×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Обязательный платеж
Колегіальний орган банку 25.02.2022 затвердив нові тимчасові умови за всіма кредитними картками, зокрема й тими, за якими були прострочення зобов'язань строком до 90 днів включно. З 1 березня до 1 червня 2022 року (3 місяці) діятимуть кредитні канікули. Обов'язкового щомісячного платежу не буде, клієнти зможуть погашати заборгованість за своїм бажанням.
Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Коментарі (4)
Не работает приложение приват 24
Коментарі (2)
Вопрос о переводах
Процедура займає не більше хвилини. У відповідності до положень Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк має право відхилити переказ коштів у разі відсутності даних про платника (ініціатора переказу) та/або отримувача та/або недостатності/некоректності інформації, якою повинна супроводжуватися фінансова операція з переказу коштів.
Написати коментар
Отношение банка в период войны
Пообщавшись с сотрудником колл-центра, сказали, что льготный период начинается с первого марта, но, простите, война началась 24 февраля не по нашей воле. Я считаю, что это свинство.
Протягом усього лютого ПриватБанк працював у штатному режимі та надавав безперервно всі послуги для наших клієнтів, тому % за користування кредитними коштами були нараховані відповідно умов та правил банку.
Наразі ПриватБанк активно бере участь у підтримці економіки України та ЗСУ, а також ставиться з турботою до кожного нашого клієнта. Тому в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Коментарі (1)
Я возмущена действиями приват банка в период войны!!!
А сегодня 1 марта я получила уведомление о снятой комиссии в приличном размере! Я мама в декрете, с маленьким ребеночком, и сейчас от лица многих я хочу сказать вам, что это КРАЙНЕ НЕКРАСИВЫЕ ДЕЙСТВИЯ С ВАШЕЙ СТОРОНЫ В ПЕРИОД КОГДА В СТРАНЕ ВОЙНА!!!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Ми завжди з вами!
Ми додатково повідомимо клієнтів на офіційному сайті банку про умови кредитних канікул.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (4)
Заблокировали карту для выплат детского пособия до 3х лет!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Написати коментар
Приват банк і воєнний час.
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Ми завжди з вами!
Ми додатково повідомимо клієнтів на офіційному сайті банку про умови кредитних канікул.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (2)
Готівка у банкоматах!!!
А хотіла зняти з валютової картки, то також проблема видають тільки 1000 Гр при конвертації валюти ще береться комісія 2%??? Дуже вигідно конвертувати і знімати малу суму.
Для українських карток є можливість зняти 3000гр, а для іноземних 1000гр. та щей з комісією, зробіть можливість на зняття також 3000гр.чому обманювати людей у такий важкий час і що таке 1000гр.коли є дітки!!!
Я дуже розчарувалася в банку.
Банкомати працюють в стандартному режимі, проте є імовірність закінчення коштів у зв´язку з підвищеним попитом.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Намагаємось зробити все, щоб ви могли отримати власні кошти та залишатись у безпеці.
Коментарі (5)
Нет терминалов в магазинах как так ?
Объясните пожалуйста почему во всех магазинах забрали яко бы терминалы на прошивку и их до сих пор нету — Эва — Мир чистоты — ДОн- Фаина ???
Банкоматы пустые — терминалов нет — каким образом купить хлеб?
Чудо — маркет — пустой — на кассе отказываются выдавать наличные? Это законно?
Когда в стане война — можете забыть за свои чудо карточки с бесконтактной оплатой — только наличность — за которой надо стоять часами так как банкомат ОДИН ВСЕГО!!!
Приймите меры — верните терминалы — как они вообще работают в «черную »?
ПриватБанк, його послуги та сервіси, система електронних платежів працює без збоїв, у звичайному режимі. Закликаємо магазини та автозаправні станції переконатися, що безготівкові розрахунки доступні для ваших клієнтів. Зарахування коштів, отриманих через POS-термінали, на рахунки торговців відбувається за встановленими регламентами. Жодні відмови від операцій з картками — необґрунтовані.
Банківська система разом з національним банком України забезпечує зручне і безпечне використання POS-терміналів для здійснення оплат.
https://privatbank.ua/news/2022/2/28/1555
Щоб перевірити інформацію ми звернулись до вас в приватному повідомленні. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Не сообщают о комиссии при снятии средств с карты Привата
При обращении в отделение с просьбой о возврате средств и отмене комиссии отказались принять заявление, мотивируя что это не предусмотрено.
Перепроверьте информацию так как СМИ её искажают.
