×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.25 | 45.25 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Довге повернення коштів
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (2)
банк розірвав договір з незрозумілих мені причин
операцій прийняв рішення про розірвання договору через:
— встановленням неприйнятно високого рівня ризику
— ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей
— неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників
— подання недостовірної інформації
— подання інформації з метою введення в оману Банк.
що саме стало причиною такого рішення мені незрозуміло, можливо — допомога в оплаті комунальних послуг, поповненя карток сторонніх осіб, оплата штрафів та інші платежі на рахунки держустанов через термінал самообслуговування (що поробиш — не у всіх в нашій країні є картка ПриватБанку, а скористатись послугами банку через термінал самообслуговування для неклієнтів банку неможливо). верифікацію в банку нещодавно пройшов, документи банк прийняв, ніяких питання чи вимог документів про походження коштів чи якоїсь іншої інформації банк не запитував. що ж, шкода…
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
Банк не бачит постанови в АСВП
Фахівці банку стверджують, що вони нічого не отримували и постанови вони не бачать
Я заходжу в АСВП і бачу і потанову і супроводжувальний лист.
Виконавець каже, що він все зробив і я з ним згоден т.к. бачу документи в АСВП.
Значіт повинен бачить і банк?
Для розблокування рахунку, банку необхідно отримати документ від виконавчої служби. На цей момент документ ще не надійшов до Банку.
Якщо відправка електронна, то документи надходять в банк впродовж 5 хвилин в будні дні з 06:30 до 17:25. Зателефонуйте, будь ласка, виконавцю і попросіть перевірити статус документа, який повинен бути надісланим саме до банку.
Якщо замовним листом, термін доставлення 3-5 днів (залежить тільки від поштової служби)
Після того, як постанова про зняття арешту надійде до Банку, обмеження буде знято в період 1-3 дні, про що ми Вас проінформуємо.
Написати коментар
Дякую за гарну консультацію
Наш оператор Тимур буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Овердрафт після блокування картки
Як виявилось у клієнтів Приват24 це часто трапляється після закриття картки або блокування…
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (3)
Банк який дурить працівників та клієнтів
Крім того хотів би додати, працівників відділення ЗМУШУЮТЬ ПІДКЛЮЧАТИ брехнею страхування клієнтам без її згоди, типу казати, що без страхуванням не можна отримати пенсію і так як, цього не робити тебе викликають на головний офіс і знущаються.
Вибачте за створені незручності. Податки вираховується з усіх працівників, які були застраховані у період з 01.01.2022 по 01.02.2024.
Нашим Керівництвом було прийнято списати податки за минулий період. Це вимога Державної податкової служби.
Нав'язування послуг клієнтам, в тому числі страхування заборонено. Будь-яка послуга повинна підключатись після усної згоди клієнта та підтвердження через ОТП пароль, який надходить при процедурі оформлення. Якщо виникла ситуація, через яку ви бажаєте подати скаргу, зверніться, будь ласка, до нас в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Безпричинна відмова в обслуговуванні
Звісно, мені не назвали точну причину, але я можу здогадатись, що це було зроблено через декілька p2p переказів напередодні. Я не займаюсь цим на постійній основі, просто вирішив продати криптовалюту на невелику суму через біржу бінанс. І як я зрозумів, потрапив на шахрая, який купив у мене крипту і відмінив переказ у банку,
а шахраєм, звісно ж, банк запідозрив мене. Але ніяких спроб зв’язатися зі мною, клієнтом, з яким 12 років не було проблем, спитати про надходження, щоб розібратися у ситуації, банк не спромігся і на наступний день закрив всі рахунки, зокрема ФОП. А після цього зв’язатись з банком шансів вже немає.
Дуже погана робота відділу, який займається цими питаннями і в цілому банку, який втрачає купу лояльних клієнтів, які багато років довіряли йому свої кошти.
Шукайте банки, які краще цінують людей.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Коментарі (1)
Не возвращают деньги на карточный счет
Жаль нельзя приложить скрин переписки с колл-центром.
Банк утверждает, что удержание моих денег это не мой кредит для банка, не депозит и не несанкционированный овердрафт.
Тогда остается только одно — это кража моих денег со стороны банка.
Вибачте за створені незручності. У чаті наш фахівець перевірив та надав інформацію, що кошти на опрацюванні до зарахування. Банк очікує підтвердження про переказ даної суми від платіжної системи. Сповіщення надійшло відразу, оскільки банк проінформував вас про запит на повернення коштів. Коли банк отримає повністю переказ, кошти відразу стануть доступними на рахунку.
Написати коментар
Безмежна вдячність!!!
Все було ввічливо, мені максимально допомагали на всіх етапах.
Я просто готова обійняти кожного причетного працівника!
Справа не в грошах, а в тому, що відчуваєш, що банк, яким ти користуєшся, на твоєму боці, і кожен співробітник намагається допомогти тобі! Це дуже цінно!!!
Дякую!!!
