Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Joined28 27 грудня 2024, 11:58
Зіштовхнувся з дрібною махінацією ПриватБанку в рамках пакета Premium PLUS.

Банк зняв комісію за користування пакетом, хоча умови безкоштовного використання були виконані.
Як з’ясувалося згодом, банк «прирівняв» (це цитата) операції через GPay з кодом MCC 9311/Податкові платежі до одного з пунктів винятків, а саме «оплата комунальних послуг і платежі за реквізитами (за номером IBAN)».
Тобто ані MCC 9311 ані «податкові платежі» не входить до винятків, але його можна прирівняти/притягнути за вуха до будь-якого пункту винятків.
Як наслідок, виключити низку операцій, які забезпечували безкоштовність користування пакетом.

Довго шукав разом із персональним менеджером будь-яке інше, адекватне пояснення.
Але ні, сказали, причина саме в цьому.

Схоже, абсолютно будь-яку операцію можна «прирівняти» до винятків.
Скарга до НБУ була відправлена того ж дня.
Карту буде закрито — в даному випадку «нє прокатіло»
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 грудня 2024, 13:43
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Полезный комментарий
Joined28 30 грудня 2024, 11:37
Як не дивно, але представник на мінфіні (може разом зі скаргою НБУ, хоча її не розглядають так швидко) виявися більш результативним, ніж персональний менеджер + таємничий відповідальний відділ…
Дякую
efim69 26 грудня 2024, 16:00
Звернувся до банку, клієнтом якого є більше 10 років, з приводу надання кредитного ліміту на картку оплати частинами. Але мені було відмовлено під приводом того що Я ВІЙСЬКОВО СЛУЖБОВЕЦЬ!!! Щоб військово службовці не користувались своїм правом на кредитні канікули ДЕРЖАВНИЙ банк не видає їм кредити. Тобто державний банк не виконує закони держави і відмовляє людям взагалі не обгрунтовано в кредиті. НЕ шановний приват, а що ж ви будете казати ветеранам коли ті повернуться з війни??? Прийняв рішення більше не отримувати заробітну плату на цей банк. Дякую за увагу.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 грудня 2024, 17:45
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 січня 2025, 17:55
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/credits/articles/narodny-rating-bankiv-122024/
Detach 25 грудня 2024, 15:32
Сапорт просто жахливий. Приходив декілька разів з проблемою оплати в інтернеті, на сайтах просто деклайнило картку, хоча карта дівчини (теж приват) працювала без проблем. Мені півроку розповідали, що це проблеми на стороні будь кого, але не банку. В кінці кінців довелось розраховувати лише на себе і гугл. Знайшов, що можна поміняти телефон, привʼязаний до привата на інший і це допоможе. Спробував, поміняв телефон на інший і одразу назад — допомогло. При чому зробив це під час чату з підтримкою, яка знову мені сказала «Не бачу транзакцій по вашій карті, будь ласка відстаньте і йдіть куди-небудь». Написав, що перевпевнився, що це їх проблема і що вона була повʼязана з номером телефону. Мені створили якусь заявку на дуже дитальне і поглиблене вивчення моєї проблеми (ні) і через день прислали відповідь, що тепер все працює. Звісно працює, я це пофіксив сам!!! Це просто абсурд, сапорт взагалі не зацікавлений в вирішенні проблем клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 грудня 2024, 16:52
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З вашого питання була подана заявка та проведена перевірка. На стороні банку труднощів не зафіксовано. З нашого боку надана рекомендація звернутися в підтримку сайту на якому проводиться підв'язка картки.
SamuellJackson 25 грудня 2024, 0:01
Відділення за адресою: Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7
Приблизно так дала мені зрозуміти тп в приваті. Продав крипту на 200 бакс, отримав бан рахунку. Хтось скинув з 3 особи рахунку мені на картку і ця особа зробила запит на блокування рахунку. Тобто схема така, я можу своєму конкуренту кинути 1000 грн і сказати тп пприваті що він шахрай. Блокуйте йому рахунок бігом. Після чого в приваті сильно не вникають в суть проблеми, не дивляться що клієнт користується послугами банку більше 13 років, що оборот по рахунку є чималий, що транзакції йдуть на білі рахунку. Просто на нах. бан. Йдіть в поліцію самі рішайте. Приват це ботоферма з низькою якістю обслуговування. І з такою ж системою безпеки, де може любий офісник який там працює. Злити телефону базу клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 грудня 2024, 9:35
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Lili4kesereda 24 грудня 2024, 0:37
Відкрили кредит і списали кошти.
Грошей на карті не було і кредитного ліміту також. Перейшла на несправжнє (не одразу зрозуміла це) посиланням олх доставки де попросили авторизуватися через приват24 і більше нічого. Одразу зателефонувала на 3700, де довго пояснювала боту суть проблеми, він 10 разів питав чи у мене проблеми з входом в поиват24 і я 10 разів казала що проблема з шахрайством, в результаті втратила 10 хв за цей час відкрили кредитку, підняли кредитний ліміт до 130 тис, розблокували заблоковану мною карту, змінили пароль в приват24, і перевели 70 тис грн на інший рахунок. Як це можливо без смс підтвердження? Без дзвінка з банку, без авторизації через дзвінрк т.д не зрозуміло взагалі. Я коли кошти знімаю особисто з паспортом і картою в банку то йде вхідний дзвінок для підтвердження, клієнт кошти мені на фоп переказував за екофло і то не пропустило бо сума 20 тис, 10 разів дзвонив в банк і безрезультатно, то там було 20 тис, а тут 70 тис. Ввдповідь одна хтось з працівників приватбанку надав їм доступ, або працівники київстару
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 грудня 2024, 9:29
