×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Профессионал своего дела!!!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Проблема не решена
Кошти надійшли сьогодні (24.11.2021) на розподільчі рахунки ПриватБанку і будуть зараховані на картку протягом дня.
Коментарі (1)
Приват нарушает условия своего же договора
Профільними фахівцями було проведено детальну перевірку та надано зворотній зв'язок. Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Ваше обслуговування в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» призупинено. Отримання банківських послуг і обслуговування рахунків в Банку в подальшому буде неможливим.
Коментарі (3)
Банкир с душой
Побольше нам таких банкиров!
Дякуємо за відгук! У разі чого, ви також можете звертатись в онлайн підтримку на нашому сайті: https://privatbank.ua/, на якому наші колеги 24/7 онлайн і готові прийти на допомогу!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Swift перекази
Коментарі (7)
Шарага
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь у акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються та аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете у будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшено і ви зможете скористатися ним.
Коментарі (2)
Бессовестные лгуны
Оператор Оксана написала, что сообщила хозяину карты мой телефон.
Но мне никто не перезвонил. Тогда я сам занялся поиском, в инсте нашёл хозяина, сообщил, о находке.
Говорю, чего ж Ты не звонишь, приват жеж мой номер дал.
А он говорит, что из Привата никто не звонил.
По-человечески оператор Оксана лгунья и им плевать на горе других.
В шоке, что в 21 веке такое может быть
Коментарі (8)
Больные?
Оператор начал втирать, что я должен им предоставить отчёт об оплате налогов (как самозайнятое лицо, адвокаты, нотариусы и т. д.) я подаю отчёт в налоговую в конце календарного года, из прихода на счёт минусую затраты и на остаток уплачиваю налоги.
ПриватБанк решил, что ради них я налоги должен оплатить сейчас и сделать им какой-то отчёт. Или обязан связаться с получателем денег (ФОП) и потребовать от него документов об уплате налогов. Без матов в адрес привата комментировать такие «улучшения» рука не поднимается… В связи с этим, впервые с 2005 года, я поищу другой банк… Не только как самозайнятый, но и для всех предприятий, у которых счета открыты в привате…
Якщо під оплатою мова йде про переказ з рахунку на карту фіз. особи, в зазначеній ситуації банк не може перевірити сплату податків, тому вимагає сплату податків з відправника. У цьому випадку може сплатити й одержувач, після чого надати відправнику документ про оплату. Відправник прикріплює його до підтверджуючих документів у Приват24 для бізнесу.
Коментарі (14)
Отвратительное отношение к клиенту
«Подозрительная активность, позвоните 3700».
Звоню, отвечаю на вопросы, подробно, одновременно выслушивая бред о том что нельзя с кем-то делится инфой (я сразу сказал, что это не про меня — я занимался информационной безопасностью много лет, но мои слова проигнорировали), стараюсь быть приветливым — понимаю, что «офицер безопасности» — тоже человек — за день устает, да и уважать всех нужно.
Я не знаю что стало причиной блокировки моего аккаунта — все ответы точно были верны… меня послали в чат для актуализации данных… но в чате авторизация по телефону, а мой телефон добавили в черный список :))
Нонсенс.
Походу из-за плохого настроения дЭвушки меня больного отправляют в банк — это единственный выход восстановления счетов… мне в принципе пофиг, потому что есть что покушать — не пропаду, но если бы я был одиноким человеком, у которого все деньги в привате, который болеет, валяется с температурой (как я), то мне пришлось бы больным топать и стоять в очереди. Идиотское обслуживание.
Сижу и думаю почему меня забанили — то ли из-за места рождения (да, дорогая, в Припяти родилось очень много людей), то ли из-за того, что сказал, что нигде не работаю, то ли из-за того, что не пользуюсь вайбером :))
Тот, кто писал протоколы безопасности намудрил.
Когда на сайт пускает без подтверждения по смс,
когда проходят платежи без подтверждения — все у них ок.
