Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
BoGDAN777777 30 жовтня 2024, 13:12
Я військовослужбовець. Перевіряючі одного разу баланс на картці, виявив не санкціоновану оплату на суму в 29.99€ десь в Англії… Ні гаряча лінія, ні служба підтримки не змогли порозмовляти зі мною, ссилаючись на дефіцит операторів… А коли порозмовляли — заблокували акаунт, карти, лишивши тим самим дружину в декреті і 2-х дітей без коштів…Одні пі…от, у вигляді Параші стріляють в мене і мою сімʼю, інші, у вигляді «ПрихватБанк» залишають мене і мою сімʼю без коштів… Не можу ніяк зрозуміти, як я, будучи клієнтом банка, сплачуючи його комісії, буду власником коштів — маю надати або пін (щоб зняти), або ж пароль чи Face ID, щоб щось оплатити, а комусь на іншому континенті не потрібно нічого… «Ловкость рук, ПрихватБанку?» і ще одне питання до співробітників банку. Як ви, шакали тилові, записались в списки тих, кого я маю захищати???
К
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 жовтня 2024, 14:22
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операції, сформовано заявку на повернення коштів. Звертаємо увагу, що її розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
nataliakravchuk 29 жовтня 2024, 18:53
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Висловлюю подяку працівнику відділенню Столичне 14 за адресою: пр-т Бажана, 10, м. Київа ПриватБанку, а саме Наталі Паутовій за ввічливе, професійне обслуговування, високий рівень знань касових операцій.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 жовтня 2024, 19:26
Добрий вечір.
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталія дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
AliSh 29 жовтня 2024, 11:03
користувалась банком 10 років, 19го вересня отримала повідомлення з проханням надати джерела походження коштів, надала в той же день протягом 30 хвилин. Отримала пуш — що документи підходять і все добре. Незабаром отримала знов пару повідомлень надати документи, перетелфоновувала на 3700- завірили що все добре і все вже надано, питань немає. Сьогодні отримала повідомлення про розрівання відносин, хоча не розумію чому і за якої причини якщо все надано було вчасно і все прозоро. Банк заблокував приват24, немає можливості зробити скріншоти за вересень, ось така ситуація. Виходить що і документи підійшли, але все ж таки вирішили розірвати стосунки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 жовтня 2024, 11:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Дзядик 29 жовтня 2024, 8:56
Щиро вдячний команді операторів ПриватБанку. Швидко, професійно та у короткий термін вирішено питання. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 жовтня 2024, 10:27
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
lko 28 жовтня 2024, 12:27
Ни в коем случае не берите в приватбанке авто в лизинг. В сентябре 2023 года выплатили все обязательства по договору, получили пакет документов и поехали переоформлять. Сервисный центр в переоформлении отказал в связи с тем, что приватбанк находится в реестре должников. Сотрудники банка очень сочувствуют, но вопрос не решается. В итоге имеем автомобиль за который выплатили деньги, а распоряжаться не можем. При этом приват и дальше спокойно дает кредиты и лизинг на авто.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 жовтня 2024, 13:00
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
ssAngel 26 жовтня 2024, 0:33
У такий складний час для країни я зважилася на важливий крок — народила свою першу дитину. І от одного разу, виснажена і втомлена згадую, що треба заплатити за комуналку. Заходячи в Приват24, мене зустрічає вікно авторизації. Намагаюся увійти — не вдається. Звертаюся до підтримки, де мені повідомляють, що банк вирішив припинити співпрацю, і начебто мені щось надсилали, на що я мала відреагувати, але не зробила цього. Моя дитина ще зовсім маленька, їй лише шість місяців, і я почала хвилюватися — а раптом дійсно щось пропустила? Переглянула всі повідомлення, пошту, навіть сходила до поштової скриньки — нічого не знайшла.

Наступного дня знову звернулася до підтримки. Цього разу мені сказали, що нічого додатково подавати не потрібно, адже банк розриває відносини без пояснень. В цей же день я отримала мейл від банку, де без зайвих пояснень вказувалося, що причиною розірвання співпраці є підозра в тероризмі, торгівлі зброєю чи відмиванні коштів. Уявіть собі — я, мама в декреті, яка не спить ночами, раптом «підозрювана» в таких серйозних злочинах! Це було шоком. Як можна зробити такі абсурдні висновки!!!

