Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
gorets 13 січня 2022, 14:17
Якщо вас заблокував з незрозумілих причин фінмоніторинг, вам вже ніхто не допоможе крім офіса з Дніпра з яким комунікація відсутня. В мене хвора мама якій важко дійти до відділення для заміни пенсійної карточки. Поскільки я заблокований по довіреності на мене банк відмовляється їй перевипустити карточку. Ідентифікацію курєром на дому чомусь недає програма. І вирішити це можуть тільки в Дніпрі з яким комунікації немає. Забрати пенсійні надходження вона неможе. Тому всім рекомендую тікати скоріш з Приватбанка, бо в міських відділеннях сидять просто клерки, які фактично нічого невирішують. А повторюю з Центральним офісом комунікації немає навіть в них.
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 15:22
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Дійсно, ваше обслуговування в банку обмежене, тому, на жаль, ви не можете бути довіреною особою вашої мами.
Зверніть увагу, що є можливість перевипустити картку на віртуальну за кілька кліків в Приват24. Для замовлення картки клієнту досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашої мами та з’ясувати, які саме труднощі виникають при замовленні картки кур`єрською доставкою.
Kykiyy 13 січня 2022, 14:08
Приват отказывает в выдаче этой карты.
Денег моего ребенка.
Что я не их клиент
Обошлась бы и без привата, но ведь это деньги моего малыша и вы забираете их
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 15:05
Добрий день!
ПриватБанк здійснює виплати за державною програмою «Пакунок малюка» на картку зі спеціальним режимом використання.
Тобто банк надає можливість отримати платіжний інструмент, кошти ж нараховує держава.
Що стосується можливості відновлення обслуговування, то ми змушені обмежити співпрацю з вами. Нами було виявлено факт надходження на вашу картку коштів, які пов´язані з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них та в соціальний фонд для консультації стосовно альтернативного варіанту отримання допомоги.
Проблема вирішена
tekken 13 січня 2022, 7:35
Во вторник 11.01.2022 в 21:43 с женой пополняли валютный депозит через терминал самообслуживания ПриватБанка в г. Харьков, адрес Героев труда, 9 мелкими долларами. Сначала пополнили на сумму 480 долларов и все прошло успешно. Затем внесли сумму в 235 долларов и терминал выдал ошибку «Неможливо здійснити операцію». Сразу была создана заявка на возврат средств (24072892). Сначала написали, что нужно ждать инкассацию и решение будет в течении трех дней, но сейчас написано, что сбой не подтвержден. Как такое может быть вообще?! Я даже номинал купюр знаю и количество их! Просто украли деньги!
Это были мелкие доллары, которые брат жены собирал в течении 10 лет! Камеры в торговом центре и у меня есть фото ошибки терминала — есть же доказательства
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 10:08
Добрий день!
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Вашу заявку стосовно повернення коштів було розглянуто позитивно. Просимо перевірити виписку по картці.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Иван Ребрик 13 січня 2022, 2:30
04.01.2022 Перечислил с приложения приват24 со своей карты 1000грн на карту монобанка своей жены. Так как деньги не поступили в течении часа, то я связался с службой поддержки которая проинформировала меня что деньги придут в течении 3-х дней. После трех дней я снова связался с службой поддержки и они уточнили что после трех рабочих дней (так как третий день подпадал в пятницу вечером). Подождав еще два дня субботу и воскресенье я в понедельник 10.01 снова связался с банком. После продолжительной беседы мне обьяснили что деньги перечислили в монобанк выслав мне квитанцию на електронную почту. И что мне нужно решать проблемы с монобанком. Связавшись уже с службой тех поддержки монобанка и выслав им квитанцию они через некоторое время сообщили мне что им деньги с привата не перечислили и что мне нужно обращаться в суд. Вот так и перекидывают вину друг на друга, а деньги по сей час так и не пришли.
Задаюсь вопросом как можно доверять банку. Где гарантии что следующие переводы будут успешны. Куда делись мои деньги??? Неужели мне нужно нанимать юриста чтобы выбить СВОИ ДЕНЬГИ?
