Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність та байдужість

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Гребінь 21 вересня 2020, 19:02
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 13
Відповідно до відомостей, що оприлюднені Фондом гарантування вкладів фізиччних осіб, ПриватБанк входить до банків-агентів Фонду гарантування вкладів, підключених до Автоматизованої системи виплат і відповідно починаючи з 11 вересня поточного року даний банк повинен здійснювати виплати коштів вкладникам неплатоспроможного АТ АКБ «Аркада».
Але що ми бачимо по факту? При звернені по вищезазначеному питанню до одного з відділень, що розміщене у м. Вінниця по вул. Хмельницьке шосе, 13, фахівці банку просто відмахнулись, відповівши, що жодних вказівок та розпоряджень не отримували. І навіть на прохання уточнити це питання у власного керівництва відповіли категоричною відмовою. Хочу зауважити що до них звернулась людина похилого віку, інвалід 2-ї групи, яка бажає отримати кошти, що відкладала собі, як додаткову добавку до пенсії. Навіть ця інформація ніяк не вплинула на працівників банку і на цьому розмову продовжувати вони вімовились преключившись на інших клієнтів.
Питання до керівництва банку — це цілеспрямована політика банку по відношеню до клієнтів чи то «чудова» та «високваліфікована» підготовка персоналу?
P.S. По факту зверталась моя сестра, Рудик Зоя Василівна.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 20:41
Нам дуже прикро, що після звернення до відділення залишилось таке враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації. За результатом додатково повідомимо вашу сестру.

Коментарі - 2

+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
21 вересня 2020, 19:28
#
А теперь вы начнете думать головой: 1) Вы должны позвонить на фонд гарантирование вкладов а именно горячую линию и уточнить вопрос насчет выплат и закрытия банка в действительности 2) если фонд скажет о том что начинаются выплаты и упомянет банк а банк морозиться тогда оставляйте отзыв о том что все плохо 3) не манипулируйте тем что вы инвалид.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 вересня 2020, 20:32
#
З 11 вересня 2020 року Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) розпочинає здійснювати виплати коштів вкладникам АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНОГО КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ «АРКАДА» (далі – АТ АКБ «АРКАДА») за договорами банківського вкладу, строк дії яких закінчився до 25 серпня 2020 року включно та за договорами банківського рахунку (поточні рахунки).

"
P.S. По факту зверталась моя сестра, Рудик Зоя Василівна."

Каким боком ваша сестра к вашим вкладам в Аркаде или вы ей оформили нотариально заверенную доверенность
на право получения денег…

Кстати, может есть смысл заглянуть в свой депозитный договор с Аркадой и уточнить дату его завершения, потом уже жаловаться…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися