×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Я возмущена действиями Приватбанка
Я писала вимоги. скарги пояснюючи банку, що:
«Kiexo» не є брокером, так як в нього немає офіційного статусу брокера, відповідного дозволу регулятора такої діяльності, ліцензій чи будь яких дозвільних документів.
З виписки з банку я дізналася, що мої гроші не йшли ні на які торгові рахунки (як мене намагається запевнити Приватбанк), так як МСС брокерських послуг на ринку цінних паперів має бути 6211. Мої заявки мають такі МСС коди:
заявка 1798914-МСС (7994) — розваги
заявка 1798916-МСС (7994)-розваги
заявка 1810183-МСС (7299)-різні послуги
Яке відношення до брокерської чи інвестиційної діяльності мають мої заявки?
Mastercard chargeback від 7 грудня 2021 року не містить інформації про неможливість оскарження транзакцій, які стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних спорів
Відповідно до стор. 56 MASTERCARD chargeback guide від 07 грудня 2021 р.
(https://www.mastercard.us/content/dam/mccom/global/documents/chargeback-guide.pdf), відшкодування платежів доступне емітенту за транзакціями, в яких оплачуються азартні ігри, інвестиції тощо. Проте, емітенти не мають права на повернення коштів, пов’язаних з використанням цих фішок або вартості невитрачених фішок, або на будь-які виграші, доходи чи збитки в результаті використання таких фішок чи їх вартості.
Правила платіжних систем єдині по всьому світі!!! Чи у Привата є свій особистий договір з MASTERCARD про який знають лише вони?
Тому вважаю, що Приватбанк або некомпетентний по питанням чарджбеку, або покриває шахраїв.
Прошу керівництво провести службове розслідування, відсторонити від роботи некомпетентних співробітників претензійного відділу, та провести претензійну роботу, згідно правил МПС по моїм спірним транзакціям.
Банк має підстави проводити оскарження по операціям, по яким претензійна робота не суперечитиме правилам міжнародної платіжної системи. Ви самостійно надали банку документи для оскарження, в яких вказано, що дані платежі були здійснені для оплати брокерських послуг. Банк не має змоги оскаржити ваші платежі керуючись правилами платіжної системи (сторінка 56 https://www.mastercard.us/content/dam/mccom/global/documents/chargeback-guide.pdf ).
Коментарі (1)
Профессионализм команды Приватбанка.
В течение 10 минут обратилась в Приватбанк. Меня внимательно выслушали, выяснили информацию, составили заявку, поддержали. Честно сказать, надежды на возврат денег не было никакой (сумма для меня немаленькая, средства кредитные). Единственное на что рассчитывала, чтоб телефон и карту мошенников зафиксировали, что б другие клиенты не попали в мою ситуацию.
И каково же было мое удивление, когда мне на следующий день позвонили из банка и сказали, что в течение 24 часов деньги вернуться на счет. И действительно, через сутки сумма снова была на карте!
Служба безопасности Приватбанка сработала оперативно и профессионально! Операторы 3700 всегда доброжелательны, внимательны, доступно всё объясняют. Спасибо огромное команде Приватбанка.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Коментарі (3)
Неуважение к пожилым клиентам.
Перейду к сути истории.
Две недели назад первая оплата лекарств картой Є-підтримка на сайте аптеки прошла успешно, 69 гривен были списаны с карты, заказ был получен, мама довольна. Сегодня понадобился еще один препарат, попытался оплатить точно так же, на том же сайте — мне выдает ошибку. Пытаюсь это сделать через Приват 24 — та же история. В приложении Привата ошибка выглядит как «Помилка! Перевищено ліміт на суму або кількість платежів клієнта». Для справки: остаток на карте 930 гривен, пытаюсь оформить покупку аж (!) на 28. То есть дело явно не в лимите, а в «кількості платежів».
Во-первых, о чем речь вообще, если 2 недели назад была сделала транзакция на 69 гривен, а сейчас попытка купить на 28? Это что — какая-то аномальная активность? Какое такое количество платежей превышено? И как часто тогда можно платить, чтобы ничего не превысить — раз в год? Или карта одноразовая? Если так, то почему нет предупреждения об этом?
