператору виписаа уже інша.
Як виявилось у клієнтів Приват24 це часто трапляється після закриття картки або блокування…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:49
Вітаємо.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Privatloh 23 жовтня 2024, 21:35
Уже рік як звільнився з приватбанку, прислали через борг 2000₴ за безкоштовне страхування, яке я не підключав і написали, що цей податковий борг. Податкового боргу ніякого немає, просто ПриватБанк колись не заплатив сам за себе податки за страхування і вирішив повісити на діючих працівників і на звільнених.
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:42
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.
yjkj 23 жовтня 2024, 19:21
Як я зрозумів, повна неповага до клієнтів і розірвання ділових відносин без жодних коментарів — це вже звичайна справа для Приватбанку.
Звісно, мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу бінанс. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і відмінив переказ у банку,
а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене. Але ніяких спроб зв’язатися зі мною, клієнтом, з яким 12 років не було проблем, спитати про надходження, щоб розібратися у ситуації, банк не спромігся і на наступний день закрив всі рахунки, зокрема ФОП. А після цього зв’язатись з банком шансів вже немає.
Дуже погана робота відділу, який займається цими питаннями і в цілому банку, який втрачає купу лояльних клієнтів, які багато років довіряли йому свої кошти.
Шукайте банки, які краще цінують людей.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 20:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Kuresha 23 жовтня 2024, 15:57
Не возвращают деньги на карточный счет, хотя возврат был уже два дня назад.
Жаль нельзя приложить скрин переписки с колл-центром.
Банк утверждает, что удержание моих денег это не мой кредит для банка, не депозит и не несанкционированный овердрафт.
Тогда остается только одно — это кража моих денег со стороны банка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 16:56
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. У чаті наш фахівець перевірив та надав інформацію, що кошти на опрацюванні до зарахування. Банк очікує підтвердження про переказ даної суми від платіжної системи. Сповіщення надійшло відразу, оскільки банк проінформував вас про запит на повернення коштів. Коли банк отримає повністю переказ, кошти відразу стануть доступними на рахунку.
Так сталося, що два рази за рік я натрапила на шахраїв. Перший раз я перейшла на сторінку ніби інтернет-магазину і в мене списали кошти. Другий раз я купила годинник в інтернет-магазині, і виявилося що той інтернет-магазин шахраї. Добре, вчасно зреагувала, одразу написала, на онлайн -підтримку. Надала підтвердження. Не дивлячись на те, що всі надані дані були польською мовою, бо проживаю в Польщі, заявку прийняли в роботу, розглянули та зараз все вирішилося на мою користь.
Все було ввічливо, мені максимально допомагали на всіх етапах.
Я просто готова обійняти кожного причетного працівника!
Справа не в грошах, а в тому, що відчуваєш, що банк, яким ти користуєшся, на твоєму боці, і кожен співробітник намагається допомогти тобі! Це дуже цінно!!!
Дякую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 16:32
Вітаємо.
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ludmilaaal 23 жовтня 2024, 13:59
Перед відкриттям рахунків у приваті було задане питання на гл і в чаті-чи будуть у мене проблеми через криптовалюту. Мене проконсультували так-за фін.мон вони відповідати не можуть, але і через крипту проблем бути не повинно. Я запитала скільки можливо транзакцій і тп-все відповіли. Тоді вже були відкриті рахунки. У жовтні банк розриває відносини,(хоча з жовтня криптою не займалась) перераховує кошти на інший банк, з поміткою-розрив відносин! І той банк теж їх розриває. Супер! Дякую приват банку, некваліфікованим працівникам Гл і чату підтримки, які на самому початку ввели в оману. І через які в мене зараз купа проблем.
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 14:57
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
SimSim 23 жовтня 2024, 11:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Вже 3 дні у відділення проспект Миколи Бажана, 10, Київ, 02072 не видають мені гроші по переводу Western Union.Вигадують різні причини щоб не видавати гроші.Відношення до клієнтів як до скотини.Ніколи в житті не звязуйтесь з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 13:26
Вітаємо.
Переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна. Для уточнення причини скасування грошового переказу рекомендуємо звернутись відправнику до банку або сервісу, через який було проведено операцію надсилання.
Solidov 23 жовтня 2024, 10:37
Мене набирали по телефону та повідомили про заборгованість у розмірі 1000 грн за ОВДП, однак я не розумію, звідки вона взялася, якщо на картці *XXXX є достатній залишок у 2500 грн, і Банк має технычны і юридичні можливості автоматично списати ці кошти. У заявці на купівлю ОВДП зазначена саме ця картка, і баланс на ній перевищував необхідну суму.

Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.

У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:

Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.

Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.

Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.

Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.

Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.

За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 11:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Fsert 22 жовтня 2024, 7:34
Доброго дня.
Сьогодні майже о шостій ранку побачив на телефоні повідомлення від Приват24 «недостатньо коштів».
Не вистачило на домінос піццу у Хьюстоні. Дивлюсь навколо — а я не в Хьюстоні та навіть не в США.

Ми живемо в час, коли дані картки можуть буть вкрадені будь ким навіть на надійних сайтах, тому якщо б це була спроба сплати в інтернеті, я навіть не написав би сюди.

Але ситуація дуже цікава.
Це була бесконтакта сплата карткою. Картка при мені, пристрої ApplePay також.
Ні я, ні оператор підтримки не бачить як саме була проведена ця бесконтактна операція.
До оператора питань немає, він зробив все що зміг.

А до банку в меня питання. Як можлива бесконтактна оплата? Якщо фізично картка в мене, та я не отримував повідомлень про додавання до незнайомих мені пристроїв для applepay/googlepay.

Тобто я допускаю, що дані картки були викрадені в інтернеті, на цей випадок ліміт інтернет сплат нуль.
Та я зовсім не допускаю, що хтось контактував з моєю фізичной карткою або пристроями.

Як ваша система безпеки дозволила додати дані картки в якійсь пристрій для бесконтактної оплати без жодного повідомлення?

Мені дуже пощастило, що на картці зі вчора був 0, тому що інтернет ліміт би не спрацював на цю операцію и картку було би вичищено за кілька хвилин.

