Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
YevheniyaV 7 січня 2022, 23:07
При покупці 6січня 2022р. у торгівельній мережі атб на касі(місто Маріуполь, магазин #0403, каса#6) стався сбій терміналу під час сплати за товар, касир сказала повторити сплату, бо платіж не пройшов, що я довірливо зробила, повторно приклала платіжну картку до терміналу, гроші списали, чек видали, забрала товар, ушла.

Через добу ввечері 7січня2022 надійшло смс від ПриватБанку «списання коштів» ні хто, ні де, ні чому вказано не було. У додатку в інтернет-банкінгу, доречі, ця операція не відбилась, а баланс на рахунку зменшився без роз’яснення та розшифрування списання коштів. Я допустила, що це протиправні дії вчиняють шахраї.
Заблокувала картку. Дивлячись на суму списання впізнала, що це рівно сума вчорашньої покупки.
Зв’язалась з оператором ПриватБанку, що мене намагалась запевнити, що це списання за покупку добової давності!!! але ж її вже було сплачено!!, баланс как картці вже зменшився 06січня на розмір вартості товару і охорона магазину мене б не випустила б з несплаченим товаром.
7січня цю ж суму без мого погодження, без упереджувального смс з кодом тощо списали знову, коли я знаходилась вдома і нічого не купувала взагалі. Гроші, нібито, обіцяють усно повернути протягом 120 діб після розгляду мого звернення «всіма сторонами спору».

Читаю, що такі випадки не одиничні і суми немалі.