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар
Жахливе обслуговування
На додачу-був у приваті рахунок ФОП-з якого кошти не перевели, бо потрібен рахунок ФОП іншого банку. Але про це у відділенні не сказали, коли я давала рахунок іншого банку для переказу коштів. І тепер питаннячко-якщо я дам рахунок ФОП іншого банку-переказ коштів буде знов з поміткою розрив відносин?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Коментарі (1)
Не віддають перевод Western union.
Переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна. Для уточнення причини скасування грошового переказу рекомендуємо звернутись відправнику до банку або сервісу, через який було проведено операцію надсилання.
Коментарі (3)
шахрайство депозитарного відділу Приватбанку
Раніше всі списання проводилися автоматично, але по останній заявці чогось цього не сталось. Я перевірив заявку на купівлю ОВДП, і в ній вказана картка *XXXX, з якої мають бути списані всі комісії, пов’язані з цією операцією.
У мене є дві заявки на купівлю ОВДП:
Заявка № XXXX7, по якій комісія була успішно списана.
Заявка № XXXX1, по якій комісія не списана, хоча на картці достатньо коштів.
Прошу розглянути з технічною службою, чому списання по заявці № XXXX1 не відбулося. Що ще я мав зробити, окрім забезпечення достатнього залишку на картці? Це списання повинно було бути проведене автоматично, як і по заявці № XXXX7.
Дякую за допомогу. Чекаю на ваше роз’яснення.
Я звернувся як до колл-центру так і письмово написав заяву до відділу що займається ціннмими паперами.
Але мені по телефону вказують що треба платити окремо на одні реквізити, смс прислали на інші реквизиті, а заявка на ОВДП каже що банк повинен списувати з картки.
Зворотнього зв’язку від банку я так і не отримав — чому не виконана заявка в якій прописано, що списання комісій повинні проводити з картки, а не перводами на рахунки співробітників депозитарного відділу.
За всі часи співпрацювання з Приватбанком такого нахабства і шахрайства ще не було.
Наші спеціалісти працюють з ініційованою раніше заявкою та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Безпека коштів
Сьогодні майже о шостій ранку побачив на телефоні повідомлення від Приват24 «недостатньо коштів».
Не вистачило на домінос піццу у Хьюстоні. Дивлюсь навколо — а я не в Хьюстоні та навіть не в США.
Ми живемо в час, коли дані картки можуть буть вкрадені будь ким навіть на надійних сайтах, тому якщо б це була спроба сплати в інтернеті, я навіть не написав би сюди.
Але ситуація дуже цікава.
Це була бесконтакта сплата карткою. Картка при мені, пристрої ApplePay також.
Ні я, ні оператор підтримки не бачить як саме була проведена ця бесконтактна операція.
До оператора питань немає, він зробив все що зміг.
А до банку в меня питання. Як можлива бесконтактна оплата? Якщо фізично картка в мене, та я не отримував повідомлень про додавання до незнайомих мені пристроїв для applepay/googlepay.
Тобто я допускаю, що дані картки були викрадені в інтернеті, на цей випадок ліміт інтернет сплат нуль.
Та я зовсім не допускаю, що хтось контактував з моєю фізичной карткою або пристроями.
Як ваша система безпеки дозволила додати дані картки в якійсь пристрій для бесконтактної оплати без жодного повідомлення?
Мені дуже пощастило, що на картці зі вчора був 0, тому що інтернет ліміт би не спрацював на цю операцію и картку було би вичищено за кілька хвилин.
Якщо мої висновки невірні — прошу надати мені відповідь, як саме це відбулося.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Коментарі (12)
Навязывает не нужные услуги и блокирует финансовый номер телефона.
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо перейти в чат з нами у мобільному застосунку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
Коментарі (5)
Клієнти тікають з Привата
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Коментарі (4)
Поддержка Фоп на высшем уровне!
В сентябре муж открыл ФОП, счёт открыли в Моно, работал спокойно в течении месяца, и тут, прикол, клиенты мужа не могут перевести ему деньги за товар с своих карт и расчетных счетов с Приват банка! И только с привата, с остальных банков никаких проблем! Подумали, глюк, ну бывает… Ан неееет, не глюк, и через два дня тоже самое! Приват банк пишет своим клиентам цитирую дословно: На жаль здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку не можливо! Змушені Вам відмовити у даному платежі!,
Всё, занавес, наработались… При обращении в поддержку привата, никаких пояснений не дают! А клиентов у которых только один банк, и тот приват, очень много (и как оказалось такая же проблема не только у мужа, а у многих кого, отшил, приват, а теперь вставляет палки в колеса для предпринимателей!
Повышаем экономику страны!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, обслуговування вашого чоловіка обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
Коментарі (5)
Розрив ділових відносин і нестабільність агентів підтримки щодо конкретного питання.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (4)
Вынос мозга
Короче, операцию отменил, приложение закрыл.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Возврат средст от Привата
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Коментарі (1)
Ганьба такому банку.Немає слів вже.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.
Коментарі (4)