Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Serhiist23 11 липня 2024, 18:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Михайла Гришка, 4-А
КАСИР ШАХРАЙ у цьому відділенні за адресою м. Київ вул. Михайла Гришка4а. Замовляв 9лютого 2024 видачу готівки десь ~ 2000$ готівки зі свого рахунку. Більше половини суми кассир намагався видати мічені купюри, з печатками або плямами. Від половини відмовився, на гарячу лінію залишив скаргу. І почався квест з замовлень готівки де тобі постійно намагаються впарити купюри які ніде не приймуть. Після розгляду скарги видали 800$ новими купюрами (тобто вони є) Але так як у клієнта на касі немає засобу для перевірки грошей все ж таки мені впарили 50$ які ніде не приймають (а хотіли 1000$ таких впарити) з’ясував це тільки в літку коли не прийняли у інший банк. Пішов у це ж відділення де мені видали ці 50$ і в ньому цю купюру так само не прийняли. ЩЕ РАЗ. ПРАЦЮЄ КАССИР ШАХРАЙ. Він видає і переконує що ці купюри в обігу, а за фактом потім їх не приймає жодна установа. На касі коли отримував касир відмовився надати документ що ці купюри приймуть всюди. Доводилось навіть брати по 20$. Виходить банк мене обманув на приблизно 2000 грн. А при кожному замовленні готівки намагався обманути і впарити мені купюри які ніде не приймуть біля тисячі доларів. Банк купюри не виводить з обігу, а впапює своїм клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 липня 2024, 20:15
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Проблема вирішена
Bogdan2024 11 липня 2024, 13:29
Відділення за адресою: Харків, пр-т Незалежності, 7
До уваги всіх користувачів кешбек від Привата.
Є у Привата такий вид кешбеку «Мінусуємо комуналку». 3% від оплати повертається на бонусний рахунок. Максимальна сума кешбеку 300грн на місяць. Заходжу в додаток, дивлюсь вже 255 грн використано — залишилось 45грн. Тобто можу зробити платіж на 1500грн за якусь комунальну послугу, щоб використати залишок кешбеку 45грн. Перераховую за електроенергію рівно 1500грн. Бац списало 1546.03грн. Пишу у підтримку. Відповідь вбила. Ви перевищили ліміт 10000грн, а саме!!! 10000,68грн!!! …тому останній платіж з комісією 3% за використання кредитних коштів, тобто 45грн. Обов’язкова умова для кешбека, оплата саме за рахунок кредитних коштів (тепер зрозуміло чому). Але це ще не все. Увага! Кешбек за цю операцію також не нараховується саме з тієї причини. Так 90грн на рівному місці. Такого від Привата не чекав, йдуть по стопах Ощадбанка з їх комісіями. Для однієї людини сума мізерна, а в масштабі клієнтів привата…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 липня 2024, 15:08
Доброго дня!
Нам шкода що виникли складнощі при виконані умови для отримання кешбеку.
На жаль, по Вашим рахункам було проведено операції понад 10000 гривень кредитних коштів, через що було нарахування додаткової комісії відповідно до умов кредитної картки. Також комісії зазначені на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
mwvitas 10 липня 2024, 22:23
Я майже 10 років користуюсь послугами приватбанку, колись на роботі змусили відкрити картку цього банка. Проблем раніше не було, за виключенням однієї, в 2022 році намагались взломати мій «приват24», а мені банк відмовив у запиті про осіб, які телефонували у кол-центр щодо моїх рахунків (номери телефонів, ІР адреси тощо).
А сьогодні взагалі зателефонував на 3700 щоб вирішити проблему яким чином зняти/продовжити долларовий депозит, а отримав нову проблему — заблокували доступ до «приват24» та зняли статус мого номера як фінансового через те, що випадково помилився у даті народження 1 на 7. Справа у тому що у моєї подруги така сама дата народження як у мене тільки рік закінчується у мене на «1», у неї на «7». Параноїки банку мене за шахрая видали, хоча я не просив переказувати гроші на інші рахунки, я просив консультуацію — яку картку відкрити на майбутнє — депозит скоро закінчиться. І це при тому, що я сьогодні відкрив депозит гривневий на 24 місяці в цьому прости Господь «банку». Краще б я в іншому банку відкрив, а не в цьому. Думаю може принципово посудитися за дострокове розірвання депозити, не знаю виграю суд чи ні, але таке ганебне відношення до клієнта від банку, при умові що конкуренція надзвичайно висока між банками зараз. Це не банк, а ходяча проблема
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 липня 2024, 9:51
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат pb.ua/chat на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.
Lekogrib 10 липня 2024, 21:58
Вітаю. Довгий час користувався послугами даного банку. Маю гарну кредиту історія. Оплата частинами не працює. Зробив запит на збільшення кредитного ліміту щоб була доступна послуга Оплата частинами. Було відмовлено без пояснень. Закрив кредитну картку. Буду переводити заробітну плату в банк конкурент. Мені прикро що даний банк не цінить постійних клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 липня 2024, 9:33
Доброго ранку!
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним.
Zlozdesb 10 липня 2024, 19:30
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 36
Банкомат приватбанка выдал пожелтевшую 200 гривневую купюру, которую никакой терминал не принимает, в том числе приватовский. При попытке обменять её на кассе ПриватБанка мне отказали. Якобы менять купюры на новые у них запрещено каким-то внутренним распоряжением, можно с её помощью сделать платеж, либо пополнить карту привата. Я был не против пополнить мобильный, но мне ответили, что через кассу это сделать нет возможности, только через терминал)) Общение с руководителем отделения не увенчалось успехом, посоветовал обратиться в соседний Ощадбанк для обмена.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 липня 2024, 10:35
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Необхідно пройти ідентифікацію у відділені, як клієнту банку, після цього касир може здійснити перевірку справжності купюри, перерахунок готівкових коштів чи розмін банкноти.
Проблема вирішена
dedmopo3 10 липня 2024, 19:09
Перший відгук про банки.

