Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мошенничество с участием банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MargaritaSA 29 липня 2020, 20:14
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
Сегодня в 9:45 на телефон моей мамы поступил звонок якобы о снятиии денег с ее кредитной карты. Зайдя в Приват24 никаких действий она не заметила. Но при постоянном психологическом насилии со стороны звонящего таки перевела деньги сначала с кредитной карты на свою карту для выплат, а потом на счет мошенников в другом банке. Решающим было то, что номер мошенников, указанный при звонке совпадает с официальным номером Приватбанка, что подтвердили сотрудники банка. Сейчас почти всегда при попытках дозвониться на 3700 сообщают о том, что перезвонят в течении 3 минут и звонят уже с многочисленных мобильных номеров. Получается все такие звонки тоже нельзя принимать, т.к. любой из них может быть поддельным? Также мошенники знали, когда мама звонила на 3700 и заходила в Приват24, хотя никаких своих данных она не передавала третьим лицам. Т.к. номер ее мобильного контрактный, то переоформить его на себя они не могли, значит единственный источник информации сам Приватбанк. Заявление в полицию написано, но конечно надежды мало. Как прокомментирует служба безопасности Приватбанка, что мошенники знали обо всех действиях моей мамы, хотя своих данных она никому не передавал?? На горячей линии отказались как-либо комментировать причастность Приватбанка и возможности компенсации, если к этому причастны сотрудники банка.
Хотелось бы сказать спасибо сотрудникам отделения по адресу г.Киев, ул. Героев-Сталинграда, 12г которые действительно пытались помочь в решении проблеме, в отличии от сотрудников колл-центра.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 10:06
Добрий день!
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. В такому випадку, рекомендовано не надавати персональну інформацію та не робити те, що кажуть шахраї, а звернутись в підтримку банку за контактами, що вказано на офіційному сайті та повідомити про ситуацію, щоб в разі необхідності заблокувати картки(також ви можете за лічені секунди самостійно заблокувати картки в Приват24).
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників (https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707) Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Нам щиро шкода, що ваша мама стикнулася з такою неприємною ситуацією.
Зі свого боку ми готові надати підтримку в розслідуванні та всю необхідну інформацію правоохоронним органам, при отриманні запиту, що оформлений згідно діючого законодавства України.

Коментарі - 2

+
0
Sasha33
Sasha33
29 липня 2020, 22:01
#
Getcontact в поміч
+
+13
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
30 липня 2020, 20:00
#
К сожалению, мошенничество легче предупредить, чем потом доказать и наказать виновных. Если действия или бездействие клиента привели к потери личных или кредитных средств, то ответственность лежит на клиенте. Если клиент не совершал каких-либо действий, а при несанкционированном переводе средств безотлагательно сообщил об этом в банк и в полицию, то ответственность лежит на банке. Из описанного в отзыве можно сделать вывод, что речь идет о первом варианте - клиент самостоятельно перевел средства мошенникам. Печально... :(
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку