Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
VladlexА V 3 березня 2022, 8:00
Сегодня в приложении п24 высветился обязательный платеж, это что получается никаких каникул нет? Нс надурили? Ау банк я физически сейчас не имею возможности во время войны платить по кредитке, пройдет война всё будет, но не сейчас. Прошу дать разъяснения.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 10:32
Вітаємо.
Колегіальний орган банку 25.02.2022 затвердив нові тимчасові умови за всіма кредитними картками, зокрема й тими, за якими були прострочення зобов'язань строком до 90 днів включно. З 1 березня до 1 червня 2022 року (3 місяці) діятимуть кредитні канікули. Обов'язкового щомісячного платежу не буде, клієнти зможуть погашати заборгованість за своїм бажанням.

Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Проблема вирішена
arempty 3 березня 2022, 6:20
Не могу зайти в приложение. Попытался переустановить, всё равно не заходит. А у моно всё литает.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 10:33
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
TatianaUkraine 2 березня 2022, 19:36
Уважаемый Приват Банк! Я могу отправлять деньги через вестерн юнион только своему брату, а он уже отправляет эти деньги другим членам семьи! Но у него нет времени ещё и загружать фото моего паспорта, он охраняет нашу страну! Уберите пожалуйста эту функцию хотя бы на время войны! Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 9:25
Вітаємо.
Процедура займає не більше хвилини. У відповідності до положень Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк має право відхилити переказ коштів у разі відсутності даних про платника (ініціатора переказу) та/або отримувача та/або недостатності/некоректності інформації, якою повинна супроводжуватися фінансова операція з переказу коштів.
IrYar 2 березня 2022, 18:33
Доброго времени суток. Вынуждена написать сюда в такое сложное время. Я являюсь добросовестным пользователем кредитки от Привата уже не один год. Так как 24-го числа началась война, мне не удалось физически погасить остаток долга по карте. Стоять под артобстрелами, чтобы его погасить — не очень классная опция, тем более от меня не зависящая. Приват банк просто решил заработать на людях в такое и так не простое время и начислил проценты без моего ведома и списал с карты. Да, я собиралась оплатить обязательный платеж по карте, но не стоять же под обстрелами. В то время, как другие банки входят в и так не легкое положение, продлив льготный период для своих клиентов без списывания процентов, приват решил заработать на нас.
Пообщавшись с сотрудником колл-центра, сказали, что льготный период начинается с первого марта, но, простите, война началась 24 февраля не по нашей воле. Я считаю, что это свинство.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 9:21
Вітаємо.
Протягом усього лютого ПриватБанк працював у штатному режимі та надавав безперервно всі послуги для наших клієнтів, тому % за користування кредитними коштами були нараховані відповідно умов та правил банку.
Наразі ПриватБанк активно бере участь у підтримці економіки України та ЗСУ, а також ставиться з турботою до кожного нашого клієнта. Тому в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Проблема вирішена
nastya01061982 1 березня 2022, 19:18
