×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Отключения Оплаты частями от ПРИВАТА
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Активне користування продуктами банку та наявність цільових зарахувань може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування.
Коментарі (8)
Месячная акция за 2 дня
Как раз влез в кредитные средства, 5% не помешает. «Подключайте».
Акция — «действует месяц, дальше не знаем или будет». Ок.
В начале ноября приходят около 70ти гривен, и всё на этом. Хотя средства трачу — возврата обещанных 5ти процентов нет.
Звоню, интересуюсь. После разбирательства выясняется, что да, акция на месяц, вот только — на октябрь и она 31го октября закончилась.
Т. е. 29-го её подключили, а 31-го она окончилась. Месячная акция. За два дня.
Зато «галочку» себе могут поставить, что «клиент воспользовался акцией»…
Ну да, ведь если-б предложили месячную акцию на месяц, то пришлось-бы целый месяц 5% возвращать, а так вроде и акцию сделали, и клиента облагодетельствали, и особо ничего возвращать не надо.
Крайне негативное впечатление.
Даёте акцию на месяц — так давайте её на месяц, а не на два дня. Подключайте за месяц, а не за два дня до окончания.
Дякуємо за ваше зауваження. Ми передали інформацію колегам, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
Написати коментар
С каких номеров перезванивает Приват?
Как обычно, робот ответил, что перезвонят мне через три минуты. Через одну минуту звонок. С мобилного номера 0675378843. Ответил. Вроде, знакомое «для такого то действия нажмите 1, …» Но так как раньше всегда звонили с городского днепровского номера, то я сбросил этот звонок. А в это время пришла смс, что «вам звонили с номера 0567369129» — вроде как привычный номер Привата. Возникло подозрение. Посмотрел в Гугле, что за номер 0675378843. Есть отзывы что это мошенники. А о том что это Приватбанк сведений не нашел.
Решил ещё раз позвонить 3700, чтоб узнать у них, что это за номер звонил, их ли или нет? Но опять «через несколько минут» перезванивает мне мобильный номер, уже другой: 0675681302. Уже от греха подальше, вообще не стал отвечать.
Приват банк, это ваши номера? Или мошенники?
Дані номери належать ПриватБанку. Ви також можете перевірити в своєму Приват24 чи належить номер ПриватБанку в меню «Комунікації» — «Дзвінки».
Також у разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди готові прийти на допомогу.
Коментарі (16)
Заморозили баланс
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.01.2022 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору. Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.01.2022.
При прийнятті банком рішення про скасування обмеження, ви будете додатково сповіщені по SMS.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів.
Додатково, ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Задержка перечисления заработной платы.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсію, стипендію, зарплату) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для вас.
Як тільки ми отримаємо кошти від фонду, вони будуть зараховані на вашу картку.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (5)
Не могу получить помощь онлайн
Приносимо вибачення за можливі незручності. Так вийшло, що ваше звернення прийшлося на момент, коли чат був особливо популярний.
Ви можете скористатися послугою «Готівка на касі» на заправках WOG, мережах супермаркетів Varus, Fozzy, Сільпо, Фора, Сім-23, вся роздрібна мережа терміналів. Список торговців буде розширюватися. Знайти зручний до вас магазин ви можете на карті, що є на сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi.
Описана вами ситуація стосовно труднощів з сесією потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Слив банком номеров финансовых телефонов
Коментарі (14)
Шахрайські дії Приватбанку
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані, та детальніше перевірити, що можемо зробити в цій ситуації.
Коментарі (10)
Система безпеки на нулі!
Вдень 29.10.21 на телефон з додатку Приват24 почали приходити сповіщення про зняття коштів. По 249,99 дол. за одну транзакцію. За 2 хвилини таких транзакцій відбулось 6. Перша з них була на 1 дол. (наче, перевірка дійсності картки чи вдалості дій). Далі, по 249,99. В результаті з картки пішло більше 32 тис. грн.
Добре, що телефон був в цей час в руках і побачила, що таке відбувається. Одразу заблокувала картку, але гроші ж вже пішли. У виписці показано, що було оплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає, як автоматична підписка, за якої не потребують підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю та й не уявляю, які цифрові товари стільки коштують.
Одразу звернулась на гарячу лінію ПриватБанку, де повідомила про відповідну оказію. Спеціаліст банку створив заявки на повернення коштів і порадив звернутись до кіберполіції.
Так і зробила, а далі поїхала у відділення ПриватБанку за більш детальною інформацію. Там відповіли, що невідомо, чи зможуть допомогти і запевнили, що такі ситуації раніше не траплялись. Додали також, що протягом 120 днів дадуть відповідь стосовно можливості повернення грошей.
