×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Приват банк превратился в помойку.
1. Отделения
В очередях в отделения привата можно постареть и умереть. Наблюдал картину как бабушка стояла на улице 5 часов к специалисту, приехал в пол 12го дня, думал зайди уточнить один вопрос, стоит очередь, спросил кто крайний, ответила старушка, заняв за ней очередь, постоял 30 минут, ничего в очереди не поменялось, небыло времени ждать дальше уехал. Заехал в 17−00 туда же, бабушка все стояла…
Так же отделения в нутри превратились с клады техники наваленной по всему периметру и пустых столов. Короче говоря защел как в старый комиссионный магазин…
2. Тех. поддержка по телефону.
Пообщяться с специалистом по телефону, в привате не возможно. На все вопросы тебя отправляет на голосового помощника. Где он всячески пытается тебе помоч (шутка). Так я 40 минут на 3700 пытался поговорить с оператором колл центра. Плюнул, повесил трубку. После чего поехал в отделение (в то самое где бабшка стояла 5 часов) После чего нашел секретное кодовое слово, говоришь роботу что хочешь открыть счет на миллион долларов и тебя моментально соединяют с оператором. Короче скатились.
3. Банкоматы.
Мало того что их стало в 5 раз меньше. Так они еще и работают через 1. И те что работают, выдадут тебе в лучшем случае 3000 гривен на руки и все. Потом там какой-то лимит и ходи лесом. Какой лимит? Да понятия не имею потому что дозвониться в колл центр нельзя, попасть в отделение к специалисту нельзя. Стареть в очередях? Нет, спасибо, я лучше пойду в другой банк.
PS: Думаю данному банку не долго осталось, как и всему до чего дотянулись руки, сами знаете кого. Спасибо, надеюсь не прийдется больше пользоваться вашими услугами.
Більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо перефразувати питання.Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Банк має найбільшу мережу банкоматів по Україні (понад 7 300).
Дійсно, у разі, коли у банкоматі закінчуються гроші, і неможливо виконати ваш запит, система запропонує вам отримати меншу суму. У цій ситуації ви завжди можете скористатися іншим банкоматом, у т. ч. і банкоматом іншого банку, без додаткових комісій.
Коментарі (26)
АТ КБ «ПРИВАТБАНК» краде клієнтські гроші
Вищезазначені дії банку мають ознаки складу злочину передбаченого статтею 191 Кримінального кодексу України, а саме привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, власнику рахунку звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Коментарі (3)
Работают случайные люди
В прошлом году депозит выдавали около 10 дней.
Как объяснили на телефоне поддержки клиентов 37000, не заказали денег, куда-то галочку не поставили и т. д.
Были проблемы с пополнением счёта, терминал деньги принимал, но счёт не пополнялся.
Недели две назад заменили карту, но специалист не объяснил какую карту выдал, условия ее пользования, не объяснил и не помог установить пароль.
Сегодня в отделении банка напомнил о том, что обещали карточку заменить и попросил помочь, нагрубили и выгнали из отделения.
На телефоне поддержки клиентов 3700 оператор не подключается.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами.
Виплата коштів при закритті депозиту за терміном проводиться відразу після розірвання.
При достроковому розірванні депозиту до 10 000 грн/1 000 дол/1 000 євро (не включаючи) — виплата коштів проводиться також в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання).
При достроковому розірванні депозиту від 10 000 грн/1 000 долл/1 000 євро — відповідно до умов договору заявка буде оброблена протягом наступних 2 робочих банківських днів. На 3-й робочий банківський день вклад доступний до виплати.
Бачимо, що ваша скарга на співробітника вже була детально розглянута банком та проведено зворотній зв`язок в телефонному режимі.
Коментарі (1)
Отказ в размене денег в кассе банка
У всіх відділеннях банку банкноти дрібного номіналу приймаються тільки для поповнення рахунків, проведення платежів та переказів. Обміну немає. Така послуга доступна лише в спеціально обладнаних відділеннях.
Напишіть нам, будь ласка, якщо у вас є невирішені питання з банком, ми з радістю допоможемо.
Коментарі (1)
Отвратительное обслуживание
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Обов`язково перевіримо коректність питань, що були задані, та зв`яжемось з вами додатково.