Я добросовестный пользователь Приват банка много лет. И всегда гасила карточку до 25 числа! 24 февраля начало войны- УЖАС!!! 25 ЧИСЛА МНОГИЕ ПРОСТО ФИЗИЧЕСКИ УЖЕ НЕ СМОГУТ ПОЛОЖИТЬ ДЕНЬГИ НА КАРТОЧКУ ПРИВАТ БАНКА! 25 февраля я дозвонилась все-таки оператору приват банка (хотя это было очень непросто) и сказала, что на данный момент, я не смогу закрыть кредитный лимит из, а военного положения в стране, но внесла больше чем половину суммы. Разговор с оператором приват банка 25 числа ввел меня в ПРОСТО В ШОК!!! ДА ВОЙНА, НО ПРИВАТ БАНК ЖДЕТ ЧТО БЫ ВЫ ПОГАСИЛИ ВСЮ СУММУ ИНАЧЕ БУДЕТ НАЧИСЛЕНА КОМИССИЯ ЗА ВЕСЬ ЛЬГОТНЫЙ ПЕРИОД!!! Я не могла в это поверить, просто не укладывается в голове, и я подумала, что все-таки вы примите верное решение к народу в столь тяжелое время.
А сегодня 1 марта я получила уведомление о снятой комиссии в приличном размере! Я мама в декрете, с маленьким ребеночком, и сейчас от лица многих я хочу сказать вам, что это КРАЙНЕ НЕКРАСИВЫЕ ДЕЙСТВИЯ С ВАШЕЙ СТОРОНЫ В ПЕРИОД КОГДА В СТРАНЕ ВОЙНА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 19:30
Добрий вечір!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Ми завжди з вами!
Ми додатково повідомимо клієнтів на офіційному сайті банку про умови кредитних канікул.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
lekaya 1 березня 2022, 18:05
В такое тяжёлое время ПриватБанк подставил подножку, да ещё какую!!! Заблокировал карту для выплат детского пособия! Вид на жительство уже не даёт права кормить ребёнка с украинским гражданством? Муж конечно же есть и он будет заботиться, но эти деньги выплачивает государство на ребёнка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 18:42
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Dmitry3 1 березня 2022, 16:49
Я в шоці. В країні війна. З 24 лютого. Більшість банків не застосовують відсотки. Приват банк через те що я не встиг закрити кредитний ліміт до 25 лютого. З розумілих причин бо в країні війна. Було не до того. Приват банк вирішив підзаробити. І нарахував відсотки і сьогодні без мого відому списав сам з картки. Це нормальне відношення до клієнтів в період воєнного стану?
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 17:07
Добрий день!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Ми завжди з вами!
Ми додатково повідомимо клієнтів на офіційному сайті банку про умови кредитних канікул.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Проблема вирішена
Iryna2000 1 березня 2022, 14:33
Доброго дня, сьогодні в Івано — Франківська хотіла зняти в банкомат готівку, то потрібно було побігати, чому у багатьох банкоматах немає готівки??? Це уже не перший день, банкомати не працюють або немає готівки, а якщо є то потрібно вистояти по 2 год, бо черга страшна, один жах.
А хотіла зняти з валютової картки, то також проблема видають тільки 1000 Гр при конвертації валюти ще береться комісія 2%??? Дуже вигідно конвертувати і знімати малу суму.
Для українських карток є можливість зняти 3000гр, а для іноземних 1000гр. та щей з комісією, зробіть можливість на зняття також 3000гр.чому обманювати людей у такий важкий час і що таке 1000гр.коли є дітки!!!
Я дуже розчарувалася в банку.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 15:49
Добрий день!
Банкомати працюють в стандартному режимі, проте є імовірність закінчення коштів у зв´язку з підвищеним попитом.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Намагаємось зробити все, щоб ви могли отримати власні кошти та залишатись у безпеці.
Sergey19811 1 березня 2022, 12:02
Краматорск — Станкострой — ул Днепровская

Объясните пожалуйста почему во всех магазинах забрали яко бы терминалы на прошивку и их до сих пор нету — Эва — Мир чистоты — ДОн- Фаина ???

Банкоматы пустые — терминалов нет — каким образом купить хлеб?

Чудо — маркет — пустой — на кассе отказываются выдавать наличные? Это законно?

Когда в стане война — можете забыть за свои чудо карточки с бесконтактной оплатой — только наличность — за которой надо стоять часами так как банкомат ОДИН ВСЕГО!!!

Приймите меры — верните терминалы — как они вообще работают в «черную »?
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 14:34
Добрий день!
ПриватБанк, його послуги та сервіси, система електронних платежів працює без збоїв, у звичайному режимі. Закликаємо магазини та автозаправні станції переконатися, що безготівкові розрахунки доступні для ваших клієнтів. Зарахування коштів, отриманих через POS-термінали, на рахунки торговців відбувається за встановленими регламентами. Жодні відмови від операцій з картками — необґрунтовані.
Банківська система разом з національним банком України забезпечує зручне і безпечне використання POS-терміналів для здійснення оплат.
https://privatbank.ua/news/2022/2/28/1555
Щоб перевірити інформацію ми звернулись до вас в приватному повідомленні. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Zhmunya 1 березня 2022, 11:47
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
При снятии с кредитной карты ПриватБанка в его банкомате кредитных средств банкомат не предупредил о размере комиссии за данную операцию.
При обращении в отделение с просьбой о возврате средств и отмене комиссии отказались принять заявление, мотивируя что это не предусмотрено.
Перепроверьте информацию так как СМИ её искажают.
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 12:43
Добрий день!
ПриватБанк вже відмінив комісії:
— 1% за зняття власних коштів з картки Універсальна скасовано;
— 0,5% за поповнення Картки для виплат скасовано.
— комісію за переказ коштів з картки Універсальна на Картку для виплат за рахунок власних коштів скасовано.
Інформація про наявність комісії при знятті готівки за рахунок кредитних коштів має відображатись перед проведенням операції і також вказана на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
irinaB15 28 лютого 2022, 19:56
У зв’язку з набранням законної сили 17.12.2021року рішенням Дзержинського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області від 16.11.2021 року по справі № 210/2463/21 провадження № 2/210/1840/21 за позовом АТ КБ «ПРИВАТБАНК» до Бойченко Ірини Сергіївни про стягнення заборгованості (рішення додається), де йдеться про відмову у позові банку до мене та підтвердження, що всі зобов’язання перед банком я виконала, — вимагаю від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» виконання даного рішення суду, тобто анулювання заборгованості, яка обліковується на моєму картковому рахунку 5168 7422 1791 4898 (03/22) у сумі позову -56 787,05 грн. станом на 12.04.21 р. та нарахованих поверх цього відсотків за період з 13.04.21р. по 30.04.21р. у сумі -938,52 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2022, 20:18
Добрий вечір!
Фахівці розглядають ваше питання та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
Dmitry789 28 лютого 2022, 16:26
Добрый день,
Сложилась следующая ситуация.
В ПриватБанке была открыта карта (Голд для выплат). Валюта _счет_ — Евро. Как утверждал оператор, валюта авторизации ДЛЯ КАРТЫ И БИНа тоже Евро!
Сегодня была выполнена операция по снятию наличных Евро в еврозоне. При этом запрос на авторизацию пришел в долларах. Курсовая разница составили 14%% (!!!) от суммы операции (не включая комиссию ПриватБанка за снятие).
Я обратился за разъяснениями в службу поддержки с вопросом «а какая валюта авторизации (не выполненной операции) установлена для моей карты/бина?», но так и не смог получить ответ. Операторы банка не могут понять суть вопроса!
Не подскажете, каким образом я могу получить ответ на свой вопрос и разобраться, почему возникла такая большая курсовая разница?
Эта информация нужна мне для обращения в банк-экваер и оспаривания указынной суммы конвертации, в случае несогласия.

Вынужден констатировать, что в послденее время контакты со службой поддержки ПриватБанка превратились в напрасную трату времени.
Качество обслуживания клиентов в ПриватБанке значительно упало :-(

