Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ewgehagorbenko 24 листопада 2021, 19:45
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Хочу поблагодарить Шитову Наталью Сергеевну за квалифицированную помощь в решении вопроса. Компетентный сотрудник, который всегда прийдёт на помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 20:28
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 листопада 2021, 9:59
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 27.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoria1195 24 листопада 2021, 12:15
Слишком рано обрадовалась о решении проблемы. Банк сообщил в пятницу о том, что выполнил процедуру списания и деньги я получу во вторник 1000%. Мои деньги так мне и не пришли, на вопрос на горячей линии сообщили что нет никаких денег и вообще они ничего не должны!!! Процедуру в итоге ещё больше затянули! При том деньги с получателя были списаны в пятницу ещё
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 14:46
Добрий день!
Кошти надійшли сьогодні (24.11.2021) на розподільчі рахунки ПриватБанку і будуть зараховані на картку протягом дня.
Innalit 24 листопада 2021, 12:09
Мне отказал в обслуживании ПриватБанк без сообщений, писем или звонков, 16.11.2021, просто с кредитки исчезли деньги, и я позвонила на 3700, так и узнала. Оставила заявку и на горячей линии, и в отделении. Через два дня перезвонил сотрудник Василий и в грубой, агрессивной форме предупредил, что если до вечера я не заберу деньги со счетов, то их попросту заблокирует. Я официально зарегистрирована ФОП и имею счёт в ПриватБанке, с которым я не смогу работать, т.к. нет карт. Объяснений касательно каких-либо нарушений мне не дал. Я много лет была клиенткой ПриватБанка, вся деятельность ведётся официально, без нарушений. Мне странно такое отношение банка к людям, с которым связывают длительные деловые отношения. Плюс нарушение условий их же договора!
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 13:26
Добрий день!
Профільними фахівцями було проведено детальну перевірку та надано зворотній зв'язок. Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Ваше обслуговування в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» призупинено. Отримання банківських послуг і обслуговування рахунків в Банку в подальшому буде неможливим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elen3000 23 листопада 2021, 23:52
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55/8
При обращении в банк с нестандартной ситуацией редко встречается «человеческий фактор». Точность правил превыше всего. Мне повезло встретить человечного банковского работника. Это Елена Богоявленская из Николаева. Она отзывчива абсолютно для всех. А главное быстро, внимательно и гибко подходит к любым нестандартным ситуациям, вплоть до житейских вопросов.
Побольше нам таких банкиров!
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 9:38
Доброго ранку!
Дякуємо за відгук! У разі чого, ви також можете звертатись в онлайн підтримку на нашому сайті: https://privatbank.ua/, на якому наші колеги 24/7 онлайн і готові прийти на допомогу!
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 листопада 2021, 13:50
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 25.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
AlexIvanov1 23 листопада 2021, 17:28
Банк заморозив swift переказ у розмірі 450$ посилаючись на 1.1.3.2.6. і вимагає надати копію паспорта особи, яка переказує гроші, хоча переказ здійснювався з банку до банку та всі необхідні документи були передані! Але співробітники приватбанку продовжують вимагати ці документи від мене (через звичайне листування по Gmail). Хоча згідно із законодавством України я не маю права передавати ні їм ні комусь іншому персональні дані третіх осіб без їхньої згоди. А ви (Приватбанк) не маєте права їх вимагати від мене. За потреби ви можете зробити такий запит до банку ініціатора переказу! Я розцінюю ваші дії як некомпетентні!
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 19:02
Відповідно до п. 1.1.3.2.6 Умов та правил надання банківських послуг, які є невід’ємною частиною договору про надання банківських послуг і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України.
Вячеслав Климович 23 листопада 2021, 13:31
Кредитный лимит дают или повышают только избранным. Потдержку онлайн можно прождать пол дня. На пенсии, а при оформлении понятия лимита надо код ердпу места работы. Документы о доходе с места работы. А на пенсии ты изгой и ни каких лимитов. Единственный банк шарахающийся отпенсиона.
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 14:52
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Бачимо, що система повідомила вас про можливе очікування протягом 10 хвилин. Дякуємо за ваше терпіння.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь у акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються та аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете у будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшено і ви зможете скористатися ним.
RuslanSi 22 листопада 2021, 22:43
Нашёл кошелёк с картой привата и деньгами. Чтобы вернуть обратился в поддержку Привата к оператору Оксане, попросил хозяину кошелька сообщить, что я нашёл и передать мои контактные данные.
Оператор Оксана написала, что сообщила хозяину карты мой телефон.
Но мне никто не перезвонил. Тогда я сам занялся поиском, в инсте нашёл хозяина, сообщил, о находке.
Говорю, чего ж Ты не звонишь, приват жеж мой номер дал.
А он говорит, что из Привата никто не звонил.
По-человечески оператор Оксана лгунья и им плевать на горе других.
В шоке, что в 21 веке такое может быть
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 11:03
Дякуємо, що звернули увагу на ситуацію. Співробітник, дійсно, не зміг додзвонитися власнику, але вказав ваші контактні дані, щоб їх міг уточнити власник картки при зверненні до підтримки. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо роботу зі співробітником по даному випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації.
Strom 22 листопада 2021, 21:24
Еду в командировку… Оплатил автобус, поезд и т. д., в городе прибытия решил оплатить жилье, платеж был заблокирован…
Оператор начал втирать, что я должен им предоставить отчёт об оплате налогов (как самозайнятое лицо, адвокаты, нотариусы и т. д.) я подаю отчёт в налоговую в конце календарного года, из прихода на счёт минусую затраты и на остаток уплачиваю налоги.
ПриватБанк решил, что ради них я налоги должен оплатить сейчас и сделать им какой-то отчёт. Или обязан связаться с получателем денег (ФОП) и потребовать от него документов об уплате налогов. Без матов в адрес привата комментировать такие «улучшения» рука не поднимается… В связи с этим, впервые с 2005 года, я поищу другой банк… Не только как самозайнятый, но и для всех предприятий, у которых счета открыты в привате…
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 10:26
Згідно із Законодавством України, на банк покладено функцію податкового контролю.
Якщо під оплатою мова йде про переказ з рахунку на карту фіз. особи, в зазначеній ситуації банк не може перевірити сплату податків, тому вимагає сплату податків з відправника. У цьому випадку може сплатити й одержувач, після чого надати відправнику документ про оплату. Відправник прикріплює його до підтверджуючих документів у Приват24 для бізнесу.
Serge3888 22 листопада 2021, 20:20
Третий день лежу с температурой, решил поиграть в покер, тем более покерстарз прислал предложение бонусов при пополнении на 20 долларов. Скинул те несчастные копейки, что у меня были на счету в привате и попытался пополнить счет покерстарз.