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 11:40
Вітаємо!
Ми перевірили вашу оплату та бачимо, що вона успішно направлена до банку, який було вказано при створенні платежу.
По даним типам платежів, якщо банк-отримувач не приймає платежі(неуспішна оплата) він відразу ж повертається на картку відправнику. У вашому випадку, повернення оплати не було, що свідчить про те, що банк-отримувач прийняв оплату.
Рекомендуємо перевірити чи не було допущено помилки в номері картки при оплаті. Зробити це можна, обравши платіж в архіві та натиснувши «повторити», після чого ви будете переведені на крок підтвердження оплати, де зможете побачити повний номер картки отримувача і звірити його.
Якщо помилки в номері картки не було, то варто надати службі підтримки отримувача АРН код, який свідчить про успішність операції та квитанцію по оплаті.
У разі, якщо банк-отримувач не підтверджує надходження, просимо надати нам в особисті повідомлення підтвердження.
Це може бути виписка по картці, де вказано, що даного зарахування не було та видно реквізити картки, про яку мова(номер картки) для підтвердження коректності даних при відправці.
Зі сторони банку, оплата проведена, згідно дистанційного доручення, що було надіслано в Приват24.
Напишіть нам в особисті повідомлення, якщо виникнуть додаткові питання!
Проблема вирішена
Юрій Пухов 12 січня 2022, 22:04
На сайті Епіцентра побачив рекламу, що Приватбанк разом з Visa та Епіцентром проводять акцію подарункові кешбеки від Епіцентру. При оплаті товару з кредитної картки VISA в кінці тижня на карту виплачується кешбек у розмірі 10%. Це дуже заманчива пропозиція.
Отже перед тим, як скористатися цією пропозицією, я декілька разів звертався у службу підтримки та з’ясовував усі ньюанси та подробиці, неясні мені моменти. Також в мене було 2 карти віза, одна з котрих була оформлена на мене, але рахунок був моєї жінки.
Я довго сумнівався, але запитав у оператора чи буде ця карта брати участь у акції, бо це рахунок іншої особи- при це я написав оператору з усіма подробицями, на що він мені відповів, що йому потрібен деякий час, щоб усе перевірити. після того, як він усе перевірив, мене запевнили, що карта приймає участь, бо вона оформлена на мене. Йдіть, купуйте, отримуйте кешбек.
Я повівся і 20 грудня купив товару більш ніж на 11000грн- це ж більше 1000грн кешбеку-зрадів я за вдалу угоду. Але прийшов кінець тижня, а кешбеку немає. Пройшов ще один, а кешбеку все немає Я знов у підтримку- там все перевірили і вибачилися за затримку кешбеку, так як були свята і запевнили мене, що кошти будуть обов’язково виплачені.
Ще через тиждень я знов звернувся до банку- там здивувались, що коштів немає і подали якусь заявку по моїй ситуації- кажуть очікуйте смс з рішенням. Ще через деякий час я знов звернувся до служби підтримки- вони знов все перевірили і створили запит по їхній же заявці. Наступного дня мені повідомили. що карта не приймає участь у акції, так як це рахунок іншої особи. Я ж від самого початку вас про це проінформував-пишу я- і ви після перевірки мене запевнили, що саме ця карта все одно приймає участь- на що мені відповіли- вибачте за незручності.
Виходить мене просто надурили. Так можно було казати все що завгодно, запевняти- йдіть, купуйте ще, а потім вибачитись за незручності. Добре що хоч 1000, а могло б бути і гірше.
Більше немає довіри до цього банку.
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 12:50
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. З операторами, які вам надали неточну консультацію ми проведемо бесіду, щоб таких випадків більше не виникало.
Ваше питання вже на розгляді. По результату вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergeiiiiii 12 січня 2022, 20:51
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Марії Лисиченко, 19-А
У меня умер отец, причина указана на свидетельстве о смерти из областной больницы Мечникова , — несчастный случай не на производстве- после подачи документов Приват нам отказал, хотя давно живу и знаю что это всё развод, деньги не нужны, слава Богу, все депозиты потихоньку забираем и улаживаем в другой банк. Доверия больше нуль, где раз обманули- там обманут ещё раз. Не дай Бог Вам руководители этого шалмана примерять рубаху, которую приготовили вам люди- путём проклинаний и слёз за обман! Будьте с Богом!