Яким чином така значна фінансова установа, як ПРиватБанк допускає таку недбалість та порушення платіжної дисципліни?! Дії містять явні ознаки фінансового шахрайства, навмисні дії чи ні має з’ясувати контролюючий орган.
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2022, 10:20
Добрий день!
Проведення платежів та їх оскарження здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою. Виходячи з опису ситуації, ймовірно, що торгова точка не списала суму одразу, а кошти були зарезервовані на картці, після чого, замість списання вже зарезервованої суми до банку надійшов запит на списання такої ж суми окремо. Якщо ви вже звернулись в підтримку та подали заявку на оскарження оплати, достатньо очікувати. Правилами платіжної системи передбачено регламент до 120 днів та зі своєї сторони ми зробимо все, щоб заявка була опрацьована якомога швидше. За результатом обробки заявки ми відправляємо повідомлення.
Oleh1995 7 січня 2022, 20:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Василенка, 21
Не зміг зняти гроші ні через qr код ні з допомогою нфс. Для чого ви вводили ці функції якщо вони не працюють?! На екрані банкомата показало що і мене перевищений ліміт і можна буде повторити спробу через 24 години, тільки який ліміт я використав, якщо навіть 1грн не зміг зняти?
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2022, 10:28
Добрий день!
У вашому випадку було перевищено ліміт на суму операції, яку можна провести без картки в банкоматі. При наступному знятті радимо вказати меншу суму.
За одну операцію без картки можна зняти в банкоматі до 4000грн. Ознайомитись з інформацією про послугу «Зняття без картки» ви також можете на нашому сайті https://privatbank.ua/operacii-bez-karty.
Linux2 7 січня 2022, 18:59
После того, как я открыл карту в этом недобанке, мне начали названивать каждый день *** из колекторской помойки («фирмы»), и терроризировать за долги моего соседа из соседнего подъезда.(который, к слову, полностью погасил кредит в этом недобанке Приват).Таким образом-этот «банк» сливает информацию о своих клиентах-подонкам из коллекторских уголовных «компаний».
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2022, 10:03
Добрий день!
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Nikita5971 6 січня 2022, 18:43
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 50/2
30.12.2021 я подал заявку на ипотеку через сайт Приватбанка. Спустя 5 минут мне пришло сообщение, что моя заявка одобрена и в течение 2 рабочих дней со мной свяжется менеджер по ипотеке.
Спустя 3 рабочих дня со мной никто не связался.
5.01.2022 я позвонил на горячую линию 3700, где мне сказали, что сегодня со мной обязательно свяжется менеджер по ипотеке. Конечно, со мной никто не связался.
6.01.2021 я снова позвонил на горячую линию, где мне сказали, что менеджера по ипотеке мне уже выделили и сегодня он со мной обязательно свяжется. На часах уже 18:40, а звонка от менеджера все ещё нет и, я думаю, и не будет. Скорее всего, менеджеры ушли в отпуск или потеряли мою заявку.
Никому не советую оформлять тут ипотеку. Банк совершенно не заинтересован в клиентах.
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2022, 9:39
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
irinavolk1962 6 січня 2022, 18:14
Надо было пополнить телефон.Болею, сижу дома.Консультант Привата разьяснил, что можно осуществить Пополнение — Голосовым сообщением.Позвонив на 3700 и после перезвона по подсказкам-- Пополнить счет.
Всё сделала.Всё верно.Только в конце после полного Подтверждения-- ответ компьютера:«В. ЦIЛЯХ БЕЗПЕКИ ВАМ ВIДМОВЛЕНО"!!!
Т. е. с моей карты.мои деньги.комиссия 3гр.и мне же отказал банк.И опция — СУЩЕСТВУЕТ! Вопрос--ЗАЧЕМ?
Сарказм и НИЗОСТЬ!!, происходящего состоит в том, что это сделали «» в целях моей безопасности"!!! Т. е. я переболела Сovid.И мне Приват банк посоветовал воспользоваться Банкоматом!
Пойти с Супермаркет или Банк и там осуществить платёж.А не дома Он-лайн.
И всё это «» В. ЦЕЛЯХ МОЕЙ БЕЗОПАСНОСТИ"!!!
Попытку осуществляла много раз.
Консультант после звонка, я решила проверить, может я сделала, что-то нетак, проверила, подтвердила Отказ, сказала тот же Текст!