Со всеми этими вопросам в голове звоню с маминого телефона на горячую линию, объясняю ситуацию. Девушка просит к телефону маму и начинает задавать вопросы: назовите свои ФИО, дату рождения, место рождения, e-mail. Мама отвечает на все вопросы, кроме последнего, она просто не помнит какой e-mail указывала много лет назад при открытии карты Привата. Человеку 73 года, на минуточку! И у нее высокое давление. Девушка говорит «вы назвали неверные данные, вам нужно обратиться в отделение». На вопрос о том, какие данные не верны, может стоит переспросить, она отвечает «не могу сказать какие, но не верны». И отказывается отвечать на любые вопросы по поводу работы карты и внезапно возникшей ошибки. «Обратитесь в отделение» — и все. Заканчивает разговор. После чего звонки на горячую линию начинаются с сообщения о том, что нужно обратиться в отделение, а при попытке соединиться с оператором перебрасывает не на ожидание, а сбрасывается звонок.
Это что вообще за беспредел такой? Вы на минутку представьте ситуацию, что пожилая женщина живет одна, у нее случается экстренная ситуация, нужны лекарства. Она знает, что на карте Є-підтримка у нее есть деньги, пытается оформить заказ, а ей по непонятной причине выдает ошибку. Пытается позвонить на горячую линию — у нее спрашивают о указанном много лет назад e-mail, а после отсутствия ответа отказываются помочь и вообще ответить на вопросы по карте. Вы понимаете, что такая «работа» может окончиться трагически? Что человек может разволноваться, и даже не дождаться ни лекарств, ни скорой? Какой поход в отделение? У вас вообще есть хоть что-то человеческое, какие-то понятия о морали и совести? У меня просто нет слов, это свинство, возведенное в абсолют. Прежде, чем открыть какую-то карту в вашем банке я теперь подумаю 100 раз. А чтобы советовать пожилым людям пользоваться вашими услугами — да никогда. «Спасибо» за «сервис».
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Наші колеги проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом з вашою мамою.
Коментарі (12)
Прошу провести расследование и отстранить от работы некомпетентных сотрудников претензионного отдела
А вот по транзакциям №№ 1781983, 1788395, 1788396 практически в один — два дня все решилось. 22.12.2021 г. были открыты заявки, а 23.12.2021 Приватбанк уже их закрыл, приняв решение: «К сожалению, средства вернуть невозможно, так как с даты проведения операции прошло более 120 дней (согласно правилам международных платежных систем Visa/Mastercard).»
Однако, это решение противоречит правилам платежной системы! В правилах Мастеркард черным по белому написано, что транзакции, которым нет 540 дней, могут оспариваться. Я точно знаю, что такие транзакции Приватбанк берет в работу, документы отправляет в платежную систему, тому доказательство моя заявка № 1781991(с даты проведения операции прошло более 120 дней).
Вот уже 2 месяца я упрашиваю Приватбанк выполнять свою работу. Если уж открываете карты Мастеркард, то оказывайте все услуги этой платежной системы, в том числе и услугу чарджбек, а не выборочно.
Прошу Председателя правления такого большого банка, обратить внимание на мою проблему, провести расследование и отстранить от работы некомпетентных сотрудников претензионного отдела.
Кожна із заявок на оскарження платежу опрацьовується згідно правил, що встановлені міжнародною платіжною системою (МПС). На момент подачі заявки 1781991 банк мав змогу почати претензійну роботу за правилами МПС. За іншими заявками, що вказані у відгуці, на жаль, немає такої можливості, так як операції були проведені через інший сервіс, який приймає платежі за надання брокерських послуг. Оплати за такий тип послуг не підлягають оскарженню за правилами МПС.
Коментарі (10)
колцентр
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми передали інформацію колегам, щоб перевірити, чому виникла така ситуація.
Що ж до питання з яким ви звертались в підтримку. Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти буде повернено саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку та після цього звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
Коментарі (1)
Снятие денег
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за платежем.
Написати коментар
Бездіяльність Приватбанку
Пан Семененко В. В. пише мені таке «Якщо товари або послуги повинні були бути надані після дати обробки транзакції, то період часу в 120 календарних днів обчислюється з останньої дати, коли власник картки очікував отримати товари або послуги, але не повинен перевищувати 540 днів з дати обробки транзакції. Документів, які б підтвердили. що послуга повинна була бути надана Вами протягом останніх 120 днів, Вами надано не було. Враховуючи вищевикладене, на даний час термін оскарження закінчився»
ЯК ЖЕ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО? КУДИ ДИВИТЬСЯ БАНК??? ЧОМУ НЕ ЧИТАЄ ДОКУМЕНТИ??? На 1 сторінці моєї заяви, я звертав увагу банка, що у моєму випадку, часові рамки для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакції, а з 21.12.2021 р. (коли я направив Повідомлення про відмову від послуг та розірвання договору), підстава визначення часових рамок стор. 59 правил Мастеркард. Але пан Семенко В. В. не уважно прочитав мої документи, та поспішив мені відмовити.
Прошу, Голову правління, службу безпеки та підрозділ управління ризиками розібратися з роботою претензійного відділу банку.
Банк виконує взяті на себе зобов'язання та робить максимум, щоб вирішити питання на користь клієнта.
На жаль, в наданих вами документах, що могли б дати банку підстави для оскарження операцій немає опису послуги і даних про те, чому послуга не відповідає тій, яку вам мали надати. Також відсутні підтвердження, що послуга мала бути надана вам. Таким підтвердженням могли б слугувати скріншоти переписки з надавачем послуги або договір на надання послуги, які не були надані.
Коментарі (4)
Мій досвід із банкоматом
Далі, коли я спробував зняти 2 тисячі гривень, мені написало, що це занадто велика сума і що можна зняти лише 1 тисячу. Ок, зняв по 1 тис, але чому я дожен витрачати час щоб знімати скільки мені потрібно тільки по 1 тисячі, не зрозуміло. І чому це обмеження відображається після спроби зняти гроші, а не перед?
Загалом навіть таку просту функцію, як зняти готівку, банк не зміг зробити нормально.
Функціонал та системи банку розробляються та оновлюються в залежності від потреби наших клієнтів.
Ми маємо зручну та велику мережу банкоматів, що дає змогу зняти готівку майже всюди як нашим клієнтам, так і клієнтам інших банків без додаткових комісій з нашого боку та пошуків потрібного банкомату.
При знятті готівки з картки ПриватБанку кнопка зняття готівки знаходиться на головному екрані, який доступний одразу після введення ПІН-коду.
В нових банкоматах, що також приймають готівку, можна знімати кошти через NFC, приклавши картку або телефон з NFC до банкомату, після чого можна одразу обрати суму зняття і провести операцію. Такий спосіб діє не лише для карток ПриватБанку.
При знятті готівки з карток інших банків фунціонал меню може відрізнятись. Також можна скористатись послугами каси/банкомату, що видав вашу картку. Обмеження на суму зняття з карток інших українських банків встановлено для відповідності вимогам законодавства.
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Написати коментар
Бездействие работников претензионного отдела ПриватБанка, и покрытие ими мошеннических действий
Я являюсь клиентом ПриватБанка, в ноябре 2021 г. подала заявление на опротестование транзакций по операциям по моей карте, которым были присвоены номера заявок №№ 17531177, 1753179.
Когда банк принял мое заявление, то обещал сделать все, чтобы ускорить процесс возврата моих средств. Но через пару месяцев я поняла, что банк не защищает меня, хотя я его клиент, потому что эти «работники», занимающиеся моими заявками, уже давно положили мои средства в свой карман!!!
Зачем им возвращать мне мои средства?
Я уверена, что они сами и организовали все это, чтобы используя платежные системы, наживаться за счет клиентов банка. Иначе как объяснить такую ситуацию?
12.01.2021 г. из информации на сайте https://privatbank.ua/refund я узнаю, что по моим заявкам №№ 17531177, 1753179 «получен ответ от торговой точки с отказом о возмещении средств. С документами можно ознакомиться, отправив письмо на chargeback@privatbank.ua. В теме письма укажите номер заявки.»
Я направила запросы на получение копий документов от банка-эквайера.
В тот же день я получила от ПриватБанка ответ, что «Мерчант не надав ще документи до репрезентації. Очікуємо їх до 10 днів.»
Хорошо, жду.
Проходит 10 дней, документов никто не присылает, а вообще закрывает заявки.
Я начинаю писать на chargeback@privatbank.ua запросы, на каком основании закрыты мои заявки.
На что получаю такой ответ, дословно: «Ми отримали відмови від банку-еквайра на повернення коштів. Однак, документи ще не відобразились на ПС. Крім того, змушені Вам повідомити, що згідно вимогам МПС щодо диспутів власників карт (див. Розділ 2 Chargeback Guide) обмежують оскарження певних транзакцій, що стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних диспутів, тому транзакції більше не підлягають оскарженню».
Сколько бы я ни писала требований, жалоб, не звонила на горячую линию, у ПриватБанка ответ заготовлен один: «згідно вимогам МПС щодо диспутів власників карт (див. Розділ 2 Chargeback Guide) обмежують оскарження певних транзакцій, що стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних диспутів, тому транзакції більше не підлягають оскарженню».
Мне очень интересно, какой стороной мерчант Бухгалтерские услуги: Tap*Tap A с MCC кодом — 8931 (Бухгалтерский учет, Ревизия и Бухгалтерские Услуги) относится к инвестиционным, валютным счетам? А если бы и касался, то правила Мастеркарда такие транзакции не запрещает обжаловать.
Вот мне очень интересно, для ПриватБанка Мастеркард разработал какие-то отдельные правила? Для всего мира одни, а для ПриватБанка другие?
У меня сейчас обжалуются такие же транзакции с мерчантом. Бухгалтерские услуги: Tap*Tap A и в МОНО банк. Там тоже возникла подобная ситуация, банк-эквайер пообещал ответить на претензию, но не прислал документы, то претензионный отдел МОНО банк направил мне письмо, где отмечалось, что «Банком було отримано повторне подання до оплати (Second Presentment) щодо спірних операцій. Згідно правил МПС банк-еквайєр має 8 календарних днів (від дати виставлення диспуту) для надання супровідної документації. Після закінчення терміну банк-еквайр так і не надав супровідні документи. Виходячи з цього Банком було виставлено повторну претензію (Pre-Arbitration Case) надавши як аргумент порушення правил оформлення диспутного кейсу — відсутність супровідної документації. 12.01.2022 р. було ініційовано повторну претензію (оформлено Pre-Arbitration Case)… "
Из такого письма видно, что МОНО банк реально защищает своего клиента, руководствуясь правилами Мастеркард.
В таких обстоятельствах, я вынуждена констатировать о препятствиях в реализации моего права на опротестование спорных транзакций со стороны отдельных сотрудников Приватбанка.
Время идет, а я до сих пор не могу добиться своего права подать на пре-арбитраж МПС, потому что у Приватбанка транзакции с мерчантом Бухгалтерські послуги: Tap*Tap A не обжалуются. А возможно уже давно обжаловались, только мои средства осели в чужом кошельке?
Прошу руководство банка провести служебное расследование.
В своїй діяльності Банк неухильно дотримуєтсья вимог чинного законодавства, а оскарження платежів здійснює виключно в рамках правил міжнародної платіжної системи.
У вашому випадку оплата була здійснена на рахунок брокерської компанії, яка про це відкрито повідомляє на своєму сайті, також це вказано в документах наданих вами для проведення оскарження і у відповіді, яка надійшла до банку від екваєра під час опрацювання заявки на повернення коштів. При всьому бажанні піти вам на зустріч в оскарженні платежів ми не маємо змогу ігнорувати правила платіжної системи.
Коментарі (4)
Приват не возвращает деньги на карту 18 дней (началось?)
Суть очень проста — 20.01.2022 мы с женой снимали деньги в банкомате Приватбанка прямо в помещении отделения банка по адресу Киев, ул. Маршала Тимошенка, 29.
В помещении установлено несколько терминалов самообслуживания и банкоматов. Выбрали самый большой, из той серии в который можно укладывать сразу несколько пачек наличных, с надписью «до 200 купюр». Я предположил, что и с выдачей в этом случае проблем быть не должно — наличности должно хватить.