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 9:32
Добрий ранок!
Як ми розуміємо, мова у вашому відгуці йде про договір страхування. Дозвольте звернути вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія, згідно умовам договору. 
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Борис Нагорний 12 січня 2022, 12:15
я останній рік не можу зв*язатись з особистим банкіром, телефон не відповідає, вона працювала у відділку банка, який зараз закрито вже то може її вже немає взагалі в банку
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 12:54
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо вашого персонального банкіра.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
borschagov 12 січня 2022, 10:58
Здравствуйте.
Помогите разобраться с вашим клиентом-мошенником!
Кравченко Николай Михайлович
Был прописан (и возможно сейчас тоже): Киев, пр. Правды, 92, кв. 104.

Я уже обращался по данному поводу на горячую линию, отправили в полицию.
В полиции сказали, что сам виноват что деньги перевёл и отправили… в общем, домой.

Помогите вернуть деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 11:18
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ryrik 11 січня 2022, 20:47
Мою жену развели на фишинговом сайте через OLX. Было сделано 3 транзакции с общей суммой 3 тысячи гривен. Как только мне попал в руки телефон жены (в тот же день, часов через 6), я позвонил на горячую линию. Вежливые девушки-операторы (их было 2, так как разговор с первой сорвался) оформили мне заявку на возврат денег (точное название не помню, но там было 2 или 3 заявки с разными названиями). Девушки меня предупредили, что возврат средств они гарантировать не могут, о чём я, конечно, догадывался. Я не очень то и надеялся, единственное желание было «насолить» аферистам — ну, может, им хотя бы этот счёт заблокируют или что-то ещё подобное. Но самое интересное произошло месяца через полтора, когда на счёт жены вернулись все три платежа.
В общем, хочу выразить благодарность всей команде ПриватБанка. И девушкам операторам, и всем тем неизвестным мне людям, которые добросовестно, профессионально и ответственно сделали своё дело.
И да, я не бот.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2022, 9:55
Добрий день!
Ми робимо все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс і були максимально захищені від шахраїв!
Владимир Мельник 11 січня 2022, 19:06
В мой кабинет Приват24 кто-то вошёл не знаю ли с согласия ПриватБанка или нет, но точно не м моего.Там оформили виртуальную карту с кредитным лимитом в 34000грн.и сразу же потратили деньги.когда я обращался в в ПриватБанк чтобы мне установили кредитный лимит долго рассматривали и отказали.мошенникам же одобрили за секунду, плюс без моего согласия списали деньги.я обратился в ПриватБанк чтобы вернули деньги на счет, и мне отказали.хотя деньги ещё не дошли.Меня просто кинул ПриватБанк, и я думаю не без участия их работников.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 19:50
Добрий вечір!
Для оформлення віртуальної картки необхідно мати доступ до Приват24. Маючи лише фінансовий номер, що знаходиться у клієнта, здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН-код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
За правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку, дані списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, так як було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Ситуація була детально розглянута профільними фахівцями з наданням інформації за результатом перевірки.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
egromnad 11 січня 2022, 16:09
Відділення за адресою: Житомир, вул. Вітрука, 9
Прийшла поновити карту, дочекалася своєї черги і тут співробітниця (прізвище — Лісовська) банку мені видає: займайте чергу до іншого спеціаліста, я йду на обід.
Загальна черга складалася на той момент з 7 чоловік, а вона без попередження пішла на обід.
Не буду там карту продовжувати, є інші банки, які цінують своїх клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 16:52
Добрий день!
Наші колеги проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом.
