Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Alina3103 13 вересня 2021, 18:17
Являюсь клиентом Приватбанка уже порядка пяти лет. Считала его одним из лучших, и вот осталась очень возмущена. В воскресенье у меня банкомат забрал карту, причем как оказалось моя была третья по счету, на экране не показывало что банкомат не рабочий. А в понедельник придя в банк, для переоформление новой карты, у работника банка не получилось мне ее выдать, они же связали меня с горячей линией, где мне сказали что «банк расторгнул со мной договор, без объяснения причины» Никаких долговых обязательств перед банком у меня не было. Очень обидно по этому поводу.
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 19:47
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Проблема вирішена
Anna2126 13 вересня 2021, 15:29
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Зарічанська, 5/3
В четверг подала заявку на оформление новой карты, сказали ждать сутки сегодня только получилось вырваться в банк сказали что прикол отказ на оформление новой карты, ничего не объяснив почему, причина этого? А шоке просто ужассс!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 16:11
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Anlina 13 вересня 2021, 15:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Шота Руставелі, 24
Гірших консультантів ніж в Приват Банку я ще не зустрічала у своєму житті. Замість допомоги отримала лише глузливі посмішки
В справа була от у чому, мені терміново знадобилася виписка, що я маю кредитний ліміт на своїй карті. І трохи поміркувавши та згадавши скільки відділень державного банку є по Києву, я логічно пішла до найближчого Приват Банку
Прийшла я за пів годи до обідньої перерви, і тільки переступивши поріг закладу, я запитала у людей в черзі хто крайній до консультанта. Жіночка- консультант до того працююча з клієнтом, підніматися і з усмішкою до вух, каже «Ми закриваємося, чергу не займати»
Ну добре, можу зрозуміти людей у яких дійсно багато роботи і вони поскоріше закінчити, ну тільки не за пів години до перерви
Прийшла я до них знову через дві години коли закінчився їх обід, і про дівши годину у черзі таких же радих клієнтів, в все чому? Бо пряцюе тільки один консультант
Нарешті настала моя черга і я задаю своє питання «Як отримати довідку про ліміт»
Вони такі подивилися на мене і жіночка така «Довідка коштує 100 грн»
Не знаю на якому коштовному папері їх друкують, що вони за них так деруть. Часу сперечатися я вже не мала і погодилась, чим швидше отримаю тим швидше закінчу свою справу. Далі діалог виглядав так:
Я: — Добре, друкуйте
Працівниця: — Ок, на яку суму потрібен ліміт
Я: На таку
Працівниця: Угу, а він у вас на картці відкритий?
Я: Ні, що треба зробити? Давайте ви мені довідку зробимо і відразу закриемо, користуватися я їм всеодно не маю наміру
Жінка посміхається і каже
П: Для початку подати заявку- дивиться на мене і посміхається, — но вам його можуть не дати
Я: То як не дати? Які критерії повинні бути?
П: Ну ви повинні користуватися картой
Я: Так я ж буквально вчора превела Х грн туди-то
П: Все одно
Проходить хвилина, вона відкриває свій погляд від планшета і посміхаючись каже мені
-Вам відмовлено
Я в шоці, сижу, мені ж то довідка от прям зараз потрібна от дійсно горить
Я: І що мені можно зробити?
П: Користуватися карткою як основною, а вам оно лише довідка і треба
І тільки ще не сміється мені в лице, ніби глузуе

От скажіть мені будь ласка невже в державному банку України, може бути таке відношення до клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 16:05
Добрий день!
Спеціально для Вашої зручності ми створили декілька можливостей зміни кредитного ліміту.
Ви можете зробити це у чаті, в Приват24: 'Усі послуги — Кредити — Змінити кредитний ліміт'.
Є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки. Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно. У таких випадках з більшою ймовірністю заявка буде схвалена.

Документи, при їх наявності, можна надати при подачі заявки на збільшення ліміту в Приват24 за запитом системи або у відділенні банку.

Дійсно, вартість друку довідки у відділенні становить 100 грн.
Ви можете самостійно сформувати безкоштовну довідку з факсимільною печаткою в Приват24, в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку'.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alex6765 13 вересня 2021, 13:00
Игнорирование З У № 1381-IX, срыв сроков реструктуризации, молчание на моё обращение от 8 сентября. (Номер Вашої заявки: 27721, Строк опрацювання заявки 3 робочі дні)
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 14:45
Добрий день!
