Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
igorzyden 16 листопада 2021, 17:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 164
Сегодня утром зашел в отделение на Антоновича, 164 в Киеве.

Мне нужно было переоформить новые карты «Универсальная» и «Для выплат», т.к. у старых истекает срок.
Оформление произошло довольно оперативно и казалось к банку вопросов быть не может, т.к. вроде он сделал именно то, что мне и требовалось. Пока я не решил через банкомат сменить ПИН-код.

Оказалось, мне помимо выдачи карты «Универсальная» всунули кредитный лимит. При чем, всунули, не спрашивая у меня нужен ли мне он и видимо не проверив предыдущую карту «Универсальная», где увидели бы, что я не устанавливаю себе кредитные лимиты.

Зайдя в настройки, чтобы обнулить этот лимит, мне сообщили, что заявка принята и уведомление придет смской через несколько дней. Сначала я думал, что формулировка «через несколько дней» — это простая формальность и обнуление лимита сделают в ближайшее время.

Однако, к вечеру этого же дня вижу, что кредитный лимит по прежнему на том же уровне.

Получается, что в банке всовывают кредитный лимит сразу и не спрашивают, а если клиент сам хочет отказаться — уже почему-то нужно ждать несколько дней.
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 18:25
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Innabondalisa 16 листопада 2021, 13:10
Відділення за адресою: Полтава, вул. Зіньківська, 4
ПриватБанк вираховує відсотки з аліментів на дитину, аліменти нараховує військова частина, це НЕ комерційна установа і не приватна фірма, відсотки не мають брати.
Військова частина в призначенні платежу вказує, що це аліменти і всі інші дані.
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 15:32
Добрий день!
Банк не обирає тип коштів при зарахуванні і не може його змінювати, тому, якщо відправник не зробив спеціальну позначку, що це цільове зарахування, комісія буде стягнута згідно тарифів картки, як за нецільове безготівкове поповнення рахунку, як і було у вашому випадку. В призначенні платежу вказується інформація для відображення отримувачу, вона ніяк не впливає на умови зарахування грошей на картку. Щоб комісія не була утримана, організація відправник має відправляти кошти, як цільові, а не звичайне безготівкове поповнення.
StiksAk 16 листопада 2021, 11:12
Відділення за адресою: Одеса, вул. М'ясоєдовська,1
Случайно узнали что на счет наложили арест, в отделениях разводят руками, говорят что ничего не видят, советуются обратится к исполнителю. начали обзванивать исполнителей проверили в Дія, нигде нет открытых производств. Как так??? куда обращаться? столько нервов вытрепали что слово Приват банк уже воспринимается как ругательство
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 11:58
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
При надходженні до банку постанови про накладення арешту здійснюється блокування карток, як того вимагає чинне законодавство.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Tutmos90 16 листопада 2021, 10:47
Хочу висловити подяку Приватбанку за спільну акцію з Епіцентром та Візою.

Акція не продумана та непротестована. Після покупок в епіцентрі мною, та дружиною в обох кешбек не виплаченний коштами, а лише зарахований. У банку говорять, що їм дуже шкода, стурбовані та реєструють звернення на виплату кешбеку.

Таке враження, що після кожної покупки в епіцентрі необхідно звертатися у Приват для виплати кешбеку в ручному режимі.

Ще вражають відгуки інших людей, коли вони реєструвалися 2 листопада, робили покупки, а банк стверджує, що вони зареєстровані лише 4 листопада.
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 11:15
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Питання вже в роботі у профільних фахівців. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами за результатом.
Проблема вирішена
Viktoria2204 15 листопада 2021, 20:47
7.11.2021 в 13:01 з моєї зарплатної картки було знято, а потім повернуто 1$ сервісом Google Huga Do. Через хвилину трансакція повторилася — було знято, а потім повернуто 1$. В 15:28 цей же сервіс починає знімати по 1$ (26,12грв) кожну хвилину. Так було знято 702 грв. Тобто з картки рівними інтервалами 26 разів було знято кошти і це не видалося підозрілим!
В цей же день 7.11.2021 в 23:58 сервіс Google Garena починає так само по 1$ (26.12 грв) знімати з інтервалом 30 сек. Всього було 875 (!!!) знімань на загальну суму 22 855 грв! За весь цей час банку нічого підозрілим не видалося, жодного смс, жодного дзвінка! Я отримала смс про підозрілі дії тільки 9.11.2021 в 13 годин! В цей же день я звернулася у відділення банку. Були зроблені роздруківки із зняттями коштів і відправлені у службу безпеки банку. Менеджер обіцяла, що зі мною зв«яжуться. Але станом на 15.11.2021 рік ніхто із представників Приватбанку зі мною не зв»язався.
Банківська картка весь цей час була зі мною. Жодного разу я не розраховувалася нею в інтернеті, для цього маю віртуальну картку. Нікому пін-код не передавала.
Коли мені будуть повернені мої кошти, які я втратила через непрофесійність Приватбанку?
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 9:21
Доброго ранку!
Наші фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться з вами за її результатом.
OleksandrConsul 15 листопада 2021, 19:50
Будучи о довготривалому відрядженні за кордоном, проводив по декілька місяців у різних країнах, отримуючи місцеві номери телефонів. Це значно ускладнювало мої розрахунки по картці, бо деякі закордонні оператори не дозволяють отримувати смс з короткого номеру ПБ. Таким чином, кожний переказ з карти був у зоні ризику, бо смс «підтвердження» могло і не надійти.

