Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
u6667u6667 29 січня 2022, 12:18
Добрый день.
Я пенсионер, проживающий в городе Святогорск Донецкой области. Имею универсальную карту Приватбанка, срок действия которой закончился, к сожалению, также неожиданно, как было закрыто отделение в городе. Безо всякого предупреждения или оповещения. В связи с программой єПідтримка-1000 гривень від держави возникла необходимость авторизации в приложении Дія. И началась сказка…
Сделать финансовым номер телефона невозможно, закончился срок карты. Стандартное сообщение о том, что уже готовая карта ожидает вас в отделении Приватбанка обескуражило. В каком?! Если оно закрыто. Звоню 3700. Виртуальную карту открыть нельзя. Доставки пластика нет, потому что, внимание, Святогорск внесён в перечень городов, граничащих с линией разграничения или какая-то такая сумбурная формулировка.
В Славянске Донецкой области отделения Привата есть, в Лимане Донецкой области есть. Военных действий в этих городах нет. Это Украина. Святогорск между этими городами. Вопрос! Святогорск, город в котором согласно политике Привата идёт война? Он находится на линии разграничения? Он находится в серой зоне? Или в какой ещё зоне находится по мнению Привата Святогорск, что сюда нет доставки карт? Предложила Новую почту или Укрпочту в качестве служб доставки. Конечно же, ответ нет. Этими службами великий державный банк не пользуется.
Итог. Почему я пенсионер должна тратить время, деньги и, возможно, здоровье, учитывая коронавирус, подчиняясь какому-то сонному геополитическому маразму Привата? И дайте чёткий ответ, пожалуйста, в Святогорске согласно политике Привата идут военные действия?!
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2022, 13:39
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Ми сповіщаємо зарання наших клієнтів про необхідність перевипустити картку, у зв’язку із закінченням терміну її дії, однак для цього клієнту важливо мати актуальні контакти в базі банку.
Доставка карток здійснюється співробітниками кур'єрської компанії “Смарт Делівері" по всій території України, крім тимчасово окупованих територій і населених пунктів, які безпосередньо межують із зоною проведення операції Об'єднаних сил.
Для вирішення вашого питання, просимо звернутися до найближчого відділення ( обрати найзручніше можете на сайті: https://privatbank.ua/map ), де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Olesia1988 29 січня 2022, 0:08
Відділення за адресою: Одеса, вул. Люстдорфська Дорога, 58
Склалась наступна ситуація:
Приватбанк подав до суду на мене через прострочений кредит. Хочу зазначити що прострочена заборгованість настала в наслідок пандемії, я заздалегідь зверталась в банк, дзвонила на 3700, ходила у відділення, ходила в службу безпеки банку, з проханням або зменшити платежі, або відтермінувати їх, але моїм питанням ніхто не хотів займатись. Ще до засідання, до рішення суду, мною був сплачений борг у повному обсязі.
Одразу, після повної сплати боргу, я отримала довідку, де зазначено що я не маю боргу перед Приватбанком по кредитам, але мені, без мого відома, відкрили якийсь рахунок, де приписали мені якийсь борг, жоден із співробітників відділення банку не зміг мені пояснити що це за борг, зазначали що це штраф, але на період карантину заборонено накладати штрафи. За роз’ясненням мені довелося звертатися у Приватбанк письмово 23.06.2021, і в отриманій відповіді від 09.07.2021 було зазначено що це борг по судовому збору, але так як суду не було, банк звернувся у судову установу для повернення судового збору, очікує повернення грошей впродовж наступних трьох місяців і мій рахунок буде автоматично закрито.
Проте представники банку, не чекаючи трьох місяців і до тепер, вимагають від мене сплатити «витрати на суд» (ні якого суду не було, ні яких підтверджуючих документів про сплату збору мені не було надано). Діалог вести з ними неможливо, посилаються на якісь пункти договору яких в моєму, роздрукованому примірнику немає! Про офіційну їх відповідь нічого не знають …
Фінустанова, згідно Закону України про судовий збір, може повернути з держбюджету сплачений судовий збір.
ПриватБанк хоче двічі отримати гроші і з мене, і з держави.
Також варто зазначити, що якби суд таки відбувся, то платити судовий збір мав би той, хто програв суперечку!