Перевіривши інформацію, ми бачимо, що на ваш лист від 08.09.2021 було надано відповідь тією ж датою. Рекомендуємо перевірити «Спам» у вашій пошті.
Також, на ваш сьогоднішній запит буде надано відповідь у зазначений термін.
Kravchuk123 13 вересня 2021, 8:30
Розкажу цікаву історію, яка забрала півдня мого життя і паскудно попсувала настрій. Преамбула — Маю звичайний рахунок для виплат у «Приватбанку». Працюю офіційно у держустанові, на вказаний рахунок приходить виключно зарплата, жодних інших переказів з нього не роблю. Карткою користуюсь у звичайному режимі, в магазинах і т.д. Приват 24 на телефон не ставлю, бо телефон у мене кнопочний і без андроїда. Сама історія — в один прекрасний момент мені потрібно терміново (терміново це ключове слово) переказати на іншу картку 30 000 грн. Заходжу у приват 24 на комп’ютері, здійснюю переказ, для підтвердження двонить «Приватбанк» з 056, я підтверджую, виключаю комп’ютер. А тепер увага — через 5 хвилин дзвінок з київстарівського номеру, піднімаю трубку. Якась мадам починає розказувати, що вона з служби безпеки «Приватбанку», ніби то виявила підозрілий переказ і розпитувати мою особисту інформацію, прізвище, ім'я, по батькові, адресу… Як кожна нормальна людина, я побажав їй «вечер у хату» і послав у піший похід, номер заблокував. Розв’язка історії — у мене заблокований рахунок, мадам з прокуреним голосом виявилася дійсно працівницею приватбанку. Гроші не перевелися, у мене створилася через це купа проблем на рівному місці, карту вдалося розблокувати через 6 годин, коли актуальність цього різко впала. Мораль байки — служба безпеки «Приватбанку» може дзвонити з звичайних «Київстарівських» номерів, чому вони це роблять нікому невідомо, як їх відрізнити від шахраїв — невідомо теж. Ваші гроші в приваті Ви фіг використаєте, коли Вам потрібно…
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 10:06
Добрий день!
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
galinakut 12 вересня 2021, 19:55
Банк просто вирішив собі відкрити кредит на мене і тим самим зробив мені чорну кредитну історію, після чого подав на мене в суд 11 березня 2014 року відбувся суд в якому Городоцький районний суд встановив що публічне акціонерне товариство Комерційний банк «ПриватБанк» звернулось до суду з позовом до мене про стягнення заборгованості. 10 березня 2014 року надійшла заява представника банку щоб залишити справу без розгляду, бо ніяких документів з моїм підписом не було. І весь цей час я маю погану кредитну історію і що ви думаєте? Єдиний банк який дзвонить і пропонує 200000 кредиту вгадайте який банк? Так, саме він, ПриватБанк, вже не знаю що робити, а зараз вони хочуть щоб я прийшла до них підписала якийсь «договір» ось так… Жахливий банк… А пишеш в бюро кредитних історій — кажуть розберіться з банком, вже й не знаю. Рішення суду маю на руках. Саме відділення в Комарно мало кримінальні справи на собі на даний момент ліквідоване. Поки дана ситуація не вирішиться, хороших сторін вибрати не можу
Приватбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 9:57
Добрий ранок!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
AshyNeko 12 вересня 2021, 13:02
Хочу воспользоваться услугами банка, а если точнее приобрести у. е, но не могу, уже пол года прихожу, а очереди как в Мазволее, и это единственное отделение на весь город, позор.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2021, 14:18
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Купівля та продаж валюти доступні в Приват24, в меню: 'Усі послуги — Платежі — Валюта — Обмін' або ж 'Усі послуги — Платежі — Переказ між своїми рахунками', цілодобово.