За останні 4 місяці звертався до служби підтримки біля 20 разів і лише в одному випадку проблема не могла бути вирішена «на місці» онлайн. За своїм фахом приймав участь у розробці технологічних рішень для 7 банків в т. ч. за кордоном, тож знаю, яка б не була технологія, «людьский» фактор є найголовнішим у вирішенні проблем клієнта. Варто пам’ятати, що на «тому» банківському кінці також сидять люди, тож сподіваючись на їх професіоналізм, ми, як мінімум, маємо бути ввічливими.

Хочу подякувати службі підтримки ПБ та, зокрема, Вадиму (і його 3 години сьогодні) за розуміння індивідуальної ситуації клієнта та допомогу у вирішенні питань.
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 20:25
Раді, що ви оцінили роботу підтримки настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Проблема вирішена
Alesya1234 15 листопада 2021, 10:17
11.11 осуществляла пополнение карты другого банка через терминал самообслуживания в городе Киев, внесла деньги, терминал выдал тех ошибку и сказал обратиться на номер горячей линии для их возврата. Как оказалось в тот день деньги можно вернуть только на карту примат банка или на номер телефона, с горем пополам согласилась на возрат на номер телефона. Сказали что деньги вернут в течении дня. К сожалению деньги не верн3ли, после чего последовал следующий звонок в приват, сказали ожидать инкассация и деньги вернут в течении 3 дней. Сегодня понедельник 4 день, денег все так же нету. Звоню в банк, оказывается мне ОТМЕНИЛИ вывод средств на мобильный телефон и сказали что могут вернуть деньги только на карту примат банка. Карту открывать я с новорождённым ребенком шатаясь по отделениям или принимая больных ковидом курьеров я не буду и не хочу. Да и почему не хочу открывать карту в привате это уже мое личное дело. Вот так украл банк детские деньги вправая всем свои *** карты.
Надеюсь не подавятся!
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:58
Приносимо свої вибачення за незручності. Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику.
Щоб більш детально перевірити, чому не змогли повернути кошти на мобільний, написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 14 листопада 2021, 12:52
Владелец данной карты получил деньги переводом на карту, услугу не предоставил.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2021, 15:12
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Oleha1 14 листопада 2021, 12:47
Для выполнения простейшей операции смены пароля Приват 24 тебе нужен ПИН от карты банка. Или доступ в мобильное приложение. Не дай Бог, конечно, ты забыл свой ПИН, а это *** приложение само обновилось, и теперь вы не можете войти в приложение по отпечатку. Восстановить пароль по электронной почте нельзя. Тогда придётся звонить в 3700, чтобы поменять пароль. Причём пароль к карте вам без проблем отправят в СМС, в отличие от пароля к Приват 24, что уже вызывает вопросы.

Ну да ладно. Поменял пароль на карте, пытаюсь поменять пароль для Приват 24. Всё хорошо, сайт просит придумать новый пароль. Придумываю, подтверждаю, радуюсь что наконец-то получил доступ. Но и тут Приват решил меня обломать, ведь только теперь после того, как я потратил время на всю эту ерунду со сменой ПИНа и придумыванием нового пароля, он мне пишет: «На этой карте недавно меняли ПИН, так что сходите сделайте какую-нибудь операцию по этой карте».

