Приватбанк скомпроментований
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Сьогодні отримав дзвінок від банку із наступними словами:
>Ваша картка була помічена на сумнівному сайті, тому з метою безпеки та надійного захисту Ваших даних Вам необхідно звернутись в найближче відділення для актуалізації Ваших анкетних даних, а саме — кодового слова.
Звернувся у онлайн чат з мобільного додатку, там це підтвердили і додали наступне:
>Наші системи відстежили спробу оплати закордоном, а ми знаємо, що нині карантин і Ви в Україні, тому спроба оплати здалася сумнівною, вона не проведена, але ми вирішили убезпечити Вас. Тому рекомендуємо оновити кодове слово у відділенні.
Я попросив дві прості речі:
1. Інформацію на якому саме «сумнівному сайті» дані моєї карти були помічені.
2. Деталі транзакції закордоном, яка була заблокована.
Я як клієнт банку і власник карти повинен мати доступ до цієї інформації.
І все ж таки я не розумію, чому на «сумнівному сайті» були помічені дані моєї карти, а просять мене змінити саме КОДОВЕ СЛОВО. Логічним у даному випадку було б заблокувати карту і запропонувати перевипустити її. У даному випадку я можу зробити висновок, що дані певних клієнтів Приватбанку (я знайшов схожі повідомлення у групі ФБ) були скомпроментовані.
Будь ласка, роз'ясніть дану ситуацію. Дякую
Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити Ваші кошти.
Додатково звернулися в приватні повідомлення для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.