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2022, 11:25
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією. АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше питання вже переглядають наші профільні колеги. По результату вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
RuslanSi 28 січня 2022, 17:03
Я ФОП. Попыталась вывести свои деньги. В кассе банка сказали, что нужно потвердить источник дохода. Это говорит, банк, который и так видит все мои поступления. Ок. Представляю документы 5 раз!!! Приходит смс, что документы прошли, а в кассе говорят — не модем выдать — заблокированно.
Это ужаснейший банк для фоп
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 17:58
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами.
Проблема вирішена
tavikt8 28 січня 2022, 16:41
Відділення за адресою: Харків, вул. Леся Сердюка, 42
Оформила заблаговременную заявку о выдаче наличных в кассе отделения Приват банка. Получила 3 подтверждения о том, что в означенном отделении меня ждут. Пришла. Касса закрыта. Получается, что у банка нет функциональной системы, чтобы решать такие элементарные вопросы. Я в возмущении. Это издевательство. Понимаю, что писать сюда бесполезно, так как ни кому ни чего не нужно. И все же, пусть клиенты банка имеют в виду, что когда у них будет жизненная необходимость купить недвижимость, сделать операцию, вернуть долг — они этого могут не сделать, так как Приват банк не имеет хорошо отлаженной системы обслуживания клиентов. Подумаешь, кто-то умрет…? банку все равно. Желаю сотрудникам банка получать такой же надежный сервис вокруг, как и они предоставляют клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 17:43
Добрий день!
При замовленні готівки немає змоги обрати ті відділення, в яких не працює каса в обрану дату. Щоб розібратись, чому каса не працювала на момент вашого звернення ми передали інформацію колегам. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Ksenia11 28 січня 2022, 16:36
Сегодня сложилась такая ситуация, в результате которой я могла бы оказаться в очень неудобном положении перед покупателем. Решить этот вопрос самостоятельно я не могла, так как был проведен платеж по карте «Пакунок малюка», и невозможно было вернуть деньги на карту, и нужно было ещё принести свои извинения покупателю. При обращении на горячую линию ПриватБанка было предложено решение, благодарюя которому мой покупатель мне перезвонил и мы договорились, как выйти из ситуации.
Я знаю не понаслышке, как иногда сложно работать с клиентами и понимаю, сколько нужно выдержки и такта в общении, поэтому огромное спасибо за Вашу работу и понимание, за то, что несмотря ни на что остаётесь вежливыми, компетентными и корректными.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 17:45
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Vita230577 28 січня 2022, 12:04
5 января 22 г. имел место со мной неприятный случай, впервые за все время «общения» с банками. В этот день я решил снять наличность в банкомате «Приватбанка» в супермаркете Сильпо (Киев, ул.Якутская) используя карту монобанка (на нее получаю зарплату). Первая транзакция прошла успешно и я получил 1000грн. После этого, запросил еще 1000грн. и тут произошел сбой, «кормушка» несколько раз открывалась, но ничего не выдавала и так длилось 15−20сек. После этого, на экране загорелось надпись, что обратиться к банку, который выдал картку, за получение денег и загорелось, что по техническим причинам выдача налички невозможна. Я немедленно позвонил в монобанк, но дозвонится было не реально, решил писать в вайбере. Мне сообщили, что мою заявку взяли в работу и сообщили, что все будет в порядке. В итоге я пошел в супермаркет на покупками. После того, как завершил шоппинг, увидел возле злополучного банкомата работника Приватбанка, который что-то делал с банкоматом. Я обрадовался и подошел к нему со своей проблемой. Он сообщил, что все в порядке и я могу попробовать снять еще денег, а те которые не получил, мне банк в ближайшие пару часов вернет. Какового было мое состояние, когда я снова не получил 1000грн. по той же причине, а работник Приватбанка сказал: «а, Вот в чем дело?» У меня во 2-ой раз снялось 1000грн. Позже я звонил в Приватбанк, который меня отфутболил. А Монобанк сообщил, мне что они подали заявку на оспаривание 2649195 и мне нужно ждать до 07 февраля, а возможно, еще 60 ДНЕЙ!!! Чистейшей воды — обман, а возможно, грабеж.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 14:02
Добрий день!
Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб та строки повернення коштів по таким операціям регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк емітент картки подає заявку на повернення коштів. В свою чергу, при отриманні такого запиту ми завжди прагнемо надати відповідь якомога швидше.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції. Для вас спробуємо прискорити вирішення питання. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
NataliaVash 28 січня 2022, 9:46
10.01.21 снимала деньги с карточки мужа в отделении г. Фастова на Соборной 20. Банкомат потужился 2 раза, но денег так и не выдал. После чего на экране появилось сообщение о технической ошибке. Я обратилась к сотруднице банка, она подошла к банкомату, посмотрела-почитала, но предложила взять мою карту и проверить, произошло ли снятие. Оно таки произошло, к моему удивлению, а сумма не маленькая, 3000 грн. Сказала, что держатель карты должен обращаться с заявкой на возврат денег. Муж позвонил на горячую линию вскоре. Пообщавшись с роботом (на оператора выйти не удалось), описал проблему и оставил заявку. Через несколько дней пришло смс сообщение, что заявка отклонена, проблем не нашли! Муж начал вызванивать снова, уже вышел на менеджера и вновь оставил заявку. Через несколько дней ответ: заявка отклонена, проблем не выявили!!! Вчера уже лично приезжал в отделение и писал заявление. Ждём-с милости банка и возврата наших денег… Многодетная семья, я в декрете с 4 м ребенком. Спасибо за то, что у вас никаких проблем, Приват! А наши вас мало волнуют.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 10:55
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта. Власник картки може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 для отримання інформації.
Проблема вирішена
Ravashol 28 січня 2022, 3:58
Сегодня в своём Приват-24 увидел сообщение о том, что мои карты Приватбанка заблокированы. В качестве причины указано, что операции по ним показались банку подозрительными. Также было требование предоставления моих личных данных и фото документа, подтверждающего происхождение средств. На одной из моих карт остаток сейчас составляет 390 571,54 грн., эти средства в основном были внесены на карту в декабре 2021 и были получены в результате продажи квартиры. Фото договора купли-продажи этой квартиры я загрузил сегодня в Приват-24, также указал личные данные. Самое главное — неизвестно, будут ли вообще теперь мои карты разблокированы. Если да, то сколько времени может занять рассмотрение моих данных и документов для снятия блокировки — непонятно. Прощайте, немалые денежки, в общем. И вот как будто продать свою квартиру это преступление.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 9:55
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Як бачимо, на даний момент документи надані вами вже успішно перевірені.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Михайлина 27 січня 2022, 13:55
Користуюсь вашими послугами вже шостий рік. Постійно надають допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 14:36
Добрий день!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 січня 2022, 10:07
Відгук не зарахований (на 30.01.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
IrinaGV 27 січня 2022, 10:49
Из плюсов «ПриветБанка»: хороший сервис Оплата частями и работа приложения Приват 24. Если у Вас есть куча свободного времени, то теоретически, добиться услуги от Привата возможно. Но! Если по той или иной причине, Вы не можете стоять в очередях от 1,5 до 4 часов; выслушивать «бредни» службы поддержки, правда: «Кого она поддерживает? Вопрос» -ЗАСАДА!!! Мытарства начались с оформления карты «пакет малыша» (4 дня по 3 часа в очереди- результата не дали). Онлайн оформить нельзя, звонки в службу поддержи шокируют предложениями: «- Берите младенца и идите без очереди»!!! В Covid-19's пандемию!!! Или идите по отделениям!!! С младенцем))) гениально! С горем пополам, на 5 день, удалось получить злосчастную карту. Являюсь держателем карты gold и имею в банке депозит. Решила расторгнуть договор по депозиту и получить налично свои збережения. Но не тут то было! И заказали наличку (usd) заранее, а вот заявку на расторжение — оформляйте карту. А мне 5 карта не нужна … Тогда идите в банк и стойте 4 часа в очереди, подавайте заявку, ждите три дня, опять идите в банк, стойте в очереди и быть может, деньги отдадут… Но при этом попытки навязать карту для зачисления депозита стали более навязчивыми (карта эта — валютная кредитка!). И контрольный выстрел: на телефон ребёнка (6 лет) звонит и пишет «ПриветБанк», что бы подтвердить вход в личный кабинет! Опешив немного, я звоню в службу поддержки, где менеджер заявляет о том что они всем создают личные кабинеты и ребёнок со временем будет им пользоваться! На мой вопрос: «Законно ли это?»; парниша ответил что «Законно!»! Моему гневу придела не было, после вопросов ему : — в каком возрасте наступает юридическая и физическая способность? — кто дал разрешение на открытие «личного кабинета ребёнку? Ведь мы родители, ничего не подписывали и не оформляли.; также после требования оформить жалобу, парень немного поостыл и спросил номер телефона ребёнка. Кадровый вопрос в ПриватБанке оставляет желать лучшего! Жалобу по оформлению личных кабинетов детям отправила в НБУ (Ваше звернення зареєстроване в НБУ № Г-185839/1/2801 від 26.01.2022). Получила звонок от службы Работы с клиентами Привата. Дама начала с того что оператор перепродаёт номера (номер у ребёнка более 4 лет)… услышав что я обратилась в НБУ, тон изменился и была брошена фраза: «Ждите ответ от них»; и трубку бросила. Я не знаю что происходит с этим банком… Должна же быть какая то управа на столь отвратительное финансовое учереждение ?!
