×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Мошенничество в отделение г. Глухов
При підключенні додаткових послуг, наприклад, страхування, клієнт має підтвердити свою згоду на підключення надавши співробітнику відділення код із смс, яке надходить на фінансовий номер клієнта.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Тому ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактів.
Коментарі (4)
Не принимают доллары с печатью
Критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Мой худший опыт взаимодействия с банком. От контакт-центра к поддержке.
Договор на согласовании банка провисел без ответа и привета почти неделю. Потом пошли комментарии и вопросы. Сказали, звонить им в службу поддержки просить соединить с валютным контролем и после все уточнять.
Мой звонок эпопея!
1. Стандартное перечисление кучи пунктов на выбор, которые мне абсолютно бесполезны: хотите узнать тарифы, курсы валют и т. д. Как будто эту информацию не возможно найти на сайте. Выбираю «нет перечисленного пункта»
2. Переводят новое меню и новый виток: «Ваш номер не зарегистрирован в банке, а поэтому… и начинается нудно-долгое перечисление услуг, которыми я не могу воспользоваться в этом прекрасном банке. Окей. Принимаю.
3. И тут новое предложение. Мне сообщают, что разговор будет записан и что я должна дать согласие на обработку своих персональных данных. Причем альтернативы нету. Не дал согласие — повторяем все 3 предыдущие пункта. На этот раз даем согласие.
4. Думаете соединили с оператором? А «фигвам»! Далее подключается веслелый бот Яна, которая бодрым голосом спрашивает по какому вопросу вы все-таки к ним обращаетесь, чтобы она соединила вас с нужным отделом. Окей. Говорю мне нужен валютный контроль. На этом Яна со мной прощается и обещает соединить с нужным оператором. И время ожидание, по ее словам, 7 минут.
5. Проходит не 7мь, а утомительных 22 минуты ожидания. С ободряющим «ожидайте на линии»
6. Думаете я дождалась соединения с валютным контролем? Ооо нет, ошибочка. На этот раз меня соединяют с очередной девочкой оператором, которая опять спрашивает по какому вопросу я им звоню. Набираюсь сил, чтобы не сорваться. Общий мой звонок начиная с переключалок уже длится более 30 минут. Объясняю причину. И снова слышу ожидайте на линии, я вас соединю с нужным менеджером.
7. Я настойчивая. Терпеливо жду соединения с очередным менеджером. Снова слышу вежливое «по какому вопросу вы звоните». Нервы уже на пределе, но я все еще объясняю, что мне нужно, вежливо и спокойно.
И финал. Ответ менеджера «Мы зарегистрируем вашу заявку и с вами свяжутся!»
Занавес!!!
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишилися негативні враження.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Сотрудники банка не решают проблему целое лето.
Дане питання вже розглядається нашими профільними фахівцями. Зробимо все можливе, щоб надати відповідь якомога скоріше.
Коментарі (7)
Ветхие купюры в Отделении
— Прошло 15 минут, все претензии принимаются в течение 15 минут.
Какие ВСЕ? Купюра ведь была не порвана, не грязная. А то, что она была 1996 года, откуда клиент мог знать о проблемах с их обменом?
В этом отделении уже не первый раз выдают ветхие купюры. Похожая ситуация у меня была весной.
Ввиду того, что мне надо были деньги, я поменял эту купюру в другом банке, потеряв немного при обмене.
Также я потерял огромное количество времени и нервов. Никогда не ожидал такое отношение к клиентам банка, которые пользуются его услугами много лет! Это обязанность банка не выдавать клиентам ветхие купюры!
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийняття є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
При здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
Усі купюри проходять перевірку. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відразу відмовитись її приймати.
Додатково, по вашому випадку вже проводиться перевірка стосовно дій нашого співробітника, за результатами якої ми вас проінформуємо.
З повагою, Приватбанк.
Коментарі (1)
По ошибке скинули деньги на неактивную карту, и сказали, что теперь о них можно забыть
А сегодня знакомая, по старому шаблону, скинула мне на ту карту немного денег. Хорошо хотя бы сумма всего 200 грн. Не так обидно. Зашел в приват24, дождался ответа в чате. Попросил просто вернуть деньги отправителю. А в ответ — на жаль повернути зараховані кошти немає можливості.