Такая ЗАБОТА О КЛИЕНТЕ???
Велигжанина И. В.
6 января. Жалоба id 32185171
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 20:32
Добрий вечір.
Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи попередження шахрайства.
Скористайтесь, будь ласка, альтернативними способами оплати або спробуйте поповнити на меншу суму.
Можемо запропонувати провести цю операцію за допомогою сервісу мобільного оператора:
https://pay.vodafone.ua/uk/top-up
Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні враження.
Ihor1990 6 січня 2022, 15:55
Здравствуйте! 4.01.2022 снимал деньги с банкомата Приватбанка в магазине «Харчи» в Кривом Роге. Снимал с зарубежной банковской карты. В тот момент, когда банкомат уже должен был выдать наличные, он почему-то выключился и выплюнул карту. Через минут 5 включился и начал работать в обычном режиме. Наличные так мне и не вернул. Списание денег с зарубежной карты произошло! Позвонил на 3700, но оператор сказала что зарубежный банк должен подать заяву в Приватбанк, о том что средства были списаны, но деньги не получены. Из-за праздников плохая связь с зарубежным банком. Думаю что такие ситуации происходить не должны!
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 18:25
Добрий день.
Приносимо свої вибачення за незручності. Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій.
У разі неуспішної операції, якщо кошти списані з картки, необхідно звернутись до підтримки банку, що випустив картку, для формування заявки на повернення.
Lyudina 6 січня 2022, 14:37
Дают всем подписывать какую-то анкету — соглашение, на обработку персональных данных. Где вы (мы) даем согласие на то, что они могут делать с ними (данными) ВСЁ. В том числе — передавать ТРЕТЬИМ сторонам, без дополнительного согласия нашего у тому числі закордонним! На ютубе есть видео, где юрист подробно читает такое соглашение., там оказывается мы дали ПОЖИЗНЕННОЕ согласие на использование наших «УСІХ персональних» данных"! Посмотрела, аж поплохело, а мы (вы, я) многие и не читали даже его полностью, ну согласие да ладно — банк ЖЕ, еще и государственный! Тем более на планшетке выскочило, в кассе — подписали и пошли… Не каждый и понял, что соглашение было… Вроде как подписали по оплате чето-там… Потом удивляемся откуда кредит взялся? Не все бабушки, у некоторых кредит вырос, есть такое и у адекватных людей (имеется знакомый). Кто хочет завтра 72 тысчи просто так утром в минус?
ЗДЕСЬ КТО-ТО ПОНЯЛ, ЧТО НАШИ ПОЧКИ и почки наших детей УЖЕ ПРОДАНЫ? Если будет петиция — проверить банк на чистоплотность и в суде отменить все договора связанные с этим банком (считать их недействительными), а виновных судить — я первая кто ее подпишет. И да, после открытия счета (дала чистую почту при регистрации!!! новую!!!) на неё стали приходить фишинг и спам, спустя неделю, при чем много!.. Капишь., амиго?
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 15:37
Добрий день.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На цій сторінці https://privatbank.ua/personal-information ви можете переглянути інформацію щодо мети опрацювання, складу персональних даних, підстав для опрацювання тощо. Тут же ми розповіли про дані, які ми опрацьовуємо.
Якщо ви не задоволені тим, як ми опрацьовуємо ваші дані, ви маєте право подати скаргу до контролюючого органу.
Artur21071959 6 січня 2022, 11:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Симиренка, 14/9
Доброго дня. Було три звернення з приводу допомоги повернення невірно перерахованих коштів.Банк відмовляеться подати офіційно підтвердження іншому банку про те що саме я є власником карти Приват банк.Це дає мені право звернутися до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 13:46
Добрий день.
Для підтвердження, що ви є власником картки, ви можете отримати довідку по картці в Приват24. Вам достатньо:
1. Зайти в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку';
2. Вибрати тип необхідної довідки і натиснути 'Продовжити';
3. Вибрати необхідні дані для довідки і натиснути 'Продовжити'.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ray9090 5 січня 2022, 23:14
+380 (95) 478 92 09

