×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Предупреждения о блокировке карты
Термін дії картки «Універсальна» — 4 роки. Ви можете здійснювати по ній операції, коли забажаєте протягом періоду її дії. Наші колеги вже перевіряють ваш діалог з нашим фахівцем та по результату вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
як забрати гроші? як додзвонитися до живого оператора?
Прошу відповісти на наступні питання:
1. як додзвонитися до живого оператора, не марнуючи час на непотрібну інформацію?
2. навіщо мені валютна картка, якщо я не можу нею користуватися?
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм якості є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше. В наших відділеннях усі банкноти проходять ретельну перевірку, тому усі купюри відповідають стандартам якості.
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Для підключення оператора телефонної лінії — необхідно натиснути відповідну цифру, яку вам пропонує меню (зазвичай, це цифра 0). Якщо після цього в меню не буде озвучено питання, яке вас цікавить — для з’єднання з оператором потрібно натискати на решітку.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Коментарі (8)
Жахливе ставлення до клієнтів
Замовляла попередньо готівку через приват 24 у сумі 200$.
Чекала чергу у касу, була з дитиною 2 роки.
Коли дійшла моя черга, переді мною закрили касу обгрунтовуючи це тим, що прийшли клієнти яких потрібно обслужити позачергово так як вони мали 30000 грн і щоб я чекала з дитиною.
На що я касиру (стажеру)Зінько Анні сказала, що я з дитиною і мені потрібно щоб в першу чергу обслужили мене, так як наскільки мені відомо, що без черги обслуговують не тільки тих хто має високу готівку, а й тих хто вважається інвалідом, вагітні жінки,і ті хто з маленькими дітьми.
На моє прохання вони не зреагували.Чекаючи поки відкриють те вікно у касі я була обурена.
Коли відкрилося вікно у касі я сказала дівчатам, а саме Зінько Анні (стажеру) та працівниці банку касиру яка навчала її, що так не робиться, щоб вони знали що повинні позачергово обслуговувати тих людей які мають маленьких дітей.Звичайно, що вони почали галопом пояснювати, що це така процедура банку і вони повинні обслужити в першу чергу тих хто має більше грошей, а не матусь з дітьми.
Після того як мені видали у касі мої гроші
Касир Зінько Анна побажала мені «Гарного дня!»
Я обернувшись відходячи від каси почула від її наставниці яка її стажувала: Я б не бажала їй гарного дня".
Мені залишилось відпости тим самим.
Я подала скаргу оператору! Скажу більше.просто так цього не залишу.
Приват банк навчіть будь ласка свій персонал спілкуватися,і з повагою відноситися до своїх клієнтів.
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Блокировка карты
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
У вашій ситуації — вам не обов’язково було звертатися до відділення. Розблокувати картку ви могли в чаті, про що вас сповістив наш оператор, однак, на жаль, ви відмовилися.
Бачимо, що ваша ситуація вже вирішена. У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Достал телефонный СПАМ
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми відключили комунікації рекламного характеру на номер, який ви вказали в заявці до відгуку. Наші колеги в онлайн підтримці також мають змогу за зверненням власника номеру відключити подібні дзвінки або надати консультацію з інших питань.
Коментарі (2)
списание денег
Списання регулярного платежу за договором страхування не відбулося у встановлену дату, так як на той момент баланс картки був недостатній для проведення платежу. Після надходження коштів на рахунок списання було здійснено згідно умов договору. Щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому достатньо поповнити картку перед датою на яку встановлено списання регулярного платежу.
Коментарі (1)
Кража средств с карты
Система LiqPay — це платіжний сервіс ПриватБанку, призначений для проведення розрахунків між фізичними, юридичними особами та ФОП. Власник сайту може підключити оплату через систему LiqPay і приймати платежі через інтернет в зручному для себе і для покупців форматі. Оплата здійснюється за всіма правилами, що встановлені платіжною системою. Без введення даних картки (номер, строк дії та CVV код), що відомі лише власнику картки, неможливе проведення оплати з картки іншого банку. Також платежі через LiqPay підтверджуються за технологією 3-D Secure, банк емітент картки має відправляти повідомлення з одноразовим кодом клієнту для підтвердження оплати. Таким чином, проведення платежів на сайтах на яких приймається оплата через LiqPay є захищеним способом оплати і без даних картки та доступу до одноразового коду підтвердження платіж не може бути здійснено.
Якщо ви не підтверджуєте ту чи іншу операцію по картці радимо звернутись в підтримку банку, що видав картку для подачі заявки на оскарження платежу.
Коментарі (2)
Не защищает своих клиентов: «это ваши проблемы»
Вами було введено дані картки та підтверджено операцію на сторонньому сайті, що ви не заперечуєте. Подальші операції були проведені аналогічним чином.
Знаючи лише фінансовий номер здійснити вхід в Приват24 немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки. Заявка на збільшення кредитного ліміту була подана з вашого акаунту Приват24, доступ до якого має бути лише у вас, якщо ви не передавали дані третім особам.