P. S. этот отзыв нельзя отправить банку напрямую, потому что видите ли, у них ограничение на отзывы в 300 символов на сайте =) ПриватБанк, обратите пожалуйста внимание, что все матерные слова, возникающие в голове и на языке при сотрудничестве с вами в качестве клиента, не влезают в эти 300 символов. Вы теряете в качестве отзывов. Нужно срочно исправлять.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2021, 15:06
Добрий день!
Вибачте, якщо процедура зміни пароля входу в особистий кабінет спричинила вам незручності. Безпека клієнтів — найважливіший пріоритет банку.
Якщо ви забули пін-код від картки — достатньо надіслати SMS на номер 10060 з текстом «PIN + XXXX», де хххх — 4 останні цифри картки; вартість смс — згідно з тарифами мобільного оператора, яким ви користуєтеся. У відповідному СМС ви отримаєте новий пін-код. Також, для вирішення даного питання, ви можете скористатися банкоматом, терміналом самообслуговування, або ж звернутися до найближчого відділення.
Сподіваємося на ваше розуміння в необхідності проведення даної процедури належним чином.
З повагою, ПриватБанк.
ogleskova 13 листопада 2021, 23:22
Користуюся послугами банку вже багато років. Більше п’ятнадцяти! Дуже й дуже задоволена його роботою!
Маю там пенсійну картку. Згодом мені видали й кредитну. За що дуже вдячна банку. Вчасно мені видали її! Я, до речі, відмовилася від частини суми. Переполовинила, так би мовити. Бо була більша за мою тодішню пенсію.
На жаль, доводиться залазити й на той кредит. Борг, правда, погашаю вчасно.
Комунальні платежі, поповнення сум на мобільнику — ніяких проблем! Якісь замовлення чи покупки, перерахування коштів — все, сидячи вдома на стільці за комп’ютером!
Коротше, раджу всім банк «Приват»!
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2021, 10:34
Добрий день!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Dimon Nort 13 листопада 2021, 18:42
Здравствуйте. Случилась очень неприятная ситуация. У моей мамы есть две карты, одна кредитная, а вторая пенсионная. На кредитке есть долг, это для справки. Сегодня я сделал 5 переводов по 4999 грн на пенсионную карту своей мамы. Общая сумма 24995 грн и ни одного перевода не было получено. Терминал выдал с надписью «Оплата задолженности», я это увидел уже когда начал разбираться где деньги. С Привет Банком связывался и я и моя мама, но внятного разъяснение мы не услышали. Они только сказали ждите 3 дня и деньги будут зачислены! Деньги нужны срочно! Почему на чеках пишет «Оплата задолженности» нам никто пояснил! И если это оплата отрицательного кредитного лимита, так почему Приват Банк без спроса сам решил оплатить?
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2021, 10:40
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Проблема вирішена
7888natalia 12 листопада 2021, 23:45
Доброї ночі. «Вашу операція скасовано банком з метою безпеки» — ось такий напис я бачу при спробі сплатити за спожитий газ та розподіл (доставку) природного газу. Причому, це почалося з 18.10.2021. На мої численні звертання на 3700 мені порадили сходити в касу, або сплатити через термінал самообслуговування. Я хотіла б дізнатись чи дійно це вирішить проблему, чи і в подальшому банк буде блокувати Тільки комунальні платежі. (Переведення на інші картки, поповнення мобільних проходять без проблем).
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 10:19
Добрий день!
Для надання інформації та рекомендацій, щодо проведення платежу ми звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
05041939papa 12 листопада 2021, 21:39
добрий вечір.
звертаюсь з питання необхідності встановлення банкомату Приватбанку, у селі Старогнатівка, Донецька область. Будь ласка, зверніть увагу на людей, які знаходяться практично на лінії розмежування
Поряд з цим селом знаходяться с. Гранітне, Новогригорівка, Прохорівка
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 9:35
Доброго ранку!
Дякуємо за пропозицію.
Як альтернатива, ви також можете користуватись банкоматами інших українських банків для зняття готівки без додаткової комісії. Окрім того, є можливість отримати готівку без відвідування відділення чи банкомата. Це стало можливим завдяки сервісу «Готівка на касі», котрий дає змогу здійснивши купівлю на будь-яку суму в торговій точці зняти готівку з картки. Більш детальна інформація та список торгових точок є на нашому сайті — https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi
Проблема вирішена
Anastasia Bozhko 12 листопада 2021, 21:04
Я, Божко Анастасия вчера 11.11.21 в 22:35 по адресу проспект Леся Курбаса 6 Г (магазин Велмарт) со своей подругой пополняла карту на 6000 грн. После всовывания последней купюры, терминал потух, просто выключился, а деньги на счёт не поступили. Сразу же позвонила на 3700 и у меня приняли заявку на возврат средств, сказали ждать сутки, сегодня позвонила узнать, а заявка отклонена, оператор сделал повторную заявку. Хотелось бы узнать когда будут возвращены средства и кто будет нести ответственность за такие сбои!!! У меня это последние деньги и нужны мне срочно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2021, 9:28
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. Після перевірки інформації та розгляду ситуації ми додатково вас проінформуємо.
Проблема вирішена
rredrred 12 листопада 2021, 17:12
Торговая сеть через терминал банка кассы возврата 03.11.2021 сделала платежное поручение банку для возврата клиенту денег на карту, которой он расчитался при покупке.
Заявка на возврат ID 2240751, чек № 16885
на вечер 12.11.2021 деньги клиенту не были зачислены.
При этом, в результате поисков причин не возврата денег выявили, что со счетов торговой сети были списаны деньги 03.11.2021, а в банк эмитент карты клиента деньги не поступили.
работники приватбанка отказываются предотавлять любую информацию о причинах не выполения платежного поручения торговой сети.
уважаемые клиенты приватбанка, обращаю Ваше внимание, что перед признанием неплатежеспособными в банках также не выполняли платежные поручения клиентов.
