Некомпетентність та байдужість
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
А теперь вы начнете думать головой: 1) Вы должны позвонить на фонд гарантирование вкладов а именно горячую линию и уточнить вопрос насчет выплат и закрытия банка в действительности 2) если фонд скажет о том что начинаются выплаты и упомянет банк а банк морозиться тогда оставляйте отзыв о том что все плохо 3) не манипулируйте тем что вы инвалид.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 вересня 2020, 20:32
- #
З 11 вересня 2020 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) розпочинає здійснювати виплати коштів вкладникам АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНОГО КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ «АРКАДА» (далі – АТ АКБ «АРКАДА») за договорами банківського вкладу, строк дії яких закінчився до 25 серпня 2020 року включно та за договорами банківського рахунку (поточні рахунки).
"P.S. По факту зверталась моя сестра, Рудик Зоя Василівна."
Каким боком ваша сестра к вашим вкладам в Аркаде или вы ей оформили нотариально заверенную доверенность
на право получения денег…
Кстати, может есть смысл заглянуть в свой депозитный договор с Аркадой и уточнить дату его завершения, потом уже жаловаться…
"P.S. По факту зверталась моя сестра, Рудик Зоя Василівна."
Каким боком ваша сестра к вашим вкладам в Аркаде или вы ей оформили нотариально заверенную доверенность
на право получения денег…
Кстати, может есть смысл заглянуть в свой депозитный договор с Аркадой и уточнить дату его завершения, потом уже жаловаться…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Але що ми бачимо по факту? При звернені по вищезазначеному питанню до одного з відділень, що розміщене у м. Вінниця по вул. Хмельницьке шосе, 13, фахівці банку просто відмахнулись, відповівши, що жодних вказівок та розпоряджень не отримували. І навіть на прохання уточнити це питання у власного керівництва відповіли категоричною відмовою. Хочу зауважити що до них звернулась людина похилого віку, інвалід 2-ї групи, яка бажає отримати кошти, що відкладала собі, як додаткову добавку до пенсії. Навіть ця інформація ніяк не вплинула на працівників банку і на цьому розмову продовжувати вони вімовились преключившись на інших клієнтів.
Питання до керівництва банку — це цілеспрямована політика банку по відношеню до клієнтів чи то «чудова» та «високваліфікована» підготовка персоналу?
P.S. По факту зверталась моя сестра, Рудик Зоя Василівна.