Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
gorduj 27 грудня 2021, 16:39
У травні 2019 року оформив договір лізингу на автомобіль. За весь період жодного разу не порушив умови договору. Вчасно оплачував і достроково 11.12.2021 погасив всю суму і в додатку Приват 24 показано що договір закрито. Як може бути закритий договір якщо документів я не отримав.
За умовами договору Стаття 11. ПЕРЕХІД ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ПРЕДМЕТ ЛІЗИНГУ
11.1. В разі переходу права власності на Предмет лізингу від Лізингодавця до інших осіб, права та обов’язки Лізингодавця за цим
Договором переходять до нового власника Предмета лізингу.
11.2. Сторони дійшли до згоди про те, що на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня закінчення Строку лізингу передбаченого
Договором, при обов’язкових умовах сплати Лізингоодержувачем в повному обсязі Заборгованості, сплати можливих штрафних санкцій
та відшкодування витрат, збитків Лізингодавцю, та при обов’язковій відсутності відмови Лізингодавця від Договору (розірвання
Договору) відповідно до умов Договору та чинного законодавства, Лізингодавець зобов’язаний підписати Акт звірки взаєморозрахунків
та переходу права власності. Право власності на Предмет лізингу переходить від Лізингодавця до Лізингоодержувача в момент
підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печаткою Лізингодавця Акту звірки взаєморозрахунків та переходу
права власності, але не раніше ніж через один рік, починаючи з дати підписання Сторонами Акту.
Минуло 10 робочих днів, а документи на автомобіль для переофрмлення авто так і не сформовані. Дзвінки на 3700 те саме що «пальцем в небо» кожен оператор по різному відповідає на мої звернення. «вашу заявку зареєстровано — чекайте відповіді». Відповіді так і немає.
Це є порушенням умов договору і моїх прав на предмет договору — лізингу.
Оформлення договору займає до 60 хв, а закрити договір до 10 робочих днів не можуть.
Не рекомендую такі речі оформляти у Банку.
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 17:45
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Фахівці займаються вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
andreypopov85 27 грудня 2021, 9:40
Решил воспользоваться официальным сайтом Приватбанка для заказа карточек, чтобы изготовили и доставили курьером новую карточку для выплат, т.к. срок годности старой истек. Вот его адрес: https://carddesign.privatbank.ua/

Заплатил за карту 99 грн, обещали доставить в течение 2 недель.

В итоге спустя 5 недель — ни слуху, ни духу. Ни карты, ни денег не вернули.

Естественно студенты в колл-центре ничего не знают. Мычат и сами удивляются куда карта могла дется.

Мало того, на запрос об официальной заявке на расследование, # 38098 (этот номер сгенерировлаа система после успешной подачи заявки), котрую я подал с официального сайта — меня вообще добили. Оказывается такой заявки в системе не существует (со слов девочке калл центра).
Т. е. по факту завки «теряются» или по какой-то причине не сохраняются в системе.

Итого, на ресурсе для трекинга програсса изготовления карты https://carddesign.privatbank.ua/track

Все зависло на шаге 3) Отправлена (23.11.2021) 4) Ожидается 30.11.2021 Сегодня уже как бы 27.12.2021…

На данный момент карты нет и никто из колл центра не знает, где она застряла и почему.
Вот такой банк. с виду бардак и беспрделал внутри.
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 11:38
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Titaniya1 26 грудня 2021, 21:29
Переводила деньги на карту другого банка. Потребовали подтверждение по телефону горячей линии.
Оператор устроила допрос, заставляла озвучить все мои контактные данные, причину перевода денег в другой банк.
Ответив на все вопросы, кроме места работы при регистрации карты (потом, что это было давно), оператор просто заблокировала мой аккаунт и номер телефона, т.к. «данные не совпадают».
При этом переводы на карту «Привата» проводятся без всяких подтверждений.

Восстанавливать аккаунт отказываются!

