×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Як стати жертвою шахраїв, якщо користуєшся послугами «Приватбанку» і втратити майже 60000 гривень за одни дзвінок від оператора
Заяву до кібеполіції написано. Але я не певна, що знайдуть шахраїв. «Приватбанку» варто подбати про безпеку своїх клієнтів. Ця подія змусила мене задуматися чи лишатися клієнтом «Приватбанку» і надалі.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не здійснюючи дії за вказівками шахраїв.
Вказані вами номери телефонів не належать банку. Наші клієнти можуть самостійно перевірять приналежність номеру до ПриватБанку в своєму Приват24.
За посиланнями 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/informational-security
У разі виникнення сумнівів в тій чи іншій ситуації ми завжди радимо звертатись до банку. Наші колеги в підтримці на сайті https://privatbank.ua/ цілодобово онлайн та готові прийти на допомогу.
Коментарі (17)
«Летите в свою страну»
Банк ні в якому разі не бажає навмисно створити незручності власнику картки.
В даній ситуації необхідність перевипуску картки продиктована мірами безпеки. Адже ідентифікувати клієнта, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
Коментарі (13)
Шахраї
Кожен раз відмовляють, я вже не знаю як повернути кошти, скільки людей ви вже обманули так?
Кожен раз відмова, інкасація просто вкрала кошти і все.
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці вже займаються вашим питанням. За результатом ви будете додатково проінформовані.
Коментарі (1)
Приват банк краде гроші клієнтів
Щоб розібратись в ситуації детальніше та перевірити інформацію по операції ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контактні дані.
Написати коментар
Жалоба на приватбанк
сегодня не разрешил оплату на хозсредства 503,60 с их слов в цели безопасности. в этом магазине постоянно покупаются товары через эту карту в этом магазине. приват мешает вести нормально бизнес!!! полный беспредел. и это еще кргда я плачу за вип карту!!!
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Отказ в выпуске карты
Пыталась выяснить причину, но ответ так и не получила.
Я являюсь клиентом Приват Банка много лет, в чем я провинилась — непонятно.
Сослались на пункт 2.1.4.47.4 условий обслуживания и на этом все.
Мне интересно, имеет ли право банк прекращая договор в одностороннем порядке не называть причину? Это все-таки не частная лавочка, а государственное финансовое учереждение!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію.
Коментарі (9)
Банк отказал в перевыпуске карты
Коментарі (12)
Банк необоснованно отказал в обслуживании
Коментарі (2)
Очереди
Три отделения обошел, очереди, стоять около часа ждать на улице отличное решение что бы сделать чертов международный перевод. Людей из зала просят выйти. Люди сами должны делиться кто к кому в очереди. Кто к кассиру кто к специалисту. Специалистам абсолютно *** есть люди на улице нету. Если они освобождаются то просто сидят. Из-за этого очередь собачится между собой. Благодаря боевым пенсам, куда же без них. Плюс обед с 12:30—13:30, в 21веке, в 21 году. А, ну и в довершение один кассир на отделении. Браво!
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. Перерву було введено в умовах пандемії, в першу чергу, аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезинфекцію.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Відправлення міжнародних переказів також доступно у системі Приват24, у терміналах самообслуговування, у банкоматах ПриватБанку, в мобільному застосунку, по дзвінку на 3700.
Коментарі (1)
Искусственный интелект банка работает отвратительно
Специалист Дмитро отделался фразой: «Ви отримали дану помилку, даний дизайн не можна використати більш детальних причин, що саме не так на фото, Банк не надає», что эквивалентно — нам всё равно, разбирайтесь сами.
В монобанке без проблем сразу дают карту с пайпасом без вопросов, а в привате какие-то заморочки. Не удивлюсь, если люди со временем перейдут в монобанк.
Коментарі (2)
Недбале відношення до клієнтів банку
Написати коментар
противне віп обслуговування
вечером ж всі падали на мороз у відділенні що вона просто не знала що хтось був в черзі ще в те приміщення.
тому якщо вам у житті мало хамства і зневаги — звертайтесь до Власник Світлани і вона вам покаже сегрегацію у суспільстві.
Написати коментар
Отримання ЕЦП (для «Електронного суду»)
Потрапив на оператора Сніжану (табельний номер 293125) — дуже швидко розуміюча дівчина. Треба сказати, що сходу вона процедуру цього повністю не знала, але після невеликої паузи все з’ясувала і мені все пояснила. Ми з нею в 4 руки, я за своїм комп’ютером — протягом менше двох хвилин безкоштовно отримали сертифікат електронного цифрового підпису терміном на один рік. Я дуже задоволений бо встиг сьогодні його використати декілька разів при подачі термінових заяв.
Коментарі (1)
Кредитка
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Картка Універсальна Gold має свої переваги, як то виділена лінія підтримки та участь у програмі лояльності «Дисконтний клуб». За посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold ви можете більш детально ознайомитись з інформацією по картці.
Коментарі (5)
Двояке ставлення до роботи приватбанку
Завди до ваших послуг :)
Для зручності клєнтів є можливість перевипуску картки на віртуальну без звернення у відділення через меню «Гаманець» в своєму Приват24.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі за першим зверненням у відділення та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Я отказался от привата
ПриватБанк сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
При надходженні листа про накладення арешту від виконавчої служби банк встановлює обмеження на картки відповідно до вимог діючого законодавства.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (24)
Мошенники перевели деньги и исчезли
5354 3230 7911 0471
01.09.21. перевела деньги 1700 грн за билеты и билеты не отправили.
Нашла на Олх.
Возможно заблокировать карту? Какие мои дальнейшие действия? Как можно вернуть деньги? Нужно подавать заявление в милицию?
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (4)
скарга
Swift-повiдомл.про розрахунок мiж нерез-том та виробником.- (Запросити у нерезидента)
Надати iнформацiю про кiнцевих споживачив виготовленого товару (договори по реалізації товару по Україні)
Як реалiз продукцiя- назви торг точ, виручка- готiвка- надати пiдтв. докум. касову звiтн, чеки. Не ссилаючись на жоден нормативний документ, який підтверджує правомірність цієї вимоги
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (1)
Порезали лимит
Пару лет назад, когда лишился официальной работы, банк почти в 10 раз уменьшил кредитный лимит. Так же лишили возможности оплаты частями.
Пол года назад, после очередного запроса, лимит увеличили. Но оплату частями так и не вернули. При том, что я уже имею официальный доход.
Сегодня получил смс что лимит с 10500 пересмотрен до 2000.
Неприятно удивлён.
ВЫВОД: В сложные времена на банк нельзя положиться, ищите других партнеров. Клиентов рассматривают исключительно с точки зрения возможности заработать на них денег.
ВОПРОС представителю банка: Как по Вашему подобная политика сказывается на лояльности клиентов? Конкуренция на рынке растет и с таким отношением банк будет терять всё больше клиентов.
Потрачу остаток денег на карте и откажусь от услуг Приват Банка.
Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників.
Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною. Також спробуйте надати документи, що підтверджують дохід. Подавати заяву на збільшення ліміту можна 1 раз на 30 днів.
Коментарі (7)
Отказ в обслужевании, Нарушение закона, выгоняют из отделения…
Вибачаємоcь, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, банкоматів та терміналів ПриватБанку, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.
Коментарі (9)