«Подозрительная активность, позвоните 3700».
Звоню, отвечаю на вопросы, подробно, одновременно выслушивая бред о том что нельзя с кем-то делится инфой (я сразу сказал, что это не про меня — я занимался информационной безопасностью много лет, но мои слова проигнорировали), стараюсь быть приветливым — понимаю, что «офицер безопасности» — тоже человек — за день устает, да и уважать всех нужно.
Я не знаю что стало причиной блокировки моего аккаунта — все ответы точно были верны… меня послали в чат для актуализации данных… но в чате авторизация по телефону, а мой телефон добавили в черный список :))
Нонсенс.

Походу из-за плохого настроения дЭвушки меня больного отправляют в банк — это единственный выход восстановления счетов… мне в принципе пофиг, потому что есть что покушать — не пропаду, но если бы я был одиноким человеком, у которого все деньги в привате, который болеет, валяется с температурой (как я), то мне пришлось бы больным топать и стоять в очереди. Идиотское обслуживание.

Сижу и думаю почему меня забанили — то ли из-за места рождения (да, дорогая, в Припяти родилось очень много людей), то ли из-за того, что сказал, что нигде не работаю, то ли из-за того, что не пользуюсь вайбером :))

Тот, кто писал протоколы безопасности намудрил.

Когда на сайт пускает без подтверждения по смс,
когда проходят платежи без подтверждения — все у них ок.
У знакомой так пропала некая сумма — просто «ушла», в привате ей сказали «не говорите никому свои данные», хотя она и не говорила. =)
Вполне возможно, что как раз кто-то из отделения и подсуетился. Как? Очень просто. Вы машете карточкой, когда ее фотографируют рядом с вашим лицом — та еще глупость. Богатые клиенты должны понимать, что персонал банка при желании всегда будет знать CVV,

Вчера, вот была новость, что работник вип-отделения привата торговала данными клиентов, а кто мешает работнику обычного отделения привата зафиксировать cvv, а потом рассказывать «сам дурак», когда у человека пропадают деньги?
В этом случае тот же монобанк выглядит намного интереснее.

