Банкомат не выдал деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Где-то между 13 и 14 часами я хотел снять 2 тысячи гривен. Банкомат пожжужал, но железная шторка не открылась. Банкомат написал, что произошла ошибка, и прекратил выдачу денег (было написано, что банкомат не выдает наличку). Я проверил счет. К моей досаде, деньги снялись! Я позвал охранника, чтобы он зафиксировал, что шторка не открылась. Позвонил в приват, и всё, что они сказали «звоните в свой банк, мы тут ни при чем».
Прошло почти 3 недели. Приват, как я понял, не предпринял никаких действий!
Почему не была зафиксирована поломка и не проведена инкассация?
Сейчас на рассмотрении обращение в платежную систему мастеркард.
Ви проводили зняття коштів з картки іншого банку.
В цьому разі дії повинні проводитись з боку банку, що випустив картку, а саме запит від вашого банку.
Якщо мав місце збій, то ваш банк повинен формувати претензію згідно правил міжднародних платіжних систем.
При отриманні даної заявки ми зі свого боку перевіримо ситуацію та надамо відповідь, яка регламентована правилами.