Мошенничество с участием банка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +13
- Станислав Косовцов
- 30 липня 2020, 20:00
- #
К сожалению, мошенничество легче предупредить, чем потом доказать и наказать виновных. Если действия или бездействие клиента привели к потери личных или кредитных средств, то ответственность лежит на клиенте. Если клиент не совершал каких-либо действий, а при несанкционированном переводе средств безотлагательно сообщил об этом в банк и в полицию, то ответственность лежит на банке. Из описанного в отзыве можно сделать вывод, что речь идет о первом варианте - клиент самостоятельно перевел средства мошенникам. Печально... :(
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Хотелось бы сказать спасибо сотрудникам отделения по адресу г.Киев, ул. Героев-Сталинграда, 12г которые действительно пытались помочь в решении проблеме, в отличии от сотрудников колл-центра.
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. В такому випадку, рекомендовано не надавати персональну інформацію та не робити те, що кажуть шахраї, а звернутись в підтримку банку за контактами, що вказано на офіційному сайті та повідомити про ситуацію, щоб в разі необхідності заблокувати картки(також ви можете за лічені секунди самостійно заблокувати картки в Приват24).
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників (https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707) Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Нам щиро шкода, що ваша мама стикнулася з такою неприємною ситуацією.
Зі свого боку ми готові надати підтримку в розслідуванні та всю необхідну інформацію правоохоронним органам, при отриманні запиту, що оформлений згідно діючого законодавства України.