Дмитрий
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2022, 17:38
Добрий день!
При проведенні операції закордоном запит надає банк, який обслуговує банкомат і він же вказує валюту в запиті. Для уточнення інформації, чому валюта запиту була вказана саме долар, радимо звернутись в банк еквайр.
Проблема вирішена
Vikatoris 28 лютого 2022, 16:00
В военное время при переводе средств на другую карту привата берут башенные проценты!!! Будьте людьми! Другие банки уже убрали комиссии!
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2022, 17:16
Добрий день!
ПриватБанк вже відмінив комісії:
— 1% за зняття власних коштів з картки Універсальна скасовано;
— 0,5% за поповнення Картки для виплат скасовано;
— комісію за переказ коштів з картки Універсальна на Картку для виплат за рахунок власних коштів скасовано.
Окрім того, банком запроваджені кредитні канікули для всіх типів кредитних карток: Картка Універсальна, Картка Універсальна Gold та преміальних карток одразу на три місяці (З 01.03.2022 до 01.06.2022).
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
abum67 28 лютого 2022, 7:33
В связи с тем что Приватбанк объявил кредитные каникулы с 1 марта и проценты еще спишутся, хочу напомнить руководству Приватбанка, что в стране идет война с 24.02.2022 года.В то время как соседние Украине государства оказывают помощь гражданам Украины безвозмездно, то не мешало бы Приватбанку вспомнить, что во время, когда идет Война, кредитные каникулы с 1 марта выглядят крайне позорно! Война началась 24 февраля.Разве Вы готовы списать проценты ??? Было бы куда гуманнее поступить по другому!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2022, 10:47
Добрий день!
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katyavenka1 28 лютого 2022, 0:01
Сьогодні, підправила кошти, предоплату бла бла кар. Через годину відмінив замовлення, будьте обережні. Карта 5457082271370558 Жовтий Сергій Олександрович
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2022, 9:03
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
Наталья Монина 27 лютого 2022, 22:20
Добрий день! Допоможіть будь ласка! Сьогодні реєструвала акаунт на aws.amazon.com сьогодні щоб дудосить російські сайти, там просили ввести номер карти і дату. Після цього мало прийти сповіщення від амазону на підтвердження реєстрації, проте нічого не прийшло. Далі приват вибив мене, звонила 3700, каже, що карту мою заблоковано через неправильне введення паролю, але в мене ніде його не запитувало, просто взяло і заблокувало все. При намаганнях зайти в додаток здвонить бот, каже щоб розблакувати натиснути 1. Далі просить вводить під код, ввожу, пересилає на початкову сторінку зі словами «Access to Privat24 is not granted for this card due to the restriction thereon». Допоможіть будь ласка! Раніше ніколи не стикалася з такою проблемою.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2022, 8:51
Доброго ранку!
Дякуємо, що вносите свій вклад в майбутню перемогу. Ми були вимушені тимчасово заблокувати картку, через те, що операція, яка по ній проводилась, була визначена ризиковою. Якщо ви підтверджуєте всі операції по картці і нам не потрібно хвилюватись, що вашою карткою користується хтось інший, будь ласка, зверніться в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/. Наші колеги залюбки допоможуть з розблокуванням картки в онлайн режимі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Manolo 27 лютого 2022, 6:57
Приватбанк.РОЗБЛОКУЙТЕ ЛЮДЯМ ВСІ ЗАБЛОКОВАНІ НА ВИМОГУ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ КАРТИ.Більшість з яких по НЕЗАКОННИХ НАПИСАХ НОТАРІУСІВ.В умовах війни це конче необхідно.Людям треба виживати!!!
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2022, 9:33
Добрий ранок!
Банк веде свою діяльність керуючись вимогами чинного законодавства та нормами НБУ. Це також стосується і виконання банком вимог щодо виконавчих проваджень. Банк не має змоги ігнорувати провадження від виконавця, якщо таке надійшло в банк. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga2022 26 лютого 2022, 14:19
В той час, коли наша країна виборює своє право на існування, а люди виживають на останні копійки, цей приХватбанк списує останні кошти на погашення обов’язкових платежів по кредитам.
Ви гірші, ніж нападники, бо від них відіб'ються наші чоловіки, а від вас — здирників, не відбитися ніяк!
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 14:49
Добрий день!
З 01.03.2022 року по всім кредитним карткам, включаючи ті, які мали прострочення зобов´язань терміном до 90 днів включно, банк до 01.06.2022 переводить клієнтів на пільгові умови договору, під 0,00001% та без обов´язкового мінімального платежу.
З повагою, ПриватБанк.
0984785409 26 лютого 2022, 13:02
С 24.02 сижу в подвале с детьми, в доме дадут головой пролетело 2 ракеты, ребёнок, боится на шаг отойти.
За то кредитка Приват банк не забывает насчитывает пеню за просрочку кредита, Вы издеваетесь???
У Вас нет совести!!! В данный момент над головой грады летят!!!
С другой карты не переводятся!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 14:40
Добрий день!
З 01.03.2022 року по всім кредитним карткам, включаючи ті, які мали прострочення зобов´язань терміном до 90 днів включно, банк до 01.06.2022 переводить клієнтів на пільгові умови договору, під 0,00001% та без обов´язкового мінімального платежу.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерий Борисюк 26 лютого 2022, 12:59
Шановний Приватбанк, зробіть будь ласка можливість витратити бонус плюс який багато в кого залишився на користь ВСУ. Навіщо зараз тримати ці рахунки та недіючу програму з цими бонусами, так хочаб якась корить буде.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 15:50
Добрий день!
Вдячні за ваш відгук та небайдужість! Слідкуйте, будь ласка, за новинами банку.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Sasha33 27 лютого 2022, 7:12
Уже можна перекидати на добро з бонус+

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