×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Вніс останній платіж по договору лізингу, а документи на автомобіль для перереєстрації не відправляють
За умовами договору Стаття 11. ПЕРЕХІД ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ПРЕДМЕТ ЛІЗИНГУ
11.1. В разі переходу права власності на Предмет лізингу від Лізингодавця до інших осіб, права та обов’язки Лізингодавця за цим
Договором переходять до нового власника Предмета лізингу.
11.2. Сторони дійшли до згоди про те, що на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня закінчення Строку лізингу передбаченого
Договором, при обов’язкових умовах сплати Лізингоодержувачем в повному обсязі Заборгованості, сплати можливих штрафних санкцій
та відшкодування витрат, збитків Лізингодавцю, та при обов’язковій відсутності відмови Лізингодавця від Договору (розірвання
Договору) відповідно до умов Договору та чинного законодавства, Лізингодавець зобов’язаний підписати Акт звірки взаєморозрахунків
та переходу права власності. Право власності на Предмет лізингу переходить від Лізингодавця до Лізингоодержувача в момент
підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печаткою Лізингодавця Акту звірки взаєморозрахунків та переходу
права власності, але не раніше ніж через один рік, починаючи з дати підписання Сторонами Акту.
Минуло 10 робочих днів, а документи на автомобіль для переофрмлення авто так і не сформовані. Дзвінки на 3700 те саме що «пальцем в небо» кожен оператор по різному відповідає на мої звернення. «вашу заявку зареєстровано — чекайте відповіді». Відповіді так і немає.
Це є порушенням умов договору і моїх прав на предмет договору — лізингу.
Оформлення договору займає до 60 хв, а закрити договір до 10 робочих днів не можуть.
Не рекомендую такі речі оформляти у Банку.
Перепрошуємо за незручності.
Фахівці займаються вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Написати коментар
Заплатил за изготовление новой карты, спустя больше месяца — ни карты ни денег не вернули!
Заплатил за карту 99 грн, обещали доставить в течение 2 недель.
В итоге спустя 5 недель — ни слуху, ни духу. Ни карты, ни денег не вернули.
Естественно студенты в колл-центре ничего не знают. Мычат и сами удивляются куда карта могла дется.
Мало того, на запрос об официальной заявке на расследование, # 38098 (этот номер сгенерировлаа система после успешной подачи заявки), котрую я подал с официального сайта — меня вообще добили. Оказывается такой заявки в системе не существует (со слов девочке калл центра).
Т. е. по факту завки «теряются» или по какой-то причине не сохраняются в системе.
Итого, на ресурсе для трекинга програсса изготовления карты https://carddesign.privatbank.ua/track
Все зависло на шаге 3) Отправлена (23.11.2021) 4) Ожидается 30.11.2021 Сегодня уже как бы 27.12.2021…
На данный момент карты нет и никто из колл центра не знает, где она застряла и почему.
Вот такой банк. с виду бардак и беспрделал внутри.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (1)
Заблокировали аккаунт Приват 24 за попытку перевести деньги на карту другого банка!
Оператор устроила допрос, заставляла озвучить все мои контактные данные, причину перевода денег в другой банк.
Ответив на все вопросы, кроме места работы при регистрации карты (потом, что это было давно), оператор просто заблокировала мой аккаунт и номер телефона, т.к. «данные не совпадают».
При этом переводы на карту «Привата» проводятся без всяких подтверждений.
Восстанавливать аккаунт отказываются!
Что это за сервис и отношение к клиентам?!
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів та робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу. При здійсненні ризикових операцій може знадобитись додаткове підтвердження, що дасть нам змогу впевнитись, що операцію проводить саме власник картки за своєю ініціативою, а не за вказівкою 3-іх осіб. Фахівець підтримки при підтвердженні платежу не має на меті створити незручності задаючи питання, дана процедура покликана ідентифікувати вас, як власника картки та запобігти можливому шахрайству. Наші колеги перевірять коректність наданої консультації та зв'яжуться з вами за результатом.
Написати коментар
Отримав зарплату- докажи звідки
Даний продукт у грудні цього року був закритий, вся сума і відсотки впали на картку, з якої відповідно і проводились поповнення. Це була субота, щоб ці гроші не валялись просто, доки я їх зніму і занесу до іншого банку, я їх тимчасово на два дні закинув на приват вклад, з метою зняти в понеділок всю суму.
