×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Приватбанк нагірший банк в Україні з кого краще перевести свої кошти в інші банки.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Дійсно, ваше обслуговування в банку обмежене, тому, на жаль, ви не можете бути довіреною особою вашої мами.
Зверніть увагу, що є можливість перевипустити картку на віртуальну за кілька кліків в Приват24. Для замовлення картки клієнту досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашої мами та з’ясувати, які саме труднощі виникають при замовленні картки кур`єрською доставкою.
Коментарі (3)
Карта беби бокс
Денег моего ребенка.
Что я не их клиент
Обошлась бы и без привата, но ведь это деньги моего малыша и вы забираете их
ПриватБанк здійснює виплати за державною програмою «Пакунок малюка» на картку зі спеціальним режимом використання.
Тобто банк надає можливість отримати платіжний інструмент, кошти ж нараховує держава.
Що стосується можливості відновлення обслуговування, то ми змушені обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, які пов´язані з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них та в соціальний фонд для консультації стосовно альтернативного варіанту отримання допомоги.
Коментарі (2)
Украли деньги при пополнении через терминал
Это были мелкие доллары, которые брат жены собирал в течении 10 лет! Камеры в торговом центре и у меня есть фото ошибки терминала — есть же доказательства
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Вашу заявку стосовно повернення коштів було розглянуто позитивно. Просимо перевірити виписку по картці.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
ПРОПАЛИ ДЕНЬГИ!!!
Задаюсь вопросом как можно доверять банку. Где гарантии что следующие переводы будут успешны. Куда делись мои деньги??? Неужели мне нужно нанимать юриста чтобы выбить СВОИ ДЕНЬГИ?
Ми перевірили вашу оплату та бачимо, що вона успішно направлена до банку, який було вказано при створенні платежу.
По даним типам платежів, якщо банк-отримувач не приймає платежі(неуспішна оплата) він відразу ж повертається на картку відправнику. У вашому випадку, повернення оплати не було, що свідчить про те, що банк-отримувач прийняв оплату.
Рекомендуємо перевірити чи не було допущено помилки в номері картки при оплаті. Зробити це можна, обравши платіж в архіві та натиснувши «повторити», після чого ви будете переведені на крок підтвердження оплати, де зможете побачити повний номер картки отримувача і звірити його.
Якщо помилки в номері картки не було, то варто надати службі підтримки отримувача АРН код, який свідчить про успішність операції та квитанцію по оплаті.
У разі, якщо банк-отримувач не підтверджує надходження, просимо надати нам в особисті повідомлення підтвердження.
Це може бути виписка по картці, де вказано, що даного зарахування не було та видно реквізити картки, про яку мова(номер картки) для підтвердження коректності даних при відправці.
Зі сторони банку, оплата проведена, згідно дистанційного доручення, що було надіслано в Приват24.
Напишіть нам в особисті повідомлення, якщо виникнуть додаткові питання!
Коментарі (11)
як мене кинув Приватбанк більш ніж як на 1000грн кешбеку
Отже перед тим, як скористатися цією пропозицією, я декілька разів звертався у службу підтримки та з’ясовував усі ньюанси та подробиці, неясні мені моменти. Також в мене було 2 карти віза, одна з котрих була оформлена на мене, але рахунок був моєї жінки.
Я довго сумнівався, але запитав у оператора чи буде ця карта брати участь у акції, бо це рахунок іншої особи- при це я написав оператору з усіма подробицями, на що він мені відповів, що йому потрібен деякий час, щоб усе перевірити. після того, як він усе перевірив, мене запевнили, що карта приймає участь, бо вона оформлена на мене. Йдіть, купуйте, отримуйте кешбек.
Я повівся і 20 грудня купив товару більш ніж на 11000грн- це ж більше 1000грн кешбеку-зрадів я за вдалу угоду. Але прийшов кінець тижня, а кешбеку немає. Пройшов ще один, а кешбеку все немає Я знов у підтримку- там все перевірили і вибачилися за затримку кешбеку, так як були свята і запевнили мене, що кошти будуть обов’язково виплачені.
Ще через тиждень я знов звернувся до банку- там здивувались, що коштів немає і подали якусь заявку по моїй ситуації- кажуть очікуйте смс з рішенням. Ще через деякий час я знов звернувся до служби підтримки- вони знов все перевірили і створили запит по їхній же заявці. Наступного дня мені повідомили. що карта не приймає участь у акції, так як це рахунок іншої особи. Я ж від самого початку вас про це проінформував-пишу я- і ви після перевірки мене запевнили, що саме ця карта все одно приймає участь- на що мені відповіли- вибачте за незручності.
Виходить мене просто надурили. Так можно було казати все що завгодно, запевняти- йдіть, купуйте ще, а потім вибачитись за незручності. Добре що хоч 1000, а могло б бути і гірше.
Більше немає довіри до цього банку.
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. З операторами, які вам надали неточну консультацію ми проведемо бесіду, щоб таких випадків більше не виникало.
Ваше питання вже на розгляді. По результату вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Враньё
Як ми розуміємо, мова у вашому відгуці йде про договір страхування. Дозвольте звернути вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія, згідно умовам договору.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
особистий банкір
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо вашого персонального банкіра.
Коментарі (1)
мошенник
Помогите разобраться с вашим клиентом-мошенником!
Кравченко Николай Михайлович
Был прописан (и возможно сейчас тоже): Киев, пр. Правды, 92, кв. 104.
Я уже обращался по данному поводу на горячую линию, отправили в полицию.
В полиции сказали, что сам виноват что деньги перевёл и отправили… в общем, домой.
Помогите вернуть деньги!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
Благодарность работникам ПриватБанка
В общем, хочу выразить благодарность всей команде ПриватБанка. И девушкам операторам, и всем тем неизвестным мне людям, которые добросовестно, профессионально и ответственно сделали своё дело.
И да, я не бот.
Ми робимо все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс і були максимально захищені від шахраїв!
Коментарі (9)
Хамство ПриватБанка
Для оформлення віртуальної картки необхідно мати доступ до Приват24. Маючи лише фінансовий номер, що знаходиться у клієнта, здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН-код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
За правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку, дані списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, так як було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Ситуація була детально розглянута профільними фахівцями з наданням інформації за результатом перевірки.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (6)
Хамське обслуговування
Загальна черга складалася на той момент з 7 чоловік, а вона без попередження пішла на обід.
Не буду там карту продовжувати, є інші банки, які цінують своїх клієнтів.
Наші колеги проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (2)
Защита на каждый день
Почему решил написать, прочитал много плохих отзывов, а хороших мало, ну по сути правильно что если всё норм зачем писать!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написати коментар
Не возвращают денежные средства
Платіж може бути повернений банку відправника у разі, якщо він відправлений по неіснуючим реквізитам та не може бути прийнятий на рахунки ПриватБанку. Якщо ж платіж не повернений автоматично, банк відправника за зверненням клієнта може направити запит на повернення помилкового платежу.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити дані платежу та перевірити його наявність на рахунках банку.
Коментарі (4)
С номера Приватбанка +38−073−716−11−31 — звонят мошенники, а банку все равно !!!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Для підключення оператора телефонної лінії, достатньо обрати відповідний пункт в меню та вказати віртуальному помічнику мету звернення.
Ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (8)
Мене жахає саме повернення коштів через ПриватБанк після невдалої покупки.
Нам шкода, що ви відчули певні незручності. Дійсно, є ситуації, коли після повернення коштів торгівельною точкою — вони тимчасово потрапляють в резерв. В таких випадках, сума стає доступною на картці протягом доби.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (1)
E — підтримка
Заблокували картку е-підтримка
Жодної операції з даної картки не проводилося
На якій підставі Приватбанк блокує картку
Е — підтримка?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
Зняття коштів з закритих рахунків та карток
А наприкінці грудня 2021 року, через рік після закриття карток, мені дзвонять співробітники банку та говорять про те, що я їм винна грошей.
На моє питання щодо того, яким чином хтось міг навіть технічно списати гроші з закритих карток та рахунків ніхто до сих пір нічого внятного не відповів.
Наскільки це взагалі законно та як себе в подальшому захистити від такого? Від банку також тиша.
У ході довготривалих розмов зі співробітниками банку з’ясувалось, що банк за місяць до того, як сповістити про «борг» мене, самі відправили запит на повернення коштів до Міжнародної Платіжної Системи як шахрайське зняття коштів, але не дочекавшись відповіді, так розумію, вирішили «збити грошенят» з усіх сторін. Креативно.
Хто ще стикався з таким лохотроном?
Запит на списання коштів було ініційовано сайтом, де раніше були вказані реквізити картки.
Так як транзакція не була раніше завершена, та була підтверджена — утворилась заборгованість.
Ініційована банком заявка на оскарження успішна, за її результатом до кінця місяця буде погашено заборгованість, що виникла в результаті операції.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (3)
Самый идиотский банк мира!
А самое смешное что сотрудники ТУГОДУМЫ, решают вопросы по 3 часа!!! Пишешь хочешь «Подтвердить платеж» они отвечают спустя 20 минут!!! И пишут что вопрос нужно описать более конретно. ГДЕ ЛОГИКА?!
А ЕЩЁ КОМИССИЯ ПРОСТО НА ВСЁМ! ПЕРЕВОД — КОМИССИЯ (ДАЖЕ МЕЖДУ КАРТАМИ ИЛИ НА КАРТУ ДЛЯ ВЫПЛАТ, ХОТЯ ПИШУТ НА САЙТЕ ЧТО БЕЗ КОМИССИИ), СНЯТЬ — КОМИССИЯ, ПОЛОЖИТЬ — КОМИССИЯ. ПОЧЕМУ В ДРУГИХ БАНКАХ ТАКОГО НЕТ?!
Нам шкода, що у вас накопичилося стільки негативу до банку та приносимо вибачення, що наша підтримка у вас залишила неприємні враження. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Тарифи залежать від кон'юнктури ринку. Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як вигідно користуватися нашими картками й уникати переплат: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke. При переказі коштів між рахунками на картку «Універсальну» — комісія відсутня. При платежі на Картку для виплат з картки “Універсальної становить 1%(з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат). Якщо ви здійснюєте переказ з Картки для виплат на Картку для виплат — розмір комісії 0.5% (0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат).
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)
Очередная порция елефонного спама
Приносимо вибачення за можливі незручності. По вказаному вами номеру телефону у заявці ми відключили комунікації. Також, просимо вас звернутися до мобільного оператора і відключити переадресації, які встановлені на даний номер телефону.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (2)
Актуализации данных для Приватбанка, это способ издеватся над клиентами.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
При проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості.
Ми звернулися до вас приватним повідомленням, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (7)