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
KristinaSchev 23 грудня 2024, 17:33
Через некомпетентність працівників Приват банку я вже з 9 грудня 2024 року не можу відкрити магазин оплата частинами для свого сайту, через це я втратила клієнтів які хотіли оформили оплату частинами, для мене це великі втрати так як зараз важко з клієнтами. Всі правки які були від банку були внесені ще 16.12. 24 на сайті — оператори банку постійно вказують на помилку на сайті яка була ще виправлена 16.12.24 — коли прошу написати конкретно що не так — відповісти не можуть і створюють черговий номер заявки — вже було 5 заявок безрезультатних по відкриттю оплата частинами. Після даних заявок пише їх працівник мені на пошту — де знову не перевіривши що правка внесена — пише мені про помилку на сайті і просить звернутись в онлайн чат Оплата частинами і так по кругу кожного дня.
Коли звоню до оператора постійно переключають до фахівця який мав би бути компетентний — а в результаті цей же фахівець каже — уточняйте в чаті Оплата частинами! І кожного разу все повторяється!
З таким банком і москалів не треба!
Задовбали до останньої нервової клітини!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 грудня 2024, 19:19
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Світлана Семенова 23 грудня 2024, 14:42
28.11.2024р.БУЛО приватним виконавцем відправлено Постанову про визначення мого зарплатного рахунку як поточного з якого можна знімати кошти в межах 14200 грн.Я ВПО з Донецької області. І ЦІ кошти-це мій єдиний засіб існування. Неодноразово зверталась в службу підтримки банку.Вони кажуть, что не бачать ніякої постанови, хоча вона є в системах автоматизованих: АСВП, Дія, Електронний суд. Посприяйте вирішенню даного питання і про мою можливість користуватись зарплатною карткою в межах 14200грн.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 грудня 2024, 16:23
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ctyc7620 22 грудня 2024, 17:33
Прийшло повідомлення що потрібно актуалізувати анкетні дані згідно чинного законодавства. Наче в цьому нема нічого страшного, це не проблема.
Оновив додаток, авторизувався і почав проходити процедуру актуалізації даних. Верифікувався за допомогою закордонного паспорту через ДІЮ. Заповнив всі анкетні дані котрі від мене вимагали та наче все добре. Але щоб цю анкету відправити на перевірку треба підписати 2 документи:
«Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи» та «Договір про використання простого електронного підпису».
Якщо по договору використання електронного підпису питань не виникло, то ось стосовно анкети належної перевіри клієнта є ряд питань.
На початку цієї анкети чітко сказано про банківську таємницю і так далі (приклад: «Вся інформація, надана Вами в Анкеті, набуває статусу банківської
таємниці та не підлягає розголошенню третім особам.»). Але після списку анкетних даних іде «ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА» в якому чітко сказано про те, що я підписуючи цей документ надаю дозвіл на розкриття банківської таємниці:
«Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття
Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі
„Інформація“), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту».
Весь текст можно прочитати в документі банку «Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи».
Мені ось цікаво, чому я як клієнт повинен надавати такий дозвіл банку?
Я звернувся до оператора з вимогою змінити текст документу або прийняти його без додаткового підпису (нащо він потрібний якщо це анкетні дані та була пройдена верифікація через ДІЮ?) на що була спочатку надана шаблона відповідь кілька разів (до оператора претензій нуль, він не може все знати). Але потім були вже інші відповіді, котрі надавались профільними співробітниками про кориспондентські рахунки та інше, але остання відповідь просто вбила (далі цитата): «Це не можна відмінити або змінити. Для всіх клієнтів договір один». Який до біса договір? Це АНКЕТА, а не договір! Чому в анкеті я повинен підписувати якісь додаткові вимоги?
Ну і на кінець я запитав чому ця вимога не знаходиться в основному договорі та чому я повинен підписувати анкету з додатковими вимогами окремо від договору? Відповідь була така: «рішення дане приймається банком».
Можливо так і є, я не юрист, але мені здається що тут є порушення моїх прав як належного клієнта банку? Чому я повинен підписувати в АНКЕТІ дозвіл на розкриття банківської таємниці?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 грудня 2024, 18:34
Вітаємо.
Необхідність підписання анкети викликана тим, що анкета — це невід'ємна частина актуалізації даних про вас у Банку. Банк, згідно Закону України забов'язаний регулярно оновлювати ваші дані. Стосовно пункту дозволу на розкриття інформації клієнтів — такий дозвіл отримується від клієнтів, незалежно від податкового резидентства, для забезпечення безперешкодної роботи Банку з банками з місцем реєстрації в США, в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки.
Дозвіл на розкриття інформації про клієнта може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від таких банків в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей.
Аліса Боєвець 22 грудня 2024, 2:25
Вчора я зіткнулася з серйозною проблемою, коли шахраї через підроблений сайт отримали доступ до моїх карткових даних і відкрили кредит на моє ім'я на суму 15 000 грн. Вони попросили мене перевести ці кошти на картку іншого банку, нібито для «ідентифікації картки для зарахування коштів». На той момент я не усвідомлювала, що це кредитні кошти, тому здійснила переказ.

