×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Кассир відділення приват банка обманює клієнтв
Перепрошуємо за незручності. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Коментарі (3)
Приват придумав як наживатися на клієнтах які користуються кешбеком
Є у Привата такий вид кешбеку «Мінусуємо комуналку». 3% від оплати повертається на бонусний рахунок. Максимальна сума кешбеку 300грн на місяць. Заходжу в додаток, дивлюсь вже 255 грн використано — залишилось 45грн. Тобто можу зробити платіж на 1500грн за якусь комунальну послугу, щоб використати залишок кешбеку 45грн. Перераховую за електроенергію рівно 1500грн. Бац списало 1546.03грн. Пишу у підтримку. Відповідь вбила. Ви перевищили ліміт 10000грн, а саме!!! 10000,68грн!!! …тому останній платіж з комісією 3% за використання кредитних коштів, тобто 45грн. Обов’язкова умова для кешбека, оплата саме за рахунок кредитних коштів (тепер зрозуміло чому). Але це ще не все. Увага! Кешбек за цю операцію також не нараховується саме з тієї причини. Так 90грн на рівному місці. Такого від Привата не чекав, йдуть по стопах Ощадбанка з їх комісіями. Для однієї людини сума мізерна, а в масштабі клієнтів привата…
Нам шкода що виникли складнощі при виконані умови для отримання кешбеку.
На жаль, по Вашим рахункам було проведено операції понад 10000 гривень кредитних коштів, через що було нарахування додаткової комісії відповідно до умов кредитної картки. Також комісії зазначені на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Коментарі (5)
Не банк, а епіценр проблем
А сьогодні взагалі зателефонував на 3700 щоб вирішити проблему яким чином зняти/продовжити долларовий депозит, а отримав нову проблему — заблокували доступ до «приват24» та зняли статус мого номера як фінансового через те, що випадково помилився у даті народження 1 на 7. Справа у тому що у моєї подруги така сама дата народження як у мене тільки рік закінчується у мене на «1», у неї на «7». Параноїки банку мене за шахрая видали, хоча я не просив переказувати гроші на інші рахунки, я просив консультуацію — яку картку відкрити на майбутнє — депозит скоро закінчиться. І це при тому, що я сьогодні відкрив депозит гривневий на 24 місяці в цьому прости Господь «банку». Краще б я в іншому банку відкрив, а не в цьому. Думаю може принципово посудитися за дострокове розірвання депозити, не знаю виграю суд чи ні, але таке ганебне відношення до клієнта від банку, при умові що конкуренція надзвичайно висока між банками зараз. Це не банк, а ходяча проблема
Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат pb.ua/chat на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.
Коментарі (2)
Не цінить клієнтів.
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення, тому виділяти лише один з них не буде коректним.
Коментарі (1)
Отказали в обмене купюры
Перепрошуємо за незручності. Необхідно пройти ідентифікацію у відділені, як клієнту банку, після цього касир може здійснити перевірку справжності купюри, перерахунок готівкових коштів чи розмін банкноти.
Коментарі (2)
Оплата частинами = 0
Сьогодні отримав сповіщеня у застосунку, що мій ліміт ща полслугою «оплата частинами» було змінено — змінено на 0.
Мене стало дуже цікаво дізнатися про причину не дивлячись на те, що наразі не дуже то й потрібен той ліміт, адже сам кредитний ліміт розміром в 100К не змінений, а зміненено саме послугу оплату частинами…
Методом нехитрих дій у застосунку я отримав наступне:
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу „Оплата частинами“. Це пов’язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»
Після чого звернувся за допомогою до оператора. Відповіла дівчина на ім'я Олеся — чемно вислухала проблему, перевірила інформацію, задала пару питань стосовно кредитів у тих, хто прописаний разом зі мною (а із дорослих це тільки жінка і в неї ніяких кредитів немає).
Пані Олеся зробила якийсь запит і ми домовились, що вона надасть зворотній зв’язок через деякий час, як отримає відповідь на свій запит…
Домовились про зручний час для мене.
Перетефонувала та каже: «вибачте, по всіх запитах, які я зробила, одна й та сама інформація — не можна розголошувати конфедеційну інформацію. Вибачте, що не змогла допомогти…» В ході подальшої розмови стало зрозуміло, що особисте звернення до відділення банку також не дасть ніякого результату, адже спеціалісти зроблять те саме, що вже зроблено…
Максимально ввічлива дівчина і питань до неї взагалі немає!
