×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.45 | 45.45 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Приват портится
Коментарі (3)
Спасибо Приватбанку
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данной компании.
Написати коментар
Помощь с решением проблемы
Написати коментар
Мошенничество в отделении Приват Банка
Коментарі (41)
Актуализация данных
Коментарі (1)
Як співробітники Приватбанку сумського відділення працюють на «жабу в дережаблі»
Як могла зі своїх статків та моєї сім*ї, я погашала лізингові платежі. Машиною користувався в більшості часу до розлучення — вже на сьогодні колишній чоловік — VIP «жаба в дережаблі». Я намагалася домовитися з ним про користування цією машиною сумісно, бо маю 3 дітей. — Але НІ…
Жаба в дережаблі, а я з 3 дітьми пішки до школи та на гуртки …
Зверталась до банку — але лише по його усній заяві по телефону мене заблокували в Приватбанку, ще будучи у шлюбі з ним.
Звернутися на гарячу лінію Приватбанку не виходило — БЛОК від VIP жаби.
Відслідкувати по GPS машину після блоку не можу — ПРИВІТ від VIP жаби.
Ходила в банк — результата не має- зато є постійні смс про проплати та зневага до моїх прав на володіння та користування машиною, і надання переваги колишньому, хоча платила я.
А ще з*явилися штрафи ПДР- і дзвінки з погрозами від Приватбанку чи коллекторів — розумна VIP жаба в дережаблі. Сам їздить — мені штрафи 15.07.2021 № 20.1.0.0.0/7−210702/1600 340 грн; 03.08.2021 № 20.1.0.0.0/7−210724/138 340 грн та інші.
Зверталась до служби безпеки Приватбанку по GPS машину бачили, називали адресу, а коли звернулась з заявою про повернення машини- прийшов лист, що вже 269 днів не праціє GPS — допомогти не можуть, спілкуватись не хочуть — VIP зв*язок.
Зверталась до поліціі — вони, щоб не заводити справу- зіслались на цивільно-правові відносини — VIP пояснення.
Страхова UNIQA, де застрахована машина на повну КАСКА № SUHOCPS-196H5QC від 17.07.2019 відповідають, що незаконне заволодіння — це не страховий випадок (№ 2370 від 16.08.21)
VIP Жаба заховав машинумоєї сім*ї, оплачену за рахунок зароблених мною коштів, адже завжди працювала я, навіть і сам не завжди їздить. А я з 3 дітьми в будь-яку погоду по школам і гурткам пішки, хоч і платила, але не користуюсь.
А VIP жаба в дережаблі. Та як пише Приватбанк — вся цивільна відповідальність моя (лист від 03.08.2021 № 20.1.0.0.0/7−210724/138).
Прошу відновити GPS і надати GPS в користування, щоб можна було б знайти машину.
Прошу розглянути питання про ці корумповані зв*язки колишнього, бо як стало мені відомо головне відділення Приватбанку в місті Суми за адресою Площа Незалежності 3/1 виконує всі його вказівки, які мають агресивний компонент в мій бік, намагаючись морально принизити мене та пошатнути матеріальну сторону мою та моїх тьох дітей.
Коментарі (4)
Быстрое решение вопроса по факту мошенничества
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Выяснение причин возникновения долга.
В марте 2021 года исполнительная служба «Московский отдел государственной исполнительной службы в г. Харькова по данным Приват Банка выписала на меня исп. лист 643/6724/20 от 08.02.21 на сумму 29701.83 грн.
На мои просьбы по email предоставить мне копию кредитного договора, для ознакомления и проверки подписи на нем ответа от Приват Банк не получила.
Прошу вашего компетентного расследования и помощи в решении данного вопроса.
Обращаю Ваше внимание, что перед отъездом я контактировала с представителем Приват Банка и просила закрыть в базе возможность получения кредитов и указала статус «безработная».
Надеюсь на позитивное решение моей проблемы.
