×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Необслуговує приватбанк позачергової учасників бойових дій!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (1)
Лимит на оплату частями
Все меньше пользуюсь услугами банка.
Профільні фахівці вже преревіряють інформацію, щодо вашого ліміту. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (1)
Банкомат не видав гроші
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (3)
Непонятным образом были списаны деньги с карты
Проблема заключается в том, что меня в тот момент, там не было. Карту и её данные я также никому не разглашал.
Хотелось бы, услышать ваши рекомендации по решению данной проблемы.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше ввели та зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Радимо перевірити виписку по картці на наявність раніше проведених подібних операцій.
За вашим зверненням в онлайн підтримку https://privatbank.ua/ наші колеги зможуть підказати на якому сайті була проведена оплата.
Ви можете звернутись в підтримку сайту на якому проводилась оплата і запросити повернення через них. Якщо з цим виникли труднощі ми за вашим зверненням можемо подати запит на оскарження операції.
Коментарі (2)
Банкомат привата забрал деньги и не положил на карту
6го августа, 12 дней назад, банкомат (который может выдавать деньги и наоборот ложить их на счёт) забрал у меня 23.100 грн, после выдал мне мою карту обратно и поблагодарил за пользование услугами привата
Сотрудники банка посоветовали сразу позвонить 3700 и зафиксировать все что случилось
По телефону мне сказали, что в этот же день приедет инкассация и мои деньги будут возвращены мне на счёт
Уважаемые работники Приватбанка, уже прошло 12 дней, деньги мне как будто никто и не собирается возвращать. А это на секунду 23.100 грн. Сумма очень не маленькая, мне нужны эти деньги здесь и сейчас. Очень не доволен подобным отношением
Перепрошуємо за незручності.
На даний час очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (2)
Днепр ко. Коробова 3 а
Без чека или распечатать чек, ждёшь около двух минут пока сработает кнопка на экране
В основном люди просто долбят по этой кнопке, неужели это есть нормально
Пенсионеры те вообще, выпадают в осадок от банкомата на экране которого вообще все кнопки срабатывают только при сильном нажатии, и раза с пятого
Решите проблему с сенсорным экраном вашего банкомата
Перепрошуємо за незручності.
Інформацію передали профільним фахівцям. Дякуємо за сигнал!
Коментарі (4)
Подяка
Дякуємо вам за відгук!
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Коментарі (10)
щодо програми «Бонус плюс»
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (5)
Комиссионный ад
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів.
Розмірів тарифів залежить від кон'юктури ринку.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Коментарі (2)
Консультація з приводу налаштування календаря шаблонних платежів
Дякуємо вам за відгук.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Коментарі (2)
Худший банк украины
Нам шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
На даний час ви можете здійснити майже будь-яку банківську операцію віддалено, скориставшись Приват24, терміналами, банкоматами або ж службою підтримки банку та отримати консультацію онлайн.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Коментарі (9)
Розблокуйте будь-ласка карту
Тяжко на калясці добиратись до відділення. Давав батькам свій паспорт ідентифікаційний код, але їм відмовили в розблокуванні. Невже не можна без мене її розблокувати.
Я не займаюсь криміналом. Всі мої кошти зароблені чесним шляхом. Чому заблокували я не знаю.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Користуйтесь картою активніше… Щоб позбутись кред. лімітів
Ну але і клієнт має деякі права. Якщо банк настільки мені не довіряє і переживає за свої гроші — треба його заспокоїти по-максимуму. У мене було відкрито дві оплати частинами — на вихідних обі погасив достроково. Кредитний ліміт по карті, який у мене був (35 000 грн.) сьогодні сам установив в 0. Власні кошти з картки теж вивів до 0. Приватбанк, можете бути спокійними, ваші гроші у безпеці — борги я погасив, нових позичок не попрошу. А тим часом на відсотках нехай заробляють інші банки — Приват не єдиний банк в країні і навіть не єдиний, хто надає розстрочки. Картка поки що полежить у «заначці» — вона у мене гарна, з фото і індивідуальним дизайном…
Одну зірку ставлю банку не тому, що маю якісь формальні претензії, а виключно із-за ставлення до клієнта.