Что это за сервис и отношение к клиентам?!
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 10:16
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів та робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу. При здійсненні ризикових операцій може знадобитись додаткове підтвердження, що дасть нам змогу впевнитись, що операцію проводить саме власник картки за своєю ініціативою, а не за вказівкою 3-іх осіб. Фахівець підтримки при підтвердженні платежу не має на меті створити незручності задаючи питання, дана процедура покликана ідентифікувати вас, як власника картки та запобігти можливому шахрайству. Наші колеги перевірять коректність наданої консультації та зв'яжуться з вами за результатом.
nyttor 26 грудня 2021, 18:17
Три роки поспіль користувався таким продуктом, як депозит безподатковий (для читачів поясню, що сюди можна було інвестувати гроші, що отримані виключно як цільові зарахування, тобто зарплатня). Банк справно приймав ці гроші щомісячно і інколи, при спробі випадковій поповнити депозит грішми, які були на карті у залишку миттєво кашляв і казав: «Сер, на карті у вас зарплатних тільки 5000 грн (наприклад), а інші 600 грн ні, тому ТІЛЬКИ 5000 ви можете поставити на депозит. Зрозуміло, отже, що механізм розпізнавання грошей був налагоджений чітко.
Даний продукт у грудні цього року був закритий, вся сума і відсотки впали на картку, з якої відповідно і проводились поповнення. Це була субота, щоб ці гроші не валялись просто, доки я їх зніму і занесу до іншого банку, я їх тимчасово на два дні закинув на приват вклад, з метою зняти в понеділок всю суму.
Ну і звісно, співпрацюючи з цим банком вже багато років, очікувати чогось підлого, а у даній ситуації ще й абсурдного, довго не прийшлось. Знявши 500 тисяч, банк мені заявив — надавай документи походження коштів. Які вам документи потрібні? За 3 роки вони не були потрібні (для довідки рахунок організації, рахунок картки — все в приваті, тобто все видно і доступно для перегляду як на долоні, варто лишень зазирнути у свої талмуди)?
Далі продовжується боротьба з ледачими і категорично не професійними працівниками що 3700, що чату — це зайняло цілий день. Я отримував просто тупі відповіді про те саме, що нам потрібно довідка з місця роботи, де взялись ці гроші, бо ми діємо по закону. Погоджуюсь, є закон, і я повністю за те, що потрібно моніторити, але панове, у даній ситуації. Я маю довести, що це дійсно зарплатня і довідка, яку я все з цього ж банку надаю у їхньому сервісі довідок про ту ж зарплатню навіть для іншого банку підходить, а для самих — це не джерело походження коштів.
Німа сцена…
Пояснення — бо ці гроші були на приват вкладі. І що вони від цього стали лєвими? Вони не виходили навіть за стіни банку і були на рахунках які заведені на моє ім'я, не принесені з вулиці.
Звісно, довідка з місця роботи не проблема, але якби ж у ній була логічна і не абсурдна потреба. Окрім того, так, як я вибрав банк, що присутній тільки у Вінниці, мені прийшлось їхати автобусом 200 км, витратити при цьому 500 грн на дорогу і у висновку, не змогти зняти грошей, що законно зароблені.
Мої плани звісно були зірвані, настрій зіпсований і передбачуванні фінансові втрати і надалі через це радості не додавали.
Коли я приїхав пізно ввечері додому, після словесної боротьби протягом 6 годин у чаті, знайшлась все ж 1 адекватна людина, яка вникла у суть питання і мені сказала, що якщо ви дійсно кажете, що це зарплата, то ви просто можете написати від руки на аркуші А4 пояснення, що це дійсно так, ми його приймемо і це також зараховано, як джерело! Уявіть мою лють! Цю процедуру можна було зробити знаходячись у Вінниці і здійснити свої амбітні плани.
На слідуючий день я подав дану записку і проблема була вирішена за годину, але який вже був у тому смисл? Пояснення були слідуючі: ми просто трошки не всмоктали, не додивились, не додумались, але НАМ ЗАГАЛОМ ЧХАТИ на ваші не здійснені плани, на ваші збитки, давайте ми вам зробимо картку з фото безкоштовно.
Я вимагаю відшкодувати мені збитки на дорогу і компенсувати моральну шкоду у розмірі 2500 грн (це покриє і автобус і відсотки з непрацюючих грошей), натомість картку з моїм фото випустити вашому керуючому Герхарду Бйошу на згадку, звісно для нього безкоштовно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 10:02
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності, пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші колеги провели перевірку відносно даної ситуації та проведуть роботу з фахівцем. За результатом розгляду питання вам було надано зворотній зв'язок.
AlonaDam 25 грудня 2021, 19:22
Являюсь клиентом ПриватБанка больше 10 лет. На этом сроке наше доверие и значилось. На моей карте установлен интернет лимит. За эти 10 лет, он всегда останавливав любые мошеннические действия, до сегодняшнего дня. Сегодня, приходит мне сообщение, что с моей карты списано около 3770 грн, никаких покупок я не совершала. Сразу же пишу в Приват Чат, на что мне менеджер отвечает, что интернет лимит не работает если на каком-то из сайтов я ввела данные карты, это автоматически считается подтверждение мною транзакции. Что значит автоматически? С каких пор, приват банк, решил автоматически подтверждать транзакцию которою осуществляет мошенник? С каких пор Приват Банк открыл все двери для мошенников, убрав функцию интернет лимит, убрав смс подтверждения, убрав звонок подтверждение и автоматически подтверждает их транзакции? Возможно ПриватБанк начал сотрудничать с мошенниками? Какая тогда у Вас осталась система безопасности? Получается, что клиент теперь на свой страх и риск делает покупки в интернете, так как при оплате картой нужно вводить данные карты.
И добавлю, что такая же ситуация произошла с моей невесткой.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2021, 8:55
Доброго ранку!
Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть подати запит на оскарження даної операції за вашим зверненням. Оскарження проводиться за правилами встановленими платіжною системою. За результатом ми додатково повідомляємо клієнта.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
plate214 25 грудня 2021, 15:53
Столкнулся с проблемой, пытался снять деньги в терминале привата.
Деньги не выдал, но с баланса списал. Жду уже сутки. Мало того, что не дозвониться в гребаную поддержку, из-за их тупорылого бота, так и ещё ЖДИ 14 дней!
Какого мать его х*** я обязан ждать, пока ваши УВАЖАЕМЫЕ инкассаторы, удосужатся проверить баланс вашего недотерминала?