+380 (98) 414 37 15

+380 (91) 623 80 80

+380 (67) 355 12 46

Внимание мошенники! Пишут с разных номеров, вводят в заблуждение. Якобы хотят купить товар. После отработаю схема. Говорят что уже выслали деньги и нужно получить. Сбрасывают ссылку с таким же сайтом как ОЛХ, чтобы забрать оплату.

/https://olx-ua.recive-money.icu/
И там нужно вводить номер карты, срок годности, cvv код и также внимание остаток суммы на карте! Обратите внимания таких данных не просят. После просят увеличить лимит и приходит запрос на списывание незначительной суммы 37.4 гривен на развлечения. Компания DNIPRO и после подтверждения они начинают списывать деньги с карты. Даже без подтверждения и кода с приват банка. Ихняя система обходит систему приват банка даже. Будьте острожны. Ставьте постоянно лимит на карту. Все очень серьезно. Пусть это будет на ихней карме. В жизни все возвращается и карма как бумеранг возвращается всегда. Сняли 9000 гривен. Уголовное дело открыли, уже нашли ихний домен. Будьте осторожны, возможно у них есть другие профили и номера.
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 9:57
Добрий день.
Нам дуже прикро, що з вами трапилася подібна ситуація. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Lyubasha100 5 січня 2022, 20:15
Обратилась на горячую линию в связи с невозможность вовремя погасить проценты по кредиту и обязательный платеж, по причине временного отсутствия работы и как итог, зароботка.Траты на лечение.Воспитываю одна двух несовершенолетних детей Льгот никаких не имею Хотела узнать о возможности заморозки кредита на месяц Что бы хотя бы не росли проценты месяц.Специалист, Галина, отчество не раслышала.Нагрубила и нахамила.Начала разговор с запугивания, что у меня будет плохая кредитная история, что бы я перезаняла деньги у друзей и погасила кредит в Привате, Ни одного профессионального совета не услышала от нее.На мой вопрос о том, какие возможно собрать справки и документы о моей временной безработице и моем финансовом положении и других причинах, начала рассказывать о своей семейной жизни и какая она молодец, понижала мою самооценку.Где таких«специалистов" Приват банк находит для работы с клиентами???
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2022, 9:50
Добрий день.
З 01.03.2020 до 30.04.2022 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
В той же час, відсутність коштів у позичальника не звільняє його від зобов'язань перед кредиторами.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Обов`язково перевіримо коректність консультації, що була вам надана, та зв`яжемось з вами додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ssofa 5 січня 2022, 17:24
Лучшая банковская компания которая никогда не отвечает, не может помочь с вопросом
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 19:48
Добрий вечір!
На жаль, інформації у вашому відгуці недостатньо, щоб розібратися в ситуації та надати вам відповідь по суті. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
tata1204 5 січня 2022, 16:44
Відділення за адресою: Харків, майдан Конституції, 2/2
Хочу поблагодарить консультантов Приватбанка, за возвращение личных средств.Банкомат съел 8000 гривен, а на карту не зачислились.После этого подала заявку онлайн на возврат средств.В течении 6дней деньги вернули на карту.Сомнения были, что с этой суммой могу попрощаться.Слава Богу все решилось удачно.Спасибо, Приватбанка за честное отношение к клиенту…С ув.Татьяна
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 18:29
Беремо і допомагаємо! :)
kot1anastasiya 5 січня 2022, 12:14
Вкрали гроші з карток. З кредитної 72 тисячі гривень, з особистої 16 тисяч гривень.
Подала заяву в поліцію, оформили заявку на шахрайство.
А банк зараз робить вигляд, що це моя вина. І я повинна сплачувати кредит.

Хоча коли це відбувалося, я намагалася блокувати картки…так як списання було за 4 операції.
Додзвонитися до банку нереально. Система безпеки взагалі не працює!
Мало того зараз тероризують, щоб я сплачували кредит, який вкрали.
Зробіть так, щоб гроші у людей не крали через приват 24!
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 14:49
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій, однак для проведення оплати в інтернеті, крім введення одноразового паролю 3D Secure, котрий банком відправляється в мобільний додаток Приват24 або на фінансовий номер клієнта, також необхідно ввести дані картки, котрі відомі лише її власнику. Бачити код 3D Secure може лише той, у кого знаходиться фінансовий номер телефону.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку. В деяких випадках, списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, наприклад, якщо було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати, як і було у вашому випадку.
Дане питання було ретельно розглянуто нашими фахівцями та по результату ви були сповіщені. Додатково, вам на пошту був відправлений лист з офіційною відповіддю.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
syansan 4 січня 2022, 19:59
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтів, 23/1
В интернете есть все, один из таких магазинов нашел товар, который мне как раз подходил и списавшись с продавцом оплатил товар и его доставку. Сайт оформлен хорошо очень и подозрения не вызывает. В нем есть все.
Как оказалось отправил деньги мошеннику с карты Приватбанка на карту мошенника в Ощадбанке, товар не получил, есть реальный адрес и телефон:

Интрнет Магазин, телефон 095−032−32−13

Адрес: Украина, Закарпатская обл.,
г. Хуст, ул. Жайворонкова, 38/5
Карта банковская: 5167 8031 1479 4527 Моисаэнко Андрей

