Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iliushchenko18 5 вересня 2021, 11:33
03.09.2021 на мій мобільний номер зателефонували, представилися працівником служби «Приватбанку» і повідомили, що з моєї картки відбувається несанкціоноване зняття коштів. Для перевірки достовірності даної інформації я зателефонували за номером обслуговування клієнтів 3700. За цим номером мені відповів автовідповідач: «Очікуйте, протягом 3 хвилин з вами з вами зв’яжеться оператор». Після того як дзвінок завершився, на мій номер зателефонував, який за початковими цифрами мав належати «Приватбанку»: +380567843957. Далі все як під час розмови з оператором «Приватбанку». З цього номера так званий «оператор» повідомив, що мені дійсно телефонують із служби безпеки банку і, що з моїх карток проводяться операції на великі суми: у магазині «Розетка» проводяться транзакції, за якими купують ноутбук, смартфон та планшет. Для того, щоб заблокувати транзакції з моїх карток мені повідомили, що зі мною зв’яжеться представник з відділу безпеки і я повинна діяти відповідно до інструкцій, які він надасть. За хвилину дзвонять з іншого номера: +380668752340, знову повторюється все за звичним робочим шаблоном обслуговування «Приватбанку», що викликає довіру. В цей же час в розмову вклинюється попередній номер: +380567843957 і інформує, що я все роблю правильно. Я не повідомляла жодної конфіденційної інформації: ні ПІБ, ні номер картки, ні ПІН-код, ні термін дії картки, ні CVV-код. А на лінії «оператора» зі мною ввічливо розмовляли, не просили робити нічого зайвого, що б могло дати зрозуміти, що це шахраї, казали просто слідувати інструкціями та просто натискати цифри, які вони диктували. Так, протягом години з моїх карток було знято шахраями коштів на загальну суму, близько 60000 гривень. Під цією історією, хочу підвести риску: що шахраї користуються трьома хвилинами очікування після здійснення дзвінка користувачем послуг «Приватбанку» за номером 3700 і прослуховування шаблонного повідомлення. Далі відбувається дзвінок користувачу з номеру, який починається на +38056…, що характерне «Приватбанку», а окрім цього «Приватбанк» дуже часто телефонує з інших номерів, які можуть починатися на +38066 або +38067, або +38097 і так далі. Через відсутність єдиного номеру «Приватбанку», користувачі не можуть ідентифікувати чи дійсно дзвінок надходить від працівників «Приватбанку». Так, мені зараз можуть надати відповідь працівники «Приватбанку», що у додатку «Приват24» є кнопка «комунікація», за допомогою якої можна перевірити чи дійсно номер належить «Приватбанку», АЛЕ!: 1) якщо користувач не знає про існування такої опції у додатку, він не зможе перевірити номер (а я реально дізналася про цю функцію лише після того як зі мною стався даний інцидент); 2) перевірити номер телефону за допомогою додатку одночасно здійснюючи дзвінок і мати лише доступ до мобільного інтернету неможливо, а доступ до бездротвої мережі відсутній.
Заяву до кібеполіції написано. Але я не певна, що знайдуть шахраїв. «Приватбанку» варто подбати про безпеку своїх клієнтів. Ця подія змусила мене задуматися чи лишатися клієнтом «Приватбанку» і надалі.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2021, 12:28
Добрий день!
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не здійснюючи дії за вказівками шахраїв.
Вказані вами номери телефонів не належать банку. Наші клієнти можуть самостійно перевірять приналежність номеру до ПриватБанку в своєму Приват24.
За посиланнями 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення сумнівів в тій чи іншій ситуації ми завжди радимо звертатись до банку. Наші колеги в підтримці на сайті https://privatbank.ua/ цілодобово онлайн та готові прийти на допомогу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Allll 5 вересня 2021, 8:23
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушка, 16
Моя подруга, иностранка (не русская), прилетела в гости в Украину и вчера решила снять деньги со своей иностранной карточки, воспользовавшись банкоматом этого доблестного банка. Логично вроде бы, да? Но нет! Банкомат забрал эту карточку «из-за безопасности», мол, и, судя по всему, автоматически уничтожил. При звонке на горячую линию, оператор сказала «Ну, пусть летит в свою страну, там ее банк ей новую выпустит». И вот у меня один вопрос: за какие деньги ей лететь в свою страну, если вы уничтожили ее доступ к этим деньгам, и вообще что это за бред? Блокировать, просто не выдавать деньги не пробовали? Для справки, снять она пыталась 11,000 грн, это даже не большая сумма.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2021, 10:54
Добрий день!
Банк ні в якому разі не бажає навмисно створити незручності власнику картки.
В даній ситуації необхідність перевипуску картки продиктована мірами безпеки. Адже ідентифікувати клієнта, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Проблема вирішена
Delpiero101 4 вересня 2021, 22:38
03.09.21 року в терміналі вирішив обміняти долари, так гроші зїло, а гроші не прийшли, телефонував 4 рази кожен раз казали все зясують, грошей ніхто не повертає, це злочин.
Кожен раз відмовляють, я вже не знаю як повернути кошти, скільки людей ви вже обманули так?
Кожен раз відмова, інкасація просто вкрала кошти і все.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2021, 10:50
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці вже займаються вашим питанням. За результатом ви будете додатково проінформовані.
12Oleksandr12 4 вересня 2021, 21:33
Знімав гроші з картки приват в іншому банкоматі, в результаті банкомат гроші не видав але з рахунку ця сума списалась але через декілька хвилин повернулась на рахунок, транзакції відобразились в приват24. Далі цікавіше, через день помітив що рахунок став саме на цю суму менше і картка стала в мінус, саме тому і помітив але в приват24 дана операція не показана взагалі.З пояснень оператора-кошти їм не перерахував банк, банкомат якого не видав готівку з невідомих причин, тому вони вирішили забрати у клієнта і порадила йти в той банк і писати якісь заяви. Ситуація дика, картка в мінусі, я повинен заплатити якісь відсотки пені,іти в інший банк, щось доводити. Це відношення до клієнта.Дякую за увагу, коли цей банк став державним, банк став відвертим дном.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2021, 10:46
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації детальніше та перевірити інформацію по операції ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контактні дані.
Dddsss 4 вересня 2021, 16:47
у меня юр лицо. приват совершил два нарушения. 1, снял 299 в пользу другого юрлица когда я не дал согласие. сказали в записанном разговоре что деньги вернутся в течении 14 дней- потом оказалось что в течении 180!!! дней.
сегодня не разрешил оплату на хозсредства 503,60 с их слов в цели безопасности. в этом магазине постоянно покупаются товары через эту карту в этом магазине. приват мешает вести нормально бизнес!!! полный беспредел. и это еще кргда я плачу за вип карту!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2021, 17:20
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
olgamayer 3 вересня 2021, 23:07
Сегодня обратилась в чат поддержки Приват Банка с просьбой выдать мне именную карту, первый специалист дал ссылку, по которой я должна была бы оформить карту, но перейдя по ссылке, я увидела что у меня нет возможности оформить карту.
Пыталась выяснить причину, но ответ так и не получила.
Я являюсь клиентом Приват Банка много лет, в чем я провинилась — непонятно.
Сослались на пункт 2.1.4.47.4 условий обслуживания и на этом все.
Мне интересно, имеет ли право банк прекращая договор в одностороннем порядке не называть причину? Это все-таки не частная лавочка, а государственное финансовое учереждение!
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2021, 9:34
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
alisash 3 вересня 2021, 18:52
без конкретной причины отказали в перевыпуске карты, звонила на горячую линию — ничего вразумительного, почему я в черном списке банка? я ваша постоянная клиентка, никаких нарушений с моей стороны не было — операции самые обычные — коммуналка, продукты, косметика, одежда. Если есть причина — то объясните, кроме того непонятно на какой период меня вычеркнули из клиентов приватбанка, НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПРИВАТБАНК — а почитав отзывы ниже понимаю, что я была о Вас более высокого мнения, буду теперь делать платежи через другие карты, ОЧЕНЬ ЖАЛЬ, что у вас такое отношение к постоянным клиентам
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2021, 19:12
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема вирішена
Serg14 3 вересня 2021, 17:15
Являюсь клиентом Приватбанка уже более 15 лет, нравится сервис, обслуживание, приват24… 01.09.21 обратился в отделение в г. Одесса для перевыпуска карты и получил однозначный отказ, без объяснения причины! Кредитов в банке нет, сомнительных операций не было. Звонили с колл-центра с сожалениями, что ничем помочь не могут… Ужасное отношение к постоянным клиентам!!! Хотелось бы получить ответ, а не формальную отговорку) Пришлось открыть карту в другом банке, за 10 минут)
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2021, 18:21
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано пояснення в телефонному режимі.