Всегда хвалил банк, но этот случай открыл мне глаза.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 16:46
Вітаємо!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Den36 25 грудня 2021, 15:34
Давным давно закрыл себе кредитный лимит на карте приват банка.решил его опять открыть, просто чтобы был удобно иногда перехватиться.кредитная история читая, отношусь серьезно к финансам, так они мне его не дают.притом в моно банке мне его только увеличивают. Уже 90000.культурных слов у меня нет на счёт этого недобанка, закрыл карту и в жизни не открою больше.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 16:32
Добрий день!
Нам сумно від того, що ви вирішили закрити картку і оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
romlain 25 грудня 2021, 15:33
Є клієнтом банку більше 20 років, точніше вже напевно був! Вирішив на свою голову купити ОВГЗ в доларі через цей «дурдомний» банк, перед цим зателефонувавши підтвердили можливість такої операції співробітники відділу. А далі почалося, приніс готівку покласти на картку через касу-плати комісію!!! -дурість!!! Починаю висіти на терміналі, впираюсь в еквівалент 300000грн більше не дає покласти- фін.мон зверніться в відділення! Звертаюся, надаю декларації за минулі року з 3 кратним перевищенням рівнем доходів-чекайте Ваше звернення сформованно.
Минує день знову в відділення, знову кладу до 300000грн -знову звернення і так 5 днів поспіль-необхідну суму поклав ну думаю зараз нарешті куплю свої ОВГЗ:)) — сформував ордер на купівлю, через 6 годин дзвінок з банку ми не можемо провезти Вашу операцію більше ніж на 1млн грн:(((((!!! Чому питаю??? Ви дробили суми- задаю питання, а як можна було по іншому? ніхто не каже-документи підтверджуючи надано раз 10 за цей період і самостійно і з відділень- кажу поверніть кошти-відповідь не можемо без комісії!!! Так що люди тікайте з цього банку поскоріше, з любим питанням будете чекати днями і так відповіді Вам не дадуть! А сам відповідь знайшов перевів їх в гривню і перевів платіжкою на рахунок брокерської компанії з подальшою купівлею ОЗДП!!! А тепер питання до керівництва Приватбанку. яка в цьому логіка?- Ви не хочете самі заробити з цієї операції, а це комісія під 5000грн, мурдуєте людей-де логіка???
Сам я покидаю цей банк і з нового 2022 року там не буду обслуговуватись і ще буду «рекомендувати» знайомим і рідним бігти від нього подалі!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 16:16
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NatalyaBoiko93 25 грудня 2021, 10:12
После моего обращения о мошенничестве, в течении суток вернули деньги мне на карту, спасибо большое сотрудникам банка за работу, и оператору за приятное общение))
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 10:37
Добрий день!
Раді, що ваше питання успішно вирішене:)
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 грудня 2021, 16:22
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 27.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Mariya1967 25 грудня 2021, 8:01
22 грудня у м. Херсоні у маршрутці в мене викрали телефон. Я зразу звернулася в поліцію із заявою, заяву взяли, але сказали, що шукати його не будуть. Поки я була в поліції шахраї через Приват24 буквально за допомогою одного дзвінка зняли всі мої кошти. Коли я користувалася Приват24 з мене вимагали пароль, пінкод. Я думала що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки Привату так і не змогла пояснити мені як це сталося. Зате пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям доведеться мені. Я вже не кажу про свої кошти, які я довірила цьому «банку». Як ви думаєте — це справедливо?
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 10:35
Добрий день!
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми завжди наполегливо просимо наших клієнтів бути пильними та при втраті чи крадіжці телефону — відразу повідомляти про це будь-яким з альтернативних способів в підтримку. Паролі та пін-коди від карток має знати лише клієнт. Цю інформацію не можна надавати третім особам.
Ми склали декілька простих правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Deman123 24 грудня 2021, 20:46