Окрім того зазначу, що я перевірив свій кредитний рейтинг — вищий ніж у 88% українців…
Тепер, будьласка, поясніть? Як взагалі можна вирішити якусь проблему з якимось протермінованними оплатами кредитів, якщо:
1) їх немає
2) якщо вони є, то не можливо дізнатись на кому вони висять
3) навіть якщо хтось вказав мою адресу прописки, то чому не перевіряєте інформацію, та й взагалі, яке то має до мене відношення?
Дуже дивна ситуація! — сплатіть, а хто та, що має сплатити дізнатися неможливо.
Нащо тоді взагалі карта, умовами якої ти повноцінно користуватись не можеш. Буду закривати.
Справа у тому, що ліміт по оплаті частинами переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення.
Рекомендуємо оновити дані в системі банку про адресу вашої реєстрації для перегляду поточного ліміту.
Коментарі (1)
У звязку в вимиканням світла банкомати не видають гроші, а банки розглядають завяки на повернення більше 60 днів!!!
Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.
Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк не може прискорювати розгляд відповідних заявок.
Коментарі (1)
Ще раз про безпричинне блокування карти!!!
Коли банк мені повертав кошти по фонду гарантування вкладів, мені навіть дзвонити не треба було. Просто в чаті написав і все перерахували!!! А тут — їдь. Як Ви собі це уявляєте? Як мені взагалі кудись доїхати, коли Ви лишили мене грошей??? Не потрібний я як клієнт (привіт 10+ років співпраці як фізична, юридична особа, як вкладник депозитів та таке інше) — ок, напишіть мені. Подзвоніть! поверніть мої гроші в кінці кінців! Це просто безлад! Адський банк!!! Біжіть з нього, люди!
Цензурних слів нема!!!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (11)
Припиняють обслуговування та блокують будьякі оплати будьяких користувачів
І тут на тобі пригода вчора… Мені клієнт платить по рахунку з привата, а там йому каже що я настільки заблокований що жоден клієнт привата не має права переховувати мені кошти на мій рахунок ФОП… Довелось шукати варіант щоб клієнт оплатив з іншого банку бо на мій він не може здійснити оплату. У приватбанку сказали щоб я звязався з пітримкою. Але є одне але — я настільки заблокований що мені заблоковано доступ до підтримки.
І це вже здається трохи монополістським свавіллям. Тому застерігаю всіх хто хоче відкрити рахунок для ФОП у приваті — тікайте і не оглядайтесь. Біда буде.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Переоформлення лізингового авто
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Коментарі (2)
Подяка від ЗДО «Вишенька»
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написати коментар
Транзакції
Коментарі (1)
Мошенники клиенты А-банка
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар
Взоломали аккаунт
Теперь ходи по отделениям полиции и пытайся вернуть деньги…А по факту возвращать то нам, а не тем кто снял.
Сейчас всех этих мошеннических схем развелось, что банку пока создавать более комплексную защиту от таких ситуаций.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку, можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat.
Коментарі (3)
Повне ігнорування ФОП та бізнес рахунків
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Крадуть гроші в банкоматах
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Написати коментар
Робота банкоматів
Частково генератори є на чергових відділеннях, але ж чергові відділення працюють в п’ятиденному графіку як і стандартно більша частина населення. Виходить, при вимкненнях світла неможливо зняти гроші бо банкомати в будинках, де світла немає. По графіку перевіряти чи є в будинку з банкоматом світло — ну, вибачаюсь, а в чому тоді сервіс і підтримка клієнтів? Виходить, в критичній ситуації якщо немає світла то сидиш без власних грошей.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Як альтернативний варіант зняття готівки при відсутності освітлення, рекомендуємо користуватися нашою крутою послугою «Готівка на касі». Це можливість зняти готівку на касі (за терміналом) торгової точки, попередньо здійснивши купівлю товару чи послуги. Послуга працює у торгових мережах, які додатково обладнанні альтернативними способами живлення до електроенергії. Детальніше за посиланням - https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi.
Написати коментар
Оновлення особистих даних.
У На даний момент я громадянин України, але вже 8 липня державний банк Приватбанк загрожує мені в обмеженні коритуватися рахунком. Що заважає Мінфіну, ДМС та Приватбанку вирішити це питання? І таких як я 170 000.
І що робити?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Чудовий сервіс
Консультант оперативно перевірив і повідомив що сума стягнулась за підпискою Google, однак я на жодні послуги не підписувалась, попросила заблокувати наступні стягнення.
Кошти були повернуті в межах декількох хвилин, дуже оперативно спрацьовано, приємно здивована такою якістю послуг, дякую банку та чудовим фахівцям!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Написати коментар
Не видача коштів
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (2)