Вибачте, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення. Перевіряйте, будь ласка, ліміт раз на декілька днів. Можливо, він збільшиться.
Коментарі (6)
Несанкционированное списание средств
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та детальної перевірки інформації.
Коментарі (8)
спам
Почали регулярно дзвонити і парити відкриття карток і голд-клубів. На питання чому мені дзвонять брешуть: ваш номер залишали в заявках на сайті.
Унікали. От кожні 2−6 тижнів йду на ваш сайт і номер залишаю. так-так-так… на відмову не відчеплюються і продовжують парити свої послуги. При чому коли їм конкретно по факту кажеш чому їхня послуга не працює, дівчатка продовжують читати свою бамажку типу там щось написано.
Можна відписатися від їхньої реклами на півроку. І продовжувати відписку кожні півроку. Ну афігєнно.
Коментарі (1)
Сотрудники Приватбанка угрожают!
Згідно умовам та правилам, в разі виникнення простроченої заборгованості, працівник кредитного підрозділу зобов'язаний використовувати всі законні способи впливу на клієнта, щоб забезпечити погашення кредиту.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (8)
допомога
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (38)
Приватбанк не помог.
Приватбанк не помог мне вернуть мою сумму денег. Жаль Приватбанк, что Вы работаете против клиентов, а не для них и для них. Вы обещали помочь в итоге никакой от Вас помощи не дождалась. Все что Вы умеете только посылать в полицию писать заяву. Я напишу и прийду возьму у Вас ответ в письменном виде почему женщина отказалась вернуть ошибочно переведённые средства в терминалия самообслуживания. Как так Вы списуете средства у людей с карт. А как вернуть мои же собственные средства, где есть чек и все доказательства так Вы без согласия не имеете права. Вы к сожалению ничего не можете. Мне себя жаль, жаль что я являюсь Вашим клиентом.
Розуміємо ваші емоції, однак в даній ситуації не все залежить від нас. З нашого боку, ми зробили все можливе, щоб вирішити питання на вашу користь, але, на жаль, отримувач відмовився здійснити повернення суми. Без згоди клієнта, ми не можемо вам переказати кошти з його картки на вашу.
Для подальшого врегулювання ситуації радимо звернутися в поліцію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (30)
Приватбанк заблокировал все мои счета якобы исполнительной службой.
Олександре,
на жаль, згідно з постановою виконавчої служби ОВВ НІКОПОЛЬСЬКИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У НІКОПОЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПІВДЕННО-СХІДНОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ДНІПРО) про накладення арешту, банк змушений заблокувати рахунок 4*51,4*50.
Для відновлення доступу до грошей на рахунку 4*51,4*50, будь ласка, врегулюйте питання про зняття арешту з виконавчою службою.
У меня никаких штрафов и долгов по коммуналке и кредитов нет и не было! И не куда я не собираюсь ездить и выяснять, что происходит с этой исполнительной службой. Пользовался приватбанком несколько десятилетий, на этом нашему с ним сотрудничеству пришёл конец, пусть те 70 гр., которые остались на моём счету останутся приватбанку. Ещё не хватало чтобы какой-то недобанк с самыми низкими процентами по депозитам и самыми медленными в мире банкоматами блокировал мне мои деньги по какой-то фейковой причине. Приватбанк прощай.
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Як тільки до нас надійде запит про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Коментарі (41)
Гроші списав, проте фактично не видав
Після мене деякі особи також намагались зняти кошти з карти, проте операція скасовувалась та кошти повертались одразу! Ображає вибіркове ставлення до клієнтів та те, що невеликі суми (1000 грн.) повертаються одразу, а великі «виснуть» і потрібно доводити свою правоту!
Чому так давно розглядаються заявки, за умови наявності на банкоматі камери відеоспостереження, яка може усунути сумніви в моїй добропорядності та підтвердити викладені мною обставини?! Чому через помилку я не може отримати назад кошти, які я планувала потрапити вже? Дуже прикро, прошу якнайшвидше вирішити проблему та повернути зароблені кошти!
Вибачаємось за спричинені незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.
Коментарі (3)