В мене викрали кредитну картку Приватбанку і телефон з додатком Приват24, шахраї взломали вхід в в приват 24, заволодівши моїми особистими коштами на суму 29090 гривень на картці для виплат.Потім змінили кредитний ліміт на моїй картці універсальна з 4000 тисяч гривень до 50000 тисяч і все зняли ,і плюс до цього оформили на мене по картці універсальна оплату частинами на суму 26480 гривень.Я написав заяву у Голосіївське відділення національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону і кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію Приватбанку, ніяких повідомлень не отримував, крім тих що я повинен виплачувати кредит Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 10:07
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Зі своєї сторони, ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток — необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
AlexeyLy 24 грудня 2021, 15:42
Ну так бывает, когда вся очередь к менеджеру по физлицам, а менеджер по юрлицам свободна, но никого из физиков не принимает.
Риали?
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 16:33
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Фахівці відділення, які обслуговують юридичних осіб не надають консультацію щодо обслуговування фізичних осіб, і навпаки, так як це різні вектори банківського обслуговування.
Не варто забувати, що отримати консультацію ви можете без відвідування відділень, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата, або зателефонувавши по номеру 3700.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо вирішення ваших питань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olgapi999999 24 грудня 2021, 13:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 46-А
Доброго дня. Ми, Центр позашкільної освіти співпрацюємо з ПБ вже декілька років. Імідж будь — якої компанії створюється завдяки роботі конкретних людей. Для нас прикладом професійності та компетентності ПБ є працівник банку -Юлія Онуфрієва, яка працює на даний момент у флагманському відділенні на Хрещатику. Юлія не одноразово допомагала нам своїми професійними порадами та діями. Вона завжди з ставить для себе мети вирішити проблему клієнта та надати компетентну консультацію та досягти результату. Юлія — взірець продуктивності та результативності. Побільше б таких професіоналів у кожній сфері життя. Дякуємо, Юліє за співпрацю!!!
З повагою, Ольга. Фінансовий директор.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 14:24
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Юлія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Ekoservise 23 грудня 2021, 22:45
Обратился на 3700 и в отделение банка по вопросу допущеной мною ошибки при проведении платежа. Специалист отделения составил и отправил на головной офис мою заявку.
На утро мне перезвонили из головного офиса, ещё раз уточнили суть проблемного перевода, попросили продублировать копии квитанций.
Через 2 ЧАСА!!! деньги вернулись на карту.
Через 30 мин. перезвонили из главного офиса и уточнили: Решена ли проблема?
Мой ответ был: Я очень благодарен за оперативность и внимание к клиенту.
Оказывается в ПБ есть ответственные сотрудники, которые по делу решают проблемы.
Кстати, пролистал отзывы других людей. Был удивлен. В моем конкретном случае все было хорошо.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 9:12
Добрий ранок!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Figaroo 23 грудня 2021, 18:49
Сегодня 23,12,2021 моей недееспособной матери выдали кредитную карту надеясь что старушка наберет кредитов побольше. Нет у вас ни совести, ни чести! Раздаете кредиты слабоумным старикам которые не в состоянии их осилить!
Ради денег таким занимаетесь.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 19:32
Добрий вечір!
Наявність кредитного ліміту в жодному разі не зобов'язує клієнта до його використання. Клієнт може змінити ліміт в своєму Приват24, якщо виникають питання чи складнощі, наші колеги в підтримці завжди готові прийти на допомогу.
Три літри 23 грудня 2021, 17:58
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 250
Думаю врядли кто будет оспаривать что Приват любит втюхивать клиентам ненужные им карты. Хотя не люблю я их не только за это: имею дооолгую историю отношений с Приватом и как результат держусь от банка подальше. Что не мешает банку периодически названивать мне с предложением открыть у них карту.