У знакомой так пропала некая сумма — просто «ушла», в привате ей сказали «не говорите никому свои данные», хотя она и не говорила. =)
Вполне возможно, что как раз кто-то из отделения и подсуетился. Как? Очень просто. Вы машете карточкой, когда ее фотографируют рядом с вашим лицом — та еще глупость. Богатые клиенты должны понимать, что персонал банка при желании всегда будет знать CVV,
Вчера, вот была новость, что работник вип-отделения привата торговала данными клиентов, а кто мешает работнику обычного отделения привата зафиксировать cvv, а потом рассказывать «сам дурак», когда у человека пропадают деньги?
В этом случае тот же монобанк выглядит намного интереснее.
Еще раз: у вас в банке полно проблем, но вы тормознули человека, который просто хотел пополнить покер на 20 долларов. Молодцы.
Вот и все «обслуживание».
Закрою карточки как только дойдут руки.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.
Банк дотримується політики нетерпимості шахрайства і не надає інформацію третім особам. Платіжні дані картки відомі лише її власнику.
Написати коментар
Телефонний тероризм приватбанку
І з того часу дістають своїми дзвінками «шановний клієнте», хоча я давно їх клієнтом не є, і був всього кілька днів.
На вимогу припинити дзвонити співробітник їх кол центру нахамила ти сказала, що будуть дзвонити скільки захочуть.
Припиніть мені дзвонити!
Умови та правила банку знаходяться у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/
Приносимо вибачення за можливі незручності. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити деталі щодо ситуації, яку ви описали у відгуці.
Коментарі (4)
Приват все еще метит в золотую лигу
Прошло наверное недели полторы, и поступил звонок, на другом конце была девушка с звонким таким голосом, которая меня пыталась убедить в том, что я не выплатила судебный сбор и они его списали, но это не самое смешное)
После длинного разговора, сотрудница решила вернуть деньги, но предупредила о том, что как только деньги поступят на счет, их нужно быстро снять, в ином случае, банк их обратно заберет))
и банк их действительно забрал, только уже с аванса… а перед этим успели прислать письмо о том, что нам очень жаль))
Кого-то забыли в угол на гречку поставить? Или у вас такая система работы?
Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (7)
Жахливий сервіс
Ситуація 1. Замовила універсальну іменну картку із фото 8 вересня за 150 грн. Картка мала прийти 17 вересня. 18 числа зателефонувала запитати, де картка і мені сказали, що буде доставлена до кінця вересня. В кінці вересня картку так і не доставили, я попросила поверення 150 грн. Менеджер залишила заявку на повернення і на наступний робочий день мені зателефонували і сказали, що картка очікує мене у відділенні з 15 вересня, тому кошти повертати не будуть, бо регламент не порушено. У відділенні менеджер наполягала, що картки моєї нема і переконливо просила прийти завтра. В результаті через те, що працівникам було абсолютно наплювати на мене, я ходила без картки більше місяця. Ніяких ні компенсацій, ні вибачень від банку, я так і не отримала.
Ситуація 2. Намагаюсь зняти валюту із рахунку ФОП для відрядження, що дозволено постановою НБУ № 200. Але співробітники банку просто не знають як це зробити і переконують мене конвертувати валюту в гривню, перераховувати гривні на картку для виплат і потім купувати валюту в касі. Підтримка стверджує, що зняття валюти із будь-яких рахунків в тому числі і депозитних заборонено. Хм, а чому тоді в інших банках можна зняти депозит у валюті?
Зняття валюти для відрядження дозволено НБУ і це спокійно роблять, наприклад, в Укрсиббанку. Але, на жаль, співробітники взагалі не знають, що потрібно робити із моєю заявою і посилають шукати мого особистого валютного менеджера, який відкривав рахунок. Як і де шукати того валютного менеджера звісно ніхто не знає.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (3)
Шахрайська операція
Вчора, 21 листопада 2021 о 15:05 по моїй карті Універсальна (****9292) було списання коштів без підтвердження смс та телефонного дзвінка с банку.
Комп. техніка: PAY*QRZILLA.MOBI, CERDANYOLA DE 250.00 євро, що становить -7 552.87 гривень.
Ліміт на оплату в інтернеті в додатку Privat24 у мене 100 доларів на день.