Одразу після цього я звернулася на гарячу лінію ПриватБанку з проханням скасувати операцію та заблокувати картку. Оператор наполягав на блокуванні картки, і я погодилася на це, однак я не була детально проінформована про наслідки цього рішення. Оператор не пояснив, що внаслідок блокування всіх моїх карток я втрачу доступ до частини своїх коштів. Я не надавала дозвіл на блокування всіх карток, але це було зроблено поспішно, без уточнення з моєї сторони, які картки потрібно блокувати.

У результаті я залишилася без доступу до своїх коштів на деяких картках, і відновити їх було неможливо. Я втратила кошти, що знаходилися на цих картках, і не отримала належної консультації, щоб правильно оцінити наслідки цього рішення. Якщо б мені надали детальнішу інформацію, я могла б обрати більш обґрунтовані дії, наприклад, змінити пароль або пінкод, що дозволило б заблокувати доступ до шахрайських дій, не блокуючи мої картки, і зберегти доступ до своїх коштів.

Змушена підкреслити, що це сталося через поспішне і недостатньо обґрунтоване рішення оператора, яке призвело до втрати моїх коштів та завдало мені значних незручностей.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 грудня 2024, 10:52
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
PetroX 21 грудня 2024, 14:08
Мій досвід з ПриватБанком закінчився катастрофою, якої я не побажаю нікому. Банк без будь-якого попередження заблокував доступ до всіх моїх рахунків! Тільки на наступний день я отримав повідомлення, де вони звинуватили мене у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму, посилаючись на статтю 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом…».
Це не лише абсурдний і безпідставний наклеп, але й грубе порушення моїх прав. Окрім того, банк заблокував будь-які транзакції, де відображається мій ідентифікаційний код. Це означає, що:
— Жоден інший користувач банку, не може здійснити транзакцію навіть в інші банки по реквізитах, де фігурує мій ідентифікаційний код!

—  Це не лише створило хаос і порушило мої фінансові зобов’язання, але й завдало моїм партнерам незручностей і додаткових проблем, спричинивши серйозні репутаційні втрати.

Блокування рахунків без попереднього інформування клієнта — це не лише неприпустимо, але й порушує законодавство України, зокрема Закон «Про банки і банківську діяльність».

ПриватБанк своїми діями поставив під загрозу мою фінансову стабільність і репутацію, і своїм свавіллям унеможливив навіть звичайні банківські операції. Раджу всім дуже уважно подумати, перш ніж довірити цьому банку свої кошти, адже завтра ви можете опинитися в такій же ситуації!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 грудня 2024, 15:38
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
AlphaBabushka 21 грудня 2024, 3:05
Мій досвід з ПриватБанком залишив змішані враження. З позитивного: проблем у спілкуванні з банком загалом не було, послуги працюють стабільно. У мене є депозит у цьому банку в розмірі 84 тисяч гривень, що мало б свідчити про мою фінансову спроможність.