Ну і звісно, співпрацюючи з цим банком вже багато років, очікувати чогось підлого, а у даній ситуації ще й абсурдного, довго не прийшлось. Знявши 500 тисяч, банк мені заявив — надавай документи походження коштів. Які вам документи потрібні? За 3 роки вони не були потрібні (для довідки рахунок організації, рахунок картки — все в приваті, тобто все видно і доступно для перегляду як на долоні, варто лишень зазирнути у свої талмуди)?
Далі продовжується боротьба з ледачими і категорично не професійними працівниками що 3700, що чату — це зайняло цілий день. Я отримував просто тупі відповіді про те саме, що нам потрібно довідка з місця роботи, де взялись ці гроші, бо ми діємо по закону. Погоджуюсь, є закон, і я повністю за те, що потрібно моніторити, але панове, у даній ситуації. Я маю довести, що це дійсно зарплатня і довідка, яку я все з цього ж банку надаю у їхньому сервісі довідок про ту ж зарплатню навіть для іншого банку підходить, а для самих — це не джерело походження коштів.
Німа сцена…
Пояснення — бо ці гроші були на приват вкладі. І що вони від цього стали лєвими? Вони не виходили навіть за стіни банку і були на рахунках які заведені на моє ім'я, не принесені з вулиці.
Звісно, довідка з місця роботи не проблема, але якби ж у ній була логічна і не абсурдна потреба. Окрім того, так, як я вибрав банк, що присутній тільки у Вінниці, мені прийшлось їхати автобусом 200 км, витратити при цьому 500 грн на дорогу і у висновку, не змогти зняти грошей, що законно зароблені.
Мої плани звісно були зірвані, настрій зіпсований і передбачуванні фінансові втрати і надалі через це радості не додавали.
Коли я приїхав пізно ввечері додому, після словесної боротьби протягом 6 годин у чаті, знайшлась все ж 1 адекватна людина, яка вникла у суть питання і мені сказала, що якщо ви дійсно кажете, що це зарплата, то ви просто можете написати від руки на аркуші А4 пояснення, що це дійсно так, ми його приймемо і це також зараховано, як джерело! Уявіть мою лють! Цю процедуру можна було зробити знаходячись у Вінниці і здійснити свої амбітні плани.
На слідуючий день я подав дану записку і проблема була вирішена за годину, але який вже був у тому смисл? Пояснення були слідуючі: ми просто трошки не всмоктали, не додивились, не додумались, але НАМ ЗАГАЛОМ ЧХАТИ на ваші не здійснені плани, на ваші збитки, давайте ми вам зробимо картку з фото безкоштовно.
Я вимагаю відшкодувати мені збитки на дорогу і компенсувати моральну шкоду у розмірі 2500 грн (це покриє і автобус і відсотки з непрацюючих грошей), натомість картку з моїм фото випустити вашому керуючому Герхарду Бйошу на згадку, звісно для нього безкоштовно!!!
Перепрошуємо за незручності, пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші колеги провели перевірку відносно даної ситуації та проведуть роботу з фахівцем. За результатом розгляду питання вам було надано зворотній зв'язок.
Коментарі (4)
Никакой защиты от мошеничества
И добавлю, что такая же ситуация произошла с моей невесткой.
Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть подати запит на оскарження даної операції за вашим зверненням. Оскарження проводиться за правилами встановленими платіжною системою. За результатом ми додатково повідомляємо клієнта.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (15)
Терминал
Деньги не выдал, но с баланса списал. Жду уже сутки. Мало того, что не дозвониться в гребаную поддержку, из-за их тупорылого бота, так и ещё ЖДИ 14 дней!
Какого мать его х*** я обязан ждать, пока ваши УВАЖАЕМЫЕ инкассаторы, удосужатся проверить баланс вашего недотерминала?
Всегда хвалил банк, но этот случай открыл мне глаза.
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Недобанк
Нам сумно від того, що ви вирішили закрити картку і оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
У Вас ще є рахунки в цьому банку? Біжіть від нього!