Дальше как у всех, кто был в подобной ситуации — банкомат деньги с карты списал, но ничего не выдал. При этом он мучительно считал, считал, крутил и гремел своими механизмами минут 10 — при этом шторка лотка выдачи наличных оставалась закрытой всё время. Затем он всё же остановился, отдал карту из картоприёмника и написал на экране что вроде «Операция не может быть выполнена». После вернулся в главное меню и при этом верхний левый пункт «Зняти готівку» был уже серым и неактивным, хотя ранее он работал — иначе я бы просто не смог на него нажать.
Естественно, уже через минуты 2 банкоматного пересчёта мы с женой заподозрили — что-то здесь пошло не так и подозвали свободного менеджера из зала для помощи, благо клиентов у него на моменте не было. К сожалению, он помочь не смог — максимально ему удалось зайти со своего планшета в счёт карты и подтвердить списание суммы. Ну и посоветовал звонить и сообщить о неисправности.
Прямо тут же, у банкомата в помещении банка, был сделан звонок, оформлена и зарегистрирована заявка на возврат средств. Нам было сообщено, что в течении 14 дней деньги вернуться на карту.
Ну что ж, ладно, больше никто ничем помочь не мог, была ещё надежда, что «в течении 14 дней» — это же может быть и раньше, поэтому решили подождать решения вопроса.
25.01.22 по ссылке на номер заявки на сайте банка появилась дополнительная надпись — «Уточнення даних. По Вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Терміни розгляду до 14 робочих днів.» Ну ладно — люди работают, вот уже целых 5 дней потратили на решение вопроса, значит что-то двигается.
Однако время шло, НИКАКИХ движений по заявке более не происходило и вот сегодня, в понедельник, решил после выходных проверить её статус.
Предыдущая запись от 25.01.2022 таинственно исчезла, вместо неё появилась точно такая же, но с датой уже от субботы — 05.02.2022 с той же формулировкой «Уточнення даних. По Вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Терміни розгляду до 14 робочих днів.» То есть после ожидания возврата — 18 дней, Приват сам себе опять продлил срок невозврата наших денег ещё на 14 дней и, как я понимаю, к этой уловке он может прибегать каждые 2 недели просто меняя дату в «Уточнення даних»?
Эй, Приватбанк, скажите пожалуйста — а что вам ещё нужно, чтобы разобраться в операции по ВАШЕЙ карте, в ВАШЕМ неисправном банкомате и в помещении ВАШЕГО отделения? У вас есть как минимум 3 записи с видеокамер безопасности в отделении, подтверждающие, что выдачи наличных не было, включая камеру самого банкомата, и свидетель — сотрудник банка, который стоял всё время рядом с нами. Сколько ещё нужно времени для выяснения — ведь я точно знаю, что инкассация этого банкомата с 20.01.2022 была сделана уже не один раз?
Ну и вопрос тем, кто опытный — что делать в том случае, если Приват будет морозиться и дальше?
По вашій заявці на повернення коштів проводиться перевірка. Терміни розгляду до 14 робочих днів. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (8)
Відмовили клієнту у відкритті універсальної картки.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Приват банк — мошенники
Сегодня звонят «разводилы» и уже знаю меня по Ф.И.О
Приват, вы уже задолбали сливать всю информацию своих клиентов!!! Или вы за дураков всех держите?
Ми розуміємо цінність приватності та важливість захисту персональних даних. Зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у сторонніх організацій ваш номер телефону, але точно можемо запевнити вас, що не передаємо дані третім особам.
Коментарі (3)
Купил ОВГЗ, заблокировали счета!
Ей заблокировали счета в Привате и требуют справку о доходах! А какой доход, если я ей большую часть просто подарил.
Раньше хоть воровали, так не лезли в карман простых граждан, а сейчас так же воруют, так еще и граждан обирают. Да и вообще, когда все «тiкали» с ОВГЗ, я вложился на свой страх и риск и этим государство мне отплатило!
Приват скажет, что он работал в нормах закона, а я скажу что сдал с патрохами налоговой, а если банк выбирает налоговую, а не клиента, клиент выбирает другой банк.
Пока ПриватБанк, привет Монобанк! p. s. В ответе не коммент не нуждаюсь…
Банк здійснює фінансовий моніторинг для запобігання та недопущення використання послуг банку з метою:
— легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
— фінансуванню тероризму;
— фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Мама може надати оригінал документу що підтверджує родинний зв'язок.