Однак ситуація з кредитним лімітом розчарувала. Спочатку мені встановили кредитний ліміт у розмірі 1 000 грн, а згодом знизили його до 940 грн. Це виглядає дивно, враховуючи мою фінансову історію та наявність депозиту.

Також відзначу, що депозитна ставка в ПриватБанку нижча, ніж у багатьох інших банках. Це зменшує привабливість їхніх депозитних продуктів.

Якщо вам потрібен кредит чи вигідний депозит, раджу звернути увагу на інші банки, які можуть запропонувати більш лояльні умови.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 грудня 2024, 9:03
Вітаємо.
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
banda777 20 грудня 2024, 21:08
Бандюки. Гроші з картки знялись, а ваш банкомат їх не видав. Написав заявку на повернення коштів, на неї 0 реакції. В підтримці теж футболять. Сума не видачі ~500$ і при тому нуль дій зі сторони банку в такій ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 грудня 2024, 9:16
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Oleksandr24 18 грудня 2024, 10:49
Відкрив картку національного кешбеку для отримання зимової підтримки, банк заблокував її,
Як і інші картки на підставі виконавчого провадження відкритого за безпідставним написом нотаріуса.на контакт банк не йде
Скоріше за все банк поділить державні кошти разом з аферистами, так званими приватними виконавцями
Чужі кошти, а також державної підтримки кошти
Банк вважає своїми і, може контролюючі органи їм підкажуть правила цивілізованої поведінки
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 грудня 2024, 11:50
Вітаємо.
Банк керується затвердженою Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Oksi Oksi 17 грудня 2024, 18:39
Хочу поділитися досвідом спілкування із співробітником ПриватБанку через чат з питання отримання 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка» особами 80+, а саме моїй мамі, яка пенсіонерка, 81 рік, застосунку Дія не має, так як не має смартфона, найближче відділення Привату в іншому місті за 40 км. Я хотіла зрозуміти, чому саме таке отримання передбачає спілкування з клієнтом офлайн, а не онлайн.
Мене вислухали, зрозуміли сенс мого питання і відповіли шанобливо, відчувалося, що мені намагаються допомогти, а не відфутболити. В ході нашого спілкування я отримала рекомендації від ПриватБанку саме у тому ключі, який мені дуже зручний і я можу його використати з користю. Упевнена, що ця розмова дасть можливість отримати моїй мамі цю 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка».
Дякую цій співробітниці, була б вдячна, якби її якось відмітили, бо саме така форма спілкування клієнт/банк має бути.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 19:09
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innKhr 17 грудня 2024, 12:05
Получает оплату за товар, который потом не отправляет и на связь не выходит.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 13:09
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
REM2 17 грудня 2024, 9:50
У мене виникла проблема з відсутністю реакції управління банку на неякісне обслуговування фахівців колл-центру, а саме: в грудні 2024 року по моєму вкладу «Слава Героям» почалось безпідставне утримання військового збору у розмірі 5%, замість 1.5%. Згідно внесених змін Законом України 4015 від 10.10.2024 року ПП.4 п. 1.3 для військовослужбовців передбачена ставка військового збору на рівні 1.5%, тоді як згідно консультації фахівця колл-центру ПриватБанку ставка військового збору з грудня 2024 року становить 5% це підтверджується і данними про нараховані відсотки в меню мого депозиту. Вищезазначений депозит відкривається для військовослужбовців які отримують грошове забезпечення у банку. Після отримання консультації у працівника колл-центру, залишеного відгуку, та листа у службу підтримки, стосовно надання роз’яснень та виправлення помилки реакції банку так і не надійшло.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 10:26
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Oks123ff 17 грудня 2024, 1:21
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Гетьмана Мазепи, 7
Банкомат, що знаходиться поруч на вулиці(не в приміщенні!!) на вул. Гетьмана Мазепи 7(це відділенні приватбанку поруч) банкомат знаходиться ліворуч, я його сфоторгафувала и зняла відео!!)термінал в м. Тернопіль, на вул. Гетьмана Мазепи 7 (що на вулиці, не в приміщенні банку) з якого я намагалась зняти готівку вимкнувся разом зі світлом не видавши мені готівку! вся сума була списана з моєї картки, картка привату! я зразу зайшла в відділення приватбанку де мені сказали дзвонити на гарячу лінію и нічого не зробили и не допомогли, я була у шоці!!! Я тричі дзвонила на 3700 мені обіцяли вирішити цю проблему за день, в заявці (номер заявки 29503310 пишуть «регламент опрацювання 1 день!!) До сих пір ніхто не повернув! Я дзвонила вже ввечері знову на гарячу лінію (дуже тяжко додзвонитись! повний ігнор!!) ніхто не вирішує це питання, просто вкрали гроші!!! Зразу говорили повернуть за день, потім за три, потім вигадують ще щось! це типове шахрайство и знущання над людиною! я тричі дзвонила, тільки типові слова, що моя заявка» в роботі", потім перестали брати слухавку з мого телефону. це жахливо, бо це були гроші для допомоги інваліду! Ганьба! звернення зареестрували, но ніяких дій! просто повний ігнор мого питання! Чому не можна повернути нормально гроші?? Чому таке відношення? Це типовий грабіж людей, банк використовуе цю проблему зі світлом, щоб забирати гроші!!! Ніколи більше не буду користуватися послугами цюго шахрайського банку! Поверніть гроші інваліду!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 8:53
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Yaroslav09 16 грудня 2024, 23:04
Ау… Контакт центр працює взагалі чи як? Ви вважаєте, що дозвон до контакт центру має перевищувати 40 хвилин? Це просто ЖАХ, найбільший банк країни, а сервіс такий собі, щоб увійти у веб версію, треба 5 разів пройти верифікацію, бо тупо зависає на екрані дзвінка від банку і все, в чаті прорватись через робота неможливо, щоб ти не робив. Можливо ПриватБанк підкажете чарівне слово? Бо Ваша Яна окрім стандартної відповіді нічого не надає. Повертаюсь до дозвону до контакт центру, у Вас у вечірній час один чи два оператора працюють? Чи може у Вас щось зламалось і всі намагаються додзвонитися? Чи напевно все-таки треба почати покращувати якість дозвону. Цікаво аби мені потрібно було заблокувати карту, при цьому не маючи застосунку і можливості в нього увійти, я б теж чекав більше 40 хвилин? Комісії брати вмієте, а зробити щось для покращення ні. Надіслав би скриншот з часом очікування, на жаль в коментарях цього не можна зробити.
Жахливий банк, жахливий сервіс

