Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Богдан Туркин 2 лютого 2024, 0:28
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
01.02.2024 о 10:41 знімав 20.000 грн з картки ощадбанку по нфс в банкоматі приват банку DNOO
393620 CADN9183. Банкомат кошти не видав, але списав з картки. Я просто не розумію, що це за маячня? Навіщо ви робите інкасацію, якщо я пробую через 5 хвилин після неї зняти кошти, а банкомат не видає. Що у вас за система? Чому в жодному банку такого немає??? Поверніть кошти негайно!
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2024, 9:51
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Проблема вирішена
bozhkevych 1 лютого 2024, 19:59
Оформив лізінг через Приватбанк, прийшов час переоформлювати авто на себе, але я не можу цього зробити бо на Приватбанк накладено обтяження, і мрео відмовляється реєструвати машини які пов’язані з Приватом. Як вирішити це питання? Чому ви обманюєте людей?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2024, 8:42
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
18011964Ii 1 лютого 2024, 18:17
Відділення за адресою: Львів, вул. Пекарська, 30
Сьогодні відкривала персональну картку для пенсійного обслуговування, мене чудово обслуговувала пані Наталя, яка максимально комфортно і професійно допомогла та оформила картку для пенсії і допомогла мені переоформити картку Універсальну. Маю досвід у формуванні якісних сервісних процесів. Рівень обслуговування щодо обслуговування клієнта — блискуче. Нажаль на телефонний дзвінок не правильно вибрала цифру 5, не почувши що означає
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 19:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олекса Ліло 1 лютого 2024, 18:15
Швидка та кваліфікована допомога. Співробітниця підтримки провела крок за кроком до повного вирішення проблеми. Дуже дякую! Приватбанк залишається найтехнологічнішим і найзручнішим банком!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 19:33
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Я інвалід першої групи пересуваюсь на візку, в мене заблоковано аккаунт і катру в цілі безпеки, тому що я не правильно ввела пін код картки, і тепер я не можу їх розблокувати, ходив мій брат по дорученню але вони так нічого і не зробили 🤬сказали що мені треба особисто прийти до них!!? Оце сервіс просто немає слів!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:02
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gogybaunty11 1 лютого 2024, 14:55
Грошей в мене мало, я би сказав копійки, тому кожна копіечка дорога як ніколи!
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
банківська система мабудь невитримае
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти депозитні та недай бог кредитні всі, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить (зная банківську систему там грошей всім не буде)
Тому сам не знаю вже йти чи після голосування біжать!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:01
Вітаємо.
Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Проблема вирішена
Cvitlana Stasiv 1 лютого 2024, 14:41
Добрий день, 31.01.2024 року прийшла у відділення банку м. Стрий вул. Шевченка 66, і попросила консультанта перевипустити карточку дебітову для виплат, консультант Наталія відмовила мені, сказала що це неможливо без оформлення кредитної карточки, або картки «Універсальна» з кредитним лімітом. Змушена буду закрити цю картку, і стати клієнтом іншого банку, тому що кредит мені не потрібен.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Tania36 31 січня 2024, 18:00
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Після закриття іпотеки попросила повернути оригінал договору по купівлі-продажу та техпаспорт картири. Але документи загубилися в банку і писали мені лише відписки про те що їх не можуть знайти. При оформленні іпотеки мій менеджер не видав мені акт передачі документів і без цього документу тепер вони навіть не хочуть слухати і шукати далі свого носу. Менеджер той вже там не працює, а та що працює сказала що ні за що не відповідальна тепер. Запроси на проведення розслідування по пошуку документів відмовляють, а відновити їх коштує чимало грошей.
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:35
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Vladimir3333 31 січня 2024, 11:10
Раніше проблем з приватом не було, місяць тому заблокували я так розумію через перевищення ліміту на картці, чому заблокували, яка причина? дізнатися не можливо
Відповідає робот, чекайте листа і … все
Листа не надіслали. Вже пройшов місяць
Були відкриті кредити по картках
Щось по ділу не можутьсказати у відділенні, сказали буде лист тоді приходьте.
Дозвонитися в підтримку не можливо. Заблокували скрізь
Як заплатити кредити?