У разі виникнення питань, мама завжди може звернутися до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів, ми завжди раді допомогти.
Коментарі (17)
Шахрайство
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Недобросовестный продавец Канибор Максим Викторович
Номер карты «приватбанка», на которую были переведены средства: 5168 7427 3355 2347
ФИО мошенника: Канибор Максим Викторович
телефоны мошенника:
066 9304519
095 1278967
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Не зачислили деньги на счет
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратись в ситуації.
Коментарі (5)
Не зараховані кошти на карту після поповнення через термінал самообслуговування!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Нуль! Шахраї і їх покривають!
Банк виконує всі вимоги щодо збереження та захисту даних, і не надає інформації третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
На жаль, ми не можемо знати, звідки у шахраїв ваш номер, однак, не варто забувати, що вказуючи свої контакти на сторонніх сайтах, месенджерах і інших відкритих ресурсах — цю інформацію можуть отримати треті особи.
В свою чергу, ми, розуміючи, що такі випадки мають місце, розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (14)
Обслуживание
Для решения вопроса написал «специалисту» в чате, на что получил ответ, что я менял места регистрации и в банке их указано несколько. Действительно, это так, я когда уезжал на учебу, то менял адрес прописки чтобы поселиться в общежитие. Однако после окончания обучения данные актуализировал и пользовался услугами банка дальше. ОЧ уже сняли после всех этих манипуляций с прописками. По какой причине — непонятно. И для того, чтобы пересмотреть лимиты мне менеджер предлагает обратиться непосредственно в отделение банка, никаких онлайн инструментов не предусмотрено в период пандемии. И вишенка на торте, после завершения диалога выскакивает плашка с текстом «Дотримуйтесь рекомендацій під час карантину. Не хворійте, бережіть себе та близьких».
Гениально :)
Нам сумно, що ви зіткнулися з незручностями. На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати вам послугу «Оплата частинами». Для того, щоб ми змогли переглянути це рішення, просимо вас принести в будь-яке відділення довідку, в якій буде відмічено список проживаючих за адресою людей. А ось тут ви можете переглянути графік наших відділень https://privatbank.ua/map.
Додатково, ми проведемо бесіду з нашим оператором чата для покращення якості обслуговування.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Чарджбек Приватбанк. Претезіоністи. ПОРУШУЮТЬ правила та права Оскарження в платіжних системах.
ФАКТИ: мої заявки на повернення коштів 1755032, 1755034−1755037 безпідставно не пішли в арбітраж МПС. Причина диспуту «Послуги не відповідають описанню. Спір не стосується цілей інвестування») Про існування отримуваяа коштів я дізналась тільки з банківських виписок. Ніяких відносин з тією торг.точкою я не мала (не проходила реєстрацію, не надавала своїх даних) Просто моїми персональними даними скористувались треті особи.
Після отримання першої відповіді від 05.01.22 торгової точки з відмовою про повернення (у відповіді назва відповідача не ідентифікується! звичайно, що шахраї добровільно не повернуть) з відділу чарджбек надійшов запит 10.01.22: «для подальшого оскарження потрібні більш вагомі докази «Послуга надана, еквайр не бажає приймати на себе відповідальність за операції.Для подальшого оскарження операції потрібен депозит в розмірі 500 USD за кожну транзакцію з якою не згодні згідно п. 2.1.4.57.1.Умов та Правил…» (ДО РЕЧІ, ТАКОГО п. 2.1.4.57.1 НЕ ІСНУЄ!!!).
Ну пропустимо момент з передчасною вимогою оплати «штрафу» — банк вимагає — я змушена погодитись. Гарантію їм надала. Документи з доказами на розсуд арбітражу МПС надала! Це 17.01.22.
Я все, що від мене вимагали, виконала. ТОБТО ІНІЦІЮВАЛА ПРОЦЕДУРУ! Перевіряю стан своїх заявок! А ОСЬ ТУТ ДИВО! Заявки закрити! Статус «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.» По-перше, суперечать — це і є причина диспуту!, по-друге «неможливо» — ЩО ЦЕ???