AlexeiUA 3 вересня 2021, 14:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Отвратительное обслуживание, организация.
Три отделения обошел, очереди, стоять около часа ждать на улице отличное решение что бы сделать чертов международный перевод. Людей из зала просят выйти. Люди сами должны делиться кто к кому в очереди. Кто к кассиру кто к специалисту. Специалистам абсолютно *** есть люди на улице нету. Если они освобождаются то просто сидят. Из-за этого очередь собачится между собой. Благодаря боевым пенсам, куда же без них. Плюс обед с 12:30—13:30, в 21веке, в 21 году. А, ну и в довершение один кассир на отделении. Браво!
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2021, 15:16
Банк суворо виконує закони та підзаконні акти, включаючи ті, що вимагають виконання противірусних заходів.  
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. Перерву було введено в умовах пандемії, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезинфекцію.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Відправлення міжнародних переказів також доступно у системі Приват24, у терміналах самообслуговування, у банкоматах ПриватБанку, в мобільному застосунку, по дзвінку на 3700.
Проблема вирішена
weBioMagic 3 вересня 2021, 12:11
Пытался загрузить изображение с индивидуальным дизайном. Пишет ошибку: «актеры, музыканты, государственные деятели, герои мультфильмов, герои компьютерных игор и т. д.» Ни к одной из перечисленных категорий изображение не относится.

Специалист Дмитро отделался фразой: «Ви отримали дану помилку, даний дизайн не можна використати більш детальних причин, що саме не так на фото, Банк не надає», что эквивалентно — нам всё равно, разбирайтесь сами.

В монобанке без проблем сразу дают карту с пайпасом без вопросов, а в привате какие-то заморочки. Не удивлюсь, если люди со временем перейдут в монобанк.
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2021, 14:12
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Бачимо, що ваше питання було успішно вирішено. Вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
serjik11110 3 вересня 2021, 11:16
Хотів зробити поповнення картки приват через термінал самообслуговування 28.08. Термінал кошти забрав, а зарахування на рахунок не провів. Тепер детальніше. Алгоритм дій терміналу починається з зчитування даних карти, після авторизації він віддає карту і на екрані з’являється команда на внесення коштів. Цей раз (в мене таке вперше), карта була ще в терміналі, яку він ніяк не міг «пережувати», але команда на внесення коштів з’явилася разом з успішною авторизацією. Нічого не підозрюючи я вніс суму в 200гр., після чого екран відключається на 1−2 секунди. Після повторного включення я побачив, що сума поповнення залишилася 0??? Як так??? Картку він тягав туди сюди ще до хвилини… О, нарешті, віддав… Але сума залишилася без змін??? Звідти ж я негайно зателефонував в службу підтримки, взяли пояснення, подали заявку на повернення коштів і зпевнили, що розберуться. Через деякий час я отримав повідомлення в додатку:«На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн»", що я і зробив, і не раз… 6, шість!!! разів я подавав ті заявки і онлайн і до банку ходив, толку нуль. На всі отримав відмову. Я впевнений в своїй правоті, а тут відмова за відмовою. Якесь не зрозуміле відношення банку до свого авторитету… та Бог з ним, з вашим авторитетом, головне це відношення до клієнтів і їхніх проблем через вашу некомпетентність… Як після результатів інкасації можна було не помітити що від внесеної суми в термінал, зайві 200 гр., Це не гривня і не дві!!! Напрошується висновок, що працівники банку, які займаються перерахунком інкасованих коштів просто собі прикарманюють зайве, та і все, обкрадаючи з допомогою недолугих терміналів простий люд. Вибачте за таку некоректну термінологію, але я у відчаї, невже вже і банкам довіряти потрібно з острахом…
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2021, 11:47
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr Dozirtsiv 3 вересня 2021, 1:07
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 65
сьогодні в відділенні працювала всього 1 каса в яку було дві черги — загальна і інша черга у окремі двері до цієї ж касирки з віп-клієнтів і клієнтів з платежами більше 100 тис грн. але прийшов продюсер Юрій Фальоса зняти 500 дол і одна з простих менеджерок повела без черги в те приміщення бо цей віп клієнт чимось кращий інших. їй казали шо тут є черга в те приміщення і з віп і з інших осіб але було всеодно.