Еще раз: у вас в банке полно проблем, но вы тормознули человека, который просто хотел пополнить покер на 20 долларов. Молодцы.
Вот и все «обслуживание».
Закрою карточки как только дойдут руки.
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 10:17
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.
Банк дотримується політики нетерпимості шахрайства і не надає інформацію третім особам. Платіжні дані картки відомі лише її власнику.
ibond9 22 листопада 2021, 19:43
Колись давно помилково відкрив тут рахунок, бо, мене в цьому банку обманули і пообіцяли зовсім не ті умови користування, ніж є насправді. Після чого я закрив в них рахунки.
І з того часу дістають своїми дзвінками «шановний клієнте», хоча я давно їх клієнтом не є, і був всього кілька днів.
На вимогу припинити дзвонити співробітник їх кол центру нахамила ти сказала, що будуть дзвонити скільки захочуть.
Припиніть мені дзвонити!
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 20:24
Добрий вечір!
Умови та правила банку знаходяться у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/
Приносимо вибачення за можливі незручності. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити деталі щодо ситуації, яку ви описали у відгуці.
Begiotprimatov 22 листопада 2021, 19:39
Добрый день, ранее я оставляла отзыв о том, что примат после суда остался неудовлетворен судовым решением, но правом на апелляцию не воспользовался. Судовое решение было выполнено с подачей исполнительной, со всеми бумагами на руках, после того как наше предприятие перевело зп на приват, они снова объявились и решили просто забрать то, что на их взгляд я должна, и сами сняли с зп то, что хотели, после чего я обратилась в отделение банка, где вместе с руководителем отделения было отправлено письмо со всеми бумагами: решением суда, и из исполнительной о том, что все выплачено в полной мере!
Прошло наверное недели полторы, и поступил звонок, на другом конце была девушка с звонким таким голосом, которая меня пыталась убедить в том, что я не выплатила судебный сбор и они его списали, но это не самое смешное)
После длинного разговора, сотрудница решила вернуть деньги, но предупредила о том, что как только деньги поступят на счет, их нужно быстро снять, в ином случае, банк их обратно заберет))
и банк их действительно забрал, только уже с аванса… а перед этим успели прислать письмо о том, что нам очень жаль))
Кого-то забыли в угол на гречку поставить? Или у вас такая система работы?
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 20:17
Добрий вечір!
Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
zlemore 22 листопада 2021, 17:33
Опишу 2 ситуації із приватом після яких я остаточно прийняла рішення закривати всі рахунки.
Ситуація 1. Замовила універсальну іменну картку із фото 8 вересня за 150 грн. Картка мала прийти 17 вересня. 18 числа зателефонувала запитати, де картка і мені сказали, що буде доставлена до кінця вересня. В кінці вересня картку так і не доставили, я попросила поверення 150 грн. Менеджер залишила заявку на повернення і на наступний робочий день мені зателефонували і сказали, що картка очікує мене у відділенні з 15 вересня, тому кошти повертати не будуть, бо регламент не порушено. У відділенні менеджер наполягала, що картки моєї нема і переконливо просила прийти завтра. В результаті через те, що працівникам було абсолютно наплювати на мене, я ходила без картки більше місяця. Ніяких ні компенсацій, ні вибачень від банку, я так і не отримала.

Ситуація 2. Намагаюсь зняти валюту із рахунку ФОП для відрядження, що дозволено постановою НБУ № 200. Але співробітники банку просто не знають як це зробити і переконують мене конвертувати валюту в гривню, перераховувати гривні на картку для виплат і потім купувати валюту в касі. Підтримка стверджує, що зняття валюти із будь-яких рахунків в тому числі і депозитних заборонено. Хм, а чому тоді в інших банках можна зняти депозит у валюті?
Зняття валюти для відрядження дозволено НБУ і це спокійно роблять, наприклад, в Укрсиббанку. Але, на жаль, співробітники взагалі не знають, що потрібно робити із моєю заявою і посилають шукати мого особистого валютного менеджера, який відкривав рахунок. Як і де шукати того валютного менеджера звісно ніхто не знає.
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 19:25
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Євген Євген 22 листопада 2021, 13:55
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Калинова, 72
Заява