Оплачиваю эту страховку уже около 7 лет никогда не нужна была ну снимают по 20 гр. да ладно, но пару дней назад упал, и не удачно сломал со смещением косточку на руке позвонил в тот же день после больницы чтоб зафиксировали случай через пару дней отправил документы с печатями и фото рентгена, на следующий день выплата по страховке, сумма не большая 2550 но очень оперативно без проволочек и т. д.
Почему решил написать, прочитал много плохих отзывов, а хороших мало, ну по сути правильно что если всё норм зачем писать!
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 16:11
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
AleksandraUa 11 січня 2022, 13:19
Сделала оплату с Райфазен банка на расчетный счет клиента Приват банка. В реквизитах была ошибка. Приват банк должен был вернуть обратно деньги в течение 3-х дней-не вернул
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2022, 16:08
Добрий день!
Платіж може бути повернений банку відправника у разі, якщо він відправлений по неіснуючим реквізитам та не може бути прийнятий на рахунки ПриватБанку. Якщо ж платіж не повернений автоматично, банк відправника за зверненням клієнта може направити запит на повернення помилкового платежу.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити дані платежу та перевірити його наявність на рахунках банку.
Проблема вирішена
olha1812 10 січня 2022, 17:36
Сегодня с номера, кот. указан на сайте приватбанка +38−073−716−11−31 — для звонков из-за границы Мне позвонил некий Леонид, который очень настойчиво и даже с претензиями начал рассказывать о движениях по моей карте. Сразу поняв, что имею дело с мошенниками я бросила трубку, настойчиво продолжали набирать еще несколько раз. Кокаво же было мое удивление, когда в он -лайн сообщениях этот номер телефона был подтвержден как номер Приватбанка и да, он даже указан на всех иформ формах и сайтах банка. При попытке дозвонится по 3700 для выяснения ситуации я в течение 10 минут выслушивала куда нажать, чтобы что-то узнать, а потом виртуальную Яну, которая талдычила, что она меня не слышит. Вопрос к банку: 1)Как я могу немедленно уведомить банк о факте мошенничества 2) Каким образом с вашего номера звонят не пойми кто и пытаются развести на деньги и 3) Что делать вашим вкладчикам, которые не могут к вам дозвонится. Может уходить в другой банк?
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 18:08
Добрий вечір!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Для підключення оператора телефонної лінії, достатньо обрати відповідний пункт в меню та вказати віртуальному помічнику мету звернення.
Ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості  https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.  
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Проблема вирішена
Микола Матвіїв 10 січня 2022, 15:36
Зробив покупку прошлого року через інтернет, вже другий рік, а кошти ще неповернулись! Цеж схема повернення магазин повертає кошти за 12 днів на ПриватБанк, а ПриватБанк неможна зарахувати кошти бо їм треба 3 дні щоб розблокувати рахунок для зарахування цих коштів! От і довіряй банкам, от і чому я знімаю налічку і нею розплачуюсь. і Україна ніколи не перейде на електроні гроші. через схеми і махінації банку ПриватБанк!
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 17:06
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули певні незручності. Дійсно, є ситуації, коли після повернення коштів торгівельною точкою — вони тимчасово потрапляють в резерв. В таких випадках, сума стає доступною на картці протягом доби.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
OlhaIgorevna 10 січня 2022, 15:23
Нікому не раджу відкривати картку для виплат у даному банку!
Заблокували картку е-підтримка
Жодної операції з даної картки не проводилося
На якій підставі Приватбанк блокує картку
Е — підтримка?
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 16:08
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Osokol 9 січня 2022, 18:26
У грудні 2020 року закрила у ПриватБанку абсолютно всі свой рахунки та картки, написала відповідну заяву у відділенні банку.
А наприкінці грудня 2021 року, через рік після закриття карток, мені дзвонять співробітники банку та говорять про те, що я їм винна грошей.
На моє питання щодо того, яким чином хтось міг навіть технічно списати гроші з закритих карток та рахунків ніхто до сих пір нічого внятного не відповів.
Наскільки це взагалі законно та як себе в подальшому захистити від такого? Від банку також тиша.