С уважением.
Ваше питання вже на перевірці у профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (6)
Лучший банк для меня!
Беремо і допомагаємо!
Коментарі (5)
Разорвали договор ы одностороннем порядке
На жаль, ми вимушені відмовити вам в оформленні нової картки.
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням інформації.
Коментарі (2)
Чудо-перевод
Если люди работают в сфере предоставления услуг, то они должны адекватно принимать клиентов, их потребность и попытаться объяснить, а не истерически кричать и высказывать свое недовольство ссылаясь — «идите куда-то, через знакомых перевод делайте.» Пришла узнать и сделать перевод на карту Сбербанка (перед этим уточнив у специалиста ПриватБанка через чат, что такое возможно! я могу просто придти в отделение банка с деньгами и реквизитами карты)
На что я получила возражения о данном переводе, с недовольством приняли данные (наверное потому, что перевод в Россию?) и в итоге, я являюсь клиентом банка, но при себе был мобильный не привязаный к карте… на что я получила отказ, что не клиент банка и совет идти отправлять через знакомых.
Почему я смогла это сделать через другой банк не являясь там клиентом?
Вибачте за спричинені незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Плохое качество работы ПриватБанк
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Що ж до питань, то при ідентифікації ми уточнюємо лише ті дані, що можуть бути відомі лише клієнту власнику картки.
Власник картки може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ для отримання консультації та уточнення можливості розблокування картки без звернення у відділення.
Коментарі (19)
Заблокували ФОП, постійно брешуть, кожен день щось нове.
Скарали термін розгляду 2 години.
Через 2 дні, запитав чому не оброблено. в томуж чаті приват24 для бізнесу, сказали що тремін розгляду 3 дні.
Пройшло 5 дні, досі не розблокували рахунок ФОП, не можу вивести кошти.
Говорять що вони на це не впливають,
Перепрошуємо за незручності.
Наші колеги додатково зв'яжуться з вами, щодо даної ситуації.
Коментарі (8)
Дякую, що ви є!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Не обслуживайтесь в приват банке !!!
Дозвонилась с 3го раза!!! Была важна каждая минута, так как списать могли ещё больше денег.
Почему-то в данной ситуации не было
никаких лимитов, ничего. всё прошло молниеносно быстро. А вот как себе же на карту деньги кладёшь меньше сумму, поступают звонки чтобы подтвердить
личность.
Вопрос: а не работают все эти конторы мошенников все вместе дружным
коллективом с приватом !? Как так что у банка нет никакой информации от куда и куда перечисляются деньги? Пусть и в он-Лайн режиме.
Конечно же деньги мне никто не вернёт и разбираться не будет. НО, спасибо данной ситуации! Я наконец-то поменяю банк!!!
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
За вашим зверненням було створено заявку на оскарження платежу, яка буде розглянута згідно регламенту платіжної системи. За результатом ми додатково повідомимо вас.
Коментарі (4)
Сплошное на***лово
Курси визначаються банками виходячи з поточної ринкової ситуації.
Коментарі (12)
Приватбанк без моего ведома и соглашения снял с карты почти 100$
Я обратилась в приват банк и предоставила все документы. Деньги были возвращены на счёт
Я перестала переписываться с авиакомпанией и закрыла претензию
Спустя 2,5 месяца приват банк без моего ведома и согласия списал деньги со счета! Я редко проверяю счёт и заметила чисто случайно. Считаю это воровством со стороны банка. Проверяйте каждую копейку и не доверяйте этому банку
Повернення коштів було здійснено достроково за ініціативою банку до закриття заявки на повернення коштів. На даний момент банк продовжує вести претензійну роботу за заявкою. Зі своєї сторони ви можете прискорити вирішення питання надавши на пошту банку chargeback@privatbank.ua документи, що підтверджують відміну рейсу.