Сьогодні отримав сповіщеня у застосунку, що мій ліміт ща полслугою «оплата частинами» було змінено — змінено на 0.

Мене стало дуже цікаво дізнатися про причину не дивлячись на те, що наразі не дуже то й потрібен той ліміт, адже сам кредитний ліміт розміром в 100К не змінений, а зміненено саме послугу оплату частинами…

Методом нехитрих дій у застосунку я отримав наступне:
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу „Оплата частинами“. Це пов’язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»

Після чого звернувся за допомогою до оператора. Відповіла дівчина на ім'я Олеся — чемно вислухала проблему, перевірила інформацію, задала пару питань стосовно кредитів у тих, хто прописаний разом зі мною (а із дорослих це тільки жінка і в неї ніяких кредитів немає).
Пані Олеся зробила якийсь запит і ми домовились, що вона надасть зворотній зв’язок через деякий час, як отримає відповідь на свій запит…
Домовились про зручний час для мене.
Перетефонувала та каже: «вибачте, по всіх запитах, які я зробила, одна й та сама інформація — не можна розголошувати конфедеційну інформацію. Вибачте, що не змогла допомогти…» В ході подальшої розмови стало зрозуміло, що особисте звернення до відділення банку також не дасть ніякого результату, адже спеціалісти зроблять те саме, що вже зроблено…
Максимально ввічлива дівчина і питань до неї взагалі немає!

Окрім того зазначу, що я перевірив свій кредитний рейтинг — вищий ніж у 88% українців…

Тепер, будьласка, поясніть? Як взагалі можна вирішити якусь проблему з якимось протермінованними оплатами кредитів, якщо:
1) їх немає
2) якщо вони є, то не можливо дізнатись на кому вони висять
3) навіть якщо хтось вказав мою адресу прописки, то чому не перевіряєте інформацію, та й взагалі, яке то має до мене відношення?

Дуже дивна ситуація! — сплатіть, а хто та, що має сплатити дізнатися неможливо.

Нащо тоді взагалі карта, умовами якої ти повноцінно користуватись не можеш. Буду закривати.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 11 липня 2024, 10:15
Доброго ранку!
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення.
Рекомендуємо оновити дані в системі банку про адресу вашої реєстрації для перегляду поточного ліміту.
Олена Мерена 10 липня 2024, 10:31
Доброго дня,

Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.

Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2024, 11:21
Вітаємо.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк не може прискорювати розгляд відповідних заявок.
Проблема вирішена
Александр Сергеевич 10 липня 2024, 1:19
Дійшла й до мене черга. Моя карта також заблокована без пояснення причин! Я за кордоном, маю сплачувати рахунки! Але ж ні! Банк блокує карти, розриває договір і каже — йди пиши доручення, їдь в Україну, тоді перерахуємо.
Коли банк мені повертав кошти по фонду гарантування вкладів, мені навіть дзвонити не треба було. Просто в чаті написав і все перерахували!!! А тут — їдь. Як Ви собі це уявляєте? Як мені взагалі кудись доїхати, коли Ви лишили мене грошей??? Не потрібний я як клієнт (привіт 10+ років співпраці як фізична, юридична особа, як вкладник депозитів та таке інше) — ок, напишіть мені. Подзвоніть! поверніть мої гроші в кінці кінців! Це просто безлад! Адський банк!!! Біжіть з нього, люди!
Цензурних слів нема!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2024, 9:25
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Vadymartop 9 липня 2024, 22:28
В лютому прийшов лист на пошту що я щось там порушив по фінмоніторингу і заблокували. Не було запитів на жодні документи, не було нічого. Просто блокування без пояснення причин і все. Спроби забрати свої 150 євро по разункам не завершились нічим. Не віддали. Махнув рукою, відкирв рахунок у іншому банку, продовжив роботу. Заодно попередив усіх знайомих щоб не тримали кошти у приваті ні копійки бо можуть у будьякий момент відібрати. До слова то все сталось за 40 тис грн. Це була аномальна операція. зазвичай більше 20 тис за день по рахунку не проходило. Частіше менше 5 тис.
І тут на тобі пригода вчора… Мені клієнт платить по рахунку з привата, а там йому каже що я настільки заблокований що жоден клієнт привата не має права переховувати мені кошти на мій рахунок ФОП… Довелось шукати варіант щоб клієнт оплатив з іншого банку бо на мій він не може здійснити оплату. У приватбанку сказали щоб я звязався з пітримкою. Але є одне але — я настільки заблокований що мені заблоковано доступ до підтримки.

