Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
TolyanSK 5 листопада 2025, 12:57
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 154
Образец истинного профессионализма и человечности! ⭐ 10 из 5 возможных Огромная Благодарность Гаврилюк Дарье, сотруднице отделения ПриватБанка, находящегося на улице Рабочей.

Хочу выразить искреннюю, сердечную признательность сотруднице вашего банка Дарье за высочайший уровень компетентности и, что самое ценное, за человеческое отношение.

Я обратился в отделение в очень сложной и запутанной для меня ситуации, связанной с ограничением распоряжения своими финансовыми средствами, вплоть до полной блокировки моего аккаунта. При этом я не получил помощи при многократных обращениях в течение двух недель в «техподдержку» с решением этого нестандартного вопроса. Мой настрой был, мягко говоря, недружелюбным.

Даша продемонстрировала не просто отличные знания, а безупречное мастерство. Всё было сделано с филигранной точностью и знанием дела. Сразу видно Настоящего Профессионала!

Ее глубокое знание продукта и юридических тонкостей помогло мне не просто решить текущую проблему, но и избежать затруднений в будущем. Она смогла объяснить все сложные нюансы и тонкости просто и доступно, предложив наиболее оптимальный путь.

Помимо высочайшей грамотности, меня по-настоящему тронула ее человечность и вежливость. Она не стала работать по сухому скрипту, а отнеслась к моей проблеме с искренним участием и терпением. Я почувствовал, что мне действительно хотят помочь, а не просто закрыть мой кейс, как это было в «техподдержке». Такой подход в банковской сфере — бесценен!

Благодаря Даше Гаврилюк мой вопрос был решен быстро, четко и с невероятным комфортом.

Прошу руководство банка отметить ее выдающиеся личные и профессиональные качества. Это не просто сотрудник, это истинный представитель клиентоориентированности, которым ваш банк может гордиться.

С глубокой признательностью и уважением, Анатолий
Олена Кривошеєва 3 листопада 2025, 13:07
Доброго дня. Знімала кошти в банкоматі Приватбанку м. Одеса вул. Степова № 17., 01.11.2025 в 11:18:40 (10000,00 грн) банкомат довго, щось рахував, кошти не відав, на екрані з1явився текст, що сталося помилка і кошти списані з рахунку не будуть. Але!!! Кошти списані з рахунку ощадбанку були миттєво! В ощад 24 відобразилась що зняття готівки успішне. При спробах додзвонитися до ПриватБанку мені відповідали що я не являюсь клієнтом ПриватБанка з вами нас ні що не зв’язує. Шановні що за жах? З голосового повідомлення я зрозуміла що треба звертатись до свого банку в якому обслуговуємся. Але в даному випадку є але: Я дружина військового який знаходиться в зоні бойових дій і якому приналежіть ця картка Ощадбанку. Тепер моєму чоловіку треба фізично звернутись до свого банку та написати заяву на повернення коштів. Як це йому зробити? Коли він військовий та в зоні баєвих дій!
pistriak 31 жовтня 2025, 12:08
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 15
30.10.2025 я прийшов у відділення, щоб поповнити картку доларами. На касі мені сказали скористатися терміналом самообслуговування. Я пояснив касиру, що купюри старого зразка, і термінал може їх не приймати, на що отримав відповідь: «Йдіть до терміналу, він працює нормально».

Я почав поповнення через термінал: перша купюра $100 була прийнята, друга — також, але одразу після цього з’явилося повідомлення, що термінал тимчасово не приймає готівку. У результаті кошти на картку не зарахувалися.

Я звернувся на гарячу лінію та зафіксував скаргу (номер звернення на відшкодування: 30766262). Після цього мені повернули лише $100, решта $100 досі не відшкодовано.

На жаль, ні в чаті з оператором, ні під час дзвінків на гарячу лінію я не отримав жодної конкретної інформації щодо подальших дій або термінів повернення коштів.

Окремо хочу зазначити, що під час фіксації проблеми на гарячій лінії касирка, яка рекомендувала скористатися терміналом, відверто насміхалася з ситуації. Така поведінка є абсолютно неприпустимою та викликає сумнів у добросовісності персоналу відділення.