вечером ж всі падали на мороз у відділенні що вона просто не знала що хтось був в черзі ще в те приміщення.
тому якщо вам у житті мало хамства і зневаги — звертайтесь до Власник Світлани і вона вам покаже сегрегацію у суспільстві.
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2021, 8:52
Бачимо, що раніше ваше питання було детально розглянуто банком та проведено зворотній зв`язок в телефонному режимі.
LtCol 2 вересня 2021, 17:32
Досьогодні вважав, що це дорого (в Ощаді беруть гроші), складно і довго, але спробував звернутися до Приватбанку, який є «Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Потрапив на оператора Сніжану (табельний номер 293125) — дуже швидко розуміюча дівчина. Треба сказати, що сходу вона процедуру цього повністю не знала, але після невеликої паузи все з’ясувала і мені все пояснила. Ми з нею в 4 руки, я за своїм комп’ютером — протягом менше двох хвилин безкоштовно отримали сертифікат електронного цифрового підпису терміном на один рік. Я дуже задоволений бо встиг сьогодні його використати декілька разів при подачі термінових заяв.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2021, 18:16
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Astra11 2 вересня 2021, 14:55
Поражает отношение сотрудников ПриватБанка! У меня эта голд кредитка, которая успешно была закрыта и на ней был лимит 20.000 грн. Потом значит под шумок с этими вирусами и новой властью их списали в 0 иии. новый кредит открыть мне даже на 100 грн. не могут! Ответов кроме шаблонов не поступает, тупо игнор! Мне то честно говоря и на фик не сдались ваши бабки, просто хотела рациональности использования! С меня вы значит в месяц дерете 20 грн, за что? За пустую карточку универсальная голд?! Смысл мне от неё вообще тогда?! Ок приду закрою все счета и открою в другом банке чистый пластик для личных средств и бесконтактной оплаты!
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2021, 15:36
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Картка Універсальна Gold має свої переваги, як то виділена лінія підтримки та участь у програмі лояльності «Дисконтний клуб». За посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold ви можете більш детально ознайомитись з інформацією по картці.
DariyaBieloxub 2 вересня 2021, 11:06
Відділення за адресою: Львів, вул. Гайдамацька, 9-А
Вчора хотіла перевипустити стару картку, після півгодинного очікування у відділені в самому центрі міста мені відмовили у послузі. Натомість сьогодні у відділенні на гайдамацькій 9А у м. Львів обслуговування було на 11/10- швидко, якісно, чітко. Перевипуск карти із заміною пароля в мене зайняло 4 хвилини.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2021, 11:49
Добрий день!
Завди до ваших послуг :)
Для зручності клєнтів є можливість перевипуску картки на віртуальну без звернення у відділення через меню «Гаманець» в своєму Приват24.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі за першим зверненням у відділення та розібратись в ситуації.
Kentstudent 2 вересня 2021, 7:05
Мне заблокировали карту приватбанка с вязи с задолжностью за комуналку. Теперь немогу снять зарплату и долг за комуналку растет. Пришлось менят. Работу где платят наличными.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2021, 9:36
Доброго ранку!
ПриватБанк сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
При надходженні листа про накладення арешту від виконавчої служби банк встановлює обмеження на картки відповідно до вимог діючого законодавства.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natka000 2 вересня 2021, 0:08
Kolisnichenko Kostiantyn
5354 3230 7911 0471
01.09.21. перевела деньги 1700 грн за билеты и билеты не отправили.
Нашла на Олх.