И вот понадобился мне кредит. Переложил все заботы по оформлению на других людей, а они по каким-то своим соображениям выбрали Приват. Ну О К.

Звонят мне из банка и говорят удивленным голосом «вы наверное очень давно были нашим клиентом, у нас нет о вас актуальных данных, не могли бы вы подойти в отделение и актуализировать данные». Зачем актуализировать то что было передано вместе с заявкой на кредит — фиг его знает. Ну ладно, это ж Приват, чего ещё ждать.

Иду в отделение, после небольшого ожидания попадаю к одному из сотрудников. Актуализация оказывается заполнением с нуля всей анкеты клиента или как оно там называется: опять сделаны копии паспорта и кода, опять сотрудник спрашивает у меня о месячном доходе хотя с заявкой были переданы декларации, опять уточняет профиль деятельности хотя свидетельство так же было в заявке. И тут ещё всплывает другая традиция Привата — отказ системы в которой хранятся данные клиентов и как результат невозможно сохранить мои данные. Ладно, то всё мелочи съевшие около двух часов моего времени. В итоге данные актуализированы, вроде всё ОК.

Смешной момент — пока я ждал что в Привате починится их система мне перезвонил ещё один представитель Привата и задал вопросы о кредите:
* действительно ли я хочу взять кредит
* на что я хочу взять кредит
* какую сумму я собираюсь внести
Погодите, а в заявке разве этого нет? Погодите, а вот тот сотрудник в отделении с которым я общался — он тогда для чего и зачем я вообще пошёл в то отделение? По телефону пообещали результат через пол часа, но конечно же никто через пол часа не перезвонил.

И вот примерно около пяти вечера перезванивает работник отделения и … он ещё во время заполнение анкеты как-то внезначай обронил что возможно потребуется оформление карты. И да, оказывается Приват не может открыт мне кредит если у меня нет их суперпупер универсальное карты.

Всё меняется, а желание Приватбанка впарить свои карты — вечно.

Я могу поверить что банк не доверяет посредникам и хочет убедиться что я действительно подаю заявку на кредит — и потому «вызывает» меня в отделение. Не понятно почему визит не сводится к простой верификации личности и надо заполнять всё что уже было в заявке.

