×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Банкомат не видав кошти
393620 CADN9183. Банкомат кошти не видав, але списав з картки. Я просто не розумію, що це за маячня? Навіщо ви робите інкасацію, якщо я пробую через 5 хвилин після неї зняти кошти, а банкомат не видає. Що у вас за система? Чому в жодному банку такого немає??? Поверніть кошти негайно!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.
Коментарі (2)
Не можу переоформити машину на себе після лізінгу
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
подяка
кожна цифра оцінки. І прошу її не враховувати, бо це випадково. Оцінка беззаперечно — 1. Вибачте, що допустила цю неточність в момент телефонної оцінки. З повагою, Інна Литвинюк.
Обов’язково передамо Наталії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Допомога через додаток Приват24
Написати коментар
Це просто треш
Перепрошуємо за незручності. В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Коментарі (1)
Блокировка денег ухилянта
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
банківська система мабудь невитримае
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти депозитні та недай бог кредитні всі, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить (зная банківську систему там грошей всім не буде)
Тому сам не знаю вже йти чи після голосування біжать!!!
Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Коментарі (6)
Відмова первипуску картки для виплат
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (2)
Проблеми с іпотекою
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Відсутність реакції, на пояснення, щодо блокування рахунку.
Відповідає робот, чекайте листа і … все
Листа не надіслали. Вже пройшов місяць
Були відкриті кредити по картках
Щось по ділу не можутьсказати у відділенні, сказали буде лист тоді приходьте.
Дозвонитися в підтримку не можливо. Заблокували скрізь
Як заплатити кредити?
Жах просто
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Коментарі (1)
отсутствие профессионализма сотрудников банка Приват.
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. Але так як інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи при зверненні в чат ми повинні спочатку звірити інформацію. Верифікація в чаті замінює надання документів, що засвідчують вашу особу (паспорт, ІПН). Це пов´язано з вимогами банку в зв´язку зі збереженням грошових коштів на рахунках клієнтів.
Написати коментар
Разрыв отношений в одностороннем порядке со стороны банка
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (5)
Не попередили про комісію
Щодо комісії, вся інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті банку.
https://privatbank.ua/business/klyuch-k-schetu
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=industry-solutions_it_ua
Коментарі (3)
не можуь надати якісну допомогу клієнтам
Дозвольте нам проаналізувати дії операторів при вашому зверненні до служби підтримки та провести роботу при необхідності.
Також написали вам в особисті повідомлення, аби уточнити деталі та допомогти з відновленням доступу до акаунту Приват24 і створити виписку.
Написати коментар
заставляют закрывать счета
Написати коментар
Банк на дні океану
Чому заблокували пояснити не можуть
Постійно різні версії.
Гоняли по всім інстанціям.
Щось по ділу не змогли сказати ні у відділенні ні по 3700 (а потім і там заблокували)
Довбні яких ще потрібно пошукати
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Авторизація
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS
В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.
Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ
Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
Коментарі (2)
Блокування і закриття рахунку
Коментарі (5)
Тиждень неможливо замовити Преміум Банкінг
Замовив дзвінок від спеціаліста. На наступний день ніякого дзвінка не було.
Звʼязався з онлайн підтримкою. У них там таких спеціалістів немає і все, чим мені змогли допомогти, це зареєструвати нову заявку на дзвінок спеціаліста. Замовлено було дзвінок з 12:30 до 14:30.
Був дзвінок наступного дня об 11:30. Я сказав, що маю дзвінок по роботі і попросив набрати в заздалегідь погоджений час.
О 13:00 йде виклик. Телефон знаходиться поблизу, тому підіймаю трубку швидко — секунд 5. Зі сторони банку звʼязок відразу було розірвано, а мені надйшло повідомлення від автовідповідача про те, що я пропустив дзвінок від банку.
Ок. Пишу ще раз на онлайн підтримку. Звичайно, ніхто нічим не може допомогти, окрім як знову зробити заявку на дзвінок консультанта з питань Преміум Банкінгу.
Ну замовили дзвінок. Знову уточнили на котру годину мене влаштує. І обираю з доступних слотів дзвінок у будь-який час в період з 12:00 до 15:00.
Дзвінок знову лунає на годину раніше — об 11:00. Знову підіймаю трубку відразу і знову Приватбанк кладе відразу трубку.
Знову звертаюся до онлайн підтримки. Вони формують якусь там заявку на внутрішню перевірку, від якої мені геть ні холодно, ні гаряче…
І дзвінок з приводу цієї заявки також повинен був відбутися сьогодні, але ніхто нікуди не подзвонив.
Супер. Просто супер.
Сподіваюся, що скоро у цього горе банку заберуть ліцензію.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Обман кассиром в отделении банка
Комісія за поповнення картки ПриватБанку ( Власником картки ) у касі — 0,2% min 5 грн.
Коментарі (7)
Подяка керуючій відділенням «Хмельницьке № 3»
Все буде Україна!
Написати коментар