І це вже здається трохи монополістським свавіллям. Тому застерігаю всіх хто хоче відкрити рахунок для ФОП у приваті — тікайте і не оглядайтесь. Біда буде.
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2024, 9:21
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Aleksniksss 9 липня 2024, 20:20
Доброго дня, підкажіть, будь-ласка, коли нарешті вирішиться питання з приводу переоформлення лізингового авто у власність!!! Відповідь що я можу користуватись автомобілем дуже добра, але я хочу переоформити авто у ВЛАСНІСТЬ! Надайте будь ласка відповідь в яких саме чарівних сервісних центрах переоформлюють такі авто, бо куди я не звертаюсь мені усюди відмова, і письменна. Дякую! Очікую відповідь
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2024, 9:17
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
S679271017 9 липня 2024, 15:43
Від великої родини ЗДО № 4 «Вишенька» Жмеринської міської ОТГ (вихованці, колектив, батьки) висловлюємо щиру подяку за професіоналізм, неймовірну наполегливівсть і людяність великій родині Приват Банку:) В першу чергу: керівнику відділення Приват Банк м.Жмеринка Михайлу Шпаку та менеджеру по обслуговуванню корпоративних клієнтів Жмериського відділення Тетяні Кисельчук!!! І великій кількості менеджерів, які консультували онлайн або в телефонному режимі (я не знаю особисто вас, але відчувала завжди щиру підтримку і бажання допомогти завершити наш грантовий проєкт). Я рада, що наш заклад працює саме з ПриватБанк, колектив якого уміє поєднати професіоналізм, людяність, наполегливість і уміння зароджувати у клієнта оптимізм:)
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2024, 16:05
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
KseniiaKseniia 7 липня 2024, 22:31
Щиро дякую співробітникам Приватбанку за онлайн підтримку в вихідний день ввечері) Напередодні здійснила платіж, але через технічні причини не змогла здійснити завантаження квитанції, яку треба надіслати, а в історії транзакцій призначення було зовсім інше, а гроші списалися.Я звернулась за допомогою в онлайн підтримку, де помічник Вікторія все перевірила, надіслала код квитанції але мій телефон не відкривав її повністю, так пані Вікторія надіслала її мені в тому вигляді, в якому вона має бути, за що я їй безмежно вдячна! До речі, гроші пішли за призначенням за послугу, за яку була здійснена оплата. Дякую! Вже друге десятиріччя з Приватбанком і завжди питання вирішуються швидко, ввічливо і спокійно) Дякую за Вашу працю!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 липня 2024, 10:05
Добрий день! Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Вікторія дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Cherenikka 6 липня 2024, 20:35
Добрый вечер. Хочу поблагодарить всех сотрудников приватбанка за то, что они воспрепятствовали проведению платежа мошенникам. Люди, с которыми я общалась, оказались не теми, за кого выдавали. Платеж был в Абанк. В этот банк я передала номер счета мошенников. Так же я хочу, чтобы и у сотрудников приватбанка был номер счета мошенников, чтобы они могли предупредить своих клиентов. 5169155121931057 Еще раз благодарю за Вашу осторожность и помощь!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 липня 2024, 8:53
Добрий день. Вдячні вам за ці слова і дякуємо, що ви з нами!
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Валентина Соловйова 5 липня 2024, 17:08
Взломали аккаунт, сняли 5к. Пытались снять и больше, но там уже нужно было подтверждение платежа через звонок. Отделения закрыты уже. что делать — непонятно.
Теперь ходи по отделениям полиции и пытайся вернуть деньги…А по факту возвращать то нам, а не тем кто снял.
Сейчас всех этих мошеннических схем развелось, что банку пока создавать более комплексную защиту от таких ситуаций.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2024, 18:32
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку, можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat.
Проблема вирішена
farrtt 5 липня 2024, 14:42
Якісь сюр, відбувається з тим банком… Як відкрити рахунок та підключити еквайрінг — надзвонювали по три рази на день… Тепер треба переналаштування терміналу — дозвонитись на гарячу лінію еквайрингу не можливо, менеджер в телеграм — тими питаннями не володія, радить звернутись на 3700 або 800… — а там, тільки обіцянки що перетелефонують через 3 хв — і так вже більше місяця… Вже задумуюсь на перехід в інший банк, щось мені це відношення до клієнтів дуже напрягає…
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2024, 16:07
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
OksanaP 5 липня 2024, 11:54
14.06.2024 (пятниця) знімала гроші (13700 сума не маленька) через банкомат Приватбанку із зарплатної карти Укргазбанку, термінал суму відрахував, списав та не видав. У відділенні сказали почекати дні так 3, проведуть інкасацію та автоматично повернуть. Але такого не сталось, дочекавшись понеділка, пішла написати заяву на розслідування спірної транзакції, пройшло 3 тижні і грошима так і не пахне. В Укргазбанку заявка подана, в Приватбанку не суєзволять відповідь надати навіть через 3 тижні.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2024, 12:12
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
AnnaUKRN 4 липня 2024, 23:10
Ну от все влаштовує в банку, обслуговуюсь вже не перший рік і як фіз.особа, і як ФОП. Але те що банк за півтора роки так і не зробив банкомати які працюють при вимкненні світла — це фіаско.
Частково генератори є на чергових відділеннях, але ж чергові відділення працюють в п’ятиденному графіку як і стандартно більша частина населення. Виходить, при вимкненнях світла неможливо зняти гроші бо банкомати в будинках, де світла немає. По графіку перевіряти чи є в будинку з банкоматом світло — ну, вибачаюсь, а в чому тоді сервіс і підтримка клієнтів? Виходить, в критичній ситуації якщо немає світла то сидиш без власних грошей.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2024, 10:08
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Як альтернативний варіант зняття готівки при відсутності освітлення, рекомендуємо користуватися нашою крутою послугою «Готівка на касі». Це можливість зняти готівку на касі (за терміналом) торгової точки, попередньо здійснивши купівлю товару чи послуги. Послуга працює у торгових мережах, які додатково обладнанні альтернативними способами живлення до електроенергії. Детальніше за посиланням - https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Не можу оновити особисті дані. Тимчасове посвідчення громадянина України прострочено. Документи про вихід з громадянства Росії мною були подані та прийняті Консульством Росії в 21 лютого 2022 року. Але консульства більше нема. Є петиція на сайті президента від 2023 року про продовження таких посвідчин. https://petition.president.gov.ua/petition/191304
У На даний момент я громадянин України, але вже 8 липня державний банк Приватбанк загрожує мені в обмеженні коритуватися рахунком. Що заважає Мінфіну, ДМС та Приватбанку вирішити це питання? І таких як я 170 000.
І що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 липня 2024, 13:53
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
OksankaPl 3 липня 2024, 22:04
Звернулась через online чат з проханням розібратись в ситуації оскільки під час сплати за електроенергію через сервіс Pormone одночасно спилась невелика сума, я вирішала перевірити чи випадково це не комісія.
Консультант оперативно перевірив і повідомив що сума стягнулась за підпискою Google, однак я на жодні послуги не підписувалась, попросила заблокувати наступні стягнення.
Кошти були повернуті в межах декількох хвилин, дуже оперативно спрацьовано, приємно здивована такою якістю послуг, дякую банку та чудовим фахівцям!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 липня 2024, 9:06
Доброго дня!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Проблема вирішена
mariana4567 3 липня 2024, 21:02
Відділення за адресою: Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7
Вітаю
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 липня 2024, 9:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