Якщо мої висновки невірні — прошу надати мені відповідь, як саме це відбулося.
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2024, 10:18
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
111boss111 22 жовтня 2024, 0:43
Я поздняков Олег Викторович на иждевении имею жену инвалида второй группы Позднякову Светлану Феликсовну. На её финансовый номер +380681187270, позвонила женщина из Привабанка +380567369129 в четверг 10 октября 2024 года, в 12.53, и так как сотрудница из Приватбанка не поговорила с Поздняковой Светланой Феликсовной, то заблокировала финансовый номер +380681187270, теперь инвалиду надо из села ехать в отделение Приватбанка, восстанавливать финансовый номер телефона, либо вобще менять Приватбанк, который переодически шото навязывает, либо блокирует без спроса финансовый номер телефона.
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2024, 10:07
Вітаємо
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо перейти в чат з нами у мобільному застосунку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
082s 21 жовтня 2024, 16:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 20-Б
Ось і настала моя черга доказувати, що мій ФОП чесний…невдало…і зі мною Приват розірвав ділові відносини…перевела рахунки в інший банк…ідіоти, викинули клієнта з річним обігом у 8 млн…таке враження, що їм там доплачують за викинутого клієнта…ось, Вам, і Державний банк… Україні не потрібні українці, а Привату клієнти… ідіоти.
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2024, 18:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ElenaP86 20 жовтня 2024, 12:30
Пишу за ситуацию мужа. Летом приват банк разорвал отношения, так как карта мужа попала под ФинМониторинг и за 20 тыс грн ± поступлений в месяц, банк разорвал отношения, ну бог с ним с тем приватом, деньги забрали и забыли за него.
В сентябре муж открыл ФОП, счёт открыли в Моно, работал спокойно в течении месяца, и тут, прикол, клиенты мужа не могут перевести ему деньги за товар с своих карт и расчетных счетов с Приват банка! И только с привата, с остальных банков никаких проблем! Подумали, глюк, ну бывает… Ан неееет, не глюк, и через два дня тоже самое! Приват банк пишет своим клиентам цитирую дословно: На жаль здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку не можливо! Змушені Вам відмовити у даному платежі!,
Всё, занавес, наработались… При обращении в поддержку привата, никаких пояснений не дают! А клиентов у которых только один банк, и тот приват, очень много (и как оказалось такая же проблема не только у мужа, а у многих кого, отшил, приват, а теперь вставляет палки в колеса для предпринимателей!
Повышаем экономику страны!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 жовтня 2024, 14:22
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, обслуговування вашого чоловіка обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
gravezzz337 19 жовтня 2024, 19:17
Відділення за адресою: Київ, Харківське шосе, 2
Був клієнтом Привату з 2015 по 2023 рік, витрати і доходи не були захмарними, звичайні побутові цифри. В 2023 році мені влітку обмежили рахунки по незрозумілій мені причині, і попросили пояснити рух коштів. Писав пояснювального листа, де вказував, що не здійснював ФОП діяльності, також отримую офіційний дохід. Мені декілька днів морочили голову, а потім прислали листа з повідомленням про розрив ділових відносин. Через декілька місяців після цього звʼязувався з підтримкою, одна агент мені сказала що я можу на відділенні написати листа на поновлення, і пройти актуалізацію даних. Інший агент повністю заперечував цю інформацію і сказав що ніколи такого не було. А я не вважаю що мені закрили рахунки заслужено, і хочу розібратися з цим питанням.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 жовтня 2024, 9:32
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
ukrx 18 жовтня 2024, 12:59
Банк выносит мозг не дает нормально купить ОВГЗ. Пишет что придет SMS, ничего не приходит, а приходит в чат. В чате специалист подключается 15 минут. Потом 15 минут пишет ответ в чат, удобно ли включить видео. Потом 15 минут никто не подключается к видео.
Короче, операцию отменил, приложение закрыл.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2024, 13:28
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Viktoria00 18 жовтня 2024, 10:11
При выдачи средтв с банкомата не додал сумму. Обратились в тот же день в чат поддержу подали неправильную заявку. По заявки пришел отказ. Подали повторную заявку тоже неправильно. Операторы не понимают что такое полная не выдача средст и частичная не выдача средст. Принимать заявку повторно отказали. Подали жалобу. Ответ — по заявке Надо пересчитывать сумму! Очень гениальный ответ (Сумму так и сделали пересчитали. НО вопрос в том, что операты не верно подают обращение и по нему не верные сумма возврата вот и так. Выяснили в чате 3 часа, никакого толку от оператора нет. Жалобу подать отказались — оператор Михайл. Этот оператор не отвечал после запросила скрины правильной суммы в заявке. Услуги по обслуживанию просто нет. Подали на сайте 2 жалобы — никакой реации. Вывод — пользоваться таким сервисом без ослуживания нет смысла. Никаких реакций. Закрывать счета и уходить из банка полность. Сейча коментарий напишет банк — разобрались с ситуацией и все такое. Бред это никто ничего не разбирал. Если снимать средства с такого банкомата то по их это делать видеозапись и сразу на видео пересчитываать сумму. Вот на эти суммы, которые не додали клиентам они поднимают ЗП своим сотрудникам, которые не умеют отличить разницу в заявке и подать ее правильно.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2024, 11:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andriy34 17 жовтня 2024, 17:19
Сьогодні позвонили з Приват і сказали що перевірка стала вже 90 днів.А те що там приходять соц.виплати і я їхній клієнт з 2008 року їх не цікавить.Я вважаю що банк просто став всіх без розбору блокувати бо йому так вигідно.З таким ставленням до клієнтів він може їх втратити з часом.І поясніть нарешті мені деталі блокування і докази надайте бо я досі незнаю детальних подробиць.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2024, 18:25
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.25 45.25
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.25 45.25
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