Прошу банк розібратися в ситуації, повернути решту коштів і звернути увагу на якість обслуговування клієнтів у цьому відділенні.
Oksana93kornuta 30 жовтня 2025, 13:37
Відділення за адресою: Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7
Ставили в приват банку в терміналі самообслуговування гроші на картку іншого банку не мали картки приват банку і зайшли через номер телефону тата він має карточку приват банку гроші внесли але нам заблокували кошти і вони не поступили на карту нашого банку працівник відділення не хотів пояснювати як потрібно дальше поступати приїхали до дому подзвонили на гарячу лінію тато підтвердив платіж що він не проти щоб ставили гроші і сказали що протягом 24 годин гроші поступлять на рахунок вже другий день кошти не прийшли що потрібно робити нам в такі ситуацій
Lera3103 29 жовтня 2025, 16:07
Я, Луцька Валерія Сергіївна, висловлюю обурення щодо поведінки працівників відділення ПриватБанку, які 27,28,29 жовтня в місті Бориспіль Київський шлях 73, Київський шлях 39, Київський шлях 2/6 відмовили мені у відкритті рахунку для ФОП, мотивуючи це тим, що мені 18 років. Така відмова є безпідставною, оскільки чинне законодавство України не містить жодних обмежень щодо відкриття підприємницького рахунку особами, яким виповнилося 18 років. Під час спілкування працівники банку поводилися вкрай непрофесійно: перебивали, підвищували тон, проявляли грубість і зневажливе ставлення. Такі дії принижують гідність клієнта та порушують етичні стандарти обслуговування. Вважаю ситуацію неприпустимою та такою, що дискредитує репутацію банку. Прошу розглянути дану скаргу, провести перевірку дій працівників і звернути увагу керівництва на непрофесійне ставлення персоналу до клієнтів. А саме головне не надали мені бажану мені послугу, я не бажаю подальшого контакту з цим банком, і залишаю негативний відгук та погляд на цей банк
tyshenkoV 28 жовтня 2025, 17:28
Маю в приваті активний ФОП рахунок, із регулярними надходженнями.
Одного дня приват знизив мені кредитний ліміт, в застосунку при цьому було чітко вказано причину «Через припинення надходжень по підприємницький діяльності». Ця причини є банально не валідною, надходження по підприємницькій діяльності Є, регулярні. Тричі писав у чат підтримки (із перервами десь по 2 тижні між кожним разом), кожен раз були просто відмовки.

Перший раз написав відразу після зниження ліміту — відповідь була що «для подальшого кредитування необхідно підтвердження вашого поточно вінансового стану — декларація про доходи». Взагалі не питання, куди відправляти? Відповідь — або нести у відділення, або коли застосунок запитає (а він НЕ запитує), то прикріпити там. Ну окей думаю, почекаю чергового зарахування на ФОП, і подивлюсь що буде потім.

Другий раз написав після чергового зарахування на ФОП — повідомлення про відмову в зміні кредитного ліміту не змінилося, все ще «припинення надходжень». Відповідь оператора підтримки — зараз у вас через зменшення ліміту борг більший за ліміт, треба погасити і тоді буде змога подати заявку, прикріпити документи і т.д. Ну окей думаю, може бути і так) Погашу і спробую зному

Ось сьогоді погасив мінус, пробую зною підняти ліміт — помідомлення без змін — «Припинення надходжень». Пишу знов в підтримку, і це була найбільш ідіотичний діалог з усіх, бо чувак на тому боці взагалі ні трохи не намагався розібратися в проблемі (проблема з системою банку, а не моя!), просто 0 зусиль. Замість розібратися, цей «спеціаліст» просто декілька разів скопіював мені якісь дефолтні відписки, щось там про «ну ви розраховуйтесь частіше карткою» і «розуміємо як це неочікувано», лол. Користі від спілкування із чуваком, який просто копіює відписки ще менше, аніж із АІшкою, краще б з роботом поспілкувався

Із цього всього випливає, що розміром кредитних лімітів керує якась автоматизована система, але абсолютно ніхто не розуміє як вона працює, і тим паче ніхто із підтримки не здатен вирішувати проблеми із нею. Тому якщо якась невалідна причини заблокує вам ліміт, то так ця помилка висіти і буде. Якось так