Пішла у відділення, але й там ніхто не зміг допомогти. Чесно, відчуття були неприємні. Здавалося, що банку байдуже до своїх клієнтів, і припинення співпраці без жодних пояснень — це звична для них справа.

Хоч причини не назвали, можу припустити, що це сталося через p2p перекази. Я не займаюся цим постійно, просто як завжди під кінець місяця вирішила продати невелику кількість криптовалюти для сплати комунальних послуг та погашення заборгованості перед банком через Binance. Я була клієнткою ПриватБанку понад 15 років, у мене було 8 оплат частинами, картка соцвиплат на дитину, пакунок малюка, універсальна картка в мінусі. Чому ж банк не звернувся до мене спочатку, щоб прояснити ситуацію?

Загалом, мене дуже засмутила робота банківського відділу, що займається подібними питаннями, і відношення банку в цілому. Вони втрачають багатьох лояльних клієнтів, які роками довіряли їм свої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2024, 9:18
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
acad22 25 жовтня 2024, 14:51
Робив замовлення на Пром.юа 22-го жовтня, оплатив. Далі продавець скасував замовлення, у підтримці Прома сказали, що «скасування відбулося у день оплати, тому списання не відбулось. Замовлення скасовано — кошти розблоковані на вашій картці». Подзвонив у підтримку Привет, сказали чекати 11 днів від скасування оплати, або 9 від зараз (25-го жовтня). Питання — чому такі великі затримки з поверненням коштів на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2024, 16:14
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Максим Коломийчук 24 жовтня 2024, 13:28
після 15+ років обслуговування ПриватБанк з урахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій прийняв рішення про розірвання договору через:
— встановленням неприйнятно високого рівня ризику
— ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей
— неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників
— подання недостовірної інформації
— подання інформації з метою введення в оману Банк.

