Непонятные требования
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.
На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення.
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз
Прошу Приватбанк пояснити що це за дурниці? Це ваше неподобство змушело багато народу відвідувати банк під час спеки та карантину.
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність актуалізації даних обумовлена вимогами чинного законодавства та нормами НБУ, згідно яких, в банку має бути актуальна інформація про клієнта для можливості його коректного обслуговування. При цьому, хочемо зазначити, що на період карантину блокування рахунків через непроходження ідентифікації не проводиться. Актуалізувати дані можна онлайн в Приват24, якщо при вході в акаунт відображається відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.