делайте выводы сами.
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 18:00
Добрий день!
Для уточнення додаткової інформації та перевірки даних за ситуацією ми звернулись в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Nataliiamasuik 12 листопада 2021, 14:50
Два тижні тому курєр привіз картку. Взяв копії всіх документів і попросив підписатися на кожній сторінці. Моя картка до цих пір не активована. Коли звязалася с сервісним центром, мені сказали іти в банк і замовляти нову картку (тобто все з початку). На даний момент я не знаю де мої документи, які я підписувала і як і хто їх зможе використати в подальшому для своєї користі.
По іншим відгукам я так розумію ця послуга не працює, але дані потенційних клієнтів збираються для невідомих цілей.
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:05
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
Надані вами документи очікують передачі від кур'єрської служби до банку та одразу будуть перевірені після отримання. Можете бути певні, що документи і ваші дані захищені, банк не передає їх третім особам, а кур'єрська служба здійснює їх доставку та несе відповідальність за їх збереження.
Завітавши на сайт https://next.privat24.ua/ можна зареєструватись в Приват24 і стати нашим клієнтом не виходячи з дому. Після успішної реєстрації та актуалізації даних в акаунті можна активувати доставлену картку.
alexey89080 12 листопада 2021, 13:53
Оплата частями
До последненого случая был доволен. Было удобно. Не напрягало. Но…
Поламалась стиралка. Я не заморачиваюсь еду покупать новую. Выбираю. При оформлении ошарашили. Кредитный лимит на оплату частями 0. На вопрос почему-свяжитесь с банком. Связываюсь. Задаю вопрос. У вас телефон в оплате частями. Осталось 3 платежа. Не спорю есть. Плачу регулярно. Без просрочек. По карте задолженностей нет. Говорят что на год дают 2 раза возможность взять в оплату частями. Но я брал один раз. Карантин. Навантаження. Какое? Откуда Приват знает о моем навантаженн. У меня кредитный рейтинг 90% из 100. Вообщем. Раз такое отношение к клиентам, так зачем вы мне нужны. Забирайте вашу кредитку и всего хорошего. Зачем она мне, если я не могу пользоваться полным спектром услуг. Разочарован
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 14:13
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при розрахунку суми ліміту та його доступності, але це не єдині фактори на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В Приват24 відображається доступна для використання сума ліміту, яку клієнт може переглянути перед оформленням купівлі або в інший момент за його бажанням.
Проблема вирішена
Inary 12 листопада 2021, 11:48
І так співпрацю з Приватом я почала в студентські роки, коли ще взагалі не знала про фін.установи. Після закінчення ВУЗу я продовжила користуватись карткою, замінивши її на Універсальну. Потім вийшла заміж, замінила документи… Банк надіслав запрошення на уточнення. Якось виділила хвилинку зайти в банк, щоб надати нові документи — однак тоді не працювала система. Адміністратор залу запропонував альтернативу — надіслати фото документів в месенджер. Я відмовилась і мене це збентежило. Документи надсилати невідомо як… Я попросила в такому випадку закрити всі рахунки, адже більше наша співпраця мене не влаштовувала. Мені відмовили, мотивуючи знову ж таки вже наявністю декількох гривень на рахунку. Знаючи про банківську позицію щодо допомоги дітям — попросила перерахувати туди. Знову відмова… Після залишеної скарги і 3 тижнів спілкування з різними операторами — рахунок закрили (ніби).
Але через пару місяців знову почались рекламні прозвони від робота і пропонування кредитів, тощо.
Я потерпіла більше року і ось, коли я вкотре підняла слухавку і почула кредитку від привату — вирішила дзвонити.
Ледве дозвонилась і попросила зафіксувати скаргу щодо дзвінків (цей дзвінок був 08.11), тут же попросила уточнити інформацію про наявність/відсутність рахунків. Запропонували надіслати на емейл після телефонної ідентифікації. Її я, звичайно ж, не пройшла — адреса не співпадала… Ну добре, оператор повідомила, що на рахунок скарги мені перетелефонують і потім надішлють запитувану інфо на емейл.
Дзвінок 10.11 — «ми відключили рекламу, вибачаємось… Блабла, надішлемо інфо на емейл»
Прочекала більше доби. Листа на має
Дзвоню уточнити 11.11 — отримую відповідь, що я не клієнт банку, а скаргу закрили. При цьому зазначили, що лист дійсно не надсилали.
Повторно фіксую скаргу.
Сьогодні 12.11 дзвонить співробітник і каже, що відповідь надішлють на юридичну адресу і на емейл. Уточнюю юридичну адресу — дівчина вимикає звук і вмикає коли вже говорить чи то номер будинку, чи то номер кімнати (нагадаю — рахунок відкрито в студентські роки). Прошу повторити що таке 92/98 — хамовито «ваша адреса». Кажу повторіть повністю, бо я не чула. Вона знову хамить. Наполягаю на повторі і чую адресу гуртожитку, але ж я після одруження зверталась… як так??? Зазначаю, що просила надіслати на іншу адресу — оператор знову хамить. прошу зафіксувати скаргу, що мою попередню розмову взагалі ігнорували, а я там зазначила іншу адресу — відмова.
Прошу більш наполегливо, бо знаю свої права — каже «ок» і ніби фіксує. Уточнюю у неї ПІБ, аби вже не бути голослівною — відмова. Прошу табельний і ледве випросила — Людмила, 46341.
Прохання все ж таки надати зворотній зв’язок щодо наявності/відсутності рахунків у банку, щодо розірвання дкбо та скарг, які були залишені.
Додатково зазначу, що після такого спілкування буду наполягати аби чоловік закрив у вас рахунок також (включаючи ФОП), бо спілкування операторів — це верх некомпетентності та хамства. Дуже прошу прослухати розмови — оскільки жодного слова агресії від мене не було до поки ваші оператори не включили дурня. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 12:52
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zagor 12 листопада 2021, 11:30
Добрый день.