Заказ109279 был оплачен, но не выслан, видимо попал на мошеников.
Магазин оформлен хорошо, попадаются многие на этот развод попадаются.
Самое главное что они переписку не удаляют и никого не боятся,
Если это реальный развод, почему полиция не закроет этот интернет
магазин или у нас нет полиции?
Реально ли вернуть деньги, которые были отправлены с карты Приватбанкана карту переводом в Ощадбанк?
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 9:53
Добрий ранок!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ми склали ряд простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися:
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
loving1212 4 січня 2022, 19:48
Добрий вечір. Я знаходжуся зараз в Польщі. Хочу вже 3 місяці зайти в приват24 і не можу!!! НЕ ПРИХОДЯТЬ СМС І ДЗВІНКИ для входження в приват24. Хоча роумінг включений і гроші на рахунку є, Інші смс приходять. Дзвінки теж. Суткамии переписуюсь в приват банк чаті і без толку!!! Сидять там, я так зрозуміла, некваліфіковані співробітники!!! На гарячу лінію теж дозвонитися не можу… Говорять чекайте ми Вам передзвонимо на протязі 3 хв.- і нічого хіхто не передзвонює!!! А я всього навсього хочу підвищити ліміт на карті щоб зняти гроші в банкоматі!!! Свої гроші!!! НЕ КРЕДИТНІ!!! А СВОЇ!!! ЛЮДИ ДОБРІ НЕ ЗВЯЗУЙТЕСЬ З ПРИВАТ БАНКОМ!!! НІКОЛИ!!! ЦЕ ЩЕ ТІ ШАХРАЇ!!! ВОДЯТЬ ЗА НІС…ТО ТУДИ НАПИШІТЬ ТО ТУДИ ПОДЗВОНІТЬ!!! ТО НЕ МИ …ТО ОПЕРАТОР ВИНЕН!!! А ПО ФАКТУ -ЦЕ ПРОБЛЕМИ ПРИВАТ БАНКУ!!! АЛЕ ВОНИ ЇХ НЕ ВИЗНАЮТЬ. НЕ ЗНАЮ ЩО ДАЛІ РОБИТИ ЧИ ПИСАТИ СКАРГУ ДО НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ ЧИ ПИСАТИ ЗАЯВУ НА НИХ ДО СУДУ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2022, 11:26
Добрий день!
Приносимо вибачення, що наша підтримка залишила у вас неприємні враження. Ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями.
При вході в особистий кабінет Приват24, система може запропонувати здійснити авторизацію альтернативними способами, один з яких ви можете обрати. Також, при наявності активних карток, ви цілодобово можете звернутися в нашу підтримку, щоб встановити бажаний вами варіант підтвердження входу (наприклад з використанням PIN-коду), де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Ваше питання стосовно встановлення нового фінансового телефону вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб воно було вирішене якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
ihorechek 4 січня 2022, 16:20
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
4 января 2022 года обратился в кассу отделения Приватбанка по адресу г. Запорожье, пр. Соборный 158, с просьбой обменять повреждённую купюру номиналом 10 гривен. На что получил отказ, поскольку не являюсь клиентом банка.
В 14:29 того же дня совершил звонок на горячую линию Приватбанка 3700. В ходе разговора оператор подтвердил правомерность действий кассира.
Поскольку банк государственный, то считаю недопустимым и дискриминационным данный отказ, поскольку я являюсь гражданином Украины.
Связываться со мной не надо. Проблемы нет. Это просто негативный отзыв. Я обратился в другой государственный банк по соседству, клиентом которого я тоже не являюсь, где мне без всякой суеты обменяли повреждённую купюру на 10-гривневую монету.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 17:11
Добрий день!
В касах усіх відділень касир може приймати для зарахування на рахунки, вклади та для валютно-обмінних операцій придатні до обігу та зношені справжні банкноти (монети) національної валюти. Значно зношені або пошкоджені банкноти приймаються тільки в касах спеціально обладнаних відділень, для здійснення усіх касових операцій (в тому числі і для обміну). На жаль, виходячи лише з даних у відгуці немає змоги визначити наскільки була зношена купюра та чи міг її прийняти касир у своєму відділенні, так як значно зношені купюри, приймаються у спеціалізованих відділеннях.
Якщо ваше рішення зміниться, ви можете написати нам в приватні повідомлення та за можливості надати фото купюри, ми передамо інформацію колегам для більш детального розгляду ситуації.
slava112 4 січня 2022, 15:50
«««««««««««««Предисловие для объективной оценки. Из моих слов ниже все написано верно!
1) 10.12.21 у моей родной бабушки которой 75 лет, проживает за 45 километров от районного центра Тростянец Сумской области, закончился срок действия карточки на которую она получала паевые выплаты, это была обычная карта для выплат. Она пришла в банк по адресу Сумская область, Тростянец (Сумская область), ул. Вознесенская, 8. руководитель Шелепова Оксана обслуживающий менеджер Ярослава. Ей сообщили в банке что перевыпустить карту смогут только в том случае если она будет на нее получать пенсию. На что бабушка ответила что ей не удобно снимать пенсию за 45 километров ездив к банкомату на маршрутке, а пенсию ей и так приносят наличными средствами, то есть в начислении пенсии на паевую карточку она не нуждается, на что ей предложили передавать карточку тем кто может снимать деньги. Бабушка сказала что она это делать не будет, на что ей сказали тогда помочь в перевыпуске карты не смогут. И бабушка успешно уехала домой так и не заменив карточку. На горячей линии мне сказали это абсурд, и я подумал что бабушка не совсем все поняла. Я приехал с Харькова в Тростянец 17 декабря, в этот момент бабушка была в банке и ей опять отказали. Когда мы вместе зашли в банк мне сказала менеджер Ярослава которая (не заменила просроченную карточку, мотивируя подключить на нее пенсию)что сейчас придет руководитель Шелепова Оксана и решит наш вопрос. Через 15 минут пришла Оксана и сразу мне сообщила что бабушка неправильно поняла нас выставив бабушку «дурой«и в моем присутствии сообщила следующее «Существует два варианта перевыпуска первый — подключить паевую карточку совместно с пенсией, так как пенсия и паевая идет в одном пакете услуг и второй — заказать карточку универсальная голд с ежемесячной оплатой 20 грн на которую и будут зачиляться паевые средства. Бабушка сказала — ей второй вариант даже не предлагали. Выбрали Универсальная голд. Где дели обычную? Кто-то будет наказан?! Готов предать огласки в СМИ»»»»»»»»»»»
ИТОГИ:
Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Транспортні витрати банком не компенсуються. Дякуємо Вам, що Ви знайшли час розповісти про те, що сталося.