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 12:37
Добрий день!
При розірванні вкладу в Приват24 необхідно обрати картку для зарахування коштів. За необхідності, можна безкоштовно оформити віртуальну картку для виплат в меню «Гаманець» та обрати її для зарахування коштів з вкладу. По карткам у валюті USD не передбачена можливість встановлення кредитного ліміту.
Щодо Приват24, то акаунт створюється для клієнтів банку. Тобто, якщо ваша дитина не має картки Юніора, а номер на який надійшов дзвінок раніше використовувався іншим клієнтом то акаунт Приват24 належить тому, хто раніше вказував даний номер в базі банку. В даній ситуації, банк не матиме інформації, що номер змінив свого власника та належить дитині, якщо сам власник номеру не надасть таких даних до банку.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією і вашим зверненням в підтримку.
Проблема вирішена
Medved55 26 січня 2022, 21:50
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Авраменка, 13
Оформил тысячу зеленского через приват, ждал 10 дней, в монобанке, к слову, люди за сутки получают. Оформил заказ, книги для ребёнка на якабу. Пришло СМС перезвоните для подтверждения заказа в банк. Звоню, оператор начал допрос, ФИО, год, прописка, имейл.иимейл я называл с оговоркой вроде бы, не помню точно наизусть. Эта идиотка меня заблокировала в итоге. Пошёл в отделение, разблочил. Заказываю книги повторно, уведомление при оплате — превышен лимит пр интернет покупках. Какой лимиттна этой тысяче ??? В приложении лимиттставлю три тыщи, не даёт. Звоню им — говорят идти в отделение. Полнейши маразм, я столько времени своего на покупку за 960 грн не тратил никогда в жизни!!! Какого я должен шататься по отделениям в век цифровых технологий, лучше бы таки отрабатывали по мошенникам, которые людей нагревают.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 10:05
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та завжди пильнуємо, щоб не дати шахраям жодного шансу. Операція, яку ви проводили була визначена, як ризикова або нетипова для вас, тому виникла необхідність її додатково підтвердити, щоб впевнитись, що платіж здійснює власник рахунку. Дистанційно ми можемо вас ідентифікувати, задавши питання в телефонній розмові, відповіді на які має знати лише сам клієнт. На жаль, надані вами відповіді відрізнялись від тих, що раніше були вказані в банку, тому оператор не мав змоги дозволити проведення платежу. Ми ні в якому разі не мали на меті створити незручності, а лише бажали впевнитись, що треті особи не мають доступу до ваших рахунків.
Розблокувати картку можна звернувшись в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Annakats 26 січня 2022, 19:57
При закрытие карты отказываются выдавать договор, для его дальнейшего расторжения
На каком основании вы отказываетесь выдавать оригинал договора между мной и Вами. Закрытие счета не является закрытием договорных обязательств, договор составляется на 20 лет. Юниор на 12 лет, несут чушь, ели заставила оформить заявку
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 9:45
Доброго ранку!
В Приват24 по активній картці можна завантажити Заяву про приєднання до Договору, яка підписується клієнтом при оформленні картки. Це можна зробити натиснувши на потрібну картку, далі меню «налаштування» (в правому верхньому куті екрану кнопка у вигляді шестерні).
При закритті картки, якщо вона є єдиною активною, що прив'язана до рахунку, закривається також сам рахунок. В Приват24 можна отримати довідку про закриття рахунку.
Обслуговування клієнтів здійснюється згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку: https://privatbank.ua/terms
Згідно пункту 1.1.8.5. Умов та Правил: Цей Договір може бути розірваний за згодою Сторін шляхом укладення Сторонами відповідного правочину про його розірвання, за умови відсутності заборгованості Клієнта щодо оплати послуг наданих Банком в рамках цього Договору та надання до Банку всіх необхідних документів з метою припинення правовідносин, що вчинені в рамках цього Договору.