При цьому всьому ніяких транзакцій, покупок в інтернеті картою я не здійснював. Помітив цю шахрайську операцію, я зразу зв’язався оператором 3700 і заблокував дану карту — ID заявка 1745610.
21.11.2021 р о 16:15 мною була подана заява в відділення поліцій № 2 м. Дніпро № 29013 за фактом шахрайства з боку невідомих осіб які заволоділи грошовими коштами.
Прошу зареєструвати заяву та надати відхідний номер.
Надати письмову відповідь:
1. Чому ні в смс, ні в додатку, ні телефоном не було ніякого запиту на підтвердження операції?
2. Коли будуть повернути гроші у сумі 7 552.87 гривень?
С повагою,
Єкутенко Євген
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Отримати письмову відповідь стосовно ситуації, що склалася, ви можете, надіславши запит за адресою вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (20)
Сроки замены карты
В call-центре проинформиваровали, что активация карты Gold с момента получения должна произойти на протяжении 2ух рабочих дней, т. е фактически получив карту на руки в четверг, я только ко вторнику смогу полноценно ею пользоваться. Если честно, не ожидал, что всё настолько растянуто по времени.
При оформленні картки у відділенні, достатньо змінити пін-код. Зміна пін-коду по картці і є її активацією. Після цього, можете користуватися карткою.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити консультацію, яка вам була надана в підтримці.
Написати коментар
Банк, що співпрацює з шахраями!
Тобто захисту від шахраїв Приватбанк не надає адже САМ з ними співпрацює! Провести операцію по зняттю ВСІХ кредитних коштів по-перше нехарактерною для цієї картки сумою, по-друге з невідомого пристрою і по-третє без будь-якої перевірки особи, яка проводить цю операцію, може тільки зацікавлена сторона!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та, тим паче, вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявку на оспорювання операції, однак, на жаль, вона не може бути оскаржена, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при її здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Радимо вам звернутися в поліцію, а ми, зі свого боку, приймемо усі міри після офіційного запиту правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Банк скатывается с каждым годом.
Ну, а теперь о наболевшем, ясно что продукты у банка уже не конфетка, кешбек их уже в магазинах не встретишь, из интересного осталась только оплата частями. Но когда я полтора года назад хотел купить себе велик за 23000. Лимит по услуге был вроде 35000 или больше у меня, прихожу я в магазин, выбрал велик, спрашиваю в оплату частями можно? продавец: -конечно !, прикладываю карточку, а лимит 5000… Я в шоке, ну от нечего делать заплатил просто карточкой, поменял 900$ с заначки и закинул обратно. Спрашивается зачем я с этой карточкой возился, если мог наличкой заплатить и мне бы еще неплохую скидку сделали.
И вот скоро черная пятница, присмотрел себе новый ТВ, стоит он сейчас по скидке 38000, а Приват как всегда в своем репертуаре, лимит по услуге у меня сегодня 37000. Хотя я озадачился этим еще недели две назад подавал заявки на увеличение лимита, лимит по карте вырос, а по оплате частями нет… Наверно или закрою карту у них или оставлю чисто троллейбус оплатить раз в пол года, на большее этот банк к сожалению не заслуживает.
Банк не надає персональну інформацію клієнтів третім особам, якщо це не передбачається нормами законодавства. Ми не можемо знати, звідки у них ваші дані.
Ліміт за послугою «Оплата частинами» залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення.
Для можливості отримання бажаного вами ліміту, будь ласка, надайте додаткову інформацію про себе у Приват24 або у відділенні банку.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно отриманого вами рекламного листа та розібратися в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Отвратительный Сервис
Но и это ещё не всё. Слухи в новостях о выдаче банкоматами Привата фальшивых денег подтвердились. 31.10.2021 один из таких банкоматов выдал мне фальшивые 400 грн (2×200) которые после этого не принимал ни один терминал, ни аппарат eTicket.
Хотелось бы поставить не 1/5, а -5/5.
Оплати чи спроби проведення платежів здійснюються при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Усі банкноти, які є в банкоматі проходять ретельну перевірку, отже ймовірність наявності фальшивих купюр в пристрої — виключена.