Питання в тому, як платіжна система банку допустила списання чималої суми коштів без автентифікації і з перевищенням лімітів? А також, чи в безпеці наші кошти у вказаному банку?
Не стала чекати 4 місяці і через тиждень (не знаю, чому не зробила так раніше) вирішила звернутись безпосередньо туди, куди пішли кошти. Не минуло і чотирьох днів, як компанія Apple повернула вкрадені гроші, за що їм вельми вдячна. Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не надіслали, тому бути їх клієнтом більше немає бажання.
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Сняли вместо 150 грн 15000 грн с помощью liqpay, несмотря на лимит, не запросив подтверждение платежа
Наші колеги вже розглядають ваше питання. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Написати коментар
Напевно закрою рахунок
На консьєржі мені говорять одне, потім друге, потім — пишіть письмово.
Написала
Отримала — у відповіді взагалі нічого спільного з чатом консьєржа.
Тупо відморозились
Набір слів
Приносимо вибачення за можливі незручності. Наші колеги вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Подяка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Призначення платежу ???
Вибачте, але які особисті кошти можуть бути на поточному рахунку корпоративного клієнта? Податкова завжди чіпляється до цієї фрази!
Адже згідно з інструкцією НБУ текст має бути приблизно таким:
Переказ частини доходу на особисту картку. Податки та обов’язкові платежі до бюджету сплачені повністю.
Це «підтягування тексту» — ведмежа послуга.
Та взагалі Приват24 від «постійної модернізації» стає все гіршим і гіршим.
Отже, пісня «Это мы придумали Виндовс» — це не про ваших ботаніків! Найзручніший інтерфейс та дизайн були коли банк був приватним.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар
сплата податків через приват24 — мін 1% макс 200 грн
В п24 для фізосіб є функція сплати податків. При цьому комісія 1% або 200 грн.
Тому що НБУ та Казначейство рахуються як бюджетні установи.
Тепер, увага — банк, який є в державній власності, не розрізняє платіж до бюджету (податок) і платіж в бюджетну установу (це може бути оплата послуг)!!!
Якщо у вас немає п24 для бізнесу, при сплаті податку ви ще платите комісію!!!
Дійсно, якщо отримувач платежу, який здійснюється через Приват24 є бюджетна організація — комісія становить 1% (min 3 грн, max 200 грн). Інформація про тарифи знаходиться у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Банк, который заботится о клиентах
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк, який дійсно турбується про своїх клієнтів
Ще один момент, так трапилося, що виконавча служба наклала арешт на мої рахунки (я не знала, що є борг за жкп (не проживаю за місцем реєстрації), що відбувся суд і що я маю погасити суму судового стягнення). Приват арештував мої рахунки на день пізніше ніж інші банки (завдяки цьому в мене була можливість зняти готівку і вижити) мені повідомив про арешт смс-ою + надав інформацію про номер стягнення та хто мій судовий виконавець та повідомив смс-ою, коли арешт було знято. У цьому банку мої рахунки були арештовані лише на 1 добу. Дуже швидко Приват відреагував на надісланий лист від офіцера виконавчої служби про закряття справи. В УкрСибБанку, наприклад, мої рахунки були були під арештом протягом 5 днів.
Працівники Привату, знайте, ви — НАЙКРАЩІ! Дякую вам за все, ви мені фактично життя врятували.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Техпідтримка
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Нет возврата средств
Питання в роботі у профільних фахівців. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
Как связаться с оператором
Прошу разблокировать карту VISA GOLD 4149 6293 0063 3997 работала в октябре. 7.11.2021 мне исполнилось 87 лет и карту заблокировали. Срок действия карты 5\22 как получить ответ?
Для надання інформації, щодо способу та умов розблокування картки звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (9)
Приват зовсім ненормальний?
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та при надходженні постанови про арешт зобов'язаний обмежити рахунки клієнта.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Що ж до карток, то хочемо зазначити, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку інформація про це має бути вказана у виконавчому впровадженні. Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та надати її виконавцю.
Використовуючи кредитний ліміт на картці ви погодились з умовами договору та взяли на себе зобов'язання провести погашення використаного кредиту. Закінчення строку дії картки не звільняє клієнта від необхідності погашення кредиту та не означає закриття рахунку. Картка є лише способом доступу до рахунку який залишається активним. Автоматичне списання для погашення заборгованості можливе з активної (не обмеженої) картки на якій є доступний баланс особистих коштів. У вашому ж випадку картку можна поповнити в терміналі самообслуговування чи касі банку за її номером або переказом з інших карток. Зайшовши в свій Приват24 меню «Гаманець» ви можете бачити картку та переглянути її повний номер.
Коментарі (2)