Так как мне нужна электронная подпись, а банк пердоставляет такую услугу быстро и в онлайне, решил стать клиентов этого банка.
Увидел на сайте услугу, что можно быстро открыть карту Универсальную, с доставкой такой карты. Заполнил вне необходимые данные, отправил электронные докуметы.
На следующий день звонок от Приватбанка с учтонением данных и подтверждением данных доставки.
Через пару дней карту доставили, но почему-то пришлось заполнить бумажную анкету, с учетом того, что все данные я уже заполнил в электронной анкете. Меня заверили, что через пару дней могу пользоваться картой и мои данные верифицируют.
Прошло уже 3 недели, моя карта до сих пор неактивна, данные неверифицированы. Много раз связывался с поддержкой, там постоянно говорят, что большая нагрузка на их департамент, и в скором времени мою карту активируют.
Как итог, то что я хотел получить от банка, а это самое элементарное, верифицировать мои клиентские данные — я так и не получил, банк либо игнорирует меня, либо стал полностью некомпетентен по работе с клиентами.
Впечатления от услуги очень негативные, зачем предлагать такой сервис, который невозможно выполнить в допустимые сроки.
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 12:53
Добрий день.
Нам дуже шкода, що для оформлення картки знадобилося більше часу, ніж ви розраховували. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2021, 10:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Volodymyr49 12 листопада 2021, 10:22
На рахунки підприємства у різні роки були накладені арешти. У 2020 році постановами виконавчої служби м. Тернополя, всі арешти зняті. Відповідно, всі Постанови про зняття арештів, були вислані Виконавчою службою м. Тернопля, у Дніпро Приватбанку і у Київ Альфабанку. Альфабанк, як правонаступник «Укрсоцбанку» всі арешти зняв, а от «Приватбанк», видає постійно якісь проблеми. Одну і ту ж Постанову потрібно висилати по 2−3 рази. Виконавча служба м. Тернополя, говорить, що там сидять якісь ненормальні люди, або з
«перепою», або ще не навчені працювати з документами. Говорять, що при Коломойському був порядок, а коли став банк державним, став «бардак». Вся ця тяганина, вже тягнеться цілий рік і немає їй кінця.
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 12:10
Банк завжди готовий до співпраці, та у разі отримання коректного запиту щодо зняття арешту від виконавчої служби, відповідне обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