Жах просто
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 12:09
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Проблема вирішена
Татьяна Соколовская 30 січня 2024, 22:00
Я, Позницкая Тамара Егоровна, 23.11.1955 г.р. обращаюсь с жалобой на действия сотрудников Приват банка. 30 ноября 2023 г. обратилась в отделение банка, там внесла изменение номера телефона и пин-кода пенсионной карты. Сотрудница банка уверила меня, что новый номер телефона привязала к Приват24 и изменила пин-код. Волею судьбы сейчас за границей, а вот воспользоваться своей пенсией не могу из-за того, что измменения не были сделаны. Обращение на гарячую линию банка — никакого результата, — карта заблокирована. Е-поддержка никак не отвечает. Мой сын на данный момент защищает нашу Родину, был неоднократно ранен, пришел в отделение банка в Украине и обратился за помощью к сотрудкам банка. Результат все тот же — мы не знаем что делать. Что это? — черствость или бестолковость. Я сама была ранена, мой дом разбомбили и я вынужденаа была уехать. Что же получается? — чего не хватает клеркам банка для того, чтобы востановили мне доступ к моей пенсии на карте??? Помогите пожалуйста, в отчаянии. Мир не без добрых людей, нашлась здесь женщина, которая дала мне возмоность написать вам это обращение. Мой телефон 099 0543 555. Я верю, что безвыходных ситуаций не бывает и я не зря к вам обратилась за помощью.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 10:03
Вітаємо!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. Але так як інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи при зверненні в чат ми повинні спочатку звірити інформацію. Верифікація в чаті замінює надання документів, що засвідчують вашу особу (паспорт, ІПН). Це пов´язано з вимогами банку в зв´язку зі збереженням грошових коштів на рахунках клієнтів.
Проблема вирішена
VieleSind 30 січня 2024, 18:01
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Вопрос адресуется представителям банка. 26.01.2024 совершил достаточно много операций с денежными переводами на карты других людей, вполне вероятно был достигнут лимит в месяц. 30.01.2024 при попытке зайти в аккаунт выдает ошибку, при звонке на 3700 автоответчик сообщает что мой аккаунт заблокирован и мне необходимо указать реквизиты другого банка для перечисления остатка средств на счете. Сразу же сходил в отделение для выяснения причин, оператор мне ничего внятного не ответила, а лишь повторила, что мне нужно указать номер счета на который переведут остаток на балансе.
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 20:02
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klienr 30 січня 2024, 15:53
Мало того, що зняти долари, що тобі заходять на фоп ти не можеш, треба їх міняти на грн. За найнижчим курсом, а потім знову купувати дол., Але вже за завищеним курсом. Так ще і комісію беруть за зняття своїх же грошей в грн. в банкоматі, це просто гівнюки. Айті, поділіться де вигідніше пумб, моно, райф? Бо коли сказали менеджеріце приват, чого не попередили про суму додаткової комісії ми ж про це питали, і що так від вас всі айті підуть, вона сказала ок до побачення.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 16:39
Вітаємо. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників, тому ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Щодо комісії, вся інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті банку.
https://privatbank.ua/business/klyuch-k-schetu
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=industry-solutions_it_ua
Проблема вирішена
Любов Юріївна 30 січня 2024, 10:57
Жахливий банк. В 2021 році закрила всі картки. Служба безпеки не працює. Помітила що з мого рахунку списуються кошти з різних куточків світу по 10 Євро за 30 хвилин. До приват банку не дозвонилася, заблокувала картку сама. Написала заяву. Мені сказали що сумма немше 2000,00 грн. розгляду не буде. На жаль мені потрібний доступ до моїх виписок. Три дні я телефонувала до різних операторів, писала, мені відкрили онлайн 24. Ще три дні я намагалясь сформувати виписки, дати постійно злітають. А потім мій кабінет заблокували. Вже дві неділі я дзвоню, пишу, ввожу двні, відповідаю на питання, роблю фото — результату нуль. На елетронну адресу отримую листи. Подзвонила і прошу виписки сформувати і вислати на пошту, відповідь супер в нас її не має, а листи як ви присилаєте, ну так пошта є, Але її треба підтвердити але ви не можете аккаунт заблоковано. Вирішила закрити картку яку мене примусили відкрити, щоб мати доступ до виписок. А ви не можете це зробити у вас аккаунт заблоковано. Приїзжайте у відділеня, ми вам домоможемо, можливо… Дуже шкода що статистика клієнтів робиться таким чином. Ні користуватися банком не можливо, закрити не можливо. Онлайн помічник і оператори не можуь надати якісну допомогу клієнтам, спілкуются завченими скриптами
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 12:57
Добрий день. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією.
Дозвольте нам проаналізувати дії операторів при вашому зверненні до служби підтримки та провести роботу при необхідності.
Також написали вам в особисті повідомлення, аби уточнити деталі та допомогти з відновленням доступу до акаунту Приват24 і створити виписку.