Приносимо вибачення, що ви відчули незручності стосовно доставки картки. Вже розглядаємо дане питання. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Жахливий банк
Якість обслуговування так собі, комісії за все.
Монобанк — найкраще, що може бути: кредит- будь ласка, поповнення — без комісії, переказ — без комісії, бонуси, кеш бек.
Закриваю карту привата. Тепер всі мої знайомі, дізнавшись про монобанк перейшли з привату на моно.
Приват банк не рекомендую! Тільки монобанк!
Ми щиро прагнемо надавати якісний сервіс та постійно розвиваємось беручи до уваги пропозиції та зауваження клієнтів.
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними, вказаними в заявці до відгуку. У разі виникнення питань ви можете звернутись до нас в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Коментарі (7)
Пираты в банковой сфере
1) Начали неправомерно изымать в своих банкоматах карточки иностранных банков выданных на ваше имя, на горячей линии 3700, отвечают:«распоряжение банка"! т.е.новый вид банковского пиратства. «Звоните заграницу и блокируйте свой счет карточку не вернем»! Без слов…
2) Заморозка Swift переводов, даже если переводили сами себе, с одного банка на другой, можно на месяц остаться без денег.
3) Непомерные проценты на кредитки и сложность с погашением. (с трудом всё закрыл)
4) при закрытии кредитных счетов в банке, автоматически закрывают детские счета вашим детям, бред полный, какое отношение кредитные карты и меют к детским, которые подвязаны к основному счету.
5) При выдачи налички, если прошёл сбой в банкомате, будете неделю возвращать свои средства, если снимали последние копейки, сухари и вода на ближайшую неделю вам в помощь и ходить побольше, езда на машине радикулит вызывает.
6) Хамское обслуживание работников банка и неправильное распределение рабочих мест, за частую в отделении 20 консультантов и один кассир с очередью до угла соседнего дома. А 20 кассиров и один консультант не пробовали? Как во всем нормальном мире???
P. S. Если вам скучно жить и хотите приключений на пятую точку, то конечно вам в этот банк, только мешок сухарей заранее засушите и канистру топлива в подвальчик.
Банкомати ПриватБанку не вилучають картки інших банків цілеспрямовано, щоб створити незручності. Такі поодинокі ситуації є наслідком помилки роботи банкомату. Повернення картки в такому випадку не здійснюється з міркувань безпеки, адже лише банк, що видав картку може ідентифікувати вас, як її власника. Таким чином, ми не маємо змоги бути певними, що картка повернеться саме її власнику, а не третім особам, тому рекомендуємо звертатись до банка емітента для її блокування та подальшого перевипуску.
Умовою для відкриття картки Юніора є наявність відкритої картки одного з батьків чи опікунів. Коли дитина стає повнолітньою, карта Юніора стає Універсальною та не буде закрита, якщо батьки чи опікуни закриють свої рахунки в банку.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
В деяких випадках, щоб опрацювати заявку на повернення коштів треба зробити інкасацію банкомату, що дає нам змогу впевнитись в тому, що кошти дійсно не були видані та визначити їх суму. Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швиде опрацювати заявку і за наявності збою повернути кошти клієнту.
Наші клієнти можуть провести величезну кількість операцій через Приват24, банкомати чи термінали самообслуговування. Якщо ж візит у відділення все ж є необхідним можна скористатись нашим сайтом pb.ua/map та спланувати свій візит таким чином, щоб не витрачати зайвого часу на очікування. Знайшовши потрібне відділення можна переглянути його графік роботи і перерв, а також періоди найменшої навантаженості.
Щодо питання Swift-платежу та коректності обслуговування зі сторони співробітників віддділення ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Коментарі (5)
Безопасность
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і завжди наголошуємо, що клієнт сам може не дати шахраям жодного шансу. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
На нашому сайті також є декілька порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Що ж до послуги страхування про яку йдеться мова, то відмова від оформлення такої страховки жодним чином не впливає на захищеність ваших даних та грошей.
https://privatbank.ua/strahovaniye/zakhyst-vid-shakhraystva
Коментарі (1)