Ну шо это за бред? был же нормальный банк, а последний год просто ужас.
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми знайшли ваш діалог з оператором та проведемо з ним бесіду, щоб подібних випадків більше не повторювалось.
По вашому питанню вже створена заявка. По результату її розгляду ми вам зателефонуємо.
Коментарі (1)
Чим далі тим гірше, або як «треба говорити з клієнтами»
На основі вище сказаного, висновок один, як тільки заберу свиї кошти які зависли на рахунку відмовлюсь сам і пораджу іншим не користуватись послугами даного банку.
Ми отримали від виконавця вимоги щодо закінчення виконавчого впровадження і виконали вимоги, що були описані.
В цей же час, виконавець вказав номер впровадження та дати цих впроваджень, однак вказані були не всі дати. Через це нам потрібно отримати від виконавця вимогу щодо завершення арешту ще за однією датою.
Якщо ви не отримали деталі щодо цього, то просимо звернутись до нас в приватні повідомлення, ми сформуємо вам персональне посилання на чат, де вам зможуть надати деталі після підтвердження особи.
Коментарі (2)
Обережно шахраї!!!
Оплати можуть здійснюватися при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Спасибо за помощь.
Раді, що ваше питання було успішно вирішене.
Беремо і допомагаємо!
Написати коментар
Банк проявляет нечеловеческие отношения, им плевать на это
Продолжим, вчера в мое день рожление я пришел в отделение, подождал осередь где-то час, уточнил все детали, дождался всех формальностей, вышел на радостях, но не тут то было, универсальную карту никто мне не разблокировал, не перевыпустил, пришлось просидеть там еще час, что бы это зделать. Пришел вечер и мне опять понадобились услуги Приват банка, и опять все мои действия приводили к ограничению по картам, и дальнейших мучительных звонков 3700, раз 5 я подтверждал 5 разных операций, все гуд, но вот шестую, никак не смог я подтвердить и даже фото с паспортом не убидело их в этом, замечу вопросы про отца все также каждый раз звучали.
В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що платіж здійснює саме клієнт, а не третя особа, тому при проходженні перевірки, важливо надати точну інформацію та в повному обсязі. На жаль, при попередніх зверненнях в підтримку, вами були вказані неточні дані.
Для розблокування карток, ви можете звернутися в чат повторно, але просимо звернути вашу увагу, що потрібно надавати точну інформацію, враховуючи мову, на якій вказуєте дані та повні адреси, що у вас уточнюються. В іншому випадку, ви можете звернутися в найближче відділення, де вам зможуть швидко допомогти у вирішені питання.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Зачем консультанты вводят людей в заблуждение?
Для активації картки достатньо змінити пін-код. Приносимо вибачення за таку ситуацію. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, проаналізувати дії співробітника відділення та сповістити вас по результату перевірки.
Коментарі (9)
Нет слов — одни эмоции!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (9)
приват банк
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Написати коментар
Кушмирук Ольга продавець на «Шафі»
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Как заработать 100 грн. На одном листе а4
Вот как нужно делать деньги на ровном месте.
Дійсно, отримання довідки про закриття картки у відділенні платне та зі своєї сторони ми даємо клієнтам можливість отримати аналогічну довідку в електронному вигляді безкоштовно через Приват24. Така довідка матиме спеціальний код, за яким можна перевірити та впевнитись, що вона дійсно сформована банком. Це можна зробити на нашому сайті https://privatbank.ua/check
Коментарі (21)
Приватбанк не позволяет закрыть долг. Часть 1
На сей день столкнулся с ситуацией с Приватбанком:
У меня возникла реально просроченная задолженность перед Приватбанком, которую хочу сверить и погасить.
Справка Приватбанка о сумме просроченной задолженности отличается от справки УБКИ на 22%. (обе справки формировались одновременно). Приватбанк увеличил задолженность согласно «Угода № SAMDNWFD0073036646300 від 17.05.2021 р.», но предоставить ее отказался.