Тобто, якщо клієнт закриває всі рахунки в банку, він має змогу звернутись до банку для розірвання договору про його обслуговування.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб перевірити та надати інформацію, щодо заявки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luda1515 26 січня 2022, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 9
Мошенники Инстаграма создают липовые странички на неделю, типа продают одежду, после предоплаты удаляют страничку.
Карта Спорт банку
🏪💳💵 4149390001372795

☝🏻Будь ласка не забувайте враховувати комісію 1%
Після оплати обов’язково скрін/ чек про оплату ✍🏻
Дякуємо за замовлення🥰💫
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 17:48
Добрий вечір!
Вказана вами картка у відгуці належить іншому банку. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
padik97 26 січня 2022, 16:46
заблокировали щет без предупреждения.причину не говорят.отвечяют: вибачте за неудобства.Я в шоке от етого банка!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 18:11
Добрий вечір!
Нам прикро, що ви зіткнулися з незручностями. На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження.
При прийнятті банком рішення про його скасування, ви будете додатково сповіщені по SMS.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Annakats 26 січня 2022, 13:41
Операторы это дворники без образования и понятия банковского дела.

Приват нарушает все законы, блокируют полностью счета по ВП при том что исполнитель указал сумму ВП. То есть в данном случаи блокируется сумма по вп, но, не все счета включая социальный.

Добиться правды нельзя.
Оператор сам себе противоречит. Такого пофигизма и идиотизма я ещё не встречала

Получить выписки по счетам при блокировке карт, сперва надо войти в старую версию. Все это напоминает песенку, а за деревом дерево и ещё один куст.

Закрываю все счета
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 14:53
Добрий день!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходженні постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі рахунки чи суми— це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів, що і відбулося у вашому випадку.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Окремо приносимо вибачення, що після спілкування з нашим оператором у вас залишився неприємний осад. Наші фахівці перевірили цей діалог та за результатом перевірки вас сповістили в телефонному режимі. Співробітник підтримки вам надав коректну інформацію щодо ситуації, яка склалася.
Нам шкода, що ви прийняли рішення закрити рахунки в нашому банку та щиро сподіваємося, що ви його зміните.
Якщо у вас залишилися невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Ужасный банк! Подала в Приват заявления на чарджбек, указала, что услуга не соответствует описанию " — пришел отказ -«Претензионную работу провести невозможнно, данные по транзакции противоречат комментариям к поданной заявке», и «брокеры и инвестиции» не подлежат возврату и не оспариваются в Мастеркард, хотят меня заверить, что деньги поступали на торговый счет, я предоставила весь пакет документов, где четко указывается, что во- первых Мастеркард рассматривает такие споры, а во вторых, что самое интересное, торговые точки CAPITAL-GUDE.COM (другие услуги) МСС 7299, и: xBill*csgocell, DNIPRO, МСС 7994 (развлечения) — (я узнала это из выписки с банка),
куда переводились мои деньги ни к брокерам, ни к инвестициям и подобной деятельности вообще не имеют ни какого отношения,
этот банк не стоит на стороне вкладчиков, что очень странно, т.к. по условиям Мастеркард (которые подписал Приват для сотрудничества с ними), они обязаны всячески содействовать клиентам, поэтому уверенна, что банк не заинересован, чтоб его вкладчики добивались правды, а наоборот всячески этому припятствуют, что заставляет убедиться, что-то ли там сидят не компетентные сотрудники, то ли у банка свои интересы чтобы клиент, по их вине потерял свои деньги. Поэтому связываться с ними категорически не советую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 14:17
Добрий день!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак у вашій ситуації не все залежить від нас. На жаль дана операція не підлягає оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем, про що вас сповістив наш фахівець в телефонному режимі.
Додатково, на вашу пошту надійде письмова відповідь на ваш запит, згідно з регламентом, що встановлений чинним законодавством.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Bonds 26 січня 2022, 11:47
Сьогодні телефонували з ПриватБанку (оператор Юлія) і хотіла запропонувати покращити умови послуги страхування.
Але питання в іншому.