Вчора, 21 листопада 2021 о 15:05 по моїй карті Універсальна (****9292) було списання коштів без підтвердження смс та телефонного дзвінка с банку.
Комп. техніка: PAY*QRZILLA.MOBI, CERDANYOLA DE 250.00 євро, що становить -7 552.87 гривень.
Ліміт на оплату в інтернеті в додатку Privat24 у мене 100 доларів на день.
При цьому всьому ніяких транзакцій, покупок в інтернеті картою я не здійснював. Помітив цю шахрайську операцію, я зразу зв’язався оператором 3700 і заблокував дану карту — ID заявка 1745610.
21.11.2021 р о 16:15 мною була подана заява в відділення поліцій № 2 м. Дніпро № 29013 за фактом шахрайства з боку невідомих осіб які заволоділи грошовими коштами.
Прошу зареєструвати заяву та надати відхідний номер.
Надати письмову відповідь:
1. Чому ні в смс, ні в додатку, ні телефоном не було ніякого запиту на підтвердження операції?
2. Коли будуть повернути гроші у сумі 7 552.87 гривень?

С повагою,
Єкутенко Євген
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 14:51
Добрий день!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам з необережності, або більш витонченими методами. Отримати такі дані може лише власник картки.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Отримати письмову відповідь стосовно ситуації, що склалася, ви можете, надіславши запит за адресою вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rank1 22 листопада 2021, 10:58
Добрый день, хотел уточнить сроки замены и активации карты Универсальная на Универсальная Gold?
В call-центре проинформиваровали, что активация карты Gold с момента получения должна произойти на протяжении 2ух рабочих дней, т. е фактически получив карту на руки в четверг, я только ко вторнику смогу полноценно ею пользоваться. Если честно, не ожидал, что всё настолько растянуто по времени.
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 12:50
Добрий день!
При оформленні картки у відділенні, достатньо змінити пін-код. Зміна пін-коду по картці і є її активацією. Після цього, можете користуватися карткою.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити консультацію, яка вам була надана в підтримці.
Проблема вирішена
Alena2021 22 листопада 2021, 9:21
В мене виникла дуже неприємна ситуація: домовилася про продаж дитячої іграшки і мені «покупець» скидує «чек про оплату» — натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat24.perekazu.com (доречі сайт так і працює та продовжує грабувати), оформленний дуже схоже на додаток Приват24(я взагалі подумала, що відкривавається мій додаток). Далі, як зазвичай, «введіть логін і пароль», дзвінок від банку «підтвердіть вхід у Приват24» і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаємо декілька хвилин і заходимо і перевіряємо знову (процедура та сама: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно: на рахунку КРЕДИТНОЇ картки «0″ без жодної смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями! Подзвонила на гарячу лінію і прошу:«Блокуйте суму і картку!», а оператор: «так, бачу що по Вашій картці проводиться операція», кажу: «блокуйте!», а він «переключаю на спеціаліста, який зайняється заявками на повернення коштів». Склали заявку з формулюванням: «повернення коштів, в звязку з шахрайськими діями». На наступний день оператор гарячої лінії вже каже, що «підозра на шахрайські дії, бо відмічений код 3dSecure», кажу «не може бути, не було жодних підтвердженнь від мене!». У відділенні взагалі ніхто не може, навіть чек надати, тільки платну виписку по рахунку, на гарячій лінії, щоб надати виписку за один день, спитали ВСЮ можливу особисту інформацію. Замовила у оператора роздруковку дзвінків і наскільки ж все стало зрозуміло! Звернення на гарячу лінію 15:42(співпадає з часом оформлення заявки № 1742269), а о 15:45 надходить смс — «розваги ПриватБанк, а в тексті смс: «ваші картки заблоковано».
Тобто захисту від шахраїв Приватбанк не надає адже САМ з ними співпрацює! Провести операцію по зняттю ВСІХ кредитних коштів по-перше нехарактерною для цієї картки сумою, по-друге з невідомого пристрою і по-третє без будь-якої перевірки особи, яка проводить цю операцію, може тільки зацікавлена сторона!
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 11:24
Добрий день!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та, тим паче, вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявку на оспорювання операції, однак, на жаль, вона не може бути оскаржена, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при її здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Радимо вам звернутися в поліцію, а ми, зі свого боку, приймемо усі міри після офіційного запиту правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Deniska1986 22 листопада 2021, 8:48