Минує день знову в відділення, знову кладу до 300000грн -знову звернення і так 5 днів поспіль-необхідну суму поклав ну думаю зараз нарешті куплю свої ОВГЗ:)) — сформував ордер на купівлю, через 6 годин дзвінок з банку ми не можемо провезти Вашу операцію більше ніж на 1млн грн:(((((!!! Чому питаю??? Ви дробили суми- задаю питання, а як можна було по іншому? ніхто не каже-документи підтверджуючи надано раз 10 за цей період і самостійно і з відділень- кажу поверніть кошти-відповідь не можемо без комісії!!! Так що люди тікайте з цього банку поскоріше, з любим питанням будете чекати днями і так відповіді Вам не дадуть! А сам відповідь знайшов перевів їх в гривню і перевів платіжкою на рахунок брокерської компанії з подальшою купівлею ОЗДП!!! А тепер питання до керівництва Приватбанку. яка в цьому логіка?- Ви не хочете самі заробити з цієї операції, а це комісія під 5000грн, мурдуєте людей-де логіка???
Сам я покидаю цей банк і з нового 2022 року там не буду обслуговуватись і ще буду «рекомендувати» знайомим і рідним бігти від нього подалі!!!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (4)
Помощь в возврате денег
Раді, що ваше питання успішно вирішене:)
Беремо і допомагаємо!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Обережно: Приватбанк доступний шахраям
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми завжди наполегливо просимо наших клієнтів бути пильними та при втраті чи крадіжці телефону — відразу повідомляти про це будь-яким з альтернативних способів в підтримку. Паролі та пін-коди від карток має знати лише клієнт. Цю інформацію не можна надавати третім особам.
Ми склали декілька простих правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (19)
Шахрайство
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Зі своєї сторони, ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток — необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
В отделение очередь, а менеджер свободен?
Риали?
Приносимо вибачення за можливі незручності. Фахівці відділення, які обслуговують юридичних осіб не надають консультацію щодо обслуговування фізичних осіб, і навпаки, так як це різні вектори банківського обслуговування.
Не варто забувати, що отримати консультацію ви можете без відвідування відділень, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата, або зателефонувавши по номеру 3700.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо вирішення ваших питань.
Коментарі (1)
Прекрасна робота працівника пБ
З повагою, Ольга. Фінансовий директор.
Вдячні вам за такі теплі слова. Юлія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Написати коментар
Отличное решение проблем.
На утро мне перезвонили из головного офиса, ещё раз уточнили суть проблемного перевода, попросили продублировать копии квитанций.
Через 2 ЧАСА!!! деньги вернулись на карту.
Через 30 мин. перезвонили из главного офиса и уточнили: Решена ли проблема?
Мой ответ был: Я очень благодарен за оперативность и внимание к клиенту.
Оказывается в ПБ есть ответственные сотрудники, которые по делу решают проблемы.
Кстати, пролистал отзывы других людей. Был удивлен. В моем конкретном случае все было хорошо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Коментарі (2)
Раздают кредиты недееспособным старикам.
Ради денег таким занимаетесь.
Наявність кредитного ліміту в жодному разі не зобов'язує клієнта до його використання. Клієнт може змінити ліміт в своєму Приват24, якщо виникають питання чи складнощі, наші колеги в підтримці завжди готові прийти на допомогу.
Коментарі (9)
на троечку
И вот понадобился мне кредит. Переложил все заботы по оформлению на других людей, а они по каким-то своим соображениям выбрали Приват. Ну О К.
Звонят мне из банка и говорят удивленным голосом «вы наверное очень давно были нашим клиентом, у нас нет о вас актуальных данных, не могли бы вы подойти в отделение и актуализировать данные». Зачем актуализировать то что было передано вместе с заявкой на кредит — фиг его знает. Ну ладно, это ж Приват, чего ещё ждать.
Иду в отделение, после небольшого ожидания попадаю к одному из сотрудников. Актуализация оказывается заполнением с нуля всей анкеты клиента или как оно там называется: опять сделаны копии паспорта и кода, опять сотрудник спрашивает у меня о месячном доходе хотя с заявкой были переданы декларации, опять уточняет профиль деятельности хотя свидетельство так же было в заявке. И тут ещё всплывает другая традиция Привата — отказ системы в которой хранятся данные клиентов и как результат невозможно сохранить мои данные. Ладно, то всё мелочи съевшие около двух часов моего времени. В итоге данные актуализированы, вроде всё ОК.