Оператор с 3700 ответил что это «штраф за порушення кредитної процедури», но алгоритм расчета и прочую инфу предоставить отказался. Повторное обращение в чат тоже не принесло результатов.
Вот мой чат с оператором:
Всі необхідні дані для його вирішення передані відповідальним фахівцям. Вам надійде відповідь протягом 12 годин обраним Вами способом.
Дякую за розуміння.
Я:
прошу присвоїти моїм запитам вхідні номери
чекаю
запит 1 та запит 2
Віталій:
Вхідних номерів немає, так як це запитання подається на відділ по Вашому питані, Вам прийде рішення протягом 12 годин, це може бути і швидше, на Вашу пошту
Я:
добре, але як я зможу довести свою позицію, що я звертався?
чому немає номера звернення?
Віталій
Інформація зафіксована в чаті, якщо Ви звернетися повторно в чат, співробітник зможе переглянути діалог і надати відповідь
P. S. Все что я хочу от банка — это прозрачность и надежность. (Компетентность сотрудников на втором плане). Госбанки Украины превращаются в тоталитарные структуры, плюющие на законы и граждан, которые являются их клиентами.
Часть вторую напишу позже, цена вопроса 88 грн за РКО, которую сотрудники 3700 не позволяют оплатить с другого банка (!!!)
Фахівці проаналізують ваше звернення в підтримку та перевірять інформацію, щодо питання по заборгованості. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (15)
Невірне формування унікального ключа послуги
Питання передано на розгляд профільним фахівцям. Після перевірки наші колеги зв'яжуться з вами.
Коментарі (1)
Блокировка карты
По решению судебно-исполнительной службы заблокирована карта Голд
Вот уже 1,5 года ничего не рашается в этом вопросе.
Карта уже прекратила свой срок действия, на ней оставались средства.
Хотелось узнать когда-нибудь я получу их каким то образом или нет?
И где теперь мои деньги бывшие на карте?
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Зняття обмеження з картки здійснюється банком після того, як до банку надходить постанова від виконавчої служби про зняття арешту.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Коментарі (1)
Два месяца нет пенсии.
Наші колеги перевірять інформацію за ситуацією та за результатом зв'яжуться з клієнтом.
Коментарі (1)
Зміна кредитного ліміту без причин та списання коштів без дозволу.
Мав кредитний ліміт в 2000грн.
— Проте, 14 жовтня 2021року Банк вирішив без попереднього попередження — просто анулювати мій кредитний ліміт повністю, та ще й залишив в мінусі (-800грн).
На рахунку було 1190грн, і при цьому — я мав час до сплати кредиту аж до 25 листопада!
А на тот момент я мав важливі плани на ці 1190грн.
— На данний момент етика відносин до клієнтів на не людському рівні.
БАНКУ НЕОБХІДНО ЗМІНИТИ СВОЇ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ!!!
Бо це схоже на шахрайство — що хочем і коли хочем міняєм та без бажань і можливостей клієнтів.
— Тепер Приват Банк БУДЕ віддавати за мене кредит у розмірі 800грн і не тільки!
Або поверне кошти (1190грн) в повному обсязі.
— Якщо б не цей випадок — користуватись послугами Приват Банку досить комфортно, кажу як є.
— Прошу Приват Банк повернути мої кошти протягом 3 діб, і все обійдеться.
Я даю ще час.
Рахуйте це за офіційне звернення до Керівництва Приват Банку, їм є що втрачати!
Не ховайтеся за умовами свого банку)
Офіційно Денис С.
Згідно Умов і Правил надання банківських послуг кредитний ліміт наданий клієнту в користування може бути змінений банком. Як при встановленні ліміту, так і при його зменшенні чи збільшенні банк враховує велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Зменшення доступного для користування ліміту не відміняє необхідність погашення використаних клієнтом кредитних коштів.
Адреса для кореспонденції банку, за якою приймаються офіційні звернення оформлені у вигляді листа: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна. Відповідь на такі звернення надається банком у визначений законом термін.
Коментарі (17)