що саме стало причиною такого рішення мені незрозуміло, можливо — допомога в оплаті комунальних послуг, поповненя карток сторонніх осіб, оплата штрафів та інші платежі на рахунки держустанов через термінал самообслуговування (що поробиш — не у всіх в нашій країні є картка ПриватБанку, а скористатись послугами банку через термінал самообслуговування для неклієнтів банку неможливо). верифікацію в банку нещодавно пройшов, документи банк прийняв, ніяких питання чи вимог документів про походження коштів чи якоїсь іншої інформації банк не запитував. що ж, шкода…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 13:57
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
parmv 24 жовтня 2024, 10:20
Виконавець 8.10 через АСВП винес постанову про визначення рахунку для здійснення видаткових операцій.
Фахівці банку стверджують, що вони нічого не отримували и постанови вони не бачать
Я заходжу в АСВП і бачу і потанову і супроводжувальний лист.
Виконавець каже, що він все зробив і я з ним згоден т.к. бачу документи в АСВП.
Значіт повинен бачить і банк?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 12:24
Вітаємо.
Для розблокування рахунку, банку необхідно отримати документ від виконавчої служби. На цей момент документ ще не надійшов до Банку.
Якщо відправка електронна, то документи надходять в банк впродовж 5 хвилин в будні дні з 06:30 до 17:25. Зателефонуйте, будь ласка, виконавцю і попросіть перевірити статус документа, який повинен бути надісланим саме до банку.
Якщо замовним листом, термін доставлення 3-5 днів (залежить тільки від поштової служби)
Після того, як постанова про зняття арешту надійде до Банку, обмеження буде знято в період 1-3 дні, про що ми Вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bgdarex 24 жовтня 2024, 0:33
Через мою помилку при підтвердженні переводу грошей було заблоковано картку, та в пізній час доби консультант зміг з нуля швидко допомогти розблокувати мою картку та допомогти змінити все що мені потрібно, після успішного входу в додаток, чат с консультантом був автоматично зачинено та я не зміг відповісти що все успішно пройшло. Дякую консультанту Тимуру
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:36
Вітаємо.
Наш оператор Тимур буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2024, 9:15
Відгук не зарахований (на 27.09.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
rivnyj 23 жовтня 2024, 22:22
Вже давно користуюся послугами даного банку, але такого я ще не зустрів. 17.10.24 було списання на сумму 31$ сша, від UPS цю транзакцію я не провоодив, благо спрацював ліміт і усі наступні спроби були відхилені. Я зняв залишок грошей і заблокував картку. Через 7 днів я виявив овердрафт в 93$ Я відразу звернувся в техпідтримку, оператор запропонував подати на шаїрайсткі дії, і розповідав що навіть з заблокованої картки можуть списати гроші, для чого тоді існує блокування — оператор не зміг надати відповідь, а лише розповів що деяким сайтам можна усе (щооо?) Я підтвердив. Подивившись виписку, я виявив що в приват 24 овердрафт уже як 2 роки був, а в сформованій виписці його не існує, і пілся дзвінка оператору виписаа уже інша.
Як виявилось у клієнтів Приват24 це часто трапляється після закриття картки або блокування…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:49
Вітаємо.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Privatloh 23 жовтня 2024, 21:35
Уже рік як звільнився з приватбанку, прислали через борг 2000₴ за безкоштовне страхування, яке я не підключав і написали, що цей податковий борг. Податкового боргу ніякого немає, просто ПриватБанк колись не заплатив сам за себе податки за страхування і вирішив повісити на діючих працівників і на звільнених.
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:42
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.
yjkj 23 жовтня 2024, 19:21
Як я зрозумів, повна неповага до клієнтів і розірвання ділових відносин без жодних коментарів — це вже звичайна справа для Приватбанку.
Звісно, мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу бінанс. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і відмінив переказ у банку,
а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене. Але ніяких спроб зв’язатися зі мною, клієнтом, з яким 12 років не було проблем, спитати про надходження, щоб розібратися у ситуації, банк не спромігся і на наступний день закрив всі рахунки, зокрема ФОП. А після цього зв’язатись з банком шансів вже немає.
Дуже погана робота відділу, який займається цими питаннями і в цілому банку, який втрачає купу лояльних клієнтів, які багато років довіряли йому свої кошти.
Шукайте банки, які краще цінують людей.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 20:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Kuresha 23 жовтня 2024, 15:57
Не возвращают деньги на карточный счет, хотя возврат был уже два дня назад.
Жаль нельзя приложить скрин переписки с колл-центром.
Банк утверждает, что удержание моих денег это не мой кредит для банка, не депозит и не несанкционированный овердрафт.
Тогда остается только одно — это кража моих денег со стороны банка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 16:56
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. У чаті наш фахівець перевірив та надав інформацію, що кошти на опрацюванні до зарахування. Банк очікує підтвердження про переказ даної суми від платіжної системи. Сповіщення надійшло відразу, оскільки банк проінформував вас про запит на повернення коштів. Коли банк отримає повністю переказ, кошти відразу стануть доступними на рахунку.
Так сталося, що два рази за рік я натрапила на шахраїв. Перший раз я перейшла на сторінку ніби інтернет-магазину і в мене списали кошти. Другий раз я купила годинник в інтернет-магазині, і виявилося що той інтернет-магазин шахраї. Добре, вчасно зреагувала, одразу написала, на онлайн -підтримку. Надала підтвердження. Не дивлячись на те, що всі надані дані були польською мовою, бо проживаю в Польщі, заявку прийняли в роботу, розглянули та зараз все вирішилося на мою користь.
Все було ввічливо, мені максимально допомагали на всіх етапах.
Я просто готова обійняти кожного причетного працівника!
Справа не в грошах, а в тому, що відчуваєш, що банк, яким ти користуєшся, на твоєму боці, і кожен співробітник намагається допомогти тобі! Це дуже цінно!!!
Дякую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 16:32
Вітаємо.
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ludmilaaal 23 жовтня 2024, 13:59
Перед відкриттям рахунків у приваті було задане питання на гл і в чаті-чи будуть у мене проблеми через криптовалюту. Мене проконсультували так-за фін.мон вони відповідати не можуть, але і через крипту проблем бути не повинно. Я запитала скільки можливо транзакцій і тп-все відповіли. Тоді вже були відкриті рахунки. У жовтні банк розриває відносини,(хоча з жовтня криптою не займалась) перераховує кошти на інший банк, з поміткою-розрив відносин! І той банк теж їх розриває. Супер! Дякую приват банку, некваліфікованим працівникам Гл і чату підтримки, які на самому початку ввели в оману. І через які в мене зараз купа проблем.
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 14:57
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
SimSim 23 жовтня 2024, 11:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Вже 3 дні у відділення проспект Миколи Бажана, 10, Київ, 02072 не видають мені гроші по переводу Western Union.Вигадують різні причини щоб не видавати гроші.Відношення до клієнтів як до скотини.Ніколи в житті не звязуйтесь з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 13:26
Вітаємо.
Переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна. Для уточнення причини скасування грошового переказу рекомендуємо звернутись відправнику до банку або сервісу, через який було проведено операцію надсилання.
Solidov 23 жовтня 2024, 10:37
Мене набирали по телефону та повідомили про заборгованість у розмірі 1000 грн за ОВДП, однак я не розумію, звідки вона взялася, якщо на картці *XXXX є достатній залишок у 2500 грн, і Банк має технычны і юридичні можливості автоматично списати ці кошти. У заявці на купівлю ОВДП зазначена саме ця картка, і баланс на ній перевищував необхідну суму.

Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.

У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:

Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.

Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.

Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.

Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.

Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.

За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 жовтня 2024, 11:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Fsert 22 жовтня 2024, 7:34
Доброго дня.
Сьогодні майже о шостій ранку побачив на телефоні повідомлення від Приват24 «недостатньо коштів».
Не вистачило на домінос піццу у Хьюстоні. Дивлюсь навколо — а я не в Хьюстоні та навіть не в США.

Ми живемо в час, коли дані картки можуть буть вкрадені будь ким навіть на надійних сайтах, тому якщо б це була спроба сплати в інтернеті, я навіть не написав би сюди.

Але ситуація дуже цікава.
Це була бесконтакта сплата карткою. Картка при мені, пристрої ApplePay також.
Ні я, ні оператор підтримки не бачить як саме була проведена ця бесконтактна операція.
До оператора питань немає, він зробив все що зміг.

А до банку в меня питання. Як можлива бесконтактна оплата? Якщо фізично картка в мене, та я не отримував повідомлень про додавання до незнайомих мені пристроїв для applepay/googlepay.

Тобто я допускаю, що дані картки були викрадені в інтернеті, на цей випадок ліміт інтернет сплат нуль.
Та я зовсім не допускаю, що хтось контактував з моєю фізичной карткою або пристроями.

Як ваша система безпеки дозволила додати дані картки в якійсь пристрій для бесконтактної оплати без жодного повідомлення?

Мені дуже пощастило, що на картці зі вчора був 0, тому що інтернет ліміт би не спрацював на цю операцію и картку було би вичищено за кілька хвилин.

Якщо мої висновки невірні — прошу надати мені відповідь, як саме це відбулося.
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2024, 10:18
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
111boss111 22 жовтня 2024, 0:43
Я поздняков Олег Викторович на иждевении имею жену инвалида второй группы Позднякову Светлану Феликсовну. На её финансовый номер +380681187270, позвонила женщина из Привабанка +380567369129 в четверг 10 октября 2024 года, в 12.53, и так как сотрудница из Приватбанка не поговорила с Поздняковой Светланой Феликсовной, то заблокировала финансовый номер +380681187270, теперь инвалиду надо из села ехать в отделение Приватбанка, восстанавливать финансовый номер телефона, либо вобще менять Приватбанк, который переодически шото навязывает, либо блокирует без спроса финансовый номер телефона.
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2024, 10:07
Вітаємо
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо перейти в чат з нами у мобільному застосунку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