мое ФОП занимается поставками продуктов питания. приват банк заставляет закрывать счета Фоп в своем банке, аргументируя тем что было снятие три раза по 100000 грн за месяц. снял свои деньги в течении месяца всего 300000 грн в декабре 2023 года. говорят если вы сами не закроете счета, то мы вам заблокируем все карты, включая личные и у вас будут проблемы с открытием счета в другом банке. вот так банк помогает бизнесу. счета закрыл. такая же аналогичная проблема у еще 2-х знакомых предпринимателей. этот безпредел происходит в Кривом Роге. при этом я им сказал, что если вам нужно, то вы сами закрывайте, а они в ответ с угрозами что не дадут возможности работать моему предприятию ООО, которое тоже имеет счет в банке, говорят заблокируют счета, заблокируют личные карты заставили закрыть счет Фоп. это так у нас переживают за бизнес и за уплату налогов в государстве. теперь счет в банке для избранных и налоги могут платить только избранные. и это происходит массово, как минимум еще двоих знаю с такой же проблемой. и это я уже молчу про то, что неоднократно задерживали платежи даже по несколько дней которые отправляли мне за поставку товаров аргументируя финмониторингом. Банк стал ужасный. при это заставили дать подтверждающие документы для каких целей я снял деньги и я их предоставил. хотя у меня фоп на 2-й группе. налоги уплачены, а банк создает вот такие надуманные проблемы. теперь успешно открыл счет фоп в другом банке
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 10:56
Вітаємо. Вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.
Roman937 29 січня 2024, 18:32
Заблокували рахунки, на яких є кошти.
Чому заблокували пояснити не можуть
Постійно різні версії.
Гоняли по всім інстанціям.
Щось по ділу не змогли сказати ні у відділенні ні по 3700 (а потім і там заблокували)
Довбні яких ще потрібно пошукати
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2024, 20:09
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані та розібратись в ситуації.
Paul Yer 29 січня 2024, 13:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Отримав новий паспорт і одразу оновив анкетні дані у відділенні. Але не пройшло і двох місяців як 18.01.24 при спробі поповнити власний рахунок через касу у відділенні, отримав відмову та вимушений був ЗАНОВО надати паспортні дані. Після надання паспортних даних готівку було зараховано. Але того ж дня отримав повідомлення, що я маю терміново надати … анкетні дані інакше обслуговування буде припинено!!! При намаганні оновити анкету онлайн система видає повідомлення про помилки і вимагає з’явитись до віділення.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2024, 16:10
Вітаємо. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку. Для цього, надана інформація має бути актуальною та в повному обсязі. На поточний момент необхідно актуалізувати інформацію ФОП.
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login

Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS

В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.

Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ

Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
Volodymyr1005 27 січня 2024, 1:22
После 2 запросов на возврат закрыли счет еще в конце ноября. Отправителей пришлось искать самому через IBAN перевода. Вместе с ними на посредника накатали заявления в полицию. На универсальной карте были использованы кредитные средства. Пополнить ее было нереально ни через кассу, ни через терминал, ни с другой карты другого банка, везде происходила отмена. По 3700 с оператором нет возможности связаться, в отделениях нет доступа до моего счета. По итогу за 1 один месяц насчитали % и сами начали звонить. Я им объяснил, что на карте «для выплат» остались средства, почему их нельзя перевести на универсальную и покрыть долг. Мне продолжили дальше рассказывать что внесут в черную базу, так как отказываюсь погасить кредит. Меня соединили уже с необходимым мне специалистом и сказали, что если я его погашу, то они оставят заявку на разморозку моего счета или же через отделение смогу подать заявление на отправку денег на карту другого банка. В тот же день пошел в отделение, специалисты также не смогли пополнить мне ни через терминал, ни через кассу (идет отмена), по IBAN через кассу тоже не удалось. По итогу удалось пополнить только через IBAN c другого банка. Прошло несколько недель, связи с банком нет ни через 3700, ни через техподдержку. На карте осталось более 5000 грн + скарбничка. Пришел в отделение писать заявление на перевод денег. Доступа к моему счету у них нет, ничего не вышло. Оставили заявку на обратную связь. Обратная связь веселая была. Три звонка, все были по 1 гудку в разное время и все 3 раза я не успел взять трубку. По итогу деньги так и не удалось вывести с банка. Хотя зачем мне тогда по телефону специалист говорила, что это не окончательная блокировка, а они могут подать заявку на разблокировку или же я без проблем смогу решить вопрос с переводом денег через любое отделение? Клиент банка уже много лет, но я сам виноват, сам допустил оплату с чужой карты получив в замен только квитанцию. Спасибо, что спустя 3 месяца хотя бы вернули платеж в размере 49 долларов за автоподписку, оплату которой в приложение я не подтвердил. Но забрать я эти деньги с карты не могу. Мне посоветовали идти в НБУ и писать жалобу на банк, но я надеюсь этого не придется делать
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 10:45
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Habs 26 січня 2024, 20:08
Відділення за адресою: Рівне, вул. Степана Бандери, 67-В
Від понеділка намагаюсь замовити Преміум Банкінг.