У ході довготривалих розмов зі співробітниками банку з’ясувалось, що банк за місяць до того, як сповістити про «борг» мене, самі відправили запит на повернення коштів до Міжнародної Платіжної Системи як шахрайське зняття коштів, але не дочекавшись відповіді, так розумію, вирішили «збити грошенят» з усіх сторін. Креативно.
Хто ще стикався з таким лохотроном?
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2022, 10:28
Добрий день!
Запит на списання коштів було ініційовано сайтом, де раніше були вказані реквізити картки.
Так як транзакція не була раніше завершена, та була підтверджена — утворилась заборгованість.
Ініційована банком заявка на оскарження успішна, за її результатом до кінця місяця буде погашено заборгованість, що виникла в результаті операції.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
getsmygets 9 січня 2022, 17:43
Значит хочу совершить платеж на 5.000 грн. до этого заблокировали карты, мы её разблокировали. Хорошо, думаю ещё раз. Снова просят это *** подтверждение, и 100% её снова заблокируют. Я ухожу в другой банк со своими деньгами, и никому не советую здесь держать деньги!

А самое смешное что сотрудники ТУГОДУМЫ, решают вопросы по 3 часа!!! Пишешь хочешь «Подтвердить платеж» они отвечают спустя 20 минут!!! И пишут что вопрос нужно описать более конретно. ГДЕ ЛОГИКА?!

А ЕЩЁ КОМИССИЯ ПРОСТО НА ВСЁМ! ПЕРЕВОД — КОМИССИЯ (ДАЖЕ МЕЖДУ КАРТАМИ ИЛИ НА КАРТУ ДЛЯ ВЫПЛАТ, ХОТЯ ПИШУТ НА САЙТЕ ЧТО БЕЗ КОМИССИИ), СНЯТЬ — КОМИССИЯ, ПОЛОЖИТЬ — КОМИССИЯ. ПОЧЕМУ В ДРУГИХ БАНКАХ ТАКОГО НЕТ?!
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2022, 18:46
Добрий вечір!
Нам шкода, що у вас накопичилося стільки негативу до банку та приносимо вибачення, що наша підтримка у вас залишила неприємні враження. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Тарифи залежать від кон'юнктури ринку. Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як вигідно користуватися нашими картками й уникати переплат: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke. При переказі коштів між рахунками на картку «Універсальну» — комісія відсутня. При платежі на Картку для виплат з картки “Універсальної становить 1%(з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат). Якщо ви здійснюєте переказ з Картки для виплат на Картку для виплат — розмір комісії 0.5% (0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат).
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
kulibin76 9 січня 2022, 17:09
21 апреля 2021 года Приватбанк бодро отписал, что проблема со спамом решена, заявка 32372. И вот спустя почти 9 месяцев меня обрадовали очередной порцией спама.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2022, 18:03
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за можливі незручності. По вказаному вами номеру телефону у заявці ми відключили комунікації. Також, просимо вас звернутися до мобільного оператора і відключити переадресації, які встановлені на даний номер телефону.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Drlivsi 9 січня 2022, 12:52
С 20 ноября я не могу пройти актуализацию через Привт 24, банк мне много раз рассказывал, то у меня не такой брузер стоит, то не такой компьютер, то еще что-то. Но я пытался это сделать с 5 компьютеров, с разными характеристиками, и на всех одно и то же. Банк дважды получал от меня сканы окон, где проблема, но мне опять рассказали, что этих сканов мало, мол надо еще, а если я не хочу им сканы давать, то идите в отделение (это во времена то Короновируса). Пару дней назад звонят, напомнить, что у меня срок актуализации данных подходит к концу, и с издевкой сообщают, что можно же не выходя из дома сделать это, через Приват 24. Честное слово, такое впечатление, что нравится им сделать громкое заявление, что мол у них так хорошо, вот только как для меня, хорошего мало. Короче, за это время, с 20 ноября 2021 года, не то что можно было протестить программу и устранить дефекты, а перенаписать новую, чтоб не создавала людям проблемы.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2022, 14:11
Добрий день!
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
При проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості.
Ми звернулися до вас приватним повідомленням, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