Являюсь клиентом Приватбанка уже больше 15ти лет, если по началу это был топовый банк, то сейчас он меня только огорчает и подставляет. В начале случился эпизод с утечкой персональных данных третьим лицам, приходит мне на имейл рекламное письмо от Приватбанка с какими-то киберспортивными чемпионатами (не помню как та организация называлась), потом мне уже смс начали приходить на телефон, от той конторы с чемпионатами. Спросил у друзей и им тоже приходили такие смс, все бы ничего, но у некоторых из них была отдельная симка, которая использовалась только как финансовый номер для Приватбанка! И все что они сделали это оплачивали онлайн игры приватовской карточкой…
Ну, а теперь о наболевшем, ясно что продукты у банка уже не конфетка, кешбек их уже в магазинах не встретишь, из интересного осталась только оплата частями. Но когда я полтора года назад хотел купить себе велик за 23000. Лимит по услуге был вроде 35000 или больше у меня, прихожу я в магазин, выбрал велик, спрашиваю в оплату частями можно? продавец: -конечно !, прикладываю карточку, а лимит 5000… Я в шоке, ну от нечего делать заплатил просто карточкой, поменял 900$ с заначки и закинул обратно. Спрашивается зачем я с этой карточкой возился, если мог наличкой заплатить и мне бы еще неплохую скидку сделали.
И вот скоро черная пятница, присмотрел себе новый ТВ, стоит он сейчас по скидке 38000, а Приват как всегда в своем репертуаре, лимит по услуге у меня сегодня 37000. Хотя я озадачился этим еще недели две назад подавал заявки на увеличение лимита, лимит по карте вырос, а по оплате частями нет… Наверно или закрою карту у них или оставлю чисто троллейбус оплатить раз в пол года, на большее этот банк к сожалению не заслуживает.
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 11:15
Добрий день!
Банк не надає персональну інформацію клієнтів третім особам, якщо це не передбачається нормами законодавства. Ми не можемо знати, звідки у них ваші дані.
Ліміт за послугою «Оплата частинами» залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення.
Для можливості отримання бажаного вами ліміту, будь ласка, надайте додаткову інформацію про себе у Приват24 або у відділенні банку.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно отриманого вами рекламного листа та розібратися в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
chekist24 22 листопада 2021, 2:14
Відділення за адресою: Харків, Салтівське шосе, 256-В
Самый отвратительный сервис который я только видел, как будто они мои клиенты, а я их должен обслуживать. Все началось с того что на мою карту «Универсальная» стали приходить уведомления о нестаче средств для выполнения операции. Как оказалось это было списание с Амазона за использование бизнес аккаунта (для продаж), однако у меня такого аккаунта не было. Так же точно как никто не мог завладеть данными моей карты (ибо она скрыта от посторонних глаз так как я использую в основном Google Pay для оплаты). Я связался со специалистом, где мне посоветовали перевыпустить карту. Я заказал личную карту с фото на сайте Привата, и она должна была быть доставлена 17.11.2021. Но как обычно в этом государственном банке все пошло не по плану, а точнее не по хорошо спланированной логистике (карту я 17 числа не получил). В связи с чем опять связался со специалистами, которые пообещали уладить вопрос в течение 24 часов. На следующий день они пообещали уладить все через 48 часов. Ну, а сегодня и вчера мне стали отвечать по протоколу «Ждите»… Неужели у государственного банка нет возможности компенсировать клиенту эти 149 гривен или заново отправить карту? Потому как я понимаю что она где-то потерялась в дороге и мою заявку просто растянут на долгие месяцы или вообще забудут…
Но и это ещё не всё. Слухи в новостях о выдаче банкоматами Привата фальшивых денег подтвердились. 31.10.2021 один из таких банкоматов выдал мне фальшивые 400 грн (2×200) которые после этого не принимал ни один терминал, ни аппарат eTicket.
Хотелось бы поставить не 1/5, а -5/5.
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 13:44
Добрий день!
Оплати чи спроби проведення платежів здійснюються при коректному введенні платіжних даних картки на сайті, що мають бути відомі лише її власнику.
Дані картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Усі банкноти, які є в банкоматі проходять ретельну перевірку, отже ймовірність наявності фальшивих купюр в пристрої — виключена.
Приносимо вибачення, що ви відчули незручності стосовно доставки картки. Вже розглядаємо дане питання. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
vance 21 листопада 2021, 17:53