ПриватБанк вже відмінив комісії:
— 1% за зняття власних коштів з картки Універсальна скасовано;
— 0,5% за поповнення Картки для виплат скасовано.
— комісію за переказ коштів з картки Універсальна на Картку для виплат за рахунок власних коштів скасовано.
Інформація про наявність комісії при знятті готівки за рахунок кредитних коштів має відображатись перед проведенням операції і також вказана на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (13)
ПриватБанк не виконує Ухвалу суду про анулювання безпідставно нарахованої заборгованості
Фахівці розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (2)
Запрос информации по транзакции и настройкам карты
Сложилась следующая ситуация.
В ПриватБанке была открыта карта (Голд для выплат). Валюта _счет_ — Евро. Как утверждал оператор, валюта авторизации ДЛЯ КАРТЫ И БИНа тоже Евро!
Сегодня была выполнена операция по снятию наличных Евро в еврозоне. При этом запрос на авторизацию пришел в долларах. Курсовая разница составили 14%% (!!!) от суммы операции (не включая комиссию ПриватБанка за снятие).
Я обратился за разъяснениями в службу поддержки с вопросом «а какая валюта авторизации (не выполненной операции) установлена для моей карты/бина?», но так и не смог получить ответ. Операторы банка не могут понять суть вопроса!
Не подскажете, каким образом я могу получить ответ на свой вопрос и разобраться, почему возникла такая большая курсовая разница?
Эта информация нужна мне для обращения в банк-экваер и оспаривания указынной суммы конвертации, в случае несогласия.
Вынужден констатировать, что в послденее время контакты со службой поддержки ПриватБанка превратились в напрасную трату времени.
Качество обслуживания клиентов в ПриватБанке значительно упало :-(
Дмитрий
При проведенні операції закордоном запит надає банк, який обслуговує банкомат і він же вказує валюту в запиті. Для уточнення інформації, чому валюта запиту була вказана саме долар, радимо звернутись в банк еквайр.
Коментарі (3)
В военное время Приват24 берет проценты
ПриватБанк вже відмінив комісії:
— 1% за зняття власних коштів з картки Універсальна скасовано;
— 0,5% за поповнення Картки для виплат скасовано;
— комісію за переказ коштів з картки Універсальна на Картку для виплат за рахунок власних коштів скасовано.
Окрім того, банком запроваджені кредитні канікули для всіх типів кредитних карток: Картка Універсальна, Картка Універсальна Gold та преміальних карток одразу на три місяці (З 01.03.2022 до 01.06.2022).
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (7)
Кредитные каникулы только с 1 марта
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (3)
Увага шахраї
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Встановлені обмеження на карту
Дякуємо, що вносите свій вклад в майбутню перемогу. Ми були вимушені тимчасово заблокувати картку, через те, що операція, яка по ній проводилась, була визначена ризиковою. Якщо ви підтверджуєте всі операції по картці і нам не потрібно хвилюватись, що вашою карткою користується хтось інший, будь ласка, зверніться в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/. Наші колеги залюбки допоможуть з розблокуванням картки в онлайн режимі.
Коментарі (1)
ßOS
Банк веде свою діяльність керуючись вимогами чинного законодавства та нормами НБУ. Це також стосується і виконання банком вимог щодо виконавчих проваджень. Банк не має змоги ігнорувати провадження від виконавця, якщо таке надійшло в банк. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (3)
Відбирають останні кошти
Ви гірші, ніж нападники, бо від них відіб'ються наші чоловіки, а від вас — здирників, не відбитися ніяк!
З 01.03.2022 року по всім кредитним карткам, включаючи ті, які мали прострочення зобов´язань терміном до 90 днів включно, банк до 01.06.2022 переводить клієнтів на пільгові умови договору, під 0,00001% та без обов´язкового мінімального платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Сижу в подвале,не могу оплатить задолженность по кредиту,а ви пеню насчитывает,как Вам не стыдно?
За то кредитка Приват банк не забывает насчитывает пеню за просрочку кредита, Вы издеваетесь???
У Вас нет совести!!! В данный момент над головой грады летят!!!
С другой карты не переводятся!!!
З 01.03.2022 року по всім кредитним карткам, включаючи ті, які мали прострочення зобов´язань терміном до 90 днів включно, банк до 01.06.2022 переводить клієнтів на пільгові умови договору, під 0,00001% та без обов´язкового мінімального платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Бонус+ Приватбанка
Вдячні за ваш відгук та небайдужість! Слідкуйте, будь ласка, за новинами банку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)