Відповідь по заявкам на оскарження платежів ґрунтується на правилах міжнародної платіжної системи, згідно з якими і проводяться всі оплати та оскарження платежів здійснених на сторонніх сайтах. За правилами платіжної системи, платежі, що були підтверджені з використанням 3-D Secure, не можуть бути оскаржені, як шахрайські.
Коментарі (3)
Бегите с этого банка
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (5)
Подпись в приложении по несуществующей карте
Написано, чтобы избежать ограничений по карте — поставьте подпись. Интересность заключается в том, что карты такой у меня нет, а в поддержке сказали, что это сообщение о кредитной карте. Но карту я не открывал и не планировал открывать. В списке карт в Приват24 её тоже нет. Поддержка, при вопросе откуда у меня эта карта, уже 2 раза отключалась из чата и не давала ответ. Убрать сообщение они не могут. Сообщение висит и при каждом входе есть вероятность, что я случайно нажму кнопку с подписанием.
Поява даного повідомлення в Приват24 не зобов'язує вас до користування карткою Універсальна, в тому числі, якщо по картці закінчився термін дії і для користування нею необхідно здійснити перевипуск картки. Таке повідомлення в особистому кабінеті покликане ознайомити вас з уже діючими умовами договору по картці Універсальна.
Щоб перевірити інформацію за вашим зверненням в підтримку ми звернулись в приватному повідомленні.
Написати коментар
Не защищает своих клиентов: «это ваши проблемы»
Платежі з картки були проведені в інтернеті з підтвердженням одноразовим кодом (3-D Secure). Згідно правил міжнародної платіжної системи такі платежі не можуть бути оскаржені, як шахрайські, адже окрім введення даних картки, що відомі лише власнику картки, також операції були підтверджені введенням коду із смс, яке відправлялось на фінансовий номер клієнта, доступ до якого має бути лише у самого клієнта.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (3)
Подяка Привату
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Коментарі (2)
Списання коштів
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Мошенники
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію за операцією.
Написати коментар
Зняття з моєї картки без мого відома кошти
З якого це часу такий «чесний банк» займається такими аферами?
Не розумію, чому цю проблему не уладнали, бачу я тут не один
Будемо розбиратись тоді
Як бачимо з вашого коментаря до відгуку наші колеги в підтримці допомогли розібратись, що за списання. На даний момент операція у виписці відображається коректно. У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти :)
Коментарі (4)
Сняли деньги, несанкционированное списание средств с карты
Преображенская ,31 Отделение Приват Банка
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. На жаль, в даній ситуації банк не має змоги провести оскарження.
З приводу повернення коштів радимо звернутись до сайту/сервісу на якому були здійснені оплати.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар
Банкомат не зачислил 2500 долларов. Ответ банка — сбоя не было.
Но еще больший шок я получил, когда банк ответил на мою заявку: «На жаль, факту сбою за вашою заявкою не підтверджено». Очевидно, что были инкассированные лишние 2500 долларов. Также факт внесения денег зафиксирован на камере наблюдения терминала. Почему я получил отрицательный ответ по заявке? То, что сейчас испытываю я и моя семья, считаю настоящей психологической пыткой.
Мною создана повторная заявка, также зафиксирована соответствующая жалоба. Операторы видят недостающую сумму, деньги пока не перечислены. Нервов и здоровья никто не вернет.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно ситуації, що склалася, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Отзыв о работе банкоматов…
Через мобильный интернет со смартфона зашёл на сайт банка и залогинился в Приват24. В настройках КДВ изменил с нуля до нужной мне суммы лимит на снятие наличных в банкомате по двум картам и вышел из вэб-версии Приват24.
Скормил депозитную КДВ банкомату Приватбанка, ввёл пин-код и сумму снятия и как обычно получил наличку листами по 500 грн.
Скормил зарплатную КДВ банкомату Приватбанка, ввёл пин-код и сумму снятия и как обычно получил наличку листами по 500 грн.
Что удивило, так это то, что пересчёт купюр банкомат производил значительно тише, чем пару месяцев назад, а в остальном всё было как обычно.
Клиенты Приватбанка не привыкли писать благодарственные отзывы,
если все клиентские операции проходят в штатном режиме, но я решил нарушить эту традицию данным конкретным отзывом.
Спасибо Привату, его экономистам и техническому персоналу
за ежедневную напряжённую и слаженную работу.
Нам стає тепло на душі, коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Беремо і робимо!
Коментарі (2)
Деньги списались, а банкомат денежные средства не выдал.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Конские комиссии, навязывание услуг
Розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку. При грошовому переказі з картки «Універсальна» на картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» за рахунок власних коштів — комісія відсутня, однак, якщо ви здійснюєте платіж кредитними коштами між цими картками — комісія, дійсно, становить 4 %. Інформація про тарифи знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (13)