Шкода, що моя організація заключила договір з приват банком.
Якість обслуговування так собі, комісії за все.
Монобанк — найкраще, що може бути: кредит- будь ласка, поповнення — без комісії, переказ — без комісії, бонуси, кеш бек.
Закриваю карту привата. Тепер всі мої знайомі, дізнавшись про монобанк перейшли з привату на моно.
Приват банк не рекомендую! Тільки монобанк!
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2021, 18:32
Добрий вечір!
Ми щиро прагнемо надавати якісний сервіс та постійно розвиваємось беручи до уваги пропозиції та зауваження клієнтів.
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними, вказаними в заявці до відгуку. У разі виникнення питань ви можете звернутись до нас в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nick1144 21 листопада 2021, 9:23
Самый ужасный банк:
1) Начали неправомерно изымать в своих банкоматах карточки иностранных банков выданных на ваше имя, на горячей линии 3700, отвечают:«распоряжение банка"! т.е.новый вид банковского пиратства. «Звоните заграницу и блокируйте свой счет карточку не вернем»! Без слов…
2) Заморозка Swift переводов, даже если переводили сами себе, с одного банка на другой, можно на месяц остаться без денег.
3) Непомерные проценты на кредитки и сложность с погашением. (с трудом всё закрыл)
4) при закрытии кредитных счетов в банке, автоматически закрывают детские счета вашим детям, бред полный, какое отношение кредитные карты и меют к детским, которые подвязаны к основному счету.
5) При выдачи налички, если прошёл сбой в банкомате, будете неделю возвращать свои средства, если снимали последние копейки, сухари и вода на ближайшую неделю вам в помощь и ходить побольше, езда на машине радикулит вызывает.
6) Хамское обслуживание работников банка и неправильное распределение рабочих мест, за частую в отделении 20 консультантов и один кассир с очередью до угла соседнего дома. А 20 кассиров и один консультант не пробовали? Как во всем нормальном мире???
P. S. Если вам скучно жить и хотите приключений на пятую точку, то конечно вам в этот банк, только мешок сухарей заранее засушите и канистру топлива в подвальчик.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2021, 11:46
Добрий день!
Банкомати ПриватБанку не вилучають картки інших банків цілеспрямовано, щоб створити незручності. Такі поодинокі ситуації є наслідком помилки роботи банкомату. Повернення картки в такому випадку не здійснюється з міркувань безпеки, адже лише банк, що видав картку може ідентифікувати вас, як її власника. Таким чином, ми не маємо змоги бути певними, що картка повернеться саме її власнику, а не третім особам, тому рекомендуємо звертатись до банка емітента для її блокування та подальшого перевипуску.
Умовою для відкриття картки Юніора є наявність відкритої картки одного з батьків чи опікунів. Коли дитина стає повнолітньою, карта Юніора стає Універсальною та не буде закрита, якщо батьки чи опікуни закриють свої рахунки в банку.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
В деяких випадках, щоб опрацювати заявку на повернення коштів треба зробити інкасацію банкомату, що дає нам змогу впевнитись в тому, що кошти дійсно не були видані та визначити їх суму. Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швиде опрацювати заявку і за наявності збою повернути кошти клієнту.
Наші клієнти можуть провести величезну кількість операцій через Приват24, банкомати чи термінали самообслуговування. Якщо ж візит у відділення все ж є необхідним можна скористатись нашим сайтом pb.ua/map та спланувати свій візит таким чином, щоб не витрачати зайвого часу на очікування. Знайшовши потрібне відділення можна переглянути його графік роботи і перерв, а також періоди найменшої навантаженості.
Щодо питання Swift-платежу та коректності обслуговування зі сторони співробітників віддділення ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vetalfen 20 листопада 2021, 21:50
Сумма сойти, теперь за безопасность счета приват банк берет 29гр в месяц, что дальше? нужно прощается с этим банком, это уже не в какие ворота не лезет
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2021, 11:53
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і завжди наголошуємо, що клієнт сам може не дати шахраям жодного шансу. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
На нашому сайті також є декілька порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Що ж до послуги страхування про яку йдеться мова, то відмова від оформлення такої страховки жодним чином не впливає на захищеність ваших даних та грошей.
https://privatbank.ua/strahovaniye/zakhyst-vid-shakhraystva

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