Знову дурять!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.89 | 42.49 |
| Всі курси банку | ||
Запропонували картку Gold — особистий консультант, ніяких очікувань, одні переваги, словом. За 3 місяці жодної відповіді на мої питання, але то таке. Прийшла змінити картку, бо за що платити, преміальним обслуговуванням і не пахне. Навіть не спитали, що не сподобалося, стали перевипускати. Картка в мене вже роки 3, додатком користуюся. Дуже «розумний» менеджер протягує папірець 6см*3см з бар-кодом і каже скануйте. Потім майже сам натискає на моємо телефоні кнопку «оплатити». На моє питання навіщо, отримала відповідь «для активації, і завтра треба повторити...» Сума смішна 0,01, але не в тому питання. Прийшла додому, віришила проконсультуватися на підтримці, що воно таке. Звісно нічого сплачувати було не потрібно, а потім мене вирішили переконати, що так мене менеджер вчив користуватися додатком, виявляється, яким я вже 3 роки самостійно користуюся! Щодо повторної операції запевнили, що роботи її теж не потрібно. Але знаючи «чесність» цього Банку я наполягла на реєстрації звернення щодо ситуації, яка склалася, і поверненні мені цих коштів. А на наступний день, я отримала дзінок з вибаченнями і запевненням, що з усім цим розберуться, а рівно за 10 хвилин до мене передзонив менеджер з нагадуванням, що я не зробила сьогодні переказ коштів! Роблю висновок, що вибачення принесені мені є формальністю і ця практика є розповсюдженою. Дні через 3 мені знову зателевонували і спробували пояснити, що з ситуацією розібралися, але кошти повертати не будуть (як і з ким розібралися в делалі не вдавалися). На моє прохання надати письмову відповідь була купа тексту, прийшлось декілька раз повторити. Описані події відбувалися 19/06/2020, вбачаю у діях даного Банку зневагу до клієнтів, впевненість у їхній (клієнтів) безграмотності та зневагу до Закону України, оскільки 10 днів хоч календарних, хоч робочих з часу мого звернення минули, а письмову відповідь я так і не отримала.
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.