Коментарі (18)
Як основний банк не дуже, але рахунок тут потрібен
Переваги:
* найбільший банк України, тому банкомати і відділення є всюди;
* сервіс з онлайн документами (виписки на різних мовах) не має альтернатив. Корисно, щоб підтвердити свою адресу проживання на іноземних сайтах;
* один з не багатьох банків у яких є API;
* можна зробити цифровий підпис фіз. особи (з появою Дії уже не такий вагомий плюс);
* єдиний банк у банкоматі якого можна зняти гроші без карти;
* веб-банкінг все ще найкращий.
Недоліки:
* сервіс підтримки жахливий і ви можете самі в цьому переконатись, якщо у вас вийде зв’язатись з ними;
* додаток морально застарів;
* ліміти. ліміти. ліміти. Вони всюди. Ліміт по карті, ліміт банкомату, ліміт в день, ліміт в три години. Найгірше, що зрозуміти який саме ліміт порушив доволі сладно;
* часто функціонал не працює повністю, або частково і треба звертатись в підтримку (а вона жажлива).
В результаті мати рахунок в приваті корисно: завжди можна отримати цифровий підпис, виписку з адресою, скинути гроші з іншої карти і зняти в банкоматі привату (коли немає пластику поряд), авторизуватись в якомусь сервісі через приват і т.д. Але картою користуватись не рекомендую.
— Власне, чому я вирішив написати відгук. Сьогодні виникла потреба зняти 25тис гривень, які були на карті іншого банку. Вирішив скинути на приват і зняти без карти, щоб не стояти 20хв біля банкомату і не знімати по 1тис.
* Знімаю 25к: банкомат сказав, що ліміт на операцію 4к;
* Знімаю 4к: банкомат сказав, що для безпеки мені треба зробити щось з фізичним пластиком, щоб я міг зняти без нього; Абсурд? Можливо.
* Дзвоню на 3700: «Зателефонуємо протягом 3хв». Ніхто не зателефонував.
* Дзвоню на 3700 через 30хв: «Зателефонуємо протягом 3хв». Ніхто не зателефонував.
* Через 4 години беру пластик і йду в банкомат.
* Знімаю 20к: ви перевищили ліміт на цю операцію.
* Знімаю 10к: ви перевищили ліміт на цю операцію.
* Знімаю 5к: ви перевищили ліміт на цю операцію.
* Перевіряю ліміт на карті: ліміт на зняття в день 1к долларів.
* Міняю ліміт на 30к грн і знімаю 5к: ви перевищили ліміт на цю операцію
* Дзвоню на 3700: «Зателефонуємо протягом 3хв». Ніхто не зателефонував.
* Пишу в чат приват24: «Фахівець буде через 2х». Фактично, фахівець тільки через 10хв запитав у мене номер карти. Далі відповідав з інтервалами в 5хв, через це все спілкування зайняло десь годину.
* Фахівець підказав, що треба піти в інший банкомат, бо у цьому є ліміт на операції в день і це банкомат перевищив ліміт. Який саме банкомат ліміт не перевищив фахівець не підказав і запропонував ходити по банкоматах доки не знайду потрібний.
* На питання «Чому все так повільно і чому мені з 3700 не телефонують?» отримав відповідь, що у них велике навантаження.
* На питання «Чому кажуть, що зателефонують через 3хв і не телефонують 4,5 годин?» отримав відповідь, що у них велике весь десь навантаження.
* В результаті пішов в інший банкомат і зміг зняти 20к. Після чого перевищив ліміт «не більше 20к за 3 години».
Так я зекономив 20хв ціною декількох годин і витрачених нервів. Нікому не рекомендую.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів та послуг. Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку цілодобово на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми додатково перевіримо інформацію, щодо причини відсутності зворотнього дзвінка на ваш номер та проведемо роботу з фахівцем підтримки для покращення якості обслуговування.
Коментарі (3)
Личные впечатления
Коментарі (6)
Спаммеры
Коментарі (4)