Нажаль не можна прикріплювати скріншоти

P. S. Оце я буду сміятися, якщо зараз і сюди прийде «спеціаліст» банку і скопіює ті самі відписки що і чувак з моєї третьої спроби
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Климович 28 жовтня 2025, 2:59
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Постоянно вылазит в целях безпеки заблоковано! Позвоните или в чат! Это постоянное испытание нервов или прикол! Ни где такого нет! Как входишь в приват на ноутбуке так и ждешь рулетка повезет или не повезет! О как по нервам и так не весело сейчас еще и в рулетку игрешь! Все время эта ерунда! Повезет или нет!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalii45 25 жовтня 2025, 20:27
Неоднаразово заходив до відділення з різними питаннями, спеціалісти Оксана і Валерія дуже швидко допомогали в вирішенні, взагалі тільки приємні враження.
Rancho 25 жовтня 2025, 8:59
Оновлення підпису smart ID для продавця, що відкриває прро «Каса», має бути простим і доступним навіть для людини з кнопковим телефоном. Щорічно оновлення ключа ел.підпису або його отримання для нового касира стає проблемою. Поради з 3700 це втрачений час, навчальне відео з сайту не актуальне. У відділенні радять просто відкривати (закривати), будь-яку картку щоб система вимагала отримання ключа-так встановіть такий спосіб у рекомендаціях на гарячу лінію. А якщо ФОП окрім smart ID привата має ще ключ, наприклад для підпису звітів у ДФС, то синхронізація цих ключів, до речі обов’язкова, це довгий, заплутаний, безглуздий процес перш за все пов’язаний з тим що додатки Приват24 і Приват24бізнес зв’язані між собою у частині підтвердження входу, авторизації і підписання.
zakaliuzhna 24 жовтня 2025, 16:02
Відділення за адресою: Суми, вул. Троїцька, 26
6 жовтня я завітала у відділення в місті Суми по вул Троїцька 26 з запитом надати мені пластик до рахунку, який я відкрила онлайн. Менеджер дала мені голд картку Універсальну до рахунку і навіть не сказала, що по цій картці знімаються кошти за обслуговування. Пропозиції по вибору картки до рахунку не було. просто впарили голд картку паралельно з купою інших пропозицій, на які в мене запиту не було. Я казала, що мені треба просто пластик до рахунку, але надходжень я в найближчий період не очікую. Також в мене є рахунок ФОП. ФОП я закрила і хотіла дізнатись, чи мені закривати рахунок онлайн чи у відділенні. Співробітниця відправила мене до керівника відділення. я підійшла, та подивилась на мене з під лоба з виразом обличчя «шо ви з мене хочете». І без доброго дня з питанням «шо ви хочете» сказала, що я можу закрити рахунок і сама. Обслуговування на вищому рівні. Зараз я за кордоном і замінити картку з Голд на звичайну я не можу. Шановний Приватбанку, що порадите робити в таких випадках роботи ваших співробітників?
Fergiokioa 22 жовтня 2025, 19:15
Сегодня хакер пытался зайти на мой приват или куда то через BankID NBU.
Звонит телефон, я не беру, думал скамеры как всегда, перепроверяю понимаю что приват звонил, думаю ну мало ли реклама. Сразу решил на всякий зайти в приложение приват24, хоп, а аккаунт забанен, кто-то не правильно вводил пароль, но пока я разбанивал аккаунт, пришло смс BankID NBU и код 4 цифр, вопрос к знатокам куда он хотел войти? так как приват банк не может знать куда точнее хакер пытался зайти. Один раз у меня уже взламывали телеграм ПЕРЕХВАТИВ КОД С СМС! На телефон не могло быть вирусов, так как стоит пару месседжеров и банкигов и всё, ни каких посторонних приложения никогда не устанавливал с интернета. Теперь смущают что и тут могли перехватить код из 4 цифр и куда то зайти, вопрос куда? зачем? Возможно ли если зайти куда то через BankID NBU и взять микро или макро кредиты на меня? (смс BankID NBU, от приват банка если что.) (оператор киевстар, возможно самый дырявый оператор в Украине, так как в открытом доступе куча личных данных владельцев номеров даже до взлома 2023!!!)
Designer8888 22 жовтня 2025, 10:26
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 45/4
При знятті коштів грн в банкоматі Приватбанк банкомат видав помилку і гроші не видав, а з карти Payoneer (Пайонір) банк списав всі гроші. Просто хочу попередити власників карток цієї платіжної системи щоб не користувались банкоматами Приватбанка. Так як я не є клієнтом Привата то не змогла отримати підтримку від них. З банкоматами інших банків ніяких проблем не було але там ліміти менші і трохи більша комісія але по ітогу Привату я «заплатила» більше. Не рекомендую!
Fullg 21 жовтня 2025, 8:34
Доброго дня, я інвалід із дитинства отримував допомогу від УСЗН на картку Приватбанку більше двох років назад приват заблокували мою картку без пояснення причин зараз мені терміново потрібні кошти на лікування але я находжусь в окупації і немаю змоги відвідати відділення для написання заяви. Довіреність також не маю змоги написати. Будьласка допоможіть вирішити це питання я можу всі документи представити які потрібно. І заблокували картку зовсім нізащо ніяких операцій по карті не проводилось!
Onishevych 20 жовтня 2025, 16:59
В цілому банк гарний, ніколи не було ніяких проблем ні з транзакцією ні з кредитуванням але як на мене то їм не вистачає модернізації
userhome 16 жовтня 2025, 22:24
Згідно з законодавством України, банківські установи зобов’язані здійснювати належну перевірку клієнтів (ідентифікацію та верифікацію) в рамках фінансового моніторингу. Для цього банк збирає необхідні документи та інформацію, яку надає клієнт, і оформлює її, зокрема, у вигляді анкети/опитувальника.
Однак, хочу звернути вашу увагу на наступне:
Прямий обов’язок клієнта підписувати банківську анкету/опитувальник НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО законодавством України. Жодний закон (зокрема, Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…») чи нормативно-правовий акт Національного банку України (наприклад, Положення НБУ № 65) не містить такої прямої норми.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Згідно зі статтею 8 Конституції України, її норми є нормами прямої дії. Стаття 19 Конституції України встановлює, що «ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
Клієнт зобов’язаний надавати інформацію та документи, а також може засвідчувати своїм підписом копії документів, які він надає банку. Це є виконанням вимог законодавства. Анкета/опитувальник, заповнений банком, є внутрішнім документом банку, який відображає зібрані ним дані.
І така ситуація не тільки із фінансовим моніторингом.