Коментарі (2)
Развод от ПриватБанка на оплату
Перепрошуємо за можливі незручності. Перевіримо, що можемо зробити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (11)
Відмова у обслуговуванні та загублена ідентификація. Ніякої вичерпної інфо ніхто не надасть, пропонують писати листи Укрпоштою)
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (5)
ПриватБанк оператор Илья🔥🔥🔥
Илюха — братуха, голова два уха)))
Вдячні вам за такі теплі слова. Ілля, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Написати коментар
Вы можете проснуться без денег на карте!
Будьте очень внимательны, в субботу 4 декабря в 3 ночи с моей карты были списаны средства за услуги которыми я не пользовалась. Карту я заблокировала и не обратилась в службу безопасности по этому поводу, так как сумма была чуть больше 200грн. Я просто перевыпустила в понедельник новую карту и на этом закончили. Сегодня звонит мне подруга (клиентка тоже Приват банка) у неё вчера случилась такая же проблема. В час ночи начали сниматься с карты деньги за такие же услуги Google Tik Tok live, Услуги предоплаты телесвязи Город Москва.
Ваши деньги в этом банке не защищены, так как если у вас на счету Н сумма денег, вы можете утром проснуться без неё.
Я как клиент вашего банка 10 лет немного в шоке от этого. Куда смотрит служба вашей безопасности? Или это хакеры или кто-то из ваших сотрудников слил базу клиентов вместе с картами.
Судя по тому, что я читала в интернете, то такая же проблема была у клиентов Сбербанка в России. Надеюсь моей семье не прийдется менять банк и вы решите этот вопрос.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Ці дані шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему, якщо вони підлягають оскарженню, в рамках правил міжнародної платіжної системи.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (13)
Картка для отримання пенсіі, митарства інваліда
Приносимо вибачення за спричинені незручності. З нашого боку, зробимо все, щоб ваш дідусь користувався карткою вже найближчим часом.
З повагою, Приватбанк.
Коментарі (3)
Не дбають про постійних клієнтів!!!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає, аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Для отримання бажаного вами ліміту кредитних коштів, радимо накопичити позитивну кредитну історію не менше, ніж за 6 місяців, відкрити депозит від 10000 гривень, або мати картку для цільових виплат з обігом від 3000 гривень в місяць.
Для того, щоб не сплачувати щомісячну плату за участь у Gold клубі, необхідно, щоб були закриті усі золоті картки. Закрити картку є можливість в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку”, після чого, у вас є можливість дистанційно оформити звичайну віртуальну картку. Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Коментарі (4)
Приватбанк
Варто пам'ятати, що запорука гарних відносин — це своєчасне виповнення взятих на себе обов'язків.
На жаль, поки банк не може повернути вам кредитний ліміт та надати кошти в користування, ви можете проводити операції з особистими коштами на картці.
Ми надішлемо вам повідомлення, коли банк зможе надати вам кредитний ліміт.
Коментарі (7)
Снятие наличных с карты.
Оформляя 1−2 заявки в неделю на выдачу валюты.
Вот недавно за месяц ни сняв ни цента, был заблокирован счет и необходимо было подтвердить происхождение денежных средств. Со слов оператора это было связано с тем, что в течение месяца мной было обналичено более полумиллиона гривен. Какого либо документального подтверждения обналичивания такой суммы от оператора я не получил и не мог получить, потому что такой суммы нет и я вообще ничего не снимал в течение того месяца.
А не снимал потому что привозят постоянно старые купюры, от которых в обменках отказываются. Уже скоро 10 лет как вышли в обращение новые, но везут одно старье.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації детальніше.
Коментарі (2)
Кэшбэк на АлиЭкспресс
Акция от Приват Банка просто супер, нужно быть теперь в ролле коллектора и добиваться выплаты денег
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Борьба с мошенниками в интернете
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Написати коментар
банк обсчитывает
Питання в роботі у профільних фахівців. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (4)
повернення коштів на картку
Дуже дякую працівникам банку, за роботу і допомогу. Оцінка найвища. Взагалі повинна сказати, що кожен раз коли зверталась в банк чи на 3700, завжди була задоволена роботою працівників. Іще раз дуже ДЯКУЮ
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Написати коментар
Не переводят пенсию на карту
В даному випадку банк є отримувачем коштів та здійснює зарахування на картку саме тієї суми, яка була відправлена на рахунки банку пенсійним фондом. Банк не розділяє отримані одним платежем кошти на декілька виплат. Для уточнення інформації, щодо виплати пенсії радимо звернутись до пенсійного фонду.