Возможно заблокировать карту? Какие мои дальнейшие действия? Как можно вернуть деньги? Нужно подавать заявление в милицию?
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2021, 9:30
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ok1994Ok 1 вересня 2021, 19:17
ми протягом 2 років обслуговуємося у Приватбанку. Основний вид діяльності нашого підприємства є виробництво штучних ялинок, що означає сезонний характер. Сировину для даного виробнипцтва нам приходиться закуповувати в Польщі. Станом наше підприємство отримало замовлення від неризендентів з Азербайджану та Молдови на постачання нашої продукції та отримано на наш поточний рахунок предоплату у розмірі 50% від вартості рах.-фак. та ввезено з Польщі від нашого постійного постачальника сировину. Однак Приватбанк не сприяє розвитку малого бізнесу на Україні та не дає можливості виконати наші зобов’язання перед нашими покупцями, оскільки ми не можемо оплатити нашому постачальнику за вже ввезену сировину на територію України. Яким чином можна розвивати бізнес, якщо банк не дає офіційних підстав для підтвердження даної операції. Нами було подано до банку: лист обгрунтування, ВМД, інвойс, контракт, фін звітність, скртифікат походження товару, оригінал та переклад з польської мови реєстраційних документів ппостачальників, дані про виробничі потужності підприємства. Однак валютний менеджер, який обслуговує наше підприємство, ще додатково, на електронну адресу, вимагає: Добрий день! Документи для надання в банк:
Swift-повiдомл.про розрахунок мiж нерез-том та виробником.- (Запросити у нерезидента)
Надати iнформацiю про кiнцевих споживачив виготовленого товару (договори по реалізації товару по Україні)
Як реалiз продукцiя- назви торг точ, виручка- готiвка- надати пiдтв. докум. касову звiтн, чеки. Не ссилаючись на жоден нормативний документ, який підтверджує правомірність цієї вимоги
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 19:43
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Yaroslav21 1 вересня 2021, 18:39
12 лет являюсь клиентом банка, ни разу не допускал просрочек.

Пару лет назад, когда лишился официальной работы, банк почти в 10 раз уменьшил кредитный лимит. Так же лишили возможности оплаты частями.
Пол года назад, после очередного запроса, лимит увеличили. Но оплату частями так и не вернули. При том, что я уже имею официальный доход.
Сегодня получил смс что лимит с 10500 пересмотрен до 2000.
Неприятно удивлён.

ВЫВОД: В сложные времена на банк нельзя положиться, ищите других партнеров. Клиентов рассматривают исключительно с точки зрения возможности заработать на них денег.

ВОПРОС представителю банка: Как по Вашему подобная политика сказывается на лояльности клиентов? Конкуренция на рынке растет и с таким отношением банк будет терять всё больше клиентов.

Потрачу остаток денег на карте и откажусь от услуг Приват Банка.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 19:29
Добрий вечір!
Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.

Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною. Також спробуйте надати документи, що підтверджують дохід. Подавати заяву на збільшення ліміту можна 1 раз на 30 днів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Недоруба 1 вересня 2021, 17:52
1- сентебря, около 9−00 Пришёл в банк на обмен карты. В обслуживании отказали, заставляя одеть маску, по каким то своим внутренним распоряжениям, которые я как клиент не обязан исполнять,…Управляющая отделением, Лышина Полина находясь на своем рабочем месте Запрещяла мне снимать, все происходещие нарушения, у себя в отделении … Потом пошла к себе в кабинет позвонила кому-то и вызвала полицию. И сказала «больше никогда не заходить в отделение, так как они отказываются меня обслюживать. Так как я инвалид 1 группы ДЦП И нервничать мне противопоказанно Прошу банк принести извинения за своих сотрудников, А так-же сотрудниц даного отделения, Операта Ирину, Заскоку в. И управляющую данного отделения Лышину Полину… Прошу оттдел мониторинга банка прекратить нарушения и не доводить данный спор до суда… Есть видео нарушения. И тот факт что это не первый конфликт и никаких изменений.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 18:49
Добрий вечір!
Вибачаємоcь, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, банкоматів та терміналів ПриватБанку, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