***

Marianna2025 16 жовтня 2025, 19:38
Відкрила картку малюка (держава встановила монополію і чомусь цю картку можна відкрити тільки в Приватбанку). Не встигли зарахувати кошти на картку, як надходить повідомлення, що картку приєднано до Ligpay. Гроші ще не встигли надійти, як їх намагалися вкрасти. Крім того, на телефон регулярно почали надзвонювати різні реклами і ***. Банк «зливає» дані своїх клієнтіш, щойно вони відкривають там рахунок. Правоохоронні органи мали б зайнятися цим банком.
lyuda1987 15 жовтня 2025, 17:20
Це самий гірший банк який є на планеті. Тупо крадуть кошти. Сервіс пром зробив повернення надав підтвердження на балансі кошти не з’явились. В банку одні кажуть що потрібно десь пошукати за 30.09 хоча сервіс їх повернув лише 3.10. інший оператор банку каже що кошти в банк не надходили. Правди добитися не можливо, ніякого підтвердження що вони повернулись у виписці немає.
alexey25 11 жовтня 2025, 23:31
Не можна зв’язатися з фахівцем щодо вирішення будь-яких питань як через онлайн чат так і по 3700, складається враження що підтримка банку ховається за віртуальними помічниками які вас не розуміють і задають купу безглуздих питань.Раніше було по іншому.
А це вже перший натяк що банк вже не той, що раніше.Кому актуально цей відгук, задумайтесь якщо що…
WeWillWin 10 жовтня 2025, 15:07
В пеклі для всіх працівників приватбанку існує окремий котел, де температура нагріву у два рази більше, ніж у решті котлів. приватбанк — це непрофесійність, хамтсво, некомпетентність, невігластво. Цю недоустанову варто давно закрити, а всіх працівників розігнати із занесенням догани в трудову книжку! Працівники приватбанку не в змозі надати відповіді навіть на найпростіші питання.

Даний банк перебуває в мене чорному списку. Всі оплати, які я перераховую за товари чи послуги автоматично блокуються, якщо отримувач клієнт з приватбанку. Тому раджу ВСІМ РОБИТИ АНАЛОГІЧНО, а клієнтам банку переходити у інші банки, якщо ви хочете щось продати мені або таким людям, як я.

Загальна оцінка банку МІНУС 245 пункт з 5, пробите абсолютне ДНО
Perfecto 10 жовтня 2025, 13:56
Працівник Приватбанку в Маневичах відмовив в отриманні грошового переказу Western Union, без оформлення картки Приватбанку. Хоча, згідно правил даного банку, банк зобовʼязаний видати переказ при наявності паспорту, коду та номеру грошового переказу.
Я розумію, що одна із задач банку це максимальне розповсюдження своїх банківських продуктів, але для чого обирати такий не досить розумний підхід, змушуючи когось робити те, що йому абсолютно не потрібно, в даному випадку, оформлювати картку і подавати це клієнтам це під приводом «нагальної необхідності».
Різко негативний досвід з некомпетентними представниками відділу Приватбанку в Маневичах.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