Проблема вирішена
JulyJuly 11 вересня 2021, 22:19
Много лет пользовалась услугами Приватбанка, обратилась в отделение банка с просьбой выдать карту в связи с утерей старой и получила отказ. На мои вопросы с чем связан отказ от отделения банка и от горячей линии получила только один ответ, таково решение банка. И причин ни кто не разъясняет. К сожалению, в наших реалиях, очень много чего связано с Приватбанком и очень грустно, что понимая это, они так относятся к своим клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2021, 11:53
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
AleksandrRu 11 вересня 2021, 19:13
При оплаті комунальних послуг, за рахунок кредитних коштів, в коментарі вказано, що без додаткових відсотків.Після проведеня транзакції, виявилось, що банк зняв додаткових 3 відсотка. На що оператор банку відповів, що я перевищив ліміт оплати (10000грн)на 100 грн, тому нарахувались додаткові відсотки.При тому, що нарахувались вони не на 100 грн, перевищення, а на всю суму транзакції.На питання, чому данна інформація не відобразилась на сайті банку, відповіді не надали.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2021, 10:00
Комісія за комунальний платіж — від 1 до 3 грн*.
Комісія може відрізнятися від стандартної і залежить від умов договору з одержувачем.
*У разі сплати бюджетних платежів (податки, штрафи, збори тощо) комісія становить 1% (min 3 грн, max 200 грн).
Платіж для поповнення карток інших банків – за реквізитами (через картковий IBAN-рахунок). Комісія становить 0,5% (min 5 грн).
За користування кредитними коштами стягується додаткова комісія при оплаті з картки «Універсальна» — 3%, з елітної картки — 2%.
За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10 000 грн на місяць комісія за користування кредитними коштами не стягується.
https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
0955349226 11 вересня 2021, 16:38
До оформления зарплатной карты не было никаких проблем и долгов, но как пришла первая зарплата в размере 4000 грн через час сняли 2000 грн якобы на погашение задолженности, банк толком ничего объяснить не может, в базе должников нет, а через день снимают ещё 1000грн, и опять же в банке ничего не объяснили, предложили обратиться в суд.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2021, 17:31
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Qwertzx 11 вересня 2021, 9:30
16.08.2021 года с моей карты были списаны деньги в сумме 1360 грн
Списание произошло по адресу г. Днепр ул. Набережная Победы 30. Я живу в Краснограде и в Днепропетровске был последний раз 10 лет назад.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2021, 10:36
Добрий день!
Бачимо, що в нашій підтримці вам підказали деталі операції. Також, інформація щодо платежу, який ви проводили відображається у вас в виписці.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
sanchozp 10 вересня 2021, 17:53
До 12.09.2021 требовалась верификация документов, иначе банк обещал ограничить пользование услугами. Но т.к. в этот момент была замена паспорта на айди карту, верифицировать после сообщения банком документы не представлялось возможным. 9.09.21 получил паспорт и сразу же прошел верификацию. В этот же день решил воспользоваться услугой оплата частями, Но увы, лимит был сброшен в 0. Основной кредитный лимит по карте остался прежним и не изменился. Мнение о банке изменилось в худшую сторону. Хотя сотрудничаю с приватом лет 15, зарплата, пенсия…
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 19:12
Добрий вечір!
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417). Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
IraV 10 вересня 2021, 17:24
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Серьожнікова, 6
Обратилась в ПБ для оформления карти для выплат, меня обслуживала замечательный специалист Валентина Васильевна. Очень понравилось: быстро оформили банковскую карту, вежливо и легко было в общении. Осталась довольна визитом. Рекомендую!!!
Побольше таких хороших специалистов.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 17:55
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)

.

Проблема вирішена
diiazers 10 вересня 2021, 12:38
Сегодня снимала з банкомата приват банка 400грн, с меня сняли 240грн комиссии, прават какого *** у вас такой большой процент? У вас вечно какие то проблемы, то карточки блокируете то заваливаете программу не нужным хламом и тупыми рекламами. Если карточку потерял 1000грн новая??? Начните ценить своих клиентов, а пока что приват банк самый *** банк в Украине.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 13:44
Добрий день!
Зазвичай комісія за зняття готівки варіюєтсья від 0 до 4% залежно від типу картки та коштів (особисті чи кредитні). Ймовірно, що за комісію було спринято окрему операцію проведену вами раніше, так як розмір комісії завеликий для такої операції.
На жаль, за вказаними в заявці до відгуку даними не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nastyayud 10 вересня 2021, 2:54
Мой парень сидит на Париматче, в игре Авиатор.
Этот человек предлагал в игре платные стратегии как поднять деньги. Типа он будет говорить, что и как ставить! После оплаты «его услуг» весь диалог сразу удалился. Но мы потом ему ещё писали с другого номера! И сделали всё скрины переписки с ним. Хочу других людей предостеречь от этого кидалова.