— На вопрос я хочу услышать комментарии сотрудников которые обманывают клиентов полный игнор…
— На вопрос что бабушке опять третий раз ехать в районный центр в это же отделение банка стоять в третий раз в очереди что бы сделать обычную карту для выплат и закрыть карту универсальная голд, которую ей обманным путем навязали полный игнор. То есть пусть бабушка в 75 лет едет стоит в очереди потому что наши сотрудники мошенники и мы прикроем их зад!!! Друзья вы государственный банк, так эти вопросы не решаются, есть регламент, ваши сотрудники обманывают клиентов в итоге ваш клиент никак не защищен.Мне плевать с кем вы там провели беседу и провели ли вы ее вообще. У вас есть пострадавший клиент от действий ваших сотрудников! Где письменные объяснительные этого недодиректора и ее подопечной?! Вы считаете нас уведомить не нужно, я хочу видеть объяснительные и заключение по проведенной проверке. Где извинения этих сотрудников??? Где письменное заключение после проверки я и их хочу видеть если вы их провели…Что это еще такое сами натворили сами там замяли и клиент как был дураком так и остался. Я прошу внимание обратить на данный инцидент средства массовой информации»1+1″ ISTV! Так же будет написана жалоба на имя председателя правления!!! Я это так не оставлю.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 17:30
Добрий день!
Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісне обслуговування та уважно ставимось до всіх зауважень клієнтів. По описаній вами ситуації була проведена перевірка за результатом якої фахівці намагались зв'язатись з клієнтом та, на жаль, дзвінок від банку не був прийнятий. Клієнт може звернутись самостійно в підтримку на нашому сайті pb.ua або за номером 3700, щоб отримати інформацію про результати перевірки.
Що ж до перевипуску картки, окрім відділення це можна зробити в Приват24 (випустити віртуальну картку), за необхідності клієнту з цим можуть допомогти фахівці підтримки які також можуть оформити заявку на доставку пластикової картки за зверненням клієнта.
vinka03 4 січня 2022, 15:17
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Івана Мазепи, 34
03.01.2022 несанкционированно были сняты д/с с карты Приватбанка в размере почти 30000грн. Эти деньги собирались всеми неравнодушными людьми на лечение онкобольного. Ситуация сносит голову…
Сотрудники банка разводят руками: в своей базе они видят, что три раза присылался в Приват24 запрос на CVV код, в приложении клиента они ничего этого не видят. ЭТО КАК???
Когда обратились в Приватбанк за помощью в сборе средств, даже ответа не пришло.
Так они ещё разрешили списать деньги те, которые перечисляли люди…
Дают какие-то сроки на рассмотрение, только время работает не в нашу пользу, эта сумма была частью на покупку лечения ещё на один месяц!!!
С такой службой безопасности скоро у всех на картах будет по 0грн.
АЛЛО!!! Это беспредел!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 17:03
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. При проведенні оплати на сторонніх сайтах також використовується додаткове підтвердження (3-D Secure) через код в смс на фінансовий номер клієнта, який мав місце і в даній ситуації, без доступу третіх осіб до фінансового номеру ніхто інший не може дізнатись його. Заявка на оскарження даної операції створена та буде розглянута згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо. Ви можете додатково звернутись самостійно до торгової точки для врегулювання ситуації, якщо не згодні очікувати опрацювання заявки за регламентом платіжної системи.
Зі сторони банку приділяється особлива увага клієнтам, які на свої картки збирають кошти для благодійності. Так, за зверненням клієнта банк може встановити обмеження на картку, реквізити якої клієнт залишив в інтернеті для збору коштів. При встановленні такого обмеження поповнювати картку можна, а для зняття з неї готівки або проведення будь-яких трат необхідне звернення клієнта в підтримку банку. Таким чином кошти будуть додатково захищені і можуть бути використані лише власником картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
argest 4 січня 2022, 13:40
Украли карту Приват банка. За ночь провели 12 операций, покупали продукты в АТБ, Сильпо и BOX. Некоторые покупки с разницей в 2 минуты.

ПИН код не запрашивался ни разу. Сообщения в приложения не приходили.

В итоге с карты украли 5 632 гривны.

Но Приват не посчитал себя виноватым и посоветовал «звернутися о отримувача коштів для врегулювання цього питання».

При том со мной вообще никто даже не подумал связаться все пришлось решать в чате службы поддержки и выяснять что все-таки произошло с моей претензией на возврат.

В итоге. Если у вас есть деньги в Приватбанке, уходите в другой банк. Приват не защищает своих клиентов… никак.
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 15:13
Добрий день!
Ми розуміємо ваші емоції та в той же час змушені констатувати той факт, що при оплаті була задіяна картка і проведення оскарження операції, як шахрайство, неможливе згідно правил міжнародної платіжної системи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Згідно з умовами договору, клієнт зобов'язаний вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому числі до інформації, нанесеної на неї (п.п. 2.1.4.5.2.).
2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
В даній ситуації вам варто звернутися до правоохоронних органів для отримання записів з магазинів де було проведено покупки та проведення розслідування й подальшого затримання зловмисників.
Зі свого боку ми завжди готові співпрацювати та допомагати поліції.
Проблема вирішена
Amicus 3 січня 2022, 21:38
Заблокували картку на свій розсуд. Ок, пройшов перевірки — повідомив свої дані, пройшов ідентифікацію через камеру, витратив купу часу. Оператор сказав — все успішно, через 15 хвилин розблокуємо. Через тиждень не розблокували. Вимагають заново проходити!
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2022, 9:52
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Як бачимо, на даний момент питання розблокування картки вирішено. У разі чого будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