Я могу поверить что написанная ещё Гороховским инструкция продолжает действовать и банк упёртно хочет впарить мне вместе с кредитом свою карты. Но на дворе 2021 год и Приват уже давно не лидер оторвавшийся от пелетона. Фигвам, товарищи. Тем более что и в 00-х как-то вот обходится без вашей чудесной карты.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 18:34
Добрий вечір!
Ми не стоїмо на місці та постійно працюємо, щоб клієнти отримували лише кращий сервіс. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, що допоможе нам краще розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Fedor7777777 23 грудня 2021, 16:31
Доброго дня.
Щойно дзвонив оператору дізнатись чьому Приват Банк не перераховує 1000 від держави Україна, і почув відповідь, що маю чекати 10 РОБОЧИХ дніх, хоча в додатку вказано «10 днів». То завдяки «швидкості» ПБ, на жаль, не зможу скористатись перевагами, та, наприклад, купувати залізничні білети до НГ.
Інші банки перераховують данні кошти в лічені хвилини.
Маю робити висновки на майбутне -)
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 17:19
Добрий день!
Так сталося що різні банки виплачують кошти у обраний ними спосіб. ПриватБанк виконує умови Постанови і чекає на фінансування з боку держави.
Зарахування коштів впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
Цей час потрібний на обробку заявки та отримання коштів від Мінекономіки через основний банк, який розподіляє кошти на всі інші рахунки будь-яких банків.
babayan 23 грудня 2021, 14:36
по якобы долгу с 2012 года, решению суда которое я в глаза не видел от 2018 года, мне на днях арестовали пенсионный счёт в авале (я знаю эту норму закона). Первоначально Приват выставил иск в 220−25 тыс.грн. Гос. исполнитель дважды отклонял иск за неимением информации о происхождении и сумме. В дальнейшем в хамской форме смелянское отделение Привата потребовало 50 тыс.грн. Теперь сменился исполнитель, наложен арест минус 16 тыс.грн. на мою пенсию 2,3 тыс. Списаны даже 300 грн. что были на карте. Глава исполнительной службы сказал что обязан, хотя счёт «защищённый». Пенсионный фонд знает о ситуации, мол я не первый, это проблема в законодательстве, надо переходить на получение пенсии через почту.
я на инвалидности, из дома не выхожу, просто не ходячий. Ни в суд, ни к нотариусу не попасть. Дия извинилась что не поможет. Я также извиняюсь, что жалуюсь.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 14:58
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію, щодо заборгованості. Йдемо в приватні повідомлення.
Pave 23 грудня 2021, 13:59
Сім років, а може більше користуюсь карточкою Приват банка але в цьому році на початку листопада 2021року стався для мене неприємний випадок з Приват банком, який довів, що своїх клієнтів він не цінує і вони йому просто не потрібні.
На початку Листопада 2021 приватний виконавць, маючи на меті власну наживу, наклав арешет своєю постановою на мої банківськи картки (не повідомляючи мене).
Приват банк теж мене не повідомляє, а повідомляє про арешт тільки тоді, коли на мій рахунок зашли кошти на банківську картку!
Півтора місяця я чекав ухвалу суду, щоб скасувати це беззаконня та щоб розблокувати банківську карту!!! Мені багатодітньму батьку заблокували незаконно на півтора місяці банківську картку з коштами, з халатності суду та з приватного виконавця який хотів як скоріше заробити собі грошей!
Але це не все: поки я очікував півтора місяці на ухвалу від суду, яка повинна видаватися за два-три дні, Приват банк своєю цинічностю пішов ще далі у мене за ці роки поступову накопилось 50 000 кредитних коштів від Приват банку, на які я як багатодітний батько міг купити щось в кредит на оплату частинами але Приват банк неділю назад обнулив мені безпідставно ці 50.000 гривен, які були в мене на картці.
Хочу подякувати Приват банку за співпрацю і закрити картку, щоб не працювати з цім банком ніколи.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 14:54
Добрий день!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходжені постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. У разі незгоди з накладенням арешту необхідно звертатись до виконавця або оскаржувати арешт у встановленому законом порядку, адже банк не має змоги зняти обмеження з рахунків за власною ініціативою, не маючи відповідної постанови про зняття арешту.
Що ж до кредитних коштів, зазначимо, що згідно умов договору банк має змогу змінювати суму ліміту, який надається клієнту в користування. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому та збільшити ліміт.
MorozUA 23 грудня 2021, 13:06
Супер *** банк із совковим світоглядом. По своїй вині зняли в мене кошти з рахунку і годують обіцянками, що скоро повернуть. Таким компаніям не місце на ринку.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 17:46
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці працюють над вирішенням питання та прикладають максимум зусиль, щоб пришвидшити його.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