Згідно правил МПС АРБІТРАЖНА СПРАВА ПОДАЄТЬСЯ в Mastercard і саме МПС вирішує спір!!! (а банк, звісно, не є суддєю). Рішення проводити подальше оскарження — це виключно рішення тримача картки. Банк повинен підтримати і передати претензію в арбітражю
Починаючи з 19.01.22 Звертаюсь в підтримку, в чати, у відділ чардбек з питаннями. ЧЬОГО Я ТІЛЬКИ НЕ НАСЛУХАЛАСЬ)!
24.01.22 Ольга, відділ по зверненню громадян на моє питання 15622758, 15624292: «Я лише повторюю, що Вам вже писали з відділу чарджбек. Ми провести роботу не можемо. Просто не можемо». На моє питання «ЧЬОМУ САМЕ?» відповідь «А це ми не зобов«язані пояснювати». БОМБЕЗНО! На моє прохання довести хочь одне обгрунтування я отримала «До побачення! ІНШОЇ ВІДПОВІДІ НЕ БУДЕ!» (до речі, цю фразу я чую і читаю від операторів чату, а також по телефону 3700 вже разів сто)
Питаю відділ чарджбеку: Я надала документи. Надала гарантію. З яких причих не ведеться оскарження? Причину назвали новеньку «заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам. Транзакції класифікуються як переказ коштів…» І дали посилання Cardholder Dispute requirements (see Ch. 2 of the Chargeback Guide) «. ОСТАТОЧНЕ РІШЕННЯ? А ЧИЄ? на яких підставах??? А глава 2 правил — це як раз те, що ДОЗВОЛЯЄ ПРОВОДИТИ ОСКАРЖЕННЯ! Це вони, типу, відповіли. Це, типу, повне пояснення!!!
28.01.22 в чаті оператор Аліна таб.№ 285080 взагалі перевершила всіх (цитую з переписки) «13:27:54 Оператор: нам дуже шкода, але за заявкою отримана відмова. Причина відмови — ****ХХХХ****. Ми готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.». ОСЬ! ****ХХХХ***- ЦЕ МЕНІ ВСЕ ПОЯСНИЛО! ЗАЛІЗОБЕТОННО!!!
31.01.22 Ольга, відділ по зверненням 32303209, 15628594, НОВЕНЬКЕ: «Неможливо оскаржити через зміну в політиці Мастеркард… ІНШОЇ ВІДПОВІДІ ВАМ НЕ БУДЕ». На моє прохання надати письмову відповідь з вказанням в якому розділі (на якій сторінці) саме зміни в правилах, в якій редакції документу це вказано, дата внесених змін, які так сильно впливають на роботу, я отримала ГРУБУ ВІДПОВІДЬ «ВИ НАМ НЕ ВКАЗУЙТЕ ЩО ВИ ХОЧЕТЕ БАЧИТИ В ПИСЬМОВІЙ ВІДПОВІДІ! Ми самі вирішемо що Вам писати!». До речі, по оскарженню чарджбек змін в правилах немає! (я читала і спросила в спеціалістів, які працюють в іншому банку!)
Може, я би їм (робітникам Приватбанку) і вірила, АЛЕ! Справа в тому, що я на 100% знаю — ПОВИННО БУТИ ІНАКШЕ! В мене є докази з опиту повернення коштів (з іншим банком) — той самий мерчант! ті самі причини! все ідентично! Мої заявки до Мастеркард через інший банк- ідентичні! Диспут було виграно (і ніхто мені нервів не трепав!)
P. S.№ 2 Сподіваюсь, отримаю відповідь від банку на цей відгук.
Так ось! Хочу сказати:
1. Щоб вирішити правильно моє питання- Ви можете мене ідентифікувати за номерами заявок.
2. Хоча тут сайт і не є офіційним ресурсом банку, це не надає Вам права відписатись і ««рекомендувати»» мені звернутись беспосередньо в банк (тому що це я вже робила на протязі 30 днів).
3. Я не просто так злюся! Я маю докази! І знаю людину, яку так само пробують відшити. Я хочу донести і оприлюднити інформацію. Тому що якщо вже банк буде не набоці клієнта — то навіщо нам такий банк!!!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем, про що вас сповіщали наші фахівці в телефонному режимі та був надісланий лист на вашу пошту з поясненнями щодо відмови в оспорюванні платежів.
Додатково, банком було сформовано офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (17)