Питання не вирішено, осадочок залишився,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 9:08
Вітаємо…
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.

Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Багато років користуюсь послугами Приватбанку. І ось після початку війни банк спортився. Понавидумляв якісь вітуальні, мені не відомі картки, на які стягує сам собі гроші. Багато разів зверталася до чат-боту, він водить по кругу та чіткої відповіді не дає. Згідно законодавства банк не має права без рішення суду самовільно забирати кошти, бо це вже схоже на крадіжку. Допоможіть, будь ласка, розібратися та повернути незаконно вилучені кошти.
04.12.2022 с карты 51…92 сумма 3318 грн
Днепрод.ТЭЦ UA90305290000029090050423443
код отримувача 2872003248

30.01.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01

28.02.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01

28.03.2024 с карты 51…92 сумма 199,00 на карту 88**01

29.10.2024 с карты 41…80 сумма 504,35 на карту 88**01

29.10.2024 с карты 41…80 сумма 249,70 на карту 35**88
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 грудня 2024, 19:54
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
V81 15 грудня 2024, 11:56
Термінал САКІ1775, в Н.Петрівцях по вул Героїв майдану при відключенні світла під час здійснення операції зняття готівки вимкнувся разом зі світлом не видавши готівку, а сума при цьому була списана.Коли ввімкнули альтернативне освітлення, хвилин через 10 термінал перезавантажився і ввімкнувся та почав працювати, але суму так і не видав, на картці вона теж не з’явилась.
На гарячу лінію додзвонитись дуже не легко, постійно автовідповідач, натисніть те та йдіть туди…дочекавшись при багатьох дзвінках різних операторів та повідомивши про ситуацію, жоден з них не надав ніякої допомоги, навіть не запитали який термінал …і про повернення коротко повідомили чекати на розслідування до 180 днів.Це шахрайство! У вашому терміналі буде надлишок суми після інкасації, чому ви відмовляєтесь її повернути відразу? У вас же ці всі операції фіксуються!!!
Чому ви відмовляєтесь приймати будь які скарги щодо роботи цього терміналу і відправляєте з усіма питаннями в свій банк?
Чому з боку вашого банку та гарячої лінії ніхто не хоче навіть слухати нічого, не те що зафіксувати чи прийняти дану інформацію в вигляді скарги, чи звернення, чи претензії щодо повернення?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 грудня 2024, 12:37
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