Я оформлював страхування в році так 2016−2017 і через роки 2−3, тобто приблизно в 2019 мені надійшло повідомлення в додатку Приват24, що воно анулювалось і договір розірваний, але кошти кожного місяця продовжили списуватись (платіж в розмірі 20 грн).
У 2020 році я оформлював GOLD картку і запитуючи на відділенні у менеджера стосовно цього і як можна анулювати договір, мені повідомили що все добре, кошти перестануть списуватись і нічого самостійно закривати не потрібно.

Я був щасливий від цих слів, але в наступному місяці знову прийшло повідомлення про списання в розмірі 20 грн :).
І ось сьогодні 26.01.2022 мені телефонує Юлія і говорить про те, що давайте покращимо умови договора.
Коли я розповів цю ситуацію їй, описану вище і чому загалом дезінформація клієнтів відбулась, вона сказала нічим не можу допомогти і почала обробляти щоб я залишив цю страховку так би мовити.
Потім все ж таки вона повідомила як це можна зробити через додаток, але на прохання що там буде показувати (тобто кнопка про розірвання договору чи щось інше, вона сказала я не знаю).
Потім я попросив її буквально секунд 30−60 зачекати на лінії, щоб я зайшов зараз в додаток і переглянув це, вона сказала «Я не маю можливості так довго чекати».
коли я почав запитувати чому так і могли б не спорити 2 хвилини, а просто почекати поки я зайду, вона СКИНУЛА СЛУХАВКУ))))).

Так ось, якщо у вас немає ХВИЛИНИ, для того, щоб виділити її для клієнта, який уже налаштований негативно і в нього відбулась така ситуація (технічна чи ні всерівно), то і не дивуйтесь, чому потім клієнти закривають картки і переходять на більш технологічні банки, яким не всерівно на своїх клієнтів.
Стосовно послуг для gold клієнтів є багато також питань, але це вже буде в іншому відгуці :).

Гарного дня і не кидайте слухавки).
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 13:07
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення, що після спілкування з нашим фахівцем у вас залишився неприємний осад.
Співробітник, що вам телефонував — не є профільним спеціалістом підтримки та не володіє всією необхідною інформацією, щоб надати вам відповіді на усі питання, що вас цікавлять. Дзвінок вам був здійснений з ціллю вигідної пропозиції за послугою. Отримати детальну консультацію ви можете, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата чи по номеру 3700, де вам завжди будуть раді допомогти.
Перевірити дані по страховці в додатку ви можете в меню « Сервіси — Страховки».
Додатково, ми проаналізуємо ваш діалог з нашим фахівцем та по результату перевірки вам зателефонуємо. У разі запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Закончился срок размещения депозита в валюте, при попытке его забрать пытаются выдать ветхими купюрами 1996 года и старше!!! Подаю 3 заявку на получение. Позор! В банках обычно выдача депозита без очереди, здесь специалист об этом решила умолчать и пыталася поставить в очередь. Ужасное обслуживание, размещать депозиты не рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 10:52
Добрий день!
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви зіткнулися з незручностями.
Ми передали ваше питання на розгляд профільним фахівцям. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
naikel 25 січня 2022, 23:30
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смелянська, 15
Ні в якому разі не давайте їм грошей ні в якому вигляді!!! у них одна відповідь на нас всих (у мене така сама)…у мене депозит так само не можу знять бо перевищеній ліміт -с***о коли беруть гроші то так щебечуть аж в *** без мила залазять …а щоб не віддавать- то ліміт або винувата система…блін я сам собі положив гроші на свій рахунок це не хтось!!! не терорист!!! не торгівля!!! …бачив як люди плакали у відділенні домовились купувать квартиру і не змогли!!!- *** не віддали гроші!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 10:28
Добрий день!
Банк працює для вас та в той же час ми чітко виконуємо вимоги законодавства, щодо протидії відмиванню брудних коштів та вимог фінансового моніторингу.
Як ми вже зазначали, вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, просимо вас надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. Ознайомитись з переліком можливих документів ви можете за посиланням https://pb.ua/short?240.
Надати документи ви можете в чаті або звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку.
tolhuk2015 25 січня 2022, 19:49
Користуюся послугами Приватбанку близько 10 років. Ніяких нарікань до роботи і обслуговування не маю. Навіть навпаки задоволений. Співробітники Приватбанку допомогли повернути кошти, в осіб які шахрайським шляхом отримали від мене за обіцяні послуги
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 20:02
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