Замовив дзвінок від спеціаліста. На наступний день ніякого дзвінка не було.
Звʼязався з онлайн підтримкою. У них там таких спеціалістів немає і все, чим мені змогли допомогти, це зареєструвати нову заявку на дзвінок спеціаліста. Замовлено було дзвінок з 12:30 до 14:30.
Був дзвінок наступного дня об 11:30. Я сказав, що маю дзвінок по роботі і попросив набрати в заздалегідь погоджений час.
О 13:00 йде виклик. Телефон знаходиться поблизу, тому підіймаю трубку швидко — секунд 5. Зі сторони банку звʼязок відразу було розірвано, а мені надйшло повідомлення від автовідповідача про те, що я пропустив дзвінок від банку.
Ок. Пишу ще раз на онлайн підтримку. Звичайно, ніхто нічим не може допомогти, окрім як знову зробити заявку на дзвінок консультанта з питань Преміум Банкінгу.
Ну замовили дзвінок. Знову уточнили на котру годину мене влаштує. І обираю з доступних слотів дзвінок у будь-який час в період з 12:00 до 15:00.
Дзвінок знову лунає на годину раніше — об 11:00. Знову підіймаю трубку відразу і знову Приватбанк кладе відразу трубку.
Знову звертаюся до онлайн підтримки. Вони формують якусь там заявку на внутрішню перевірку, від якої мені геть ні холодно, ні гаряче…
І дзвінок з приводу цієї заявки також повинен був відбутися сьогодні, але ніхто нікуди не подзвонив.
Супер. Просто супер.
Сподіваюся, що скоро у цього горе банку заберуть ліцензію.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 10:34
Вітаємо. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Vshmel 26 січня 2024, 13:20
Пополнял карту, Универсальная, наличными в отделении Приватбанка по адресу г. Вышгород, проспект Мазепы 8, 25 января 2024 г, время 16:35—16:40. Отстояв очередь, передаю кассиру кредитную карту для совершения операции и говорю, что мне нужно её пополнить, кассир берёт карту и заявляет мне, что пополнение карты через кассу будет с процентами, а через терминал бесплатно, на что я ей сказал, что раньше я не единожды пополнял карту, Универсальная, через кассу и никакие проценты за данную операцию не взымались. Интересен факт, что кассир спросила меня какая сумма пополнения и после того как я ей назвал сумму, сказала что данная операция будет стоить 50 грн. Даже если предположить что она по ошибке перепутала карту, универсальная, с картой для, выплат, то заявленные 50 гривен никак не сходились с 0,5% процентами которые взымаются за пополнение карты, для выплат,. У меня вопрос к представителю, Приват, банка. Это было сделано для личной наживы? В день может на таких, процентах, набраться неплохая сумма. Или чтобы я ушёл потому, что ей не хотелось заниматься данной процедурой? Но тогда второй вопрос если я бы согласился, куда бы она положила эти 50 грн ?! Или сотрудники банка не знакомы с условиями обслуживания карт и выдумывают их, на ходу,? Чтобы пополнить карту Приватбанка мне пришлось идти в другой банк и пополнять карту их банка чтобы потом перевести деньги на карту банка, Приват, —, Универсальная,. Это нормальная практика в, Приват,?
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 14:34
Вітаємо. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna.
Комісія за поповнення картки ПриватБанку ( Власником картки ) у касі — 0,2% min 5 грн.
ludmyla123 26 січня 2024, 12:57
Висловлюю вдячність керуючій відділенням «Хмельницьке № 3» Південно-західного макрорегіону ПриватБанку Олені Василівні Хомич. Високий рівень професіоналізму, особистісні властивості, толерантність у ставленні до клієнтів, уміння вести діалог і психологічно «відчувати» клієнта — все це створює неперевершене враження у відвідувачів і бажання звернутися ще і ще саме у це відділення, і саме до пані Олени. Завжди усміхнена, привітна, готова надати допомогу, вислухати — і не просто вислухати, а почути клієнта. Надзвичайно приємно звертатися до такого працівника, адже повертаєшся із відчуттям задоволення і вирішеного питання. Вважаю, що саме такі працівники створюють імідж ПриватБанку. Здоров’я пані Олені, кар'єрного зростання, особистих перемог і нашої Перемоги! Любимо Вас!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 14:07
Доброго дня. Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Олени. Наша колега й надалі надаватиме Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Все буде Україна!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