Смешной момент — пока я ждал что в Привате починится их система мне перезвонил ещё один представитель Привата и задал вопросы о кредите:
* действительно ли я хочу взять кредит
* на что я хочу взять кредит
* какую сумму я собираюсь внести
Погодите, а в заявке разве этого нет? Погодите, а вот тот сотрудник в отделении с которым я общался — он тогда для чего и зачем я вообще пошёл в то отделение? По телефону пообещали результат через пол часа, но конечно же никто через пол часа не перезвонил.
И вот примерно около пяти вечера перезванивает работник отделения и … он ещё во время заполнение анкеты как-то внезначай обронил что возможно потребуется оформление карты. И да, оказывается Приват не может открыт мне кредит если у меня нет их суперпупер универсальное карты.
Всё меняется, а желание Приватбанка впарить свои карты — вечно.
Я могу поверить что банк не доверяет посредникам и хочет убедиться что я действительно подаю заявку на кредит — и потому «вызывает» меня в отделение. Не понятно почему визит не сводится к простой верификации личности и надо заполнять всё что уже было в заявке.
Я могу поверить что написанная ещё Гороховским инструкция продолжает действовать и банк упёртно хочет впарить мне вместе с кредитом свою карты. Но на дворе 2021 год и Приват уже давно не лидер оторвавшийся от пелетона. Фигвам, товарищи. Тем более что и в 00-х как-то вот обходится без вашей чудесной карты.
Ми не стоїмо на місці та постійно працюємо, щоб клієнти отримували лише кращий сервіс. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, що допоможе нам краще розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Є-підтримка & Приват Банк
Щойно дзвонив оператору дізнатись чьому Приват Банк не перераховує 1000 від держави Україна, і почув відповідь, що маю чекати 10 РОБОЧИХ дніх, хоча в додатку вказано «10 днів». То завдяки «швидкості» ПБ, на жаль, не зможу скористатись перевагами, та, наприклад, купувати залізничні білети до НГ.
Інші банки перераховують данні кошти в лічені хвилини.
Маю робити висновки на майбутне -)
Так сталося що різні банки виплачують кошти у обраний ними спосіб. ПриватБанк виконує умови Постанови і чекає на фінансування з боку держави.
Зарахування коштів впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
Цей час потрібний на обробку заявки та отримання коштів від Мінекономіки через основний банк, який розподіляє кошти на всі інші рахунки будь-яких банків.
Коментарі (11)
арест пенсионного счёта.
я на инвалидности, из дома не выхожу, просто не ходячий. Ни в суд, ни к нотариусу не попасть. Дия извинилась что не поможет. Я также извиняюсь, что жалуюсь.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію, щодо заборгованості. Йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (5)
«Повага» Приват банка до кожного клієнта!
На початку Листопада 2021 приватний виконавць, маючи на меті власну наживу, наклав арешет своєю постановою на мої банківськи картки (не повідомляючи мене).
Приват банк теж мене не повідомляє, а повідомляє про арешт тільки тоді, коли на мій рахунок зашли кошти на банківську картку!
Півтора місяця я чекав ухвалу суду, щоб скасувати це беззаконня та щоб розблокувати банківську карту!!! Мені багатодітньму батьку заблокували незаконно на півтора місяці банківську картку з коштами, з халатності суду та з приватного виконавця який хотів як скоріше заробити собі грошей!
Але це не все: поки я очікував півтора місяці на ухвалу від суду, яка повинна видаватися за два-три дні, Приват банк своєю цинічностю пішов ще далі у мене за ці роки поступову накопилось 50 000 кредитних коштів від Приват банку, на які я як багатодітний батько міг купити щось в кредит на оплату частинами але Приват банк неділю назад обнулив мені безпідставно ці 50.000 гривен, які були в мене на картці.
Хочу подякувати Приват банку за співпрацю і закрити картку, щоб не працювати з цім банком ніколи.
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходжені постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. У разі незгоди з накладенням арешту необхідно звертатись до виконавця або оскаржувати арешт у встановленому законом порядку, адже банк не має змоги зняти обмеження з рахунків за власною ініціативою, не маючи відповідної постанови про зняття арешту.
Що ж до кредитних коштів, зазначимо, що згідно умов договору банк має змогу змінювати суму ліміту, який надається клієнту в користування. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому та збільшити ліміт.
Коментарі (6)
Супер ставлення до клієнтів
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці працюють над вирішенням питання та прикладають максимум зусиль, щоб пришвидшити його.
Коментарі (3)