Номер карты 5168 7451 0192 02 44
Остапенко Н. А.
В телеграмме подписан «Jetx2222»
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 9:15
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Валерий Борисюк 9 вересня 2021, 14:45
В приват24 чтобы актуализировать данные, декларацию можно загрузить только в виде картинки. На сайте предлагается включить камеру и сфотографировать (и как вы себе это представляете? если камера встроена в ноутбук) или загрузить фотографии. PDF документ не принимается! Приходится делать фотографии. 2. Нигде на приват24 нет кнопки чтобы написать отзыв, поэтому пишу здесь.
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 16:29
Добрий день!
Банком надається можливість ідентифікації кількома способами.
Для зручності ми рекомендуємо проводити операцію дистанційно, що зекономить ваш час.
Зробити це можна звернувшись до чату, або за допомогою Приват24.
Для додання документи вам достатньо слідувати наступним крокам:
Крок 1. Перейдіть у нову версію Приват24 (web), натиснувши на іконку в правому верхньому куті.
Крок 2. У вікні повідомлення «Про необхідність надати дані про походження доходів» натисніть кнопку «Актуалізувати зараз».
Крок 3. Додайте чітку та читабельну скановану копію або фото документа.
У разі виникнення додаткових питань, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Nochka77 9 вересня 2021, 14:22
Чтобы совершить перевод с карты Приватбанка на свою карту другого банка блокируется системой, после чего надо пройти верификацию от фио, паспорт с селфи и т. д, особенно удобная процедура когда ты находишься за границей и звонки от банка и смс приходят только на украинский номер телефона, ГОСПОДА 21 век на дворе, есть куча мессенджеров и т. д. чтоб ваши клиенты обслуживались через интернет!!! Ужасный банк, который распоряжается моими личными средствами как мне ими пользоваться и пользоваться ли вообще 🤬будем прощаться!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 15:40
Добрий день!
Необхідність підтвердження платежів є мірою безпеки для збереження коштів клієнтів.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Доброго дня, що я можу сказати крім того що це якийсь жах, в мене померла мама залишивши мене з 4 її дітьми і в неї був рахунок в приват банку закрили його швидко, а коли діло дійшло до повернення коштів на мій рахунок то постійно не вистачає якихось документів хоч я надала все що потрібно паспорт Інд код розпорядження про те що я опікун свідоцтва про народження їхні Інд кода свідоцтво про смерть свідоцтво про право на спадщину, але чомусь не зрозуміло за яких причин я вже була у відділенні 4 рази по одній тій самій причині це Відмова мене у відділенні постійно привітно відпускали зі словами що рішення буде через 3 робочих дні, вибачте але це по свинські говорити людині що йдіть розбирайтеся у відділення, а відділення не може вирішити цю проблему так як у них не вистачає місця для того щоб передати документи на обробку вище тому що їх багато, не думаю що в цьому винен клієнт, це як значить називається щоб не можна було повернути кошти???
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 14:38
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
msgn113 9 вересня 2021, 13:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський Шлях, 123
На данный момент ещё не являюсь клиентом ПриватБанка, хотел открыть дебетовую карту для выплат. Для этого сегодня посетил отделение по адресу Харьков, Полтавский Шлях, 123. Где мне было сказано, что Карта для Выплат может быть открыта только под конкретную цель (для получения зарплаты, пенсии), а поскольку я хотел завести карту для хранения личных средств, то Карту для выплат не под конкретную цель они оформить не могут. И конечно же в таком случае они могут открыть только карту универсальная, которая является кредитной и мне не нужна — её почему-то можно открыть без конкретных целей. Насколько мне известно, предложение по Карте для выплат касается в том числе и счетов для личных средств. Получается сотрудник банка вводит меня в заблуждение?

Насколько мне известно, карта для выплат может быть открыта без предоставления
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 14:31
Добрий день!
Картка для виплат може бути відкрита для особистого користування.
Звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації, щоб ми могли провести роботу зі співробітником.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
ksynuk 9 вересня 2021, 12:10
По городу невозможно снять деньги, не работают банкоматы.
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 12:38
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Також, хочемо повідомити, що при знятті коштів з банкоматів інших банків по території України, додаткова комісія відсутня.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