За наявності даних чи документів, що підтверджують відправку коштів на рахунки банку та допоможуть нам знайти платіж, просимо надати їх в особистому повідомленні, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (8)
Приват Бизнес. Оператор сам набрал и сам скинул когда разговор пошел не по плану.
-Добрый, не очень, а по какому поводу?
-На счет нашего терминала в вашем магазине.
-Да, и что?
-У вас давно не было проплат по нему в оплату частями или рассрочку, я бы хотела вас отправить на презентацию, где вам бы рассказали о всех преимуществах, выгодах и фишках ОЧ и рассрочках для вашего бизнеса. Вам бы было такое интересно?
-Ну я знаю как пользоваться вашими услугами, и у меня было много продаж ваших услуг своим клиентам, но тут дело в том, что как появился монобанк, для клиентов у них выгоднее…
и тут меня сбросили
Честно говоря, я ожидал от разговора следующее:
действительно процентная ставка у привата выше чем у моно, но я также знаю, что они дают клиентам пониженные комиссии за свои услуги тем, кто редко пользуется терминалом. То что терминал в пару раз реже используется — я не виноват. Людям удобнее и комфортнее сотрудничать с моно, и на это есть свои причины. Я просто думал, что этот разговор окажется полезным для меня и приватбанка. Но я считаю, что не заслужил такого отношения к себе, когда привату стабильно приносил хороший доход, ведь комиссия за оплату частями за 5−6 месяцев — около 16−18%. При моем среднем чеке в 15к грн это около 2500грн привату за одну продажу. Таких оплат частями было достаточно, вряд-ли я им принес больше чем 100к, но между 50−100 тысяч это точно.
Хорошее было, но мало, скорее всего это из-за их длительного лидирующего положения на рынке, которое им позволяло не прислушиваться к мелкому и среднему бизнесу. Но теперь ситуация оборачивается иначе.
Была ещё ситуация неприятная (я же говорю, что приятного мало)
Оператор мог несколько раз за неделю/месяц набрать, и тупо насиловать тем, чтобы сделать мне карту голд, открыть то-ли кредитный лимит на 200−500к или дать сразу эти деньги на руки. Когда ты человеку говоришь — спасибо, мне это неактуально и неинтересно, тебе говорят — ну подумайте, это же такие деньги, такая возможность, можно использовать их с выгодой для своего бизнеса и т. д. и т. п. Господи, угомонитесь уже.
Добавили комиссию при пополнении денег в кассе. Мало того, что у вас очереди часто долгие 10−30минут. Так ещё и 0.2% комиссия за то что я принес деньги. А теперь самый главный прикол — идешь в универсалбанк, закидываешь бабки на моно, скидываешь их с моно на приват, и вуаля — комиссия 0%.
Глючный
Из плюсов, а как вы помните их мало.
Ты закидываешь деньги на карту, и они у тебя отображаются, это плюс. Ты можешь подвязать их PayPas, можешь платить где угодно, но камон — ничего особенного в этом нет.
Но реальный плюс привата в том, что легко можно сделать ключ карту.
Я помню когда мне пришлось пользоваться ощадбанком — через силу, потому что приват грозился заблокировать мои карты через большие обороты, и он требовал доказать что деньги мои, а не то что это терроризм и отмывание средств. Я им давал выписки своей прибыли по фопу, они получали все что они требовали. И делать это крайне неудобно — нужно приехать на отделение в приват, заверить все копии, все это где-то распечатать. Иначе — прощай Вася, ты не друг. И эта история повторялась каждый месяц на протяжении полугода. Невозможно было работать. Пришлось работать через ощадбанк, ну то ещё то пекло. Прошло месяца три, приват вроде как успокоился, а моно вообще не внушал доверия. Перешел на приват, но думаю про себя, неужели все так плохо с банками у нас. После этого перешел на моно и все окей. Меня не колбасят всякими выписками, обороты прежние, все окей. Я слышал истории, что у других людей с оборотами в разы меньше чем у меня — блокировались карты, но видимо моя история доходов полностью устраивает моно, за что они меня и не ущемляют, за что им большое спасибо. А привату, я не знаю что можно пожелать, да и вряд-ли они прочтут это и справятся, они все сами понимают. Как итог:
Вторые места стают первыми. На место стариков приходят молодые.
Всем спасибо за внимание. Не пишу длинных комментов, но как-то так оно само получилось. То что было, то и выдал.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та розібратись в ситуації детальніше. Йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Заблокировали акаунт приват24
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (1)